Η υπεροχή της Aprilia στους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος έχει αναστατώσει τους υπόλοιπους κατασκευαστές των Superbikes, οι οποίοι βλέπουν το ιταλικό εργοστάσιο να ξεφεύγει σε τεχνολογία. Πολλές είναι οι φήμες οι οποίες κυκλοφορούν στα paddock για τη νομιμότητα της RSV4, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό στην καταπληκτική μοτοσικλέτα της Aprilia.
Ο Gigi Dall’Igna, επικεφαλής του project της Aprilia Racing, μίλησε στο GPone με αφορμή τις δοκιμές της ομάδας στο Misano για τις φήμες που ακούγονται για την RSV4. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όταν σχεδίαζα την αγωνιστική μοτοσικλέτα και τη μοτοσικλέτα παραγωγής, διάβασα πολύ καλά τους κανονισμούς. Προσπάθησα να πάρω το καλύτερο δυνατό από τους κανονισμούς. Δεν ζήτησα να αυξηθεί ο κυβισμός ή το μέγεθος του εμβόλου. Στην πραγματικότητα η διάσταση του εμβόλου μας παραμένει στα 78mm, μακριά δηλαδή από τα 81mm που είναι το όριο. Η Aprilia δεν ζήτησε κάτι όταν μπήκε στα Superbikes. Όλοι μπορούσαν να κάνουν αυτό που κάναμε εμείς, συμπεριλαμβανομένης της Ducati. Αυτό που πραγματικά θέλω να επισημάνω είναι ότι δεν κλέβουμε τίποτα από κανέναν. Απλά εκμεταλλευόμαστε στο μέγιστο τους κανονισμούς».
Η Aprilia επίσης έχει κατηγορηθεί για αύξηση του μπάτζετ στα Superbikes σε μια τόσο δύσκολη εποχή. «Δεν είναι αλήθεια. Οι κινητήρες είναι παραγωγής και το πλαίσιο είναι το ίδιο με την RSV4 Factory».
Στο Misano, πάντως, όπου βρίσκεται η ομάδα για δοκιμές μαζί με τις Suzuki, Yamaha και BMW, η Aprilia δεν θα δοκιμάσει κάποιο καινούριο εξάρτημα. «Στις δοκιμές δεν θα αξιολογήσουμε κάποιο εξάρτημα αλλά θα τελειοποιήσουμε το στήσιμό μας. Στο Misano είναι ο επόμενος αγώνας και θέλουμε να προετοιμαστούμε».
πηγη msfree