0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 10, 2009, 03:33:46 μμ »
Με μια ματιά

 
 
 
 
 
Η μεγάλη στιγμή που περιμένουν με αγωνία κάθε χρόνοι οι χιλιάδες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, έφτασε. Σε λίγες ώρες από τώρα, οι πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα δώσουν τη δική τους παράσταση στα ελληνικά βουνά, στο πλαίσιο του έβδομου γύρου του θεσμού. Ήδη, το νέο επίκεντρο του αγώνα, η πόλη του Λουτρακίου, έχει βάλει τα γιορτινά της και έχει υποδεχθεί το θίασο του WRC. Ο αγώνας, ο οποίος θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους της σειράς, ειδικότερα σε επίπεδο Κατασκευαστών, αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του Πρωταθλήματος. Αν η Ford σημειώσει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της, τότε είναι πολύ πιθανό να ανατραπεί το σκηνικό στη συνέχεια, αλλά και το Πρωτάθλημα να αποκτήσει νέο ενδιαφέρον, με δεδομένο το γεγονός ότι σε αυτό των Οδηγών, ο Sebastien Loeb έχει ήδη πάρει σημαντική διαφορά από τους υπολοίπους.

Το Ακρόπολις, θεωρείται ένας από τους πλέον παραδοσιακούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Δύσκολος και απαιτητικός, αποτελεί μία πραγματική δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές. Μάλιστα, φέτος, ο αγώνας εμφανίζει περισσότερες ιδιαιτερότητες από κάθε άλλη φορά, αφού ουσιαστικά έχει μεταφερθεί στην πόλη του Λουτρακίου, όπου και θα κατοικοεδρεύει για τα επόμενα τρία χρόνια. Το Club Hotel Casino φιλοξενεί ιδανικά το αρχηγείο του αγώνα, την ώρα που το στρατόπεδο του Μηχανικού φιλοξενεί το service park. Βέβαια, η αλλαγή αυτή είχε και τις επιπτώσεις της στη διαδρομή του αγώνα, αφού με εξαίρεση την ειδική διαδρομή Θήβα, όλες οι υπόλοιπες ε.δ. είναι καινούργιες για τους οδηγούς. Κάτι που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο συναγωνισμός αναμένεται να είναι μεγαλύτερος από άλλες περιπτώσεις.

Σε κάθε περίπτωση, το Ακρόπολις είναι ένας από τους πλέον σκληρούς αγώνες του θεσμού. Με θερμοκρασίες που θα ξεπερνούν τους 30 βαθμούς κελσίου και τα σκληρά ελληνικά χώματα σε πρώτο πλάνο, η μάχη για την επικράτηση θα κριθεί από τη στρατηγική, τη σειρά εκκίνησης, αλλά και τον ιδανικό ρυθμό. Αυτός που θα βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε ταχύτητα και ικανότητα αποφυγής προβλημάτων, θα έχει και τον πρώτο λόγο για την τελική επικράτηση. Αυτός θα είναι ο Loeb; Μήπως ο Jari Matti Latvala που έχει ηθικό ακμαίο μετά τη νίκη του στη Σαρδηνία ή μήπως ήρθε η ώρα του Mikko Hirvonen να κερδίσει για πρώτη φορά φέτος; Όπως και να έχει πάντως, με δεδομένο το γεγονός ότι η σειρά εκκίνησης θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι τον τερματισμό την Κυριακή, αφού κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλή προγνωστικά._Π.Τ[email protected]

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Συνολικά: 46
Εργοστασιακές: 9
FIA 2: 5
PWRC: 15

 
 
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Συνολικά χλμ.: 1.208,18
Αριθμός ε.δ.: 17
Συνολικά χλμ. ε.δ.: 371,02
Μεγαλύτερη Ε.Δ.: 14η – 17η Άγ. Θεώδοροι (33,00 χλμ.)
Μικρότερη Ε.Δ.: 13η – 16η Λουτράκι (8,98 χλμ.)
Μέση Ωριαία Ταχύτητα 2008: 84.68 χλμ./ώρα Loeb-Elena (Citroen C4 WRC)
Υψηλότερη Μ.Ω.Τ.: 90,24 χλμ./ώρα, Gronholm-Rautiainen (2006, Ford Focus WRC ‘06)
Νίκες Οδηγών: Κ. ΜακΡέι 5, Μ. Μπιαζιόν 3, Β. Ρερλ 3, Κ. Σάινθ 3
Νίκες Κατασκευαστών: Ford 12, Lancia 6, Subaru 5
Επιφάνεια: Χώμα
Service Park: Ένα, Λουτράκι, Στρατόπεδο Μηχανικού.
Εκκίνηση: Πέμπτη 11 Ιουνίου, Ισθμός της Κορίνθου, 20:30 μμ

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
2000 McRae-Grist (Ford Focus RS WRC ’00) 78,87 χλμ./ώρα
2001 McRae-Grist (Ford Focus RS WRC ’01) 82,46 χλμ./ώρα
2002 McRae-Grist (Ford Focus RS WRC ’02) 83,85 χλμ./ώρα
2003 Martin-Park (Ford Focus RS WRC ’03) 81,12 χλμ./ώρα
2004 Solberg-Mills (Subaru Impreza WRC ‘04) 81,07 χλμ./ώρα
2005 Loeb-Elena (Citroen Xsara WRC ‘05) 82,94 χλμ./ώρα
2006 Gronholm-Rautiainen (Ford Focus RS WRC ’06) 90,24 χλμ./ώρα
2007 Gronholm-Rautiainen (Ford Focus RS WRC ’07) 87,48 χλμ./ώρα
2008 Loeb - Elana (Citroen C4 WRC) 84,68 χλμ./ώρα

TA ΝΕΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

 
 
CITROEN TOTAL RED BULL WORLD RALLY TEAM
Το σερί του Sebastien Loeb έσπασε στη Σαρδηνία. Ο Γάλλος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν θα κάνει το απόλυτο 12 στα 12, όπως φοβόμασταν οι περισσότεροι. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Loeb θα αλλάξει λογική και προσέγγιση στον αγώνα. Όπως σε κάθε περίπτωση, θα κυνηγήσει τη νίκη, παρά το γεγονός ότι έχει 17 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών. Παραμένει το ακλόνητο φαβορί και μοναδικό ερωτηματικό αποτελεί η σειρά εκκίνησης, αφού τα ελληνικά χώματα χρειάζονται καθάρισμα, κάτι που μεταφράζεται σε μειονέκτημα για όποιον εκκινεί πρώτος. Η λογική λέει ότι όσο χρόνο θα χάσει την πρώτη ημέρα, θα προσπαθήσει να καλύψει στη συνέχεια. Αναμφίβολα, η στρατηγική της γαλλικής ομάδας θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα. Κάτι που ισχύει και για τον Dani Sordo, ο οποίος θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί τη σειρά εκκίνησης για να πραγματοποιήσει ακόμα μία καλή εμφάνιση στο χώμα. Ο νεαρός Ισπανός είναι φανερά βελτιωμένος σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, και είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος διεκδικεί τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα, προσφέροντας παράλληλα τα μέγιστα στην Citroen, στην προσπάθεια της για κατάκτηση του τίτλου Κατασκευαστών.

 
 
ΒP ABU DHABI FORD WORLD RALLY TEAM
Μετά τον αγώνα της Σαρδηνίας το κλίμα έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό στις τάξεις της Ford. Το 1-2 αναπτέρωσε τις ελπίδες της ομάδας του Malcolm Wilson για τον τίτλο των Κατασκευαστών, βελτιώνοντας μαζί και το κλίμα στο εσωτερικό της. Βέβαια, ακόμα τους χωρίζει σημαντική διαφορά από την Citroen, αλλά αναμφίβολα το ηθικό είναι σαφώς καλύτερο πλέον. Ειδικά από τη στιγμή που ακολουθεί το Ακρόπολις, στο οποίο η βρετανική ομάδα έχει παραδοσιακά καλή παράδοση και οι άνθρωποι της Ford θεωρούν ότι είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να δημιουργήσουν το σερί των δικών τους επιτυχιών. Ο Mikko Hirvonen θα έχει για ακόμα μία φορά το πλεονέκτημα απέναντι στον Sebastien Loeb, αναφορικά πάντα με τη σειρά εκκίνησης, αλλά θα πρέπει να το αποδείξει και στις ειδικές διαδρομές. Μάλλον, όπως και στη Σαρδηνία, ο Jari Matti Latvala θα είναι ο οδηγός που θα κάνει τη διαφορά. Ξεκινώντας από την έκτη θέση της εκκίνησης, αναμένεται να βρει τις ειδικές σε ιδανική κατάσταση και συνθήκες την πρώτη ημέρα. Εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα του, μπορεί να κάνει τη διαφορά και όπως απόδειξε στη Σαρδηνία να την διατηρήσει. Βέβαια, με τον νεαρό Φιλανδό δεν μπορεί κανείς να είναι ποτέ σίγουρος, αφού το λάθος είναι κάτι που πάντα πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του, όταν αναφέρεται στον ταλαντούχο Latvala.

 
 
STOBART FORD WORLD RALLY TEAM
Ο συνδυασμός Matthew Wilson και Henning Solberg θα αποτελέσει και πάλι το δίδυμο των οδηγών της Stobart. Η δεύτερη ομάδα της Ford έχει ένα πολύ καλό σερί αποτελεσμάτων και τερματισμών στους βαθμούς, το οποίο και θέλει να συνεχίσει στην πατρίδα μας. Ο Henning Solberg, θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος, με τον Νορβηγό να έρχεται από μία πολύ καλή εμφάνιση στον αγώνα της Σαρδηνίας. Ο Solberg, πραγματοποίησε μία σειρά από αλλαγές στο αυτοκίνητο του κατά τη διάρκεια του ιταλικού αγώνα, με αποτέλεσμα την τελευταία ημέρα να σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις στις ειδικές διαδρομές, αντίστοιχες με αυτές των κορυφαίων συνδυασμών! Με δεδομένο αυτό το γεγονός, αλλά και την ταχύτητα του σε αυτού του είδους τους αγώνες, ο Νορβηγός έχει σημαντικές ελπίδες διάκρισης στο Ακρόπολις. Από την άλλη πλευρά, ο Matthew Wilson θα διεκδικήσει και πάλι μία θέση στους βαθμούς, την ώρα που ένας τερματισμός στην πεντάδα θα βοηθούσε τα μέγιστα στην προσπάθεια της ομάδας, αλλά και του ίδιου.

 
 
CITROEN JUNIOR RALLY TEAM
Όπως στη Σαρδηνία, έτσι και στο Ακρόπολις, η δεύτερη ομάδα της Citroen θα έχει δύο C4 για τους Evgeny Novikov και Conrand Rautenbach. Ο Ρώσος οδηγός, που στην Ιταλία τερμάτισε πέμπτος κλέβοντας τις εντυπώσεις και κερδίζοντας το βραβείο του σταρ του αγώνα από την ISC, θέλει να συνεχίσει το σερί των καλών εμφανίσεων του. Έχοντας συμμετάσχει πέρσι στον εθνικό μας αγώνα στην κατηγορία PWRC, έχει εμπειρία από τα ελληνικά χώματα την οποία και θέλει να εκμεταλλευτεί. Η ταχύτητα δεν του λείπει και σε κάθε ευκαιρία το αποδεικνύει. Αν τη συνδυάσει με την αξιοπιστία, τότε ένα αντίστοιχο με την Σαρδηνία αποτέλεσμα, μόνο απίθανο δεν είναι. Στην αντίπερα όχθη, ο Rautenbach δεν έχει πείσει με τις επιδόσεις του. Στη δεύτερη χρονιά του πλήρους εμπλοκής και μάλιστα με κορυφαίο αυτοκίνητο, εξακολουθεί να μην εντυπωσιάζει με τους χρόνους του. Ο τερματισμός στην πρώτη οκτάδα, μόνο εύκολη υπόθεση δεν θα είναι για τον οδηγό από τη Νότια Αφρική και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να εκμεταλλευθεί προβλήματα του ανταγωνισμού.

 
 
MUNCHIS FORD WORLD RALLY TEAM
Ο Federico Villagra ετοιμάζεται για την 3η του εμφάνιση στη χώρα μας. Ο μοναδικός οδηγός της Munchis ξεκίνησε πολύ καλά τη χρονιά, αφού τερμάτισε στους βαθμούς στους πρώτους αγώνες της χρονιάς, ενώ στην πατρίδα του κατάφερε να τερματίσει 4ος σημειώνοντας και το καλύτερο του αποτέλεσμα στο WRC. Στη Σαρδηνία ήταν άτυχος, αφού μία ξαφνική ασθένεια του συνοδηγού του, Jorge Perez Companc, τους ανάγκασε να αποσυρθούν από τον αγώνα. Στην πατρίδα μας, ο Villagra θα έχει νέο συνοδηγό, τον Jose Diaz, αφού ο Companc δεν μπόρεσε να βρεθεί δίπλα στον Αργεντινό, λόγω ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Ο Villagra, πραγματοποίησε στη Σαρδηνία μία σειρά από ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο, οι οποίες θα βελτιώσουν κατά πολύ τις επιδόσεις του, όπως υποστηρίζει ο ίδιος. Πάντως, ο επτά φορές Πρωταθλητής Αργεντινής, έχει καλή παράδοση στο Ακρόπολις, την οποία και θέλει να συνεχίσει, και αν μείνει μακριά από προβλήματα μπορεί να την τηρήσει.

 
 
ΑΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Ο Petter Solberg αναμένεται και σε αυτόν τον αγώνα να παίξει το ρόλο του. Έχοντας υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την Shell, και έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς, ο Νορβηγός έρχεται στην Ελλάδα με στόχο το καλύτερο δυνατό. Έχοντας ξεπεράσει τα προβλήματα με τον κινητήρα στις υψηλές θερμοκρασίες, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 θα προσπαθήσει με την Xsara WRC να συνεχίσει την καλή παράδοση που έχει στο Ακρόπολις. Αν κατάφερε πέρσι με το Subaru Impreza WRC ’08 να τερματίσει δεύτερος, τότε φέτος μοιάζει ικανός να πρωταγωνιστεί με την γαλλίδα πρώην Παγκόσμια Πρωταθλήτρια. Παράλληλα, τα βλέμματα θα είναι για ακόμα μία φορά στραμμένα στον Sebastien Ogier, με τον περσινό Πρωταθλητή του JWRC να αγωνίζεται για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Ακρόπολις. Το ίδιο ισχύει και για τον Mads Ostberg, ο οποίος με το Subaru Impreza προδιαγραφών 2008 έχει αποδείξει ότι στο χώμα μπορεί να παίξει το ρόλο του, όντας ταχύς και αποτελεσματικός.


 
 
ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ PWRC
Την έκτη τους φετινή μάχη ετοιμάζονται να δώσουν οι πρωταγωνιστές του PWRC στα ελληνικά χώματα. Με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του θεσμού φέτος, οι περισσότεροι από τους αγωνιζόμενους χαρακτηρίζουν τον εθνικό μας αγώνας ως το κλειδί για την υπόθεση τίτλος. Ο Nasser Al Attiyah, ο οποίος είναι και ο πρωτοπόρος στην βαθμολογία, προέρχεται από ένα σερί δύο νικών σε Αργεντινή και Σαρδηνία, το οποίο και επιθυμεί διακαώς να συνεχίσει. Οι ειδικές διαδρομές και η φιλοσοφία του αγώνα ταιριάζουν στο οδηγικό του στυλ και μοιάζει με το φαβορί για τη νίκη. Αντίπαλο δέος, θα αποτελέσει για ακόμα μία φορά ο Patrick Sandell, που με το Skoda Fabia S2000 θα προσπαθήσει να επανέλθει στο δρόμο των επιτυχιών και να σημειώσει την 3η του φετινή νίκη, μετά από αυτές που σημειώσει σε Νορβηγία και Κύπρο. Κάτι που θα είχε καταφέρει από τη Σαρδηνία, αν ο οδηγός από το Κατάρ δεν του είχε πάρει τη νίκη μέσα από τα χέρια στην τελευταία ειδική. Ικανοί για το καλύτερο είναι και οι Armindo Araujo, Patrick Flodin και Toshihiro Arai, οι οποίοι θα προσπαθήσουν από την πλευρά τους να κερδίσουν και αυτοί τον αγώνα. Βέβαια, απέναντι τους θα βρουν τους «δικούς μας» Λάμπρο Αθανασούλα – Νίκο Ζακχαίο, που συμμετέχουν και προσμετρούν στο PWRC, στο τιμόνι ενός Skoda Fabia S2000. Ο ταλαντούχος 32χρονος οδηγός, έχει την ταχύτητα που απαιτείται, την ώρα που καταφέρνει και τη συνδυάζει με μοναδικό τρόπο με την ωριμότητα που τον διακρίνει. Εκμεταλλευόμενος και τη γνώση του δρόμου, ο Λάμπρος είναι ικανός για το καλύτερο και αν δεν αντιμετωπίσει προβλήματα θα μπορέσει να σημειώσει κορυφαίους χρόνους στις ειδικές διαδρομές. Πέρσι, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο σε μία ε.δ. Φέτος, ελπίζουμε να είναι περισσότερες.

 


*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 10, 2009, 03:39:52 μμ »
Σαββατο 13 Ιουνη.

Ε.Δ.ΓΥΜΝΟ ΧΛΜ.26,28

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 10, 2009, 03:55:40 μμ »
Σαββατο 13 Ιουνη.

Ε.Δ.9-12 ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΧΛΜ.24,15

1ο Περασμα.

Ωραριο κλεισιματος διαδρομης 8,50π.μ(ο δρομος θα παραμεινει κλειστος και για το δευτερο περασμα).
   //     πρωτου αυτ/ου         11,50π.μ


2ο Περασμα.


Ωραριο πρωτου αυτ/του 17,18μ.μ


1)Ερχομενοι απο Κιατο προς Καλλιανους-Στυμφαλια και μετα απο 25χλμ συναντατε πινακιδα Κεφαλαρι μηδενιζετε χιλιομετρητη και ακολουθειτε ROAD BOOK.

2)Ερχομενοι απο Ξυλοκαστρο συναντατε χωριο Μαννα και στην ξυλινη πινακιδα που δεξια οδηγει προς ΠΗΓΕΣ ΓΚΟΥΡΑΣ μηδενιζετε τον χιλιομετρητη και ακολουθειτε ROAD BOOK.

 

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 10, 2009, 04:03:33 μμ »
Ο χάρτης δείχνει με μπλέ χρώμα τον δημόσιο δρόμο (απλή διαδρομή) για να πάνε στην Ειδική Διαδρομή (αυτή με την ασπροκόκκινη γραμμή).
To shakedown είναι οι τελευταίες δοκιμές στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Είναι σαν να βλέπεις ακόμα έναν αγώνα. Περνάνε αργά (σχετικό αυτό), γρήγορα, με τις πόρτες, τέζα... Από την πρώτη χρονιά που πήγα είναι must. Περνάνε 3, 4, 5, 6 ... όσες φορές θέλουν, μέσα στο τετράωρο 8 - 12 και δοκιμάζουν διαφορετικά στησίματα.
Μετά έχει την καθιερωμένη βόλτα στο Service Park, για καφεδάκι, αναμνηστικά και φωτογραφίες.

Τα λέμε αύριο ρεεεεεε.......
 :bye:


Φιλε Κωνσταντινε σου ευχομε να περασεις καλα.Εγω αυριο λογω δουλειας δεν θα μπορεσω.Θα παω ομως στηνεκκινηση στον Ισθμο(8,30μ.μ)και μετα service park.Ελπιζω να συναντηθουμε. :bye:

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 10, 2009, 09:40:00 μμ »
FLASH - ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΗΜΕΡΑ 2 
 
 
1    LOEB Sébastien – ELENA Daniel
«Κάποιες ειδικές είναι πολύ σκληρές. Θα είναι πολύ σκληρές για τα ελαστικά. Το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ δύσκολο. Οι ειδικές στην Πελοπόννησο είναι ακόμα πιο σκληρές για τα ελαστικά και τις αναρτήσεις. Ειδικά η ε.δ. Γυμνό είναι πολύ σκληρή για τα αυτοκίνητα». 
3    HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo
«Ο δρόμος έχει αρκετές πέτρες, αλλά αυτό είναι συνηθισμένο για την Ελλάδα. Πάντως, οι επιφάνειες είναι καλές και σχετικά μαλακές, κάτι που σημαίνει ότι δε θα είναι πρόβλημα για τα αυτοκίνητα. Το μοναδικό πρόβλημα θα είναι τα ελαστικά και η φθορά τους».

2    SORDO Dani - MARTI Marc
«Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές για τα ελαστικά. Επίσης, η ειδική Αγ. Θεόδωροι στη μέση της είναι σκληρή για τα ελαστικά και τα αυτοκίνητα».

6    SOLBERG Henning - MENKERUD Cato
«Οι ειδικές είναι καλές. Νομίζω ότι είναι καλές σε γενικό επίπεδο φέτος. Τα αυτοκίνητα δε θα έχουν πρόβλημα, και η μοναδική μας ανησυχία είναι η φθορά των ελαστικών. Η σειρά εκκίνησής μας για την πρώτη ημέρα είναι καλή».

11    SOLBERG Petter - MILLS Phil
«Οι σημερινές ειδικές είναι αρκετά δύσκολες. Ίσως η ε.δ. Άγιοι Θεόδωροι να είναι η πιο δύσκολη του αγώνα. Πάντως, προς έκπληξή μας, οι περισσότερες ειδικές είναι πολύ καλές. Νομίζω ότι είναι οι καλύτερες που έχω δει. Είναι πολύ ωραίες. Η σειρά εκκίνησης θα είναι σημαντική, αλλά το ίδιο ισχύει για τη φθορά των ελαστικών».

4    LATVALA Jari-Matti –ANTTILA Miikka
«Οι ειδικές είναι πολύ καλές! Μόνο μία ε.δ., το Γυμνό, είναι σκληρή, ειδικά στο φρενάρισμα στα ανηφορικά και τα κατηφορικά κομμάτια. Ωστόσο, όλες οι άλλες είναι πολύ καλές. Πιστεύω ότι θα είναι πιο σκληρές για τα ελαστικά, παρά για τα αυτοκίνητα. Πρόβλημα στα αυτοκίνητα θα προκαλέσουν οι υψηλές θερμοκρασίες».

7    WILSON Matthew - MARTIN Scott
«Οι ειδικές είναι σκληρές, δύσκολες και απαιτητικές. Οι Αγ. Θεόδωροι είναι πολύ ωραία ειδική, και δε θα προκαλέσουν πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Πρόβλημα θα έχουν τα ελαστικά».

9    VILLAGRA Federico - DIAZ Jose
«Οι ειδικές, με τις αλλαγές που έχουν γίνει, είναι πολύ καλές. Μόνο στο δεύτερο πέρασμα θα είναι σκληρές».

12    OGIER Sebastien – INGRASSIA Julien
«Οι Αγ. Θεόδωροι είναι σκληρή ειδική. Τώρα δεν έχουμε κλιματισμό στο αυτοκίνητο και έχει πολλή ζέστη στο αυτοκίνητο. Επίσης, δύσκολη και σκληρή είναι η ε.δ. Γυμνό».

8    RAUTENBACH Conrad – BARRITT Daniel
«Οι ειδικές του Σαββάτου μοιάζουν πολύ με αυτές της Τουρκίας. Και οι Αγ. Θεόδωροι είναι δύσκολη ειδική, την οποία τη θυμάμαι από πέρυσι. Έχει αρκετό μπόσικο χώμα. Η σειρά εκκίνησης νομίζω ότι είναι σημαντική, και πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν θα ακολουθήσουν κάποιο είδος στρατηγικής. Για εμάς δε θα έχει διαφορά, και θα οδηγήσουμε γρήγορα από την αρχή».

14    AL QASSIMI Khalid - ORR Michael
«Οι σημερινές ειδικές είναι διαφορετικές από τις χθεσινές. Κάποιες από αυτές είναι πολύ καλές. Η μοναδική μας ανησυχία είναι τα ελαστικά. Σε κάποια σημεία θα έχουν μειονέκτημα όποιοι εκκινούν μπροστά, ενώ σε κάποια άλλα μειονέκτημα θα έχουν όσοι εκκινούν πιο πίσω, αφού θα βρίσκουν μπροστά τους αρκετές πέτρες».

 
 

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 11, 2009, 12:29:56 πμ »
Φωτο απο δευτερη ημερα αναγνωρισεων.

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 11, 2009, 12:33:08 πμ »
Ακρόπολις Rally Village 
 
 
Ανοιχτό για τους φίλους του Ράλλυ Ακρόπολις, και όχι μόνο, είναι από σήμερα το Rally Village του αγώνα, που βρίσκεται στον παραλιακό πεζόδρομο του Δήμου Λουτρακίου, λίγα μέτρα πριν από το λιμάνι της πόλης.
Στο χώρο, όπου η πρόσβαση θα είναι ελεύθερη, θα διοργανώνονται όλη την εβδομάδα αγώνες με θερμικά τηλεκατευθυνόμενα, ενώ για τους μικρούς επισκέπτες θα υπάρχει πίστα επίσης με τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα, τα οποία θα μπορούν να πλοηγήσουν.

Τις εντυπώσεις, εντούτοις, αναμένεται να κλέψει το περίπτερο όπου φιλοξενούνται τέσσερα αυτοκίνητα που έχουν γράψει ιστορία σε ειδικές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η Lancia 037, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1982 στην Κορσική και προσμετρά συνολικά πέντε νίκες, όλες το 1983 (ανάμεσά τους και αυτή στο Ακρόπολις με τον Walter Rohrl). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που κοσμεί το Rally Village, είναι το αυτοκίνητο που με οδηγό τον Walter Rohrl κέρδισε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο το 1983.  Μαζί της και μια άλλη  υπέροχη Ιταλίδα, η έξι φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Lancia Delta HF Integrale, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1992 στο Μόντε Κάρλο, σημείωσε 8 νίκες την ίδια χρονιά (ανάμεσά τους το «1-2» στο Ακρόπολις με τους Auriol και Kankkunen) κατακτώντας και το πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο που εκτίθεται είχε αγωνιστεί το 1992 στα χέρια του Andrea Aghini (κέρδισε το Ράλλυ Σαν Ρέμο), την τελευταία χρονιά που είδαμε τα ιταλικά αυτοκίνητα στα χρώματα της Martini.

Παράλληλα, μεγάλο μέρος της αγωνιστικής ιστορίας της Ford βρίσκεται ακριβώς δίπλα στις δύο Lancia: το Ford Escort MK1 RS 1600, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Μόντε του 1973 και σημείωσε 4 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο στο Rally Village είναι αυτό με το οποίο οι Timo Makkinen και Henry Liddon κατέκτησαν το Πρωτάθλημα Φινλανδίας. Τέλος, οι φίλοι του motorsport μπορούν να θαυμάσουν το Ford Escort Cosworth της κατηγορίας Α, που πρωτοεμφανίστηκε στο Μόντε Κάρλο το 1993, κέρδισε την ίδια χρονιά το Ακρόπολις με οδηγό τον Biasion και σημείωσε συνολικά 8 νίκες στο πρωτάθλημα. Το προς έκθεση αυτοκίνητο είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο 1994 στα χέρια του Francois Delecour.

Tα αυτοκίνητα παραχώρησαν στην Οργάνωση του αγώνα: η εταιρεία «Store Your Car» του κ. Κώστα Αποστόλου τις δύο Lancia, o κ. Μάριος Σταφυλοπάτης το Escort MK1 RS 1600 και η εταιρεία «Car Center» των Αφών Καρανικόλα το Ford Escort Cosworth.

 

 
 

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 11, 2009, 12:37:53 πμ »
Ας συνεχισουμε με τις ειδικες της Κυριακης 14 Ιουνη.

Ε.Δ.ΛΟΥΤΡΑΚΙ.

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:00:33 πμ »
  Κυριακη 14 Ιουνη.


Ε.Δ.14-17  ΑΓ.ΘΕΩΔΟΡΟΙ
 Μηκος 33,00χλμ.


 1ο Περασμα.

Ωραριο κλεισιματος διαδρομης 7,07π.μ(η διαδρομη θα παραμεινει κλειστη).
   //    πρωτου αυτ/ου          10,07π.μ


 2ο Περασμα.

Ωραρια πρωτου αυτ/ου 13,25μ.μ


Προσβασεις.

1)Στο δρομο προς Αλεποχωρι απο τα Μεγαρα στη στρογγυλη πλατεια οπου υπαρχουν πινακιδες προς Αλεποχωρι και Μαζι μηδενιζετε τον χιλιομετρητη και ακολουθειτε ROAD BOOK.Στο 24,70 του road book συναντατε διχαλα.Στριβοντας αριστερα(Α)
καταληγετε στο 3,65 της ειδικης,ενω συνεχιζοντας ευθεια(Β) στο 9,59 της ειδικης.


2)Απο την Νεα Εθνικη Οδο Αθηνων-Κορινθου στην πινακιδα για Κινετα βγαινετε απο Εθνικη και ακολουθειτε το ROAD BOOK.

2)

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:05:25 πμ »
Και η τελευταια ειδικη της Κυριακης αλλα και του αγωνα.

Ε.Δ.ΠΙΣΣΙΑ.

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:15:36 πμ »
Και μερκες φωτο απο το 41ο rally acropolis που ειχα λαβει μερος με μια TOYOTA COROLA AE92 GR.A με 160hp περιπου και ειχα τερματισει αν θυμαμαι καλα με πολλα προβληματα στην 5η θεση στη Α6.Τοτε που το Ακροπολις ειχε 41 ειδικες και εφτανε μεχρι τα Λουτρα Σμοκοβου και την Αναβρα.Αχ τι ωραιες αναμνησεις!!!

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:23:32 πμ »
Και απο το 44ο.
Οπως καταλαβαινετε στο 42ο και 43ο εγκατελειψα στο μεν πρωτο απο σπασμενο ημιαξονιο στην 8η ειδικη την Ελατεια και στο δευτερο στην δευτερη ειδικη απο εξοδο στο Ελικωνα.

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #42 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:26:16 πμ »
Και οι τελευταιες.

*

GINO

Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #43 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:32:11 πμ »
 Επιμένει η Proton για εμπλοκή στο WRC

 
 
 
 
 
Ο επικεφαλής της MEM, Chris Mellors, επιβεβαίωσε ότι η Proton παρά το γεγονός πως η ομάδα του θα συμμετάσχει στους υπόλοιπους αγώνες του IRC φέτος, διατηρεί μεγάλο ενδιαφέρον για εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Μάλιστα, δεν έκρυψε ότι η ομάδα του θα λάβει μέρος σε όλους τους εναπομείναντες αγώνες του IRC, με τον Guy Wilks στο τιμόνι του Satria, ενώ δεν απέκλεισε τη συμμετοχή και δεύτερου αυτοκινήτου, δίπλα σε αυτό του Βρετανού. «Το πρόγραμμα του IRC είναι πολύ καλή είδηση για εμάς. Η Proton χρηματοδοτεί την προσπάθεια για την υπόλοιπη χρονιά και όλοι είμαστε μαζί με τον Guy.. Για το τι θα γίνει από εκεί και πέρα, ας περιμένουμε πρώτα να τελειώσει το 2009 και βλέπουμε».

Ο Wilks, έχει ήδη λάβει μέρος με το Proton στο Pirelli International Rally στην αρχή της χρονιάς, και μάλιστα προηγούταν στον αγώνα μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψε. Ο Mellors, δεν έκρυψε το ενδιαφέρον της Proton για το WRC, το οποίο παραμένει το ίδιο έντονο, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι σταθερότητα σχετικά με τις αποφάσεις του συμβουλίου της τεχνικής επιτροπής Ράλλυ. «Όταν με ρώτησαν αν η κορυφαία κατηγορία του WRC θα είναι τα αυτοκίνητα S2000, τους απάντησα ότι μπορεί, αν και υπάρχει ενδεχόμενα να έχουμε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.600 κ.εκ. Βέβαια, ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα γίνει το 2011 ή το 2013. Το διοικητικό συμβούλιο της Proton, χρειάζεται ένα ξεκάθαρο πλάνο και αυτή τη στιγμή αυτό μας προσφέρει μόνο το IRC. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που συμμετέχουμε εκεί». Από την πλευρά της Proton, ειπώθηκε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε τον Guy Wilks στην Proton για να οδηγήσει για λογαριασμό μας στο IRC. Μετά από την εξαιρετική του εμφάνιση στο Pirelli Rally, είμαστε αισιόδοξοι για τις επιδόσεις του στο IRC. Η ΜΕΜ έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με το Proton Satria S2000 και ελπίζουμε να συνεχίσουν τη βελτίωση και εξέλιξη του αυτοκινήτου. 

 
 

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: 56ο rally acropolis
« Απάντηση #44 - : Ιούνιος 11, 2009, 01:33:33 πμ »
Και μερκες φωτο απο το 41ο rally acropolis που ειχα λαβει μερος με μια TOYOTA COROLA AE92 GR.A με 160hp περιπου και ειχα τερματισει αν θυμαμαι καλα με πολλα προβληματα στην 5η θεση στη Α6.Τοτε που το Ακροπολις ειχε 41 ειδικες και εφτανε μεχρι τα Λουτρα Σμοκοβου και την Αναβρα.Αχ τι ωραιες αναμνησεις!!!

Και απο το 44ο.
Οπως καταλαβαινετε στο 42ο και 43ο εγκατελειψα στο μεν πρωτο απο σπασμενο ημιαξονιο στην 8η ειδικη την Ελατεια και στο δευτερο στην δευτερη ειδικη απο εξοδο στο Ελικωνα.

Αυτά είναι κόλπα....!! :ohmy: :er: :f1: :f1: :f1: :f1: :f1:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης