0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
zireous έγραψε:Γνώμη μου είναι ότι, άν τα βρεις σκούρα, τότε δοκίμασε ένα καλό stabilizer (ειδικά αν τη παρκάρεις το χειμώνα), ή ένα καλό καθαριστικό για injection ειδικά για τη μηχανή σου -έχε το νού σου στις οδηγίες, μη πλακωθείς και το ταΐζεις αβέρτα (για παράδειγμα, εγώ βάζω ένα που ο κατασκευαστής του λέει μία χρήση κάθε 6.000 χιλιόμετρα).
Παράθεσηharlek έγραψε:Παράθεσηzireous wrote:Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
harlek έγραψε:Παράθεσηzireous wrote:Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
zireous wrote:Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
zireous έγραψε:harlek, δέν είχε να κάνει με τον Bill τελικά (μόνο εσύ έχεις νομίζεις αλτζχάιμερ; ) Παράθεσηharlek έγραψε:Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
harlek έγραψε:Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Gasoline Factors That MatterThe quality of gasoline and the additive package usually affect the rate of engine wear more than the octane rating. Basically what this means is that it matters more where you buy your gas than which grade you purchase.Regular Unleaded GasolineThe recommended gasoline for most cars is regular 87 octane. One common misconception is that higher octane gasoline contains more cleaning additives than lower octane gas. All octane grades of all brands of gasoline contain engine cleaning detergent additives to protect against engine deposit build-up. In fact, using a gasoline with too high of an octane rating may cause damage to the emissions system.
Στην αριστερή κολόνα του www.bloka.gr αναφέρει τα νοθευμένα, τα πειραγμένα, τα φθηνότερα, τα διανυκτερεύοντα....
Επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στον ποιοτικό έλεγχο καυσίμων στα διυλιστήρια της Ελευσίνας......ΌΛΕΣ οι εταιρίες καυσίμων στην Ελλάδα έχουν την ίδια βενζίνη, αφού ο προμηθευτής τους είναι ο ίδιος.Το ότι παρατηρούμε διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο, οφείλεται σε άλλους παράγοντες!!!Η διάφορες Vpower, 100 οκτάνια κτλ. κτλ. είναι ίδιες βενζίνες με τις απλές, με την μόνη διαφορά ότι έχουν κάποια επιπλέον πρόσθετα.Η διαφορά στην τιμή από εταιρία σε εταιρία, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό, από τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρία στα υποκαταστήματά της.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι