0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απο τουμπα που εφαγα πατωντας τουφα πευκοβελονες πανω σε φρεναρισμα, αν ειχα abs κατα πασα πιθανοτητα θα την ειχα γλυτωσει.
Στον τομεα abs παντως η ΚΤΜ εβαλε τα γυαλια σε ολους απο το 1190 κ μετα, abs με δυνατοτητα απενεργοποιησης μονο στον πισω τροχο, ευγε....
νταξει παιδιά το ABS ειναι το καλύτερο πλαστικό για εκτυπώσεις....! για εμένα και όσο μιλάμε για μηχανάκια με πινακίδες τότε είναι απαραίτητο, δυστυχώς όμως στις μοτοσυκλέτες είναι "επιπλέον" εξάρτημα. Μια μέρα θα γίνει και εκεί δεδομένος εξοπλισμός .Τώρα αν μπορεί κάποιος ηλεκτρονικός να απενεργοποιήσει ABS σε κάποιον επιμέρους τροχό τότε πόσο δε μάλλον η απριλια. το ότι δεν το κάνουν δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν αλλά μάλλον ότι μπορεί να μην θέλουν.Δυστυχώς εγώ όταν το αγόρασα δεν έπαιζε καθόλου και τώρα δεδομένων των συνθηκών δεν υπάρχει χρήμα ώστε σωστό μαμούνι του φόρα να ασχοληθεί να μου το προσθέσει....ενα μονο θα σας πώ . στα εντο δεν χρειαζεται να ανησυχείς αν θα πιάσει η άσφαλτος καθότι αναλαμβάνει αυτό και σε σταματάει στο επόμενο φανάρι....! με ένα σμπάρο δύο φαναρια.οποτε εν κατακλείδι όποιος μπορεί άποψή μου είναι να αγοράζει μοτοσυκλέτες που έχουν.
]αν αυτό ισχύει τότε βγάζω το καπέλο στην KTM σκέψου λίγο εσύ που διαβάζεις τώρα. Μηχανή με ABS με επιλογή απενεργοποίησης στον πίσω τροχό
Παράθεση από: Agisilaos στις Σεπτέμβριος 16, 2017, 11:36:01 πμαν αυτό ισχύει τότε βγάζω το καπέλο στην KTM σκέψου λίγο εσύ που διαβάζεις τώρα. Μηχανή με ABS με επιλογή απενεργοποίησης στον πίσω τροχόΠροσπαθώ να καταλάβω, πού χρησιμεύει κάτι τέτοιο, πέραν του "βγάζω τον καγκουρα από μέσα μου"...
αν αυτό ισχύει τότε βγάζω το καπέλο στην KTM σκέψου λίγο εσύ που διαβάζεις τώρα. Μηχανή με ABS με επιλογή απενεργοποίησης στον πίσω τροχό
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι