0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #90 - : Μάρτιος 25, 2008, 06:34:05 πμ »
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #91 - : Μάρτιος 25, 2008, 01:57:06 μμ »
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D


 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

πες μου οτι......................
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #92 - : Μάρτιος 25, 2008, 03:04:57 μμ »
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D


 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

πες μου οτι......................

NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI

*

davide

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #93 - : Μάρτιος 25, 2008, 03:07:23 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #94 - : Μάρτιος 25, 2008, 03:54:15 μμ »
Είμαι μπερδεμένος ρε ποστ μου δε ξέρω....Το 750 το ξέρω το μόιλε μου αρέσει οπτικά αλλά και οι τρεις αναβάτες στις Σέρρες άλκης Συνιώρης Στέλιος Χριστοδούλου και κάπιος Μπάμπης δε θυμάμαι το επίθετο κάνανε 2-2,5  δευτερόλεπτα ποιο γρήγορο γυρολόγιο με το Σουζούκι θα μου πεις συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτούς φυσικά όχι αλλά κάτι δε λέει αυτό?

Καλημέρα παίδες (για εμένα είναι πρωί γιατί ξύπνησα πριν από λίγο!!!)

Ρε παλικάρια διαβάζω αυτά που γράφεται τις τελευταίες μέρες και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά βοηθάει κανείς τον Ανδρέα η απλά λέμε πράγματα για να γεμίζουν οι σελίδες.

Ανδρέα σχετικά με αυτό που έγραψες παραπάνω γράψε άκυρο μιας και το ΜΟΤΟ πίσω στο 1998 είχε κάνει τεστ Mille VS Yamaha R1 και το Ιταλικό ήταν ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στα χέρια του Χριστοδουλου από τον Ιάπωνα.

Το θέμα ΔΕΝ πρέπει να είναι πιο είναι πιο γρήγορο στα χέρια άλλων αναβατών και σίγουρα δε πρέπει να είναι ποιο βγάζει τα περισσότερα άλογα! Δε προκειται να κανεις dragster αλλα track day!!!!

Εγώ δε πρόκειται να σου πω τι να πάρεις αλλά θα σου πω κάποια πράγματα που ξέρω καλά για το Mille πρώτης γενιάς….και για όσους ΔΕΝ το έχουν καταλάβει ακόμα ο άνθρωπος ρωτάει να μάθει για αυτό το μοντέλο το οποίο μπορείς ΑΝΕΤΑ να βρεις με τα λεφτά που διαθέτει και όχι για τα μεταγενέστερα που του λέτε ότι είναι καταπληκτικές μοτοσικλέτες!!!



Τα θετικα πρωτα
1.   Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2.   Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3.   Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4.   Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει

Τα λιγοτερο θετικα
1.   Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2.   Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3.   Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!

Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα επανέλθω να απαντήσω σε οποία απορία.

Εγώ θα πρότεινα το εξής
Ρίξε μια ματιά και στα Tuono πρώτης γενιάς τα οποία μπορούν να πάρουν clip on όταν είσαι στη πίστα και στο δρόμο με το τιμόνι να κάνεις βολτακια με μια μικρή υποχώρηση στις τελικές. Ούτε πολυεστερικα, ούτε όμως και το συμβιβασμό στη πίστα της μοτοσικλέτας με τιμόνι (αν και στα Μέγαρα είναι καλύτερο το τιμόνι!!!). Είναι λίγο πάνω από το προϋπολογισμό σου αλλά ουσιαστικά έχεις δυο μοτοσικλέτες στη τιμή της μιας!

Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…

Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα ακόμα περισσότερο!

Φιλικα
Argi



*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #95 - : Μάρτιος 25, 2008, 03:54:47 μμ »
καλοστριφτο!!
βαλε και καμια φωτο.... :kalo:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #96 - : Μάρτιος 25, 2008, 04:38:58 μμ »
Colgate μπορείς να χαίρεσαι ..................... :D :D :D :D


 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

πες μου οτι......................

NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI NAI


 :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:

:a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!: :a!:


αφου πηρες suzuki εσυ θα παρω και εγω τελιωσε!!!!!!!

δεν περνω R6 !!!!!!!!!!!!!
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #97 - : Μάρτιος 25, 2008, 05:08:49 μμ »
Είμαι μπερδεμένος ρε ποστ μου δε ξέρω....Το 750 το ξέρω το μόιλε μου αρέσει οπτικά αλλά και οι τρεις αναβάτες στις Σέρρες άλκης Συνιώρης Στέλιος Χριστοδούλου και κάπιος Μπάμπης δε θυμάμαι το επίθετο κάνανε 2-2,5  δευτερόλεπτα ποιο γρήγορο γυρολόγιο με το Σουζούκι θα μου πεις συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτούς φυσικά όχι αλλά κάτι δε λέει αυτό?

Καλημέρα παίδες (για εμένα είναι πρωί γιατί ξύπνησα πριν από λίγο!!!)

Ρε παλικάρια διαβάζω αυτά που γράφεται τις τελευταίες μέρες και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά βοηθάει κανείς τον Ανδρέα η απλά λέμε πράγματα για να γεμίζουν οι σελίδες.

Ανδρέα σχετικά με αυτό που έγραψες παραπάνω γράψε άκυρο μιας και το ΜΟΤΟ πίσω στο 1998 είχε κάνει τεστ Mille VS Yamaha R1 και το Ιταλικό ήταν ΠΟΛΥ πιο γρήγορο στα χέρια του Χριστοδουλου από τον Ιάπωνα.

Το θέμα ΔΕΝ πρέπει να είναι πιο είναι πιο γρήγορο στα χέρια άλλων αναβατών και σίγουρα δε πρέπει να είναι ποιο βγάζει τα περισσότερα άλογα! Δε προκειται να κανεις dragster αλλα track day!!!!

Εγώ δε πρόκειται να σου πω τι να πάρεις αλλά θα σου πω κάποια πράγματα που ξέρω καλά για το Mille πρώτης γενιάς….και για όσους ΔΕΝ το έχουν καταλάβει ακόμα ο άνθρωπος ρωτάει να μάθει για αυτό το μοντέλο το οποίο μπορείς ΑΝΕΤΑ να βρεις με τα λεφτά που διαθέτει και όχι για τα μεταγενέστερα που του λέτε ότι είναι καταπληκτικές μοτοσικλέτες!!!



Τα θετικα πρωτα
1.   Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2.   Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3.   Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4.   Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει

Τα λιγοτερο θετικα
1.   Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2.   Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3.   Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!

Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα επανέλθω να απαντήσω σε οποία απορία.

Εγώ θα πρότεινα το εξής
Ρίξε μια ματιά και στα Tuono πρώτης γενιάς τα οποία μπορούν να πάρουν clip on όταν είσαι στη πίστα και στο δρόμο με το τιμόνι να κάνεις βολτακια με μια μικρή υποχώρηση στις τελικές. Ούτε πολυεστερικα, ούτε όμως και το συμβιβασμό στη πίστα της μοτοσικλέτας με τιμόνι (αν και στα Μέγαρα είναι καλύτερο το τιμόνι!!!). Είναι λίγο πάνω από το προϋπολογισμό σου αλλά ουσιαστικά έχεις δυο μοτοσικλέτες στη τιμή της μιας!

Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…

Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα ακόμα περισσότερο!

Φιλικα
Argi




Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου δε με μπέρδεψες καθόλου.Τα δικύλινδρα τα γνώρισα μέσω του κάπο και στη συνέχεια με το κινητήρα του φάλκο.
Αυτό που μου αρέσει είναι το τράβηγμα από χαμηλά.Για τον απότομο ψεκασμό βρήκα το κολπάκι αρκεί να κρατάς ελάχιστα το γκάζι ανοιχτό και κυρίως μετά από το στρίψιμο ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ άνοιγμα του γκαζιού για να μη φορτίζεται ο μπροστινός τροχός.
Αυτό με το ρελαντί καλό δε το ήξερα. :D :D

Η αλήθεια είναι ότι το δίλημα είναι στο αν θα προτιμήσω το v ή τα τετρακίλυνδρα που τα ξέρω πολύ καλά.
Εύστοχη η παρατηρηση σου σχετικά με το βάρος(φαλαινοθύραικα ε?) :D :D :D

*

davide

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #98 - : Μάρτιος 25, 2008, 07:09:33 μμ »
Καλημέρα Αργύρη!
Διαβάζω όσα γράφεις και λέω:

Τα θετικα πρωτα
1.   Η θέση οδήγησης του πρώτου Mille είναι ακριβώς όπως σου αρέσει μιας και τοποθετεί το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Μάλιστα αν δεν είσαι και λίγο μεγαλόσωμος όπως εσύ δε μπορείς να βολευτείς και πολύ εύκολα!
2.   Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πραγματικά πολύ καλές και ακούνε σε ρυθμίσεις έτσι ώστε να πάρεις το 100% από τη μοτοσικλέτα. Εκεί βρίσκεται κρυμμένος πολύ χρόνος και όχι στα περισσότερα άλογα.
3.   Το αρχικό μοντέλο έχει ένα πολύ καλό κινητήρα με αρκετή δύναμη για την εποχή (110 τροχό) με πολύ δυνατές χαμηλές και μεσαίες που το κάνουν ιδανικό για κλειστές πίστες.
4.   Μπορείς να βρεις πραγματάκια με το κιλό στο εξωτερικό για τη γρια σχεδόν τζάμπα αν χρειαστείς να το βελτιώσεις σε κάποια σημεία που πονάει

1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).

Τα λιγοτερο θετικα
1.   Όπως είπα και πιο πάνω καλό, χρυσό και άγιο το πρώτο Mille αλλά πονάει σε μερικά σημεία. Τα φρένα είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του μοντέλου μιας και δεν έχει καν υψηλής ενώ και οι δαγκάνες εκείνης της γενιάς μπορεί να χρειαστούν αλλαγή. Το καλό είναι οτι μπορείς να βάλεις δαγκάνες από του 2001 και μετά που σε συνδυασμό με μια τρόμπα από Factory να μεταμορφώσουν πραγματικά τα φρένα!!!
2.   Ο ψεκασμός είναι εντελώς on-off και ειδικά μέσα στη στροφή μπορεί να φανεί λιγάκι απότομος. Το πράγμα σώζεται αν ανεβάσεις λίγο το ρελαντί μέσα στη πίστα αλλά και προσαρμόζοντας λιγάκι το στυλ σου.
3.   Το πράγμα ζυγίζει γεμάτο και εντελώς νορμάλ 226 κιλακια! Το βάρος όμως δε πρέπει να σε αποθαρρύνει αφενός γιατί είναι πιο ελαφρύ από το φαλαινοθηρικό που οδηγούσες πριν αφετέρου γιατί με πολυεστερικα, δίχως φώτα κτλ μπορείς να πέσεις χαμηλά σε κιλά!

1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).

Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.


Αναφορικά να πω ότι το ιδανικό μηχανάκι για τη πίστα είναι εκείνο που δε θα βγάλει προβλήματα, που θα σε βολέψει δίχως περιττά έξοδα για ρυθμιζόμενα μαρσπιε. Εκείνο που μπορείς να βρεις ανταλλακτικά αλλά και βελτιωτικά προϊόντα εύκολα και ΑΜΕΣΑ. Η απόφαση είναι δική σου…
Ακριβώς! ;)

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #99 - : Μάρτιος 25, 2008, 07:19:51 μμ »
Περιμένω απάντηση για ένα κ2 750 μιας και έχω ήδη ολόσωμη γιοσιμούρα και φίλτρο....Τη πέμπτη θα ξέρω.....

*

davide

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #100 - : Μάρτιος 25, 2008, 07:35:35 μμ »
Περιμένω απάντηση για ένα κ2 750 μιας και έχω ήδη ολόσωμη γιοσιμούρα και φίλτρο....Τη πέμπτη θα ξέρω.....

...κάτι τελευταίο, στα χρήματα του Mille, θα έψαχνα για Κ3...
 :bye:

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #101 - : Μάρτιος 25, 2008, 07:43:33 μμ »
Η θέση οδήγησης είναι πάνω όχι μέσα.........

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #102 - : Μάρτιος 25, 2008, 09:32:35 μμ »
1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).



1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).

Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.


Καλησπερα περα για περα!

Αν και από ότι φαίνεται ο Ανδρέας έχει πάρει την απόφαση του (βοήθησε το πμ???) θα ήθελα να απαντήσω στον Davide…

1. Καταρχην επιμένω ότι η θέση είναι μέσα και όχι πάνω όπως λέει ο φίλος Ανδρέας…τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ από τη τελευταία φορά που οδήγησα το Mille μου (ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ???)
2. Νομιζεις οτι υπάρχουν πολλές μοτοσικλέτες ακόμα και σήμερα που να έχουν τόσο καλό ποιοτικά μπροστινό όπως το 43αρι Showa????ΟΚ το πίσω αμορτισέρ δεν είναι οτι καλύτερο αλλά μπορείς να βρεις από ΕΒΑΥ ένα μεταχειρισμένο Ohlins απο R με λίγα χρήματα (ίσως και κάτω από €300 αν έχεις υπομονή)! Άλλωστε κανένας Ιάπωνας 5-6ετιας δε θα έχει τις ήδη φτηνές αναρτήσεις του σε καλή κατάσταση…
3. Αυτή την ερώτηση δε μπορώ να τη σχολιάσω γιατί απλά είναι θέμα γούστου και τρόπου οδήγησης. Ιδιοκτήτες όπως είναι ο fst.corner που έχουν πάει πολλές φορές Μέγαρα και γυρνάνε καλά είναι καταλληλότεροι να μιλήσουν.
4. Επιμένω ότι οι τιμές aftermarket ανταλλακτικών είναι σχεδόν τζάμπα….το λέω αυτό γιατί σχεδόν ποτέ δε κοιτάω για καινούργια μιας και υπάρχει αφθονία πολύ καλών αξεσουάρ λόγο παλαιότητας του μοντέλου. Τι σου έχει φανεί ακριβό??? Αν μου λες ότι είναι να δώσεις €750 για καινούργια πολυεστερικα στην Ιταλία τότε ναι είναι ακριβά, σκέψου όμως ότι εγώ με κάτι λιγότερο από €1000 έχω αποκτήσει carbon κουστούμια πλην του ρεζερβουάρ!!! Τι στιγμή μάλιστα που εσύ μου είπες ότι οι Ιταλοί σου ζητάνε €2500!!!


1.   Σωληνάκια θα χρειαστείς όπως και να έχει μιας και το Γιαπωνέζικο δε πρόκειται να έχει εκτός και αν έχει βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης! Τα αναλώσιμα είναι πιο φτηνά για Japan..δε μπορώ να πω κάτι για αυτό.
2. Μόνο αν πετάξει κάποιος το τελικό-σόμπα που έχει το πρώτο μοντέλο και το αντικαταστήσει με ένα άλλο κερδίζει…8 ολόκληρα κιλά…!!!!!!!!!!! Πόσο μάλλον αν βγάλεις φώτα, φλας, καθρέφτες, τα πιο βαριά από τον πολυεστέρα πλαστικά, διακόπτες, κτλ. Ακόμα και 210 γεμάτο να φτάσει δεν είναι άσχημα αν αναλογιστείς ότι ένα γεμάτο R1 του 2008 ζυγίζει περίπου τα ίδια κιλά ντυμένο!!! Το δικό μου πάντως είναι 195 γεμάτο με φώτα και ακόμα έχω περιθώρια να χάσω και άλλο βάρος δίχως να ξοδέψω μια περιούσια!


Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα Mille πρώτης γενιάς είναι πλέον μοτοσικλέτες μιας δεκαετίας και σαν τέτοιες πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε. Δε μπορούμε για παράδειγμα να λέμε ότι ένα 916 είναι κακό μηχανάκι για πίστα γιατί πολύ απλά δε μπορεί να συγκριθεί με τα σημερινά μοντέλα. Άλλωστε ακόμα και πίσω στο 1994 το Ducati δεν ήταν εύκολη μοτοσικλέτα!

Πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και ανάλογα με αυτά που είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε να κινηθούμε αναλόγως. €4000 δεν είναι μικρό πόσο αλλά από την άλλη κατά τη γνώμη μου δεν είναι αρκετό για να έχεις ένα τέλειο track bike που να γυρνάει 1,02 Μέγαρα και να απολαμβάνεις και τη βόλτα σου τη Κυριακή! Πρέπει να συμβιβάζεσαι για να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί…

*

CAPOMAN

Απ: RSV ΠΑΛΙΟ Η GSXR 750 Κ2(ΠΑΛΙ ΠΑΛΙΟ)
« Απάντηση #103 - : Μάρτιος 25, 2008, 09:56:20 μμ »
1. H θέση οδήγησης είναι όπως ακριβώς την περιγράφεις!
2. Οι αναρτήσεις του Ιταλού είναι πολύ καλές. Εγώ θα έλεγα ήταν! Πιστεύεις δηλαδή ότι από ένα μεταχειρισμένο Mille του '98 με π.χ. 60.000χλμ το πίσω αμορτισέρ σώζεται για χρήση στην πίστα? Το μπροστινό δεν θέλει φουλ σέρβις (Revalving - λάδια - για τον "Ανδρέα" ίσως ελατήρια...)? Με αυτά τα χρήματα πιστεύω ότι και ο Ιάπωνας φτιάχνει από θέμα αναρτήσεων.
3. Οι κλειστές πίστες έχουν και αρκετό άνοιξε-κλείσε στο γκάζι. Με το δικύλινδρο και το φρένο μοτέρ που έχουμε, είσαι σίγουρος ότι βολεύει?
4. Μπορείς, δεν αντιλέγω! Επειδή είμαι στην έρευνα αυτόν το καιρό, οι τιμές δεν είναι και σχεδόν τζάμπα. Εκτός του τελικού για τα υπόλοιπα κοπανάνε (πάντα σε σχέση με τον Ιάπωνα).



1. Τα φρένα εγώ τα θεωρώ ανώτερα από τον ανταγωνισμό της εποχής. Τα σωληνάκια είναι must! Βέβαια με την τριπλή γέφυρα και μία τρόμπα ακτινική γίνονται τέλεια. Απλά ανεβαίνει το κόστος του φτηνού track-bike. Πέρα από την αγορά της 'μετατροπής' εκεί που έβαζες τακάκια 'της προκοπής με 80 ευρώ, μετά θες 150 ευρώ. Στον Ιάπωνα η τιμή πέφτει αρκετά στα αναλώσιμα. Όπως λέει και ο 17iwheeler, αναλώσιμα για τζαπάν βρίσκεις και στα περίπτερα!!!
2. Αυτό με το ρελαντί το κάνω κι εγώ... Σώζεται το πράγμα, αλλά ελάχιστα. Αν δεν βολεύεσαι με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ (ον-οφ), θα σου σπάσει τα νεύρα. Αρκετές φορές βρέθηκα με τον πίσω τροχό κολλημένο στα φρένα.
3. 226 κιλά, αν το γδύσει θα πάει 210? Έχω την εντύπωση ότι ο Ιάπωνας, με την ίδια δίαιτα θα πέσει εύκολα στα 185. Η διαφορά κιλών πάντα θα υπάρχει. Και στις κλειστές πίστες κουράζει (...στα φρένα, στα εσάκια...).

Με αυτά δεν θέλω να μπερδέψω ακόμη περισσότερο τον Ανδρέα... ...απλά υποστηρίζω ότι για φτηνό track-bike ενδείκνυται περισσότερο το Τζαπόνι.


Καλησπερα περα για περα!

Αν και από ότι φαίνεται ο Ανδρέας έχει πάρει την απόφαση του (βοήθησε το πμ???) θα ήθελα να απαντήσω στον Davide…

1. Καταρχην επιμένω ότι η θέση είναι μέσα και όχι πάνω όπως λέει ο φίλος Ανδρέας…τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ από τη τελευταία φορά που οδήγησα το Mille μου (ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ???)
2. Νομιζεις οτι υπάρχουν πολλές μοτοσικλέτες ακόμα και σήμερα που να έχουν τόσο καλό ποιοτικά μπροστινό όπως το 43αρι Showa????ΟΚ το πίσω αμορτισέρ δεν είναι οτι καλύτερο αλλά μπορείς να βρεις από ΕΒΑΥ ένα μεταχειρισμένο Ohlins απο R με λίγα χρήματα (ίσως και κάτω από €300 αν έχεις υπομονή)! Άλλωστε κανένας Ιάπωνας 5-6ετιας δε θα έχει τις ήδη φτηνές αναρτήσεις του σε καλή κατάσταση…
3. Αυτή την ερώτηση δε μπορώ να τη σχολιάσω γιατί απλά είναι θέμα γούστου και τρόπου οδήγησης. Ιδιοκτήτες όπως είναι ο fst.corner που έχουν πάει πολλές φορές Μέγαρα και γυρνάνε καλά είναι καταλληλότεροι να μιλήσουν.
4. Επιμένω ότι οι τιμές aftermarket ανταλλακτικών είναι σχεδόν τζάμπα….το λέω αυτό γιατί σχεδόν ποτέ δε κοιτάω για καινούργια μιας και υπάρχει αφθονία πολύ καλών αξεσουάρ λόγο παλαιότητας του μοντέλου. Τι σου έχει φανεί ακριβό??? Αν μου λες ότι είναι να δώσεις €750 για καινούργια πολυεστερικα στην Ιταλία τότε ναι είναι ακριβά, σκέψου όμως ότι εγώ με κάτι λιγότερο από €1000 έχω αποκτήσει carbon κουστούμια πλην του ρεζερβουάρ!!! Τι στιγμή μάλιστα που εσύ μου είπες ότι οι Ιταλοί σου ζητάνε €2500!!!


1.   Σωληνάκια θα χρειαστείς όπως και να έχει μιας και το Γιαπωνέζικο δε πρόκειται να έχει εκτός και αν έχει βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης! Τα αναλώσιμα είναι πιο φτηνά για Japan..δε μπορώ να πω κάτι για αυτό.
2. Μόνο αν πετάξει κάποιος το τελικό-σόμπα που έχει το πρώτο μοντέλο και το αντικαταστήσει με ένα άλλο κερδίζει…8 ολόκληρα κιλά…!!!!!!!!!!! Πόσο μάλλον αν βγάλεις φώτα, φλας, καθρέφτες, τα πιο βαριά από τον πολυεστέρα πλαστικά, διακόπτες, κτλ. Ακόμα και 210 γεμάτο να φτάσει δεν είναι άσχημα αν αναλογιστείς ότι ένα γεμάτο R1 του 2008 ζυγίζει περίπου τα ίδια κιλά ντυμένο!!! Το δικό μου πάντως είναι 195 γεμάτο με φώτα και ακόμα έχω περιθώρια να χάσω και άλλο βάρος δίχως να ξοδέψω μια περιούσια!


Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα Mille πρώτης γενιάς είναι πλέον μοτοσικλέτες μιας δεκαετίας και σαν τέτοιες πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε. Δε μπορούμε για παράδειγμα να λέμε ότι ένα 916 είναι κακό μηχανάκι για πίστα γιατί πολύ απλά δε μπορεί να συγκριθεί με τα σημερινά μοντέλα. Άλλωστε ακόμα και πίσω στο 1994 το Ducati δεν ήταν εύκολη μοτοσικλέτα!

Πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και ανάλογα με αυτά που είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε να κινηθούμε αναλόγως. €4000 δεν είναι μικρό πόσο αλλά από την άλλη κατά τη γνώμη μου δεν είναι αρκετό για να έχεις ένα τέλειο track bike που να γυρνάει 1,02 Μέγαρα και να απολαμβάνεις και τη βόλτα σου τη Κυριακή! Πρέπει να συμβιβάζεσαι για να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί…


Για τη θέση οδήγησης εννοούσα για το κ3 που το ξέρω έχω αλλάξει 3 χιλιάρια νε το πμ βοήθησε απλά επειδή έχω ολόσωμη γιοσιμούρα τιτάνιο και αντικόφτη σκέφτηκα ότι με βολεύει το 750 για να μη δίνω έξτρα λεφτά όπως μου είπες και εσύ.Το εφτάμιση μανίσιο στις Σέρρες έχει γράψει 1,25,732.......

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης