APRILIA BIKERS HELLAS
Ξεκινάμε απο εδώ => Δημοσκοπήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dimitris στις Νοέμβριος 10, 2006, 08:40:41 μμ
-
Ηθελα να ακουσω καποιες γνωμες γυρω απο το θεμα της ποιοτητας της βενζινης. Πιο συγκεκριμενα αναφερομαι στα οκτανια. Βαζετε 95 ή 100?
Αξιζει τον κοπο η κατοσταρα? Προσφερει κατι παραπάνο(καλυτερη καυση,βγαζεις τα ιδια χλμ κ ας ειναι ακριβοτερη,λιγοτερο ακινδυνη για τον κινητηρα)?
Πρωσοπικα εχω scooter (Sportcity125) & μεχρι τωρα βαζω την κλασικη αμολυβδη 95 οκτανιων. Αν οντως κανει δουλεια, η διαφορα στην τιμη ειναι μικρη κ οι καταναλωση στα διτροχα σχετικα μικρη, μηπως δεν πρεπει να το σκεφτομαστε καθολου?
-
βαζω παντα απο το διπλα βενζιναδικο και παντα shell V-power (95 oct)...
αν ξεμεινω στο δρομο, παλι ψαχνω για shell - vpower...
-
Βάζω στον Πήγασο πάντα απλή 95 οκτανίων απ' όπου βρω, αποφεύγοντας πάντα τους ακριβούς. Εχω απλά μια συμπάθεια στην ΕΚΟ (όχι όμως ότι βάζω συστηματικά EKO). Αρχικά είχα δοκιμάσει και 100άρα, χωρίς να δω ποτε την παραμικρή διαφορά. Γενικότερα δεν έχω δει ποτέ διαφορά στην απόδοση ή στη λειτουργία του κινητήρα, ότι κι αν δοκίμασα.
-
Σπάνια βάζω 100αρα για τους ίδιους λόγους με τον harlek.
Γενικά βάζω απ' όπου να'ναι μια και όταν μερικές φορές είσαι κοντά στο...."πουθενά" δεν έχεις την πολυτέλεια να διαλέγεις μάρκες.
Έτσι ο πήγασος έχει συνηθήσει την...."ποικιλία" και πάει προς το παρόν το ίδιο με όλες τις μάρκες και τις...τιμές! :-D
-
Καποια στιγμη δοκιμασα την 100αρα στο capo αλλα τελικα εβγαλε λιγοτερα χλμ απο την απλη και καμμια σημαντικη διαφορα στην αποδοση, οποτε δεν το συνεχισα, απλη και κατα προτιμηση shell.
-
ΤΩΡΑ..βάζω απλή...για οικονομικούς λόγους...Διαφορά ΔΕΝ παρατήρησα και παλαιότερα που έβαζα ΜΟΝΟ v-power...ίσως...νομίζω ότι είχε καλύτερη ''καύση''...με την έννοια ότι ηταν πιο ''καθαρή'' η αίσθηση...
χιλιόμτρα κτλ...δε νομίζω διαφορά...
ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΗ V-POWER ΜΑΥΡΙΖΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ...ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΡΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
-
Από το βενζινάδικο που βάζω πάντα καίω 100άρα.
Εξω σε ταξίδι απλή αμόλυβδη έτσι κι άλλιως την νοθεία θα
την φάμε.
Παράδειγμα μεγάλο βενζινάδικο της περιοχής έφαγε πρόστημο
γιατί μέσα στην δεξαμενή της αμόλυβδης έριχνε τα καμμένα
λάδια που έβγαζε από τα φορτηγά που κάναν αλλάγη λαδιών.
2ΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
:s1ap :s1ap :s1ap
-
Το ότι μερικές 100άρες καθαρίζουν τον κύλινδρο (την κεφαλή μάλλον) είναι αλήθεία?
-
Απλη 95αρα η 100αρα είναι τζαμπα λεφτά ασε που την νοθευουν περισσότερο.Έγω το ξαναέγραψα στην απλή συμπληρώνω και ένα ενισχυτικό που τραβάει τα νερά και βοηθάει στην εκκίνηση. Και μια το δίμηνο ένα προσθετικό της ΤΟΥΟΤA που καθαρίζει τα μπεκ.
Για το πρώτο που τραβάει τα νερα εχω τρομερή εμπειρία μας ήρθε
στην αντιπροσωπεία που δουλευω HILUX βενζινοκίνητο με νερά στο τεποζιτο με δύο γεμίσματα και το προσθετικό το αυτοκίνητο δουλευει ρολόι. :-D :-D :-D
-
Πριν κανένα χρόνο είχα μια σχετική συζήτηση με φίλο που έχει sportcity 200 όπως εγώ. Αυτός έβαζε 100αρα, και είχε παρατηρήσει ότι είχε πολύ μεγαλύτερη αυτονομια (20% που είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά).
Ξεκίνησα λοιπόν να χρησιμοποιώ διαφορες 100αρες, στην ίδια πάντα διαδρομή που κάνω καθημερινά.
Δεν είδα καμμια μα καμμια διαφορά, ούτε στις επιδόσεις ούτε και στην αυτονομία. Προφανώς ο φίλος μου έκανε λάθος.
Πριν λίγο καιρό έπεσε στα χέρια μου ένα τεχνικό άρθρο, σχετικά με τις διαφορές που εμφανίζουν οι βενζίνες. Έκαναν διάφορες δοκιμές (και σε εργαστηριακές συνθήκες) και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι διαφορές μεταξύ τους είναι ανύπαρκτες ΕΑΝ ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης λιγότερο από 12:1. Σε αυτούς τους κινητήρες(από 12 και πάνω) υπήρχε όντως μια διαφορά της τάξης του 2-3% στην απόδοση.
Επειδή το Sportcity έχει σχέση συμπίεσης 11,5:1 δεν συνέχισα τις δοκιμές. (έτσι κι αλλιώς είδα ότι δεν υπήρχε διαφορά).
Στο Tuono (11,8:1) δεν έχω καταλήξει. Ίσως ο Bill να έχει να προσθέσει κάτι. Πάντως η aprilia προτείνει 95 RON.
ΥΓ. Το 125 έχει σχέση συμπίεσης 12,5: 1 επομένως.....
-
mastoras έγραψε:
Από το βενζινάδικο που βάζω πάντα καίω 100άρα.
Εξω σε ταξίδι απλή αμόλυβδη έτσι κι άλλιως την νοθεία θα
την φάμε.
Παράδειγμα μεγάλο βενζινάδικο της περιοχής έφαγε πρόστημο
γιατί μέσα στην δεξαμενή της αμόλυβδης έριχνε τα καμμένα
λάδια που έβγαζε από τα φορτηγά που κάναν αλλάγη λαδιών.
2ΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
:s1ap :s1ap :s1ap
Καλά εσύ ανεφοδιάζεσαι μόνο με βροχή και γυρνάς το μηχανάκι ανάποδα.... :oo! :lol%
-
Κ εγω παιδια μεχρι τωρα 95 βαζω στο μηχανακι. Θα δοκιμασω να κανω κανα 2 ντεποζιτα με 100αρα να δω κ εγω τι γινεται... αν γινει κατι δηλαδη.
Στο αυτοκινητο βαζω που κ που 100αρα αλλα διαφορα δεν ειδα.. Ισως μια πολυ μικρη αυξηση αυτονομιας.
Ισως στα μικρα κυβικα κ μια μικρη διαφορα να γινει αισθητη αλλα παιζει κ να πεσεις σε 95 καθαρη κ 100αρα νοθευμενη κ να σου βγει καλυτερη η 95αρα... :roll:
-
CHRISTODOU έγραψε:
...στην απλή συμπληρώνω και ένα ενισχυτικό που τραβάει τα νερά και...
και τα παει που???? (sorry, ερωτηση ασχετου που θελει να μαθει πως δουλευουν αυτα τα ενισχυτικα που "τρωνε" το νερο!)
-
το θεμα παντως με τις νοθευμενες ειναι περιεργο...
ναι μεν ολοι λεμε, καλυτερα να πληρωνω νοθευμενη 95αρα παρα νοθευμενη 100αρα... αλλα στην ουσια την 100αρα συνηθως (απο τις λιστες του υπουργειου) την νοθευουν με 95αρα... ενω την 95...με οτι μπορειτε να φανταστειτε...
Παντως αξιζει αυτο που κανει η shell και πουλαει απλη 95 με καθαριστικα (απλη v-power)και ερχεται κατευθειαν ελεγμενη... αν γνωριζεις τον βενζινα εχεις 100% καλη βενζινη... και στην τελικη... πληρωνεις ελαχιστα πιο πανω απο την απλη 95αρα...
(κερδιζεις και διπλους ποντους στο smartclub!!!!) :-D :-D :se:
-
eNeRGy έγραψε:
το θεμα παντως με τις νοθευμενες ειναι περιεργο...
ναι μεν ολοι λεμε, καλυτερα να πληρωνω νοθευμενη 95αρα παρα νοθευμενη 100αρα... αλλα στην ουσια την 100αρα συνηθως (απο τις λιστες του υπουργειου) την νοθευουν με 95αρα... ενω την 95...με οτι μπορειτε να φανταστειτε...
Παντως αξιζει αυτο που κανει η shell και πουλαει απλη 95 με καθαριστικα (απλη v-power)και ερχεται κατευθειαν ελεγμενη... αν γνωριζεις τον βενζινα εχεις 100% καλη βενζινη... και στην τελικη... πληρωνεις ελαχιστα πιο πανω απο την απλη 95αρα...
(κερδιζεις και διπλους ποντους στο smartclub!!!!) :-D :-D :se:
Πάντως από τις λίστες που λες, φαίνεται ότι έχεις απείρως περισσότερες πιθανότητες να πέσεις σε νοθευμένη 100άρα παρά σε νοθευμένη 95άρα. Πιστεύω ότι αυτό το κάνουν κυρίως επειδή είναι αδύνατο να καταλάβεις από τη συμπεριφορά του κινητήρα τη νοθευμένη 100άρα, δεδομένου ότι αυτός έχει φτιαχτεί για να δουλεύει σωστά με 95άρα.
Εγώ τη Shell δεν τη χωνεύω γιατί όποτε λέω "απλή" μου βάζει V-Power, εννοώντας ως σούπερ τη Racing. Εγώ απλή, εννοώ απλή, αλλά είναι φανερό ότι προσπαθούν να σπρώχνουν την αισθητά ακριβότερη V-Power. Είμαι σίγουρος ότι τα όποια ενισχυτικά ρίχνουν δεν κοστίζουν ούτε το 1/10 της αύξησης που επιφέρουν στην τιμή του λίτρου. Και επειδή είμαι επίσης σίγουρος ότι ποντάρουν στον ψυχολογικό τομέα του καταναλωτή ("ε, ας βάλω την V-Power, δεν μπορεί, κακό δεν κάνει, ίσως να προστατεύει..."), κι επειδή έχω πλέον πειστεί ότι ελάχιστοι σ' αυτόν τον πλανήτη δεν κυνηγούν το κέρδος και μόνο -χωρίς την παραμικρή ηθική αναστολή-, μένω μακρυά απ' ό,τι υποψιάζομαι ότι μπορεί να είναι απλό κόλπο του μάρκετινγκ.
-
harlek έγραψε:
Πάντως από τις λίστες που λες, φαίνεται ότι έχεις απείρως περισσότερες πιθανότητες να πέσεις σε νοθευμένη 100άρα παρά σε νοθευμένη 95άρα.
προτιμας δηλαδη νοθευμενη 95αρα με υποκαταστατα και πετρελαια, παρα νοθευμενη 100αρα με 95αρα???
Χαρακτηριστικα απο τις λιστες:
- Βενζίνη απλή αμόλυβδη Νοθευμένη με κηροζίνη θέρμανσης σε ποσοστό 43%
- Βενζίνη σούπερ αμόλυβδη νοθευμένη με απλή αμόλυβδη βενζίνη σε ποσοστό 5,5%
Εγω σιγουρα θα προτιμουσα την δευτερη... και ας ειχε νοθεια 20% με απλη...! οχι για το πορτοφολι μου... αλλα για τα οχηματα μου...
Τελοςπαντων ειπα, δε βαζω super αμολυβδες, ουτε racing, ουτε ultimate... τουλαχιστο για την απλη vpower δεν εχω ακουσει τιποτα εδω και χρονια σε κανενα βενζιναδικο...
-
Αυστηρά 95άρα για να μην καλομαθαίνει... :-D
-
Θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί ενώ έχουμε τη πιο φτηνή βενζίνη από το βαρέλι στο πρατήριο στην Ευρώπη ,έχουμε την πιο ακριβή στον καταναλωτή :-? :-? :-? :-?
-
bckat έγραψε:
Θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί ενώ έχουμε τη πιο φτηνή βενζίνη από το βαρέλι στο πρατήριο στην Ευρώπη ,έχουμε την πιο ακριβή στον καταναλωτή :-? :-? :-? :-?
Αν εννοείς ότι έχουμε την πιο ακριβή βενζίνη στα βενζινάδικα, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έχουμε χαμηλότερες τιμές από τις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
-
Απλη αμολυβδη και καθε 3 τεποζιτα και 1 BP 100.
Την διαφορα την καταλαβαινεις οχι τοσο σε απολυτη ιπποδυναμη ουτε σε αυτονομια αλλα στην λειτουργια του κινητηρα
-
Λεπόν... εγω στα μηχανάκια... CBR600F4 πριν και τωρα το Mille προσπαθω να βάζω συνέχεια την V-Power αλλα την απλή.
Στα σκουτερ (Dio και Typhoon) απλές βενζίνες.
Με το CBR έβλεπα ΣΙΓΟΥΡΑ διαφορά στην κατανάλωση με την V-power, με το Mille δεν έχω κάτσει να ασχοληθω με την κατανάλωσή του ακόμα... αυτο που ξέρω ειναι οτι στο ντεπόζητο βγάζει περι τα 220-230χλμ με την V-power (χωρίς ρεζέρβα, με ρεζέρβα έχω κανει και 250 χωρίς να μεινω) σε ταξίδι και ταχυτητες γυρω στα 160-180 και με κατι ανοιγματα για τελικές ανάμεσα, αλλα μικρής διάρκειας.
Την Racing την θεωρω πολυ ακριβή... Ultimate μπορεί να βάλω οταν δεν βρισκω V-Power, το γιατι δεν ξέρω να το απαντήσω :-D
Για την V-Power ομως με έπεισε το γεγονός οτι στο αυτοκίνητο μου άναψε κάποια στιγμη το λαμπάκι του Injection... παω στο συνεργείο και μου λέει "θα θέλει καθάρισμα... αλλα πριν το κάνουμε θα μου κανεις την χαρη να κανεις 2-3 γεμίσματα με V-Power (απλή) και αν επιμεινει το πρόβλημα το καθαρίζουμε"
Αφησα να αδειάσει σχεδόν όλο το ρεζερβουάρ και γεμισα με v-power, μετα το μισο ντεποζιτο ενα πρωί γυρνοντας το διακόπτη το λαμπακι μετα το τσεκ ΔΕΝ έμεινε αναμένο!!!!!
Απο τοτε με έπεισε και για τα επιπλέον χαρακτιρηστικά της ;-)
Παντος οτι διαφορά θα δείς στην κατοστάρα μονο σε κινητηρες επιδόσεων το έχω ακούσει και εγω.
-
Συμφωνώ με τον harlek, και όπως παλαιότερα πολύ σωστά είχε πει στο φορουμ, κάποιες μηχανές αν τις δουλεύεις με 100άρα είναι πολύ πιθανό να πάθουν και μηχανικές βλάβες πχ εγκεφαλικά. :-D
Κάτι ξέρουν τα μάνιουαλ των μηχανών σας που συστήνουν 95άρα.
Από την άλλη, στο αγαπημένο μου βενζινάδικο ένας φίλος κουτάκιας (άρρωστος) με μετρητή οκτανίων τα έβγαλε πραγματικά 100 τα οκτάνια, και εγώ επειδή έτυχε να δουλεύω κοντά κάνοντας μικρές διαδρομές μόνο (και να έχω πάρει μετάχειρο πηγασάκι με βρώμικα καρμπυρατέρ) επειδή το πλάκωσα πρώτα στο stabilizer βενζίνης και μετά σε 100άρα για κάμποσο καιρό μου φάνηκε ότι το πηγασάκι έγινε turbo...
Παρεπιπτόντως, στο moto.gr έχει μια πολύ καλή ανάλυση πάνω στο θέμα βενζίνες, που λύνει όλες τις απορίες των φανατικών.
Φυσικά το πηγασάκι πάει μια χαρά αν του βάζεις 95άρα και φροντίζεις να δουλεύεις το στροφόμετρο στο σωστό εύρος -άντε και με κάνα εβδομαδιαίο ξεμπούκωμα. Το θέμα είναι να είναι καθαρή η βενζίνα και να μη πλένει τα πόδια του μέσα ο βενζινάς...
Στο 750 (γιαπωνέζικο, μή βαράτε), μόνο 95άρα δια ροπάλου αλλιώς τα μπλιμπλίκια του (τη λένε έφη και είναι κομπιούτερ) τρελλαίνονται. :-D
-
zireous έγραψε:
Συμφωνώ με τον harlek, και όπως παλαιότερα πολύ σωστά είχε πει στο φορουμ, κάποιες μηχανές αν τις δουλεύεις με 100άρα είναι πολύ πιθανό να πάθουν και μηχανικές βλάβες πχ εγκεφαλικά. :-D
....ε....με μπερδεύεις μ' άλλον! :lol: Δεν βλέπω το λόγο τα πολλά οκτάνια να κάνουν κακό οπουδήποτε αλλού, εκτός από την τσέπη μας! Τα θεωρώ εντελώς περιττά για τους περισσότερους, όχι όμως και βλαβερά.
-
Παντως ολες τις μελετες που εχω διαβασει σχετικα με την καλυτερη λειτουργια του κινητηρα με χρηση V Power ολες συμφωνουν θετικα...κι εγω προσπαθω να βαζω τετοια... ;-)
-
Εγώ έβαλα σήμερα πρώτη φορά στον πήγασο, θα σας πώ αν δω διαφορά...
-
Zeppelin έγραψε:
Εγώ έβαλα σήμερα πρώτη φορά στον πήγασο, θα σας πώ αν δω διαφορά...
Η σημαντικοτερη διαφορά δεν ειναι σε θεμα που καταλαβαινεις με την αισθηση.Ειναι στον κινητηρα...Οπότε μην περιμενεις να δεις διαφορές σε λειτουργια -χαρακτηριστικα...ισως(ισως ομως)σε θεμα αυτονομιας...και οχι απο το πρωτο γεμισμα... :-D
-
Athos έγραψε:
Zeppelin έγραψε:
Εγώ έβαλα σήμερα πρώτη φορά στον πήγασο, θα σας πώ αν δω διαφορά...
Η σημαντικοτερη διαφορά δεν ειναι σε θεμα που καταλαβαινεις με την αισθηση.Ειναι στον κινητηρα...Οπότε μην περιμενεις να δεις διαφορές σε λειτουργια -χαρακτηριστικα...ισως(ισως ομως)σε θεμα αυτονομιας...και οχι απο το πρωτο γεμισμα... :-D
Ναι κυρίως για την αυτονομία την δοκίμασα και για τις καθαριστικές της ιδιότητες μιας και λέει ότι κάνει δουλεία με τα μπεκ.
Το πιθανότερο είναι να είναι η ιδέα μου αλλά (ίσως) είδα μια πολύ μικρή διαφορά στο ρελαντί και στα σκασίματα προς το καλύτερο.
-
Zeppelin έγραψε:
Ναι κυρίως για την αυτονομία την δοκίμασα και για τις καθαριστικές της ιδιότητες μιας και λέει ότι κάνει δουλεία με τα μπεκ.
Το πιθανότερο είναι να είναι η ιδέα μου αλλά (ίσως) είδα μια πολύ μικρή διαφορά στο ρελαντί και στα σκασίματα προς το καλύτερο.
Για να βγουν ασφαλεστερα συμπερασματα για την ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ τι να πω...Βαλε κανα 4-5 φορες να το δεις...Εγω ετσι κανω δηλαδη μπας και "δω" κατι...αν και δε βαζω και το χερι μου στη φωτια... :a006
-
harlek έγραψε:
zireous έγραψε:
Συμφωνώ με τον harlek, και όπως παλαιότερα πολύ σωστά είχε πει στο φορουμ, κάποιες μηχανές αν τις δουλεύεις με 100άρα είναι πολύ πιθανό να πάθουν και μηχανικές βλάβες πχ εγκεφαλικά. :-D
....ε....με μπερδεύεις μ' άλλον! :lol: Δεν βλέπω το λόγο τα πολλά οκτάνια να κάνουν κακό οπουδήποτε αλλού, εκτός από την τσέπη μας! Τα θεωρώ εντελώς περιττά για τους περισσότερους, όχι όμως και βλαβερά.
Το υπονόησες (παραθέτοντας λόγια του Bill)... :-D
Για παράδειγμα σε κάποια αυτοκίνητα η χρήση 100άρας μπορεί να ξερυθμίσει κάτι μαραφέτια (αισθητήρες) που η ακριβής ορολογία τους στα ελληνικά μου διαφεύγει τώρα. :roll:
Το ίδιο (και ίσως χειρότερα) είναι πιο πιθανό να ισχύει -παρά το αντίθετο- σε διαστημόπλοια σα την μηχανή μου όπου το κομπιουτεράκι τους εξετάζει μεταβλητές όπως ατμοσφαιρική πίεση, θερμοκρασία, ταχύτητα, στροφές κινητήρα, κλπ, και μεταβάλλει το μείγμα ανάλογα. Στα ξένα φόρα πολλοί με ss συμφωνούν (και τα συνεργεία) ότι στη καλύτερη περίπτωση θέλεις ρύθμιση εκ νέου της μηχανής για να καίει μόνο 100άρα, στη χειρότερη παθάινεις ζημιές...
Γνώμη μου είναι ότι, άν τα βρεις σκούρα, τότε δοκίμασε ένα καλό stabilizer (ειδικά αν τη παρκάρεις το χειμώνα), ή ένα καλό καθαριστικό για injection ειδικά για τη μηχανή σου -έχε το νού σου στις οδηγίες, μη πλακωθείς και το ταΐζεις αβέρτα (για παράδειγμα, εγώ βάζω ένα που ο κατασκευαστής του λέει μία χρήση κάθε 6.000 χιλιόμετρα).
Δέ κάνω πλάκα, ακόμα και το πηγασάκι το καρμπυρατεράτο μετά από κάποιους μήνες που έκαιγε μόνο 100άρα, όταν το γύρισα σε 95άρα γλύκανε ο ήχος του -ενώ οι επιδόσεις και η κατανάλωση μείνανε ακριβώς οι ίδιες.
-
zireous έγραψε:
Το υπονόησες (παραθέτοντας λόγια του Bill)... :-D
Για παράδειγμα σε κάποια αυτοκίνητα η χρήση 100άρας μπορεί να ξερυθμίσει κάτι μαραφέτια (αισθητήρες) που η ακριβής ορολογία τους στα ελληνικά μου διαφεύγει τώρα. :roll:
Χεχε. Επιμένω: Είτε με μπερδεύεις μ' άλλον, είτε βρίσκομαι σε τελικό στάδιο αλτζχάιμερ!! Δεν θυμάμαι να είπα τίποτα σχετικό! :-D
-
zireous έγραψε:
Γνώμη μου είναι ότι, άν τα βρεις σκούρα, τότε δοκίμασε ένα καλό stabilizer (ειδικά αν τη παρκάρεις το χειμώνα), ή ένα καλό καθαριστικό για injection ειδικά για τη μηχανή σου -έχε το νού σου στις οδηγίες, μη πλακωθείς και το ταΐζεις αβέρτα (για παράδειγμα, εγώ βάζω ένα που ο κατασκευαστής του λέει μία χρήση κάθε 6.000 χιλιόμετρα).
Έχετε να προτίνετε κάποιο stabilizer / καθαριστικό ?
-
Δοκίμασα κ εγω Vpower. Δεν παρατήρησα διαφορες στην απόδοση η' στον ηχο του κινητήρα. Ιδια χλμ με βγάζει κ με Vpower.Αυτο ισως σημαίνει λιιιιιιγο καλύτερη αυτονομία μιας κ κοστίζει λιγο παραπάνω κ με λιγότερα λιτρα κανεις τα ίδια χλμ... αλλα ουσιαστικη-αισθητη διαφορα δεν προσεξα.
-
harlek, δέν είχε να κάνει με τον Bill τελικά (μόνο εσύ έχεις νομίζεις αλτζχάιμερ; ) :-D
Δές εδώ (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1096&viewmode=flat&order=ASC&start=10).
harlek έγραψε:
zireous wrote:
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Τα μάνιουαλ έχουν κατά κανόνα δίκιο... βάλτε ότι λένε.
Για τα βελτιωτικά/stabilizers βενζίνης, κάντε μια αναζήτηση στο google (στα αγγλικά είναι προτιμότερο), και αφού διαβάσετε και κρίνετε πιο είναι το κατάλληλο/καλύτερο για σας, ψάχτε το στη ντόπια αγορά.
Δείτε και αυτό:
http://chemistry.about.com/library/weekly/aabyb100401.htm
-
zireous έγραψε:
harlek, δέν είχε να κάνει με τον Bill τελικά (μόνο εσύ έχεις νομίζεις αλτζχάιμερ; ) :-D
harlek έγραψε:
Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Ε ναι, δε λέω πουθενά ότι η 100άρα κάνει κακό, απλά ότι κατά κανόνα είναι άχρηστη! :io:
-
Από το παραπάνω λινκ.
Gasoline Factors That Matter
The quality of gasoline and the additive package usually affect the rate of engine wear more than the octane rating. Basically what this means is that it matters more where you buy your gas than which grade you purchase.
Regular Unleaded Gasoline
The recommended gasoline for most cars is regular 87 octane. One common misconception is that higher octane gasoline contains more cleaning additives than lower octane gas. All octane grades of all brands of gasoline contain engine cleaning detergent additives to protect against engine deposit build-up. In fact, using a gasoline with too high of an octane rating may cause damage to the emissions system.
Μή το πάρετε τοις μετρητοίς, αλλά εγώ προτιμάω που και που, και ανάλογα με τη χρήση της μηχανής να βάζω ο ίδιος κάποιο πρόσθετο στο τεπόζιτο, παρά να βάλω μια βενζίνη που να έχει ήδη πρόσθετα που κανένας δεν μου εγγυάται ότι ο βενζινάς δεν τη "πείραξε" με απλή αμόλυβδη...
Για παράδειγμα, ο πήγασος -που τώρα είναι αραχτός-, εκτός από άδεια καρμπυρατερ και διάφορα άλλα που πρέπει να γίνονται όταν είναι στάσιμος, έχει μέσα και stabilizer στο τεπόζιτο.
-
Δοκίμασα vpower κυρίως γιατί το ρελαντί άρχιζε να πέφτει σιγά σιγά (μάλλον λόγω μείγματος) και για να δω αν έχει διαφορά στην κατανάλωση.
Δεν ξέρω αν φταίει κάτι άλλο, αλλά μετά από δύο γεμίσματα με vpower είδα το ρελαντί να καρφώνετε στις 1500 σαλ (από τις 1350-1400 σαλ περίπου που ήταν).
Όσον αφορά την κατανάλωση έκανα τα ίδια χιλιόμετρα με τα ίδια λεφτά (δηλ. με ένα λίτρο λιγότερο περίπου στα 10Ε).
-
Όταν πήρα το μηχανάκι προσπαθούσα να καταλάβω κ εγώ τι γίνεται με τη βενζίνη κ έτσι δοκίμαζα διάφορες εταιρίες κ ποιότητες . Με τη μόνη που κατάλαβα διαφορά ήταν στην 100αρα της bp . το μηχανάκι σου έδινε την αίσθηση ότι τραβάει περισσότερο κ πως όταν έκλεινες το γκάζι αυτό διατηρούσε για περισσότερη ώρα τη φόρα που είχε . θέλω να πιστεύω ότι δεν ήταν από το μυαλό μου ,τώρα βέβαια αυτό που ψάχνω είναι ΚΑΘΑΡΗ βενζίνη και ας έχει όσα οκτάνια θέλει :hnt: :hnt:
-
Έχω ένα Punto, το οποίο με απλή αμόλυβδη σε ορισμένες συνθήκες (ζεστος κινητήρας, μικρά ανοίγματα γκαζιού στις μεσαίες στροφές) χτυπάει πιράκια. Κάθε φορά που βάζω κατοστάρα, τα πιράκια εξαφανίζονται, πράγμα απόλυτα φυσιολογικό. Γι' αυτό και βάζω συχνά 100άρα στο αμάξι, με το οποίο ούτως ή άλλως κάνω λίγα χιλιόμετρα οπότε δεν μου κοστίζει και τόσο.
Το ωραίο είναι ότι, παρότι αρχικά ήμουν προδιατεθειμένος ότι με την 100άρα θα κερδίζω έστω και.. 0,01 ίππο, στην πράξη πάντα μου φαινόταν ότι το αμάξι τραβάει λίγο λιγότερο (!!) με την 100άρα, αν και χωρίς πιράκια.
Στη μηχανή, δεν έχω βέβαια πιράκια, αλλά και πάλι όταν έβαλα 100άρα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν τράβαγε καλύτερα - αν με υποχρεώναν να πω με ποια τραβάει έστω και λίγο καλύτερα θα έλεγα με την απλή!
Τα φαινόμενα αυτά μου φαινόταν ανεξήγητα και γι' αυτό δεν τα είχα αναφέρει - πίστευα ότι ήταν της φαντασίας μου: Εντάξει να μην τραβάει καλύτερα με 100άρα, αλλά να είναι και χειρότερα;
Οι σκέψεις αυτες επανήλθαν βλέποντας σε φόρουμ των 4Τροχών ότι πολλοί έχουν παρατηρήσει το ίδιο πράγμα! Κάποιοι το ερμηνεύουν λέγοντας ότι η 100άρα αναφλέγεται πιο αργά/δύσκολα, αλλά δεν γνωρίζω αν στέκει....
-
Να παραθέσω την δοκιμή που έκανα με την shell v-power, μπορεί τα αποτελέσματα να οφείλονται και σε άλλους παράγοντες, εγώ πάντως προσωπικά πείστικα...
1η περίοδος: έβαζα από ότι πρατήριο έβρισκα, παρατήρησα αποσταθεροποίηση (προς τα κάτω) στο ρελαντί (μείγμα ρυθμισμένο)
2η περίοδος: Αποκλειστική χρήση shell v-power, το ρελαντί καρφωμένο (είχε προηγηθεί και ρύθμιση μείγματος βέβαια αλλα το ρελαντί δεν έπαιξε καθόλου μέχρι την 3η περίοδο)
3η περιόδος: έβαζα κυριώς απο BP και μερικές φορές απο ΕΤΕΚΑ, πάλι παρατήρησα αποσταθεροποιηση στο ρελαντί (το μείγμα παίζει να ήταν αρύθμιστο αφού άλλαξα κοντερ και μαλλον έχασε τις ρυθμίσεις)
4η περίοδος (τώρα): βλέποντας πάλι το ρελαντί να πέφτει ξαναδοκίμασα shell v-power και είδα το ρελαντί να ανεβαίνει (όχι πάντα καρφωμένο στις 1500rmp αλλά τουλάχιστον +100rpm χωρίς να έχει ρυθμιστεί το μείγμα ακόμα)
-
Στην αριστερή κολόνα του www.bloka.gr αναφέρει τα νοθευμένα, τα πειραγμένα, τα φθηνότερα, τα διανυκτερεύοντα....
;)
-
Επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στον ποιοτικό έλεγχο καυσίμων στα διυλιστήρια της Ελευσίνας...
...ΌΛΕΣ οι εταιρίες καυσίμων στην Ελλάδα έχουν την ίδια βενζίνη, αφού ο προμηθευτής τους είναι ο ίδιος.
Το ότι παρατηρούμε διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο, οφείλεται σε άλλους παράγοντες!!!
Η διάφορες Vpower, 100 οκτάνια κτλ. κτλ. είναι ίδιες βενζίνες με τις απλές, με την μόνη διαφορά ότι έχουν κάποια επιπλέον πρόσθετα.
Η διαφορά στην τιμή από εταιρία σε εταιρία, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό, από τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρία στα υποκαταστήματά της.
-
Στην αριστερή κολόνα του www.bloka.gr αναφέρει τα νοθευμένα, τα πειραγμένα, τα φθηνότερα, τα διανυκτερεύοντα....
;)
http://www.ypan.gr/flash_fuel/
&
http://www.gasprice.gr
-
Επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στον ποιοτικό έλεγχο καυσίμων στα διυλιστήρια της Ελευσίνας...
...ΌΛΕΣ οι εταιρίες καυσίμων στην Ελλάδα έχουν την ίδια βενζίνη, αφού ο προμηθευτής τους είναι ο ίδιος.
Το ότι παρατηρούμε διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο, οφείλεται σε άλλους παράγοντες!!!
Η διάφορες Vpower, 100 οκτάνια κτλ. κτλ. είναι ίδιες βενζίνες με τις απλές, με την μόνη διαφορά ότι έχουν κάποια επιπλέον πρόσθετα.
Η διαφορά στην τιμή από εταιρία σε εταιρία, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό, από τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρία στα υποκαταστήματά της.
:thup1: ακριβως ετσι ειναι οπως τα λεει ο φιλος.τα κεντρικα διυλιστηρια εχουν μια και μοναδικη βενζινα,τα προσθετα της καθε εταιριας αλλαζουν μονο.
-
Εγώ πάντος 100άρες βάζω και βλέπω διαφορές και στο δούλεμα και στης επιδώσεις!!!!!!
(RS-F1 ZR-Αυτοκίνητο)
-
Επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στον ποιοτικό έλεγχο καυσίμων στα διυλιστήρια της Ελευσίνας...
...ΌΛΕΣ οι εταιρίες καυσίμων στην Ελλάδα έχουν την ίδια βενζίνη, αφού ο προμηθευτής τους είναι ο ίδιος.
Το ότι παρατηρούμε διαφορά από βενζινάδικο σε βενζινάδικο, οφείλεται σε άλλους παράγοντες!!!
Η διάφορες Vpower, 100 οκτάνια κτλ. κτλ. είναι ίδιες βενζίνες με τις απλές, με την μόνη διαφορά ότι έχουν κάποια επιπλέον πρόσθετα.
Η διαφορά στην τιμή από εταιρία σε εταιρία, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό, από τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρία στα υποκαταστήματά της.
ΑΚΡΙΒΩΣ...!!!
επίσης η διαφορά -όπως έχει προειπωθεί- εγκειται ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ του καθε Βενζινά και φυσικά εαν αυτός τα νερώνει....-χωρίς την εγκριση της εταιρείας- γιατί δυσφημείται.....
Πάντως....''καθαρή νά`ναι...και ότι νάναι...''
Υ.Γ.
καλά για τύπους από τας Σιερρας με Honda -ονόματα δε λέμε...-... ''Καίνε και νερό'' ...δε χρειάζονται οκτάνια κτλ.... :tez: :tez: :P :P :D :D
-
Mια παρένθεση.... Η BP Ultimate ειναι εισαγωμενη βενζινη... ερχεται ετοιμη απο διυληστηριο στην Ολλανδία, τουλάχιστον οταν την παρουσίασε η BP ετσι εγραφε στα δελτία τύπου της. :thnk:
-
Εγώ πάντως συνήθως ΒΡ βάζω και έχω δεί μια διαφορά !!!! Ελαφριά μεν αλλα υπάρχει !!!
-
Δεν το είχα προσέξει αλλά είδα αστάθεια στο ρελαντι οταν άλλαξα απο v-power και έβαλα ΕΤΕΚΑ σημερα το πρωί!!!! :ohyes:
-
ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.......ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ <<ΚΑΛΗΣ>>(ΑΝΟΘΕΥΤΗ) ΚΑΙ <<ΚΑΚΗΣ>>(ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ) ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 90-95-100 ΟΚΤΑΝΙΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΟΛΑ!!!!
ΑΥΤΑ! :blus:
-
ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.......ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ <<ΚΑΛΗΣ>>(ΑΝΟΘΕΥΤΗ) ΚΑΙ <<ΚΑΚΗΣ>>(ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ) ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 90-95-100 ΟΚΤΑΝΙΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΟΛΑ!!!!
ΑΥΤΑ! :blus:
Και σε χαμηλές στροφες μέσα στην πόλη !!! αλλα γενικά το μηχανάκι δινει την εντύπωση πως είναι αρρύθμιστο !!!
-
ΒΑΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.......ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ <<ΚΑΛΗΣ>>(ΑΝΟΘΕΥΤΗ) ΚΑΙ <<ΚΑΚΗΣ>>(ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ) ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 90-95-100 ΟΚΤΑΝΙΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΟΛΑ!!!!
ΑΥΤΑ! :blus:
Και σε χαμηλές στροφες μέσα στην πόλη !!! αλλα γενικά το μηχανάκι δινει την εντύπωση πως είναι αρρύθμιστο !!!
Πες τα!!!!!!!!!
-
καλα παιδια,εβαζα μεχρι στιγμης σε ενα shell που ειναι κοντα στο σπιτι βενζινη..(ανθουπολη,απεναντι απ΄το νεκροταφειο,για οσους ξερετε)..ειναι καινουργιο και γνκ ειναι φθηνο..τον τελευταιο καιρο μου εσβηνε το μηχανακι στα φαναρια που και που,..ανεβασα το ρελαντι κι αλλο και παλι τα ιδια,ανοιγα γκαζι και οχι και αποτομα να πεις οτι μπουκωσε η κτ τετοιο,και τυχαινε και εσβηνε και παλι!!!επισης καποιες αλλες φορες ενω πηγαινα κανονικα ανοιγα γκαζι και μπουκωνε,μπερδευε και δεν εδινε αλλα εδινε μετα απο λιγο αφου εκανε αυτο το μπουκωμα..αφου ειχα φτασει σε σημειο να νομιζω οτι ειχε ξερυθμιστει το καρμπιλατερ η οτι κατι ηθελε..και αλλαξα βενζινη,βαζω σε bp και κατεβασα και παλι κανονικα το ρελαντι και δεν κανει τσικ απο τοτε..ουτε μπουκωματα ουτε σβησιματα ουτε τπτ..ουτε νερο να εβαζαν οι απαταιωνες..μιση βενζινη μιση νερο σου βαζουν?ελεος δλδ..ολοι κλεφτες...
-
Παντως αξιζει αυτο που κανει η shell και πουλαει απλη 95 με καθαριστικα (απλη v-power)και ερχεται κατευθειαν ελεγμενη... αν γνωριζεις τον βενζινα εχεις 100% καλη βενζινη... και στην τελικη... πληρωνεις ελαχιστα πιο πανω απο την απλη 95αρα...
(κερδιζεις και διπλους ποντους στο smartclub!!!!) :-D :-D :se:
Η αμολυβδη με τη v-power εχουν διαφορα στη ποσοτητα προσθετου που πεφτει ανα 1000 lt
Δεν ερχεται απο πουθενα τσεκαρισμενη απλα "φτιαχνεται" στις κατα τοπους εγκαταστασεις καυσιμων.
Επειδή γνωρίζω άνθρωπο που δουλεύει στον ποιοτικό έλεγχο καυσίμων στα διυλιστήρια της Ελευσίνας...
...ΌΛΕΣ οι εταιρίες καυσίμων στην Ελλάδα έχουν την ίδια βενζίνη, αφού ο προμηθευτής τους είναι ο ίδιος.
Οπως αναφερε νωριτερα και ο S-T η 100αρα ερχεται απο οξω, οπως και η v-power racing απο οξω
Επιπλεον τα προσθετα των εταιριων κοστιζουν μια περιουσια και εκει εγκειται η διαφορα (των τιμων και της ποιοτητας) των ελληνικων εταιριων με τις πολυεθνικες.
Επιπλεον τα χρηματα που δαπανουν οι πολυεθνικες για το ποιοτικο ελεγχο ειναι πολλακις περισσοτερα απο των εγχωριων.
ΠΑΝΤΑ καυσιμο shell και ας μεινω :D
Και για οποιους βαζουν LRP να προτιμουν BP μιας και εχει προσθετο (οι αλλες yok)
Αυτα :bye:
-
Παντως αξιζει αυτο που κανει η shell και πουλαει απλη 95 με καθαριστικα (απλη v-power)και ερχεται κατευθειαν ελεγμενη... αν γνωριζεις τον βενζινα εχεις 100% καλη βενζινη... και στην τελικη... πληρωνεις ελαχιστα πιο πανω απο την απλη 95αρα...
(κερδιζεις και διπλους ποντους στο smartclub!!!!) :-D :-D :se:
Η αμολυβδη με τη v-power εχουν διαφορα στη ποσοτητα προσθετου που πεφτει ανα 1000 lt
Δεν ερχεται απο πουθενα τσεκαρισμενη απλα "φτιαχνεται" στις κατα τοπους εγκαταστασεις καυσιμων.
Κάποιο λάθος στο ποστάρισμα, αφού εγώ ποτέ δεν έχω πει ότι η V-Power συμφέρει! Ίσα ίσα που αντιπαθώ τέτοιου είδους "βελτιωμένες" βενζίνες.
"Μια ζωή" βάζω απλή 95άρα απ' όπου βρω και ποτέ δεν έχω δει καμιά διαφορά στην απόδοση του κινητήρα του Πήγασου.
To ίδιο και με το αυτοκίνητο, με τη διαφορά ότι επειδή χτυπάει πιράκια, βάζω 100άρα (οποιαδήποτε), οπότε σταματάνε. Με (οποιαδήποτε) 95άρα, ξαναρχίζουν!
Είμαι πεπεισμένος ότι η κακή (νοθευμένη) βενζίνη δεν είναι θέμα μάρκας (π.χ. Shell ή BP), αλλά θέμα βενζινάδικου. Τα πολύ φθηνά μου φαίνονται ύποπτα, αλλά δεν τα αποφεύγω γιατί ποιος μου λέει ότι ένα ακριβό δεν κλέβει επίσης;
-
Είμαι πεπεισμένος ότι η κακή (νοθευμένη) βενζίνη δεν είναι θέμα μάρκας (π.χ. Shell ή BP), αλλά θέμα βενζινάδικου. Τα πολύ φθηνά μου φαίνονται ύποπτα, αλλά δεν τα αποφεύγω γιατί ποιος μου λέει ότι ένα ακριβό δεν κλέβει επίσης;
Απλά κάποιες μάρκες, όπως π.χ. η Shell, κάνουν περισσότερους ελέγχους στις αντλίες και στις δεξαμενές των πρατηρίων τους. Αυτό εξηγεί εν μέρη την υψηλότερη τιμή τους.
-
Κάποιο λάθος στο ποστάρισμα, αφού εγώ ποτέ δεν έχω πει ότι η V-Power συμφέρει! Ίσα ίσα που αντιπαθώ τέτοιου είδους "βελτιωμένες" βενζίνες.
Το διορθωσα :blus:
Είμαι πεπεισμένος ότι η κακή (νοθευμένη) βενζίνη δεν είναι θέμα μάρκας (π.χ. Shell ή BP), αλλά θέμα βενζινάδικου. Τα πολύ φθηνά μου φαίνονται ύποπτα, αλλά δεν τα αποφεύγω γιατί ποιος μου λέει ότι ένα ακριβό δεν κλέβει επίσης;
Ετσι ακριβως ειμαστε ερμαια των "πρατηριουχων"
Και μια "συμβουλη"
Προτιμηστε πρατηρια shell τα ιδιοκτητα
Μιας και κανενας δεν ειναι ιδιοκτητης και κοιταει να βγαλει λεφτα παραπανω (νοθευοντας, κλεβοντας στους μετρητες κτλ).
Απλοι υπαλληλοι σαν εμας ειναι που θελουν να κανουν τη δουλεια τους σωστα για να εχουν δουλεια και την επομενη :kalo:
-
εγώ shell βάζω μέχρι στιγμής
για τα πρατήρια πως μπορείς να μάθεις αν είναι της μαμάς shell;
-
Με ενα τηλεφωνο :D
ΤΗΛΕΦΩΝΑ (http://www.shell.com/home/form/gr-el/general_content/contact_form_021104.xml)
-
bp
-
απο τοτε που μπηκα στην σχολη και απεκτησα αμαξι εχω γυρισει ολες τις μαρκες που υπαρχουν κυριως ετεκα shell bp eko
επειδη κανω συνεχεια το ταξιδι αθηνα χαλκιδα ( δυστυχως οχι με μηχανη μιας και δεν εχω ακομα μεγαλου κυβισμου) παρατηρησα το εξης οποτε χρησιμοποιησα BP ULTIMATE και shell v-power για καποιο λογο δεν εκαιγα το καυσιμο που εκαιγα οταν εβαζα απο τις αλλες μαρκες
πλεον σε ολα τα αμαξια τις οικογενειας βαζω v-power η διαφορα για μενα τουλαχιστον στο αμαξι μου ( fiat punto 1.2 16v ) ειναι εμφανες μονο στο θεμα ποσα χλμ μπορω να κανω
στο RS επειδη στην ροδο δεν υπαρχει η vpower racing δεν μπορω να πω οτι παρατηρησα διαφορα μονο ισως στο θεμα του ρελαντι
-
με τετοιες τιμες ΟΤΙ ΝΑ ΄ΝΑΙ!!!!! :psdof:
-
Και εγώ πάντως είδα διαφορά με την vpower στην κατανάλωση και στο ρελαντί. :kalo:
-
παιδες εχω γυρισει ολες τις μαρκες και τα περισσοτερα βενζιναδικα σε βορ. προαστ. ................
εχω συγγενη που δουλευει στα ελ.πε και ξερω οτι ΟΛΕΣ οι 95αρες προμιθευονται απο εκει!!!!!!! :ohyes: :ohyes:
τωρα για τις 100αρες με shell, bp, eko & eteka ειμαι απογοητευμενος τοσο απο θεμα καταναλωσης οσο και απο θεμα "δυναμης"
και προτιμω τις avin & elin
βεβαια στα ιαπωνικα που σερνονται οτι και αν βαλεις παλι σαν καρα θα πηγαινουν......!!! :tez: :tez: :ohyes: :ohyes:
:hha% :hha% :hha% :hha% :dvl! :f1: :h1: :h1:
-
Μετα απο τοσες απαντησεις δεν αντεξα κι εγω ο καημενος!Για να ξεκαθαρισω τη θεση μου αναφερω οτι ειμαι πρατηριουχος,εχω ενα μικρων δυνατοτητων ιδιοκτητο πρατηριο σε μια κωμοπολη 8.000 κατοικων 38χλμ απο Θεσ/νικη.Αφου εχω βγαλει το katana απο την θηκη του ειμαι ετοιμος για μακελειο εδω μεσα! :nintza:Βλεπω ολους να μιλανε για τηνShell v-power racing,για την Bp ultimate κτλ.Προσωπικα δεν ξερω εαν αυτες οι βενζινες ειναι 100% εισαγωμενες η κατασκευαζονται στις εδω εγκαταστασεις των εταιρειων με την προσθηκη των καταλληλων προσθετων,αυτο δεν εχει και τοσο σημασια,ΚΑΜΜΙΑ 100αρα βενζινη δεν βγαινει απ'ευθειας απο διυληση,ολες κατασκευαζονται με προσθετα.Εαν καποιος εχει προβλημα με την 95αρα στη μοτο του παει να πει οτι ειτε ο κινητηρας του ειναι αρυθμιστος ειτε η βενζινη ειναι 'αρυθμιστη'.Η 95αρα που παραγουν τα τρια διυλιστηρια της Ελλαδας ειναι ΑΡΙΣΤΗ, αρκει να φτανει ετσι στο πρατηριο,και φυσικα στον καταναλωτη.Απο το τοπο φορτωσης των καυσιμων μεχρι το πρατηριο παρεμβαλεται το μεταφορικο μεσο- το βυτιο.Οταν ενα βυτιο φορτωσει αμολυβδη σε ενα διαμερισμα του και το κατεβασει στο πρατηριο ξερετε τι θα φορτωσει κατα μεγαλη πιθανοτητα στο επομενο δρομολογιο?Πετρελαιο!!Αυτο γινεται για λογους ασφαλειας,λογω του οτι δεν λειτουργει η φορτοεκφορτωση με ανακτηση ατμων τοσο στα πρατηρια οσο και στις εγκαταστασεις των εταιριων.Η 100αρα ειναι μη εμπορικη βενζινη οποτε μενει στις δεξαμενες των πρατηριων αρκετο χρονο.Τα προσθετα που εχει εχουν την ιδια περιεκτικοτητα ανα ογκο παντοτε?Εαν αρχισουμε να μιλαμε για τεχνολογια καυσιμων μονο δεν θα βγαλουμε ακρη,γιατι μπλεκονται πολοι αλλοι παραγοντες μεχρι η βενζινη μας να γινει καυσαεριο στις εξατμισεις μας.Σ'αυτο θα ηθελα και τη γνωμη του bill.Τωρα οσον αναφορα τα ιδιοκτητα πρατηρια της Shell,μαθε αγαπητε συμφορουμιτη πρωτα οτι οι περισσοτερες εταιρειες εχουν!Τα πρατηρια αυτα ανηκουν στις εταιρειες,αλλα εχουν ιδιωτικο καθεστος,υπαρχει δηλαδη ιδιοκτητης ο οποιος νοικιαζει το πρατηριο απο την εταιρεια.ΟΙ μεγαλες εταιρειες (ΕΚΟ-SHELL-BP)οταν ενδιαφερονται να αγορασουν ενα πρατηριο δινουν ΠΟΛΛΑ λεφτα για τον αερα.Σας αναφερω παραδειγμα οπου πρατηριο επανω στον περιφερειακο της Θεσ/νικης σε φαναρι λειτουργουσε υπο ενοικιαση απο ιδιωτη και εληξε το συμβολαιο 31-12-2007.Ο ιδιωτης που το ενοικιαζε προσφερε 200.000 ευρω για τη συνεχιση της συνεργασια με τον ιδιοκτητη και μια απο τις παραπανω εταιρειες το πηρε με 600.000 ευρω!Το πρατηριο αυτο θα ενοικιαστει σε ιδιωτη φυσικα.Το καθεστος συνεργασιας της εταιρειας με τον πρατηριουχο αγνωστο για μας.Το θεμα ειναι οτι τα εξοδα καπου θα περασουν.ΠΟΥ?Φυσικα στις τιμες.Γι'αυτο ΜΗΝ αγοραζετε φυκια για μεταξωτες κορδελες!Επειδη αυτη τη στιγμη με πηρε τηλεφωνο η γυναικα μου να παω να παρω γαλα για τα παιδια :psdof: σταματαω εδω.Στη διαθεση σας για οτι σχετικο!
-
Μετα απο τοσες απαντησεις δεν αντεξα κι εγω ο καημενος!Για να ξεκαθαρισω τη θεση μου αναφερω οτι ειμαι πρατηριουχος,εχω ενα μικρων δυνατοτητων ιδιοκτητο πρατηριο σε μια κωμοπολη 8.000 κατοικων 38χλμ απο Θεσ/νικη.Αφου εχω βγαλει το katana απο την θηκη του ειμαι ετοιμος για μακελειο εδω μεσα! :nintza:Βλεπω ολους να μιλανε για τηνShell v-power racing,για την Bp ultimate κτλ.Προσωπικα δεν ξερω εαν αυτες οι βενζινες ειναι 100% εισαγωμενες η κατασκευαζονται στις εδω εγκαταστασεις των εταιρειων με την προσθηκη των καταλληλων προσθετων,αυτο δεν εχει και τοσο σημασια,ΚΑΜΜΙΑ 100αρα βενζινη δεν βγαινει απ'ευθειας απο διυληση,ολες κατασκευαζονται με προσθετα.Εαν καποιος εχει προβλημα με την 95αρα στη μοτο του παει να πει οτι ειτε ο κινητηρας του ειναι αρυθμιστος ειτε η βενζινη ειναι 'αρυθμιστη'.Η 95αρα που παραγουν τα τρια διυλιστηρια της Ελλαδας ειναι ΑΡΙΣΤΗ, αρκει να φτανει ετσι στο πρατηριο,και φυσικα στον καταναλωτη.Απο το τοπο φορτωσης των καυσιμων μεχρι το πρατηριο παρεμβαλεται το μεταφορικο μεσο- το βυτιο.Οταν ενα βυτιο φορτωσει αμολυβδη σε ενα διαμερισμα του και το κατεβασει στο πρατηριο ξερετε τι θα φορτωσει κατα μεγαλη πιθανοτητα στο επομενο δρομολογιο?Πετρελαιο!!Αυτο γινεται για λογους ασφαλειας,λογω του οτι δεν λειτουργει η φορτοεκφορτωση με ανακτηση ατμων τοσο στα πρατηρια οσο και στις εγκαταστασεις των εταιριων.Η 100αρα ειναι μη εμπορικη βενζινη οποτε μενει στις δεξαμενες των πρατηριων αρκετο χρονο.Τα προσθετα που εχει εχουν την ιδια περιεκτικοτητα ανα ογκο παντοτε?Εαν αρχισουμε να μιλαμε για τεχνολογια καυσιμων μονο δεν θα βγαλουμε ακρη,γιατι μπλεκονται πολοι αλλοι παραγοντες μεχρι η βενζινη μας να γινει καυσαεριο στις εξατμισεις μας.Σ'αυτο θα ηθελα και τη γνωμη του bill.Τωρα οσον αναφορα τα ιδιοκτητα πρατηρια της Shell,μαθε αγαπητε συμφορουμιτη πρωτα οτι οι περισσοτερες εταιρειες εχουν!Τα πρατηρια αυτα ανηκουν στις εταιρειες,αλλα εχουν ιδιωτικο καθεστος,υπαρχει δηλαδη ιδιοκτητης ο οποιος νοικιαζει το πρατηριο απο την εταιρεια.ΟΙ μεγαλες εταιρειες (ΕΚΟ-SHELL-BP)οταν ενδιαφερονται να αγορασουν ενα πρατηριο δινουν ΠΟΛΛΑ λεφτα για τον αερα.Σας αναφερω παραδειγμα οπου πρατηριο επανω στον περιφερειακο της Θεσ/νικης σε φαναρι λειτουργουσε υπο ενοικιαση απο ιδιωτη και εληξε το συμβολαιο 31-12-2007.Ο ιδιωτης που το ενοικιαζε προσφερε 200.000 ευρω για τη συνεχιση της συνεργασια με τον ιδιοκτητη και μια απο τις παραπανω εταιρειες το πηρε με 600.000 ευρω!Το πρατηριο αυτο θα ενοικιαστει σε ιδιωτη φυσικα.Το καθεστος συνεργασιας της εταιρειας με τον πρατηριουχο αγνωστο για μας.Το θεμα ειναι οτι τα εξοδα καπου θα περασουν.ΠΟΥ?Φυσικα στις τιμες.Γι'αυτο ΜΗΝ αγοραζετε φυκια για μεταξωτες κορδελες!Επειδη αυτη τη στιγμη με πηρε τηλεφωνο η γυναικα μου να παω να παρω γαλα για τα παιδια :psdof: σταματαω εδω.Στη διαθεση σας για οτι σχετικο!
+1... Γι'αυτο ακριβως και γω επιλεγω 95αρα και μαλιστα απο πρατηρια μικρων εταιριων, που ειναι "τσεκαρισμενα" για την ποιοτητα των καυσιμων τους. :bye:
-
Μετα απο τοσες απαντησεις δεν αντεξα κι εγω ο καημενος!Για να ξεκαθαρισω τη θεση μου αναφερω οτι ειμαι πρατηριουχος,εχω ενα μικρων δυνατοτητων ιδιοκτητο πρατηριο σε μια κωμοπολη 8.000 κατοικων 38χλμ απο Θεσ/νικη.Αφου εχω βγαλει το katana απο την θηκη του ειμαι ετοιμος για μακελειο εδω μεσα! :nintza:Βλεπω ολους να μιλανε για τηνShell v-power racing,για την Bp ultimate κτλ.Προσωπικα δεν ξερω εαν αυτες οι βενζινες ειναι 100% εισαγωμενες η κατασκευαζονται στις εδω εγκαταστασεις των εταιρειων με την προσθηκη των καταλληλων προσθετων,αυτο δεν εχει και τοσο σημασια,ΚΑΜΜΙΑ 100αρα βενζινη δεν βγαινει απ'ευθειας απο διυληση,ολες κατασκευαζονται με προσθετα.Εαν καποιος εχει προβλημα με την 95αρα στη μοτο του παει να πει οτι ειτε ο κινητηρας του ειναι αρυθμιστος ειτε η βενζινη ειναι 'αρυθμιστη'.Η 95αρα που παραγουν τα τρια διυλιστηρια της Ελλαδας ειναι ΑΡΙΣΤΗ, αρκει να φτανει ετσι στο πρατηριο,και φυσικα στον καταναλωτη.Απο το τοπο φορτωσης των καυσιμων μεχρι το πρατηριο παρεμβαλεται το μεταφορικο μεσο- το βυτιο.Οταν ενα βυτιο φορτωσει αμολυβδη σε ενα διαμερισμα του και το κατεβασει στο πρατηριο ξερετε τι θα φορτωσει κατα μεγαλη πιθανοτητα στο επομενο δρομολογιο?Πετρελαιο!!Αυτο γινεται για λογους ασφαλειας,λογω του οτι δεν λειτουργει η φορτοεκφορτωση με ανακτηση ατμων τοσο στα πρατηρια οσο και στις εγκαταστασεις των εταιριων.Η 100αρα ειναι μη εμπορικη βενζινη οποτε μενει στις δεξαμενες των πρατηριων αρκετο χρονο.Τα προσθετα που εχει εχουν την ιδια περιεκτικοτητα ανα ογκο παντοτε?Εαν αρχισουμε να μιλαμε για τεχνολογια καυσιμων μονο δεν θα βγαλουμε ακρη,γιατι μπλεκονται πολοι αλλοι παραγοντες μεχρι η βενζινη μας να γινει καυσαεριο στις εξατμισεις μας.Σ'αυτο θα ηθελα και τη γνωμη του bill.Τωρα οσον αναφορα τα ιδιοκτητα πρατηρια της Shell,μαθε αγαπητε συμφορουμιτη πρωτα οτι οι περισσοτερες εταιρειες εχουν!Τα πρατηρια αυτα ανηκουν στις εταιρειες,αλλα εχουν ιδιωτικο καθεστος,υπαρχει δηλαδη ιδιοκτητης ο οποιος νοικιαζει το πρατηριο απο την εταιρεια.ΟΙ μεγαλες εταιρειες (ΕΚΟ-SHELL-BP)οταν ενδιαφερονται να αγορασουν ενα πρατηριο δινουν ΠΟΛΛΑ λεφτα για τον αερα.Σας αναφερω παραδειγμα οπου πρατηριο επανω στον περιφερειακο της Θεσ/νικης σε φαναρι λειτουργουσε υπο ενοικιαση απο ιδιωτη και εληξε το συμβολαιο 31-12-2007.Ο ιδιωτης που το ενοικιαζε προσφερε 200.000 ευρω για τη συνεχιση της συνεργασια με τον ιδιοκτητη και μια απο τις παραπανω εταιρειες το πηρε με 600.000 ευρω!Το πρατηριο αυτο θα ενοικιαστει σε ιδιωτη φυσικα.Το καθεστος συνεργασιας της εταιρειας με τον πρατηριουχο αγνωστο για μας.Το θεμα ειναι οτι τα εξοδα καπου θα περασουν.ΠΟΥ?Φυσικα στις τιμες.Γι'αυτο ΜΗΝ αγοραζετε φυκια για μεταξωτες κορδελες!Επειδη αυτη τη στιγμη με πηρε τηλεφωνο η γυναικα μου να παω να παρω γαλα για τα παιδια :psdof: σταματαω εδω.Στη διαθεση σας για οτι σχετικο!
καλα τα λες αλλα καποιες επισυμανσεις μιας και τα βλεπω απο την "μεσα" πλευρα!
Οι κατοσταρες της Βπ και της Σελ ερχονται απο εξω 100%
Το προσθετο πεφτει παντα στην ιδια ποσοτητα σε αυτες τις εταιριες (για αυτες "ξερω" για αυτες λεω)
Οσο για τα ιδιοκτητα σε περιοχες που γνωριζω δουλευουν υπαλληλοι της Σελ
Για την ανακτηση ατμων.
Οπως φανταζομαι γνωριζεις η λειτουργια του ειναι MUST.(σε κλεινουν στο τσακ μπαμ αν δεν δουλευει)
Τωρα αν βαριεται ο οδηγος ή/και ο πρατηριουχος να απλωσει τις σωληνες ειναι αλλο θεμα και αν δεν καταλαβαινουν και οι δυο που ειναι απο πανω οτι κανουν κακο στη υγεια τους ειναι ερμαια της τυχης τους!!!
Επισης κατι το οποιο προφανως γνωριζεις ανακτηση ατμων στο εΧσωτερικο παει να γινει(αν δεν εγινε) υποχρεωτικη και στις αντλιες των πρατηριων! (και περιβαλλον προστασια και αποσβεση σε καποια Χ χρονια)
Οσο για το τι φορτωνουν μετα γνωριζεις οτι ειναι καθαρη τυχη το ΤΙ δρομολογιο θα βγαλει μετα το βυτιο
Επισης μια και μιλαμε για καυσιμα φανταζομαι και ελπιζω να γνωριζουν οι συμφορουμητες οτι η χρηση αμολυβδης βενζινης (ειτε απλη ειτε ενισχυμενη) σε κινητηρα ΧΩΡΙΣ τριοδικο καταλυτη κανει μεγαλυτερη ζημια στο περιβαλλον και κανονικα θα επρεπε να χρησιμοποιειτε L.R.P
Και για να κλεισουμε ενα μυθο οτι η ταδε εταιρια εχει και γαμω τα καυσιμα
Βαζετε σε ενα πρατηριο συνεχεια και αν δεν σας δημιουργει προβλημα ειστε μια χαρα!
ΟΛΑ ειναι στο χερι του πρατηριουχο (χωρις να θελω να σε θειξω SKIER)
Μπορει να γινει καποιο λαθος απο την εγκατασταση αλλα η αναλογια κατ'εμε ειναι 98 (πρατηριο) 2(εγκατασταση)
-
ΕΚΟ και ΒΡ :kalo: :kalo: SHELL δεν εχουμε εδω στο χωριο :( :( :(
-
Βενζίνη?!?!?Τι ναι αυτό?Εγώ μόνο μεθανόλη βάζω για να πετάει! :P
-
Εγώ βάζω πάντα 95αρα μάρκα <<ΣΑΝΒΡΕΙΣ>> :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:Βέβαια αποφεύγω τους νερουλάδες και εννημερώνομαι από το σιτε του υπουργείου για τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί
-
το υπουργειο ομως δεν κανει ελεγχους και στην πατρα..τι ειμαστε εμεις?στο πηγαδι κατουρησαμε??ε??? :psdof:θελουμε να ξερουμε κι εμεις...μας βαζουν οτι θελουν αυτοι μεσα στα εργαλεια μας!!!
-
Δεν έχω διαβάσει όλα τα πόστ αλλά να γίνει μια επεξήγηση, απλοϊκή όσο αφορά τα οκτάνια.
Η βενζίνη αποτελείτε από βενζόλια και ένα κάρο άλλα παραμφερή στοιχεία και από οκτανόλη.
Τα οκτάνια είναι το επιβρανδυκό χρόνου μέχρι την έκρηξη της βενζίνης. Με λίγα λόγια, πολλά οκτάνια και η βενζίνη χρειάζεται πολλύ συμπίεση για να κάνει "μπούμ". Λίγα οκτάνια και η βενζίνη χρειάζεται λίγη συμπίεση για να κάνει "μπούμ".
Έχει να κάνει καθαρά με τους χρονισμούς του πιστονιού γι αυτό ο κατασκευαστής συνιστά 90-95 οκτάνια ή 100 οκτάνια.
Παράδειγμα: α) Φανταστείτε να σκάσει η βενζίνη πριν συμπιεστεί το μίγμα όσο το έχει σχεδιάσει ο κατασκευαστής του μοτέρ. Θα καταστραφεί!
β) Ή να συμπιεστεί το μίγμα πολύ περισσότερο από όσο πρέπει.. Θα χάσει χρόνο το μοτέρ και πάλι δημιουργείτε φθορά ΚΑΙ μειωμένη απόδοση αφού ξεφεύγει από τον χρονισμό!!!
Τα βενζόλια και τα παραμφερεί είναι το "ζουμί" της βενζίνης αφού αυτό είναι που δίνει την απόδοση της ενέργειας.
Λογικά για μεγαλύτερη απόδοση δεν μας ενδιαφέρουν τα οκτάνια αλλά η καθαρότητα - ποιότητα της βενζίνης σαν σύνολο.
-
Και μια και ξανανεβηκε το θεμα στην επιφανεια
ΤΡΕΧΑΤΕ να βαλετε μπετζινα μιας και απο 1/1 θα αυξηθει ο ΕΦΚ και τα καυσιμα θα παρουν περιπου 9 σεντ
-
Και μια και ξανανεβηκε το θεμα στην επιφανεια
ΤΡΕΧΑΤΕ να βαλετε μπετζινα μιας και απο 1/1 θα αυξηθει ο ΕΦΚ και τα καυσιμα θα παρουν περιπου 9 σεντ
και εσύ που το ξέρεις...?? :tez: :tez:
-
επίσης ΔΕΝ βαζω shell γιατί μου τη σπάνε τα ''μαρκετίνστικα'' κόλπα τους του στυλ ''κατεβειτε απο τη μηχανή, θέλετε 100άρα ή V-power..??? -ενω θελω ας πουμε απλή....
θέλετε να σας αλλαξουμε λάδια..?? είσαστε μέλος...?? '' και αλλες μαλ@$##ες και παπ#$ριες...
εχω στραβώσει άσχημα και δεν παω ούτε με αυτοκίνητο... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
κόλπα τους του στυλ ''κατεβειτε απο τη μηχανή
Εμένα αυτό με βρίσκει σύμφωνο!
Εκτός του ότι είναι επικίνδυνο να μην κατεβαίνεις, δεν λέει να σου ανεφοδιάζουν και τα @@ (το έχω πάθει και δεν είναι ότι καλύτερο) :P
:bye: :bye:
-
κόλπα τους του στυλ ''κατεβειτε απο τη μηχανή
Εμένα αυτό με βρίσκει σύμφωνο!
Εκτός του ότι είναι επικίνδυνο να μην κατεβαίνεις, δεν λέει να σου ανεφοδιάζουν και τα @@ (το έχω πάθει και δεν είναι ότι καλύτερο) :P
:bye: :bye:
o.k. αμα εισαι συνετος οδηγός εχεις και τη συνεση να κατεβεις χωρίς να στο ''επιβάλλουν''...
με θυμάσαι να σταματάω,να βγαζω γάντια....
να λύνω αερόσακο.....
να βάζω στο διπλό το Χάρο.....
να ξαναδένω αερόσακο... κτλ...κτλ..κτλ.. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
κόλπα τους του στυλ ''κατεβειτε απο τη μηχανή
Εμένα αυτό με βρίσκει σύμφωνο!
Εκτός του ότι είναι επικίνδυνο να μην κατεβαίνεις, δεν λέει να σου ανεφοδιάζουν και τα @@ (το έχω πάθει και δεν είναι ότι καλύτερο) :P
:bye: :bye:
o.k. αμα εισαι συνετος οδηγός εχεις και τη συνεση να κατεβεις χωρίς να στο ''επιβάλλουν''...
με θυμάσαι να σταματάω,να βγαζω γάντια....
να λύνω αερόσακο.....
να βάζω στο διπλό το Χάρο.....
να ξαναδένω αερόσακο... κτλ...κτλ..κτλ.. :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Αν ναι εσύ έχεις και το airbag... δεν λέει όντως :P
-
ελα...μιας και ειναι επίκαιρο το ζητημα.... :D
-
δεν πιστευω πως καποια εταιρια εχει καλυτερη βενζινη απο τις αλλες.εγω βαζω απο ενα συγκεκριμενο της bp που απλα βλεπω οτι η μηχανη παει καλυτερα και μου βγαζει 40 χιλ παραπανω απο καποια αλλα βανζιναδικα. οσον αφορα την 100αρα η μονη διαφορα που ειδα ειναι πως μου βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα απο την απλη και το παραδεχονται και οι βενζιναδες.
-
1. ΕΚΟ
2. ΒΡ
3. ΑVIN(κατεχακη)
-
shell super αμολυβδη :D
-
μιας και την εχω πατησει 2 φορες απο ΒΡ....βαζω shell απλη παντα(οχι οτι ειμαι πιο σιγουρος..)αλλα..ειναι και κοντα στο σπιτι μου..
-
spam on
shell δεν ξαναβάζω όπως ειπα γιατι με τις ματκετινστικες μαλα#$ες τους σε υποχρεωνουν να κατεβεις απο μοτο..κτλ..κτλ..κτλ.. :mlk :mlk :dvl! :dvl!
spam off
-
spam on
shell δεν ξαναβάζω όπως ειπα γιατι με τις ματκετινστικες μαλα#$ες τους σε υποχρεωνουν να κατεβεις απο μοτο..κτλ..κτλ..κτλ.. :mlk :mlk :dvl! :dvl!
spam off
ΘυμησεΜ οταν σε δω να σου δειξω κανα 2 βιντεακια απο συν-μοτοσυκλετιστες (στην Ελλαδα) που και αυτοι δεν κατεβαιναν :cry:
-
spam on
shell δεν ξαναβάζω όπως ειπα γιατι με τις ματκετινστικες μαλα#$ες τους σε υποχρεωνουν να κατεβεις απο μοτο..κτλ..κτλ..κτλ.. :mlk :mlk :dvl! :dvl!
spam off
ΘυμησεΜ οταν σε δω να σου δειξω κανα 2 βιντεακια απο συν-μοτοσυκλετιστες (στην Ελλαδα) που και αυτοι δεν κατεβαιναν :cry:
επειδή ο μαρκετίνστικος σκοπός + στοχος της εταιρειαα δε νομίζω πως ειναι η προφύλαξη του πελάτη,
αλλά καθαρά η προβολή και το υποτιθέμενο Image της εταιρειας σαν safe, κτλ..κτλ..κτλ..
μου τη σπάει...
ο.κ.. :psdof: :bye:
-
ωπα ωπα ...
Τι παιζει να γινει αν δεν κατεβεις απο τη μηχανη ?
Πρωτη φορα τ ακουω :(
-
ωπα ωπα ...
Τι παιζει να γινει αν δεν κατεβεις απο τη μηχανη ?
Πρωτη φορα τ ακουω :(
Δεν μπορω να ανεβασω βιντεο παντως στο Βολο επεσε καυσιμο πανω στο κινητηρα ενος βιραγο αν θυμαμε καλα και εγινε της ποπης μετα. :cry:
-
Γιαυτο το γεμιζω με τα χερακια μου και δεν πεφτει ουτε σταγονα εξω :ohyes:
-
Γιαυτο το γεμιζω με τα χερακια μου και δεν πεφτει ουτε σταγονα εξω :ohyes:
ε..χμ.. μικρέ...στην ηλικία σου να το προσέχεις αυτό ε... :dry: :blus: :P :P :P :bye: :bye:
-
:P :P :P
-
Shell racing
-
Παντως απο τις 231 ψηφους οι 2 μεγαλες αδελφες παρολο τη γκρινια κτλ κτλ συγκεντρωνουν 121 ψηφους
Μιλαμε για 52+%
:thnk: