0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: backys στις Μάιος 26, 2008, 07:38:10 μμTο τελευταιο RSV Mille με αυτο το σουλουπι.147??????? ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ???????? Χαλαρα με τα αλογα ρε μαγκεςhttp://www.motorcycle.com/news/news1146.html
Tο τελευταιο RSV Mille με αυτο το σουλουπι.147??????? ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ???????? Χαλαρα με τα αλογα ρε μαγκες
γιατρος+aprilia ξανα??
Παράθεση από: teo46 στις Μάιος 26, 2008, 09:23:14 μμγιατρος+aprilia ξανα?? Αρχικά εγώ θέλω να δω την μαύρη Aprilia, με αυτοκόλλητα Chestrfield και το νούμερο 3!!!
Παράθεση από: NitroArgi στις Μάιος 26, 2008, 04:35:55 μμΠαράθεση από: Stratos82 στις Μάιος 26, 2008, 03:44:47 μμΠαράθεση από: backys στις Μάιος 26, 2008, 02:52:39 μμΣωστος ο Argi αλλα βαριεται να βαλει φωτο Εχουμε και λεμε:Αprilia RSV SBK βασισμενο στο Mille SP Απλα εξωγηινο Η Replica αυτου,πωλουνταν με ολοκληρες Akrapovic και τσιπακι by Aprilia και εβγαζε 160 αλογα....Τοτε.... Βασικά ώρες ώρες είμαστε η παραπληροφόρηση η ίδια!!!Το Aprilia Mille SP ουδέποτε έβγαινε στη παραγωγή με ολόσωμες Akrapovic και σίγουρα δεν έβγαζε 160 άλογα στο τροχό…αλλιώς θα είχα αγοράσει εκείνο που παζάρευα πριν ασχοληθώ για τα καλά με το δικό μου!!!Το περιορισμένης παραγωγής SP (150 κομμάτια) έβγαινε με ολόσωμη εξάτμιση με δυο τελικά στη δεξιά μεριά το οποίο κατασκεύαζε η Arrow για λογαριασμό της Aprilia όπως άλλωστε έκανε και για όλα τα εργοστασιακά συστήματα των Mille εκείνης της γενιάς!!!Η δύναμη στο τροχό δεν έφτανε ούτε κατά διάνοια τα 160 αλλά ήταν λίγο πάνω από τα 112Ps που έβγαζε κατά μέσο όρο το Mille πρώτης γενιάς (ήταν περίπου στα 130Ps στο τροχό μιας και είναι άλλη διάμετρο και διαδρομή)!!!Λοιπον,βασικα τα μπερδεψαμε.....Ο Backys εχει φωτο απο το αγωνιστικο του Haga.Αυτο βγηκε σε παραγωγη το 2002 ως Haga replica ειχε ομως 130hp μονο...Εγω απο την αλλη μιλουσα για το Colin Edwards Replica που βγηκε το 2003.Αυτο φοραγε ολοσωμες ακραπες,57mm TB's,carbon φιλτροκουτι,φουλ carbon,ΟΖ racing ζαντες,κτλ,κτλΑυτο δεν απεδιδε 160 αλογα,αλλα 147hp (παντως καπου ειχα διαβασει οτι ευκολα φτανει τα 160 αλογα,απο εκει μαλλον το ξεσηκωσα το 160)http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_colin_edwards_rsvr.shtmlΑυτοοοοοο.....
Παράθεση από: Stratos82 στις Μάιος 26, 2008, 03:44:47 μμΠαράθεση από: backys στις Μάιος 26, 2008, 02:52:39 μμΣωστος ο Argi αλλα βαριεται να βαλει φωτο Εχουμε και λεμε:Αprilia RSV SBK βασισμενο στο Mille SP Απλα εξωγηινο Η Replica αυτου,πωλουνταν με ολοκληρες Akrapovic και τσιπακι by Aprilia και εβγαζε 160 αλογα....Τοτε.... Βασικά ώρες ώρες είμαστε η παραπληροφόρηση η ίδια!!!Το Aprilia Mille SP ουδέποτε έβγαινε στη παραγωγή με ολόσωμες Akrapovic και σίγουρα δεν έβγαζε 160 άλογα στο τροχό…αλλιώς θα είχα αγοράσει εκείνο που παζάρευα πριν ασχοληθώ για τα καλά με το δικό μου!!!Το περιορισμένης παραγωγής SP (150 κομμάτια) έβγαινε με ολόσωμη εξάτμιση με δυο τελικά στη δεξιά μεριά το οποίο κατασκεύαζε η Arrow για λογαριασμό της Aprilia όπως άλλωστε έκανε και για όλα τα εργοστασιακά συστήματα των Mille εκείνης της γενιάς!!!Η δύναμη στο τροχό δεν έφτανε ούτε κατά διάνοια τα 160 αλλά ήταν λίγο πάνω από τα 112Ps που έβγαζε κατά μέσο όρο το Mille πρώτης γενιάς (ήταν περίπου στα 130Ps στο τροχό μιας και είναι άλλη διάμετρο και διαδρομή)!!!
Παράθεση από: backys στις Μάιος 26, 2008, 02:52:39 μμΣωστος ο Argi αλλα βαριεται να βαλει φωτο Εχουμε και λεμε:Αprilia RSV SBK βασισμενο στο Mille SP Απλα εξωγηινο Η Replica αυτου,πωλουνταν με ολοκληρες Akrapovic και τσιπακι by Aprilia και εβγαζε 160 αλογα....Τοτε....
Σωστος ο Argi αλλα βαριεται να βαλει φωτο Εχουμε και λεμε:Αprilia RSV SBK βασισμενο στο Mille SP Απλα εξωγηινο
Η Aprilia έχει συμμετάσχει με το τρικύλινδρο RS3 των 990cc που χαϊδευτικά επονομαζόταν Cube (εις τον κύβο). Τη πρώτη χρονιά (2001) έτρεξε για λογαριασμό της Aprilia ως αναβάτης εξέλιξης ο Regis Laconi ενώ την αμέσως επόμενη χρονιά (2002) οι εργοστασιακοί αναβάτες έγιναν δυο και ήταν ο Colin Edwards και ο Nori Haga οι οποίοι δεν κατάφεραν να δαμάσουν το πιο δυνατό MotoGP!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι