APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Μάρτιος 24, 2008, 03:00:28 μμ
-
Σκέφτομαι να πάρω ένα για τη πίστα για να ξεκα@$%#ω.Και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.
Η τεκμηριωμένη γνώμη σας μετρά.....
-
rsv με κλειστα τα ματια Αντρεα!!!!
απλα το μηχανακι δεν εχει ΟΡΙΑ!!!!!
πιστεψε με....... :ohmy: :ohmy: :ohmy:
-
Μιλάμε για το παλιό?
-
εγω μηλαω για τ δικο μου! απλα στην πιστα ΚΑΜΙΑ σχεση με Κ6 που ειχα!
φανταζομαι οτι και το παλιο θα ειναι καλυτερο απο το σουζουκι
-
Σκέφτομαι να πάρω ένα για τη πίστα για να ξεκα@$%#ω.Και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.
Η τεκμηριωμένη γνώμη σας μετρά.....
Χμμμ... :thnk:
Φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο το RSV είναι ανώτερο. Μοτέρ, βάρος το GSXR 750 υπερτερεί. Γενικά το RSV δεν είναι ένα εύκολο μηχανάκι με το οποίο μπαίνεις στην πίστα και κάνεις χρόνους (ειδικά σε πίστες τύπου Μεγάρων). Είναι δικύλινδρο 1000άρι, αρκετά βαρύ, με μπόλικο φρένο μοτέρ και θέλει συνήθεια. Πρέπει να δεις λίγο και το κόστος αγοράς των δύο αυτών μηχανών. Επίσης να ξέρεις ότι εφόσον προορίζεται για track-bike, πιθανόν να χρειαστεί να επενδύσεις λίγο στα περιφερειακά τους. Revalving στις αναρτήσεις, ένα αμορτισέρ τιμονιού, καμία εξάτμιση, κανένα γρανάζι κτλ. κτλ... Σημαντικό σε ένα track-bike για μένα, είναι και το κόστος συντήρησης, οπότε δες τι ανάγκες έχει το καθένα από αναλώσιμα και από εργατικά.
:bye:
-
το παληκαρι αυτο απο τη θεσαλλονικη ειχε τουονο και ειχε βαλει κλιπον
γυρναγε σταθερα κατω 1.35 :brv: :prm
-
Πρέπει να δεις λίγο και το κόστος αγοράς των δύο αυτών μηχανών. Επίσης να ξέρεις ότι εφόσον προορίζεται για track-bike, πιθανόν να χρειαστεί να επενδύσεις λίγο στα περιφερειακά τους.
+1
-
Πιστεύω πως το rsv θα υπερτερεί στις εξόδους τώρα το βάρος δε μπορώ να πω ότι μεστεναχωρεί τα 10 κιλά επιπλέον.....Από την άλλη τα σουζούκια τα ξέρω απλά δεν έχω εμπειρία με τα απρίλια πλην του κάπο φάλκο που το πάω μια χαρά στις εξόδους και στη πίσω ευθεία έφευγε σφαίρα...
-
νομίζω οτι για Μέγαρα θα σε βολέψει η Ιταλίδα λόγω v2
μπορείς να δουλέψεις πιο "δυνατά" μέσα στις στροφές
-
να σου πω την αλήθεια κατά κει είμαι 60-40% :thnk: :thnk:Αλήθεια το φάλκο κάνει για πίστα?
-
Πιστεύω πως το rsv θα υπερτερεί στις εξόδους τώρα το βάρος δε μπορώ να πω ότι μεστεναχωρεί τα 10 κιλά επιπλέον...
Στις εξόδους, το RSV υπερτερεί και σε σχέση με τετρακύλινδρα 1000άρια ;)
Όσο για το βάρος, υπολόγιζε ότι ένα RSV με τα λάδια του και τα νερά του, πάει στα 200 κιλά + την βενζίνη που θα του βάλεις.
Δεν είναι ότι πιο ελαφρύ...
-
να σου πω την αλήθεια κατά κει είμαι 60-40% :thnk: :thnk:Αλήθεια το φάλκο κάνει για πίστα?
Δεν είναι ότι καλύτερο και αφού πρόκειται να πάρεις μηχανάκι για αυτόν το σκοπό πάρε άλλο! Βέβαια πρέπει να δει κανείς σε τι επίπεδο θέλεις να φτάσει... Υπάρχει άτομο στις Σέρρες, που γυρνάει συχνά με μαμά Φάλκο και είναι άπιαστος...
-
Κοίτα φίλε θα σου πω την αλήθεια έχω ψιλοκολήσει λίγο με τη πίστα τα τελευταία 2 χρόνια από χρόνους όταν πήρα το GSXR το 1000 ήμουν στο 1,33-135 Σέρρες με ρεκόρ μου 1,31.Μέγαρα είχα μπει μόνο με το χαγιαμπούσα(1,09) και με ένα χιλιάρι φίλου(1,05) μετά από κάποιους ψιλοτραυματισμούς λίγο κότεψα τώρα δε ξέρω τι γίνεται μάλλον φταίει η άνοιξη.
Για πες εσύ τι θα έπαιρνες οικονομικά πράματα έτσι ;) ;) δεκτές και άλλες επιλογές
-
CAROMAN οχι επειδη μ'αρεσουν τα suzuki αλλα το 750 στην πιστα δεν το πιανει κανενα αλλο!!!!!!!!!
750 χωρις 2η σκεψη ;) ;) :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Καλά από σένα δε περιμέναμε τίποτα άλλο kolgate :P :P :P :P :P
-
την είπες πάλι την suzuκια σου :tez: :tez:
-
την είπες πάλι την suzuκια σου :tez: :tez:
:psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: ΙΤΑΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
CAROMAN οχι επειδη μ'αρεσουν τα suzuki αλλα το 750 στην πιστα δεν το πιανει κανενα αλλο!!!!!!!!!
750 χωρις 2η σκεψη ;) ;) :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
τι θα έλεγες εσύ.....!!!!!!!!! :dry: :dry: :dry: ρε μήπως σε βάλανε από την suzuki να προσυλητήσεις κόσμο.......????????????? :thnk: :thnk: :thnk:
άσε τον άνθρωπο να πάρει mille.....ωωωωωωωωωωωωωωωωωωχ........... :tez: :tez: :tez:
-
την είπες πάλι την suzuκια σου :tez: :tez:
καλα καλα λεγεται οτι θελετε το gsx-r 750 k8 εχει ρυθμηζομενες αναρτησης :ohyes: :ohyes: :ohyes:
δλδ οταν μπενεις πιστα τις ρυθμηζεις αναλογα για την πιστα
και οταν εισαι στο δρομο τις ρυθμηζεις για τον δρομο ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
και εχει και 3 χαρτες χαρτογραφησης ;) ;) ;) ;) ;)
-
Για πες εσύ τι θα έπαιρνες οικονομικά πράματα έτσι ;) ;) δεκτές και άλλες επιλογές
Ανάμεσα στα δύο θα έπαιρνα το RSV (είμαι και κολλημένος με το συγκεκριμένο μηχανάκι).
Στην θέση σου, θα κοίταζα για ένα 600άρι (μάλλον r6).
Εγώ στην φάση που είμαι τώρα, όπου αναζητώ κάτι εύκολο και ψάχνομαι ακόμα για να βελτιώσω τα φρένα μου και την ταχύτητα στις στροφές, χρειάζομαι κάτι ελαφρύ και χωρίς τρελά γκάζια.
Υ.Γ. Αυτήν τη στιγμή, είμαι πιο γρήγορος στην πίστα με το 250άρι, παρά με το 1000άρι. ;)
-
την είπες πάλι την suzuκια σου :tez: :tez:
καλα καλα λεγεται οτι θελετε το gsx-r 750 k8 εχει ρυθμηζομενες αναρτησης :ohyes: :ohyes: :ohyes:
δλδ οταν μπενεις πιστα τις ρυθμηζεις αναλογα για την πιστα
και οταν εισαι στο δρομο τις ρυθμηζεις για τον δρομο ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
και εχει και 3 χαρτες χαρτογραφησης ;) ;) ;) ;) ;)
πως φαίνεται ο κολλημένος ο σουζουκάκιας......δεν βλέπεις ρε τι λέει ο άνθρωπος.....?????
Κ2 :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf% :rtf%
-
Για πες εσύ τι θα έπαιρνες οικονομικά πράματα έτσι ;) ;) δεκτές και άλλες επιλογές
Ανάμεσα στα δύο θα έπαιρνα το RSV (είμαι και κολλημένος με το συγκεκριμένο μηχανάκι).
Στην θέση σου, θα κοίταζα για ένα 600άρι (μάλλον r6).
Εγώ στην φάση που είμαι τώρα, όπου αναζητώ κάτι εύκολο και ψάχνομαι ακόμα για να βελτιώσω τα φρένα μου και την ταχύτητα στις στροφές, χρειάζομαι κάτι ελαφρύ και χωρίς τρελά γκάζια.
Υ.Γ. Αυτήν τη στιγμή, είμαι πιο γρήγορος στην πίστα με το 250άρι, παρά με το 1000άρι. ;)
Τα μεγάλα πνεύματα επικοινωνούν το ίδιο σκεφτόμουνα αλλά έλεγα μήπως μου πέφτει λίγο το ρ6
-
καλα καλα λεγεται οτι θελετε το gsx-r 750 k8 εχει ρυθμηζομενες αναρτησης :ohyes: :ohyes: :ohyes:
δλδ οταν μπενεις πιστα τις ρυθμηζεις αναλογα για την πιστα
και οταν εισαι στο δρομο τις ρυθμηζεις για τον δρομο ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
και εχει και 3 χαρτες χαρτογραφησης ;) ;) ;) ;) ;)
βρε Χρήστο, τι λες πάλι...?!
Ο άνθρωπος ψάχνει για ένα φτηνό track-bike και εσύ του λες για το Κ8? Εγώ λέω να πάρει ένα DesmosediciRR :P
Υ.Γ. Έχεις μπερδέψει αρκετά το θέμα των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων... ;)
-
εεεεεε........... να προτείνω κ εγώ κάτι.....?????? :blus: :blus: :blus: για ducati 749 το σκέφτεσαι μήπως....?????????????? απλά μια πρόταση κάνω..... :)
-
Τα μεγάλα πνεύματα επικοινωνούν το ίδιο σκεφτόμουνα αλλά έλεγα μήπως μου πέφτει λίγο το ρ6
Όχι μωρέ! γιατί να σου πέσει λίγο...? Δουλεύει και ψηλά, ψηλά (ότι πρέπει για πίστα)!!! Ειδικά στα Μέγαρα δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα λίγου γκαζιού.
Άντε κάνε λίγη δίαιτα και εσύ, για να βελτιώσεις την αναλογία ίππου ανά κιλό!!!
-
εεεεεε........... να προτείνω κ εγώ κάτι.....?????? :blus: :blus: :blus: για ducati 749 το σκέφτεσαι μήπως....?????????????? απλά μια πρόταση κάνω..... :)
εκεί να δεις έξοδα...
..όχι μόνο για την αγορά του, αλλά και για την συντήρηση!!! ;)
-
εεεεεε........... να προτείνω κ εγώ κάτι.....?????? :blus: :blus: :blus: για ducati 749 το σκέφτεσαι μήπως....?????????????? απλά μια πρόταση κάνω..... :)
Δεν έχω ιδέα από αυτά τι λένε πόσο πάνε αν αξίζουν μάλλον ο Davide ξέρει :whist: :whist: :whist:
-
εεεεεε........... να προτείνω κ εγώ κάτι.....?????? :blus: :blus: :blus: για ducati 749 το σκέφτεσαι μήπως....?????????????? απλά μια πρόταση κάνω..... :)
Δεν έχω ιδέα από αυτά τι λένε πόσο πάνε αν αξίζουν μάλλον ο Davide ξέρει :whist: :whist: :whist:
άσ'το...γιατί τώρα που το σκέφτομαι πέταξα λαλακία.....έχιε δίκιο ο davide.....είναι ολίγων τι ζημιάρικα....με κάθε έννοια.... :D :D :D :ohyes:
-
κι εγω συμφωνω,κανα ρ6 λιγο παλιο θα ειναι οτι πρεπει!!βρισκεις και πολυ φθηνα..
-
Μέγαρα δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα λίγου γκαζιού.
Άντε κάνε λίγη δίαιτα και εσύ, για να βελτιώσεις την αναλογία ίππου ανά κιλό!!!
[/quote]
Τώρα με πλήγωσες λίγο αλλά θα το παραβλέψω :whist: :whist: :whist: :whist: :whist:γιατί έχεις δίκιο
-
Όχι μωρέ! γιατί να σου πέσει λίγο...? Δουλεύει και ψηλά, ψηλά (ότι πρέπει για πίστα)!!! Ειδικά στα Μέγαρα δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα λίγου γκαζιού.
Άντε κάνε λίγη δίαιτα και εσύ, για να βελτιώσεις την αναλογία ίππου ανά κιλό!!!
Τώρα με πλήγωσες λίγο αλλά θα το παραβλέψω :whist: :whist: :whist: :whist: :whist:γιατί έχεις δίκιο
Σου λέω τα χαρακτηριστικά μου:
Εγώ: 87 κιλά με τον εξοπλισμό
RS250: 150 κιλά
Άλογα: μία 60άρα
-----------------
Αναλογία κιλού ανά ίππου = 3,95 :P
-
Εγώ λέω αντί να κάνω δίαιτα να αυξάνω τα άλογα του κινητήρα :thnk: :thnk: :thnk: :tez:
Εντάξει έχω 10 μέρες που ξεκίνησα :D :D
-
καλησπερα.καταρχας για ποσα λεφτα μιλαμε?
-
Καλα,για τον κολτρειν τι να πω...Αυτο το Κ8 πρεπει να ειναι απιστευτο μηχανακι συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου,οπουδηποτε,οποιοσδηποτε κανει το λαθος να ζητησει γνωμες το Κ8 ειναι η πρωτη επιλογη...
Θες ταξιδι?Κ8.
Θες πιστα?Κ8.
Θες μετακομιση?Παλι Κ8.
Θες να πας διακοπες σε νησι το καλοκαιρι?Παρε ενα Κ8 βρε!Τα κανει ολα καλυτερα απο οοοοοοολα τα αλλα.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ Κ8!!!! :rant1: :rant1: :rant1:
Βασικα ρε Αντρεα δεν μας ειπες ποσα ευρα θελεις να διαθεσεις.Ποιο οικονομικο νομιζω ειναι το RSV γιατι ειναι παρεξηγημενα μηχανακια αλλα νομιζω οτι θα σε βολεψει και καλυτερα απο αποψη χωρου.Τα 600ss ειναι σαν ποδηλατα ρε γμτ.
Εντελως φιλικα,Στρατος
-
Ανδρεα κοιτα το R1 που πωλειται εδω μεσα 5000 ευρω καλη περιπτωση
Στην μηχαλακοπουλου ενα καρπιρατερατο R6 4000 ευρω :dry:
-
To R1 επειδη ειναι φιλου μου (αυτος που μου γυαλισε το ψαλιδι) και το ξερω καλα ειναι ΠΕΝΑ. :bye:
-
To R1 επειδη ειναι φιλου μου (αυτος που μου γυαλισε το ψαλιδι) και το ξερω καλα ειναι ΠΕΝΑ. :bye:
...όντως πολύ καλή τιμή ;)
-
Γνωμη :
1. Το τουονο, δεδομενου οτι προσωπικα ειμαι πολυ αργος στην εισοδο, ειναι πολυ καλο στην εξοδο.
Εβλεπα βιντεο μου απο Σερρες και ενω σε καθε στροφη με εφτανε οτιδηποτε υπηρχε μεσα στην πιστα, στην εξοδο εκανα μια διαφορα μεγαλη μεχρι την ωρα που θα ξαναεκλεινα το γκαζι σε οτιδηποτε παλι υπηρχε στην πιστα. Κατι R1 και Κ6-7, τα οποια ηταν και ψιλοστημενα απο αναρτησεις. Να πω οτι αυτοι γυρναγαν απο 1,31 μεχρι 1,40 κι εγω με 1,46
2. 749 πολυυυυυυυ καλοοοοοοο......πισταδικο και αρκετα γρηγορο για 750.....λιγη δυναμη που σου κανει διαφορα αμα εχεις συνηθισει σε 1000αρια, αλλα πολυ καλοστημενο (μαμα εννοειτε) κι αμα του ριξεις καμια αναρτησουλα ειναι πρωτο. Κι αυτο στις εξοδους (με καλο οδηγο βεβαια, που γυρναει με 1,30-1,29) εριχνε σακουλες για εμετο σε αρκετα 1000 αρικακια....
3. 600 αρι ε? μπορει να ειναι μανιτζεβελα και αρκετα διασκεδαστικα, αλλα αυτη την αισθηση του 1000 αριου με το γκαζι και την δυναμη που σου παρεχει ειναι κατι που θα σου λειψει πιστευω.
Αυτααααα.....
-
Μιλάμε για 4-4500 χιλιάρικα παιδιά και αυτά με το ζόρι ίσως τελικά το 750 να είναι η χρυσή τομή.......
-
Καλα,για τον κολτρειν τι να πω...Αυτο το Κ8 πρεπει να ειναι απιστευτο μηχανακι συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου,οπουδηποτε,οποιοσδηποτε κανει το λαθος να ζητησει γνωμες το Κ8 ειναι η πρωτη επιλογη...
Θες ταξιδι?Κ8.
Θες πιστα?Κ8.
Θες μετακομιση?Παλι Κ8.
Θες να πας διακοπες σε νησι το καλοκαιρι?Παρε ενα Κ8 βρε!Τα κανει ολα καλυτερα απο οοοοοοολα τα αλλα.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ Κ8!!!! :rant1: :rant1: :rant1:
Βασικα ρε Αντρεα δεν μας ειπες ποσα ευρα θελεις να διαθεσεις.Ποιο οικονομικο νομιζω ειναι το RSV γιατι ειναι παρεξηγημενα μηχανακια αλλα νομιζω οτι θα σε βολεψει και καλυτερα απο αποψη χωρου.Τα 600ss ειναι σαν ποδηλατα ρε γμτ.
Εντελως φιλικα,Στρατος
έχεις δίκιο για το 600 το απόριψα σαν ιδέα γιατί όλο και καμιά βόλτα θα τυγχάνει και έξω....... ;)
-
Γνωμη :
1. Το τουονο, δεδομενου οτι προσωπικα ειμαι πολυ αργος στην εισοδο, ειναι πολυ καλο στην εξοδο.
Εβλεπα βιντεο μου απο Σερρες και ενω σε καθε στροφη με εφτανε οτιδηποτε υπηρχε μεσα στην πιστα, στην εξοδο εκανα μια διαφορα μεγαλη μεχρι την ωρα που θα ξαναεκλεινα το γκαζι σε οτιδηποτε παλι υπηρχε στην πιστα. Κατι R1 και Κ6-7, τα οποια ηταν και ψιλοστημενα απο αναρτησεις. Να πω οτι αυτοι γυρναγαν απο 1,31 μεχρι 1,40 κι εγω με 1,46
2. 749 πολυυυυυυυ καλοοοοοοο......πισταδικο και αρκετα γρηγορο για 750.....λιγη δυναμη που σου κανει διαφορα αμα εχεις συνηθισει σε 1000αρια, αλλα πολυ καλοστημενο (μαμα εννοειτε) κι αμα του ριξεις καμια αναρτησουλα ειναι πρωτο. Κι αυτο στις εξοδους (με καλο οδηγο βεβαια, που γυρναει με 1,30-1,29) εριχνε σακουλες για εμετο σε αρκετα 1000 αρικακια....
3. 600 αρι ε? μπορει να ειναι μανιτζεβελα και αρκετα διασκεδαστικα, αλλα αυτη την αισθηση του 1000 αριου με το γκαζι και την δυναμη που σου παρεχει ειναι κατι που θα σου λειψει πιστευω.
Αυτααααα.....
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.......
-
φιλε ανδρεα πιστευω οτι μετα το RSV ,καλη ιδεα ειναι του αντωνη για το R1 του 98-99.και καλο στισιμο εχει και γκαζι θα εχεις και φθηνο ειναι.
-
έχεις δίκιο για το 600 το απόριψα σαν ιδέα γιατί όλο και καμιά βόλτα θα τυγχάνει και έξω....... ;)
ελα , δεν το περιμενα αυτο απο σενα ............ :P :P :P :P :P :P
-
φιλε ανδρεα πιστευω οτι μετα το RSV ,καλη ιδεα ειναι του αντωνη για το R1 του 98-99.και καλο στισιμο εχει και γκαζι θα εχεις και φθηνο ειναι.
Το έχω οδηγήσει το μηχανάκι είναι πολύ απότομο φίλε μου και για να σου πω την αλήθεια δεν είμαι φαν της Yamaha..........
-
έχεις δίκιο για το 600 το απόριψα σαν ιδέα γιατί όλο και καμιά βόλτα θα τυγχάνει και έξω....... ;)
ελα , δεν το περιμενα αυτο απο σενα ............ :P :P :P :P :P :P
Μα καλά όλοι με καταλαβαίνουν :blus: :blus: :blus: :blus: :blus: :srry: :srry: :srry: :srry: :srry:
-
καλησπερα "ιουδα","ισκαριωτη" πρωην suzukakia. :bye: :P θα προτιμουσα το κ2.καμια σχεση η επιλογη μου με το θεμα μαρκα ουτε εχω καποιο προβλημα με τα ιταλικα.αλλα πιστευω οτι εχεις παραπανω επιλογες και λιγοτερα εξοδα. :thnk: :ohyes:
-
Αχ το αίμα νερό δε γίνεται πέρα από τη πλάκα πιστεύω ότι για τη πίστα θα είναι ιδανικό.Και επειδή το είχα για καμιά 20 μέρες μου άρεζρ γιατί με έχωνε μέσα στη μηχανή και όχι πάνω της.Επίσης οι διαστάσεις του ανθρωπομετρικά μου έρχονται γάντι απλά και το μίλε μου αρέσει ρε γμτ. :thnk: :thnk:
-
παιδιά για triumph daytona ή το 955 ή το 600.....τι λέτε????? αν και δεν πιστεύω να φτουράει μπροστά στο rsv και στο gsx-r...για ρίχτε καμια γνώμη.... :thnk:
-
Αχ το αίμα νερό δε γίνεται πέρα από τη πλάκα πιστεύω ότι για τη πίστα θα είναι ιδανικό.Και επειδή το είχα για καμιά 20 μέρες μου άρεζρ γιατί με έχωνε μέσα στη μηχανή και όχι πάνω της.Επίσης οι διαστάσεις του ανθρωπομετρικά μου έρχονται γάντι απλά και το μίλε μου αρέσει ρε γμτ. :thnk: :thnk:
παρε το mille και μην το συζηταμε αλλο!!!
αφου το ξερω οτι το εχεις αποφασησει ;) ;) ;)
-
αντρεα ενα φιλαρακι δινει ενα GSXR Κ2 που ειχε για πιστα 4500 εχει και πραγματακια πανω δεν το ξερω το μιχανακι απλα μου το ειπε .Ξερω οτι εχει ακτινικη 19-20 -εξατμιση-ροικη εξελιξη στην κεφαλη-σταμπιλιζατερ εχει και γραναζια απο οτι ξερω ειναι μονο για πιστα ετσι?δεν εχει αδεια για δρομο.στειλε πμ αν θες να σου πω που ειναι.
-
παιδιά για triumph daytona ή το 955 ή το 600.....τι λέτε????? αν και δεν πιστεύω να φτουράει μπροστά στο rsv και στο gsx-r...για ρίχτε καμια γνώμη.... :thnk:
Ανεβαίνει το κασέ πολύ αλλά και τα λεφτά να είχα δε θα μπορούσα να το οδηγήσω μου τη σπα που κάθεσαι 2 μέτρα ψηλά μου αρέσουν οι θέσεις που σε χώνουν μέσα στη μηχανή
-
αντρεα ενα φιλαρακι δινει ενα GSXR Κ2 που ειχε για πιστα 4500 εχει και πραγματακια πανω δεν το ξερω το μιχανακι απλα μου το ειπε .Ξερω οτι εχει ακτινικη 19-20 -εξατμιση-ροικη εξελιξη στην κεφαλη-σταμπιλιζατερ εχει και γραναζια απο οτι ξερω ειναι μονο για πιστα ετσι?δεν εχει αδεια για δρομο.στειλε πμ αν θες να σου πω που ειναι.
Σε ευχαριστώ αλλά έλεγα να είχα και αδειούλα να ρχομαι μαζί σας βρε παιδιά
-
παιδιά για triumph daytona ή το 955 ή το 600.....τι λέτε????? αν και δεν πιστεύω να φτουράει μπροστά στο rsv και στο gsx-r...για ρίχτε καμια γνώμη.... :thnk:
Ανεβαίνει το κασέ πολύ αλλά και τα λεφτά να είχα δε θα μπορούσα να το οδηγήσω μου τη σπα που κάθεσαι 2 μέτρα ψηλά μου αρέσουν οι θέσεις που σε χώνουν μέσα στη μηχανή
ξέρω τι μηχανάκι θέλεις αλλά τότε να δεις που θα πάει το κασέ.......... ;) ;) ;)είναι όμως τρελό μηχανημα...... ;) ;) ;)
-
Ανδρεα μαλλον θα πρεπει να διαθεσεις κατι παραπανω,απο 4000-4500 ευρω για το rsv, εκτος και αν βρεις rsv χρονολογιας 99'-00'... αλλα αφου σου αρεσει το 750 σουτζουκι :tez: :tez: τι το σκεφτεσαι :thnk: εκτος και αν θες να μεινεις πιστος apriliabiker ;) ;) ;) :bye: :bye: :bye:
-
αντρεα ενα φιλαρακι δινει ενα GSXR Κ2 που ειχε για πιστα 4500 εχει και πραγματακια πανω δεν το ξερω το μιχανακι απλα μου το ειπε .Ξερω οτι εχει ακτινικη 19-20 -εξατμιση-ροικη εξελιξη στην κεφαλη-σταμπιλιζατερ εχει και γραναζια απο οτι ξερω ειναι μονο για πιστα ετσι?δεν εχει αδεια για δρομο.στειλε πμ αν θες να σου πω που ειναι.
Σε ευχαριστώ αλλά έλεγα να είχα και αδειούλα να ρχομαι μαζί σας βρε παιδιά
οταν σου λεγαμε οτι δεν κανεις για capo και οτι θες ss εσυ :whist: :whist: :whist: :whist:
-
Για δες εδω http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,4056.0.html#
-
αντρεα ενα φιλαρακι δινει ενα GSXR Κ2 που ειχε για πιστα 4500 εχει και πραγματακια πανω δεν το ξερω το μιχανακι απλα μου το ειπε .Ξερω οτι εχει ακτινικη 19-20 -εξατμιση-ροικη εξελιξη στην κεφαλη-σταμπιλιζατερ εχει και γραναζια απο οτι ξερω ειναι μονο για πιστα ετσι?δεν εχει αδεια για δρομο.στειλε πμ αν θες να σου πω που ειναι.
Σε ευχαριστώ αλλά έλεγα να είχα και αδειούλα να ρχομαι μαζί σας βρε παιδιά
οταν σου λεγαμε οτι δεν κανεις για capo και οτι θες ss εσυ :whist: :whist: :whist: :whist:
:whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :a009 :a009 :a009 :a009 :a008 :a008 :a008 :a008 :a20
-
Aνδρεα εχω τη λυση στο προβλημα σου :dry:
Θα κανεις test drive στο rsv στην εκθεση και ετσι θα καταλαβεις πιο σου κανει ΚΛΙΚ :kalo:
-
Aνδρεα εχω τη λυση στο προβλημα σου :dry:
Θα κανεις test drive στο rsv στην εκθεση και ετσι θα καταλαβεις πιο σου κανει ΚΛΙΚ :kalo:
δεν θα του κανει κλικ
αλλα
ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ κλακ
και μετα θα προσπαθει να πεισει τον πωλητη να του το δωσει γιατι δεν μπορει να περιμενει! :tez:
α ρε σε εξοδα που πας να βαλεις τον φιλο μας..... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :D :D :D :D
-
Για δες εδω http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,4056.0.html#
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦ το είδα ρε φίλε εσύ δηλαδή Ευθύμη λες αυτό?
Δεν το έχω οδηγήσει βρε Αντώνη αλλά και να οδηγήσω το RSVτι σχέση θα έχει αυτό με το παλιό?
-
Για δες εδω http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,4056.0.html#
σοβαρα τωρα αντρεα αυτο μου φαινετε οτι πρεπει για αυτο που θες .... για :thnk: :thnk:
-
Το έχεις οδηγήσει? Τι άλογα βγάζει.Πιστεύεις θα τα πάει καλύτερα στη πίστα από το 750?
-
Το έχεις οδηγήσει? Τι άλογα βγάζει.Πιστεύεις θα τα πάει καλύτερα στη πίστα από το 750?
...βγάζει περίπου 120 άλογα τροχό. Υπολόγιζε ότι με την αγορά του, θες και ένα πολυεστερικό κουστούμι... ...που για Aprilia Μιlle παλιό δεν βρίσκεις και τόσο εύκολα και καθόλου οικονομικά.
-
Το έχεις οδηγήσει? Τι άλογα βγάζει.Πιστεύεις θα τα πάει καλύτερα στη πίστα από το 750?
...βγάζει περίπου 120 άλογα τροχό. Υπολόγιζε ότι με την αγορά του, θες και ένα πολυεστερικό κουστούμι... ...που για Aprilia Μιlle παλιό δεν βρίσκεις και τόσο εύκολα και καθόλου οικονομικά.
Μόνο η εγκυκλοπαίδια Davide θα απαντούσε τόσο γρήγορα :D :D
-
Το έχεις οδηγήσει? Τι άλογα βγάζει.Πιστεύεις θα τα πάει καλύτερα στη πίστα από το 750?
...βγάζει περίπου 120 άλογα τροχό. Υπολόγιζε ότι με την αγορά του, θες και ένα πολυεστερικό κουστούμι... ...που για Aprilia Μιlle παλιό δεν βρίσκεις και τόσο εύκολα και καθόλου οικονομικά.
δεν το ξερω φιλε δεν το εχω καβαλησει. ρωτα τον bill να σου πει της διαφορες που εχει με το καινουργια (εκτος τα αλογα).
αν θυμαμαι καλα εχει ο perfect για αυτο με 350ευρω πολυεστερικα!
-
Γμτ τη γυναίκα μου ποιο εύκολα τη παντρεύτηκα και δε ρώτησα και κανένα :thnk: :thnk: :thnk:
-
Γμτ τη γυναίκα μου ποιο εύκολα τη παντρεύτηκα και δε ρώτησα και κανένα :thnk: :thnk: :thnk:
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Παντος εαν ψηθηκες για RSV εχει παρει το ματι μου αλλα δυο προς πωληση σε μαγαζι-Αθηνα να πας να τα δεις... :bye:
-
Γμτ τη γυναίκα μου ποιο εύκολα τη παντρεύτηκα και δε ρώτησα και κανένα :thnk: :thnk: :thnk:
... Κανονικα ουτε και για μηχανη θα επρεπε να ρωτας...παιρνεις οποια σου κανει κλικ... αρκει να κανει για την χρηση που την θες... ;) ;) ;)
-
Γμτ τη γυναίκα μου ποιο εύκολα τη παντρεύτηκα και δε ρώτησα και κανένα :thnk: :thnk: :thnk:
... Κανονικα ουτε και για μηχανη θα επρεπε να ρωτας...παιρνεις οποια σου κανει κλικ... αρκει να κανει για την χρηση που την θες... ;) ;) ;)
+1000
suzuki ειχες και πριν δες και κατι αλλο τωρα!
-
Είμαι μπερδεμένος ρε ποστ μου δε ξέρω....Το 750 το ξέρω το μόιλε μου αρέσει οπτικά αλλά και οι τρεις αναβάτες στις Σέρρες άλκης Συνιώρης Στέλιος Χριστοδούλου και κάπιος Μπάμπης δε θυμάμαι το επίθετο κάνανε 2-2,5 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορο γυρολόγιο με το Σουζούκι θα μου πεις συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτούς φυσικά όχι αλλά κάτι δε λέει αυτό?
-
δεν το ξερω φιλε δεν το εχω καβαλησει. ρωτα τον bill να σου πει της διαφορες που εχει με το καινουργια (εκτος τα αλογα).
αν θυμαμαι καλα εχει ο perfect για αυτο με 350ευρω πολυεστερικα!
350 είναι πολύ καλά!
...γιατί ο Cruciata ζητάει 631 ευρώ +μεταφορικά!!! ;)
-
Παιδιά με βλέπω για το μίλε......
-
φιλε capoman για κανα ρ1 της ιδιας χρονολογιας?ειδα ενα πριν εδω του 00..πληροφοριακα,δεν ξερω ποιο κανει για πιστα και ποιο σου αρεσει...και μιας και ειναι και γιαπονεζικο δεν θα σε πειραζει και για καμια γρατσουνιουλα...χιχι!!!
-
Παιδιά με βλέπω για το μίλε......
.... Εγω σε βλεπω να μπαινεις παλι σε εξοδα, και να σε χωριζει η γυναικα σου.. :pp% :pp% :pp% :hha% :hha% :hha%
-
πάρε το μίλε και τάξε στην γυναίκα σου μια κρουαζιέρα......θα μπεις που θα μπεις στα έξοδα......μην τσιγκουνεύεσαι...... :D :D
-
Πλακα με κανεις??????
-
Mpa η γυναίκα μου μου το πρότεινε πρώτη να πάρω και ένα για πίστα ;) ;)
Το παραπάνω πωλείται?
-
Αντρεα δουλευω για παρτη σου.....Για δες τι βρηκα.... :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=50303&perpage=15&pagenumber=2
V-2 και τουμπανο και στημενο και με ενα καρο aftermarket.. :sml1 :sml1 :sml1
ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑΑΑΑΑ...!!!!
(Ισως να μην σε αρεσει,αλλα μια φορα που το πετυχα στον δρομο μιλαμε σκιαχτηκα!Απο ηχο σ κ ο τ ω ν ε ι )
-
Τι να βγάζει άραγες από άλογα?
-
Mpa η γυναίκα μου μου το πρότεινε πρώτη να πάρω και ένα για πίστα ;) ;)
Το παραπάνω πωλείται?
Λυπαμαι που το λεω :srry: αλλα ρωτα τον Βασιλη......
Μας εφαγες το μοτερ θα μας φας και το mille οπως φαινεται......
Χαλαλι :D
-
Mpa η γυναίκα μου μου το πρότεινε πρώτη να πάρω και ένα για πίστα ;) ;)
Το παραπάνω πωλείται?
Λυπαμαι που το λεω :srry: αλλα ρωτα τον Βασιλη......
Μας εφαγες το μοτερ θα μας φας και το mille οπως φαινεται......
Χαλαλι :D
έλα ρε θα στο δίνω καμία βόλτα :D :D
-
γαματο στη κυριολεξια!!!χτυπατο μεγαλε. :kalo:
-
Mpa η γυναίκα μου μου το πρότεινε πρώτη να πάρω και ένα για πίστα ;) ;)
Το παραπάνω πωλείται?
Λυπαμαι που το λεω :srry: αλλα ρωτα τον Βασιλη......
Μας εφαγες το μοτερ θα μας φας και το mille οπως φαινεται......
Χαλαλι :D
έλα ρε θα στο δίνω καμία βόλτα :D :D
Μου φαινεται θα την τιναξω την μπανκα...... :blus:
-
Κοίτα άμα αρχίζουμε και σκεφτόμαστε..... :tez: :tez:
Και το tl ομορφούλικο
-
CAROMAN δες και αυτο.........
το πρωτο suzuki gsx-r 750 :P :P :P :P
-
Αντρεα δουλευω για παρτη σου.....Για δες τι βρηκα.... :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=50303&perpage=15&pagenumber=2
V-2 και τουμπανο και στημενο και με ενα καρο aftermarket.. :sml1 :sml1 :sml1
ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑΑΑΑΑ...!!!!
(Ισως να μην σε αρεσει,αλλα μια φορα που το πετυχα στον δρομο μιλαμε σκιαχτηκα!Απο ηχο σ κ ο τ ω ν ε ι )
άντε να το οδηγήσεις το TLs...
-
Πλακα με κανεις??????
To συγκεκριμένο Mille είναι κούκλα!!! ;)
-
CAROMAN δες και αυτο.........
το πρωτο suzuki gsx-r 750 :P :P :P :P
ε δεν παλεύεσαι με τίποτα όμως......σίγουρα σε έχει βάλει η σουζούκι εσένα εδώ μέσα για να χαλάσεις την πιάτσα..................λιθοβολίστε τον...........ουουουουουουουουουουου :P :P :P :P
-
CAROMAN δες και αυτο.........
το πρωτο suzuki gsx-r 750 :P :P :P :P
ε δεν παλεύεσαι με τίποτα όμως......σίγουρα σε έχει βάλει η σουζούκι εσένα εδώ μέσα για να χαλάσεις την πιάτσα..................λιθοβολίστε τον...........ουουουουουουουουουουου :P :P :P :P
+100000!!!!!!!!!!!!!!!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D
-
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
πες μου οτι......................
-
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
πες μου οτι......................
NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI
-
NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI
K2 η Κ3? :thnk:
-
Είμαι μπερδεμένος ρε ποστ μου δε ξέρω....Το 750 το ξέρω το μόιλε μου αρέσει οπτικά αλλά και οι τρεις αναβάτες στις Σέρρες άλκης Συνιώρης Στέλιος Χριστοδούλου και κάπιος Μπάμπης δε θυμάμαι το επίθετο κάνανε 2-2,5 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορο γυρολόγιο με το Σουζούκι θα μου πεις συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτούς φυσικά όχι αλλά κάτι δε λέει αυτό?
Καλημέρα παίδες (για εμένα είναι πρωί γιατί ξύπνησα πριν από λίγο!!!)
Ρε παλικάρια διαβάζω αυτά που γράφεται τις τελευταίες μέρες και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά βοηθάει κανείς τον Ανδρέα η απλά λέμε πράγματα για να γεμίζουν οι σελίδες.
Ανδρέα σχετικά με αυτό που έγραψες παραπάνω γράψε άκυρο μιας και το ΜΟΤΟ πίσω στο 1998 είχε κάνει τεστ Mille VS Yamaha R1 και το Ιταλικό ήταν ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στα χέρια του Χριστοδουλου από τον Ιάπωνα.
Το θέμα ΔΕΝ πρέπει να είναι πιο είναι πιο γρήγορο στα χέρια άλλων αναβατών και σίγουρα δε πρέπει να είναι ποιο βγάζει τα περισσότερα άλογα! Δε προκειται να κανεις dragster αλλα track day!!!!
Εγώ δε πρόκειται να σου πω τι να πάρεις αλλά θα σου πω κάποια πράγματα που ξέρω καλά για το Mille πρώτης γενιάς….και για όσους ΔΕΝ το έχουν καταλάβει ακόμα ο άνθρωπος ρωτάει να μάθει για αυτό το μοντέλο το οποίο μπορείς ΑΝΕΤΑ να βρεις με τα λεφτά που διαθέτει και όχι για τα μεταγενέστερα που του λέτε ότι είναι καταπληκτικές μοτοσικλέτες!!!
(http://i16.photobucket.com/albums/b8/NitroArgi/DSC00002.jpg)
Τα θετικα πρωτα
1. Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3. Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4. Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει
Τα λιγοτερο θετικα
1. Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2. Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3. Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!
Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα επανέλθω να απαντήσω σε οποία απορία.
Εγώ θα πρότεινα το εξής
Ρίξε μια ματιά και στα Tuono πρώτης γενιάς τα οποία μπορούν να πάρουν clip on όταν είσαι στη πίστα και στο δρόμο με το τιμόνι να κάνεις βολτακια με μια μικρή υποχώρηση στις τελικές. Ούτε πολυεστερικα, ούτε όμως και το συμβιβασμό στη πίστα της μοτοσικλέτας με τιμόνι (αν και στα Μέγαρα είναι καλύτερο το τιμόνι!!!). Είναι λίγο πάνω από το προϋπολογισμό σου αλλά ουσιαστικά έχεις δυο μοτοσικλέτες στη τιμή της μιας!
Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…
Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα ακόμα περισσότερο!
Φιλικα
Argi
-
καλοστριφτο!!
βαλε και καμια φωτο.... :kalo:
-
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
πες μου οτι......................
NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI
:brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:
:a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!:
αφου πηρες suzuki εσυ θα παρω και εγω τελιωσε!!!!!!!
δεν περνω R6 !!!!!!!!!!!!!
-
Είμαι μπερδεμένος ρε ποστ μου δε ξέρω....Το 750 το ξέρω το μόιλε μου αρέσει οπτικά αλλά και οι τρεις αναβάτες στις Σέρρες άλκης Συνιώρης Στέλιος Χριστοδούλου και κάπιος Μπάμπης δε θυμάμαι το επίθετο κάνανε 2-2,5 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορο γυρολόγιο με το Σουζούκι θα μου πεις συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτούς φυσικά όχι αλλά κάτι δε λέει αυτό?
Καλημέρα παίδες (για εμένα είναι πρωί γιατί ξύπνησα πριν από λίγο!!!)
Ρε παλικάρια διαβάζω αυτά που γράφεται τις τελευταίες μέρες και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά βοηθάει κανείς τον Ανδρέα η απλά λέμε πράγματα για να γεμίζουν οι σελίδες.
Ανδρέα σχετικά με αυτό που έγραψες παραπάνω γράψε άκυρο μιας και το ΜΟΤΟ πίσω στο 1998 είχε κάνει τεστ Mille VS Yamaha R1 και το Ιταλικό ήταν ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στα χέρια του Χριστοδουλου από τον Ιάπωνα.
Το θέμα ΔΕΝ πρέπει να είναι πιο είναι πιο γρήγορο στα χέρια άλλων αναβατών και σίγουρα δε πρέπει να είναι ποιο βγάζει τα περισσότερα άλογα! Δε προκειται να κανεις dragster αλλα track day!!!!
Εγώ δε πρόκειται να σου πω τι να πάρεις αλλά θα σου πω κάποια πράγματα που ξέρω καλά για το Mille πρώτης γενιάς….και για όσους ΔΕΝ το έχουν καταλάβει ακόμα ο άνθρωπος ρωτάει να μάθει για αυτό το μοντέλο το οποίο μπορείς ΑΝΕΤΑ να βρεις με τα λεφτά που διαθέτει και όχι για τα μεταγενέστερα που του λέτε ότι είναι καταπληκτικές μοτοσικλέτες!!!
(http://i16.photobucket.com/albums/b8/NitroArgi/DSC00002.jpg)
Τα θετικα πρωτα
1. Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3. Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4. Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει
Τα λιγοτερο θετικα
1. Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2. Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3. Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!
Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα επανέλθω να απαντήσω σε οποία απορία.
Εγώ θα πρότεινα το εξής
Ρίξε μια ματιά και στα Tuono πρώτης γενιάς τα οποία μπορούν να πάρουν clip on όταν είσαι στη πίστα και στο δρόμο με το τιμόνι να κάνεις βολτακια με μια μικρή υποχώρηση στις τελικές. Ούτε πολυεστερικα, ούτε όμως και το συμβιβασμό στη πίστα της μοτοσικλέτας με τιμόνι (αν και στα Μέγαρα είναι καλύτερο το τιμόνι!!!). Είναι λίγο πάνω από το προϋπολογισμό σου αλλά ουσιαστικά έχεις δυο μοτοσικλέτες στη τιμή της μιας!
Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…
Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα ακόμα περισσότερο!
Φιλικα
Argi
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου δε με μπέρδεψες καθόλου.Τα δικύλινδρα τα γνώρισα μέσω του κάπο και στη συνέχεια με το κινητήρα του φάλκο.
Αυτό που μου αρέσει είναι το τράβηγμα από χαμηλά.Για τον απότομο ψεκασμό βρήκα το κολπάκι αρκεί να κρατάς ελάχιστα το γκάζι ανοιχτό και κυρίως μετά από το στρίψιμο ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ άνοιγμα του γκαζιού για να μη φορτίζεται ο μπροστινός τροχός.
Αυτό με το ρελαντί καλό δε το ήξερα. :D :D
Η αλήθεια είναι ότι το δίλημα είναι στο αν θα προτιμήσω το v ή τα τετρακίλυνδρα που τα ξέρω πολύ καλά.
Εύστοχη η παρατηρηση σου σχετικά με το βάρος(φαλαινοθύραικα ε?) :D :D :D
-
Καλημέρα Αργύρη!
Διαβάζω όσα γράφεις και λέω:
Τα θετικα πρωτα
1. Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3. Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4. Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει
1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).
Τα λιγοτερο θετικα
1. Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2. Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3. Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!
1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).
Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.
Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…
Ακριβώς! ;)
-
Περιμένω απάντηση για ένα κ2 750 μιας και έχω ήδη ολόσωμη γιοσιμούρα και φίλτρο....Τη πέμπτη θα ξέρω.....
-
Περιμένω απάντηση για ένα κ2 750 μιας και έχω ήδη ολόσωμη γιοσιμούρα και φίλτρο....Τη πέμπτη θα ξέρω.....
...κάτι τελευταίο, στα χρήματα του Mille, θα έψαχνα για Κ3...
:bye:
-
Η θέση οδήγησης είναι πάνω όχι μέσα.........
-
1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).
1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).
Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.
Καλησπερα περα για περα!
Αν και από ότι φαίνεται ο Ανδρέας έχει πάρει την απόφαση του (βοήθησε το πμ???) θα ήθελα να απαντήσω στον Davide…
1. Καταρχην επιμένω ότι η θέση είναι μέσα και όχι πάνω όπως λέει ο φίλος Ανδρέας…τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ από τη τελευταία φορά που οδήγησα το Mille μου (ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ???)
2. Νομιζεις οτι υπάρχουν πολλές μοτοσικλέτες ακόμα και σήμερα που να έχουν τόσο καλό ποιοτικά μπροστινό όπως το 43αρι Showa????ΟΚ το πίσω αμορτισέρ δεν είναι οτι καλύτερο αλλά μπορείς να βρεις από ΕΒΑΥ ένα μεταχειρισμένο Ohlins απο R με λίγα χρήματα (ίσως και κάτω από €300 αν έχεις υπομονή)! Άλλωστε κανένας Ιάπωνας 5-6ετιας δε θα έχει τις ήδη φτηνές αναρτήσεις του σε καλή κατάσταση…
3. Αυτή την ερώτηση δε μπορώ να τη σχολιάσω γιατί απλά είναι θέμα γούστου και τρόπου οδήγησης. Ιδιοκτήτες όπως είναι ο fst.corner που έχουν πάει πολλές φορές Μέγαρα και γυρνάνε καλά είναι καταλληλότεροι να μιλήσουν.
4. Επιμένω ότι οι τιμές aftermarket ανταλλακτικών είναι σχεδόν τζάμπα….το λέω αυτό γιατί σχεδόν ποτέ δε κοιτάω για καινούργια μιας και υπάρχει αφθονία πολύ καλών αξεσουάρ λόγο παλαιότητας του μοντέλου. Τι σου έχει φανεί ακριβό??? Αν μου λες ότι είναι να δώσεις €750 για καινούργια πολυεστερικα στην Ιταλία τότε ναι είναι ακριβά, σκέψου όμως ότι εγώ με κάτι λιγότερο από €1000 έχω αποκτήσει carbon κουστούμια πλην του ρεζερβουάρ!!! Τι στιγμή μάλιστα που εσύ μου είπες ότι οι Ιταλοί σου ζητάνε €2500!!!
1. Σωληνάκια θα χρειαστείς όπως και να έχει μιας και το Γιαπωνέζικο δε πρόκειται να έχει εκτός και αν έχει βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης! Τα αναλώσιμα είναι πιο φτηνά για Japan..δε μπορώ να πω κάτι για αυτό.
2. Μόνο αν πετάξει κάποιος το τελικό-σόμπα που έχει το πρώτο μοντέλο και το αντικαταστήσει με ένα άλλο κερδίζει…8 ολόκληρα κιλά…!!!!!!!!!!! Πόσο μάλλον αν βγάλεις φώτα, φλας, καθρέφτες, τα πιο βαριά από τον πολυεστέρα πλαστικά, διακόπτες, κτλ. Ακόμα και 210 γεμάτο να φτάσει δεν είναι άσχημα αν αναλογιστείς ότι ένα γεμάτο R1 του 2008 ζυγίζει περίπου τα ίδια κιλά ντυμένο!!! Το δικό μου πάντως είναι 195 γεμάτο με φώτα και ακόμα έχω περιθώρια να χάσω και άλλο βάρος δίχως να ξοδέψω μια περιούσια!
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα Mille πρώτης γενιάς είναι πλέον μοτοσικλέτες μιας δεκαετίας και σαν τέτοιες πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε. Δε μπορούμε για παράδειγμα να λέμε ότι ένα 916 είναι κακό μηχανάκι για πίστα γιατί πολύ απλά δε μπορεί να συγκριθεί με τα σημερινά μοντέλα. Άλλωστε ακόμα και πίσω στο 1994 το Ducati δεν ήταν εύκολη μοτοσικλέτα!
Πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και ανάλογα με αυτά που είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε να κινηθούμε αναλόγως. €4000 δεν είναι μικρό πόσο αλλά από την άλλη κατά τη γνώμη μου δεν είναι αρκετό για να έχεις ένα τέλειο track bike που να γυρνάει 1,02 Μέγαρα και να απολαμβάνεις και τη βόλτα σου τη Κυριακή! Πρέπει να συμβιβάζεσαι για να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί…
-
1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).
1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).
Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.
Καλησπερα περα για περα!
Αν και από ότι φαίνεται ο Ανδρέας έχει πάρει την απόφαση του (βοήθησε το πμ???) θα ήθελα να απαντήσω στον Davide…
1. Καταρχην επιμένω ότι η θέση είναι μέσα και όχι πάνω όπως λέει ο φίλος Ανδρέας…τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ από τη τελευταία φορά που οδήγησα το Mille μου (ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ???)
2. Νομιζεις οτι υπάρχουν πολλές μοτοσικλέτες ακόμα και σήμερα που να έχουν τόσο καλό ποιοτικά μπροστινό όπως το 43αρι Showa????ΟΚ το πίσω αμορτισέρ δεν είναι οτι καλύτερο αλλά μπορείς να βρεις από ΕΒΑΥ ένα μεταχειρισμένο Ohlins απο R με λίγα χρήματα (ίσως και κάτω από €300 αν έχεις υπομονή)! Άλλωστε κανένας Ιάπωνας 5-6ετιας δε θα έχει τις ήδη φτηνές αναρτήσεις του σε καλή κατάσταση…
3. Αυτή την ερώτηση δε μπορώ να τη σχολιάσω γιατί απλά είναι θέμα γούστου και τρόπου οδήγησης. Ιδιοκτήτες όπως είναι ο fst.corner που έχουν πάει πολλές φορές Μέγαρα και γυρνάνε καλά είναι καταλληλότεροι να μιλήσουν.
4. Επιμένω ότι οι τιμές aftermarket ανταλλακτικών είναι σχεδόν τζάμπα….το λέω αυτό γιατί σχεδόν ποτέ δε κοιτάω για καινούργια μιας και υπάρχει αφθονία πολύ καλών αξεσουάρ λόγο παλαιότητας του μοντέλου. Τι σου έχει φανεί ακριβό??? Αν μου λες ότι είναι να δώσεις €750 για καινούργια πολυεστερικα στην Ιταλία τότε ναι είναι ακριβά, σκέψου όμως ότι εγώ με κάτι λιγότερο από €1000 έχω αποκτήσει carbon κουστούμια πλην του ρεζερβουάρ!!! Τι στιγμή μάλιστα που εσύ μου είπες ότι οι Ιταλοί σου ζητάνε €2500!!!
1. Σωληνάκια θα χρειαστείς όπως και να έχει μιας και το Γιαπωνέζικο δε πρόκειται να έχει εκτός και αν έχει βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης! Τα αναλώσιμα είναι πιο φτηνά για Japan..δε μπορώ να πω κάτι για αυτό.
2. Μόνο αν πετάξει κάποιος το τελικό-σόμπα που έχει το πρώτο μοντέλο και το αντικαταστήσει με ένα άλλο κερδίζει…8 ολόκληρα κιλά…!!!!!!!!!!! Πόσο μάλλον αν βγάλεις φώτα, φλας, καθρέφτες, τα πιο βαριά από τον πολυεστέρα πλαστικά, διακόπτες, κτλ. Ακόμα και 210 γεμάτο να φτάσει δεν είναι άσχημα αν αναλογιστείς ότι ένα γεμάτο R1 του 2008 ζυγίζει περίπου τα ίδια κιλά ντυμένο!!! Το δικό μου πάντως είναι 195 γεμάτο με φώτα και ακόμα έχω περιθώρια να χάσω και άλλο βάρος δίχως να ξοδέψω μια περιούσια!
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα Mille πρώτης γενιάς είναι πλέον μοτοσικλέτες μιας δεκαετίας και σαν τέτοιες πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε. Δε μπορούμε για παράδειγμα να λέμε ότι ένα 916 είναι κακό μηχανάκι για πίστα γιατί πολύ απλά δε μπορεί να συγκριθεί με τα σημερινά μοντέλα. Άλλωστε ακόμα και πίσω στο 1994 το Ducati δεν ήταν εύκολη μοτοσικλέτα!
Πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και ανάλογα με αυτά που είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε να κινηθούμε αναλόγως. €4000 δεν είναι μικρό πόσο αλλά από την άλλη κατά τη γνώμη μου δεν είναι αρκετό για να έχεις ένα τέλειο track bike που να γυρνάει 1,02 Μέγαρα και να απολαμβάνεις και τη βόλτα σου τη Κυριακή! Πρέπει να συμβιβάζεσαι για να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί…
Για τη θέση οδήγησης εννοούσα για το κ3 που το ξέρω έχω αλλάξει 3 χιλιάρια νε το πμ βοήθησε απλά επειδή έχω ολόσωμη γιοσιμούρα τιτάνιο και αντικόφτη σκέφτηκα ότι με βολεύει το 750 για να μη δίνω έξτρα λεφτά όπως μου είπες και εσύ.Το εφτάμιση μανίσιο στις Σέρρες έχει γράψει 1,25,732.......