0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 29, 2007, 02:33:38 πμ »
Στην δεύτερη μέρα των δοκιμαστικών στην πίστα της Jerez de la Frontera, ξεκινούν τα προβλήματα για τον Αυστραλό πρωταθλητή Casey Stoner. Ο αναβάτης της Ducati έπεσε στην 3η στροφή της πίστας, τραυματίζοντας σοβαρά τον ώμο του. Η επιστροφή του στις πίστες προβλέπεται προς το τέλος του Ιανουαρίου. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσει πολύτιμο έδαφος στην βελτίωση της νέας Ducati και στην επιλογή των σωστών ελαστικών.
Ένας καταπληκτικός Dani Pedrosa σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με 1'39”993. Ακολούθησαν οι Rossi, Nakano και δύο πρωτάρηδες στην κατηγορία DeAngelis και Dovizioso. O Melandri συνεχίζει να έχει δυσκολίες πάνω στην σέλα της Ducati.


Οι χρόνοι:

1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 39.993 secs
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1min 40.134 secs
3. Shinya Nakano JPN Honda Gresini (B) 1min 40.251 secs
4. Alex de Angelis RSM Honda Gresini (B) 1min 40.332 secs
5. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot (M) 1min 40.650 secs
6. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 40.692 secs
7. Randy de Puniet FRA Honda LCR (M) 1min 40.820 secs
8. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 40.833 secs
9. Colin Edwards USA Yamaha Tech 3 (M) 1min 40.838 secs
10. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1min 40.883 secs
11. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1min 40.939 secs
12. James Toseland GBR Yamaha Tech 3 (M) 1min 41.278 secs
13. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 41.424 secs
14. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1min 41.729 secs
15. Nicola Canepa ITA Ducati Test Rider (B) 1min 42.188 secs
16. Tady Okada JPN Honda Test Rider (M) 1min 43.143 secs
17. Vittoriano Guareschi ITA Ducati Test Rider (B) 1min 43.399 secs
18. Shinichi Ito JPN Ducati/Bridgestone Test Rider (B) 1min 43.869 secs
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2007, 02:35:15 πμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 29, 2007, 10:34:02 πμ »
 Έκπληξη από την Rizla Suzuki
Η Rizla Suzuki βρέθηκε στο Philip Island για δοκιμές, μακριά από τα φωτα της δημοσιότητας
   
 


Κι ενώ σχεδόν όλες οι ομάδες βρίσκονται στη Jerez για το τελευταίο δοκιμαστικό της χρονιάς, η Rizla Suzuki βρέθηκε στην Αυστραλία για δοκιμές στο Philip Island. Οι «γαλάζιοι» δεν ακολούθησαν τους υπόλοιπους στην Ευρώπη και έμειναν μετά τη Sepang στην Αυστραλία για ένα ακόμη δοκιμαστικό. Οι Vermeulen και Capirossi μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας δοκίμασαν για ακόμη μια φορά την ολοκαίνουρια GSV-R του 2008 με καινούρια εξαρτήματα και ελαστικά. Και οι δύο όμως βρήκαν περίεργη την μοναξιά, καθώς γύριζαν επί δύο ημέρες μόνοι στην πίστα του Philip Island. Οι χρόνοι δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα, και γενικά το διήμερο κρατήθηκε σε χαμηλούς τόνους διότι η ομάδα θέλησε να συγκεντρωθεί στην δουλειά, ώστε να πάρει όσο περισσότερα στοιχεία πριν τη διακοπή του χειμώνα. Ο Chris Vermeulen επισήμανε ότι η νέα μοτοσικλέτα είναι καλύτερη από την περσινή και οι χρόνοι του είναι βελτιωμένοι σε σχέση με τον αγώνα του Οκτώβρη, άλλα υπάρχει ακόμη πολύ δουλειά ώστε να φτάσουν στο μέγιστο επίπεδο. Ο Ιταλός βετεράνος Loris Capirossi συμπλήρωσε πάνω από 200 γύρους το διήμερο, και το σημαντικότερο που κέρδισε ήταν η εμπιστοσύνη στην μοτοσικλέτα.

Η τελευταία δοκιμή για το 2007 ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον Chris Vermeulen, ο οποίος έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την μοτοσικλέτα του.
«Αυτό ήταν πολύ θετικό δοκιμαστικό για εμάς και βρήκαμε πολλά πράγματα αυτές τις δύο ημέρες. Είναι δύσκολο να δεις πόσο καλά τα πας χωρίς άλλους αναβάτες εδώ, άλλα αυτό ήταν και θετικό καθώς ήμασταν σε θέση να συνεχίσουμε την δουλειά μας και να μην μας ενδιαφέρου οι υπόλοιποι και οι χρόνοι. Γνωρίζω ότι ο ρυθμός μου με τη νέα μοτοσικλέτα ήταν καλύτερος από τον αγώνα εδώ τον Οκτώβρη, άλλα αυτό δεν ήταν το ζητούμενο αυτής της δοκιμής. Ήμασταν εδώ για να βρούμε τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουμε την μοτοσικλέτα να δουλέψει καλύτερα και οπωσδήποτε κάναμε μεγάλα βήματα μπροστά, μάθαμε πολλά που θα μας βοηθήσουν ΄λοχι μόνο στο Philip Island, άλλα και σε άλλες πίστες. Τώρα είναι κρίμα που έχουμε 7 εβδομάδες εκτός δράσης καθώς θα ήθελα να συνεχίσω να δουλεύω με την καινούρια μοτοσικλέτα και να σιγουρέψω ότι είμαστε ανταγωνιστικοί όταν ξεκινήσει η χρονιά τον επόμενο Μάρτη».

Ο Loris Capirossi βρίσκει σταθερά την ταχύτητα του στη σέλα της Suzuki του.
«Ήταν πολύ καλό τεστ για μένα. Έκανα σχεδόν 200 γύρους και έβγαλα εις πέρας ένα εντυπωσιακό όγκο δουλειάς και έχουμε βρει την σωστή κατεύθυνση. Ολοκληρώσαμε όλο το πρόγραμμα δοκιμών και παρότι έχουμε κάποια πράγματα να βελτιώσουμε, έχουμε μια καθαρή άποψη από αυτά που χρειάζονται και έχουμε εμπιστοσύνη ότι γνωρίζουμε πως θα φτάσουμε εκεί. Πραγματικά διασκεδάζω τον χρόνο μου στην ομάδα και τώρα έχουμε ένα μεγάλο διάλειμμα, άλλα θα επιστρέψουμε ανανεωμένοι και έτοιμοι στο τέλος του Γενάρη, ανυπομονώ για τον πρώτο μοπυ αγώνα με την Suzuki».

 
 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 30, 2007, 02:32:32 πμ »
Τα δοκιμαστικά στην πίστα της Jerez de la Frontera, έληξαν με τις δύο εργοστασιακές Honda να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους. Πολύ καλά αποτελέσματα και από τους δύο πρωτάρηδες Lorenzo και Dovizioso. Δυσκολίες για τον Γιατρό και για τον Melandri που τελείωσαν τα δοκιμαστικά στην 11η και 12η θέση αντίστοιχα.


Οι χρόνοι:

1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 38.562 secs
2. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 38.848 secs
3. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1min 39.464 secs
4. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot (M) 1min 39.747 secs
5. Shinya Nakano JPN Honda Gresini (B) 1min 40.121 secs
6. Colin Edwards USA Yamaha Tech 3 (M) 1min 40.184 secs
7. Alex de Angelis RSM Honda Gresini (B) 1min 40.185 secs
8. James Toseland GBR Yamaha Tech 3 (M) 1min 40.213 secs
9. Randy de Puniet FRA Honda LCR (M) 1min 40.398 secs
10. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1min 40.984 secs
11. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1min 41.538 secs
12. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 41.619 secs
13. Tady Okada JPN Honda Test Rider (M) 1min 41.715 secs
14. Nicola Canepa ITA Ducati Test Rider (B) 1min 41.793 secs
15. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1min 42.343 secs
16. Vittoriano Guareschi ITA Ducati Test Rider (B) 1min 42.850 secs
17. Shinichi Ito JPN Ducati/Bridgestone Test Rider (B) 1min 43.001 secs

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 30, 2007, 10:02:02 πμ »
Τραυματίστηκε ο Stoner
Η δεύτερη ημέρα στη Jerez δεν ήταν καλή για τον Casey Stoner, ο οποίος τραυματίστηκε στον ώμο
   
 


Ο Αυστραλός Casey Stoner από την πρώτη ημέρα φάνηκε ότι κάτι άσχημο τον περίμενε στη Jerez. Την Τρίτη έπεσε λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία, χωρίς όμως να τραυματιστεί σοβαρά. Χθες όμως τα πράγματα σοβάρεψαν για τον Πρωταθλητή. Στις 2 το μεσημέρι μπήκε στην πίστα για να δοκιμάσει τα νέα ελαστικά της Bridgestone, άλλα στην στροφή 3 έπεσε άσχημα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στην ωμοπλάτη. Αμέσως μεταφέρθηκε στην Clinica Mobile και οι πρώτες πληροφορίες ήταν ενθαρρυντικές για την κατάσταση της υγείας του. Ο 21χρονος δήλωσε μετά το ατύχημα: «Όλα πήγαιναν πολύ καλά σήμερα, επικεντρωθήκαμε στις δοκιμές ελαστικών όπως είχαμε πει, όταν έπεσα στην στροφή 3. Χτύπησα στο έδαφος πολύ άσχημα με τον ώμο μου. Αμέσως άρχισα να πονάω πολύ, έτσι πήγα στην Clinica Mobile όπου μου το έδεσαν για να κρατηθεί ο ώμος. Θα περιμένουμε και θα δούμε πως θα είναι αύριο (σήμερα) άλλα νομίζω ότι θα είναι δύσκολο να συνεχίσω τις δοκιμές». Ο Αυστραλός μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε γράψει τον 8ο χρόνο δοκιμών. 



Οι δοκιμές παρόλα αυτά συνεχίστηκαν με τον Dani Pedrosa να γράφει τον ταχύτερο γύρο. Ο Ισπανός ήταν ο μοναδικός που κατέβηκε κάτω από το 1.40, έχοντας βρει τον τρόπο να πάρει το μέγιστο από την καινούρια RC212V. «Ολοκληρώσαμε την ημέρα με τον καλύτερο χρόνο της ημέρας το οποίο είναι καλό, και αυτή η μέρα ήταν πολύ παραγωγική. Ξεκινήσαμε πάλι το πρωί ξοδεύοντας χρόνο στο να ρυθμίσουμε την μοτοσικλέτα στο box, άλλα αυτό είναι φυσιολογικό για τις δοκιμές. Το απόγευμα κάναμε μερικούς γύρους, ρυθμίσαμε περαιτέρω τις αναρτήσεις και συνεχίσαμε να δουλεύουμε. Κάνουμε λίγους γύρους διότι είναι καινούρια η μοτοσικλέτα και υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που πρέπει να ρυθμίσουμε. Όταν τελειώσουμε με την βασική δουλειά θα κάνουμε μεγαλύτερες αποστάσεις. Ο ταχύτερος μου γύρος σήμερα ήταν με μαλακό ελαστικό δοκιμών διότι είναι σημαντικό να δούμε τις αντιδράσεις της μοτοσικλέτας με το επιπλέον κράτημα».



Δεύτερος στην κατάταξη ήταν ο Valentino Rossi, ο οποίος κατέβασε τον χρόνο του στο 1.40.221. Ο Ιταλός προσπάθησε να πιέσει την Yamaha του στο όριο, ώστε να πάρει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί από τα νέα του ελαστικά, άλλα από ότι φαίνεται προσαρμόστηκε αμέσως καθώς έγραψε άμεσα καλούς χρόνους. Πολύ καλή εμφάνιση από τον Shinya Nakano με την Honda του Gresini, ο οποίος ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης. Ο Ιάπωνας δείχνει να βρίσκει τον εαυτό του στη νέα του ομάδα και φυσικά στα ελαστικά της Bridgestone τα οποία εξέλισσε τα προηγούμενα χρόνια. Πρώτος rookie στην κατάταξη ήταν ο Alex De Angelis με την δεύτερη Gresini Honda, ενώ πίσω του ήταν ο Andrea Dovizioso, με μια ακόμη Honda του Team Scot.



Τη πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Nicky Hayden, ο οποίος δοκιμάζει όλα τα νέα εξαρτήματα του HRC, ενώ ο Randy De Puniet έμεινε στην 7η θέση. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Colin Edwards και Jorge Lorenzo, με τον Ισπανό να σημειώνει πτώση στα μέσα του session και να συνεχίζει με την εφεδρική Yamaha M1. Ο John Hopkins βελτίωσε την επίδοση του από χθες, άλλα όχι και την θέση του, μένοντας εκτός δεκάδας, ακολουθούμενος από τον James Toseland, με την Yamaha Tech3. Πολύ πίσω για μια ακόμη φορά έμεινε ο Marco Melandri με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati, χωρίς να μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες της «κόκκινης» μοτοσικλέτας.
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2007, 12:05:55 μμ από omerta69 »
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 30, 2007, 10:03:13 πμ »
Απαραίτητη η αλλαγή
Ο Valentino Rossi παραδέχτηκε ότι χρειαζόταν αυτή την αλλαγή για να αποκτήσει νέο κίνητρο για το 2008
   
 


Ο Ιταλός Superstar Valentino Rossi δοκίμασε για πρώτη φορά φέτος στη Jerez, τα ελαστικά της Bridgestone και αμέσως βρήκε έναν πολύ καλό ρυθμό στην πίστα. Ο αναβάτης της Yamaha ξεκίνησε με το μοντέλο του 2007 για να βρει πρώτα το στήσιμο που χρειάζεται με τα καινούρια ελαστικά, και παρότι δεν πίεσε στο 100% την M1, κατάφερε να γράψει έναν πολύ καλό χρόνο, λίγο πάνω από το 1.40. Ο «Γιατρός» έμεινε ικανοποιημένος με τα ελαστικά την πρώτη ημέρα, ενώ χθες μίλησε και με τους μηχανικούς της Bridgestone, οι οποίοι του έδωσαν και την πρώτη βοήθεια, όσον αφορά την λειτουργία του ελαστικού. Στην συγκεκριμένη πίστα, στον περσινό αγώνα η Michelin είχε κυριαρχήσει, άλλα τώρα δείχνουν τα Bridgestone να επανέρχονται δυνατά, καθώς ο Casey Stoner έγραψε την πρώτη ημέρα τον ταχύτερο γύρο, ενώ μόνο ο Dani Pedrosa κατάφερε με τα Michelin να τους περάσει. Ο Rossi δεν έχει φτάσει ακόμη στο μέγιστο της απόδοσης του, καθώς το χέρι του δεν είναι έτοιμο και δεν πιέζει στο μέγιστο την μοτοσικλέτα του. Το σίγουρο είναι ότι βρήκε αμέσως πολύ καλή αίσθηση στα ελαστικά και κατάφερε να γυρίσει ταχύτατα.

Ο Rossi στην Gazetta dello Sport εμφανίστηκε πολύ ανεβασμένος από την απόδοση των ελαστικών της Bridgestone.
«Είμαι χαρούμενος, μου έχουν αφήσει καλή εντύπωση. Φυσικά συγκεντρωθήκαμε στα ελαστικά με τους μηχανικούς της Bridgestone. Μου φαίνεται ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και δουλεύουν με σωστή σειρά. Έχουμε ακόμη πολλά να κάνουμε, άλλα τρίτος ταχύτερος μόλις λίγα δέκατα από τον Stoner είναι καλό αποτέλεσμα. Τα ελαστικά συμπεριφέρονται όπως ακριβώς περιμέναμε. Γνωρίζω ότι η Bridgestone δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα, άλλα χρειαζόμασταν αυτή την αλλαγή, μας δίνει επιπλέον κίνητρο. Δεν είναι ότι αλλάξαμε μοτοσικλέτα, άλλα είναι μια αρχή τέλος πάντων. Είναι σίγουρα ερεθιστικό. Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο και να βελτιωθούμε στα δοκιμαστικά για να βγάλουμε την δουλειά πριν το χειμερινό διάλειμμα».



Ο Ιταλός χάρηκε πολύ που είδε τα ελαστικά του να λειτουργούν καλά στη Jerez, στην οποία συνήθως η Michelin είχε το πάνω χέρι.
«Είναι καλό, διότι οι δοκιμές είναι πιο ενδεικτικές. Στη Jerez τα Michelin ήταν πάντα δυνατά, και στην πραγματικότητα ο Pedrosa και ο Edwards πήγαν αμέσως γρήγορα. Νομίζω ότι δουλεύουν σκληρά στην Γαλλία για να ισορροπήσουν την κατάσταση, άλλα είμαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου. Με τα Bridgestone πρέπει να οδηγείς λίγο διαφορετικά, να αλλάζεις γραμμές, άλλα φαίνεται να προσαρμόζονται καλά στην Yamaha. Φέτος είχαμε πολλά προβλήματα στο πακέτο μοτοσικλέτα-ελαστικά, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση, και τώρα θέλουμε περισσότερη ευστάθεια. Επαναλαμβάνω ότι το ξεκίνημα ήταν θετικό και πρέπει να αναλογιστούμε ότι ο Stoner και ο Pedrosa είναι σε καλύτερη κατάσταση από εμένα. Ο τραυματισμός στο χέρι στην Valencia μου προκαλεί πρόβλημα στο φρενάρισμα και στις αριστερές στροφές. Ας πούμε ότι είμαι κατά 90% έτοιμος».

Ο Rossi αναφέρθηκε και στην προσπάθεια του HRC να παραδώσει ένα ανταγωνιστικό πρωτότυπο.
«Το HRC έχει κάνει τεράστια προσπάθεια, διότι έχουν φτιάξει από τη αρχή την RCV. Ακολούθησα τον Pedrosa και η μοτοσικλέτα έδειχνε λιγότερο νευρική και γενικά πολύ βελτιωμένη. Τώρα είναι στο χέρι μας. Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Είμαι αισιόδοξος, διότι τους βλέπω να έχουν κίνητρο. Υποφέραμε πολύ από τον περιορισμό καυσίμου στα 21 λίτρα, και από αυτή την μεριά έχουμε βελτιωθεί αρκετά».

Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα δοκιμών στη Jerez και ακολουθεί το μεγάλο χειμερινό διάλειμμα.
Γιάννης Πετρόχειλος


 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 30, 2007, 10:03:53 πμ »
 Επιστρέφει στην Αυστραλία
Ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει τις δοκιμές στη Jerez και φεύγει κατευθείαν για την πατρίδα του
   
 


Τελικά ο τραυματισμός του Casey Stoner χθες στα δοκιμαστικά της Jerez δεν του επέτρεψε να πάρει μέρος στην Τρίτη και τελευταία ημέρα. Ο Αυστραλός το μεσημέρι της Τετάρτης βγήκε στην πίστα για να δοκιμάσει το νέο ελαστικό της Bridgestone, όταν στο τρίτο γύρο πίεσε παραπάνω την Desmosedici και έπεσε στην στροφή 3. Αποτέλεσμα ήταν να αποκτήσει ένα τραύμα στον ώμο του και να μεταφερθεί στην Clinica Mobile του Dr Costa. Αμέσως του προσφέρθηκε βοήθεια και δέθηκε το χέρι του με νάρθηκα, ώσπου να βγει η πρώτη διάγνωση. Η ομάδα, σε συνεννόηση με τον πρωταθλητή πήρε την απόφαση να μην του επιτρέψει την συνέχιση των δοκιμών και έτσι ο νεαρός Αυστραλός θα επιστρέψει στην πατρίδα του για αποθεραπεία και ξεκούραση. Στις δηλώσεις του ζήτησε συγνώμη από τους Ιταλούς φίλους του διότι δεν θα παραβρεθεί στην γιορτή της Ducati για το παγκόσμιο τίτλο που κατέκτησε, άλλα επιφυλάχθηκε για δυναμική επιστροφή την επόμενη χρονιά.

Ο 21χρονος αναβάτης της Ducati δήλωσε σήμερα το πρωί
«Δεν έχει τόση πλάκα όταν τραυματίζεσαι, άλλα προτιμώ να συμβαίνει όταν έχεις μερικούς μήνες μπροστά σου για να αναρρώσεις. Συγνώμη που θα στενοχωρήσω όλους τους φίλους της Ducati που μου έδωσαν την συμπαράσταση τους κατά τη διάρκεια της σεζόν και έλπιζαν να με δούνε στην Μπολόνια την Κυριακή, άλλα είμαι σίγουρος ότι προτιμούν να με δουν σε τέλεια φόρμα πάλι στα πρώτα δοκιμαστικά με την Desmosedici του χρόνου. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ μεγάλο γεγονός για όλους στη Ducati, το αξίζουν. Πετύχαμε τους στόχους μας μαζί και στεναχωριέμαι πολύ που δεν θα πανηγυρίσω μαζί τους. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πιο άσχημα από ότι νόμιζα μετά το ατύχημα, και σήμερα το πρωί αποφασίσαμε ότι το καλύτερο για εμένα είναι να επιστρέψω στην Αυστραλία όσο το δυνατό ταχύτερα για περαιτέρω εξετάσεις με τους γιατρούς που με εγχείρησαν στο δεξί ώμο πριν από δύο χρόνια. Είμαι σίγουρος ότι θα με ετοιμάσουν ώστε να είμαι σε φόρμα όταν πρέπει».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 01, 2007, 12:02:45 μμ »
 Αντίπαλοι παντού
Οι Lorenzo και Dovizioso μετέφεραν τις μάχες τους από τα 250cc στην μεγάλη κατηγορία
   
 


Οι δοκιμές στη Jerez ολοκληρώθηκαν και άφησαν πολύ όμορφα συναισθήματα στους Jorge Lorenzo και Andrea Dovizioso. Οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι στα 250cc, ήταν δίπλα, δίπλα και στην κατάταξη της MotoGP την τελευταία ημέρα, καθώς έγραψαν τον 3ο και 4ο χρόνο αντίστοιχα. Ο Ισπανός δούλεψε αρκετές ώρες με τη νέα του μοτοσικλέτα και δοκίμασε για πρώτη φορά το qualifier της Michelin, με το οποίο γύρισε κάτω από το 1.40. Στο ίδιο επίπεδο κυμάνθηκε και η απόδοση του Dovizioso, ο οποίος με την RC212V του 2007 κατάφερε να μπει αμέσως στο κλίμα και να πετύχει πολύ καλούς χρόνους. Ο ιταλός παραδέχτηκε ότι δεν του αρέσει ιδιαίτερα η συγκεκριμένη πίστα, άλλα την βρήκε πολύ διασκεδαστική με την μοτοσικλέτα του MotoGP μένοντας ικανοποιημένος από το γυρολόγιο σε συνθήκες αγώνα. Ο ισπανός πρωταθλητής από τη μεριά του εξέφρασε την ικανοποίηση του για την δουλειά που έχει γίνει στην μοτοσικλέτα, την οποία πλέον αισθάνεται δική του. Το μπροστινό βελτιώθηκε αρκετά και πλέον η αίσθηση είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι κατάφερε να κινηθεί πολύ γρήγορα και σχεδόν να ισοφαρίσει την περσινή pole position του Dani Pedrosa με μαλακά ελαστικά.

Ο Lorenzo έχει βρει τον ρυθμό του στη σέλα της M1 και είναι έτοιμος να ξεδιπλώσει το ταλέντο του.
«Αισθάνθηκα άνετα με την M1, και κατά τη διάρκεια της εξομοίωσης αγώνα είχα πολύ θετικές εντυπώσεις. Το γυρολόγιο γίνεται όλο και πι γρήγορο, και αυτό σημαίνει ότι δουλεύουμε προς την σωστή κατεύθυνση. Η πρόσφυση στο πίσω μέρος βελτιώνεται, χάρη στο νέο υλικό της Michelin, έτσι είμαι ικανοποιημένος. Βασικά δεν περίμενα να πάω τόσο γρήγορα στην εξομοίωση αγώνα. Ξεπέρασα τις προσδοκίες μου. Στο τέλος της τρίτης ημέρας μπορούμε να πούμε ότι αυτό ήταν ένα πολύ καλό δοκιμαστικό, καλύτερο από τη Sepang. Ανυπομονώ να βρεθώ και πάλι στη Sepang τον Ιανουάριο, για να δοκιμάσω το νέο κινητήρα και να γίνω πιο γρήγορος».     



Ο άσπονδος φίλος του Lorenzo, ο Andrea Dovizioso ενθουσιάστηκε με την απόδοση του και βρήκε πολλά θετικά στοιχεία σε αυτές τις δοκιμές.
«Ήταν πολύ καλά, τέλεια. Βελτιωθήκαμε γύρο στο ένα δευτερόλεπτο με το ελαστικό του αγώνα και η αίσθηση μου στη μοτοσικλέτα βελτιώθηκε πολύ με κάποιες αλλαγές στο στήσιμο. Ο χρόνος μου με ελαστικά αγώνα ήταν 1.40.3 και είμαι χαρούμενος με αυτό, στην πραγματικότητα είμαι χαρούμενος με όλο το δοκιμαστικό. Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα αυτή η πίστα, ιδιαίτερα για δοκιμές, έτσι είναι καλό σημάδι. Μπορώ να ξεκουραστώ τώρα με ικανοποίηση για την βελτίωση της μοτοσικλέτας. Πετύχαμε λίγο καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, άλλα χρειαζόμαστε ακόμη δουλειά. Το μπροστινό είναι σταθερό στις γρήγορες στροφές και με τις αλλαγές βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο».

Οι δύο αναβάτες θα βρεθούν και πάλι στις πίστες τον Γενάρη για τις πρώτες δοκιμές της νέας χρονιάς. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 01, 2007, 12:04:49 μμ »
Κέρδισε τις εντυπώσεις
Ο Dani Pedrosa διέλυσε τον ανταγωνισμό και πήρε την τελευταία… πρώτη θέση για το 2007
   
 


Ολοκληρώθηκε η τελευταία ημέρα δοκιμών στην Ισπανική πίστα, με τον Dani Pedrosa να σπάει τα χρονόμετρα και να παίρνει την άτυπη πρώτη θέση. Ο χρόνος του Ισπανού αναβάτη της Repsol Honda ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από αυτόν που έγραψε ο ίδιος πέρσι στον αγώνα της Jerez, στον οποίο πήρε και την pole position. Η νέα RC212V πραγματικά δείχνει σε αυτό το σημείο να έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα μπροστά, αφήνοντας τον ανταγωνισμό αρκετά πίσω. «Δουλέψαμε με τα νέα ελαστικά, άλλα με την μοτοσικλέτα του 2007 διότι έχουμε καλύτερα δεδομένα με αυτό. Βγάλαμε πολύ δουλειά και αυτό ήταν πολύ θετικό τελευταίο τεστ για τη χρονιά. Οι μηχανικοί του HRC έχουν πολλά δεδομένα για να δουλέψουν και τώρα μπορούν να προετοιμάσουν τη μοτοσικλέτα για τις επόμενες δοκιμές στο τέλος του Ιανουαρίου. Νομίζω ότι έχουμε ακόμη πολύ δουλειά να κάνουμε διότι απέχουμε ακόμη από εκεί που θα θέλαμε να είμαστε, άλλα τα σημάδια είναι ενθαρρυντικά. Έχουμε ακόμη λίγο χρόνο πριν την έναρξη του 2008 και υπάρχει χώρος για περισσότερη βελτίωση, άρα ελπίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο σωστά. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε σε κάποιους τομείς που δεν έχουν βελτιωθεί ακόμη», δήλωσε ο μικρόσωμος Pedrosa.

Την πολύ καλή δουλειά του HRC αποδεικνύει και η δεύτερη θέση του Nicky Hayden, ο οποίος γύρισε σε απίστευτους ρυθμούς. Ο πρωταθλητής του 2006 κατέβηκε κάτω από το 1.39, με το qualifier ελαστικό της Michelin, και μάλιστα με το μοντέλο του 2008. Παρόλα αυτά το γυρολόγιο του με το περσινό μοντέλο της RC212V ήταν πολύ καλύτερο, κάτι που τον προβλημάτισε. «Ξοδέψαμε μεγάλο μέρος της ημέρας με την καινούρια RC212V και την δοκιμάσαμε με μαλακά ελαστικά για πρώτη φορά. Ο χρόνος που έκανα ήταν πολύ καλός και δεν το περίμενα να πάω τόσο γρήγορα με τα ελαστικά αγώνα, άρα είμαι ικανοποιημένος». Ο Αμερικανός αναβάτης συνέχισε εκφράζοντας την δυσαρέσκεια του6 όταν οδήγησε την περσινή μοτοσικλέτα και κινήθηκε πιο γρήγορα. «Το μόνο πράγμα που με απογοήτευσε ήταν ότι οδήγησα για όλη τη διάρκεια της ημέρας τη νέα μοτοσικλέτα και μόνο για την τελευταία ώρα πήρα το παλιό μοντέλο και αμέσως πήγα πιο γρήγορα για περίπου τέσσερα δέκατα με ελαστικά αγώνα, το οποίο σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε μερικές συζητήσεις. Υπάρχουν ακόμη μερικά πράγματα που πρέπει να εξομαλύνουμε στον καινούριο κινητήρα άλλα η Honda γνωρίζει πώς να φτιάχνει κινητήρες άρα είμαι αισιόδοξος γι’ αυτό. Συν το ότι το πλαίσιο στην καινούρια μοτοσικλέτα είναι πολύ καλό και έχει βελτιωθεί πολύ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, τους χορηγούς και όλους όσους με υποστήριξαν φέτος. Είμαι ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω σε καλή κατάσταση για τον βραδινό αγώνα στο Κατάρ».



Πίσω από τα δύο Repsol Honda βρέθηκε ο πρωταθλητής των 250cc Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Fiat-Yamaha και τα ελαστικά της Michelin. Ο Ισπανός έκανε πάλι την περισσότερη δουλειά στην πίστα, πραγματοποιώντας δύο αγώνες προσημείωσης στους οποίους το γυρολόγιο του ήταν εντυπωσιακό. Με το μαλακό ελαστικό της Michelin ανέβηκε στην πολύ καλή τρίτη θέση και άφησε πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Οι rookies από τα 250cc συνεχίζουν να κλέβουν την παράσταση στις χειμερινές δοκιμές, με τον Andrea Dovizioso αυτή τη φορά να παίρνει την 4η θέση. Ο μεγάλος αντίπαλος του Jorge Lorengo φαίνεται ότι θα μεταφέρει την μάχη του με τον Ισπανό και στην μεγάλη κατηγορία, καθώς έμεινε κοντά του και κατέβηκε κάτω από το 1.40, εντυπωσιάζοντας τους πάντες. Ο Ιταλός αναβάτης της JiR Team Scot Honda είναι αποφασισμένος να δείξει το τεράστιο ταλέντο του στο MotoGP και σίγουρα θα είναι ένας από τους αναβάτες που θα μας απασχολήσουν το 2008. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν δύο βετεράνοι του MotoGP, οι Shinya Nakano και Colin Edwards, με τον Ιάπωνα να βρίσκει τον ρυθμό του στη Honda του Gresini και τα αγαπημένα του ελαστικά της Bridgestone.

Οι Alex De Angelis και James Toseland έκαναν μια μικρή έκπληξη και ανέβηκαν στην πρώτη δεκάδα, με τον Βρετανό να ρίχνει τον χρόνο του στο 1.40.2, με μαλακό ελαστικό. Οι Randy De Puniet και John Hopkins έκλεισαν τους δέκα πρώτους, με τον Αμερικανό της Kawasaki να μην έχει βρει το κατάλληλο πακέτο για να ανεβάσει τον ρυθμό του. Πολύ πίσω έμεινε ο Valentino Rossi, στην 11η θέση, ο οποίος σταμάτησε πολύ σύντομα την προσπάθεια του, καθώς το τραυματισμένο του χέρι είχε πιεστεί αρκετά και προτίμησε να μην το επιβαρύνει περαιτέρω. Ακόμη πιο πίσω βρέθηκε ο Marco Melandri με την εργοστασιακή Ducati. Ο Ιταλός δεν βρήκε ούτε αυτή τη φορά ένα σωστό δρόμο για να δουλέψει πάνω στην Desmosedici, και αναλώθηκε σε πολλούς γύρους εξοικείωσης με την μοτοσικλέτα. Εκτός μάχης έμεινε ο Casey stoner μετά τον τραυματισμό του στον ώμο την Τετάρτη το πρωί.

Αποτελέσματα 3ης ημέρας δοκιμών στη Jerez:

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
1 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1.38.562
2 Nicky Hayden Repsol Honda Team 1.38.848
3 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team 1.39.464
4 Andrea Dovizioso JiR Team Scot 1.39.747
5 Shinya Nakano Honda Gresini 1.40.121
6 Colin Edwards Yamaha Tech 3 1.40.184
7 Alex de Angelis Honda Gresini 1.40.185
8 James Toseland Yamaha Tech 3 1.40.213
9 Randy de Puniet Honda LCR 1.40.398
10 John Hopkins Kawasaki Racing Tea 1.40.984
11 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team 1.41.538
12 Marco Melandri Ducati Marlboro Team 1.41.619
13 Tady Okada Honda Test Rider 1.41.715
14 Nicola Canepa Ducati Test Rider 1.41.793
15 Anthony West Kawasaki Racing Tea 1.42.343
16 Vittoriano Guareschi Ducati Test Rider 1.42.850
17 Shinichi Ito Ducati/Bridgestone Test Rider 1.43.001
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 05, 2007, 03:35:42 πμ »
Παντρεύεται ο Hopkins
Ο John Hopkins ανακοίνωσε ότι τον Γενάρη θα επιστρέψει στη δράση παντρεμένος
   
 


Το νέο αστέρι της Kawasaki, John Hopkins, αποκόμισε τις καλύτερες εντυπώσεις από τη δουλειά που γίνεται στην «πράσινη» ομάδα, με την οποία συνεργάζεται εξαιρετικά. Ο Αμερικανός στη Jerez κατάφερε να βρεθεί κοντά στα γυρολόγια των πρωτοπόρων παρότι δεν είχε στη διάθεση του τη νέα ΖΧ-RR του 2008. Τα θετικά που αποκόμισε ήταν κυρίως από την δύναμη του κινητήρα της Kawasaki, ο οποίος δεν υπολείπεται του ανταγωνισμού, άλλα και από το πλαίσιο της μοτοσικλέτας. Παρόλα αυτά τα προβλήματα δεν ξεπεράστηκαν εξολοκλήρου και κατά τη διάρκεια της διακοπής οι μηχανικοί της εταιρίας από το Akashi θα έχουν πολύ δουλειά να κάνουν. Ο «Hopper» τους παρέδωσε πολλά δεδομένα πάνω στα οποία θα πατήσουν και θα καταστρώσουν τα σχέδια για τη νέα ZX-RR. Τόνισε ότι η συγκεκριμένη πίστα ποτέ δεν ήταν ιδανική για την Kawasaki, ενώ τον απασχόλησε αρκετά το μπροστινό, στο οποίο παρουσιαζόταν αρκετά το φαινόμενο chatter. Ένα από τα προβλήματα που ο αναβάτης της Kawasaki έχει να λύσει είναι η θέση του στη μοτοσικλέτα, διότι το οδηγικό του στυλ είναι ιδιαίτερο και χρειάζεται προσαρμογή στις νέες συνθήκες.

Ο Αμερικανός αναφέρθηκε στις δοκιμές της Jerez και τη δουλειά που έγινε.
«Αυτή είναι μια πίστα η οποία δεν ήταν καλή για την Kawasaki στο παρελθόν, άλλα αυτές οι δοκιμές μας έδωσαν μια κατεύθυνση. Μερικά λάθη πρέπει να διορθωθούν, ιδιαίτερα το κούνημα του μπροστινού. Παρόλα αυτά οι Ιάπωνες θα γυρίσουν σπίτι με πολλές πληροφορίες να επεξεργαστούν και θα είναι έτοιμοι να επιστρέψουν εδώ βελτιωμένοι. Παίρνω τα πράγματα βήμα, βήμα και απλά αλλάζω το στήσιμο και βρίσκω την αίσθηση που μου αρέσει».

Ο Hopkins ανακοίνωσε τον γάμο του στα τέλη του Δεκέμβρη.
«Παντρεύομαι την φίλη μου στα μέσα του Δεκέμβρη. Είμαι χαρούμενος και θα επιστρέψω τον Ιανουάριο παντρεμένος».     
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 05, 2007, 03:36:55 πμ »
 Χρυσό Κράνος 2007
Το περιοδικό Motosprint βράβευσε, όπως κάθε χρόνο, τους καλύτερους της χρονιάς που πέρασε
   
 


Φέτος η απονομή του Χρυσού Κράνους πραγματοποιήθηκε στην Μπολόνια με μεγάλη επιτυχία από το περιοδικό Motosprint. Πολλά ήταν τα διάσημα πρόσωπα από το χώροι της μοτοσικλέτας που τίμησαν με την παρουσία τους το θεσμό, ανάμεσα τους και ο Ιταλός Superstar Valentino Rossi ο οποίος βραβεύτηκε για την παρουσία του στο MotoGP. Μαζί του ήταν ακόμη μια μεγάλη μορφή του MotoGP, ο Loris Capirossi, ενώ πολλά μέλη της νικήτριας ομάδες της Ducati, όπως οι Claudio Domenicali, Filippo Prezioni, Livio Suppo και Vittoriano Guareschi, παρευρέθησαν στην τελετή. Οι μικρές κατηγορίες είχαν την τιμητική τους, καθώς βραβεία πήραν τόσο ο Andrea Dovizioso, όσο και όλο το group Piaggio για τον τίτλο τόσο στα 250cc, όσο και στα 125cc, με τον Gabor Talmacsi, άλλα και τους Simone Corsi και Mattia Pasini. Ειδικό βραβείο δόθηκε στον Dr Claudio Costa, ο οποίος είναι νεπικεφαλήςε της Clinica Mobile στο MotoGP. Μάλιστα την βράβευση του έκανε ο Roberto Locatelli, ο οποίος παραλίγο να χάσει την ζωή του στο ατύχημα της Jerez. Ο Dr Costa όχι μόνο τον έσωσε άλλα τον επανέφερε στην ενεργό δράση μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες.

Μεγάλη έκπληξη προκάλεσε ο James Toseland ο οποίος βραβεύτηκε για το δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του στα Superbikes. Ο βρετανός αναβάτης πλέον της Yamaha Tech3 στο MotoGP, εμφανίστηκε στη σκηνή μπροστά από ένα πιάνο με το οποίο έπαιξε και τραγούδησε στους παραβρισκόμενους, αφήνοντας τους άφωνους με τις ικανότητες του. Ο Toseland δήλωσε μετά την εκδήλωση «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους μου σε όλο τον κόσμο, θα συνεχίσω στο 110%, και δεν θα τους απογοητεύσω».



Η Μπολόνια μετά την γιορτή της Ducati και τώρα τις απονομές βραβείων στους καλύτερους του 2007, είναι έτοιμοι για την έκθεση μοτοσικλέτας που ξεκινά εκεί στις 7 του Δεκέμβρη και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα σε όλο τον κόσμο.   
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 07, 2007, 01:22:30 μμ »
 Άμεσα αποτελέσματα
Οι Alex de Angelis και Shinya Nakano έπιασαν αμέσως την RC212V από το… τιμόνι
   
 


Ο Fausto Gresini πήρε μεγάλο ρίσκο για την επόμενη χρονιά, προσλαμβάνοντας τους Alex de Angelis και Shinya Nakano, για να οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες της Honda. Από την πρώτη κιόλας στιγμή όμως ο Ιταλός ένιωσε ανακούφιση, καθώς και οι δύο αναβάτες του κατάφεραν σε όλες τις δοκιμές να είναι ταχύτατοι και απόλυτα προσαρμόσιμοι στις ανάγκες της μοτοσικλέτας και των ελαστικών. Ο rookie από τα 250cc, στην Jerez κατάφερε να γράψει τον 7ο καλύτερο χρόνο εντυπωσιάζοντας με την απόδοση του. Τόσο με το ελαστικό αγώνα, όσο με το qualifier της Bridgestone κινήθηκε ταχύτατα και έβαλε τα γυαλιά σε πολλούς «παλιούς». Ο de Angelis ήταν και ο πιο εργατικός σε όλες τις δοκιμές, καθώς συμπλήρωσε συνολικά 1100 χιλιόμετρα στη σέλα της μοτοσικλέτας του, δοκιμάζοντας κάθε πιθανό συνδυασμό για να τη φέρει στα μέτρα του. Από την άλλη ο έμπειρος Shinya Nakano, μετά από έναν μέτριο χρόνο στην Honda του Montiron, επέστρεψε στα αγαπημένα του Bridgestone, με τα οποία βρήκε αμέσως σημαντική βελτίωση. Οι χρόνοι του ήταν πολύ ανταγωνιστικοί και κατάφερε να ανέβει στην 5η θέση, χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα την Honda του. Τα Bridgestone τον βοήθησαν πολύ να βρει την καλή του φόρμα και το στήσιμο της RC212V δεν τον προβλημάτισε καθόλου.

Ο νεαρός αναβάτης από το San Marino έμεινε με τις καλύτερες εντυπώσεις από την ομάδα και την μοτοσικλέτα.
«Είμαι πολύ χαρούμενος μετά τα τελευταία δοκιμαστικά καθώς μπορέσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Βελτίωσα την αίσθηση μου με την ομάδα και την μοτοσικλέτα, και πάνω από όλα, με τα ελαστικά, καθώς είχαμε μερικά προβλήματα με το μπροστινό. Κάναμε καλή δουλειά και εύκολα κατάφερα να γράψω ίδιους χρόνους με τα υπόλοιπα παιδιά που ήταν στην πρώτη τετράδα στον περσινό αγώνα. Έτσι η δουλειά μας ήταν πολύ θετική και δεν μπορούσα να περιμένω περισσότερα από τα χειμερινά δοκιμαστικά».



Ο Ιάπωνας teammate του έχει βρει την ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα στην ομάδα του Gresini.
«Το στήσιμο ήταν διαφορετικό και με την Honda των Marco Melandri και Toni Elias, οι οποίοι έκαναν καλούς αγώνες πέρσι και από ότι φαίνεται είχαν μια καλή βάση στο στήσιμο. Μέχρι τώρα έχω καλή αίσθηση με την ομάδα. Η μοτοσικλέτα είναι σχεδόν ίδια με την περσινή άλλα με τα Bridgestone και βρήκα καλή ισορροπία, ίσως διότι τα ελαστικά ταιριάζουν στο στυλ μου. Μετά την Valencia δοκιμάσαμε για μια και μισή ημέρα και αμέσως πήραμε θετικά αποτελέσματα. Τώρα είχαμε τρεις ημέρες στη Jerez και γράψαμε μερικούς καλούς χρόνους έτσι είμαι χαρούμενος με αυτό».


Η Honda θα δώσει την καινούρια μοτοσικλέτα στις δορυφορικές ομάδες στην αρχή του νέου έτους για να δώσουν περαιτέρω στοιχεία στο HRC.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 07, 2007, 01:23:06 μμ »
Αυστραλός ασθενής
Ο Casey Stoner πήρε το πράσινο φώς από τους γιατρούς του και δεν θα προβεί σε επέμβαση στον ώμο
   
 


Ο πρωταθλητής Casey Stoner επισκέφτηκε τους γιατρούς του στην Αυστραλία και πήρε την διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τον τραυματισμό του, ενώ δεν χρειάζεται να μπει και νυστέρι στον αριστερό του ώμο. Ο Αυστραλός στα τελευταία δοκιμαστικά της Jerez είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα στην τρίτη στροφής της πίστας, όταν έχασε το μπροστινό της GP8 και έπεσε με μεγάλη δύναμη στην άσφαλτο. Το αποτέλεσμα ήταν να μεταφερθεί στην Clinica Mobile, όπου εκεί δέχτηκε τις πρώτες βοήθειες από τον Dr Costa. Ο τραυματισμός του εκ πρώτης όψης φάνηκε επιπόλαιος, άλλα δεν ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα, καθώς οι πόνοι ήταν αφόρητοι και ο αναβάτης της Ducati δεν ήθελε να αφήσει τίποτα στην τύχη. Αμέσως ενημέρωσε τους προσωπικούς του γιατρούς στην Αυστραλία, οι οποίοι του συνέστησαν να μεταβεί στην Αυστραλία ώστε να τον εξετάσουν οι ίδιοι. Ο 21χρονος αναβάτης έφυγε εσπευσμένα για την πατρίδα του, ακυρώνοντας ακόμη και τον εορτασμό του τίτλου από την Ducati στη Μπολόνια.

Αυτή την εβδομάδα επισκέφτηκε τον Dr Neil Halpin στο Newcastle της Νέας Ουαλίας για μια πρώτη εκτίμηση της κατάστασης, ενώ σήμερα αναμενόταν να μεταβεί στο Σίδνει για να πάρει τη γνώμη ενός ακόμη ειδικού επιστήμονα. Οι πρώτες ενδείξεις δεν ήταν ανησυχητικές για τον Αυστραλό, καθώς από ότι φαίνεται αποφεύγει την επέμβαση. Οι ιατρική ομάδα επισήμανε ότι η κάκωση στους συνδέσμους της ωμοπλάτης μπορούν να περάσουν με φυσική θεραπεία, ενώ το μοναδικό του πρόβλημα θα είναι ο χρόνος ανάρρωσης. Αυτή η εξέλιξη είναι μάλλον αρνητική για τον πρωταθλητή, διότι αναγκαστικά θα χάσει όλο το πρόγραμμα φυσικής κατάστασης του χειμώνα, ενώ ίσως να μην μπορέσει να πάρει μέρος στις πρώτες δοκιμές της νέας χρονιάς.

Η ιατρική ομάδα που εξέτασε τον Stoner είναι εκείνη που του εγχείρησε την σπασμένη κλείδα το 2006, ενώ είναι η τρίτη φορά από τη στιγμή που μπήκε στη μεγάλη κατηγορία που αναγκάζεται να μείνει εκτός δράσης, από τον Γενάρη του 2006 μέχρι σήμερα.   

   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 07, 2007, 01:23:52 μμ »
 Σε καλό δρόμο
Ολοκληρώθηκε το νέο κομμάτι στην πίστα της Indianapolis αφήνοντας τους ανθρώπους της απόλυτα ικανοποιημένους
   
 


Η είσοδος του αγώνα της Indianapolis στο καλεντάρι του MotoGP προκάλεσε πυρετό κινητοποίησης στους ανθρώπους της πίστας, διότι έπρεπε να κάνουν σοβαρές αλλαγές στην μορφή της πίστας. Το σημαντικότερο κομμάτι που έπρεπε να αναμορφωθεί ήταν το τελευταίο οβάλ κομμάτι, το οποίο θα έπρεπε να γίνει ένα διπλό σικέιν για να κοπεί η μεγάλη ταχύτητα εξόδου στην ευθεία. Οι εργασίες σε αυτό το κομμάτι ξεκίνησαν αμέσως στα τέλη Ιουλίου και πλέον ολοκληρώθηκαν με το στρώσιμο του ασφαλτοτάπητα στο συγκεκριμένο σημείο. Το επίπεδο ασφάλειας είναι πολύ υψηλό και ικανοποίησε απόλυτα τον πρώην οδηγό αγώνων, και τωρινό αναβάτη ειδικό για την ασφάλεια των σιρκουί Franco Uncini, ο οποίος απέδωσε τα εύσημα στους ανθρώπους της πίστας. Στο ίδιο επίπεδο κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις του διευθυντή ασφάλειας της FIM, Claude Danis, ο οποίος επισήμανε την πρόοδο των εργασιών στην Αμερικανική πίστα, άλλα και την σιγουριά ότι στην Indianapolis θα έχουμε ένα από τα καλύτερα GP της επόμενης χρονιάς. 

Ο Claude Danis επισκέφτηκε την πίστα στις 28 Νοεμβρίου και ανέφερε σχετικά με την δουλειά που έχει γίνει εκεί.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και πολύ ενθουσιασμένοι. Όλοι οιο φίλοι του MotoGP και των αγώνων μοτοσικλέτας σε όλο τον κόσμο μιλάνε για την Indianapolis. Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι θα έρθουν από την ευρώπη και από άλλες χώρες του κόσμου για να δούνε MotoGP στην Indianapolis».



Πολύ καλές εντυπώσει από την πίστα αποκόμισε και ο Franco Uncini ο οποίος δοκίμασε τα επίπεδα ασφάλειας της διαδρομής.
«Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά. Υπάρχει μεγάλη βελτίωση. Αισθανόμαστε πολύ ικανοποιημένοι για την διαδρομή, τις βελτιώσεις, όλα. Θα επιστρέψουμε για την τελική επόπτευση, άλλα μέχρι στιγμής, αισθανόμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι για την μορφή της πίστας».

Φυσικά λόγο είχε και ο διευθυντής της IMS, Kevin Forbes, ο οποίος έχει αναλάβει το έργο ανακατασκευής της πίστας.
«Είχαμε ένα εξαιρετικά φιλόδοξο, σχεδόν αδύνατο σχέδιο. Αν είχαμε φτιάξει ένα πρόγραμμα που θα ήταν πιο ρεαλιστικό, θα ήμασταν πολύ μπροστά από αυτό το πρόγραμμα. Ο επανασχεδιασμός του λόφου έχει ολοκληρωθεί. Όλη η επίστρωση έχει τελειώσει. Έχουμε ολοκληρώσει το 80% της δουλειά στο έδαφος. Έχουμε φτάσει στο 40% του φράκτη ασφάλειας περιμετρικά, ενώ και η εξωτερική περίφραξη βρίσκεται στο 20%. Θα ήταν στη σφαίρα της φαντασίας αν είχαμε έτοιμη όλη τη επίστρωση της διαδρομής το φθινόπωρο, άλλα με πολύ αποφασιστικότητα και καλό καιρό τα καταφέραμε».     

Ο αγώνας της Indianapolis θα διεξαχθεί στις 14 Σεπτεμβρίου και θα είναι ο δεύτερος αγώνας στις Η.Π.Α. μετά τη Laguna Seca. 
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 09, 2007, 06:06:19 μμ »
Καινούρια πράγματα για Kawasaki-Yamaha
Οι Michael Bartholemy και Lin Jarvis κατέθεσαν τις πρώτες ανησυχίες τους για την επόμενη χρονιά
   
 


Οι χειμερινές διακοπές μπορεί να ξεκίνησαν για τους αναβάτες, άλλα κάποιοι μένουν στα box για να σχεδιάσουν την λειτουργία της ομάδας την επόμενη χρονιά. Ο Lin Jarvis της Fiat-Yamaha και ο Michael Bartholemy της Kawasaki έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό των ομάδων τους για την επόμενη σεζόν, με πολλά καινούρια πράγματα, αλλά και πολλά καινούρια προβλήματα να τους απασχολούν. Φυσικά το μεγαλύτερο βάρος έχει πέσει στον Διευθυντή της Yamaha ο οποίος ακόμη δεν μπορεί να χωνέψει ότι θα βρίσκεται στην ίδια ομάδα, άλλα σε διαφορετικά box, καθώς οι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo δεν θα συνεργαστούν καθόλου την επόμενη χρονιά. Ο Ιταλός επέλεξε να διαλέξει τον δρόμο της Bridgestone, με τον οποίο φυσικά δεν μπορεί να συμβαδίσει ο Ισπανός πρωταθλητής 250cc, ο οποίος θα έχει στη διάθεση του τα ελαστικά της Michelin. Άρα ο Lin Jarvis πρέπει να σκεφτεί έναν τρόπο να κρατήσει την ομάδα σε ένα καλό επίπεδο συνεργασίας, το οποίο όμως ποτέ δεν θα μπορέσει να ελέγξει απόλυτα. Τα προβλήματα του Bartholemy από την άλλη, έχουν να κάνουν με τις ανάγκες του νέου αστεριού της ομάδας, John Hopkins, ο οποίος ίσως είναι και ο μεγαλύτερος αναβάτης που έχει αναλάβει την ZX-RR από την αρχή του project το 2003.   

Ο Lin Jarvis έμεινε ικανοποιημένος από τις δοκιμές στη Jerez, άλλα επέμεινε στην διχοτόμηση του box της ομάδας.
«Στη Jerez δοκιμάσαμε με την κανονική μοτοσικλέτα και ο στόχος του Valentino ήταν να δοκιμάσει τα νέα ελαστικά της Bridgestone. Οι πρώτες μα ςδοκιμές είναι την επόμενη χρονιά στη Sepang τον Γενάρη και τότε θα χρησιμοποιήσουμε την καινούρια μοτοσικλέτα. Θα συναρμολογήσουμε την μοτοσικλέτα μια εβδομάδα πριν στην Ιαπωνία».



«Αυτή είναι η πρώτη φορά που θα έχω χωρισμένο γκαράζ. Φυσικά σαν υπεύθυνος της ομάδας δεν είναι ιδανικό, διότι δημιουργεί σίγουρα επιπλοκές για εμάς και πρέπει να το συνηθίσουμε. Αυτή είναι η πρώτη φορά και θα δούμε πως θα λειτουργήσει στην πραγματικότητα και στην πράξη. Είναι απαραίτητο να το κάνουμε και για τις δύο εταιρίες ελαστικών. Για την Michelin και την Bridgestone. Από τη μεριά τους είναι πολύ ξεκάθαρα τα πράγματα και πρέπει να σεβαστούμε το απόρρητο για τα τεχνικά στοιχεία για τα ελαστικά, έτσι για να το πετύχουμε αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να χωρίσουμε τα γκαράζ. Άλλα αυτό που είναι πιο σημαντικό, είναι ότι ακόμη θα λειτουργούμε σαν μια ομάδα. Απλά πρέπει να βρούμε λύση σε αθλητικό πλαίσιο άλλα γενικά θα είμαστε μια ομάδα.


Ο «πράσινος» Michael Bartholemy δεν έκρυψε την χαρά του για την συνεργασία με τον Hopkins
«Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με τις δοκιμές του John. Η Valencia ήταν η πρώτη φορά που οδήγησε την μοτοσικλέτα μας και το να περάσει από μια μοτοσικλέτα σαν κι αυτή σε μια με κινητήρα σε σειρά δεν ήταν εύκολο. Ήταν μεγάλο βήμα. Άλλα από τη Sepang και μετά είδαμε ότι είναι γρήγορος, δίνει πολλές πληροφορίες στην ομάδα και νομίζω ότι βελτιωνόμαστε κάθε μέρα».



Φήμες θέλουν τον Juan Martinez να συνεργάζεται με την Kawasaki.
«Ο Juan είναι ένας από αυτούς που θα ήθελα να συνεργαστώ διότι έχει μεγάλη εμπειρία στις αναρτήσεις και τα πλαίσια. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή η κατάσταση με τον κινητήρα είναι σταθεροποιημένη έτσι έψαχνα για έναν άνθρωπο που θα μας έδινε βοήθεια και εμπειρία σε αυτούς τους τομείς της μοτοσικλέτας και ο Juan είναι ένας από τους καλύτερους ανθρώπους που μπορούσες να βρεις στα paddock».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 11, 2007, 11:13:48 πμ »
 Είναι στο αίμα τους
Ο Randy de Puniet, όπως και όλοι οι Γάλλοι έχουν στο αίμα τους το Supermoto
   
 


Ο Randy de Puniet παραβρέθηκε την Κυριακή στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας της Μπολόνια και έλαβε μέρος σε έναν αγώνα Supermoto με διάφορα άλλα αστέρια του αθλήματος. Το γεγονός ονομάστηκε ‘Barclaycard Superbikers’ και πήραν μέρος μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα των MotoGP και Superbikes, όπως οι Troy Bayliss, David Checa, Alex de Angelis, Hector Faubel, Alex Hofmann και Mattia Pasini. Φυσικά τη νίκη και στα δυο σκέλη πήρε ένας master του είδους, ο Giovanni Bussei, άλλα η προσπάθεια των αναβατών κρίθηκε ικανοποιητική. Ο de Puniet στο πρώτο σκέλος είχε μια μικρή πτώση και τερμάτισε στην 18η θέση, άλλα επανήλθε δριμύτερος στο δεύτερο σκέλος. Κατάφερε να αποφύγει ένα μεγάλο ατύχημα στο οποίο ενεπλάκησαν πέντε αναβάτες και πήρε τελικά την 6η θέση μπροστά από μεγάλα ονόματα του χώρου. Οι Ιταλοί φίλαθλοι ενθουσιάστηκαν με το θέαμα που τους προσέφεραν οι αστέρες των αγώνων και του αποθέωναν μετά το τέλος του κάθε σκέλους.



Ο Γάλλος αναβάτης της LCR Honda αναφέρθηκε στην ξεχωριστή εμπειρία που έζησε
«Διασκέδασα πολύ και η στήριξη του κοινού ήταν υπέροχη. Αποφάσισα να έρθω πάλι στην έκθεση μοτοσικλέτας φέτος διότι ο αγώνας του Supermoto είναι καλός για την χειμερινή μου εξάσκηση. Όλοι οι αναβάτες MotoGP κατανοούν τον έλεγχο της μοτοσικλέτας στις στροφές, άλλα στον πρώτο αγώνα ένας αναβάτης με ακούμπησε και έπεσα πάνω στην μπαριέρα και το οδόστρωμα ήταν πολύ γλιστερό, έτσι έχασα τον έλεγχο και έπεσα. Στον δεύτερο αγώνα ήμουν αρκετά γρήγορος και πήρα την 6η θέση, η οποία είναι καλή για μένα. Μου αρέσει ο συναγωνισμός ακόμη και αν μερικές φορές μπορεί να είναι επικίνδυνος για εμάς. Το ατύχημα του δεύτερου αγώνα ήταν απίστευτο».



«Τώρα θα συνεχίσω με την χειμερινή μου προπόνηση στο σπίτι και θα περάσω λίγο χρόνο με την οικογένεια μου και τους φίλους μου πριν την έναρξη της σεζόν στη Sepang τον επόμενο Γενάρη».



Ο Randy de Puniet ξεκίνησε πολύ δυνατά τα δοκιμαστικά του 2007 και αναμένεται με ενδιαφέρον η επιστροφή του στη σέλα της RC212V του 2008.   
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης