0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Moto GP 2007
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 09, 2007, 11:11:45 πμ »
09-03-2007
FP3 ΣΤΟ LOSAIL - QATAR


1. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 56.057 secs
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 56.272 secs
3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 56.540 secs
4. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 56.569 secs
5. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 56.686 secs
6. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 56.690 secs
7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 56.844 secs
8. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 56.918 secs
9. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 56.940 secs
10. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 56.996 secs
11. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 57.027 secs
12. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 57.158 secs
13. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 57.316 secs
14. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 57.444 secs
15. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 57.600 secs
16. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 57.716 secs
17. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 57.849 secs
18. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 58.393 secs
19. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 58.979 secs
20. Jeremy McWilliams GBR Ilmor GP (M) 1min 59.266 secs
21. Andrew Pitt AUS Ilmor GP (M) 2min 0.045 secs

*

davide

Moto GP 2007
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 09, 2007, 02:12:02 μμ »
09-03-2007
POLE POSITION ΣΤΟ LOSAIL - QATAR


1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 55.002 secs
2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 55.007 secs
3. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 55.233 secs
4. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 55.358 secs
5. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 55.361 secs
6. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 55.833 secs
7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 55.851 secs
8. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 55.933 secs
9. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 56.041 secs
10. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 56.222 secs
11. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 56.306 secs
12. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 56.609 secs
13. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 56.639 secs
14. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 56.754 secs
15. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 56.814 secs
16. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 57.257 secs
17. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 57.274 secs
18. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 57.495 secs
19. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 58.024 secs
20. Jeremy McWilliams GBR Ilmor GP (M) 1min 59.606 secs
21. Andrew Pitt AUS Ilmor GP (M) 1min 59.725 secs

*

5os

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 09, 2007, 07:07:36 μμ »
Χαμός θα γίνει αύριο. Όσο για την ώρα 13,15 στο eurosport

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 10, 2007, 03:09:24 μμ »
10-03-2007
GP LOSAIL - QATAR


1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 43min 2.788 secs
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 43min 5.626 secs
3. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 43min 11.318 secs
4. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 43min 11.859 secs
5. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 43min 20.221 secs
6. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 43min 21.435 secs
7. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 43min 25.704 secs
8. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 43min 25.845 secs
9. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 43min 28.749 secs
10. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 43min 31.244 secs
11. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 43min 37.817 secs
12. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 43min 45.736 secs
13. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 43min 45.765 secs
14. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 43min 45.777 secs
15. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 43min 54.427 secs
16. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 44min 0.641 secs


Did not finish:
Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B)
Carlos Checa SPA Honda LCR (M)
Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B)
Andrew Pitt AUS Ilmor GP (M)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2007, 03:22:20 μμ από davide »

*

Haritos

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:00:12 μμ »
forza ducati!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:30:14 μμ »
Ακούστε ένα καλό...
Κάθε φορά που ο Rossi χάνει τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος, χάνει και τον τίτλο στο τέλος!!! :D

*

Haritos

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 10, 2007, 05:24:52 μμ »
Ακούστε ένα καλό...
Κάθε φορά που ο Rossi χάνει τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος, χάνει και τον τίτλο στο τέλος!!! :D

Δεν θα το αντεξω δευτερη φορα να δω πρωταθλητη κανενα καραγκιοζη σαν τον κοτοπουλα.....

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 11, 2007, 07:58:53 μμ »
Διαβάζω στα διάφορα θέματα που έχουμε ανοίξει, σχετικά με το GP, ότι η διαφορά ταχύτητας μεταξύ Stoner/Ducati και Rossi/Yamaha είναι 20χλμ. και για την τεράστια διαφορά δύναμης της Ducati από τους άλλους. Aπό το επίσημο site των GP http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_results.htm μου προκύπτουν τα εξής:

Stoner/Ducati:         314.1km/h
Jacque/Kawasaki:   309.2km/h   -4.9km/h
Pedrosa/Honda:      308.8km/h   -5.3km/h
Vermuelen/Suzuki:  307.6km/h   -6.5km/h
Guintoli/Yamaha:     305.7km/h   -8.4km/h
Rossi/Yamaha:        302.4km/h   -11.7km/h

Συμφωνώ ότι η Ducati είναι η ταχύτερη όλων, αλλά όχι και κατά 20χλμ.!!! Επίσης, όλοι μας αναφερόμαστε στην δύναμη του κινητήρα της Ducati και δεν παρατηρούμε κάτι άλλο. Την αεροδυναμική της σχεδίαση. Φέτος όλες οι εταιρίες, πλην της Ducati, σχεδιάσαν τις μηχανές τους πιο 'μικρές' και 'κοφτερές'. Η Ducati αντιθέτως, θυσίασε την πιθανή ευελιξία μίας mininal μοτοσυκλέτας τοποθετώντας φαρδιά και στρογγυλά φέρινγκ, που σίγουρα ευνοούν την τελική ταχύτητα.


Υ.Γ. Θεωρώ καλό να γράφουμε ότι αφορά τα GP 800cc στο ίδιο θέμα :bye:

*

Haritos

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 11, 2007, 08:18:00 μμ »
Διαβάζω στα διάφορα θέματα που έχουμε ανοίξει, σχετικά με το GP, ότι η διαφορά ταχύτητας μεταξύ Stoner/Ducati και Rossi/Yamaha είναι 20χλμ. και για την τεράστια διαφορά δύναμης της Ducati από τους άλλους. Aπό το επίσημο site των GP http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_results.htm μου προκύπτουν τα εξής:

Stoner/Ducati:         314.1km/h
Jacque/Kawasaki:   309.2km/h   -4.9km/h
Pedrosa/Honda:      308.8km/h   -5.3km/h
Vermuelen/Suzuki:  307.6km/h   -6.5km/h
Guintoli/Yamaha:     305.7km/h   -8.4km/h
Rossi/Yamaha:        302.4km/h   -11.7km/h

Συμφωνώ ότι η Ducati είναι η ταχύτερη όλων, αλλά όχι και κατά 20χλμ.!!! Επίσης, όλοι μας αναφερόμαστε στην δύναμη του κινητήρα της Ducati και δεν παρατηρούμε κάτι άλλο. Την αεροδυναμική της σχεδίαση. Φέτος όλες οι εταιρίες, πλην της Ducati, σχεδιάσαν τις μηχανές τους πιο 'μικρές' και 'κοφτερές'. Η Ducati αντιθέτως, θυσίασε την πιθανή ευελιξία μίας mininal μοτοσυκλέτας τοποθετώντας φαρδιά και στρογγυλά φέρινγκ, που σίγουρα ευνοούν την τελική ταχύτητα.


Υ.Γ. Θεωρώ καλό να γράφουμε ότι αφορά τα GP 800cc στο ίδιο θέμα :bye:


Δηλαδη πιστευεις οτι η διαφορα στην τελικη ειναι αμελητεα ή μηπως δεν ειναι τεραστια η διαφορα στην δυναμη????
Το μικρες και κοφτερες σημαινει εν μερει και πιο αεροδυναμικες, μικροτερη οπισθελκουσα..... αρα γιατι να υπερεχει η χοντροκομμενη και φαρδια ducati???
Το αν βρηκαν την μαγικη συνταγη στην ducati δεν το ξερω θα το ηθελα ομως γιατι ανεκαθεν ενω ολοι παραδεχονταν την υπεροχη της, ποτε δεν εκανε κατι αξιολογο για να το αποδειξει....


Υ.Γ. και μην ξεχνας οτι αυτα τα χλμ ειναι στον αγωνα, η διαφορα των 20χλμ εγινε στα δοκιμαστικα....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2007, 08:20:24 μμ από Haritos »

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 11, 2007, 09:05:43 μμ »

Δηλαδη πιστευεις οτι η διαφορα στην τελικη ειναι αμελητεα ή μηπως δεν ειναι τεραστια η διαφορα στην δυναμη????
Το μικρες και κοφτερες σημαινει εν μερει και πιο αεροδυναμικες, μικροτερη οπισθελκουσα..... αρα γιατι να υπερεχει η χοντροκομμενη και φαρδια ducati???
Το αν βρηκαν την μαγικη συνταγη στην ducati δεν το ξερω θα το ηθελα ομως γιατι ανεκαθεν ενω ολοι παραδεχονταν την υπεροχη της, ποτε δεν εκανε κατι αξιολογο για να το αποδειξει....


Υ.Γ. και μην ξεχνας οτι αυτα τα χλμ ειναι στον αγωνα, η διαφορα των 20χλμ εγινε στα δοκιμαστικα....

Δεν πιστεύω ότι η διαφορά τελικής ταχύτητας είναι αμελητέα, αλλά σίγουρα δεν είναι τα πάντα!! Τα 10χλμ. διαφοράς δεν πιστεύω ότι απαιτούν τεράστια διαφορά στη δύναμη της μοτοσυκλέτας. Εκτός αν εννοείς για τεράστια διαφορά και μια ιπποδύναμη της τάξης των 5-6ίππων (όπως δήλωσε, ότι ίσως υπάρχει, ο ομώνυμος μου τεχν. διευθυντής της Yamaha Davide Brivio)...
Όσο για την αεροδυναμική, πιστεύω ότι δεν έχουμε την ικανότητα εγώ και εσύ να το αναλύσουμε!!! Θα σου πω μόνο ότι η Ducati ξόδεψε περισσότερα από κάθε άλλη ομάδα στον τομέα αυτό, κάνοντας φέτος, πάρα πολλά τεστ στην Galleria del Vento της Ferrari. Τέλος δεν είπα ότι η Ducati είναι 'χοντροκομμένη', είπα ότι έχει φαρδιά και στρογγυλά φέρινγκ! Θα σου θυμίσω πάνω σε αυτό, ότι το 1998 όταν η Aprilia παρουσίασε το RSV mille έλεγε τα εξής:

'Μία RSV mille μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 270χλμ. έχοντας 110 ίππους. Μία Ducati 916 SPS χρειάζεται 115 ίππους και μία Yamaha R1 126 ίππους. Όλα αυτά χάρη στο γεγονός ότι η RSV mille σχεδιάστηκε σε galleria del vento'

...και το RSV mille έχει πολύ πιο φαρδιά και στρογγυλά φέρινγκ από το 916 και το R1... Άρα μην βγάζουμε συμπεράσματα αεροδυναμικής τόσο απλά με οπισθοελκούσες κτλ. κτλ.

Υ.Γ. μην συγκρίσεις τις διαφορές ταχύτητας σε δοκιμαστικά και αγώνα. Αυτό γιατί φέτος λόγο αλλαγής στους κανονισμούς και τον περιορισμό του διαθέσιμου καυσίμου για τον αγώνα, οι μηχανές είναι πολύ διαφορετικά ρυθμισμένες. Αν χρησιμοποιούσαν τις ίδιες ρυθμίσεις, δεν θα κατάφερναν να τερματίσουν!!! :kalo:

*

SVtor

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 12, 2007, 04:15:44 μμ »
Δηλαδη πιστευεις οτι η διαφορα στην τελικη ειναι αμελητεα ή μηπως δεν ειναι τεραστια η διαφορα στην δυναμη????
Το μικρες και κοφτερες σημαινει εν μερει και πιο αεροδυναμικες, μικροτερη οπισθελκουσα.....

Αυτό είναι λάθος. Πιο φαρδιά σημαίνει καλύτερη κάλυψη του αναβάτη, όχι για να είναι πιο... άνετος αλλά γιατί οι ώμοι και οι αγκώνες είναι αξόχως αντι-αεροδυναμικές προεξοχές.

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 17, 2007, 03:15:57 πμ »
Η νεότερη ομάδα των MotoGP, η Ilmor, θέτει πιθανότατα τέλος στις αγωνιστικές της δραστηριότητες. Αυτό, εφόσον δεν βρεθεί άμεσα κάποιος σπόνσορας, που να μπορέσει να εξασφαλίσει τις οικονομικές της ανάγκες. Αν θυμηθούμε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Rossi για να βρει σπόνσορα, μου φαίνεται σχεδόν αδύνατον η Ilmor να τα καταφέρει.
Θυμίζω ότι οι επιδόσεις της Ilmor στα μέχρι στιγμής δοκιμαστικά, αλλά και στον αγώνα του Qatar, ήταν επιπέδου 250cc και όχι 800cc!!

*

hamourab

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 19, 2007, 09:38:15 πμ »
Δεν πιστεύω ότι η διαφορά τελικής ταχύτητας είναι αμελητέα, αλλά σίγουρα δεν είναι τα πάντα!!

Το απολυτο νουμερο της τελικης δε σημαινει τιποτα, μπορει απλως να σημαινει καθηστερημενα φρενα για την πρωτη εισοδο   ή μια καλη εξοδο απο την τελευταια
Βλεπε θεση Jacque/Kawasaki σε τελικη και αγωνα.
Η αεροδυναμικη εχει να κανει με το απολυτο νουμερο της τελικης, η δυναμη παλι, με τον τροπο επιτευξης.
Ο stoner ειχε καθαρισει τον γιατρο στα μισα της ευθειας, που σημαινει ταχυτερη αυξηση χλμ, σημαδι μεγαλης διαφορας στη δυναμη.

Τα 10χλμ. διαφοράς δεν πιστεύω ότι απαιτούν τεράστια διαφορά στη δύναμη της μοτοσυκλέτας. Εκτός αν εννοείς για τεράστια διαφορά και μια ιπποδύναμη της τάξης των 5-6ίππων (όπως δήλωσε, ότι ίσως υπάρχει, ο ομώνυμος μου τεχν. διευθυντής της Yamaha Davide Brivio)...

Τα 10χλμ. διαφοράς απαιτούν τεράστια διαφορά στη δύναμη της μοτοσυκλέτας.
Ειχα διαβασει για το rc45 του edwars τοτε στα sbk οτι χρειαζεται περιπου 10ps για καθε 1χλμ τελικης επιπλεον στην περιοχη των 300+ χλμ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!
Η τελικη που βλεπουμε ΔΕΝ ειναι η πραγματικη, αλλα αυτη που προλαβε να πιασει πριν πλακωθει στα φρενα, δεν αποτελει ενδειξη, ο τροπος μετραει

Το 1998 όταν η Aprilia παρουσίασε το RSV mille έλεγε οτι χρειαζεται 49ps μολις για τα 200χλμ, αρα φαντασου φιλε 110-49=61 για μονο 70 επιπλεον.
Αλλο παραδειγμα
ZXR 400 59ps (εργοστασιο) 229(πραγματικα)
CBR 600 100ps (εργοστασιο) 253(πραγματικα)
R1 150ps (εργοστασιο) 271(πραγματικα) μικρο κερδος για μεγαλη διαφορα σε αλογα

φιλικα

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 19, 2007, 12:22:12 μμ »
Τα 10χλμ. διαφοράς απαιτούν τεράστια διαφορά στη δύναμη της μοτοσυκλέτας.
Ειχα διαβασει για το rc45 του edwars τοτε στα sbk οτι χρειαζεται περιπου 10ps για καθε 1χλμ τελικης επιπλεον στην περιοχη των 300+ χλμ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!
Η τελικη που βλεπουμε ΔΕΝ ειναι η πραγματικη, αλλα αυτη που προλαβε να πιασει πριν πλακωθει στα φρενα, δεν αποτελει ενδειξη, ο τροπος μετραει

Καλά, μπορεί να μην είναι και 100% αξιόπιστη η ένδειξη της τελικής, αλλά σίγουρα μας προσφέρει  μία αρκετά καλή πληροφορία.

...άρα 10(τα χλμ. της διαφοράς)x10(10ps για καθε 1χλμ τελικης επιπλεον στην περιοχη των 300+ χλμ)=100ps επιπλέον!!!!!!!!!!!!
Δεν σου φαίνεται 'λίγο' υπερβολικό?! και σου θεώρησα 10 τα χλμ. της διαφοράς...
...στα δοκιμαστικά που η διαφορά ήταν της τάξης των 20χλμ. μιλάμε για 200ps επιπλέον!!!!

*

davide

Moto GP 2007
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 23, 2007, 02:04:05 μμ »
23-03-2007
FP1 ΣΤΟ JEREZ - SPAIN

1. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 41.182 secs
2. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 41.418 secs
3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 41.450 secs
4. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 41.566 secs
5. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 41.613 secs
6. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 41.860 secs
7. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 41.959 secs
8. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 42.057 secs
9. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 42.078 secs
10. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 42.199 secs
11. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 42.205 secs
12. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 42.269 secs
13. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 42.383 secs
14. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 42.427 secs
15. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 42.515 secs
16. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 42.892 secs
17. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 42.997 secs
18. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 43.161 secs
19. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 43.309 secs
20. Kousuke Akiyoshi JPN Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 44.168 secs

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης