0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Nikos D

Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« - : Ιούνιος 05, 2009, 04:57:25 μμ »
Ισχυρά χτυπήματα δέχεται ο θεσμός του Ράλι Dakar, καθώς μετά τη Mitsubishi η οποία ανακοίνωσε στις αρχές Φλεβάρη ότι αποσύρεται από τον αγώνα για καθαρά οικονομικούς λόγους, έρχεται η ΚΤΜ να ρίξει τη δική της βόμβα.

Το αυστριακό εργοστάσιο με τις οχτώ συνεχόμενες νίκες, ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να ξανατρέξει στο Dakar λόγω των αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2010.

Συγκεκριμένα στην πρόσφατη παρουσία του αγώνα της επόμενης χρονιάς ο οποίος θα γίνει και πάλι στα εδάφη της Αργεντινής και της Χιλής, οι οργανωτές ανακοίνωσαν παράλληλα τη μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων στα 450cc.

Οι ιθύνοντες της εταιρίας πιστεύουν πως η αλλαγή έγινε μόνο και μόνο για να σταματήσει η κυριαρχία της ΚΤΜ, ενώ τονίζουν ότι όλο αυτό το διάστημα οι οργανωτές δεν είχαν δώσει κάποιο δείγμα των προθέσεών τους με αποτέλεσμα η απόφαση αυτή να πέσει σαν κεραυνός εν αιθρία.

«Κάθε σπορ θέλει χρειάζεται αλλαγές στους κανονισμούς με σκοπό να διατηρήσει το ενδιαφέρον του, αλλά οι όποιες αλλαγές δεν είναι δυνατόν να γίνουν από τη μία μέρα στην άλλη. Έχουμε όλο τον εξοπλισμό για τις εργοστασιακές Rally 690 αλλά και για άλλες 50 που θα δώσουμε σε ιδιώτες στις εγκαταστάσεις. Οι αναβάτες έχουν υπογράψει συμβόλαια και όλα τα μέλη της ομάδας είναι έτοιμα για δουλειά. Οι οικονομικές συνέπειες που προκύπτουν από αυτήν την απόφαση είναι τεράστιες», είπε μεταξύ άλλων ο αγωνιστικός σύμβουλος της KTM Motor Sport και θρύλος των αγώνων Ράλι, Heinz Kinigadner.

H εταιρία τονίζει ότι θα συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμά της στους αγώνες Rally, ενώ θα συνεχίσει να παρέχει μοτοσικλέτες και τεχνική υποστήριξη σε ιδιώτες.

Η Kronreif Trunkenpolz Mattighofen ή ΚΤΜ όπως είναι ευρέως γνωστή, είναι η πιο πετυχημένη εταιρία στο Dakar την τελευταία δεκαετία μετρώντας οχτώ συνεχόμενες νίκες (2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, -το 2008 δεν έγινε αγώνας-, 2009). Εκτός αυτού σε κάθε Dakar τροφοδοτούσε με μοτοσικλέτες (τουλάχιστον) το 50% των συμμετεχόντων...

Όπλο της εταιρίας τα τελευταία χρόνια ήταν η ΚΤΜ 690 Rally, με τον 4χρονο, μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα χωρητικότητας 654cc ο οποίος απέδιδε περίπου 70hp @ 7500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή του έφτανε στα 69,5Nm @ 6000 σ.α.λ.

Για την ιστορία, ο τελευταίος αναβάτης της KTM που νίκησε το Dakar, είναι ο Marc Coma...

www.e-go.gr



*

davide

Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 05, 2009, 05:29:01 μμ »
ίσως η KTM θα έπρεπε να σκεφτεί και τους αναβάτες που κάθε χρόνο θρηνούμε...

είμαι απόλυτα σύμφωνος με την μείωση των κ.εκ. άρα και των επιδόσεων  :dry:

*

komis

Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 05, 2009, 06:06:27 μμ »
ίσως η KTM θα έπρεπε να σκεφτεί και τους αναβάτες που κάθε χρόνο θρηνούμε...

τί εννοείς με το παραπάνω davide ;

αν ο άλλος δεν έχει μυαλό ή χεράκια ας μη πάρει KTM ή καλύτερα ας μη πάρει μηχανή

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 05, 2009, 06:36:05 μμ »
ίσως η KTM θα έπρεπε να σκεφτεί και τους αναβάτες που κάθε χρόνο θρηνούμε...

είμαι απόλυτα σύμφωνος με την μείωση των κ.εκ. άρα και των επιδόσεων  :dry:

λάθος τοποθέτηση davide...

εχω διαφωνήσει και παλιότερα ότι δεν ειμαι υπέρμαχος αυτού του θεσμού, παρόλο που με αρέσει και ειναι εντυπωσιακός από κάθε πλευρά,

αλλά ειναι διαφορετικό θέμα πιστευω η μειωση των cc που οντως πιστευω στοχο εχει να χτυπήσει την ΚΤΜ...

δεν ειναι μονο η ταχύτητα ρόλος για τα δυστυχήματα αλλά και οι συνθηκες όπως κούραση, ζέστη...κτλ..κτλ...


Εαν οι διοργανωτες θέλαν να μειώσουν τα δυστυχήματα ας.... καταργουσαν τον θεσμό..
ας.... χαηλώναν το budget που χρειαζεται για να συμμετασχει ενα ιδιώτης κανοντας πιο ''ανθρωπινες'' τις συνθηκες....

κι οχι να τα ρίχνει σε ενα κινητήρα... όταν πραωταγωνιστει σε αυτό η ΚΤΜ και τους εχει παρει τα σωβρακα....





και...τέλος... ένα -1- και μοναδικό κινητήρα να βγάλουν στα 450 cc οι Αυστριακοί πάλι πρώτοι θα βγουν.... :tez: :tez: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 06, 2009, 12:49:12 πμ »
Just for the record,η K.T.M. ανηκει εδω και καιρο σε Ινδους,και εκει βρισκονται τα headquarters τους,αλλα και μια τεραστια καθετη μοναδα κατασκευης των εν λογω μηχανων.... :ohyes:

γιναμε ινδιανοι σου λεω!!!!!!!!!!!!!!!! :dry:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 06, 2009, 02:32:44 πμ »
Just for the record,η K.T.M. ανηκει εδω και καιρο σε Ινδους,και εκει βρισκονται τα headquarters τους,αλλα και μια τεραστια καθετη μοναδα κατασκευης των εν λογω μηχανων.... :ohyes:

γιναμε ινδιανοι σου λεω!!!!!!!!!!!!!!!! :dry:


χαχ..γιατι τα dorso + shiver αν οχι τα υπόλοιπα που φτιαχνονται ρε.... :lol% :lol% :( :bye:

*

davide

Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 06, 2009, 07:01:54 μμ »
ίσως η KTM θα έπρεπε να σκεφτεί και τους αναβάτες που κάθε χρόνο θρηνούμε...

τί εννοείς με το παραπάνω davide ;

αν ο άλλος δεν έχει μυαλό ή χεράκια ας μη πάρει KTM ή καλύτερα ας μη πάρει μηχανή

Με το παραπάνω εννοώ ότι η τεχνολογία πάει μπροστά και με λιγότερα κ.εκ. μπορούμε να έχουμε ίδιες, ακόμα και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις απ'ότι παλαιότερα. Πρέπει να σκεφτείς ότι πάνω σε αυτές τις μηχανές έχεις ανθρώπους και πρέπει να υπολογίζεις μέχρι ενός σημείου και την ασφάλειά τους. Δεν μπορείς λοιπόν να δίνεις μία μηχανή με 120 άλογα σε κάποιον και να του πεις τρέχα στην άμμο!
Η μείωση των κ.εκ. δεν είναι κάτι πρωτοφανές. Γίνεται και στην Formula1 όπως και στα MotoGP. Ο λόγος είναι ο ίδιος.
Έχω και μία άλλη ερωτησούλα... ...πριν μερικά χρονάκια που έγινε η μείωση στα κ.εκ. των μηχανών που τρέχουν στο Dakar, γιατί δεν παραπονέθηκε η KTM?

Το τελευταίο σου σχόλιο το θεωρώ πολύ άκυρο. :bye:

*

davide

Απ: Αποχωρεί η KTM από το Ράλι Dakar!
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 06, 2009, 07:05:44 μμ »
Εαν οι διοργανωτες θέλαν να μειώσουν τα δυστυχήματα ας.... καταργουσαν τον θεσμό..
ας.... χαηλώναν το budget που χρειαζεται για να συμμετασχει ενα ιδιώτης κανοντας πιο ''ανθρωπινες'' τις συνθηκες....
κι οχι να τα ρίχνει σε ενα κινητήρα... όταν πραωταγωνιστει σε αυτό η ΚΤΜ και τους εχει παρει τα σωβρακα....

Βρε Θέμη τι λες?!?!
...με το σκεπτικό σου θα έπρεπε να καθόμαστε όλοι σπιτάκια μας προκειμένου να είμαστε πιο ασφαλής!

Όπως είπα και πριν, η μείωση έγινε και παλαιότερα και θα γίνεται και στο μέλλον στους αγώνες του Dakar, όπως και σε όλα τα μηχανοκίνητα σπορ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης