0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #195 - : Οκτώβριος 25, 2007, 09:17:02 μμ »
Ο Fausto Gresini θέλει πολύ να εντάξει στο δυναμικό της ομάδας του έναν αναβάτη του μεγέθους του Biaggi, άλλα τα οικονομικά είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον Ιταλό.

Η ομάδα του Fausto Gresini ανακοίνωσε πως για την νέα χρονιά, οι οδηγοί της θα είναι οι Shinya Nakano και Alex De Angelis...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #196 - : Οκτώβριος 26, 2007, 04:10:32 μμ »
 Έκλεισε και ο Elias
Ο Toni Elias έκλεισε τον χορό των μεταγραφών, υπογράφοντας στην ομάδα του Luis D’Antin για το 2008
   
 


Ο συμπαθής Ισπανός αναβάτης Toni Elias βρήκε τελικά στέγη για την επόμενη χρονιά. Η ομάδα της Pramac D’Antin Ducati ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του, συμπληρώνοντας το line-up της για το 2008. Ο 26χρονος αναβάτης δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του με την ομάδα του Gresini και αναζήτησε την τύχη του σε άλλες ομάδες. Η χρονιά του δεν τον βοήθησε πολύ στo να εξασφαλίσει ένα καλό συμβόλαιο από νωρίς, καθώς ο τραυματισμός του στο Assen τον έριξε πολύ πίσω. Παρόλα αυτά δεν το έβαλε κάτω, έκανε μεγάλη προσπάθεια και ανταμείφθηκε με το δεύτερο βάθρο της χρονιάς στο Motegi. Να θυμίσουμε ότι το ξεκίνημα του ήταν πολύ εντυπωσιακό με μια δεύτερη θέση στην Τουρκία, άλλα η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Τέλος καλό όμως, και πλέον ο Elias θα βρίσκεται στην ίδια ομάδα με τον Sylvain Guintoli και θα δοκιμάσει την τύχη του στην πανίσχυρη Desmosedici GP8.

Η ανακοίνωση της Pramac D’Antin ανέφερε σχετικά
«Η Pramac D’Antin Team και ο Toni Elias έφτασαν σε συμφωνία που τους φέρνει να δουλέψουν μαζί αφοσιωμένοι για τη επόμενη χρονιά. Ο νεαρός αναβάτης έχει ήδη εννιά χρόνια εμπειρίας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και για το 2008 θα οδηγεί μια Ducati GP8 για την ομάδα μας».

Αυτή η εξέλιξη φέρνει τους Chaz Davies και Alex Barros εκτός MotoGP, οι οποίοι θα αναζητήσουν την τύχη τους σε άλλα πρωταθλήματα.   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #197 - : Οκτώβριος 26, 2007, 04:11:28 μμ »
 Εξομολόγηση
Ο Loris Capirossi είναι αισιόδοξος ότι μπορεί να παλέψει με τους Rossi και Stoner στη σέλα της εργοστασιακής Suzuki το 2008
   
 


Η χρονιά μπορεί να μην ήταν αυτή που περίμενε ο Loris Capirossi, άλλα η ταχύτητα και η εμπειρία του, του εξασφάλισαν μια θέση στο MotoGP του 2008. Ο βετεράνος αναβάτης θα είναι ο γηραιότερος που θα συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα και μάλιστα σε μια από τις κορυφαίες εργοστασιακές ομάδες, την Rizla Suzuki. Το γεγονός ότι, μια ομάδα που φέτος απέδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει, εμπιστεύτηκε στον Ιταλό μια μοτοσικλέτα της για την επόμενη χρονιά, δείχνει τον σεβασμό και την εκτίμηση που εμπνέει ο Capirossi στα paddock του MotoGP. Μετά τις Honda, Yamaha και Ducati λοιπόν θα αναζητήσει την τύχη του στην Suzuki με στόχο όσο το δυνατό καλύτερα αποτελέσματα. Φυσικά προτεραιότητα δεν είναι άλλη από το να συνηθίσει τη νέα του μοτοσικλέτα και να την φέρει στα μέτρα του, ενώ πρέπει να συνεργαστεί και με νέους ανθρώπους που θα συναντήσει στην ομάδα της Suzuki.

Ο «Capi-T-Rex» δήλωσε έτοιμος για τη νέα πρόκληση
«Είμαι πραγματικά 100% ενθουσιασμένος με την απόφαση μου. Ήθελαν να υπογράψω από παλιά, και είχαμε διατηρήσει πολύ καλές σχέσεις. Νομίζω ότι με θέλουν για την εμπειρία μου, να εξελίξω την μοτοσικλέτα, άλλα επίσης διότι είμαι ανταγωνιστικός. Όταν έχω την σωστή αίσθηση από την μοτοσικλέτα, γνωρίζω ότι μπορώ να παλέψω με τους Valentino και Casey».

Παρότι η χρονιά δεν ήταν η καλύτερη δυνατή για τον Capirossi, η νίκη στο Motegi ήταν βάλσαμο και δικαίωση για μια χρονιά στην οποία δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στις ανάγκες των 800cc.
«Έχω πολύ μεγάλη εμπειρία πίσω μου. Μπορώ να θυμηθώ πολύ καθαρά όταν ξεκίνησα να αγωνίζομαι, χωρίς να έχω εμπειρία, απλά πίστευα στον εαυτό μου και πήγαινα σε πλήρη ρυθμό, χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα. Ο ρυθμός μου είναι σχεδόν ο ίδιος, μόνο που τώρα δεν κάνω τόσα λάθη».

Η σημαντικότερη ερώτηση που απασχόλησε τους πάντες φέτος είναι γιατί ο Capirossi δεν κατάφερε να ακολουθήσει τους ρυθμούς του μStoner εφόσον είχαν την ίδια μοτοσικλέτα.
«Αναρωτιέμαι κι εγώ όλη τη χρονιά. Νομίζω ότι είναι ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας, και έχουμε διαφορετικά οδηγικά στυλ. Πέρσι η 990cc φαινόταν σαν δική μου μοτοσικλέτα, και μπορούσα να κάνω ότι ήθελα με αυτή. Φέτος, σε κάθε αγώνα, παλεύω με την μοτοσικλέτα».

Η συνέντευξη του Ιταλού έκλεισε με την αναφορά του στα ελαστικά της Bridgestone με τα οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται το 2008.
«Νομίζω ότι κάθε χρονιά η Bridgestone δούλευε πολύ έξυπνα. Άλλα το καλύτερο πράγμα με την Bridgestone είναι ότι ακολουθούν τον αναβάτη 100%. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι ο αναβάτης έχει την αίσθηση της μοτοσικλέτας. Όταν το μόνο που κάνεις είναι να ακολουθείς τις πληροφορίες, ο υπολογιστής είναι διαφορετικός από την αίσθηση που παίρνει ο αναβάτης».

Ο Loris Capirossi μετά τον αγώνα της Valencia θα μείνει στην πίστα για να οδηγήσει για πρώτη φορά τη νέα GSV-R και να κάνει τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους με την μοτοσικλέτα του.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #198 - : Νοέμβριος 01, 2007, 07:48:39 μμ »
 Το καλύτερο για το τέλος
Ο στόχος επετεύχθη για την ομάδα της Kawasaki φέτος, καθώς η μοτοσικλέτα έφτασε για πρώτη φορά σε πολύ υψηλό επίπεδο
   
 


Οι άνθρωποι από το Akashi σίγουρα θα τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση μετά την πολύ καλή παρουσία της ZX-RR στο φετινό πρωτάθλημα. Η χρονιά ξεκίνησε περίεργα για τους «πράσινους» καθώς αναγκάστηκαν να χάσουν τον Olivier Jacque στον αγώνα της Κίνας, όταν ο ίδιος ανακοίνωσε την απόσυρση του από τους αγώνες. Τα πράγματα, παρόλα αυτά βελτιώθηκαν σημαντικά, με την προσθήκη του Anthony West στην ομάδα, ο οποίος κατέπληξε τους πάντες με τις εμφανίσεις του. Φυσικά ακρογωνιαίος λίθος σε αυτή την προσπάθεια ήταν ο Randy De Puniet, ο οποίος εμφανίστηκε αλλαγμένος σε σχέση με πέρσι. Ώριμος, σταθερός και ιδιαίτερα γρήγορος στα δοκιμαστικά, στα οποία συνεχώς βρισκόταν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, κατάφερε σε αρκετούς αγώνες να βρεθεί στο group των πρωτοπόρων και να κινηθεί ταχύτατα. Οι κακές συνήθειες όμως δύσκολα κόβονται, με τον Γάλλο να έχει και φέτος αρκετές πτώσεις, συνολικά 7, οι οποίες τον έριξαν πολύ πίσω στην βαθμολογία. Το βάθρο στο Motegi έδωσε άλλο αέρα στον 26χρονο, ο οποίος του χρόνου θα βρίσκεται στην Honda του Lucio Cecchinello.

Ο De Puniet θέλει να αποχαιρετήσει στην Valencia την ομάδα του με ένα καλό αποτέλεσμα. Το 2003 είχε κερδίσει στην Ισπανική πίστα, στα 250cc, και γενικά είχε πάντα καλές παρουσίες.
«Η Valencia είναι μικρή πίστα άλλα, αν και προτιμώ τις γρηγορότερες πίστες, μου αρέσει ιδιαίτερα. Όταν οδηγούσα στα 250cc, κέρδισα εκεί και πήρα μια τρίτη θέση, έτσι το μέρος είναι καλό για μένα. Είναι δύσκολο να διατηρήσεις τον ρυθμό σου εκεί, άρα είναι επιβεβλημένο να διατηρήσεις την συγκέντρωση σου. Αν μπορείς να οδηγήσεις χωρίς να κάνεις λάθη, τότε θα τα πάς καλά. Αισθάνομαι καλά μετά τους τρεις τελευταίους αγώνες, που μου έδωσαν δύο τερματισμούς στην εξάδα και ένα βάθρο, έτσι ελπίζω να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα στην Ισπανία, ιδιαίτερα επειδή θα είναι ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς και η τελευταία μου εμφάνιση με την Kawasaki. Είμαι με την ομάδα δύο χρόνια και έχω πολλές καλές αναμνήσεις και θα ήθελα να πάρω ακόμη ένα βάθρο πριν φύγω. Η μοτοσικλέτα δουλεύει πολύ καλά τώρα, άλλα θα δούμε τι θα γίνει αυτό το διήμερο».

Ο Anthony West θα έχει την δύσκολη δουλειά, μαζί με τον John Hopkins, να συνεχίσουν την εξέλιξη της ZX-RR την επόμενη χρονιά.
«Η πίστα καθ’ αυτή είναι πολύ σφικτή, και είναι δύσκολο να ανοίξεις μεγάλες μοτοσικλέτες εκεί, άλλα είναι μεγάλη πρόκληση. Κάποια κομμάτια περιλαμβάνουν πολλές επιταχύνσεις και φρένα, με πολλές σφικτές φουρκέτες οι οποίες κλείνουν στην έξοδο τους. Άλλα είναι ένα όμορφο σιρκουί για να αγωνιστείς, μπορείς να το παρακολουθήσεις όλο από τα pit. Είναι κάπως σαν πίστα Καρτ! Τέλος πάντων, ελπίζω να πάω καλά εκεί, στις κατατακτήριες όπως στην Sepang άλλα χωρίς να κάνω κάποιο γελοίο λάθος αυτή τη φορά. Θέλω ένα καλό αποτέλεσμα για να ολοκληρώσω την σεζόν, αν μπορώ».
31/10/2007 | MSFREE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #199 - : Νοέμβριος 01, 2007, 07:49:04 μμ »
 Οι αποφάσεις στη Valencia
Η τελική απόφαση για τους νέους κανονισμούς στα ελαστικά θα παρθεί στη Valencia
   
 


Μετά την ακύρωση της πρότασης για ενιαίο ελαστικό στο πρωτάθλημα του 2008, η Dorna με την FIM θα παρουσιάσουν στην Valencia τις νέες προτάσεις σχετικά με τον αριθμό των ελαστικών που θα έχουν στη διάθεση τους οι ομάδες για ένα αγωνιστικό διήμερο. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε ήταν μεγάλο, ιδιαίτερα στη Michelin, η οποία δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές, χάνοντας το κυριότερο πλεονέκτημα της που ήταν η παροχή ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου. Τώρα, μετά από όλη την γκρίνια των αναβατών της Michelin για τους κανονισμούς, η ομοσπονδία αποφάσισε γίνει πιο «γενναιόδωρη», και να επιτρέψει μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών σε κάθε ομάδα. Αυτό βέβαια θα αποφασιστεί στην Valencia, όπου οι δύο μεγάλες εταιρίες θέλουν με κάθε τρόπο να ολοκληρώσουν τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο.

Ο Hiroshi Yamada, αγωνιστικός διευθυντής της Bridgestone, έδωσε τα εύσημα στον Stoner, και ευχήθηκε ακόμη μια νίκη για το τέλος της χρονιάς.
«Τα ελαστικά, η μοτοσικλέτα και ο αναβάτης πρέπει να δουλέψουν μαζί για να κερδίσουν αγώνες. Στο παρελθόν, τα ελαστικά μας ήταν ανταγωνιστικά σε μερικές πίστες, άλλα είχαμε έλλειψη συνέπειας μέσα στη σεζόν. Νομίζω ότι βελτιωμένη απόδοση στα ελαστικά μας στα περισσότερα σιρκουί φέτος έπαιξε σημαντικό ρόλο, άλλα ήταν όλο το πακέτο που κέρδισε το πρωτάθλημα, και πάνω από όλα οι ικανότητες του Casey Stoner».

«Ήταν δύο δύσκολα και σπιτικά διήμερα τα προηγούμενα, έτσι θέλω να ευχαριστήσω όλους στην Bridgestone για την υψηλή ποιότητα στη δουλειά τους, και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε δυνατά για να είμαστε έτοιμοι για το GP της Valencia, το οποίο θα είναι το 100ο στην ιστορία του MotoGP».

Το αντίπαλο δέος, η Michelin, κινδύνεψε να μείνει εκτός MotoGP, μετά την απόφαση του Carmelo Ezpeleta να ρίξει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ενιαία μάρκα ελαστικών τη νέα χρονιά. Η ακύρωση της απόφασης έγινε δεκτή με ανακούφιση, άλλα η δουλειά που περιμένει τους Γάλλους είναι αρκετή και επίπονη. Ο Jean-Philipe Weber εξήγησε τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί στην πίστα της Valencia.
«Η Valencia είναι αρκετά δύσκολη για τα ελαστικά. Είναι ιδιαίτερα απαιτητική από την αριστερή πλευρά. Είναι επίσης ένα πολύ σφιχτό και γεμάτο στροφές σιρκουί, έτσι είναι σημαντικό να έχεις καλή ισορροπία μεταξύ της ευκολίας χειρισμού και οριακής απόδοσης, ιδιαίτερα από την αριστερή πλευρά. Η διαφορά στην γόμα μεταξύ της δεξιάς και της αριστερής πλευράς του ελαστικού είναι μεγάλη, όπως το Philip Island, διότι χρειάζεσαι μια πολύ σκληρή λύση για όλες αυτές τις αριστερές στροφές, ιδιαίτερα για την μακριά, γρήγορη τελευταία στροφή της πίστας. Ενώ από την δεξιά πλευρά χρειάζεσαι μια μαλακότερη γόμα για να ζεσταίνετε εύκολα, διότι υπάρχουν πολύ λίγες δεξιές στροφές».



Ο Weber αποκάλυψε ότι ο Nicky Hayden χρησιμοποίησε στους δύο τελευταίους αγώνες το νέο πίσω ελαστικό των 16 ιντσών, το οποίο πήγε αρκετά καλά.
«Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουμε στην Valencia θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά, με αυτά που χρησιμοποιούμε στους τελευταίους αγώνες, άλλα συμμορφωμένα στις απαιτήσεις της συγκεκριμένης πίστας. Το τωρινό μας πίσω ελαστικό των 16,5 ιντσών βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του, από την πρώτη που ξεκίνησε τον Απρίλιο. Προσφέρει καλή πρόσφυση στο όριο και κράτημα κατά την επιτάχυνση, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για την Valencia, διότι οι αναβάτες ξοδεύουν πολύ χρόνο μέσα στις στροφές. Ο Nicky χρησιμοποίησε το νέο πίσω ελαστικό των 16 ιντσών στους τελευταίους δύο αγώνες και περιμένουμε να συνεχίσει την δουλειά με αυτό και στην Valencia».

Η νέα χρονιά αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον για τα εργοστάσια ελαστικών, καθώς από τη μία η Michelin θα θελήσει να ανακτήσει τα σκήπτρα και η Bridgestone να υπερασπιστεί τον πρώτο τίτλο του εργοστασίου στο MotoGP.
31/10/2007 | MSFREE-
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #200 - : Νοέμβριος 01, 2007, 07:49:30 μμ »
 Εξιλέωση
Οι αναβάτες της Honda θέλουν να τελειώσει αυτή η μαύρη χρονιά για το Ιαπωνικό εργοστάσιο
   
 


Η Valencia, για τους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Honda, είναι μια βαθιά ανάσα σε αυτό που συνέβη φέτος. Το HRC έχασε κατά κράτος τη μάχη της εξέλιξης από την Ducati, και δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τον περσινό τίτλο του Nicky Hayden. Η RC212V παρουσιάστηκε με πολλές ελλείψεις, κυρίως σε ιπποδύναμη, παρότι η προσπάθεια που έγινε ήταν σημαντική από τους Pedrosa και Hayden. Ο Αμερικανός, στην Ισπανική πίστα θα φορέσει για τελευταία φορά το νούμερο ένα στην μοτοσικλέτα του καθώς έχουμε νέο βασιλιά στο MotoGP. Φυσικά τα συναισθήματα θα είναι έντονα, αφού πέρσι είχε κατακτήσει τον τίτλο, σε ένα από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα των τελευταίων χρόνων, με πέντε βαθμούς διαφορά από τον Valentino Rossi. Οι πανηγυρισμοί όμως κράτησαν λιγότερο από ένα χρόνο και τώρα επιστρέφει στην πίστα που τον ανάδειξε πρωταθλητή, με τελείως διαφορετικούς στόχους και ψυχολογία.

Ο πρωταθλητής θέλει παρόλα αυτά να κλείσει την χρονιά με μια νίκη, η οποία θα είναι και η πρώτη για το 2007.
«Λοιπόν εδώ είμαστε στην Valencia και δεν μπορώ ακριβώς να πιστέψω ότι είναι ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς. Ανυπομονώ γι’ αυτό το διήμερο άλλα δεν είμαι πολύ χαρούμενος που τελειώνει η σεζόν διότι είχαμε αξιοπρεπή ρυθμό στους τελευταίους αγώνες και θα ήθελα η χρονιά να ξεκίναγε τώρα. Προφανώς η χρονιά δεν έχει κυλήσει όπως θα ήθελα και εύχομαι να υπήρχαν μερικοί ακόμη αγώνες. Παρόλα αυτά ανυπομονώ να επιστρέψω στη Valencia διότι η πίστα έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου με ότι συνέβη εκεί πέρσι. Εκτός από αυτό μου αρέσει η πίστα και ο τρόπος που είναι διανεμημένη σε τόσο μικρό χώρο. Είναι μια πίστα που τα έχω καταφέρει καλά στο παρελθόν και φυσικά είναι η τελευταία μας ευκαιρία στη χρονιά, έτσι θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την χρονιά με στυλ. Θα είναι οι τελευταίος μου αγώνας με το νούμερο 1 φέτος έτσι θα πιέσω όσο το δυνατό περισσότερο, όπως πάντα».

Ο teammate του Dani Pedrosa επιστρέφει στην πατρίδα του έχοντας στα αποσκευές του μόλις μια νίκη και την τρίτη θέση στ βαθμολογία. Φυσικά δεν ήταν αυτό που θα ήθελε ο Ισπανός, άλλα το μέλλον είναι δικό του. Η δουλειά πάντως που έκανε όλη τη χρονιά για την εξέλιξη της RC212V έδειξε το πόσο μεγάλος επαγγελματίας είναι παρά τα 22 του χρόνια.
«Η Valencia είναι πίστα της πατρίδας μου και η ατμόσφαιρα είναι πολύ ιδιαίτερη γι’ αυτό το λόγο. Επίσης είναι και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς. Το κίνητρο για όλους θα είναι υψηλό καθώς είναι η τελευταία ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα και να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε, σίγουρα ο στόχος μου είναι να κερδίσω εδώ, και επίσης να διασκεδάσω το διήμερο. Είχαμε καλές προοπτικές στους τελευταίους αγώνες άλλα μερικά πεδία μας δημιούργησαν προβλήματα, έτσι ελπίζω αυτό το διήμερο να είμαστε έτοιμοι και να πάρουμε αυτό που μας αξίζει. Η δομή της πίστας δεν είναι από τις αγαπημένες μου άλλα φαίνεται ότι έχω καταφέρει καλά στο παρελθόν και είναι ένα σιρκουί που μου δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη».

Ο τρίτος της παρέας δεν είναι άλλος από τον Marco Melandri, ο οποίος κατάφερε στη διάρκεια της σεζόν να ανέβει στο βάθρο δύο φορές. Σε γενικές γραμμές όμως η χρονιά ήταν καταστροφική, κάτι που έκανε πολύ πιο εύκολη την απόφαση του να μετακομίσει στην Ducati. Το 2005 είχε πάρει τη νίκη στην Valencia, άρα θα είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να επιστρέψει στις επιτυχίες.
«Θα ήθελα να ολοκληρώσω την σεζόν με ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα. Έχω μερικές πολύ καλές αναμνήσεις από την πίστα, ιδιαίτερα με τη νίκη το 2005. Η δεύτερη θέση στη Μαλαισία, σε μια πίστα που δεν είχα ποτέ καλό αποτέλεσμα στο παρελθόν, και τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν ταίριαζαν στη μοτοσικλέτας μου ή το οδηγικό μου στυλ μου έδωσε επιπλέον ώθηση. Το πακέτο, μοτοσικλέτα-ελαστικά δούλεψαν τέλεια εκεί και είμαι αισιόδοξος. Στόχος μου είναι να επιβεβαιώσω την 4η θέση στο πρωτάθλημα και να δώσω στον Fausto και την ομάδα έναν τελευταίο λόγο για να γιορτάσουν μετά από τρία υπέροχα χρόνια συνεργασίας».   
 
30/10/2007 | MSFREE-
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #201 - : Νοέμβριος 05, 2007, 01:49:04 μμ »
 Ένωση JiR-Team Scot
Ο Andrea Dovizioso θα είναι το νέο πρόσωπο στα Paddock του MotoGP φέρνοντας μαζί και τον χορηγό του
   
 


Η Konica Minolta εγκατέλειψε την ομάδα του Gianluca Montiron, άλλα η έλευση του Andrea Dovizioso έφερε την ομάδα της Team Scot στο MotoGP. Η JiR ένωσε τις δυνάμεις τις με το Scot Group, στο οποίο ο Ιταλός αναβάτης είναι αφοσιωμένος από την πρώτη εμφάνιση του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η ομάδα θα κρατήσει την μοτοσικλέτα της Honda από την οποία Dovizioso θα έχει πλήρη υποστήριξη, καθώς έχει απευθείας συμβόλαιο με το HRC. Ο «Dovi» τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, πίσω από τον Jorge Lorenzo, τον οποίο θα συναντήσει και πάλι στο MotoGP. Αρχηγός της ομάδας θα παραμείνει ο Luca Montiron, ενώ ο Cirano Mularoni  από την ομάδα Scot, θα προαχθεί σε αγωνιστικό διευθυντή. Η ομάδα της team Scot θα συνεργαστεί με την JiR και στα 250cc, στα οποία θα συνεχίσει να στηρίζει τον Yuki Takahashi με τη μοτοσικλέτα της Honda.   

Ο Πρόεδρος του Scot group, Giovanni Torri, δήλωσε στην παρουσίαση της ομάδας για το 2008.
«Είμαι ικανοποιημένος με την συμφωνία, η οποία είναι η συνένωση δύο εταιριών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, στο οποίο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για αυτό το κοινό παγκόσμιο σχέδιο».

Από την μεριά του ο ταλαντούχος Ιταλός αναβάτης ανέφερε ότι ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα
«Το να είμαι μέλος της οικογένειας MotoGP είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ένας στόχος που επιτεύχθηκε μετά από σκληρή δουλειά και προσπάθεια. Τώρα αισθάνομαι έτοιμος να κάνω το άλμα σε αυτή την κατηγορία με την εμπειρία που απέκτησα στα 250cc, μια κατηγορία με υψηλότερο επίπεδο ανταγωνισμού σε σχέση με το παρελθόν. Τα μόνο που μετανιώνω είναι ότι δεν μπήκα στο MotoGP ως παγκόσμιος πρωταθλητής στα 250cc, όπου απέδειξα τις ικανότητες μου και πάλεψα μέχρι το τέλος. Είμαι χαρούμενος που θα τρέξω στο MotoGP με την Honda και αυτούς τους ανθρώπου που μεγάλωσαν μαζί μου σαν αναβάτης. Το να αντιμετωπίσω την πρόκληση με ανθρώπους που αισθάνομαι δικούς μου δίνει την απαραίτητη ενέργεια, γαλήνη και αρμονία. Ανυπομονώ να ξεκινήσω».

Τελευταίος πήρε το λόγο ο Gianluca Montiron, ο οποίος δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για την συμφωνία με τον Andrea Dovizioso.
«Το αν έχουμε ένα τόσο μεγάλο ταλέντο, όπως ο Andrea Dovizioso, νεαρός, γρήγορος και με κίνητρο, είναι μεγάλη ευχαρίστηση για την ομάδα μου στο MotoGP. Στα 250cc θα συνεχίσουμε το σχέδιο αφοσιωμένο στους Ιάπωνες αναβάτες που ξεκινήσαμε το 2002, με τον Tetsuya Harada. Με τους νέους κανονισμούς στο πρωτάθλημα MotoGP, πιστεύω ότι πρέπει να επενδύσουμε σε νέους αναβάτες».

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με τις ευχαριστίες του αγωνιστικού διευθυντή της Team Scot, Cirano Mularoni, ενώ και ο Yuki Takahashi άφησε υποσχέσεις για την χρονιά που έρχεται. Η εποχή Konica Minolta πέρασε λοιπόν και μετά από τρία χρόνια την θέση της παίρνει η Team Scot Honda στο MotoGP.   
05/11/2007 | MSFREE
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #202 - : Νοέμβριος 05, 2007, 01:51:10 μμ »
 Έχει καταντήσει κωμωδία
Ο Valentino Rossi βγήκε από.. τη φόρμα του, όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα της Valencia από μηχανικό πρόβλημα
   
 


Ο αγώνας της Valencia εξελίχθηκε σε πραγματική τραγωδία για τον Ιταλό Superstar, Valentino Rossi. Το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα, του οποίου τα αποτελέσματα ήταν τρία σπασμένα κόκαλα και αφόρητους πόνους από μώλωπες στην πλάτη. Αναγκάστηκε λοιπόν να τρέξει με ενέσεις στον Κυριακάτικο αγώνα για να μην χάσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, άλλα και να πάρει τη συμμετοχή. Ξεκίνησε τον αγώνα και προωθήθηκε στην 14η θέση που ήθελε, άλλα τότε η M1 αντιμετώπισε πρόβλημα. Ο κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα του και ο Ιταλός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Φανερά εκνευρισμένος αποχώρησε αμέσως από το box της ομάδας και ο μόνος που κατάφερε να μιλήσει μαζί του ήταν ο Jeremy Burgess. Αυτή είναι η τρίτη φορά φέτος που ο Rossi αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον αγώνα, άλλα αυτή ήταν η πιο κρίσιμη. Έχασε την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην καριέρα του, ενώ καταπόνησε τον εαυτό του και τώρα θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά από τρεις εβδομάδες.

Οι δηλώσεις δεν θα μπορούσαν να μην είναι καυστικές, τονίζοντας το καταστροφικό διήμερο που είχε στη Valencia στην Ιταλική τηλεόραση (Italia1).
«Η τύχη μου είναι τόσο κακή που καταντάει αστείο. Δυστυχώς ο κινητήρας έσπασε. Έκανα έναν έξυπνο αγώνα, καθώς χρειαζόμουνα μόλις ένα βαθμό. Πήγαινα αρκετά γρήγορα επίσης, πρέπει να ευχαριστήσω τον Dr Costa και την Clinica Mobile γιατί το χέρι μου ήταν εντάξει, παρόλα αυτά τώρα είναι πρησμένο σαν μπάλα ποδοσφαίρου. Άλλα δούλεψα πολύ για να τρέξω, έκανα ενέσεις και δεν ήταν διασκεδαστικό. Έτσι αγωνίστηκα με τρία σπασμένα κόκαλα και ο κινητήρας έσπασε πάλι σήμερα. Η κατάσταση είναι καταστροφική εδώ, διότι η μοτοσικλέτα μου ήταν ιδιαίτερα αργή. Όχι μόνο η Kawasaki του Anthony West ήταν πιο γρήγορη. Άλλα ακόμη και η Yamaha του Tamada ήταν ταχύτερη στις ευθείες. Και τότε έσπασε, δεν γνωρίζω τι άλλο να πω. Αν κάποιος μας έδωσε κακή τύχη, τότε θα ήθελα να ξέρω ποιος είναι για να τον συγχαρώ».

Ο Rossi ήταν επιφυλακτικός και για την επόμενη χρονιά.
«Τι άλλο να μας τύχει. Ο σκοπός μας για τους τελευταίους αγώνες ήταν να πάρουμε την δεύτερη θέση, έτσι αποφάσισα να δουλέψω σκληρά ακόμη και αν υποφέρω από το τραυματισμένο χέρι μου. Ήταν εντάξει, αισθανόμουν καλά, άλλα ο κινητήρας έσπασε για μια ακόμη φορά, που είναι πολύ λυπηρή κατάσταση για την επόμενη χρονιά, διότι αν κάποιος δεν κινηθεί σωστά, είναι πρόβλημα να αγωνιστούμε έτσι. Θα μιλήσω με τους ανθρώπους στη Yamaha, άλλα είμαι ο Valentino Rossi, έτσι δεν είναι σωστό να τρέχω με μια μοτοσικλέτα που είναι αργή και χαλάει κιόλας. Είδαμε σήμερα τον Pedrosa και την Honda, άρα αν δεν κάνουμε κάποια κίνηση τα ελαστικά δεν θα μας σώσουν. Θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε, διότι άξιζα να πάρω τρεις ή τέσσερις βαθμούς και να τερματίσω δεύτερος. Σίγουρα δεν έχασα εγώ την δεύτερη θέση άλλα χάθηκε από την Yamaha».

Ο Valentino Rossi δεν θα πάρει μέρος στα δοκιμαστικά της Valencia, λόγο του τραυματισμένου του χεριού, το οποίο χρειάζεται περίπου 20 ημέρες για να θεραπευτεί. Ακόμη όμως και αν ήταν υγιείς δεν θα μπορούσε να δοκιμάσει τα ελαστικά της Bridgestone, με τα οποία θα αγωνίζεται την επόμενη χρονιά, καθώς υπάρχει το συμβόλαιο της Michelin. Έτσι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην πίστα με τα καινούρια του ελαστικά θα είναι στη Jerez σε περίπου τρεις εβδομάδες.
«Η Michelin μας είπε ότι δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε εδώ και στην Μαλαισία, άλλα μάλλον θα δοκιμάσω στη Jerez στα τέλη του Νοέμβρη».

 «Από εκείνο το σημείο και μετά θα δουλέψουμε με την Bridgestone έτσι θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε αν το ελαστικό θα βελτιώσει την κατάσταση και ίσως να λύσει κάποια προβλήματα. Και μετά, θα πρέπει να φτιάξουμε την μοτοσικλέτα για τα ελαστικά της Bridgestone και οι ίδιοι θα πρέπει να δουλέψουν λίγο για εμάς» .

«Τα ελαστικά της Bridgestone ήταν καλά με τις Suzuki, Kawasaki, Ducati, και επίσης με την Honda Gresini των Melandri Και Elias, έτσι είμαι αισιόδοξος. Για μένα είναι αδύνατο να κερδίσω με τον συνδυασμό Yamaha-Michelin, έτσι θέλω να κάνω μια αλλαγή. Μπορεί του χρόνου τα Michelin να βελτιωθούνε. Νομίζω ότι θα το κάνουν, διότι θα καταλάβουν τα λάθη τους και νομίζω ότι θα έχουν μεγαλύτερο μπάτζετ, άλλα αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα».

«Όταν θα πάω στη Jerez η πρώτη μας προτεραιότητα θα είναι να κατανοήσουμε το ελαστικό, να κατανοήσουμε τις προοπτικές μας με την Bridgestone. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι να γίνω καλά. Θα μου πάρει περίπου 20 ημέρες, θα κάνω φυσιοθεραπεία και θα γυμναστώ ώστε να είμαι σε φόρμα στις δοκιμές της Jerez».

Η Yamaha Fiat ανακοίνωσε και επίσημα το ρόστερ της για το 2008, το οποίο θα αποτελείται από τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, με τον Ισπανό να μένει στα ελαστικά της Michelin. Συνολικά λοιπόν 9 τίτλοι στην ομάδα της Yamaha.

05/11/2007 | MSFREE
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #203 - : Νοέμβριος 05, 2007, 01:51:41 μμ »
 Δικαίωση
Ο Dani Pedrosa πήρε τη νίκη και την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς
   
 


Ο Ισπανός Dani Pedrosa επικράτησε σχετικά άνετα στον αγώνα της Valencia, αφήνοντας πίσω του τον πρωταθλητή Casey Stoner. Ο αναβάτης της Repsol Honda ξεκίνησε χλιαρά, άλλα έβαλε αμέσως το κεφάλι κάτω και πέρασε τον Stoner για να εξαφανιστεί στην κορυφή. Έφτιαξε μια μικρή διαφορά από τον Αυστραλό και πήρε τη δεύτερη νίκη της χρονιάς. Τα καλά νέα για τον Pedrosa ήρθαν από την εγκατάλειψη του Valentino Rossi, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στον Ισπανό να πάρει την δεύτερη θέση της βαθμολογίας, κάτι που ήταν και ο στόχος του. Οι Ισπανοί φίλαθλοι είδαν τον συμπατριώτη τους να ανάβει τα πυροτεχνήματα και να ακούνε τον εθνικό ύμνο της πατρίδας τους. Ο Casey Stoner δεν μπόρεσε να κλείσει την χρονιά με μια ακόμη νίκη, άλλα πάλι έδειξε το πόσο ικανός αναβάτης είναι. Πίεσε όσο μπορούσε τον Dani Pedrosa, άλλα δεν είχε το ρυθμό για να καταφέρει κάτι καλύτερο. Αποθεώθηκε δίκαια από τουςε Ισπανούς φιλάθλους για την εκπληκτική του χρονιά, ενώ ο ίδιος θα ανυπομονεί να οδηγήσει τη νέα Desmosedici για την επόμενη χρονιά. Το τρίτο βάθρο της καριέρας του άλλα και της χρονιάς πέτυχε ο John Hopkins. Ο Αμερικανός κατάφερε, σε ένα διήμερο που δεν έδειχνε να μπορεί να κινηθεί γρήγορα, να ξεπεράσει τα προβλήματα που είχε, να βρει ένα καλό ελαστικό και να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Αφιέρωσε τη νίκη του στην ομάδα και τη Suzuki, την οποία αφήνει πλέον για την Kawasaki. Η χρονιά του Αμερικανού ήταν καταπληκτική και αποζημιώθηκε με την 4η θέση στο πρωτάθλημα. Ας δούμε πως εξελίχθηκε ο αγώνας.

Προς τέρψη των Ισπανών

Ο αγώνας ξεκινάει με τον Stoner να κάνει εκπληκτική εκκίνηση και να στρίβει πρώτος, αφήνοντας πίσω του τους δύο αναβάτες της Repsol Honda. Ο Hayden κρατάει για λίγο την δεύτερη θέση, άλλα ο Pedrosa αμέσως ανακτά την θέση του και ακολουθεί τον Stoner. Οι δύο τους αμέσως απομακρύνονται, με τον Hopkins να έχει κάνει την έκπληξη και να είναι στην 4η θέση. Ο Αμερικανός πιέζει πολύ την Rizla Suzuki του και περνάει τον Hayden για να πάρει την τρίτη θέση. Πιο πίσω ο Rossi έχει ξεκινήσει τον αγώνα καλά και βρίσκεται στην 17η θέση, άλλα χρειάζεται την 15η για να διατηρήσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Μπροστά ο Pedrosa δείχνει αποφασισμένος και αρχίζει να πιέζει τον Stoner, τον οποίο καταφέρνει να περάσει στον 8ο γύρο. Αμέσως προσπαθεί να κάνει μια διαφορά, άλλα ο Αυστραλός πρωταθλητής δεν τον αφήνει. Πίσω ο Hopkins έχει κάνει μια μικρή διαφορά από τους Melandri και Hayden, οι οποίοι έχουν τη δική τους μάχη για την 5η θέση. Ο Rossi σε αυτό το σημείο έχει περάσει 14ος, άλλα αντιμετωπίζει πρόβλημα με το χέρι του και δεν μπορεί να πατήσει δυνατά τα φρένα. Μπροστά δεν αλλάζει κάτι, με τον Pedrosa να ελέγχει τη διαφορά από τον Stoner, ενώ πίσω ο Hayden, καθώς έχει καταστρέψει τα ελαστικά του. Ο Rossi δέκα γύρους πριν το τέλος αποφασίζει να εγκαταλείψει τον αγώνα και να χάσει ουσιαστικά την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα δεν αλλάζει κάτι με τον Pedrosa νικητή και τους Stoner και Hopkins να κλείνουν την τριάδα του βάθρου.

Το δράμα του Rossi

Ο Valentino Rossi έσφιξε τα δόντια και πήρε μέρος στον αγώνα, παρά τον σοβαρό τραυματισμό του στο χέρι. Ξεκίνησε καλά και όλα έδειχναν ότι θα καταφέρει να πάρει τον ένα βαθμό που χρειαζόταν για να διατηρήσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Τελικά, όχι μόνο έχασε την δεύτερη θέση, άλλα εγκατέλειψε και τον αγώνα τη στιγμή που βρισκόταν στην 14η θέση. Αυτή είναι η χειρότερη σεζόν του «Γιατρού», καθώς είναι η πρώτη φορά που τερματίζει τρίτος στην καριέρα του, σε βαθμολογία πρωταθλήματος. Το μόνο κέρδος για τον Ιταλό Superstar ήταν ότι δεν χάλασε το σερί εκκινήσεων που έχει σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Marco Melandri, ο οποίος είχε το μυαλό του μόνο στο πότε θα οδηγήσει τη νέα του μοτοσικλέτα. Ο Ιταλός πιέστηκε πολύ από τον Nicky Hayden, άλλα κατάφερε με μια αποφασιστική κίνηση να τον περάσει και να τερματίσει πίσω από τον Hopkins. Κατέλαβε την 5η θέση στο πρωτάθλημα σπάζοντας το δίδυμο των Suzuki στην βαθμολογία. Πίσω του ακολούθησε ο Loris Capirossi, ενώ την εξάδα ‘έκλεισε ο Chris Vermeulen. Ο Αυστραλός έκανε πολύ καλό δεύτερο μέρος, άλλα έχασε πολύτιμο χρόνο στην αρχή του αγώνα. Η 6η θέση στο πρωτάθλημα είναι πάρα πολύ καλή επίδοση για τον Αυστραλό που παραμένει στην Suzuki.

Ο βετεράνος Alex Barros έκλεισε την καριέρα του με ένα πολύ καλό αγώνα. Ο Βραζιλιάνος της Pramac, πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Nicky Hayden και πήρε την 7η θέση, εγκαταλείποντας την ενεργό δράση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο Αμερικανός πρωταθλητής 2006, κινήθηκε απίστευτα γρήγορα στο πρώτο μισό του αγώνα, άλλα διέλυσε τα ελαστικά του και αναγκάστηκε να υποχωρήσει. Ο Hayden θέλει να ξεχάσει γρήγορα αυτή τη χρονιά και να επιστρέψει πιο δυνατός του χρόνου. Η πρώτη δεκάδα ολοκληρώθηκε από τους Randy De Puniet και Toni Elias. Ο Carlos Checa τερμάτισε στην 12η θέση και η ομάδα του, του επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη όταν επέστρεψε στο box, ενώ ο Kurtis Roberts ήταν ο μόνος, μαζί με τον Valentino Rossi που εγκατέλειψε τον αγώνα.

 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης