0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #210 - : Μάιος 29, 2008, 10:30:31 μμ »
THE DOCTOR.........


ΤΕΛΟΣ. :P

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #211 - : Μάιος 29, 2008, 10:34:12 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #212 - : Ιούνιος 02, 2008, 03:10:29 μμ »
MotoGP
Συνέντευξη Τύπου MotoGP 1/6
Οι τρεις αναβάτες του βάθρου μίλησαν μετά τον αγώνα του Mugello    
   
   
     

   
   
   
     Ο πανευτυχής Valentino Rossi έφτασε τις 7 συνεχόμενες νίκες στην πίστα του Mugello και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην πετάει στα σύννεφα. Μαζί με τον Ιταλό της Fiat Yamaha ικανοποιημένοι ήταν και οι Casey Stoner και Dani Pedrosa, οι οποίοι όμως δεν χάρηκαν με την μεγάλη διαφορά του Rossi στην κορυφή. Όλοι πάντως ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη. Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

Valentino Rossi (Fiat Yamaha) – 1ος: Τεράστιο συναίσθημα, έχω πολλούς φίλους, όλη η οικογένεια μου και οι φίλοι μου ήταν εδώ σήμερα. Η πίστα του Mugello είναι η αγαπημένη μου, προσπάθησα να δουλέψω σκληρά και καλά, ενώ η μοτοσικλέτα μου ήταν πολλή καλή. Η Bridgestone μας βοήθησε σημαντικά, υπήρξε ένα σημείο του αγώνα που αισθάνθηκα ότι είμαι πιο γρήγορος από τους Dani και Casey, ο ρυθμός ήταν πολύ υψηλός και έπρεπε να πιέζω συνεχώς για να κρατηθώ μπροστά. Οι αντίπαλοι μου είναι πολύ δυνατοί.

Casey Stoner (Ducati Marlboro) – 2ος: Η χρονιά έχει ξεκινήσει απογοητευτικά για εμάς, δεν είμαστε εκεί όπου θα θέλαμε. Δεν έχουμε βρει ακόμη το κατάλληλο στήσιμο, ψάχνουμε τον τρόπο να είμαστε ανταγωνιστικοί. Όταν πέρασε ο Valentino, έχανα αρκετό χρόνο σε μερικά κομμάτια και έτσι έχασα την επαφή μου μαζί του. Ήθελα να πιέσω αλλά δεν μπορούσα. Στο τέλος μόνο είχα λίγο καλύτερη αίσθηση και προσπάθησα να πιέσω, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα.

Dani Pedrosa (Repsol Honda) – 3ος: Ήταν δύσκολος αγώνας διότι όλη την ώρα έπρεπε να πιέζω, επειδή ο ρυθμός ήταν πολύ υψηλός. Πέρασα δεύτερος μετά το λάθος του Casey, αλλά έκανα ένα μικρό λάθος και έχασα την θέση μου. Στο τέλος αναγκάστηκα να πιέσω αρκετά διότι ερχόταν ο de Angelis δυνατά από πίσω. Ήταν δύσκολο διήμερο για εμάς, αλλά κρατάμε την 3η θέση και θα δούμε τι θα γίνει στην συνέχεια.
OMERTA69!!!

*

kompimen

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #213 - : Ιούνιος 02, 2008, 03:57:46 μμ »
THE DOCTOR.........


ΤΕΛΟΣ. :P
καλός είναι αλλά αν δεν έρθει στη ducati ....................(ή την aprilia έστω).................. :P :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #214 - : Ιούνιος 03, 2008, 01:32:05 μμ »
MotoGP
Preview MotoGP Catalunya
Στην έδρα των Pedrosa και Lorenzo μεταφέρεται η δράση του MotoGP 
   
  Δημοσιεύτηκε στις 03/06/2008 στις 11:42 | Επεξεργάστηκε στις 11:42   
   
  Στην πανέμορφη Βαρκελώνη διεξάγεται το τριήμερο 6-8/6, ο 7ος γύρος του πρωταθλήματος MotoGP. Η πίστα του Montmelo είναι μαζί με τις Sepang και Shanghai οι μοναδικές που διεξάγεται και αγώνας Formula 1 και παραδοσιακά συγκεντρώνει τον περισσότερο κόσμο, όπως άλλωστε σε όλες τις Ισπανικές πίστες. Ο αγώνας της Βαρκελώνης είναι ο δεύτερος από τους τέσσερις που γίνονται μέσα στον Ιούνιο, με την αρχή να γίνεται στο Mugello την περασμένη Κυριακή.



Αυτό που παρακολουθήσαμε στην Ιταλία ήταν μια κλασική νίκη με την υπογραφή Valentino Rossi. Ο Ιταλός Superstar στο Mugello πραγματοποίησε την τρίτη συνεχόμενη επιβλητική του εμφάνιση και πήρε άξια τη νίκη μέσα στην πατρίδα του. Παράλληλά έφτασε τις 7 συνεχόμενες νίκες στην αγαπημένη του πίστα, αποδεικνύοντας ότι όσο υπάρχει εκείνος κανένας δεν θα δει πως είναι η θέα από το ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Ιταλική πίστα. Ο συνδυασμός της καταπληκτικής γνώσης της διαδρομής, με όλα τα μυστικά της και με το απόλυτο στήσιμο για τις γρήγορες καμπές του Mugello δεν επέτρεψαν σε κανέναν διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την δεύτερη θέση. 



Ο «Γιατρός» αδιαμφισβήτητα, μετά από τις πειστικές νίκες σε Κίνα, Γαλλία και Ιταλία, έχει ανακτήσει πλέον την αυτοπεποίθηση του. Εμπιστεύεται τυφλά την μοτοσικλέτα του, ορμάει στις στροφές όπως έκανε παλιά και η ικανότητα του να διαχειρίζεται τα ελαστικά, και κυρίως του μηχανικούς της Bridgestone, τον έχουν κάνει πανίσχυρο στο φετινό πρωτάθλημα. Με όλα αυτά στο τσεπάκι του και την ψυχολογία στα ύψη, ο αναβάτης της Fiat Yamaha πηγαίνει στη Βαρκελώνη με έναν και μόνο σκοπό, τη νίκη. Άλλωστε η παράδοση δείχνει την καλή του παρουσία στην Καταλανική πίστα, ενώ πέρυσι όλοι θα θυμούνται την απίστευτη μάχη με τους Stoner και Pedrosa μέχρι την τελευταία στροφή.

Η πίστα του Montmelo

Η Καταλανική πίστα βρίσκεται στα προάστια της Βαρκελώνης και παραδοσιακά συγκεντρώνει μεγάλο πλήθιος κόσμου, τόσο στο MotoGP όσο και στη F1. Η διαδρομή είναι απολαυστική για τους αναβάτες, καθώς η ποικιλία των στροφών και η μεγάλη ευθεία των 1047 μέτρων είναι πρόκληση για κάθε μοτοσικλέτα. Ας δούμε όμως την διαδρομή στη σέλα μιας MotoGP.

Η τεράστια ευθεία εκκίνησης-τερματισμούς επιτρέπει στις μοτοσικλέτες να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 320Km/h. Τα φρένα για την πρώτη στροφή είναι πολύ σημαντικά, διότι μπορείς να κερδίσεις θέσεις ή να χάσεις. Η πρώτη στροφή είναι μια σχετικά γρήγορη δεξιά η οποία περνιέται με 2η ταχύτητα στο κιβώτιο. Μόλις φτάσουν στο apex της στροφής θα πρέπει να σηκώσουν γρήγορα την μοτοσικλέτα καθώς ακολουθεί αριστερή καμπή επιταχυνόμενη. Πριν προλάβουν να ηρεμήσουν ανεβάζουν σε 3η σχέση και πλαγιάζουν για την παρατεταμένη δεξιά επιταχυνόμενη, η οποία απαιτεί άριστη γνώση της πίστας και τόλμη στο άνοιγμα του γκαζιού.



Δυνατά στο γκάζι και ανέβασμα σε 4η ταχύτητα πριν από τα φρένα για μια σφικτή δεξιά της οποίας η έξοδος πρέπει να είναι κλειστή για να προετοιμαστούν για την επόμενη απαιτητική στροφή της πίστας. Έξοδος λοιπόν από την δεξιά και άμεσα βουτιά στα φρένα για μια κλειστή κατηφορική αριστερή με πολλές δυνατότητες προσπέρασης. Από 1η ταχύτητα ανεβαίνουν σε 4η και κατηφορίζουν περνώντας ένα δεξί σπάσιμο, πριν πέσουν πάλι στα φρένα για μια αριστερή ανηφορική.

Εδώ χρειάζεται προσοχή, καθώς η επιτάχυνση εγκυμονεί κινδύνους highsiding λόγο του ότι η έξοδος γίνεται ουσιαστικά πάνω στο κερμπ. Ανηφορική μικρή ευθεία και ανέβασμα σε 3η ταχύτητα πριν το προσεκτικό πέρασμα από την δεξιά καμπή που ακολουθεί με όχι πολύ χώρο στην έξοδο. Το γκάζι εδώ ανοίγει στο τέρμα και οι μοτοσικλέτες φτάνουν τα 240Km/h, στην μικρή ευθεία που ακολουθεί.

Φτάνοντας στο τελευταίο κομμάτι της πίστας οι αναβάτες έχουν να περάσουν μια σφικτή αριστερή στροφή η οποία είναι κρίσιμη για τις υπόλοιπες δεξιές που ακολουθούν. Είναι ίσως η τελευταία ευκαιρία για προσπέραση και υπάρχει άφθονος χώρος αν θέλει κάποιος να αλλάξει την γραμμή του. Από εκεί και πέρα μπαίνουμε στις τρεις τελευταίες  δεξιές στροφές οι οποίες οδηγούν στη μεγάλη ευθεία για την καρό σημαία. Η έξοδος από την τελευταία δεξιά είναι σημαντική για τον τερματισμό, καθώς η ευθεία είναι μεγάλη και μπορεί ένα slip streaming να χαλάσει το πάρτι του πρώτου.

Στην έδρα του

Στη Συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα του Mugello, ο Dani Pedrosa ήταν εμφανώς απογοητευμένος. Ο αναβάτης της Repsol Honda έχει ανεβάσει τις απαιτήσεις του πλέον, καθώς σε καμία περίπτωση στο παρελθόν δεν θα ήταν απογοητευμένος από ένα βάθρο στην Ιταλία. Ο μικρός Dani έχει καταλάβει ότι για να φτάσει στην κορυφή του κόσμου θα πρέπει να κάνει υπερβάσεις και μια από αυτές ήταν η νίκη στο Mugello, κάτι που δεν έγινε.



Ο ρυθμός του όλο το διήμερο ήταν ανταγωνιστικός, αλλά στον αγώνα δεν άντεξε την πίεση των Rossi και Stoner και αναγκάστηκε να μείνει εκτός μάχης από νωρίς. Τα παράπονα του επικεντρώθηκαν στο συνολικό πακέτο της Honda με τα ελαστικά της Michelin. Το HRC έφερε στην Ιταλία τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες, αλλά τα λεγόμενα του έμπειρου Tady Okada κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά ήταν. Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι το πακέτο που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτό που είχε στην διάθεση του στο Mugello. Φυσικά στη Βαρκελώνη είναι πολύ πιθανό να έχει στη διάθεση του ο Pedrosa τον καινούριο κινητήρα, αλλά είναι αμφίβολο το κατά πόσο θα τον βοηθήσει. Παρόλα αυτά μέσα στην πατρίδα του θα έχει την ευκαιρία να κοντράρει τον Valentino Rossi και να πάρει το αίμα του πίσω για τους τελευταίους 3 αγώνες, αλλά και για να μειώσει την διαφορά των 12 βαθμών που έχει πάρει ο Ιταλός στο πρωτάθλημα.

Η ώρα του Lorenzo

Η κατάσταση περιπλέκεται περισσότερο στην άλλη μεριά του γκαράζ της Fiat Yamaha. Ο Jorge Lorenzo επιστρέφει στην πατρίδα του μετά από έναν άτυχο αγώνα στο Mugello. Ο Ισπανός teammate του Valentino Rossi ξεκίνησε καλά τον αγώνα, αλλά στην προσπάθεια του να περάσει τους Dovizioso και Capirossi για να ανέβει στην 4η θέση, άνοιξε την γραμμή του και σημείωσε πτώση. Το σημαντικότερο φυσικά ήταν ότι δεν επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, κάτι που θα ήταν καταστροφικό σε αυτό το σημείο.



Η ταχύτητα του Lorenzo είναι αδιαμφισβήτητη και στην Ιταλία αν δεν έπεφτε ήταν πολύ πιθανό να βρισκόταν μαζί με τους Stoner και Pedrosa στην μάχη του βάθρου. Η Βαρκελώνη είναι η έδρα του και αναμένεται να πιέσει σκληρά την μοτοσικλέτα της Yamaha για να βρεθεί στο βάθρο. Στόχος του πάντως δεν θα είναι απλά ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά η νίκη και μην αποκλείεται να την κατακτήσει και να καρφώσει την σημαία του στην Ισπανία.

Αναγέννηση Stoner;

Στην Ιταλία ο Casey Stoner βρήκε επιτέλους ένα καλό στήσιμο στην Desmosedici και κατάφερε να επιστρέψει στο βάθρο. Ο Αυστραλός πρωταθλητής στους τελευταίους αγώνες είχε αντιμετωπίσει μια πλειάδα προβλημάτων που του στέρησαν καλά αποτελέσματα. Στο Mugello όλα πήγαν καλά, η GP8 δούλεψε άψογα, αν και φάνηκαν οι αδυναμίες της στο στήσιμο, και το συνολικό πακέτο ήταν αντάξιο των πρωταθλητών.



Ο Casey Stoner, παρόλα αυτά, όπως και ο Dani Pedrosa, ήταν φανερά απογοητευμένος που δεν μπόρεσε να κοντράρει τον Valentino Rossi, αλλά η 2η θέση είναι σίγουρα μια ψυχολογική ώθηση για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Η υπόθεση τίτλος δεν έχει τελειώσει για τον Stoner, και ο αγώνας της Βαρκελώνης είναι το έναυσμα για την επιστροφή στις νίκες για την Ducati. Πέρυσι πήρε στα ίσια τη νίκη μπροστά από τον Ιταλό, και φέτος θα προσπαθήσει να επαναλάβει την επιτυχία του, την οποία χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.

Ομάδα έκπληξη

Ποιος θα πίστευε στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ότι η ομάδα του Herve Poncharal, Yamaha Tech3, θα βρισκόταν μπροστά στη βαθμολογία από τους πρωταθλητές. Κι όμως οι Colin Edwards και James Toseland έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά που έχουν ρίξει στο καναβάτσο την πρωταθλήτρια Ducati. Στην Ιταλία κινήθηκαν ταχύτατα και τερμάτισαν μέσα στην εξάδα αποδεικνύοντας ότι θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο φετινό πρωτάθλημα.



Ο Colin Edwards στα… γεράματα θυμήθηκε ότι έχει πάρει δυο πρωταθλήματα και πρέπει να αγωνίζεται σαν πρωταθλητής, ενώ ο έτερος «Superbiker» James Toseland φαίνεται ότι θα μας απασχολήσει αρκετά τα επόμενα χρόνια, καθώς ήδη έχει μπει για καλά στο πνεύμα του MotoGP.

Suzuki-Kawasaki

Ο Loris Capirossi στάθηκε αξιοπρεπέστατα στην πίστα του Mugello και κράτησε ψηλά την σημαία της Rizla Suzuki. Ο βετεράνος Ιταλός ξεκίνησε από την πρώτη σειρά εκκίνησης και προσπάθησε να ακολουθήσει τους πρωτοπόρους. Ο ρυθμό όμως των Rossi, Pedrosa, Stoner ήταν εξωπραγματικός με αποτέλεσμα να υποχωρήσει στις πιο πίσω θέσεις. Άντεξε στην μάχη με τον rookie Andrea Dovizioso και τελικά τερμάτισε στην 7η θέση κατακτώντας πολύτιμους βαθμούς. Στην Βαρκελώνη θα επιστρέψει στην πίστα που είχε το σημαντικότερο ατύχημα στην καριέρα του το 2006. Οι αναμνήσεις δεν είναι οι καλύτερες, αλλά ο Ιταλός είναι έμπειρος και δεν θα έχει πρόβλημα να κινηθεί στο όριο.



Οι τρεις τελευταίοι αγώνες για την Kawasaki ήταν καταστροφικοί. Ο John Hopkins ούτε στο Mugello κατάφερε να τερματίσει καθώς σημείωσε πτώση. Ο Αμερικανός παλεύει να βρει τον τρόπο να κάνει την ZΧ-RR ανταγωνιστική, αλλά φαίνεται ότι τα προβλήματα είναι πολύ μεγάλα. Το θετικό είναι ότι ο «Hopper» είναι πεισματάρης και δεν θα το βάλει κάτω μέχρι να φέρει καλά αποτελέσματα στους «πράσινους».

Στην άλλη άκρη του γκαράζ υπάρχει ο Anthony West. Ο Αυστραλός τερματίζει σταθερά στην τελευταία θέση του grid από το ξεκίνημα της χρονιάς, κάτι που έχει κάνει τον Michael Bartolhemy να συζητάει ήδη με τον Colin Edwards για την πιθανότητα μετακίνησης του στην Kawasaki. Πάντως αν ο West δεν συνέλθει σύντομα προβλέπω την αντικατάσταση του πριν από τέλος της χρονιάς.



Περήφανος για τον αναβάτη του πρέπει να αισθάνθηκε ο Fausto Gresini στον αγώνα της πατρίδας του. Ο Alex De Angelis είχε δείξει ότι μπορεί να κινηθεί ταχύτατα από το πρωινό ζέσταμα και στον αγώνα πήρε πανάξια την 4η θέση. Ο rookie της San Carlo Gresini Honda έκανε τον αγώνα της ζωής του στο Mugello δικαιώνοντας τον Gresini να τον φέρει στην ομάδα του τον χειμώνα.

Αντίθετα ήταν τα συναισθήματα για τον Andrea Dovizioso, ο οποίος περίμενε περισσότερα πράγματα από τον αγώνα της πατρίδας του. O αναβάτης της JiR Scot Honda «κόλλησε» στο ξεκίνημα του αγώνα πίσω από τον Loris Capirossi και δεν μπόρεσε να τον περάσει μέχρι το τέλος. Παρόλα αυτά στην Βαρκελώνη μπορεί να πάρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα, αν και η βοήθεια που έχει από το HRC δεν είναι αυτό που πίστευε στο ξεκίνημα της χρονιάς.
 
msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #215 - : Ιούνιος 05, 2008, 07:24:11 μμ »
MotoGP
Ανεβασμένος στη Βαρκελώνη ο Stoner
Ο πρωταθλητής με ανεβασμένο ηθικό πηγαίνει στην Ισπανία για να επαναλάβει την περυσινή του νίκη    
   
   
     

   
   
   
     Η επιστροφή του Casey Stoner στο βάθρο του Mugello έδωσε το έναυσμα για καλύτερα αποτελέσματα στην συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Αυστραλός πρωταθλητής, πέρυσι στη Βαρκελώνη είχε πάρει την πρώτη καθαρή νίκη εναντίον του Valentino Rossi, αλλά φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το στήσιμο της μοτοσικλέτας είναι το σημαντικότερο πράγμα που απασχολεί τον Stoner, ο οποίος πρέπει να κάνει τέλειο αγώνα αν θέλει να μείνει κοντά στον Ιταλό και στους Lorenzo και Pedrosa.

«Η Βαρκελώνη οπωσδήποτε είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί, αν και με τον αγώνα της F1 δημιουργούνται πολλά σαμαράκια», ανέφερε ο Casey Stoner ενόψει του αγώνα της Ισπανίας. «Πέρυσι ήταν πολύ κλειστός αγώνας με τον Valentino και τον Dani, το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό για εμάς αλλά δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τρίτου διότι όλοι το άξιζαν».

«Πέρυσι όλα ήταν στη θέση τους όσον αφορά το στήσιμο, ενώ αυτή τη φορά έχουμε αρκετή δουλειά, έτσι οι προσδοκίες μας δεν είναι ακριβώς οι ίδιες. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά, και έχουμε κάνει αρκετά βήματα μπροστά. Στο Mugello ήμασταν ανταγωνιστικοί έτσι νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε λογικά αισιόδοξοι».

Η μεγάλη απογοήτευση της Ducati όμως είναι ο Marco Melandri, ο οποίος και στον αγώνα της πατρίδας του δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο Filippo Preziosi μάλιστα δήλωσε ότι η ομάδα θα κάνει ότι είναι δυνατό για να δώσει στον Melandri την δυνατότητα να κινηθεί ταχύτατα. «Μου αρέσει η Βαρκελώνη πολύ και είχα μερικά καλά αποτελέσματα εκεί, μια νίκη στα 250cc και το πρώτο μου βάθρο στο MotoGP», ανέφερε ο Melandri. «Φέτος είχαμε ανάμεικτο καιρό σε κάθε διήμερο αλλά η Ισπανία ελπίζω να μας επιτρέψει να έχουμε καθαρές δοκιμές ώστε να προετοιμαστούμε κατάλληλα για τον αγώνα».

«Στο πρωινό ζέσταμα του Mugello ένιωσα πολύ καλύτερα με την μοτοσικλέτα αλλά στον αγώνα δεν είχαμε την ευκαιρία να το επιβεβαιώσουμε», πρόσθεσε ο Ιταλός της Ducati. «Σε κάθε περίπτωση θα ξεκινήσουμε με τις ίδιες ρυθμίσεις στη Βαρκελώνη και θα δούμε. Ελπίζω να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Οι πρώτες δοκιμές της μεγάλης κατηγορίας ξεκινάνε την Παρασκευή το πρωί.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #216 - : Ιούνιος 05, 2008, 07:24:59 μμ »
MotoGP
Η τελική απόφαση την Πέμπτη
Ο Dani Pedrosa δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα χρησιμοποιήσει τον καινούριο κινητήρα    
   
   
     

   
   
   
     Πηγαίνοντας ίσως στον πιο σημαντικό αγώνα της χρονιάς για τον ίδιο, ο Dani Pedrosa έχει να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλλημα. Να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες ή όχι; Το διήμερο στην Ιταλία o Tady Okada είχε το δύσκολο έργο να μαζέψει δεδομένα και να αξιολογήσει τον κινητήρα, ο οποίος δεν έδειξε να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στον αγώνα. Το δείγμα όμως ήταν μικρό και πλέον η απόφαση για την χρησιμοποίηση του στον κρίσιμο αγώνα της Βαρκελώνης γίνεται αρκετά δύσκολη.

Ο Dani Pedrosa άφησε την τελευταία στιγμή να παρθεί η τελική απόφαση αναφέροντας σχετικά. «Θα έχουμε ακόμη μια συνάντηση την Πέμπτη και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε περισσότερες πληροφορίες  για να βγάλουμε την τελική απόφαση. Ποτέ δεν ξέρεις, οι πιθανότητες υπάρχουν, αλλά πρέπει να δούμε αν θα πάρουμε το ρίσκο ή όχι».

Ο Ισπανός της Repsol Honda θεωρεί τον αγώνα της Βαρκελώνης πολύ σημαντικό. «Αυτός ο αγώνας είναι πολύ σημαντικός για μένα. Είναι κοντά στο σπίτι μου και θα ήθελα οπωσδήποτε να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα. Θα προσπαθήσω να το ευχαριστηθώ. Είναι απίστευτο διήμερο για μένα και για την οικογένεια μου και όλους τους ανθρώπους γύρω μου. Απλά θέλω να το ευχαριστηθώ και να έχω ένα καλό διήμερο γενικά».

Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Montmelo ξεκινάνε την Παρασκευή το πρωί.

MSFREE - Γιάννης Πετρόχειλος

   
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #217 - : Ιούνιος 05, 2008, 07:26:11 μμ »
otoGP
H Ferrari με ήθελε
Ο Valentino Rossi αποκάλυψε ότι η Ferrari του είχε κάνει πρόταση για μια θέση στη F1    
   
   
     

   
   
   
     Το προσεχές διήμερο διεξάγεται αγώνας της F1 στον Καναδά και παράλληλα αγώνας MotoGP στην Ισπανία. Είναι το πρώτο από τα πέντε διήμερα που συμπίπτουν τα δυο μεγαλύτερα πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, άρα αξίζει να χαραμίσουμε μερικές αράδες για να μπλέξουμε την F1 με το MotoGP.

Φυσικά ο λόγος δεν είναι άλλος από τη μετακίνηση του Valentino Rossi στη F1 η οποία έχει απασχολήσει πολλές φορές τα Μέσα Ενημέρωσης. Αυτήν τη φορά αφορμή ήταν μια συνέντευξη του «Γιατρού» στην Γερμανική εφημερίδα Welt am Sonntag στην οποία ο Rossi δεν δίστασε να επιβεβαίωσει την πρόταση που του είχε κάνει η Ferrari για να ενταχθεί στην ομάδα την προηγούμενη χρονιά.

Ο Ιταλός αναβάτης της Fiat Yamaha έχει βρεθεί πολλές φορές στο κόκπιτ του μονοθεσίου της Scuderia με πιο πρόσφατη την δοκιμή στη Valencia το 2006. Εκεί ο Rossi είχε σημειώσει πολύ καλές επιδόσεις, καταφέρνοντας να πλησιάσει τους χρόνους του Michael Schumacher στο ένα δευτερόλεπτο, εντυπωσιάζοντας τους ανθρώπους της Ferrari.

Στη γερμανική εφημερίδα αναφέρθηκε για την πρόταση που είχε δεχτεί. «Το σκέφτηκα. Η Ferrari με ήθελε. Είναι άλλος κόσμος αλλά ήμουν γρήγορος».

Πριν από μερικές εβδομάδες ο «Γιατρός» είχε δηλώσει σε δημοσιογράφους της πατρίδας του ότι εν μέρει έχει μετανιώσει για το ότι δεν δοκίμασε την τύχη του στη F1 (κλίκ) . Σε ισπανική εφημερίδα πάντως ανέφερε ότι η μοτοσικλέτες είναι η μεγάλη του αγάπη. «Υπήρχε πιθανότητα να μετακινηθώ στη F1», ανέφερε στην ισπανική El Mundo. «Δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα καλά ή όχι αλλά τελικά διασκεδάζω με τη ζωή μου και ακόμη έχω πάθος για τις μοτοσικλέτες».

Στη γερμανική εφημερίδα ο Ιταλός αναφέρθηκε και στη στροφή του Michael Schumacher προς τις μοτοσικλέτες, ενώ η προοπτική μιας μάχης Rossi-Schumacher θα έκανε πολλούς να σηκωθούν στις μύτες των ποδιών τους. Ο μεγάλος Γερμανός πιλότος πάντως είχε μια άσχημη εμπειρία στον τελευταίο του αγώνα στο Γερμανικό πρωτάθλημα IDM. «Είμαι εντελώς καλά», ανέφερε σε γερμανική εφημερίδα, «Ήταν δικό μου λάθος και είναι κρίμα, διότι ο αγώνας αποδείχτηκε πολύ διασκεδαστικός. 17ος θα ήταν καλή θέση για εμένα».
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #218 - : Ιούνιος 13, 2008, 02:08:21 πμ »
MotoGP
Η ώρα του Sete
Ο Sete Gibernau θα επιστρέψει στην σέλα μιας MotoGP την επόμενη εβδομάδα στο Mugello    
   
   
     

   
   
   
     Ένας παλιός γνώριμος μας στο MotoGP θα βρεθεί την επόμενη εβδομάδα στην σέλα της Desmosedici για μια ημέρα δοκιμών με την Ducati. Ο Ισπανός αναβάτης Sete Gibernau βρέθηκε στη Βαρκελώνη την προηγούμενη εβδομάδα για να παρακολουθήσει τον αγώνα του MotoGP και εκεί είχε μια συνάντηση με τον Filipo Preziosi και τους μηχανικούς της ομάδας της Ducati. Ο 35χρονος ενθουσιάστηκε με την πρόταση που του έγινε και πλέον θα φορέσει και πάλι την κόκκινη φόρμα στην πίστα του Mugello.

«Είναι τιμή μου να έχω αυτή την ευκαιρία από την Ducati», ανέφερε χαρούμενος ο Sete Gibernau. «Είμαι ενθουσιασμένος και είμαι σε τέλεια κατάσταση, αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που οδήγησα στα GP για τελευταία φορά. Είναι απλά μια δοκιμή αλλά θα τα δώσω όλα. Ανυπομονώ να έχω την ευχαρίστηση για μια ακόμη φορά να φέρω μια μοτοσικλέτα MotoGP στα όρια».

Από την μεριά του ο αρχιμηχανικός της Scuderia, Filipo Preziosi έμεινε ικανοποιημένος με την αντίδραση του Sete στο κάλεσμα του. «Χαρήκαμε που είδαμε τον Sete τόσο ενθουσιασμένο από την ευκαιρία να οδηγήσει μια μοτοσικλέτα MotoGP πάλι, και ο ενθουσιασμός του μας οδήγησε στο να κανονίσουμε ένα δοκιμαστικό μαζί».

Η Ducati την επόμενη εβδομάδα θα βρεθεί και στην πίστα του Brno για να δοκιμάσει για λογαριασμό της Bridgestone την καινούρια άσφαλτο της πίστας. Αναβάτης δοκιμών θα είναι ο Niccolo Canepa.

OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #219 - : Ιούνιος 13, 2008, 02:09:04 πμ »
MotoGP
Επιβεβαιώθηκε ο Spies
Ο Ben Spies θα είναι τελικά ο αντικαταστάτης του Loris Capirossi στον αγώνα του Donington    
   
   
     

   
   
   
     Ο Αμερικανός αναβάτης της Suzuki στο ΑΜΑ Superbikes θα είναι τελικά ο αντικαταστάτης του Loris Capirossi στην σέλα της GSV-R στον αγώνα της Μ. Βρετανίας. Το όνομα του Ben Spies άρχισε να ακούγεται για την εργοστασιακή ομάδα της Rizla Suzuki από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς και φέτος είχε συμφωνηθεί η συμμετοχή του στους δύο αγώνες της Αμερικής, Laguna Seca και Indianapolis, ως wild card. Τώρα όμως του δίνεται η ευκαιρία να δείξει το μεγάλο του ταλέντο πιο νωρίς και σε μια πίστα μάλιστα ιστορική για το MotoGP.

Ο 23χρονος Spies ήταν ενθουσιασμένος με την κλήση της Suzuki και πλέον ανυπομονεί να βρεθεί στην σέλα της νέας μοτοσικλέτας του. «Ενθουσιάστηκα με το πρώτο μου GP στη Laguna Seca στις ΗΠΑ, αλλά τώρα είμαι πιο ενθουσιασμένος με αυτό. Νομίζω ότι αυτό θα είναι καλό για εμένα να ξεκινήσω από το Donington. Είναι μια πίστα που δεν γνωρίζω έτσι δεν έχω πίεση. Δεν έχω κάνει δοκιμές με την μοτοσικλέτα ή με τα ελαστικά αγώνα ή τα μαλακά ελαστικά, έτσι μπορώ να πάω εκεί και να μάθω πως λειτουργούν και να διασκεδάσω το γεγονός».

«Αυτό είναι υπέροχο για μένα, αλλά είναι άτυχος τρόπος να βρίσκομαι εδώ λόγω του τραυματισμού του Loris και του εύχομαι να αναρρώσει γρήγορα. Ελπίζω να φανώ αντάξιος σε όλους και απλά θέλω να βγω εκεί έξω και να διασκεδάσω».

Ο Ben Spies είχε κάνει δοκιμές με την ομάδα της Rizla Suzuki στο τέλος της χρονιάς στην πίστα της Valencia, ενώ στο πρωτάθλημα Αμερικής βρίσκεται στην 1η θέση με 378 βαθμούς.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #220 - : Ιούνιος 13, 2008, 02:09:46 πμ »
MotoGP
Προβλήματα FGSport-Dorna
Η FGSport τάσσεται εναντίον της πρόταση της Dorna για 600άρια τετράχρονα στην μεσαία κατηγορία των GP    
   
   
     

   
   
   
     Οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει στην Dorna για πιθανή αλλαγή της κατηγορίας των 250cc έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στην διοργανώτρια αρχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport, την FGSport. Η ενδεχόμενη μετατροπή των δίχρονων 250αριών σε τετράχρονα των 600cc, τετρακύλινδρα σε σειρά, ταιριάζει απόλυτα στην ήδη υπάρχουσα κατηγορία των Supersport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να υπάρχει ταύτιση των δύο κατηγοριών στα δύο πρωταθλήματα.

Η ανακοίνωση της FGSport ήταν η εξής: «Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport θα συνεχίσει να έχει την αποκλειστική ιδιοκτησία της FGSport. Εάν υπάρξουν νέες κατηγορίες στα υπόλοιπα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στο μέλλον, που θα αντικαταστήσουν τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες, οι μοτοσικλέτες που θα αγωνιστούν θα εξακολουθούν να είναι πρωτότυπες χωρίς να έχουν σχέση με αυτές της παραγωγής».

Η FGSport λοιπόν έκανε σαφές ότι τα κριτήρια για την καινούρια κατηγορία θα πρέπει να είναι όπως αυτά που ισχύουν στο MotoGP, και να μην έχουν καμία σχέση με τις μοτοσικλέτες παραγωγής με τις οποίες εμπλέκεται το πρωτάθλημα Supersport.

Ο Julian Thomas, Υπεύθυνος Τύπου του SBK σε δηλώσεις του στο crash.net ανέφερε ότι αυτή είναι η θέση της FGSport αυτή τη στιγμή και περιμένει από την FIM να εξετάσει σοβαρά όλα τα ενδεχόμενα ώστε να μην επηρεαστεί κάποιο από τα εμπλεκόμενα πρωταθλήματα.

Δύσκολες αποφάσεις

Τα προβλήματα που θα προκύψουν είναι σοβαρά, καθώς στην προκειμένη φάση δεν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο εργοστάσιο να ξεκινήσει την εξέλιξη των καινούριων κινητήρων. Η Aprilia ήδη έχει δηλώσει ότι θα μετακινηθεί στην μεγάλη κατηγορία αν αλλάξουν οι κανονισμοί, ενώ από την μεριά της KTM ο Harald Bartol παραμένει διστακτικός με ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Από την άλλη οι Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki και Ducati έχουν όλη τους την προσοχή στραμμένη στο MotoGP και το μόνο που ίσως θα μπορούσαν να προσφέρουν είναι κάποια πρωτότυπα πλαίσια. Τι θέμα του κινητήρα λοιπόν είναι πιθανό να πέσει στα χέρια κάποιου εξωτερικού κατασκευαστή ο οποίος θα προμηθεύει όλες τις ομάδες, αλλά αν προκύψει κάτι τέτοιο τότε δεν θα μιλάμε πλέον για πρωτότυπες κατασκευές.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #221 - : Ιούνιος 18, 2008, 11:26:21 πμ »
MotoGP
Στην πίστα ο Sete με την GP9
Ο Sete Gibernau οδήγησε την μοτοσικλέτα της Ducati στο Mugello μετά απο σχεδόν δύο χρόνια    
   
   
     

   
   
   
     Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν δυο χρόνια από την τελευταία φορά που ο Sete Gibernau βρέθηκε στη σέλα μιας μοτοσικλέτας MotoGP, αλλά η τέχνη της οδήγησης δείχνει να μη τον έχει εγκαταλείψει. Ο Ισπανός αναβάτης στο GP της Βαρκελώνης είχε την χαρά να δεχτεί μια πρόταση από την ομάδα της Ducati για να οδηγήσει την GP9 στο Mugello σε ένα τριήμερο δοκιμών με την Scuderia. Ο Sete Gibernau δέχτηκε με χαρά και πλέον οι δοκιμές είναι γεγονός.

Η πρώτη ημέρα ήταν χθες με τον 34χρονο Ισπανό να ολοκληρώνει νωρίς το πρόγραμμα του λόγο βροχής και κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 12 γύρους στην Ιταλική πίστα. Ο Gibernau σημείωσε χρόνο 1.53.7, χρόνος ο οποίος αν μη τι άλλο δείχνει ότι βρίσκεται σε πολλή καλή κατάσταση. «Ήταν φανταστική ημέρα. Ήταν σαν να πετιέμαι πίσω στο χρόνο, σαν οι μήνες που δεν ήμουν στην πίστα να μην υπήρξαν ποτέ. Συνειδητοποίησα πόσο κουραστικό είναι να πέφτεις στα φρένα και να μετακινείς την μοτοσικλέτα εκεί που την θέλεις αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι το τίμημα του να μην οδηγείς τόσο συχνά».

Ο Gibernau σχημάτισε μια πρώτη γνώμη για την GP9 και έδωσε τα πρώτες του πληροφορίες στους μηχανικούς της Ducati. «Είναι μια Ducati από κάθε άποψη, ακριβής και απαιτητική, απαιτεί δυναμικό στυλ οδήγησης και αμέσως μου θύμισε την GP7 που δοκίμασα στο Motegi στο τέλος του 2006. Κατάφερα να κάνω 12 γύρους με την GP9 πριν ξεκινήσει η βροχή και η αίσθηση ήταν καλή. Όσο έβρισκα την αυτοπεποίθηση μου δουλέψαμε λίγο στα ηλεκτρονικά , και κυρίως στο φρένο του κινητήρα, διότι προτιμώ διαφορετική λειτουργία από ότι ο Vittoriano».

Ο Sete Gibernau ευχαρίστησε την ομάδα της Ducati για αυτή την ευκαιρία, ενώ θα παραμείνει στην πίστα για τις επόμενες δύο ημέρες με την ευχή να μην διακοπεί το δοκιμαστικό από την βροχή.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #222 - : Ιούνιος 18, 2008, 11:26:57 πμ »
MotoGP
Με σπασμένο σπόνδυλο
Ο John Hopkins ταλαιπωρείται ακόμη με τον τραυματισμό στην πλάτη του    
   
   
     

   
   
   
     Η χρονιά για τον John Hopkins εξελίσσεται σε μια από τις χειρότερες από άποψης τραυματισμών. Ο Άγγλοαμερικανός αναβάτης της Kawasaki στην Ισπανία είχε μια άσχημη πτώση στις δοκιμές και τραυμάτισε αρκετά σοβαρά την σπονδυλική του στήλη έχοντας μια κάκωση στην σπονδυλική στήλη. Ο εντυπωσιακός Hopkins αναγκάστηκε και έτρεξε με ένεση στη Βαρκελώνη και στο Donington θα αγωνιστεί με ενοχλήσεις καθώς δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημα. Παρόλα αυτά δεν χάνει την καλή διάθεση του και ανυπομονεί για τον αγώνα της πατρίδας του.

«Μετά από τον αγώνα της Καταλονίας είχαμε μια ημέρα δοκιμών και έκανα όσους περισσότερους γύρους μπορούσα παρά τον τραυματισμό μου στην πλάτη», ανέφερε ο αναβάτης της Kawasaki, ο οποίος θα βρεθεί μπροστά σους φίλους του. «Πριν τους δύο προηγούμενους αγώνες είχα προπονηθεί σκληρά άρα ευτυχώς δεν έχω χάσει την φόρμα μου, το οποίο είναι πρόβλημα όταν έχεις τραυματισμούς, και είχα την ευκαιρία να ξεκουραστώ ώστε να βοηθήσω την ανάρρωση μου».

«Είμαι ακόμη αρκετά δύσκαμπτος και πληγωμένος, αλλά το Donington Park είναι σαν το σπίτι μου, και είναι μια πίστα στην οποία διασκεδάζω. Για μένα το Βρετανικό GP είναι ένας από τους μεγαλύτερους αγώνες της χρονιάς, με πολλά μέλη της οικογένειας μου να έρχονται και να με υποστηρίζουν, και παρά τον τραυματισμό μου θα κοιτάξω να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα στη σέλα της Kawasaki».

msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #223 - : Ιούνιος 18, 2008, 11:27:42 πμ »
MotoGP
Βρετανική υπόθεση
Ο James Toseland ανυπομονεί να βρεθεί μπροστά στους συμπατριώτες του στο Donington Park    
   
   
     

   
   
   
     Όλα τα φώτα στον αγώνα του Donington Park θα είναι στραμμένα στον James Toseland. Ο Βρετανός αναβάτης της Yamaha Tech3 ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις το φετινό πρωτάθλημα και έκανε μερικές καταπληκτικές εμφανίσεις στους πρώτους αγώνες του στο MotoGP. Τώρα όμως ήρθε η ώρα του Donington, τον ένα και μοναδικό αγώνα του ημερολογίου στη Μεγάλη Βρετανία, και ο Toseland ανυπομονεί να αγωνιστεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας στον κόσμο, μπροστά στους συμπατριώτες του.

«Αυτό είναι το διήμερο που περίμενα όλη την σεζόν», ανέφερε ο Toseland, ο οποίος βρίσκεται στην 7η θέση της βαθμολογίας με 53 βαθμούς. «Ο ένας και μοναδικός αγώνας στη Βρετανία φέτος και η πρώτη μου εμφάνιση με μια μοτοσικλέτα MotoGP μπροστά στους θαυμαστές μου. Ανυπομονώ για το Donington. Γνωρίζω καλά την πίστα, κέρδισα πέρυσι στο Superbikes και θα πιέσω δυνατά για μια θέση στο βάθρο».

Στην Βρετανική πίστα οι φίλαθλοι θα έχουν και το νου τους στις υπόλοιπες κατηγορίες καθώς υπάρχουν πλέον αρκετοί αναβάτες που αγωνίζονται με αξιώσεις εκεί. Οι Bradley Smith, Danny Webb και Scott Redding στα 125cc έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους μέχρι στιγμής και αναμένεται να τα δώσουν όλα μπροστά στο κοινό τους.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #224 - : Ιούνιος 26, 2008, 02:07:31 πμ »
MotoGP
Συνέντευξη Τύπου MotoGP 25/6
Τέσσερις αναβάτες και ο Micheal Bartholemy πήραν μέρος στην καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου του Assen 
   
 
   
  Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της αίθουσας Τύπου της πίστας του Assen οι πρωταγωνιστές αυτού του διημέρου έδωσαν το στίγμα τους για τον Σαββατιάτικο αγώνα. Οι Valentino Rossi, Casey Stoner, Nicky Hayden, Loris Capirossi, αλλά και ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας της Kawasaki, Micheal Bartholemy ευχήθηκαν να έχουν έναν καλό αγώνα και κυρίως να μείνει σταθερός ο καιρός στην Ολλανδία. Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

Valentino Rossi (Fiat Yamaha): Είναι καλή περίοδος για εμένα, με πολλές πίστες να μου αρέσουν και στις περισσότερες είχα καλά αποτελέσματα. Το Assen πέρυσι ήταν ο καλύτερος αγώνας για μένα. Περιμένουμε να έχουμε καλή αίσθηση από την μοτοσικλέτα αμέσως, διότι πάντα αυτό ήταν καλό σιρκουί για την Yamaha. Πρέπει να δουλέψουμε σε διάφορους τομείς και με διαφορετικές ρυθμίσεις για τα ελαστικά της Bridgestone, αλλά είμαι περίεργος για το πώς θα εξελιχθεί.

Κάθε αγώνας είναι σημαντικός φέτος, διότι το πρωτάθλημα είναι πολύ κλειστό. Μετά από αυτό πάμε σε δύο δύσκολα σιρκουί για εμένα, ιδιαίτερα από πέρυσι, αλλά τώρα έχουμε διαφορετικά ελαστικά έτσι περιμένουμε διαφορετικά αποτελέσματα σε Sachsenring και Laguna Seca. Αλλά το σημαντικό είναι να πάρουμε τη χρονιά βήμα-βήμα και να συγκεντρωθούμε στο Assen για να κάνουμε καλή δουλειά.

Δύο αγώνες στη σειρά είναι σίγουρα δύσκολοι, αλλά φαίνεται ότι ο καιρός θα είναι λίγο καλύτερος σε σχέση με το Donington. Έχει περισσότερη ζέστη και αυτό είναι καλύτερο για τα ελαστικά και την αίσθηση. Το Assen στο παρελθόν ήταν φανταστικό σιρκουί. Η πίστα ήταν αρκετά στενή και ίσως λίγο επικίνδυνη, αλλά ήταν φανταστικά να οδηγείς μοτοσικλέτα.

Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι στο Mugello και το Donington με τον κόσμο διότι οι θεατές πρέπει να περιμένουν μέχρι τον τελευταίο γύρο για να μπούνε μέσα. Ο Melandri έφτασε αργά και οι θεατές ήταν ήδη μέσα στην πίστα. Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα διότι είμαστε τυχεροί που δεν έχει συμβεί κάτι. Πολύ τυχεροί, διότι αν γίνει κάτι, θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα. Σίγουρα θα μιλήσουμε για το Donington αύριο στην επιτροπή ασφάλειας. Είναι φυσιολογικό όταν έχεις τόσο κόσμο και θέλουν να έρθουν στο βάθρο καθώς είναι όμορφη ατμόσφαιρα.


Casey Stoner (Ducati Marlboro): Θα ήταν ωραία να κάνουμε κάτι ανάλογο ή τουλάχιστο να παλέψουμε για τη νίκη. Ερχόμαστε στον αγώνα με περισσότερη αυτοπεποίθηση από πέρυσι όταν δυσκολευόμασταν λίγο με τον αέρα. Τώρα έχουμε μικρότερο φέρινγκ και το Donington ήταν ώθηση για εμάς. Οι τελευταίες δοκιμές στη Βαρκελώνη και το Donington, απέδειξαν ότι το σύστημα δουλεύει καλά και ελπίζω να λειτουργήσει και εδώ. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι αύριο το πρωί για να κατανοήσουμε αν τα πράγματα έχουν βελτιωθεί όπως νομίζαμε στον τελευταίο αγώνα.


Έχεις μια ιδέα από νωρίς για το τι θα γίνει το διήμερο αν θα λειτουργήσουν όλα καλά, αλλά αν δεν δουλέψουν όλα αμέσως θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις. Πρέπει να παλέψουμε σε αρκετούς αγώνες ακόμη φέτος ώστε να βρούμε τις λύσεις που χρειάζονται, και το Donington έδειξε ότι μπορούμε να το πετύχουμε. Δεν είχε σημασία αν ήταν βρεγμένα ή στεγνά, όλα λειτούργησαν καλά και αυτό είναι θετικό για την ομάδα. 

Όπως είπε ο Valentino το τελευταίο κομμάτι είναι ίδιο με παλιά, αλλά δεν θα γίνει ποτέ όπως ήταν. Δεν υπάρχουν πολλά σημεία για προσπέραση τώρα, αλλά πάντα γίνονται σφικτοί αγώνες στην κορυφή.

Loris Capirossi (Rizla Suzuki): Το χέρι γίνεται όλο και καλύτερο. Για εμένα ήταν η χειρότερη στιγμή να παρακολουθήσω απ’ έξω τον αγώνα του Donington, και να μη είμαι σε θέση να αγωνιστώ. Από αυτό και μετά δούλεψα πιο σκληρά για να είμαι έτοιμος στο Assen.

Ερχόμενος στο Donington, το να οδηγείς εκτός Αμερικής για πρώτη φορά, και να έχεις να αντιμετωπίσεις δυο διαφορετικές συνθήκες με βροχή και επίσης με το υψηλό επίπεδο που υπάρχει τώρα στο MotoGP, ο Ben έκανε εξαιρετική δουλειά.

Nicky Hayden (Repsol Honda): Ο κινητήρας είναι επιθετικός, μου αρέσει η αίσθηση του που αντιδρά δυνατά όταν ανοίγω το γκάζι. Έχει λίγη υστέρηση στην απόκριση, έτσι η δύναμη έρχεται βίαια, αλλά μου αρέσει περισσότερο από πριν.

Είναι πιο γρήγορος και αυτό είναι καλό. Οι μηχανικοί έχουν βρει μια καλή ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα, έτσι νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να τον χρησιμοποιήσω. Πήγα στον Okada και τον ρώτησα άμεσα. Είναι η μοτοσικλέτα έτοιμη για GP; Εκείνος μου είπε ότι δεν είναι, ότι χρειάζεται χρόνος. Άλλα δεν είναι αλήθεια. Η μοτοσικλέτα πάει ήδη καλύτερα και έχει βελτιωθεί αρκετά. Απλά πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά στην ηλεκτρονική διαχείριση και στην κατανομή βάρους, το οποίο δεν είναι τέλειο ακόμη.

OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης