0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #30 - : Μάιος 26, 2008, 08:39:35 μμ »
Tο τελευταιο RSV Mille με αυτο το σουλουπι.
147??????? ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ????????  :hysterl :hysterl :hysterl

Χαλαρα με τα αλογα ρε μαγκες

http://www.motorcycle.com/news/news1146.html

147ααααααααααα...
...και πάλι πολύ αισιόδοξο είναι αυτό το νούμερο!!! ;)

...όσο για να φτάσει τα 160, θέλει πολύ δουλειά  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #31 - : Μάιος 26, 2008, 09:21:31 μμ »
τα παταω ΟΛΑ ρε!!!!!!!!!! :tez: :tez:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #32 - : Μάιος 26, 2008, 09:23:14 μμ »
γιατρος+aprilia  ξανα??


 :kalo: :kalo:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #33 - : Μάιος 26, 2008, 09:30:04 μμ »
Τι να πω......Μακάρι να δούμε το δίδυμο Rossi-Aprilia......

Ο Γιατρός καίγεται να τρέξει με ιταλικό εργοστάσιο.......Αλλά ακόμη και να μπει η  Aprilia στα MotoGp σύντομα,δεν νομίζω να ρισκάρει να τρέξει με πρωτοεμφανιζόμενη μοτοσυκλέτα.......Μακάρι αλλά δύσκολο........

Ωραίες οι φωτό με τα αγωνιστικά και η αναδρομή στα "παλιά"........ :kalo: :kalo: :kalo:

*

KANARIUS

Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #34 - : Μάιος 26, 2008, 09:44:30 μμ »
To ζητημα ειναι να καταφερει η μαμα ετερια να κατεβασει το μοτορι τουμπανο
και να τους παρει τα κεφαλια
στην πωρια βλεπουμε για τον rossi σαφως βεβεα και τον θελουμε :bye:

*

davide

Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #35 - : Μάιος 27, 2008, 09:34:25 πμ »
γιατρος+aprilia  ξανα??
:kalo: :kalo:

Αρχικά εγώ θέλω να δω την μαύρη Aprilia, με αυτοκόλλητα Chestrfield και το νούμερο 3!!! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #36 - : Μάιος 27, 2008, 10:13:09 πμ »
γιατρος+aprilia  ξανα??
:kalo: :kalo:

Αρχικά εγώ θέλω να δω την μαύρη Aprilia, με αυτοκόλλητα Chestrfield και το νούμερο 3!!! ;)
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

AKIS KARDITSA

Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #37 - : Μάιος 27, 2008, 10:54:39 πμ »
γιατρος+aprilia  ξανα??
:kalo: :kalo:

Αρχικά εγώ θέλω να δω την μαύρη Aprilia, με αυτοκόλλητα Chestrfield και το νούμερο 3!!! ;)

καθόλου απίθανο....ειδικά με τον αριθμό που ζητάς στα SBK ειναι αρκετά εύκολο.... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #38 - : Μάιος 27, 2008, 10:56:12 πμ »
Σωστος ο Argi αλλα βαριεται να βαλει φωτο :P

Εχουμε και λεμε:

Αprilia RSV SBK βασισμενο στο Mille SP Απλα εξωγηινο :kalo:

Η Replica αυτου,πωλουνταν με ολοκληρες Akrapovic και τσιπακι by Aprilia και εβγαζε 160 αλογα....Τοτε.... :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:


Βασικά ώρες ώρες είμαστε η παραπληροφόρηση η ίδια!!!

Το Aprilia Mille SP ουδέποτε έβγαινε στη παραγωγή με ολόσωμες Akrapovic και σίγουρα δεν έβγαζε 160 άλογα στο τροχό…αλλιώς θα είχα αγοράσει εκείνο που παζάρευα πριν ασχοληθώ για τα καλά με το δικό μου!!!

Το περιορισμένης παραγωγής SP (150 κομμάτια) έβγαινε με ολόσωμη εξάτμιση με δυο τελικά στη δεξιά μεριά το οποίο κατασκεύαζε η Arrow για λογαριασμό της Aprilia όπως άλλωστε έκανε και για όλα τα εργοστασιακά συστήματα των Mille εκείνης της γενιάς!!!

Η δύναμη στο τροχό δεν έφτανε ούτε κατά διάνοια τα 160 αλλά ήταν λίγο πάνω από τα 112Ps που έβγαζε κατά μέσο όρο το Mille πρώτης γενιάς (ήταν περίπου στα 130Ps στο τροχό μιας και είναι άλλη διάμετρο και διαδρομή)!!!

Λοιπον,βασικα τα μπερδεψαμε.....

Ο Backys εχει φωτο απο το αγωνιστικο του Haga.Αυτο βγηκε σε παραγωγη το 2002 ως Haga replica ειχε ομως 130hp μονο...

Εγω απο την αλλη μιλουσα για το Colin Edwards Replica που βγηκε το 2003.Αυτο φοραγε ολοσωμες ακραπες,57mm TB's,carbon φιλτροκουτι,φουλ carbon,ΟΖ racing ζαντες,κτλ,κτλ
Αυτο δεν απεδιδε 160 αλογα,αλλα 147hp (παντως καπου ειχα διαβασει οτι ευκολα φτανει τα 160 αλογα,απο εκει μαλλον το ξεσηκωσα το 160)

http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_colin_edwards_rsvr.shtml

Αυτοοοοοο.....

Φίλε Στράτο καλημέρα,

Καταρχήν πολύ με χαροποιεί αυτή η μικρή ιστορική αναδρομή στην ιστορία του Mille…

Μάλλον η μικρή παρεξήγηση όσον αφορά τις ιπποδυνάμεις έχει να κάνει με το γεγονός ότι εσύ (δηλαδή τα άρθρα που έδωσες link) αναφέρονται σε ονομαστικές ιπποδυνάμεις (στο στρόφαλο) που ανακοινώνονται από τα εργοστάσια και όχι σε ιπποδυνάμεις στο πίσω τροχό όπως μάλλον νομίζουν τόσο ο Backys όσο και ο Davide.

Όντως το Edwards είναι το πιο δυνατό Mille πριν τη μεγάλη αλλαγή που έγινε μετά το 2004. Tα 147Ps είναι η ονομαστική ιπποδύναμη του μοντέλου ΑΦΟΥ προσθέσεις το racing κιτ που ερχόταν μαζί με τη μοτοσικλέτα. Ανάλογα τα 160Ps που διάβασες ότι μπορεί να φτάσει αυτός ο κινητήρας είναι πάλι ιπποδύναμη στο στρόφαλο και ακούγεται απόλυτα φυσιολογική μόνο αν κάνεις ΜΕΓΑΛΕΣ αλλαγές στο κινητήρα (πιστόνια, εκκεντροφόροι κτλ). Για να σου δώσω όμως ένα μέτρο σύγκρισης θα σου πω μόνο τα εξής.

Το Aprilia Mille R του 2003 (ουσιαστικά ίδια μοτοσικλέτα με την Edwards δίχως το κιτ) έβγαζε σύμφωνα με το εργοστάσιο 130Ps ενώ τελικά στο πίσω τροχό έφταναν κατά μέσο όρο δέκα ίπποι λιγότεροι φτάνοντας περίπου τους 120Ps. Αν σε εκείνο το μοντέλο προσθέσεις μια ολόσωμη εξάτμιση θα δεις μια αύξηση στην απόλυτη ισχύ της τάξεως των 5Ps (όλα τα νούμερα είναι κατά προσέγγιση και διαφέρουν από κινητήρα σε κινητήρα) που σημαίνει ότι θα φτάσεις τα 125Ps. Με τα μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού (57mm από τα 51mm των εργοστάσιων) και τον τσιπακι που έδινε μαζί η Aprilia θα πάρεις ακόμα 5Ps φτάνοντας δηλαδή τα 130Ps περίπου στο πίσω τροχό. Αν τώρα θέλεις να είσαι ΠΟΛΥ γενναιόδωρος θα πεις ότι με το carbon φιλτροκουτι θα πάρεις ακόμα 5Ps φτάνοντας την συνολική μέγιστη ιπποδύναμη στα 135Ps στο πίσω τροχό!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: H Aprilia στα MotoGP;
« Απάντηση #39 - : Μάιος 27, 2008, 12:50:14 μμ »
Η Aprilia έχει συμμετάσχει με το τρικύλινδρο RS3 των 990cc που χαϊδευτικά επονομαζόταν Cube (εις τον κύβο).
Τη πρώτη χρονιά (2001) έτρεξε για λογαριασμό της Aprilia ως αναβάτης εξέλιξης ο Regis Laconi ενώ την αμέσως επόμενη χρονιά (2002) οι εργοστασιακοί αναβάτες έγιναν δυο και ήταν ο Colin Edwards και ο Nori Haga οι οποίοι δεν κατάφεραν να δαμάσουν το πιο δυνατό MotoGP!


Ακόμα κι αν ήταν ο πιο δυνατό μοτέρ (δεν το ξέρω αλλά έχω αμφιβολίες), η επιλογή των 3 κυλίνδρων ήταν λάθος. Ο Edwards πάντως δεν μιλάει με κολακευτικά λόγια για το επιχείρημα. Πολλά και άλυτα προβλήματα έκαναν το Cube μη ανταγωνιστικό.

Ως εγκάθετος που είμαι βάζω και μια σειρά φωτό απ΄το φλεγόμενο Cube. Ο Εdwards σώθηκε όταν πήδηξε απ΄το μηχανάκι με καμμιά 200άρα (!). Ως αιτία της φωτιάς αναφέρθηκε η τάπα στο ντεπόζιτο. (Ή δεν είχε κλείσει καλά ή ήταν ελαττωματική)

Για τα σενάρια Aprilia στα motogp, λυπάμαι αλλά είμαι απαισιόδοξος. Μακάρι να μπει αλλά ο ανταγωνισμός είναι σε άλλο πλανήτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2008, 12:54:09 μμ από Byron »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης