0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« - : Μάρτιος 20, 2008, 01:34:00 μμ »
Κάθε ένας άνθρωπος όταν έχει κάποιο όνειρο θέλει με κάθε τρόπο να το πραγματοποιήσει.
Όταν κυνηγώντας αυτό το όνειρο λοιπόν «ανεβάζει» και τους γύρω που τον παρακολουθούν, τότε με κάθε τρόπο χρειάζεται και τις επευφημίες και τα μπράβο όλων μας.

Έτσι λοιπόν ανοίγουμε αυτό τον χώρο (προς το παρόν) θέλοντας να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στον νεαρό "Πάνο" κι ένα ακόμη πιο μεγάλο στον Πατέρα του που σίγουρα ζει ποιο έντονα αυτό το «ταξίδι».

Προς το παρόν όλες τις πληροφορίες και το υλικό το δανειστήκαμε  από το minimotos.gr
, κι ευελπιστούμε σιγά σιγά να μαζευτεί κι εδώ «κάτι» μαζί με τα συγχαρητήρια από όλους μας.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
www.apriliabikers.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 04:12:53 μμ από powerphot »



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 20, 2008, 03:16:33 μμ »
Balkan Cup Roadracing 2007

Αντίθετα με τα υπόλοιπα Βαλκανικά κράτη, στην Ελλάδα η συμμετοχή νέων κάτω των 18 ετών σε αγώνες ταχύτητας δεν αποτελεί τίποτα περισσότερο από όνειρο λίγων, πιο ψαγμένων ίσως, πιτσιρικάδων. Οι υπόλοιπες Βαλκανικές χώρες όμως, παρά τις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, έχουν καταφέρει να κρατήσουν τις πόρτες τους ανοικτές στους νέους, όχι μόνον σε εθνικό επίπεδο αλλά και σε διακρατικά κύπελλα, δίνοντας την δυνατότητα να φτάσουν ακόμη και ως το ευρωπαϊκό!

Στην δική μας πραγματικότητα τώρα, έχοντας δεδομένη τη συμμετοχή στο νεοσύστατο θεσμό του «minimoto» για φέτος, η επόμενη σκέψη μας ήταν η συμμετοχή στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας στην κατηγορία 125 racing. Οι δυσκολίες πολλές και το νόημα τελικά θα ήταν ποιο? Ο αυτοσκοπός της συμμετοχής? Θα ήταν αρκετό αυτό? Μήπως αυτό που λείπει είναι ένας συνδετικός κρίκος, κάτι ας πούμε σαν το aprilia challenge, η δυνατότητα δηλαδή, μια πιο ομαλής μετάβασης αλλά και απόκτηση εμπειρίας με συμμετοχή από νεαρότερες ηλικίες?

Η ύπαρξη της κατηγορίας 125 Sport Production του Βαλκανικού με συμμετοχή οδηγών νεαρής ηλικίας, άρχισε να δημιουργεί λογικές διεξόδους στη σκέψη αλλά και υποθετικούς συνειρμούς. Οι δυσκολίες πάντα θα υπάρχουν σε κάτι νέο, για μας θα ήταν ν ανακαλύψουμε το πλαίσιο για τη συμμετοχή σε έναν τέτοιο αγώνα και να βρούμε μια μοτοσυκλέτα την οποία θα έπρεπε να ετοιμάσουμε σύμφωνα με τους κανονισμούς. Όλα ήταν άγνωστα, αυτό όμως που ήδη υπήρχε, η κινητήριος δύναμη, ήταν η διάθεση μας να τ ανακαλύψουμε.

Την περίοδο που όλοι οι «σπόροι» είχαν φυτευτεί, στη χώρα μας θα διοργανωνόταν ο πρώτος γύρος του Βαλκανικού κυπέλλου στις Σέρρες. Δεν γνωρίζαμε τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τις ηλικίες, τον τεχνικό κανονισμό που ορίζει τις μοτοσυκλέτες και τις μετατροπές που επιτρέπονται σ αυτές. Αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες ανακαλύψαμε την πρόθεση της ΕΘΕΑΜ να στηρίξει τους οδηγούς που θα αποτελούσαν την Εθνική ομάδα, η οποία και θα αντιπροσώπευε τη χώρα μας στο Βαλκανικό κύπελλο. Ακόμη όμως και χωρίς αυτή τη στήριξη, πόσο δύσκολη θα ήταν η συμμετοχή στη χώρα μας ή ακόμη και στη Βουλγαρία για ένα ή δύο αγώνες το χρόνο? Αντιπαραθέτοντας τα έξοδα δύο αντίστοιχων συμμετοχών στην κατηγορία 125 racing η απόκλιση δεν θα ήταν μεγάλη.

Ατυχές γεγονός στάθηκε η αδυναμία να παραβρεθούμε στον αγώνα των Σερρών, αν αυτό είχε γίνει, αρκετά από τα παραπάνω «αινίγματα» για τις προϋποθέσεις συμμετοχής θα είχαν αποκαλυφθεί και ίσως τα πράγματα να είχαν δρομολογηθεί νωρίτερα. Ο αγώνας παρόλα αυτά αποκάλυψε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, η Βουλγαρική ομάδα η οποία κατέβασε δύο πιτσιρικάδες στη σύνθεση της εθνική της ομάδας, κατάφερε να μαζέψει ένα σημαντικό αριθμό βαθμών από την κατηγορία 125sp οι οποίοι την βοήθησαν να καταταγεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας εθνικών ομάδων, παρά την επικράτηση μας σε άλλες κατηγορίες!

Οι επαφές μας με την ΕΘΕΑΜ, προκειμένου να δημοσιοποιήσουμε την σκέψη και πρόθεσή μας καθώς και να ζητήσουμε τη συνδρομή της για να πάρουμε τους κανονισμούς και να μάθουμε αν είμαστε μέσα στα όρια ηλικίας, ήταν το επόμενο βήμα. Παρά την αδυναμία εύρεσης των αντίστοιχων κανονισμών -οι απαντήσεις που παίρναμε από το εξωτερικό παρέπεμπαν σε γενικότερους κανονισμούς της UEM και τις FIM- όλα έδειχναν ότι ένα aprilia που να είχε τρέξει στο challenge ήταν μέσα σε αυτούς, έστω κι αν χρειαζόταν κάποιες μικρές αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Αλλά και από τις συμμετοχές των Βουλγάρων φαινόταν ότι και με την ηλικία είμαστε μέσα, πράγμα που μας επιβεβαιώθηκε και επίσημα λίγες μέρες πριν τον αγώνα.

Το μόνο που έμενε ήταν η απόφαση, η «εκταμίευση» ενός εξωλογιστικά υπολογισμένου ποσού και οι αντίστοιχες επαφές που θα μας έφερναν κοντά στο να αποκτήσουμε έγκαιρα ένα μάχιμο μηχανάκι. Ευτυχώς ο χρόνος του αγώνα θα συνέπιπτε με τη προγραμματισμένη καλοκαιρινή άδεια κι έτσι θα μπορούσαμε να αποφύγουμε έναν ακόμη πονοκέφαλο. Η ΕΘΕΑΜ από τη πλευρά της, απάντησε στην πρότασή μας για τη συμμετοχή λαμβάνοντας υπ όψιν τα θετικά στοιχεία και το όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει η εθνική ομάδα στη συγκομιδή βαθμών, με την παρουσία ενός αναβάτη στα 125sp, έστω και μόνον με τον τερματισμό του. Η πρότερη παρουσία άλλωστε και η τρίτη θέση στη βαθμολογία του πανελλήνιου επάθλου minimoto, μετά από τρεις αγώνες, προδιέθεταν θετικά για την όρεξη και τη θέληση του πιτσιρικά.

Προχωρώντας ένα βήμα ακόμη η ΕΘΕΑΜ, μέσω των επαφών της, προσπάθησε να διερευνήσει την πιθανότητα εύρεσης ενός race ready 125sp στη Σερβία προς ενοικίαση!!! Αν μπορούσαμε να βρούμε ένα έτοιμο μηχανάκι για αγώνα και σεταρισμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς αλλά και τις συνθήκες της πίστας, τότε το «κέρδος» θα ήταν πολλαπλό. Όλα αυτά βέβαια συναρτήσει του τιμήματος που θα ζητούσαν. Όμως δεν χρειάστηκε να αναρωτηθούμε πολύ για το αν θα μπορούσαμε ή όχι να ανταποκριθούμε οικονομικά, η απάντηση ήταν «υπάρχει ένα, αλλά είναι προς πώληση έναντι του ποσού των 2.500 euro». Έτσι, σχεδόν αυτόματα, ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός «βοήθεια του κοινού» όπου αρκετοί φίλοι έψαξαν μαζί μας και βοήθησαν για να βρούμε ένα μηχανάκι που θα ήταν κατάλληλο αλλά και συνάμα οικονομικά «ανεκτό».

Ο χρόνος ήταν ελάχιστος και οι περισσότερες συνθήκες, άγνωστες. Μια λέξη που θα μπορούσε να συνοψίσει το όλο εγχείρημα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι...το «ρίσκο», έτσι τουλάχιστον λέγανε οι κοντινοί μας, γνωστοί και φίλοι, «στα τυφλά». Μόνο που εμείς δεν βλέπαμε τι θα μπορούσαμε να χάσουμε, μπροστά μας απλωνόταν μόνον μια περιπέτεια. Αυτό ήταν όλο, μια περιπέτεια, που θα μας γέμιζε νέες εικόνες κι εμπειρία. Και άξιζε τον κόπο. Από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που όλα αυτά είναι ένα λιθαράκι στο βωμό των αναμνήσεών μας.

Με τη συνδρομή των φίλων λοιπόν, την άγνοια παραμάσχαλα και την βάρκα που βαφτίσαμε ελπίδα κλείσαμε ένα ραντεβού στην πίστα των Σερρών την Δευτέρα προ του αγώνα. Το μοναδικό race ready μηχανάκι που μπορέσαμε να ανακαλύψουμε θα μας περίμενε εκεί για την πρώτη επαφή. Ο στόχος ήταν η συμμετοχή, σκοπός η σημαία τερματισμού και απαραίτητη προϋπόθεση ν αντέξει το μηχανάκι τον αγώνα. Η περιπέτεια είχε ήδη αρχίσει.

Αυτό το «ταξίδι» δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη βοήθεια και στήριξη, πρώτα απ όλα, όλης της οικογένειας η οποία συμμετείχε «ψυχή τε και σώματι» θυσιάζοντας όποια σκέψη και προετοιμασία για διακοπές καθώς και διαθέτοντας οποιοδήποτε οικονομικό πόρο. Των τριών φίλων απ το bikenet.gr «stokos, dimdoc, 996» και του Αλαμάνου απ τις Σέρρες ώστε να μπορέσουμε να βρούμε το RS, τον "dkont" απ το motoracing.gr όπου ήταν εκεί όταν ήμασταν έτοιμοι να «μεταθέσουμε» την όλη προσπάθεια σε μεταγενέστερο χρόνο, την ΕΘΕΑΜ που μας έδωσε τη δυνατότητα και την τιμή να γίνουμε μέλος την εθνικής μας ομάδας και στήριξε την προσπάθειά μας, τον Αντρέα Ψυχογιό που έκανε τα πάντα και ήταν η «ψυχή» αυτής της ομάδας! Τα μέλη της εθνικής αποστολής που ήταν δίπλα μας κάθε στιγμή, και τέλος, όλους τους φίλους που το ενδιαφέρον και η «παρουσία» τους αναζωπύρωναν συνεχώς τη θέληση να προχωρήσουμε.

{Σταμίρης Ιωάννης}

Πηγή:
minimotos.gr

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 20, 2008, 03:23:07 μμ »
Balkan cup - 3ος   γύρος
Pleven - Βουλγαρία 4/9/2007


Μετά την επιστροφή μας από τη Σερβία ο μοναδικός σκοπός ήταν να ετοιμάσουμε το μηχανάκι ώστε να γίνει λίγο πιο ανταγωνιστικό για τον αγώνα της Βουλγαρίας που θα ήταν σε 3 βδομάδες. Ο χρόνος ελάχιστος αλλά με την συνδρομή φίλων, βρήκαμε σχεδόν οριακά λίγο χρόνο στο πιεσμένο πρόγραμμα του Βασίλη Ζαφειρίου ή δικτυακού Bill. 'Ενα service, ένα πιστονάκι, γρήγορο στρωσιματάκι κι ένα τεστ στο TD που θα γινόταν  την ίδια μέρα με τον αγώνα κυπέλλου Βορείου Ελλάδος το Σάββατο πριν τον 6ωρο στις Σέρρες...

Το Σάββατο μπήκα στην πίστα με αρκετή δύναμη στο μοτέρ, κατάφερα να πιάσω και να κατεβάσω το χρόνο μου άμεσα την πρώτη και τη δεύτερη φορά που γύρισα, αλλά την τρίτη ήρθε η καταστροφή όταν το μοτέρ κόλλησε από μπιλιοφόρο στην Κ14.

Την επιστροφή στην Αθήνα ακολούθησε ένας χαμένος από χέρι αγώνας για να προλάβουμε να επισκευάσουμε το μοτέρ, ήταν ήδη Τετάρτη και την επόμενη μέρα η αποστολή θα αναχωρούσε... Απελπισία! Αλλά.., την αναπάντεχη λύση έδωσε η προσφορά των Βούλγαρων να μας δανείσουν μηχανάκι για τον αγώνα! Απίστευτο κι όμως αληθινό!!! Ένα κουκλί φρεσκοβαμμένο RS με περίμενε στο Pleven...

Η χαρά μου ήταν μεγάλη στην αρχή, μετριάστηκε όμως αμέσως μόλις βάλαμε το μηχανάκι μπροστά. Δύναμη πουθενά, λίγο μόνον στις αλλαγές χαμηλά κι αυτό ήταν όλο. Η αγαπημένη μου βροχή έκανε την επανεμφάνισή της και στο μοναδικό 30λεπτο χρονομετρημένο είχα τον 4ο χρόνο για 8 γύρους, μόλις έπεσε η σημαία και βγήκα, ένας Βούλγαρος μου την έκανε και για 0,3 μου παραχώρησε την 5 θέση στην εκκίνηση, από 12 συνολικά συμμετοχές.

Η μέρα του αγώνα δεν ήταν όμως βροχερή, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση ήμουν μόλις 10ος με μια ευθεία όσο των Σερρών κι άλλη τόση μπροστά μου!!! Στο πίσω σφικτό κομμάτι πήρα το αίμα μου πίσω βέβαια, κλείνοντας τον πρώτο γύρο 7ος αλλά δυστυχώς, στην ευθεία ξανά, οι προπορευόμενοι με πολλή περισσότερη δύναμη αύξησαν ακόμη περισσότερο τη διαφορά.

Όσο κι αν κατέβαζα το χρόνο, μου ήταν αδύνατο να πλησιάσω πιο μπροστά. Για μια ακόμη φορά έκανα ένα μοναχικό αγώνα, αυτή τη φορά σε μια τεράστια πίστα που η ευθεία της ήταν η μεγαλύτερη που έχω δει. Ο αγώνας ήταν 8 γύρους κι όταν κοίταξα να δω σε ποιόν ήμουν είδα ότι είχαμε 1 ακόμη για τον τερματισμό, τότε, ήρθαν και οι πρώτες στάλες της βροχής. Ήταν όμως αργά.

7ος γενικής, 6ος κατηγορίας ήταν ο τελικός απολογισμός αρκετά μακριά από τις προσδοκίες μου κι αφήνοντας με αρκετά απογοητευμένο από τα μηχανάκια που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, συγκρίνοντας τα βέβαια με αυτά των Σέρβων, Βούλγαρων και Ρουμάνων.

Μήπως τελικά αυτό το ταξίδι το ξεκινήσαμε λίγο βιαστικά? Μήπως η περιπέτεια να έχει μεγαλύτερο "κόστος" από όσο περιμέναμε? Ίσως...

Απ΄ την άλλη όμως είδαμε πολλά, πάθαμε περισσότερα, μάθαμε λίγα ακόμη. Πιθανόν κάποιοι να προτιμούσαν τις διακοπές τους, όχι όμως εγώ. Το παλεύουμε ακόμη, αν τα καταφέρουμε θα δηλώσουμε παρουσία και στον τελευταίο αγώνα στην Τουρκία το Νοέμβρη, αν όχι θα τους περιμένω... Ραντεβού του χρόνου στις Σέρρες.

Πηγή:
minimotos.gr




« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 03:50:40 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 20, 2008, 03:35:09 μμ »
Balkan cup - 4ος   γύρος
Korfez Yaris Pisti - Izmit, Turkey 4/11/2007


Αποστολή στην Τουρκία, στη θάλασσα του Μαρμαρά, λίγα χλμ έξω από την Κωνσταντινούπολη στο Korfez του Izmit βρίσκεται η πίστα Korfez Yaris Pisti όπου θα γινόταν ο 4ος   γύρος του Βαλκανικού ταχύτητας και συγχρόνως το Ευρωπαϊκό και Βαλκανικό κύπελλο supermoto.



Μπορεί να υποθέτετε ότι η Τουρκία βρίσκεται λίγο πιο πίσω από μας σε θέματα μοτοσυκλέτας, οκ! μόνο που η χώρα αυτή διαθέτει δύο πίστες σε μέγεθος λίγο μικρότερο των Μεγάρων στις οποίες γίνονται αγώνες ταχύτητας ενώ στα σκαριά βρίσκεται μια ακόμη που φιλοδοξεί να φιλοξενήσει αγώνες motoGP, κι όλα αυτά βέβαια εκτός του instabul park.


  κάνουν αγώνες για όλους... πολλές κατηγορίες
και CBR125 και CBF250 cup με μπόλικες παροχές για τα νεούδια


Σε θέματα οργάνωσης, και ασφάλειας (έξοδοι διαφυγής) υστερούν, όμως από πλευράς κτηριακής υποδομής, εγκαταστάσεων και φιλοξενίας είναι πολύ καλοί. Τουλάχιστον όσον αφορά την πίστα του Korfez που επισκεφθήκαμε!


Ήρθε με δύο συναθλητές της (!) απ' το CBR125cup και με ρώταγαν για το RS,
πρώτος της αγώνας, τερμάτισε 6η με 3'' διαφορά από τον πρώτο!!!


Η Ελληνική αποστολή ξεκίνησε από την Αθήνα την προηγούμενη Πέμπτη με σκοπό να βρίσκεται στην πίστα νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής ώστε να περνάγαμε τεχνικό έλεγχο και να μπαίναμε στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Την επόμενη μέρα θα είχαμε μόνο δύο χρονομετρημένα και την Κυριακή warm up και αγώνα.

Και η περιπέτεια ξεκινάει, Παρασκευή πρωί και είμαστε σκαλωμένοι στα σύνορα περιμένοντας δύο fax που θα μας εξασφάλιζαν τη διέλευση, fax που άργησαν να έρθουν και κατά συνέπεια αργήσαμε και μεις να φύγουμε, μετά, κολλήσαμε στην κίνηση γύρω από την Κωνσταντινούπολη η οποία θύμιζε κόλλημα στη δική μας εθνική (στο ποτάμι) μόνο που τα χιλιόμετρα ήταν πολλά, πάρα μα πάρα πολλά.

Φτάσαμε αργά, είχε ήδη βραδιάσει, ένα γρήγορο κοίταγμα στα μηχανάκια, πακετάρισμα και βουρ για φαί και ύπνο. Εγερτήριο στις 6,  τεχνικός στις 8,  χρονομετρημένα στις 9! Τρέχουμε τώρα!!!



Πηγή:
minimotos.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 03:51:06 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 20, 2008, 03:36:19 μμ »
Balkan cup - 4ος   γύρος
Korfez Yaris Pisti - Izmit, Turkey 4/1α1/2007


Σάββατο πρωί και τα μηχανάκια μπαίνουν να σκουπίσουν την πίστα από την υγρασία της προηγούμενης βρόχινης μέρας, ευτυχώς όμως ο καιρός ήταν συννεφιασμένος, χωρίς βροχή και ανεκτή θερμοκρασία. Παρών στα 600 τα αδέλφια Sofoglu o παγκόσμιος πρωταθλητής Kenan και ο Sinian, τοπικός «ήρωας».  Ο Kenan, όπως ήταν αναμενόμενο πήγαινε αέρα, πραγματικά αέρινος με απίστευτη ροή και ένα μηχανάκι που ακουγόταν σαν δίχρονο 125αρι στις αλλαγές ταχύτητας!!! Ο δε Sinian ήταν η σκούπα, κολλημένος πίσω του στο +1 +2 καθάριζε ότι μπορεί να ακολουθούσε…

Κάπου κει σκάει και η πρώτη μπόμπα, ο Sinian έκανε τον Άλκη μπερμ!!! Πάνω που είχε μπει και γνώριζε την πίστα σε γρήγορους ρυθμούς, τον χτύπησε ο Sinian από εσωτερική και τον πέταξε στα χωράφια (ευτυχώς γιατί σε κάποια άλλα σημεία η πίστα είχε λάστιχα και.. τοίχο!!!!) με μπόλικα χιλιόμετρα. Το μηχανάκι για κλάματα (κυριολεκτικά) και ο Άλκης με τραυματισμένο γόνατο (ευτυχώς όχι σοβαρό).



Αυτή ήταν η αρχή, στη συνέχεια δεν ξέραμε από πού μας έρχεται… ο Ταγκλής, έξοδο-πτώση χωρίς τραυματισμό, ένα καπάκι σπασμένο και ένας στραβωμένος λεβιές, γρήγορη επισκευή και βουρ μέσα γιατί έπρεπε να μάθουν την πίστα.



Ο πολίτης έρχεται με τραυματισμένο πόδι έσωσε την πτώση αλλά από το τίναγμα έσκασε το πόδι του πάνω στο λεβιέ και τώρα κούτσαινε και πονούσε. Τρία στα τέσσερα στα 600 ο Τριντής τη γλίτωσε οδηγώντας λίγο πιο συγκρατημένος μετά από αυτά που είδε!!!

Μπαίνει ο μικρός, στην αρχή δεν βλέπω να γράφονται οι γύροι του στην οθόνη, εκείνος βέβαια γυρνάει ψηλά μαθαίνοντας την πίστα και ακολουθώντας την οδηγία safe και ροή, μάθε… κυνηγητό με τη διοργάνωση και μετά 5-6 γύρους μετράει το χρονόμετρο, τσαφ έξω σπρώχνοντας, ανέβαζε στροφές!! Πιθανό πρόβλημα στο καρμπυρατέρ, το ελέγχω λίγο και τον ξαναστέλνω μέσα, προλαβαίνει 2 γύρους και κάνει 6’’ πίσω από τον πρώτο.

Είμαι πάνω στο μηχανάκι και λύνω-δένω για να προλάβω να το ετοιμάσω για τα δεύτερα, στο χρόνο που μεσολάβησε ο πανικός συνεχίζεται, σειρά του Νέστωρα, έρχεται με τα μάτια έξω κι ένα χαμόγελο μέχρι τ’ αυτιά! (Ξέρετε πως γελάει ο Ηρακλής? Κολλάει το χαμόγελο σα καρτούν και μετά χαζεύεις οδοντοστοιχία…) μετά από πολύ κούνημα στο μπροστινό χάνει το μηχανάκι… του δίνει μια να φύγει, πέφτει αυτός και το μηχανάκι πάει ευθεία (το οποίο και κυνηγάει τον προπορεύομενο Ψυχογιό που ευτυχώς δεν πάτησε φρένα!!) χτυπάει στον ένα τοίχο και  συνεχίζει, περνάει απέναντι και βγαίνει στην επόμενη στροφή, παρκάρει όρθιο στα λάστιχα!!! Ο κριτής δεν πίστευε στα μάτια του, ο Νέστωρας δεν κατάλαβε τι έγινε κι έψαχνε να δει που χτύπησε το μηχανάκι. Επιστρέφει στα πίτς και κάπου κει ακούω ο Θανάσης… Τανκ σλάπινγκ στην ευθεία, φεύγει με πολλά το μηχανάκι χτυπάει από τη μια και σκάει στον τοίχο απέναντι, κώλος! Ο Θανάσης χτύπησε αλλά ευτυχώς όχι σοβαρά.

Μπαίνει ο Νάκης στα motard η πίστα έγινε μόνο ασφάλτινη (για ασφάλεια –λάσπη) αλλά είναι μεγάλη, θέλουν μάκρεμα τα μηχανάκια, και το δικό του δεν αλλάζει από τετάρτη σε πέμπτη!!!! Bγάζει το παλικάρι δοκιμαστικά και αγώνες με τετάρτη… σφαζότανε με τους άλλους δύο, είχε περάσει και δεύτερος και πρώτος!!! Τερμάτισε στο σβέρκο τους σε μια πίστα 1950μ. με τετάρτη λέμε!!!!




Πηγή:
minimotos.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 03:53:07 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 20, 2008, 03:37:59 μμ »
Balkan cup - 4ος   γύρος
Korfez Yaris Pisti - Izmit, Turkey 4/1α1/2007


600νέων είπαμε, χέστ… όχι λάθος, το σασμάν… αλλά ο Μητσάρας πίσω είχε τον λεκε...εεε την αχλάδα-ουρά κλπ κλπ. Είχε καθαρίσει το κύπελλο από πριν, κυπελλούχος νέων 600 στο Βαλκανικό ήδη από τον προηγούμενο αγώνα!

1000νέων έκανε 3 τις πρώτες θέσεις στους 4 αγώνες του Βαλκανικού, στην Τουρκία είπε άντε γεια, γρήγορος, θετικός, αεράτος, αδιαφιλονίκητος… ο ύμνος μας στην Τουρκία, γεια σου ρε Μανώλη!



Νάκης τα’ παμε, μια πέμπτη να ’χε το παλικάρι… στο βάθρο, εκεί στην τρίτη θέση του Ευρωπαϊκού, στην τρίτη και του Βαλκανικού, α ρε… θ’ ακούγαμε τον ύμνο… δε πειράζει, άμα δε βουρκώσεις τώρα, πότε?



1000 Ανδρέας τέταρτος, τα λάστιχα απάτητα στην άκρη, οι κουβέρτες βγήκαν όλα ήταν έτοιμα και μετά στοπ η διαδικασία εκκίνησης... – σταντς… οι δύο πρώτοι φοράνε ακόμη τις κουβέρτες, γύρος προθέρμανσης, στήνονται ο Ανδρέας πουθενά!!! Ο Νέστωρας βγαίνει πιτς με το μηχανάκι να δουλεύει με 3?.. 2? Κυλίνδρους θα σας γελάσω τέτοιο ήχο δεν ξανάκουσα! Στήνονται, μαρσάρουν ο Ανδρέας πουθενά!!!, τελευταίος ο Θανάσης Κοντίνος, είδε κι απόδε το παιδί και βούτηξε το 600 του αδελφού του, αλλαγή στους σένσορες, κόκκινα αυτοκόλλητα, νούμερα και μέσα, βουρ να τρέξει στα 1000 κι αυτός μπας και πάρουμε κάνα βαθμό, Ανδρέας πουθενά!!!…. φώτα, σβήνουν, φεύγουν, στρίβουν….έρχονται, ξαναπερνάνε Ααααααα να κι ο Ανδρεεεεάς!!! τι κάνει τους κυνηγάει με 1,5 πίστα διαφορά?.... ε σιγά μη δεν έτρεχε, έπεσε, έσπασε το πατάκι αριστερά και πάταγε στον αέρα! στράβωσε ζάντα, κλιπόν, έσπασε καπάκι… κάτι λαδάκια… δεν καταλαβαίνει το άτομο ο πρώτος τον πέρασε, ο δεύτερος δυσκολεύτηκε, ο τρίτος του 'φυγε το πιπι για να τον περάσει… και το άτομο δεν είχε που να πατήσει, με τα χέρια στραβά στο τιμόνι και τη ζάντα να χοροπηδά!….


 Κρίμα, εδώ θα παιζόταν κύπελλο, αλλά και μάλλον η Τρίτη θέση του Βαλκανικού
(την οποία και τελικά κέρδισε με το πείσμα και τη μαχητικότητά του)

Η επιστροφή είχε κι αυτή ένα ευτράπελο… μένει νταλίκα από πετρέλαιο? Συνέβη και αυτό!!! @@ το βενζινάδικο που στέρεψε στα σύνορα, το ένα και μοναδικό που έκλεισε και την Εγνατία που για 100+ χλμ δεν έχει βενζινάδικα. Πάλι καλά που έχουν κάτι self service, κουλοχέρης κι έτσι δηλαδής… α και το κάνιστρο… κουβαλάτε και κάνα κάνιστρο στ’ αμάξι, ποτέ δεν ξέρεις…     


Όχι δεν είναι ο Πάνος με το 675 του Ταγκλή,
είναι ο Μάριος με κράνος, φόρμα, μπότες, γάντια του Πάνου!
όσο για το δικό του εξοπλισμό... ένα ακόμη ευτράπελο, γύρισαν Αθήνα!!!


Πηγή:
minimotos.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 03:56:12 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 20, 2008, 04:14:19 μμ »
Balkan cup - 4ος   γύρος
Korfez Yaris Pisti - Izmit, Turkey 4/1α1/2007


Δημήτρης Κοντίνος πρόβλημα κι αυτός με το σασμάν οι ταχύτητες δεν μπαίνανε σωστά στην προσπάθεια να κουμπώσει πέμπτη κοιτάει το λεβιέ, την καρφώνει, ανοίγει, κοιτάει μπροστά και είναι στα χορτάρια προς τοίχο μεριά!, δεν το σηκώνει σκάει την Πέμπτη και μπαίνει στην άσφαλτο χορεύοντας, για να δηλώσει αργότερα: «χέστηκα!!!»

Το μηχανάκι του Πολίτη μένει από μπαταρία, δεν παίρνει μπροστά, καλώδια κλπ κλπ για να προλάβει το session… Το μηχανάκι του Νέστωρα βγαίνει έξω με κινητήρα που τρικλίζει, τροφοδοσία, μπουζί, κύλινδρος, το έχουν κάνει βίδες και ξηλώνουν ράβουν απ’ το διαλυμένο μηχανάκι του Θανάση...

Ο μικρός ξαναμπαίνει, το μηχανάκι δούλεψε, γυρνάει 6’’ κάτω, έχει τρίτο χρόνο με 1’’+1’’ διαφορά από τον πρώτο-δεύτερο και 2,5’’ μπροστά από τον τέταρτο. Ο Στρατάς έχει πρώτο χρόνο στα 1000 νέων, ο Ψυχογιός 4ος στα 1000 και τον Νέστωρα να προσπαθεί να φτιάξει το μηχανάκι του. Τριντής και Ταγκλής στο 7, 8 ή 9 (δεν θυμάμαι, γέρασα!) Πολίτης στο τέλος με το πόδι να πονάει μεν, θα τα καταφέρω να λέει δε. Άλκης εκτός, Θανάσης εκτός, Νέστωρας παίζεται, Κοντίνος κι αυτός πίσω με το πρόβλημα στο σασμάν.

Αποδεκατισμένοι, συγκεντρωμένοι όσο μπορούμε στον εαυτό μας αλλά δίνοντας κουράγιο και πειράζοντας ο ένας τον άλλο πάμε βουρ για το γκριντ, ημέρα αγώνα με ήλιο/συννεφιά και λίγο κρύο. Δεν βρέχει, οκ πάμε.

Πρώτος ο junior. 



 Εκκίνηση για τα πανηγύρια, από 3ος στα  50 μέτρα  ήταν 8ος – 9ος και βάλε, το κεφάλι κάτω, στην Κ1 στρίβει πλάι πλάι με τον τρίτο από την εσωτερική, στην επόμενη είναι απ’ έξω και χάνει λίγο μετά όμως παρακάτω έχει φρένα, άντε γεια! Στρίβει στην ευθεία τρίτος με +3 και έριχνε +1,5 σε κάθε γύρο αλλά έμενε και πίσω + περίπου ένα από τους δύο πρώτους,  στο +6 του δίνω «οκ» και γυρνάει σταθερά και safe (λίγο στην αρχή καλά ήτανε, μετά βαρέθηκα, είπε!) τερματίζει 3ος. Ούτε σημαία δεν είχαμε, κατεβάσαμε το «κατάρτι» απ’ την νταλίκα λέμε!!!



600 κι όμως ο Πολίτης στον πρώτο γύρο 5ος!!! Από το τέλος??? Ναι, ναι, μπροστά ο αέρα πατέρα Sofoglu με τη σκούπα του δεύτερη και τον Τούρκο πρωταθλητή των 600 τρίτο, τέταρτος δε θυμάμαι ποιος Τούρκος αλλά τον έφαγε η μαρμάγκα, Πολίτης τέταρτος, μετά ένας Βούλγαρος που στο σβέρκο του είχε Τριντή και Ταγκλή, άντε γεια, κάναμε το 4-5-6. Μπράβο ΡΕ!!!!


Πηγή:
minimotos.gr

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 20, 2008, 05:00:38 μμ »
Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ :brv: :brv: :gra1 στο παλικαρι!!Παντα νικες.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 20, 2008, 05:43:39 μμ »
Forza Πανο !!!  :wine: :brv: :souza:

Powerphot  :prm

*

888

Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 20, 2008, 05:49:06 μμ »
ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια  :)

Στην τουρκία έγινε όντως το έλα να δεις!
Ήταν ο kenan μπροστά, απίστευτα γρήγορος οδηγός, ποίημα να το βλέπεις, το 600 το πήγαινε σαν 125αρακι!
ομιλητικός, φιλικός, άνετος, χαρούμενος... ο αδελφός του ήταν αλλιώς τερατάκι στο σώμα και τη φάτσα, το είχε πάρει πατριωτικά! κυριολεκτικά εμβόλησε τον Άλκη, όταν πήγαμε στο παντοκ του κεναν (ο αλκης είχε παρει συνέντευξη παλιά του κενάν και γνωριζονται) και του είπαμε τη φάση, έβαλε χέρι στον αδελφό του, ο οποίος και δεν πολυχαμπάριασε!!!

Πολλοί φίλαθλοι τούρκοι ήρθαν να δουν και να συγχαρούν από κοντά τον κεναν για το παγκόσμιο, το βαλκανικό ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για όλους τους.

Εκτός από τα ζόρια που τράβηξε η ελληνική ομάδα, η απόστολή στην τουρκία ήταν πολύ καλή εμπειριά (και αγωνιστικά!)

---
Bill's aprilia RULEZZZZzzs
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2008, 11:57:45 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 20, 2008, 05:51:10 μμ »
ΤΟ ΕΥΓΕ !!!!  ειναι λιγο !!!

 :kalo: :kalo: :kalo:

Keep on Running !!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 20, 2008, 05:51:42 μμ »

Αλλά ας μην σκίζουμε άλλο το ποστ για το συνεργείο του Bill...


Όντως, άλλα φρόντισε ο powerphot για αυτό. Ετσι μπορούν να μάθουν περισσότεροι για τα κατορθώματα σας.

*

pangeo200

Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 20, 2008, 06:14:47 μμ »
μπραβο μπραβο!!!!  συνεχησε πανο!!
πολυ καλη δουλεια powerphot!!!

*

FACTORINHO

Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 20, 2008, 06:16:06 μμ »
O φιλος μας ο Βασιλακης ειναι ο επιστημονας των APRILIA και οχι μονο.Για τις τιμες δεν χρειαζεται να πω τιποτα,ολοι το ξερετε οτι μας κοροιδευει και προσπαθουμε να του δωσουμε κατι παραπανω για να μην το κλεισει το μαγαζι  :D. Αλλα το κορυφαιο ολων ειναι οτι αν εχεις καποιο προβλημα τον παιρνεις ενα τηλεφωνο και στο λυνει εξ αποστασεως.Αυτα ουτε ο Γιακουμπ δεν μπορει να τα κανει.Μιλαμε για διακεκριμενο επιστημονα :kalo:

*

nasos-v

Απ: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ! "Πάνος Σταμίρης"
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 20, 2008, 07:45:39 μμ »
 :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:
για τους αγωνες σας εντος αλλα και ΕΚΤΟΣ πιστας!!!

 :wine: :wine: :wine: :gra1 :gra1 :gra1 :gra1

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης