0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και για να μην ξεφύγω απο το αρχικό θέμα της ερώτησης που ήταν:Το site βοήθησε τους κατόχους aprilia? και την φήμη της εταιρίας?, να πω πως, ΝΑΙ βοήθησε το site, ΜΟΝΟ τους κατόχους για να λύσουν κάποια σοβαρά και μη προβλήματα που είχαν, κι όχι την φήμη της εταιρίας. Μάλλον βγήκαν προς τα έξω τα προβλήματα που έχει, έγιναν γνωστά ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν Aprilia.Αυτό συνήθως είναι καλό για τον "καταναλωτή", μια και έτσι οι εταιρίες βελτιώνονται. Πόσο είναι καλό?Θα δούμε με τον καιρό, εμείς η οι....επόμενοι "καταναλωτές"!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι