0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: interview biaggi για την επιστροφή!!!
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 09:20:36 μμ »

Ο λόγος που δεν έφτασε τόσο ψηλά όσο ο ρόσσι,είναι ότι δεν είχε φάτσα που να πουλάει και δεν ήταν καραγκιόζης με περικεφαλαία.Τον θαυμάζω για το πείσμα του να παλεύει μόνος εναντίον κακών πιθανοτήτων και συγκυριών.

 :ohmy: :ohmy: :zl% :zl% Τι είπες τώρα ????

Δλδ ο λόγος που δεν κατάφερνε να τερματίζει μπροστά απ΄τους άλλους ήταν επειδή δεν πούλαγε η φάτσα του ??? Ο μοναδικός λόγος ήταν οτι ήταν πιο αργός !!! :ohyes:
Οι πιθανότητες και οι συγκυρίες ήταν όλες ΥΠΕΡ ΤΟΥ όταν έγινε ο Νο 1 αναβάτης του HRC (με λυμένα όλα τα προβλήματα από τον Rossi) τον Ροσσι να τρέχει με το Μ1 (που ήταν 3μπούρδελο) και τελικά να τον κερνάει τσαγάκια και ότι ζεστό & υγρό υπάρχει...
Ο Μαχ που έβριζε θεούς και δαίμονες όταν ήταν στην Yamaha, (καθώς το RCV  ήταν κλάσειςςςς ανώτερο) και τελικά ο Rossi του πήρε τα σώβρακα.

Μην ξεχnάμε ότι ο Max εξαγρίωσε τόσο την Honda με την γκρίνια και την μετάθεση ευθυνών σε όλους τους άλλους πλην του ιδίου, που η Honda απαγόρευσε σε όλες τις δορυφορικές της ομάδες να του δώσουν μηχανή, όταν τον έδιωξαν από το HRC.... 


Oι πιθανότητες και οι συγκυρίες ήταν υπέρ του όταν είχαν πια περάσει τα χρόνια(2004 αν δεν κάνω λάθος).Τα καλά του χρόνια έτρεχε με το 3μπούρδελο της Γιαμάχα.Ο ρόσσι του πήρε τα σώβρακα γιατί ολόκληρη χόντα έπεσε πάνω του,όπως τώρα η γιαμάχα και γιατί το RCV  ήταν κλάσειςςςς ανώτερο όπως είπες.Μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν κι άλλοι αναβάτες στη μέση,όπως ο σέτε τότε που πηγαίναν για τη νίκη και ότι ο ρόσσι σίγουρα ήταν ανώτερος(και τώρα είναι αλλά το πρωτάθλημα το πήρε ο χέιντεν).Παίζουν πολλά για να βγεις πρώτος. :bye:


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης