0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Σε συνέχεια του άρθρου των δοκιμαστικών της Μαλαισίας η RS-GP έλαβε μέρος στα επίσημα δοκιμαστικά του Qatar με αναβάτες τους Aleix Espargaro και Bradley Smith.




Ντόχα (Κατάρ), 24 Φεβρουαρίου 2020:

Μετά το θετικό ντεμπούτο στις δοκιμές της Μαλαισίας, η προσδοκία για την RS-GP   ήταν υψηλή σε αυτό το τεστ σε μια νέα πίστα, όπου εν τέλει το νεοσύστατο ιταλικό V4 δεν απογοήτευσε, επιβεβαιώνοντας για τους αναβάτες και την ομάδα την καλή απόδοση που έδειξε και στα προηγούμενα δοκιμαστικά.

Οι τρεις μέρες (22-24 Φεβρουαρίου) δοκιμών στο Κατάρ ήταν η τελική πράξη πριν από το άνοιγμα του παγκόσμιου πρωταθλήματος που είχε προγραμματιστεί για την όγδοη Μαρτίου, στην ίδια πίστα.

Για την Aprilia Racing Team Gresini, το πρόγραμμα δοκιμών ήταν εξαιρετικά έντονο. Ο Aleix Espargaró και ο Bradley Smith, εκτός από την αύξηση της αυτοπεποίθησής τους στη μοτοσυκλέτα, εργάστηκαν πολύ και οι δύο για να ενοποιήσουν την τεχνική βάση και να αρχίσουν να αναπτύσσουν το RS-GP στην αγωνιστική διαμόρφωση. Ένα εντελώς παρθένο έδαφος για ένα project που μετράει λιγότερες από τέσσερις εβδομάδες.

Την τελευταία ημέρα των δοκιμών, ο Aleix έκανε ένα long run  που τον άφησε πολύ ικανοποιημένο, γυρίζοντας με ωραίο ρυθμό γύρω από το 1'55. Ο καλύτερος χρόνος του τις τρείς αυτές ημέρες ήταν 1'54.432.





Ο Bradley δοκίμασε πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις και λύσεις στα ηλεκτρονικά, αλλά επειδή ολα σχεδόν ειναι καινούργια στην RS GP '20 δεν υπάρχει πραγματικό μέτρο σύγκρισης οπότε είναι απλώς θέμα να νιώσουμε τις αντιδράσεις στην πίστα.

Ο Βρετανός τερμάτισε με τον καλύτερο χρόνο του στο 1'55.916.






ΠΗΓΗ : WIDE MAGAZINE (επίσημο περιοδικό Piaggio Group)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2020, 09:06:28 πμ από zisakos_1986 »


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
O πρωταγωνιστές δήλωσαν:

ALEIX ESPARGARÓ (μοτοσυκλέτα αρ. 41): Ήταν τρεις έντονες μέρες. Δεν κάναμε πολλούς γύρους, αλλά κάναμε πολλή δουλειά, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις αναπόφευκτες παιδικές ασθένειες που έρχονται μαζί με τη νέα RS-GP.

Συνολικά, επιβεβαιώσαμε τις δυνατότητες που είχαμε ήδη δει και στη Μαλαισία και σε αυτήν εδώ την πίστα.




Ειδικά σήμερα στην προσομοίωση του αγώνα: Ήμουν σε θέση να διατηρήσω έναν καλό ρυθμό. Στην πραγματικότητα, η αίσθηση βελτιώθηκε μετά από κάθε γύρο. Τώρα θα πρέπει να κάνουμε καλή δουλειά αναλύοντας τα δεδομένα τις επόμενες δέκα ημέρες και να κάνουμε τις σωστές επιλογές, συνθέτοντας ένα πακέτο που θα μας επιτρέψει να είμαστε ανταγωνιστικοί ήδη από το πρώτο σαββατοκύριακο αγώνων. Η Aprilia το θέλει, προσωπικά το θέλω και είμαι πεπεισμένος ότι θα πετύχουμε. "


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2020, 09:51:09 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
BRADLEY SMITH (μοτοσυκλέτα αρ. 38): «Κάναμε καλή δουλειά. Επικεντρωθήκαμε πρωταρχικά στη δοκιμή της λειτουργικότητας και στη συνέχεια σε μερικές ιδέες εξέλιξης, όχι μόνο βραχυπρόθεσμα, αλλά και για να δώσουμε στους μηχανικούς μια κατεύθυνση για την περαιτέρω μελλοντική εξέλιξη στους προσεχείς μήνες.





Σε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, κάθε γύρος είναι τόσο πολύτιμος όσο ο χρυσός. Ο πρώτος αγώνας στο ημερολόγιο είναι πολύ κοντά και πρέπει να επιταχύνουμε τη διαδικασία ανάπτυξης για να έχουμε μια καλή βάση για να ξεκινήσουμε. Όσον αφορά τη σημερινή διαδρομή και δοκιμή, είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχει σημειωθεί όσον αφορά το ρυθμό, ενώ δεν έχω ακόμα πολύ εμπιστοσύνη όταν προσπαθώ να κάνω ένα γρήγορο γύρο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα επί της παρούσης."





Να θυμίσουμε εδώ ότι οι αγώνες έχουν αναβληθεί μέχρι νεοτέρας λόγω της εξάπλωσης του ιού.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Κι ένα βιντεάκι εδώ... :kalo:

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
κοινως  παπαλα και φετος
https://mgp.gr/content.aspx?id=38292
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης