0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #90 - : Μάιος 06, 2007, 04:24:32 μμ »
Πριν από μερικά λεπτά η FIM ανακοίνωσε, ότι έλεγξε τον κυβισμό του κινητήρα της Ducati. Το αποτέλεσμα του ελέγχου αυτού, ήταν ότι το μοτέρ τηρεί τους κανονισμούς!!!  :P

*

SVtor

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #91 - : Μάιος 07, 2007, 04:16:34 μμ »
Η ιπποδύναμη είναι πλέον περισσότερο θέμα κατανάλωσης. Τα 21 λίτρα περιορίζουν πολύ τους κατασκευαστές και είναι γνωστό από συνεντεύξεις οτι μειώνουν την ιπποδύναμη για να μη μένουν από κάυσιμα. Το desmo φαίνεται οτι κάνει τρομερή οικονομία στους αστρονομικούς ρυθμούς περιστροφής των 800ριών.

Πνευματικές βαλβίδες κανείς;

Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #92 - : Μάιος 07, 2007, 06:40:30 μμ »
Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...

Ο Capirossi συνεχίζει να λέει ότι δεν τον βολεύει η νέα Ducati. Χαρακτηριστικά λέει, ότι δεν ταιριάζει στην επιθετική οδήγησή τουκαι δεν μπορεί να καταλάβει τον λόγο.

...Το περίεργο στην όλη ιστορία, είναι ότι ο η Ducati φτιάχτηκε υπό τις οδηγίες του!!! :thnk:
Σίγουρα παίζει ρόλο και η ηλικία του, καθώς και το ότι έγινε πατέρας.

*

kostuono

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #93 - : Μάιος 07, 2007, 07:25:25 μμ »


Εγώ θέτω ένα ερώτημα: Πού είναι ο Capirossi ρε παιδιά? τον ήθελα για πρωταθλητή φέτος...

Ελα μου ντέ!!!!Και εγώ τον ήθελα για πρωταθλητή γιατί το αξίζει!!!Πάντως δεν μπορείς να πείς ότι γέρασε κιόλας!!!

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #94 - : Μάιος 07, 2007, 08:34:04 μμ »
Ελα μου ντέ!!!!Και εγώ τον ήθελα για πρωταθλητή γιατί το αξίζει!!!Πάντως δεν μπορείς να πείς ότι γέρασε κιόλας!!!

...δεν γέρασε κιόλας, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να οδηγάει με το μυαλό ενός 20άχρονου!!! Εννοώ ότι όπως και να το κάνεις, με την πάροδο του χρόνου, πήζει λιγάκι το μυαλό σου!!! ;)

*

davide

Moto GP 2007
« Απάντηση #95 - : Μάιος 18, 2007, 07:54:22 μμ »
18-05-2007
FP1+2 LeMans - France Grand Prix

1. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 35.319 secs
2. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 35.467 secs
3. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 35.498 secs
4. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 35.626 secs
5. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 35.746 secs
6. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 35.759 secs
7. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 35.770 secs *
8. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 35.818 secs
9. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 35.908 secs *
10. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 36.044 secs
11. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 36.139 secs
12. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 36.352 secs
13. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 36.491 secs
14. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 36.705 secs
15. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 36.770 secs
16. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 36.795 secs
17. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 36.855 secs
18. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 37.668 secs *
19. Fonsi Nieto SPA Kawasaki Racing Team (B) 1min 38.827 secs

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #96 - : Μάιος 19, 2007, 07:29:27 μμ »
19-05-2007
Pole Position LeMans - France Grand Prix

1. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 33.616 secs
2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 33.710 secs
3. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 33.859 secs
4. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 33.875 secs
5. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 34.102 secs
6. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 34.125 secs
7. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 34.247 secs
8. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 34.318 secs
9. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 34.360 secs
10. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 34.412 secs
11. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 34.507 secs
12. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 34.574 secs
13. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 34.817 secs
14. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 34.834 secs
15. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 34.903 secs
16. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 35.346 secs
17. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 35.578 secs
18. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 35.681 secs
19. Fonsi Nieto SPA Kawasaki Racing Team (B) 1min 36.312 secs
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2007, 07:31:08 μμ από davide »

*

SVtor

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #97 - : Μάιος 19, 2007, 10:58:55 μμ »
Ο... Tornado μάλλον εμπνεύστηκε από τη γενικότερη κακοκαιρία της Ευρώπης. Να τον δούμε αύριο...

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #98 - : Μάιος 20, 2007, 04:11:10 μμ »
20-05-2007
GP LeMans - France Grand Prix - MotoGP (WET RACE)

1. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 50min 58.713 secs
2. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 51min 11.312 secs
3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 51min 26.060 secs
4. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 51min 36.041 secs
5. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 51min 47.879 secs
6. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 51min 52.276 secs
7. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 51min 59.786 secs
8. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 52min 19.954 secs
9. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 51min 34.842 secs
10. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 51min 40.165 secs
11. Fonsi Nieto SPA Kawasaki Racing Team (B) 51min 50.572 secs
12. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 51min 6.769 secs

DNF:
Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B)
Carlos Checa SPA Honda LCR (M)
Toni Elias SPA Gresini Honda (B)
Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M)
Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M)
Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B)
Kenny Roberts USA Team Roberts (M)

Καταπληκτικός αγώνας!!! Η βροχή έφερε τα πάνω κάτω!!!
...και Ο Γιατρός για άλλη μια φορά, έδειξε ανήμπορος να αντιδράσει μπροστά σε έναν πολύ ώριμο και ψύχραιμο Stoner...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2007, 05:18:38 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #99 - : Μάιος 20, 2007, 04:25:47 μμ »
quiz :

Ποσες προσπερσεις ειχαμε στο πρωτο μερος ??? :tez: :tez: :tez: :tez:

Βαρεθηκα να μετραω.....

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2007, 08:34:03 πμ από backys »

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #100 - : Μάιος 20, 2007, 05:08:43 μμ »
και η βαθμολογία μετά από 5 αγώνες, έχει ως εξής:

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #101 - : Μάιος 21, 2007, 08:39:57 μμ »
Έχει αρχίσει και παγιώνεται μία άποψη που με βρίσκει αρκετά αντίθετο.
Δηλαδή, πως ο Γιατρός βρίσκεται μετά από πέντε αγώνες, 21 βαθμούς πίσω από τον Stoner, κυρίως λόγο της υπεροχής της Ducati/Bridgestone σε σχέση με την Yamaha/Michelin.

1ον   Στο Qatar, λέγαμε μέχρι τον τελευταίο γύρο, ότι η ευθεία του 1χλμ έκανε την διαφορά, διότι το μοτέρ της Ducati ήταν ανώτερο. Στον τελευταίο γύρω ο 'μικρός' Stoner έκανε το ρεκόρ πίστας, τερματίζοντας σχεδόν 3'' πριν τον Γιατρό. Την διαφορά σε αυτόν το γύρω την έκανε και στις στροφές.

2ον   Στο Jerez, όπου ο Γιατρός τερμάτισε πρώτος, όλα ήταν καλά. Άσχετα αν στις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου είχαμε τρεις οδηγούς με Michelin.

3ον   Στην Κωνσταντινούπολη, έξι Bridgestone στις έξι πρώτες θέσεις μπροστά στον καλύτερο οδηγό με Michelin, τον Hayden! Σίγουρα ανώτερα τα Ιαπωνικά ελαστικά, αλλά η επιλογή του Γιατρού (10ος στον αγώνα), να τρέξει με μαλακή γόμα ήταν δική του. Πήρε το ρίσκο του και το πλήρωσε. Ο Stoner κλείνει τον αγώνα με την 2η του νίκη στο πρωτάθλημα.

4ον   Στην Κίνα η δικαιολογία ήταν εύκολη. Πολύ μεγάλη η ευθεία των 1.2χλμ! Ο  Stoner κάνει την 3η του νίκη στο πρωτάθλημα, πάλι με ρεκόρ ταχύτερου γύρου.

5ον   Φτάσαμε στο LeMans! Πίστα με ευθεία 450 μέτρων (Τα Μέγαρα έχουν 550 μέτρα ευθεία)! Ο Γιατρός θα καταπιεί τον Stoner! Μετά την Pole Position: Edwards 1oς, Stoner 2oς, Checa 3ος, Rossi 4ος!! Ο Stoner ανάμεσα στα Michelin... Πάμε στον αγώνα (όπου μπαίνει και ο παράγοντας βροχή στη μέση).  Stoner 3ος και  Rossi 6ος... ...φταίνε τα λάστιχα! Δεν πιστεύω ότι σε καμία ομάδα, η επιλογή τον ελαστικών παίρνεται χωρίς την γνώμη του πιλότου. Οδηγοί σαν τον Hayden, τον Pedrosa και τον Nakano (όλοι με Michelin), οδηγούσαν πολύ ταχύτερα από τον Γιατρό.

Αυτήν την στιγμή ο 'μικρός' Stoner βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα σε σχέση με τους αντιπάλους του και έχει την τύχη με το μέρος του. Δείχνει πιο ψύχραιμος από τον Γιατρό, οδηγάει έξυπνα, χωρίς να διακινδυνεύει τίποτα και δεν ψάχνει για καμία εύκολη δικαιολογία όταν δεν τερματίζει 1ος.
Πιστεύω πως είναι ο πιο δυνατός οδηγός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και πως αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.

Υ.Γ. Ο Capirossi με το ίδιο πακέτο (μηχανής/ελαστικών) του Stoner, έχει 38 βαθμούς, σχεδόν όσους ο Edwards (35). Μηχανή και ελαστικά δεν σε κάνουν 1ο από μόνα τους!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2007, 08:42:47 μμ από davide »

*

SVtor

Απ: Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #102 - : Μάιος 22, 2007, 03:00:57 πμ »
Davide, τα επιχειρήματά σου στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τουλάχιστον σαθρά. Και εξηγούμαι:

Έχει αρχίσει και παγιώνεται μία άποψη που με βρίσκει αρκετά αντίθετο.
Δηλαδή, πως ο Γιατρός βρίσκεται μετά από πέντε αγώνες, 21 βαθμούς πίσω από τον Stoner, κυρίως λόγο της υπεροχής της Ducati/Bridgestone σε σχέση με την Yamaha/Michelin.
Η ανωτερότητα του Stoner οφείλεται τόσο στο μηχανάκι του όσο και στην καλύτερη προσαρμογήι του στον περιορισμό των ελαστικών. Με το μειονέκτημα στα Michelin φέτος, ο αναγκαστικός περιορισμός στις δοκιμές διαφορετικής γόμμας προφανώς κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του. 

1ον   Στο Qatar, λέγαμε μέχρι τον τελευταίο γύρο, ότι η ευθεία του 1χλμ έκανε την διαφορά, διότι το μοτέρ της Ducati ήταν ανώτερο. Στον τελευταίο γύρω ο 'μικρός' Stoner έκανε το ρεκόρ πίστας, τερματίζοντας σχεδόν 3'' πριν τον Γιατρό. Την διαφορά σε αυτόν το γύρω την έκανε και στις στροφές.
Αυτό συνέβη επειδή ο Ρόσι είχε καταλάβει οτι δεν μπορούσε να περάσει και έριξε ρυθμό αλλά ο "μικρός" έτρεχε με την ψυχή στο στόμα (όπως δήλωσε και ο ίδιος) και το μηχανάκι του είχε ελαφρύνει από καύσιμα.

2ον   Στο Jerez, όπου ο Γιατρός τερμάτισε πρώτος, όλα ήταν καλά. Άσχετα αν στις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου είχαμε τρεις οδηγούς με Michelin.
Ε ωραία, τι σημαίνει αυτό; Μπορεί όντως η Bridgestone να έχει μειονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα. Αφαιρεί αυτό πόντους από τον Ρόσι; Πρώτος βγήκε ο άνθρωπος...

3ον   Στην Κωνσταντινούπολη, έξι Bridgestone στις έξι πρώτες θέσεις μπροστά στον καλύτερο οδηγό με Michelin, τον Hayden! Σίγουρα ανώτερα τα Ιαπωνικά ελαστικά, αλλά η επιλογή του Γιατρού (10ος στον αγώνα), να τρέξει με μαλακή γόμα ήταν δική του. Πήρε το ρίσκο του και το πλήρωσε. Ο Stoner κλείνει τον αγώνα με την 2η του νίκη στο πρωτάθλημα.
Σωστό σε βρίσκω εδώ.

4ον   Στην Κίνα η δικαιολογία ήταν εύκολη. Πολύ μεγάλη η ευθεία των 1.2χλμ! Ο  Stoner κάνει την 3η του νίκη στο πρωτάθλημα, πάλι με ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
Δεν είναι δικαιολογία ρε Davide... Πως γίνεται να περνάει μπροστά στις στροφές και στην ευθεία να τον ξαναπερνάει το Ducati; Δικαιολογία είναι αυτό;...

5ον   Φτάσαμε στο LeMans! Πίστα με ευθεία 450 μέτρων (Τα Μέγαρα έχουν 550 μέτρα ευθεία)! Ο Γιατρός θα καταπιεί τον Stoner! Μετά την Pole Position: Edwards 1oς, Stoner 2oς, Checa 3ος, Rossi 4ος!! Ο Stoner ανάμεσα στα Michelin... Πάμε στον αγώνα (όπου μπαίνει και ο παράγοντας βροχή στη μέση).  Stoner 3ος και  Rossi 6ος... ...φταίνε τα λάστιχα! Δεν πιστεύω ότι σε καμία ομάδα, η επιλογή τον ελαστικών παίρνεται χωρίς την γνώμη του πιλότου. Οδηγοί σαν τον Hayden, τον Pedrosa και τον Nakano (όλοι με Michelin), οδηγούσαν πολύ ταχύτερα από τον Γιατρό.
Ο αγώνας ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ. Στο βρεγμένο η τράπουλα ξαναμοιράζεται, δηλαδή η "κατάταξη" της ικανότητας των αναβατών αλλάζει άρδην. Πώς αλλιώς εξηγείται ας πούμε οτι κέρδισε ο Vermeulen, επειδή είναι γενικώς οδηγάρα; ΔΕΝ είναι (συγκριτικά πάντα ε;!) γιατί αν ήταν θα ήταν πάντα μπροστά, τουλάχιστον από τον Hopkins. Ο Γιατρός αν και έχει νικήσει στο βρεγμένο ποτέ δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα σε αυτό. Θυμήσου σε παρακαλώ στην αρχή του αγώνα που ήταν ακόμα στεγνά τι ρυθμό είχε και τι ρυθμό είχαν όλοι οι άλλοι. Αν ο αγώνας ήταν στεγνός δεν τρέφω καμιά αμφιβολία (πλην μηχανικού προβλήματος φυσικά) οτι ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner.

Αυτήν την στιγμή ο 'μικρός' Stoner βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα σε σχέση με τους αντιπάλους του και έχει την τύχη με το μέρος του. Δείχνει πιο ψύχραιμος από τον Γιατρό, οδηγάει έξυπνα, χωρίς να διακινδυνεύει τίποτα και δεν ψάχνει για καμία εύκολη δικαιολογία όταν δεν τερματίζει 1ος.
Συμφωνώ για την ψυχραιμία. Σίγουρα ο Γιατρός δυσκολεύεται και πιέζεται αρκετά και αυτό λειτουργεί υπέρ του Stoner. Για τις δικαιολογίες όμως είσαι χιλιόμετρα εκτός. Δικαιολογίες είναι οι ψεύτικες αιτίες που παρουσιάζει κάποιοςγια να καλύψει την χαμηλή του απόδοση. Όταν κάποιος έχει πάρει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και η μαχητικότητά του είναι πιο υψηλή από ποτέ (θυμήσου τις επανειλημμένες γλίστρες του την Κυριακή λόγω ακραίας οδήγησης) , τότε δεν πιστεύω οτι όσα αναφέρει ως προβλήματα είναι δικαιολογίες. Κάποιοι αναβάτες (Biaggi ας πούμε) ναι είναι γνωστοί γκρινιάρηδες και όλο τους φταίει κάτι άλλο. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις το ποιόν ενός αναβάτη σε 3-4 αγώνες και να αγνοήσεις το γενικότερο αγωνιστικό ήθος και νοοτροπία του. Ο Ρόσι ποτέ δεν υπήρξε γκρινιάρης. Αν μη τι άλλο, αν ήταν κατινούλα της δικαιολογίας όπως τον κατηγορείς δεν θα διακρινόταν ποτέ. Ο άνθρωπος όμως πάει να καταρρίψει τα ρεκόρ νικών ΣΕ ΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Όχι και δικαιολογίες... 

Πιστεύω πως είναι ο πιο δυνατός οδηγός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και πως αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.

Ένας αναβάτης που μέσα στις στροφές προσπερνιέται x φορές αλλά αυτός ξαναπροσπερνάει x+1 φορές ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, και λόγω ανώτερης τελικής, ε όχι δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα αυτό το επιχείρημα! Σίγουρα είναι καλός οδηγός ο Stoner, ίσως μέσα στους 5 καλύτερους, αλλά όχι και οτι το ducati δεν έπαιξε κανένα ρόλο στο οτι είναι μπροστά!! Μην υπερβάλλουμε...

Παράθεση
Υ.Γ. Ο Capirossi με το ίδιο πακέτο (μηχανής/ελαστικών) του Stoner, έχει 38 βαθμούς, σχεδόν όσους ο Edwards (35). Μηχανή και ελαστικά δεν σε κάνουν 1ο από μόνα τους!!
Όχι βέβαια! Βοηθάνε όμως... :P :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2007, 03:25:23 πμ από SVtor »

*

davide

Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #103 - : Μάιος 22, 2007, 10:42:26 πμ »
Davide, τα επιχειρήματά σου στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τουλάχιστον σαθρά. Και εξηγούμαι:
Για να δούμε! :thnk:


Η ανωτερότητα του Stoner οφείλεται τόσο στο μηχανάκι του όσο και στην καλύτερη προσαρμογήι του στον περιορισμό των ελαστικών. Με το μειονέκτημα στα Michelin φέτος, ο αναγκαστικός περιορισμός στις δοκιμές διαφορετικής γόμμας προφανώς κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του.
Το μειονέκτημα που λες στα Michelin φέτος, με τον περιορισμό των ελαστικών ανά GP ισχύει και για την Bridgestone. Αυτό που κατέστρεψε την μεθοδολογία εργασίας του Γιατρού, είναι ότι μέχρι πέρυσι, μπορούσε το βράδυ πριν τον αγώνα, να ζητάει στην Michelin να του τροποποιήσουν τα ελαστικά ή και να του φτιάξουν εξολοκλήρου νέα ελαστικά. Σου επισημαίνω εδώ, ότι αυτήν την δυνατότητα δεν την είχαν οδηγοί σαν τον Stoner! Άρα, μήπως ο Stoner έχει την ικανότητα να αξιοποιεί καλύτερα αυτό που έχει? Αυτό δεν τον κάνει καλύτερο από τον αντίπαλο του την συγκεκριμένη στιγμή?


Αυτό συνέβη επειδή ο Ρόσι είχε καταλάβει οτι δεν μπορούσε να περάσει και έριξε ρυθμό αλλά ο "μικρός" έτρεχε με την ψυχή στο στόμα (όπως δήλωσε και ο ίδιος) και το μηχανάκι του είχε ελαφρύνει από καύσιμα.
Lap20 ο "μικρός" ρίχνει 0.381'' στον Γιατρό, Lap21 ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.522'' στον Γιατρό, Lap22(τελευταίος γύρος)  ο "μικρός" ρίχνει άλλα 0.218'' στον Γιατρό στις τρεις πρώτες στροφές τις πίστας (ο Γιατρός τώρα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ο Stoner έπαιζε μαζί του) κερνόντας τον συνολικά 2.338'' στο τέλος του γύρου! Εγώ ξέρεις τι συμπέρασμα βγάζω? Ότι ο Γιατρός για 21+ γύρους νόμιζε πως τον είχε τον Stoner στις στροφές!!! Το να κάνεις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, το ρεκόρ πίστας με τελειωμένα λάστιχα, είναι αρκετά δύσκολο... Όλα τα μηχανάκια ελαφρώνουν από καύσιμα, γιατί δεν κάνουν όλοι τον καλύτερό τους χρόνο στον τελευταίο γύρο?!?! Όσο για την δήλωση του 'μικρού' ότι έτρεχε με την ψυχή στο στόμα...
...για 20 γύρους πίστευα ότι μπορούσα να κρατηθώ πίσω από τον Stoner και να δοκιμάσω τα πάντα στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία του τερματισμού. Η Ducati ήταν πολύ πιο δυνατή στην ευθεία, αλλά είχα την εντύπωση πως πλεονεκτούσα στο μεικτό κομμάτι της πίστας. Μετά, κατάλαβα ότι ακόμα και σε εκείνο το κομμάτι ο Stoner ήταν ταχύτερος (V. Rossi)


Ε ωραία, τι σημαίνει αυτό; Μπορεί όντως η Bridgestone να έχει μειονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα. Αφαιρεί αυτό πόντους από τον Ρόσι; Πρώτος βγήκε ο άνθρωπος...
Δεν αφαιρεί κανέναν πόντο από τον Rossi. Απλά προσθέτει στον Stoner, που δεν έσπευσε να δικαιολογηθεί, λέγοντας ότι βγήκε 5ος λόγο των ελαστικών παρόλο το εμφανές μειονέκτημα της Bridgestone στην συγκεκριμένη πίστα.


Δεν είναι δικαιολογία ρε Davide... Πως γίνεται να περνάει μπροστά στις στροφές και στην ευθεία να τον ξαναπερνάει το Ducati; Δικαιολογία είναι αυτό;...
Δεν ήτανε μόνο πιο γρήγορος στην ευθεία. Αν δεις τα split του ρεκόρ πίστας, που παρεμπιπτόντως έκανε ο Stoner και όχι o Rossi, ήτανε ταχύτερος και στα μεικτά μέρη. Μην λέμε μόνο την δικαιολογία της μεγάλης ευθείας... ...καταντάει βαρετή!


Ο αγώνας ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ. Στο βρεγμένο η τράπουλα ξαναμοιράζεται, δηλαδή η "κατάταξη" της ικανότητας των αναβατών αλλάζει άρδην. Πώς αλλιώς εξηγείται ας πούμε οτι κέρδισε ο Vermeulen, επειδή είναι γενικώς οδηγάρα; ΔΕΝ είναι (συγκριτικά πάντα ε;!) γιατί αν ήταν θα ήταν πάντα μπροστά, τουλάχιστον από τον Hopkins. Ο Γιατρός αν και έχει νικήσει στο βρεγμένο ποτέ δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα σε αυτό. Θυμήσου σε παρακαλώ στην αρχή του αγώνα που ήταν ακόμα στεγνά τι ρυθμό είχε και τι ρυθμό είχαν όλοι οι άλλοι. Αν ο αγώνας ήταν στεγνός δεν τρέφω καμιά αμφιβολία (πλην μηχανικού προβλήματος φυσικά) οτι ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner.
Αυτό που λες, ότι ο Γιατρός δεν διακρίνεται για την οδήγηση στο βρεγμένο δεν νομίζω ότι τον κολακεύει! Από την άλλη, το γεγονός ότι ο Stoner τερμάτισε μπροστά του (και με άνεση απ'ότι είδα, 26+ δευτερόλεπτα διαφοράς στο τέλος) με κάνει να πιστεύω ακόμα περισσότερο, ότι είναι απλά καλύτερος αυτήν τη στιγμή. Σε αυτό που λες ότι χωρίς να τρέφεις καμία αμφιβολία, ο Γιατρός θα κατάπινε τον Stoner, σου απαντώ λέγοντας ότι έτσι θα νόμιζες και για την Pole Position του αγώνα (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) εκεί όπου η  Michelin αποδεικνύει μέχρι τώρα ότι έχει καλύτερα ελαστικά! Επίσης, αφού με παρακαλάς κιόλας, θυμάμαι και την αρχή του αγώνα με slick ελαστικά (μέχρι το σημείο του Pit Stop 10ος γύρος). Stoner 4oς, Rossi (1.3'' πιο αργός στον γύρο) 5oς. Απορώ γιατί ήθελες να μου το θυμίσεις?!?!?


Συμφωνώ για την ψυχραιμία. Σίγουρα ο Γιατρός δυσκολεύεται και πιέζεται αρκετά και αυτό λειτουργεί υπέρ του Stoner. Για τις δικαιολογίες όμως είσαι χιλιόμετρα εκτός. Δικαιολογίες είναι οι ψεύτικες αιτίες που παρουσιάζει κάποιοςγια να καλύψει την χαμηλή του απόδοση. Όταν κάποιος έχει πάρει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και η μαχητικότητά του είναι πιο υψηλή από ποτέ (θυμήσου τις επανειλημμένες γλίστρες του την Κυριακή λόγω ακραίας οδήγησης) , τότε δεν πιστεύω οτι όσα αναφέρει ως προβλήματα είναι δικαιολογίες. Κάποιοι αναβάτες (Biaggi ας πούμε) ναι είναι γνωστοί γκρινιάρηδες και όλο τους φταίει κάτι άλλο. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις το ποιόν ενός αναβάτη σε 3-4 αγώνες και να αγνοήσεις το γενικότερο αγωνιστικό ήθος και νοοτροπία του. Ο Ρόσι ποτέ δεν υπήρξε γκρινιάρης. Αν μη τι άλλο, αν ήταν κατινούλα της δικαιολογίας όπως τον κατηγορείς δεν θα διακρινόταν ποτέ. Ο άνθρωπος όμως πάει να καταρρίψει τα ρεκόρ νικών ΣΕ ΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΟΡ. Όχι και δικαιολογίες...
Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο ορίζεις την δικαιολογία, απλά θέλω να προσθέσω στον ορισμό σου, ότι καμιά φορά οι δικαιολογίες χρησιμοποιούνται σαν αυτοάμυνα γιατί δεν μπορείς να παραδεχθείς ο ίδιος την ανωτερότητα κάποιου άλλου  και πως συνήθως έχουν και κάποια βάση αλήθειας! Το παράδειγμα με τον Biaggi (το είδωλό μου), είναι πολύ πετυχημένο. Γιατί ο κύριος Biaggi, ενώ δεν είχε γκρινιάξει ποτέ όσο κέρδιζε, όπως λες και εσύ καταντούσε γκρινιάρης όταν έβλεπε ότι δεν είχε την δυνατότητα να κερδίσει πια! Κάτι τέτοιο έχει πάθει και ο Γιατρός τώρα τελευταία... και μάλιστα η πάθηση έχει και άλλα κοινά σημεία. Όπως για τον Biaggi, ότι όλο κάτι του έφταιγε, έτσι και για τον Rossi η φετινή λίστα έχει: Μηχανή, Λάστιχα, Setup, Εlias!!! Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσει το συντομότερο, είναι ότι το κύριο πρόβλημά του είναι ο Stoner και γενικά η γενιά νέων οδηγών που ακολουθεί. Μάλιστα πρέπει να το κάνει σύντομα, διότι πέρυσι έχασε τον τίτλο από τον Hayden και ο Stoner μου φαίνεται 'λίγο' καλύτερος!
Δεν κρίνω το ποιόν ενός αναβάτη από 3-4 αγώνες, κρίνω την σημερινή κατάσταση ενός αναβάτη που έχασε το περσινό πρωτάθλημα (εκεί που νόμιζε ότι είναι ανίκητος) και φέτος μετά από 5 αγώνες έχει κάποιες δυσκολίες.
Πριν ξεκινήσει το φετινό πρωτάθλημα (μάρτυρες ο Backys, o Byron και ότι έγραφα στο φόρουμ) δήλωνα ότι ο Rossi, μετά την περσινή ήττα, δεν θα έχει ποτέ ξανά εκείνη την φοβερή ψυχολογία που μας έδειχνε. Έλεγα πως θα αρχίσει να χάνει και να βρίσκει δικαιολογίες όπως ο Biaggi. Δεν είμαι κανένα μέντιουμ, απλά το όλο σενάριο το είχα ξαναδεί!
Τέλος δεν κατηγόρησα ποτέ τον Rossi, λέγοντας πως είναι κατινούλα της δικαιολογίας, αν και έτσι να είχαν τα πράγματα, είναι άσχετο με το ότι δεν θα διακρινόταν ποτέ. Σου αναφέρω το παράδειγμα σου, Biaggi (4 παγκόσμια πρωταθλήματα).


Ένας αναβάτης που μέσα στις στροφές προσπερνιέται x φορές αλλά αυτός ξαναπροσπερνάει x+1 φορές ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ, και λόγω ανώτερης τελικής, ε όχι δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα αυτό το επιχείρημα! Σίγουρα είναι καλός οδηγός ο Stoner, ίσως μέσα στους 5 καλύτερους, αλλά όχι και οτι το ducati δεν έπαιξε κανένα ρόλο στο οτι είναι μπροστά!! Μην υπερβάλλουμε...
Τώρα με μπέρδεψες!! Θα προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημα που μου έβαλες... :P
περιορισμοί:  x>0
έστω  x=2
Άρα o Stoner προσπερνιέται 2 φορές (από τον Γιατρό υποθέτω) και αυτός ξαναπροσπερνάει 2+1=3 φορές (τον Γιατρό υποθέτω) μόνο στην ευθεία λόγο ανώτερης τελικής.
Αυτό κατάλαβες μετά από 5 αγώνες?

Επειδή βλέπω ότι σου αρέσουν τα μαθηματικά, υπάρχει και ένα ρητό που λέει ότι τα μαθηματικά δεν είναι μία γνώμη! Δηλαδή ότι τα Μαθηματικά μιλάνε με νούμερα και όχι με το τι λέει ο καθένας. Λοιπόν, για φέτος στους 5 πρώτους αγώνες, τα νούμερα (πολλά στα ανέφερα και παραπάνω) λένε πως ο Stoner είναι ο πιο δυνατός οδηγός την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Επίσης πού είδες να λέω ότι το Ducati δεν έπαιξε κανέναν ρόλο στο ότι είναι 1ος?? Αν το είδες πουθενά πες το μου, για να σου δώσω δίκιο όσον αφορά την υπερβολή!!! Μην ξεχνάς και ότι ο Rossi όταν κέρδιζε, δεν έτρεχε με Zundapp (χωρίς παρεξήγηση)! Είναι σύνηθες φαινόμενο, ο καλύτερος οδηγός να καβαλάει την καλύτερη μηχανή.

Ελπίζω τα επιχειρήματά μου να γίνανε λιγότερο σαθρά!! :P :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2007, 12:54:21 μμ από davide »

*

davide

Απ: Αλλαγές στο ημερολόγιο Moto GP 2007
« Απάντηση #104 - : Μάιος 22, 2007, 11:26:29 πμ »
21-05-2007
Δοκιμαστικά στο LeMans - France Grand Prix

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 35.0 secs
2. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 35.0 secs
3. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 35.0 secs
4. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 35.2 secs
5. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 35.3 secs
6. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 35.4 secs
7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 35.4 secs
8. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 35.6 secs
9. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 35.7 secs
10. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 35.9 secs
11. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 36.6 secs
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2007, 11:33:02 πμ από davide »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης