0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #30 - : Δεκέμβριος 17, 2007, 09:52:44 μμ »
Ο Stoner πήρε το No1
Η FIM ανακοίνωσε την επίσημη λίστα των συμμετοχών για το 2008
   
 


Χωρίς εκπλήξεις ανακοινώθηκε από τη FIM η λίστα συμμετοχών για το 2008 στις τρεις κατηγορίες. Στη MotoGP το νέο είναι η εμφάνιση του Casey Stoner με το #1 στη μοτοσικλέτα του, αφήνοντας πίσω του το #27 που είχε μέχρι τώρα. Ο Αυστραλός είχε δηλώσει πριν από μήνες ότι θα σκεφτόταν αν θα έπαιρνε το βαρύ νούμερο, άλλα τελικά, με την παρότρυνση και τη Ducati, του χρόνου θα φέρει τον άσσο στη φόρμα και την κόκκινη μοτοσικλέτα. Μια ακόμη αλλαγή στα νούμερα είχαμε για τον Chris Vermeulen, ο οποίος αποφάσισε να πάρει το #7 αφήνοντας και αυτός του παλιό του νούμερο (#71). Ο Andrea Dovizioso άλλαξε αναγκαστικά το #34, με το #4, καθώς αυτός ο αριθμός έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, μαζί με τον μεγάλο τεξανό αναβάτη Kevin Schwantz. Οι de Angelis και Lorenzo κράτησαν τα νούμερα τους από τα 250cc, ενώ και ο Toseland διατήρησε το #52 από τα Superbikes. Ο κάτοχος του #1 πέρσι Nicky Hayden, αποφάσισε να επιστρέψει στο #69 με το οποίο έκανε και το ντεμπούτο του στο MotoGP. Τέλος η ομάδα του Kenny Roberts δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την σύνθεση της, άλλα έχει πάρει την έγκριση για δύο αναβάτες την επόμενη χρονιά.

Λίστα Συμμετοχών MotoGP:

Ν.  Αναβάτης Ομάδα
1 Casey Stoner Ducati Marlboro Team
3 Alex De Angelis Honda Gresini
4 Andrea Dovizioso Jir Scot Team
5 Colin Edwards Yamaha Tech 3
7 Chris Vermeulen Rizla Suzuki MotoGP
13 Anthony West Kawasaki Racing Team
14 Randy De Puniet Honda Lcr
21 John Hopkins Kawasaki Racing Team
24 Toni Elias Team Alice
26 Dani Pedrosa Repsol Honda Team
33 Marco Melandri Ducati Marlboro Team
46 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team
48 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team
50 Sylvain Guintoli Team Alice
52 James Toseland Yamaha Tech 3
56 Shinya Nakano Honda Gresini
65 Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP
69 Nicky Hayden Repsol Honda Team
- ΔΕΑ Team Roberts
- ΔΕΑ Team Roberts
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #31 - : Δεκέμβριος 17, 2007, 09:59:10 μμ »
Αγκάθι τα ηλεκτρονικά
Ο Valentino Rossi ξεκαθάρισε ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν τα MotoGP πολύ «εύκολα»
   
 


Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, Valentino Rossi, δήλωσε στο Motor Cycle News, ότι το traction control και οι άλλες ηλεκτρονικές βοήθειες έχουν κάνει τις μοτοσικλέτες πολύ ευκολοδήγητες σε σχέση με το παρελθόν. Βλέποντας τους νέους αναβάτες να είναι τόσο ανταγωνιστικοί από την πρώτη κιόλας στιγμή, ήταν ξεκάθαρο ότι αναβάτες πλέον δεν έχουν να κάνουν με εξωπραγματικές μοτοσικλέτες, τις οποίες πρέπει να δαμάζεις για να πας γρήγορα. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μπορεί ένας αναβάτης να τα εκμεταλλευτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια από την πρώτη κιόλας στιγμή, κάτι που έκανε πολύ καλά και ο πρωταθλητής Casey Stoner. Ο Ιταλός πάντως δεν εντυπωσιάστηκε από την προσαρμογή των αναβατών που ήρθαν από τα 250cc (Jorge Lorenzo, Andrea Dovizioso και Alex de Angelis), ενώ αναφέρθηκε και στην δική του άνοδο στην μεγάλη κατηγορία, όπου τα πράγματα ήταν πολύ πιο δύσκολα, με τα θηρία των 500cc. Παρόλα αυτά γνωρίζει καλά ότι οι αναβάτες που είναι καλοί και γρήγοροι, μπορούν άμεσα να πιάσουν ρυθμό, ακόμη και με μοτοσικλέτες διπλάσιας ιπποδύναμης.

Ο «Γιατρός» ανέφερε για την ευκολία που έχουν σήμερα οι αναβάτες.
«Ο Casey έκανε υπέροχη δουλειά και είναι εκπληκτικός αναβάτης. Άλλα είναι ο πρώτος της γενιάς του traction control. Ο τρόπος που το χρησιμοποιεί είναι απίστευτος. Η παλιά γενιά αναβατών όπως εγώ, ο Marco Melandri και ο Loris Capirossi έχουν πολλά προβλήματα. Αναβάτες όπως οι Lorenzo και Dovizioso είναι γρήγοροι άλλα δεν εκπλήσσομαι διότι είναι οι καλοί αναβάτες που έρχονται από τα 250cc, συνήθως πάνε γρήγορα με τις MotoGP. Εγώ έκανα το ίδιο, επίσης ο Loris, ο Max και ο Casey. Όταν οι 250άριδες είναι τόσο γρήγοροι όσο εμείς στα δεύτερα δοκιμαστικά, αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά στο άθλημα διότι τα ηλεκτρονικά βοηθάνε υπερβολικά. Άλλα είναι ο νέος τρόπος για το άθλημα μας και πρέπει να το αποδεχτούμε. Δεν συμφωνώ, άλλα αυτός είναι ο τρόπος».

Ο Rossi αναφέρθηκε και στο δικό του ξεκίνημα στην μεγάλη κατηγορία, το οποίο ήταν πολύ διαφορετικό.
«Είναι αλήθεια ότι ήμουν γρήγορος από την πρώτη στιγμή με τη MotoGP, άλλα είναι τελείως διαφορετικό, Η διαφορά είναι ότι για να πάς γρήγορα με την 500άρα έπρεπε να πάρεις ρίσκο και πολλές φορές έπεφτες άσχημα. Τώρα φαίνεται ότι κανείς δεν πέφτει και είναι πιο  εύκολο να βρεις το όριο». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #32 - : Δεκέμβριος 17, 2007, 10:00:22 μμ »
Σχέδιο πενταετίας
Ο Valentino Rossi δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει τους αγώνες και μάλιστα κάνει πλάνα για την επόμενη πενταετία
   
 


Η δύσκολη χρονιά του Valentino Rossi σε καμία περίπτωση δεν του έχει κόψει τη διάθεση να διεκδικήσει νίκες και τίτλους στο MotoGP. Το αντίθετο μάλλον συμβαίνει, καθώς ο Ιταλός έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον δηλώνοντας ότι θα ήθελε να μείνει στο χώρο για τουλάχιστο άλλα πέντε χρόνια. Ο «Γιατρός» δεν έκρυψε την απογοήτευση του για την φετινή χρονιά, ενώ η απόδοση του Stoner δεν άφησε ασυγκίνητο τον Ιταλό, ο οποίος παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Αυστραλού. Μαζί με όλα αυτά ο Valentino παραβρέθηκε και στην εκδήλωση φιλανθρωπικού χαρακτήρα, στην οποία είχε δωρίσει το κράνος του. Η Dainese ανέλαβε την δημοπρασία στο διαδίκτυο δωρίζοντας το κράνος που φόραγε ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Mugello, σχεδιασμένο από τον Aldo Drudi και την χαρακτηριστική μεγάλη καρδιά (Mugello heart). Το ποσό έφτασε τα 13.500 ευρώ και θα πάει σε παιδιατρική κλινική της Ιταλίας, Giannina Gaslini.

Στο Ιταλικό περιοδικό Motosprint ο Rossi διέψευσε κάθε πιθανότητα πρόωρης αποχώρησης του από το MotoGP
«Είναι 100% σίγουρο ότι θα τρέξω το 2009, εκτός αν κερδίσω όλους τους αγώνες του χρόνου. Ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω, αλλιώς θα το είχα κάνει το 2006 και ίσως να είχα πάει στην Formula1. Άλλα δεν το έκανα, και δεν είναι μόνο για ένα ή δύο χρόνια. Θα μείνω, ελπίζω, για τουλάχιστο πέντε χρόνια».



Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν η καλύτερη για τον «Γιατρό» ο οποίος είδε τον Stoner να κινείται πραγματικά γρήγορα στην πίστα.
«Σίγουρα αυτή δεν ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές μου. Ήταν δύσκολη χρονιά, διαφορετικός από την προηγούμενη χρονιά στην οποία συχνά ήμουν ταχύτερος όλων άλλα έχασα από λάθη και κακή τύχη. Φέτος ο Stoner ήταν πιο γρήγορος από εμάς, εκτός από μερικές εξαιρέσεις. Ήταν δύσκολα. Ο Casey πήγε γρήγορα και δεν έκανε λάθη, και αυτό ήταν μια έκπληξη, διότι γνωρίζαμε ήδη ότι ήταν γρήγορος. Το άξιζε ο τίτλος. Θα προσπαθήσουμε να τον ανταγωνιστούμε το 2008».

Ο Ιταλός superstar θα περάσει τις γιορτές με την οικογένεια του, ενώ θα επιστρέψει στην δράση τέλος Γενάρη, στην Μαλαισία.       
 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #33 - : Δεκέμβριος 18, 2007, 02:50:58 πμ »
Αγκάθι τα ηλεκτρονικά
Ο Valentino Rossi ξεκαθάρισε ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν τα MotoGP πολύ «εύκολα»

Όταν μιλάμε για τα MotoGP, μιλάμε για των κορυφαίο αγώνα των μηχανών.
Κορυφαίο από άποψη αναβατών αλλά και μηχανών.
Άρα θα πρέπει οι μηχανές να είναι όσο πιο εξελιγμένες γίνεται προκειμένου να επιτυγχάνονται οι καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

Κάποιοι, βιάστηκαν να μιλήσουν μετά το φετινό πρωτάθλημα, λέγοντας ότι οι μηχανές σήμερα έχουν πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, πως τα ελαστικά κάνουν την διαφορά και πως οι ιπποδυνάμεις μεταξύ των μηχανών είναι πολύ διαφορετικές.

Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο παραπονιούνται.

Υπάρχουν ένα σωρό άλλα πρωταθλήματα, με ίδια ελαστικά για όλους, με ίδιες μηχανές για όλους και με ίδια βελτιωτικά πακέτα για όλους.

Αν λοιπόν αναζητούν κάτι τέτοιο, μπορούν να τρέξουν μόνο σε αυτά. Αν θέλουν να τρέξουν στον κορυφαίο αγώνα των μηχανών, πρέπει να συμβιβαστούν με τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα.

Επίσης, μιλάμε συνεχώς για την ασφάλεια των αναβατών και για τα χρήματα που πρέπει να ξοδεύονται προς αυτήν την κατεύθυνση. Άρα ας είμαστε πιο προσεκτικοί όταν λέμε να αφαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε ένα όχημα 150 κιλών, που στέκεται σε δύο τροχούς και αδειάζει στην άσφαλτο μέσο του πίσω τροχού σχεδόν 240 άλογα...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #34 - : Δεκέμβριος 22, 2007, 01:18:23 μμ »
Πρόγραμμα αδυνατίσματος
Ο James Toseland ξεκίνησε εντατικό πρόγραμμα αδυνατίσματος για να μπορέσει να προσαρμοστεί πάνω στην MotoGP
   
 


Η νέα περιπέτεια του Βρετανού James Toseland απαιτεί αρκετές θυσίες και μια από αυτές είναι το χάσιμο κιλών ώστε να έρθει σε ιδανικό επίπεδο βάρους για την κατηγορία MotoGP. Ο αναβάτης της Yamaha Tech3 στα Superbikes όπου αγωνιζόταν είχε χτίσει ένα πολύ αθλητικό σώμα, άλλα πλέον στο MotoGP τα πράγματα είναι πολύ πιο σφικτά, καθώς κάθε γραμμάριο και ίππος μετράνε. Έτσι συμβουλεύτηκε τον Nicky Hayden, ο οποίος πέρσι είχε ακολουθήσει ένα αντίστοιχο πρόγραμμα διατροφής, για να αλλάξει τον τρόπο που γυμνάζεται άλλα και τον τρόπο με τον οποίο θα χάσει τα παραπανίσια κιλά. Σε αυτή του την προσπάθεια σύμμαχος του είναι η εταιρία Bennetts, η οποία του προμήθευσε ένα ποδήλατο Pinarello Prince, σε μια ειδική έκδοση με το νούμερο 52 πάνω του. Ο Βρετανός από ότι φαίνεται το 2008 θα έχει στο πλευρό του όλους τους συμπατριώτες του, καθώς το «Νησί» έχει πολλά χρόνια να δει έναν αναβάτη του ανταγωνιστικό στην κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσικλέτας.

Ο 27χρονος αναβάτης ευχαρίστησε την εταιρία για την συμπαράσταση της και έβαλε στόχο να κάνει ότι χρειάζεται για να φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο στο MotoGP.
«Είμαι ευγνώμων στην Bennetts για την συνεχή συμπαράσταση τους, άλλα αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα. Συνήθως απολαμβάνω πολύ την γιορτή των Χριστουγέννων και μετά ξεκινάω το πρόγραμμα γυμναστικής μου από τη νέα χρονιά, άλλα ανεβαίνω επίπεδο φέτος. Το νέο καθεστώς στα MotoGP έχει αρχίσει. Ο συνοδηγός μου στην ομάδα της Ten Kate Honda το 2007, Sebastian Charpentier είναι ένας καταπληκτικός ποδηλάτης έτσι μου έδωσε κάποιες πολύτιμες συμβουλές οι οποίες ελπίζω να έχω καλή άσκηση».

«Είμαι τυχερός που μεταπήδησα στο MotoGP και θέλω να ανταμείψω τους θαυμαστές και τους χορηγούς μου, όπως η Bennetts, με καλή απόδοση. Ο στόχος μου είναι να γίνω ένας Βρετανός αναβάτης ο οποίος θα κάνει περήφανους του Βρετανούς, όπως ο Barry Sheene».

Από την μεριά του ο Mark Fells, διευθυντής marketing της Bennets δήλωσε
«Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να συγχαρούμε τον James με κάτι που θα αποδειχτεί χρήσιμο σε αυτόν για την επόμενη χρονιά, και ιδιαίτερα στους επόμενους μήνες».



Φέτος οι Βρετανοί θα έχουν λόγο να πανηγυρίζουν καθώς πέρα από τον Toseland θα έχουν και τον Bradley Smith, για τον οποίο ο αναβάτης της Yamaha μίλησε με τα καλύτερα λόγια.
«Έχω παρακολουθήσει την καριέρα του Bradley και φαίνεται να είναι καλό παιδί. Είναι νεαρός, έχει πολύ χρόνο μπροστά του στα 125cc, στα 250cc και στο MotoGP. Η μοτοσικλέτα του για τη νέα χρονιά φαίνεται καλή και ανυπομονώ να γνωριστώ μαζί του και να παρακολουθήσω την πρόοδο του»

Ο Bradley Smith θα αγωνίζεται φέτος στην ομάδα της Polaris World Aprilia.

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #35 - : Δεκέμβριος 22, 2007, 01:19:18 μμ »
Μαχαίρι στα ηλεκτρονικά
Ο Carmelo Ezpeleta σκέφτεται την εισαγωγή μιας ενιαίας Κεντρικής Ηλεκτρονικής Μονάδας στο MotoGP
   
 


Τα παράπονα των αναβατών για τα ηλεκτρονικά συστήματα στις μοτοσικλέτες έχουν φέρει δυσαρέσκεια στους ανθρώπους της Dorna, οι οποίοι βλέπουν το άθλημα να φθίνει από άποψη θεάματος. Ο Carmelo Ezpeleta, πρόεδρος της Dorna γνωρίζει πολύ καλά όλα αυτά τα προβλήματα και προσπαθεί να κάνει το καλύτερο δυνατό για να φέρει το MotoGP στην κορυφή. Η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα και το traction control είναι από τα θέματα που σκέφτεται να παρέμβει, καθώς πλέον, όπως παραδέχονται όλοι οι αναβάτες, οι μοτοσικλέτες του MotoGP έχουν γίνει παιχνιδάκι και ο καθένας θα μπορούσε να κινηθεί γρήγορα με αυτές. Η πρόταση του είναι μια ενιαία Κεντρική Ηλεκτρονική Μονάδα (ECU) η οποία θα προσφέρει το ίδιο αποτέλεσμα σε όλους και θα είναι πλήρως ελεγχόμενο από τους οργανωτές. Φυσικά οι πρώτες αντιδράσεις έρχονται από τα εργοστάσια, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να εγκαταλείψουν αυτόν τον τομέα εξέλιξης, ο οποίος από ότι φαίνεται έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna μίλησε στο περιοδικό Motosprint
«Είναι το επόμενο πράγμα στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε. Πρέπει να το βάλουμε στους κανονισμούς. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρξει ένα ενιαίο ECU για όλους, άλλα οι κατασκευαστές δεν συμφωνούν με αυτό. Άλλα χρειαζόμαστε μια ιδέα. Θα συζητήσω με τους αναβάτες, τους τεχνικούς και όποιον αφορά το θέμα».

Ο Ezpeleta λίγο πριν το τέλος της χρονιάς είχε φέρει αναστάτωση στα paddock, όταν αποφάσισε να καταθέσει πρόταση για ενιαίο ελαστικό, κάτι που τελικά δεν συνέβη τελικά: «Έπρεπε να τους απειλήσω ότι θα βάλω περιορισμό στα ελαστικά. Έπρεπε να αλλάξουμε τον κανονισμό και καταλάβαινα ότι η Michelin και η Bridgestone δεν θα είχαν αντίρρηση από τη μεριά τους. Δεν ‘ήθελαν να έρθουμε σε συμφωνία. Τώρα έχει γίνει κάτι, θα δούμε αν είναι αρκετό. Θέλω να επαναφέρω την κατάσταση που είχαμε το 2005, όσον αφορά την ισορροπία και το θέαμα».     

Το θέμα ακόμη βρίσκεται στο στάδιο των συζητήσεων και με τη νέα χρονιά θα έχουμε περισσότερες εξελίξεις. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #36 - : Δεκέμβριος 22, 2007, 01:21:52 μμ »
Αλλαγές λόγω κόστους
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας αποφάσισε να παρέμβει στην ανεξέλεγκτη σπατάλη χρήματος στο MotoGP
   
 


Η FIM ανακοίνωσε μερικές αλλαγές στους κανονισμούς του 2008 κοιτώντας περισσότερο προς το κόστος, το οποίο επιβαρύνει τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και των εργοστασίων. Η σκέψη για μείωση του κόστους μας γυρίζει πίσω στο 2006, όταν ο Kenny Roberts Sr και άλλοι ιδιωτικοί παράγοντες απείλησαν την Dorna με αποχώρηση, αν δεν έβαζε μερικά όρια στην αλόγιστη σπατάλη χρήματος. Η εξέλιξη και τα ελαστικά ήταν οι δύο τομείς που πλήγωναν το αγώνισμα και εκεί επικεντρώθηκε η Ομοσπονδία για να ομαλοποιήσει λίγο την κατάσταση. Ξεκινώντας από τα ελαστικά, αυτό που η FIM έβαλε ως στόχο ήταν να περιορίσει τις δοκιμές που έκαναν οι ομάδες στα μέσα της περιόδου. Ο κανονισμός που ίσχυε μέχρι τώρα έλεγε ότι ο καθένας θα μπορούσε να τρέξει σε πίστα Παγκοσμίου, με μοτοσικλέτα δρόμου και ελαστικά MotoGP, το οποίο ήταν πολύ ακριβό. Τώρα τα πράγματα έρχονται σε πιο ανθρώπινα επίπεδα διότι ο νέος κανονισμός δίνει την δυνατότητα για μόνο ένα δοκιμαστικό μέσα στη χρονιά, το οποίο θα έχει διάρκεια τέσσερις ημέρες και δεν θα εμπλέκει επίσημους αναβάτες της ομάδας. Επίσης ο κάθε κατασκευαστής ελαστικών θα μπορεί να ζητήσει να κάνει δοκιμές σε οποιοδήποτε σιρκουί το οποίο, είτε είναι νέο στο καλεντάρι, είτε έχει στρωθεί η διαδρομή με νέο τάπητα.

Ένα ακόμη πεδίο τα οποίο είχε αφεθεί στη μοίρα του ήταν και η εξέλιξη των κινητήρων. Η FIM αποφάσισε λοιπόν να βάλει φρένο και σε κάποιους επιμέρους κλάδους της εξέλιξης, όπως η κινητήρες με οβάλ πιστόνια. Πολλές εταιρίες, μεταξύ τους και οι Ducati και Honda, είχαν αρχίσει να καλοβλέπουν το θέμα οβάλ πιστόνια και κυλίνδρους ώστε να περάσουν σε ένα άλλο επίπεδο απόδοσης και εξέλιξης. Η FIM όμως τους έκοψε την φόρα, διακόπτοντας την οποιαδήποτε εξέλιξη σε αυτό τον τομέα, διότι το κόστος θα ήταν αβάσταχτο για πολλές εταιρίες. Η ανακοίνωση ανέφερε σχετικά: «Το κανονικό κομμάτι του κάθε κυλίνδρου και πιστονιού στην κάτοψη πρέπει να είναι στρογγυλό. Το κυκλικό κομμάτι των κυλίνδρων και των πιστονιών έχουν οριστεί ότι έχουν λιγότερο από  5% διαφορά στη διάμετρο όταν το μετράμε σε δυο διαφορετικά σημεία».   

Περαιτέρω αλλαγές έγιναν και στο ύψος της θέσης οδήγησης της μοτοσικλέτα, μετά το θέμα που είχε δημιουργηθεί στο GP της Τουρκίας πέρσι. Μετά από απαίτηση της Ducati είχαμε διευκρίνιση για το θέμα. Ο νέος κανονισμός αναφέρει: «Η θέση πρέπει να έχει το μέγιστο ύψος (περίπου) του κάθετου τμήματος πίσω από την θέση οδήγησης του αναβάτη στα 150 χιλιοστά. Η μέτρηση θα γίνεται σε θέση 90ο με το έδαφος και τον αναβάτη στη θέση οδήγησης, εξαιρούμενου κάθε καλύμματος ή μαξιλαράκι. Οποιαδήποτε κάμερα ή κεραία που είναι τοποθετημένη στην σέλα δεν περιλαμβάνεται στην μέτρηση».

Οι διατάξεις που άλλαξαν είναι οι παρακάτω:

1.3 Paddock

1.3.4 Όταν τα Paddock είναι απασχολημένα πρέπει να υπάρχει επαρκή ιατρική και πυροσβεστική υπηρεσία διαθέσιμη για όλους τους αναβάτες, τις ομάδες, τους κατασκευαστές, τους χορηγούς, τις εταιρίες, τους επίσημους, την FIA, την Dorna και την IRCA.
Το ελάχιστο οι υπηρεσίες πρέπει να είναι διαθέσιμες από τις 08.00 – 18.00 τις δύο ημέρες που οι ομάδες στήνουν το γκαράζ τους, και σε 24ωρη βάση κατά τη διάρκεια του γεγονότος, ολοκληρώνοντας τα μεσάνυκτα της ημέρας του αγώνα.

1.15
1.15.1 Περιορισμοί δοκιμών
1.15.1.3  Δοκιμές εταιριών ελαστικών

Α) Οι κατασκευαστές ελαστικών οι οποίοι προμηθεύουν ελαστικά στην κατηγορία MotoGP μπορούν, με προτεραιότητα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, να επισημάνουν και να ενημερώσουν την Διεύθυνση Αγώνων ένα σιρκουί των GP ως το σιρκουί δοκιμών στο οποίο θα μπορούν να κάνουν δοκιμές κατά τη διάρκεια της χρονιάς και κατά τη διάρκεια των διακοπών, με μοτοσικλέτες MotoGP με μέγιστη διάρκεια τις τέσσερις ημέρες ή λιγότερες, άλλα χωρίς αναβάτες της ομάδας και χωρίς προτεραιότητα στο γεγονός που μπορεί να συμβαίνει στην πίστα.

Β) Αν ζητηθεί από οποιονδήποτε κατασκευαστή ελαστικών που προμηθεύει ελαστικά στην κατηγορία MotoGP, τότε ένα διήμερο δοκιμαστικό θα οργανωθεί, άλλα χωρίς τους αναβάτες της ομάδας, τουλάχιστο τέσσερις εβδομάδες πριν από κάθε γεγονός προγραμματισμένο για ένα σιρκουί GP το οποίο δεν είναι στο πρωτάθλημα της προηγούμενης χρονιάς ή κατά τη γνώμη της Επιτροπής Αγώνων, έχει πρόσφατα πραγματοποιηθεί ασφαλτόστρωση από την προηγούμενη χρονιά.

1.18 Διαδικασία εκκίνησης

7) Οι αναβάτες του MotoGP μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια γεννήτρια για τις κουβέρτες στη σχάρα εκκίνησης. Μόνο μια γεννήτρια ανά μοτοσικλέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Η γεννήτρια πρέπει να είναι χειροκίνητη και να έχει μέγιστο όριο δύναμης τα 2KW.

17) Η εφεδρική μοτοσικλέτα μπορεί να μείνει μέσα στο γκαράζ όσο διαρκεί ο αγώνας, άλλα κάθε αλλαγή μοτοσικλέτας πρέπει να γίνει μέσα από την γραμμή του Pit Lane.

1.21 Συμπεριφορά κατά τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα

8) Οι αναβάτες μπορούν να μπουν στα pit κατά τη διάρκεια του αγώνα, άλλα να βάλουν τη μοτοσικλέτα μέσα στο γκαράζ απαγορεύεται. Στην κατηγορία MotoGP, σε περίπτωση αλλαγής μοτοσικλέτας κατά τη διάρκεια του αγώνα, αν μια μοτοσικλέτα που βρίσκεται σε λειτουργία μπει στο γκαράζ, η μοτοσικλέτα είναι αναγκασμένη να αποσυρθεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά στον αγώνα.
Ο ανεφοδιασμός απαγορεύεται ρητά. Κάθε παραβίαση αυτού του κανονισμού θα τιμωρείται με αποκλεισμό.

17)  Αν ένας αναβάτης που έχει κερδίσει θέλει να πάρει μια σημαία, πρέπει να σταματήσει στην άκρη της αγωνιστικής γραμμής για να μαζέψει την σημαία και μετά να επιστρέψει στην πίστα όταν είναι απόλυτα ασφαλής. 

Τεχνικοί κανονισμοί

2.2 Κατηγορίες

MotoGP: Μέχρι 800cc- απεριόριστοι κύλινδροι

2.3 Κινητήρες

2.3.1 Οι κινητήρες μπορούν να λειτουργούν σε δύο ή τέσσερις χρόνους μόνο.
Για τα MotoGP, μόνο τετράχρονοι κινητήρες επιτρέπονται.
Το κανονικό κομμάτι του κάθε κυλίνδρου και πιστονιού στην κάτοψη πρέπει να είναι στρογγυλό. Το κυκλικό κομμάτι των κυλίνδρων και των πιστονιών έχουν οριστεί ότι έχουν λιγότερο από 5% διαφορά στη διάμετρο όταν το μετράμε σε δυο διαφορετικά σημεία

2.7 Ασφάλεια και κατασκευαστικά κριτήρια

2.7.2.3 Όρια πρέπει να μπουν ώστε να εξασφαλίσουν τουλάχιστο 30 χιλιοστά ανάμεσα στα χειριστήρια και στο ντεπόζιτο και στο πλαίσιο όταν τερματίζει το τιμόνι.

2.7.7 Περιφερειακά

2.7.7.6 Η θέση πρέπει να έχει το μέγιστο ύψος (περίπου) του κάθετου τμήματος πίσω από την θέση οδήγησης του αναβάτη στα 150 χιλιοστά. Η μέτρηση θα γίνεται σε θέση 90ο με το έδαφος και τον αναβάτη στη θέση οδήγησης, εξαιρούμενου κάθε καλύμματος ή μαξιλαράκι. Οποιαδήποτε κάμερα ή κεραία που είναι τοποθετημένη στην σέλα δεν περιλαμβάνεται στην μέτρηση.

2.9 Περιορισμοί ελαστικών στο MotoGP

2.9.7 Αν για κάποιο λόγο το ελαστικό καταστραφεί πριν χρησιμοποιηθεί και βγει άχρηστο από τον Τεχνικό Διευθυντή, μπορεί να αντικατασταθεί με ένα ελαστικό ίδιων προδιαγραφών με την συγκατάβαση του Τεχνικού Διευθυντή. Αυτά τα ελαστικά που θα αντικαθιστούν άλλα θα σημαδεύονται και θα συμπεριλαμβάνονται στην κατανομή των ελαστικών του αναβάτη. Το κατεστραμμένο ελαστικό θα αποσύρεται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

2.10 Νούμερα και παρασκήνιο

2.10.3 Στα 125cc και 250cc, το κεντρικό νούμερο πρέπει αν έχει ένα χρώμα το οποίο είναι ευδιάκριτο και αντιπαρέρχεται με το παρασκήνιο. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #37 - : Δεκέμβριος 23, 2007, 11:12:45 μμ »
Μαχαίρι στα ηλεκτρονικά
Ο Carmelo Ezpeleta σκέφτεται την εισαγωγή μιας ενιαίας Κεντρικής Ηλεκτρονικής Μονάδας στο MotoGP
   
 


Τα παράπονα των αναβατών για τα ηλεκτρονικά συστήματα στις μοτοσικλέτες έχουν φέρει δυσαρέσκεια στους ανθρώπους της Dorna, οι οποίοι βλέπουν το άθλημα να φθίνει από άποψη θεάματος. Ο Carmelo Ezpeleta, πρόεδρος της Dorna γνωρίζει πολύ καλά όλα αυτά τα προβλήματα και προσπαθεί να κάνει το καλύτερο δυνατό για να φέρει το MotoGP στην κορυφή. Η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα και το traction control είναι από τα θέματα που σκέφτεται να παρέμβει, καθώς πλέον, όπως παραδέχονται όλοι οι αναβάτες, οι μοτοσικλέτες του MotoGP έχουν γίνει παιχνιδάκι και ο καθένας θα μπορούσε να κινηθεί γρήγορα με αυτές. Η πρόταση του είναι μια ενιαία Κεντρική Ηλεκτρονική Μονάδα (ECU) η οποία θα προσφέρει το ίδιο αποτέλεσμα σε όλους και θα είναι πλήρως ελεγχόμενο από τους οργανωτές. Φυσικά οι πρώτες αντιδράσεις έρχονται από τα εργοστάσια, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να εγκαταλείψουν αυτόν τον τομέα εξέλιξης, ο οποίος από ότι φαίνεται έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna μίλησε στο περιοδικό Motosprint
«Είναι το επόμενο πράγμα στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε. Πρέπει να το βάλουμε στους κανονισμούς. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρξει ένα ενιαίο ECU για όλους, άλλα οι κατασκευαστές δεν συμφωνούν με αυτό. Άλλα χρειαζόμαστε μια ιδέα. Θα συζητήσω με τους αναβάτες, τους τεχνικούς και όποιον αφορά το θέμα».

Ο Ezpeleta λίγο πριν το τέλος της χρονιάς είχε φέρει αναστάτωση στα paddock, όταν αποφάσισε να καταθέσει πρόταση για ενιαίο ελαστικό, κάτι που τελικά δεν συνέβη τελικά: «Έπρεπε να τους απειλήσω ότι θα βάλω περιορισμό στα ελαστικά. Έπρεπε να αλλάξουμε τον κανονισμό και καταλάβαινα ότι η Michelin και η Bridgestone δεν θα είχαν αντίρρηση από τη μεριά τους. Δεν ‘ήθελαν να έρθουμε σε συμφωνία. Τώρα έχει γίνει κάτι, θα δούμε αν είναι αρκετό. Θέλω να επαναφέρω την κατάσταση που είχαμε το 2005, όσον αφορά την ισορροπία και το θέαμα».     

Το θέμα ακόμη βρίσκεται στο στάδιο των συζητήσεων και με τη νέα χρονιά θα έχουμε περισσότερες εξελίξεις. 
 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #38 - : Δεκέμβριος 23, 2007, 11:19:05 μμ »
Μαχαίρι στα ηλεκτρονικά
Ο Carmelo Ezpeleta σκέφτεται την εισαγωγή μιας ενιαίας Κεντρικής Ηλεκτρονικής Μονάδας στο MotoGP

Πρέπει να είναι στον κόσμο του ο άνθρωπος αυτός...
1) Είναι δυνατόν όλες οι μηχανές, με διαφορετικούς κινητήρες να έχουν την ίδια ΕCU η οποία θα προσφέρει τα ίδια αποτελέσματα σε όλους?
2) Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι? Να έχουν τον ίδιο κινητήρα? Μήπως και το ίδιο πλαίσιο, περιφερειακά κτλ. κτλ.

Μία φορά κέρδισε Ιταλική εταιρία στα GP μετά από 500 χρόνια και ξαφνικά πρέπει να αλλάξουν όλα...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #39 - : Δεκέμβριος 28, 2007, 06:42:12 μμ »
 Βράδυ και η Sepang
Οι άνθρωποι της Μαλαισιανής πίστας άναψαν το πράσινο φώς για νυχτερινό αγώνα στην Sepang
   
 


Το Κατάρ άνοιξε απ’ ότι φαίνεται την όρεξη και σε άλλους για την διεξαγωγή νυχτερινού αγώνα, με την Dorna να καλοβλέπει ένα δεύτερο GP υπό το φώς του φεγγαριού. Ο Carmelo Ezpeleta σε συνέντευξη του στο περιοδικό Motosprint άφησε να διαρρεύσει ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τους ανθρώπους της πίστα της Sepang για την πιθανότητα της διεξαγωγής του αγώνα νύχτα. Η ιδέα φυσικά προήλθε από το Κατάρ, όπου ως γνωστόν θα διεξαχθεί εκεί ο πρώτος αγώνας MotoGP και κίνησε το ενδιαφέρον της οργανωτικής επιτροπής της πίστας, η οποία τώρα εξετάζει το ενδεχόμενο της τοποθέτησης των κατάλληλων συστημάτων ώστε να μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα του Losail. Ο Ezpeleta δεν έκρυψε την ικανοποίηση του να έχει έναν ακόμη νυχτερινό αγώνα, σε μια χώρα μάλιστα που θα ωφελήσει το άθλημα σε πολλούς παράγοντες. Το κυριότερο φυσικά είναι η τηλεθέαση, καθώς η Ασιατική χώρα βρίσκεται αρκετές ώρες πίσω από την Ευρώπη με αποτέλεσμα ο αγώνας να καλύπτεται το πρωί, ενώ πολύ σημαντικό για τους διοργανωτές είναι και η αποφυγή της μεγάλης ζέστης που επιικρατεί εκείνη την εποχή, ιδιαίτερα την μεσημεριανή ώρα στην πίστα.

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna δήλωσε στο Ιταλικό περιοδικό.
«Η Μαλαισία σκέφτεται να κάνει τον αγώνα νύχτα στη Sepang. Ενδιαφέρονται πολύ να κάνουν αυτή την επένδυση επίσης. Από την πρώτη στιγμή που υπογράψαμε με το Κατάρ, εξέφρασα την ανησυχία μου, που ήταν κυρίως η μεγάλη ζέστη. Και η κυβέρνηση μας είπε γιατί δεν τρέχουμε βράδυ. Ο αγώνας τώρα μπορεί να διεξαχθεί την Κυριακή και αυτό είναι ιδανικό. Και τότε, το βράδυ, αυτό το γεγονός θα γίνει συναρπαστικό και θα γίνει ένα σημαντικό θέαμα για την χώρα».

Το κόστος της κατασκευής του φωτισμού για την πίστα του Κατάρ έφτασε τα 20 εκατομμύρια ευρώ κάτι που αναμένεται να προβληματίσει τους ανθρώπους της πίστα της Sepang. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #40 - : Δεκέμβριος 28, 2007, 06:43:26 μμ »
Μαχαίρι στα ηλεκτρονικά
Ο Carmelo Ezpeleta σκέφτεται την εισαγωγή μιας ενιαίας Κεντρικής Ηλεκτρονικής Μονάδας στο MotoGP

Πρέπει να είναι στον κόσμο του ο άνθρωπος αυτός...
1) Είναι δυνατόν όλες οι μηχανές, με διαφορετικούς κινητήρες να έχουν την ίδια ΕCU η οποία θα προσφέρει τα ίδια αποτελέσματα σε όλους?
2) Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι? Να έχουν τον ίδιο κινητήρα? Μήπως και το ίδιο πλαίσιο, περιφερειακά κτλ. κτλ.

Μία φορά κέρδισε Ιταλική εταιρία στα GP μετά από 500 χρόνια και ξαφνικά πρέπει να αλλάξουν όλα...








Είμαι fan του Rossi
Ο Carmelo Ezpeleta εκθείασε για μια ακόμη φορά την προσφορά του Valentino Rossi στο MotoGP
   
 


Ο ισχυρός άνδρας της Dorna μιλώντας στο περιοδικό Motosprint, δεν έκρυψε την συμπάθεια του στον Valentino Rossi, όχι μόνο για τις οδηγικές του ικανότητες άλλα και για την βοήθεια που προσφέρει στο άθλημα. Πάντοτε ο Ιταλός Superstar έθετε τους προβληματισμούς του ενώπιο όλων και ιδιαίτερα του Ezpeleta για να βρεθούν οι κατάλληλες συνθήκες, τόσο σε θέματα ασφάλειας, όσο και για οργανωτικά θέματα, ώστε να λειτουργήσει καλύτερα το MotoGP. Αυτό το έχει αναγνωρίσει η Dorna και σίγουρα θεωρεί την εμπλοκή του Valentino Rossi με το MotoGP για τα επόμενα χρόνια ως ένα μεγάλο όφελος για το πρωτάθλημα. Ο Carmelo Ezpeleta αναφέρθηκε και στο πρόβλημα που μπορεί αν προκύψει με την μη συμμετοχή της ομάδας του Kenny Roberts την επόμενη χρονιά. Το grid μπορεί να εμφανιστεί με 18 συμμετοχές κάτι που σε καμία περίπτωση δεν θα χαλάσει την πετυχημένη συνταγή του πρωταθλήματος. Άλλωστε σύμφωνα ,με τα λεγόμενα του Ezpeleta υπάρχει σχέδιο για περαιτέρω στήριξη των ομάδων για δορυφορικές συμμετοχές, και ιδιαίτερα σε εργοστάσια που δεν έχουν ομάδες, όπως η Suzuki και η Kawasaki.

Η παραδοχή του Ezpeleta ότι ο Valentino Rossi έχει κάνει διάσημο το MotoGP είναι πολύ σημαντική αναγνώριση για τον Ιταλό.
«Έχουμε τεράστια τύχη που είναι μαζί μας ο Valentino Rossi. Δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτόν ως αναβάτη. Μιλάω για την προσπάθεια που κάνει να αναπτυχθεί ο χώρος της μοτοσικλέτας, να βελτιωθεί και να γίνει πιο ασφαλής. Λέει την γνώμη του είτε σου αρέσει είτε όχι, και το κάνει αυτό και σε εμάς. Από τη στιγμή που είναι έξυπνος, γνωρίζει πώς να βοηθήσει να βελτιώσουμε τα πράγματα. Όταν μου λένε ότι είμαι θαυμαστής του Valentino, δεν μπορώ να το κρύψω. Είμαι θαυμαστής του Valentino για όλα όσα έχει κάνει για το άθλημα, σε όλα τα επίπεδα».

Ο ισχυρός άνδρας της Dorna αναφέρθηκε και στο grid της επόμενης χρονιάς
«Το 2008 είναι πιθανό να έχουμε 18 μοτοσικλέτες και για μένα αυτός ο αριθμός είναι αρκετός για να παράγει θέαμα. Αν μια μέρα καταφέρουμε να έχουμε 20 ή 22 συμμετοχές θα είναι υπέροχα, άλλα δεν χρειαζόμαστε τόσες πολλές. Οι δορυφορικές ομάδες έχουν νόημα αν είναι συνδεδεμένες με τα εργοστάσια, άλλα όλες είναι λίγο έως πολύ. Προφανώς, είναι αδύνατο μια δορυφορική ομάδα να κατακτήσει κάποιο τίτλο, άλλα η δουλειά που κάνουν είναι θεμελιώδης. Γι’ αυτό τις βοηθάμε, οικονομικά, και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις να τις βοηθήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο. Επίσης δουλεύουμε προς την κατεύθυνση να έχουν η Suzuki και η Kawasaki περισσότερες μοτοσικλέτες το 2009 και το 2010, ώστε να έχουν και εκείνες δορυφορικές ομάδες». 
 
 


OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #41 - : Ιανουάριος 02, 2008, 06:47:45 μμ »
Εντός έδρας
Η παρουσίαση της ομάδας Fiat-Yamaha Team θα γίνει στο Τορίνο, έδρα της Fiat στην Ιταλία
   
 


Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha θα παρουσιαστεί στο κοινό και τους δημοσιογράφους στις 19 Ιανουαρίου στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου είναι η έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat. Ο μεγάλος χορηγός της ομάδας πήρε το πράσινο φώς από τους Ιάπωνες και σε μια φαντασμαγορική τελετή θα δώσει στη δημοσιότητα το νέο πρόσωπο της ομάδας το οποίο θα βρεθεί στις πίστες το 2008 για να διεκδικήσει την κορυφή. Οι αναβάτες, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, θα πλαισιωθούν από τους μηχανικούς τους και την διοίκηση του εργοστάσιου, ενώ ένα σημαντικό θέμα παραμένει η εταιρία ελαστικών και το πώς θα παρουσιαστεί στις δύο μοτοσικλέτες ξεχωριστά. Η απόφαση του Valentino Rossi να μετακομίσει στην Bridgestone έφερε αναστάτωση στην ομάδα της Yamaha, η οποία πλέον πρέπει να διαθέτει δύο διαφορετικά γκαράζ για να καλύπτει τις ξεχωριστές ανάγκες των αναβατών της, ενώ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει διαρροή πληροφοριών από τον ένα αναβάτη στον άλλο. Αυτό θα κάνει τη ζωή δύσκολη για τους μηχανικούς, άλλα και για τον Jorge Lorenzo, ο οποίος θα αναγκαστεί να κολυμπήσει στα βαθιά χωρίς την βοήθεια κανενός.

Το 2008 είναι μεγάλη πρόκληση για την Yamaha, η οποία μετά από δυο συνεχόμενους τίτλους έχασε τα πρωτεία, πρώτα από την Honda και μετά από την Ducati, η οποία κυριάρχησε απόλυτα πέρσι. Οι σκέψεις για δημιουργία ενός νέου κινητήρα, ο οποίος θα έχει διάταξη V4 και όχι τον παραδοσιακό τετρακύλινδρο σε σειρά έχουν οργιάσει, με τον Valentino Rossi να ζητάει από τους Ιάπωνες να του δώσουν περισσότερη δύναμη για να μπορέσει να πάρει τα σκήπτρα από τον Stoner. Από τον αγώνα της Τσεχίας ο Valentino είχε στη διάθεση του τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα για να πάρει όσο το δυνατό μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, ενώ στις πρώτες δοκιμές του 2008 τα ελαστικά της Bridgestone έδειξε να ανταποκρίνονται πιο θετικά στην συμπεριφορά της M1. Στην Ιαπωνία εργάζονται πυρετωδώς για να έχουν έτοιμο το νέο πλαίσιο της μοτοσικλέτας του 2008 και όλα δείχνουν ότι στις 10 Μαρτίου η Yamaha θα είναι έτοιμη να ανέβει και πάλι στην πρώτη θέση του MotoGP.

Ο Ιταλός Star αναφέρθηκε, στο περιοδικό Motorcycle News, στη νέα χρονιά και τις πιθανότητες του για τον τίτλο, άλλα και το γεγονός ότι οι νέοι του αντίπαλοι είναι πιο σκληροί από τους προηγούμενους.
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, όλοι οι αναβάτες όταν δεν κερδίζουν πια ή δεν κερδίζουν πολύ αναρωτιούνται: ‘θα κερδίσω ξανά;’. Οι αντίπαλοι μου τώρα είναι καλύτεροι από τους προηγούμενους. Οι Biaggi και Gibernau ήταν πολύ δυνατοί, άλλα σήμερα οι Stoner και Pedrosa είναι η νέα γενιά και είναι πολύ δυνατοί. Είμαι στην μέση των δύο γενεών. Δεν αισθάνομαι χειρότερα από το παρελθόν και ακόμη νομίζω ότι είμαι πολύ γρήγορος. Άλλα χρειάζομαι όλα να είναι στη σωστή τους θέση. Οι αντίπαλοι μου είναι πολύ δυνατοί και δεν μπορείς να τους δώσεις ούτε χιλιοστό».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #42 - : Ιανουάριος 04, 2008, 02:53:27 πμ »
Έτοιμοι για τίτλο το 2009
Ο Michael Bartholemy δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για την δουλειά που γίνεται στην ομάδα της Kawasaki
   
 


Ο αγωνιστικός διευθυντής της Kawasaki MotoGP Team, Michael Bartholemy, εμφανίστηκε πολύ αισιόδοξος για το μέλλον και το παρόν της ομάδας του, αναφέροντας μάλιστα ότι την επόμενη χρονιά έχουν βλέψεις για τίτλο. Ο Bartholemy έπιασε δουλειά στην «πράσινη» ομάδα στο τέλος του 2006, όταν αντικατέστησε τον Harald Eckl, και πήρε τα ηνία της ομάδας. Ο στόχος του από την πρώτη στιγμή ήταν να φέρει πιο κοντά την ομάδα στο σπίτι της που είναι η Ιαπωνία και να έχει μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη συνεργασία με το τμήμα εξέλιξης της Kawasaki, κάτι που δεν γινόταν τα προηγούμενα χρόνια που η ομάδα είχε έδρα στην Ευρώπη. Τώρα, μετά από έναν χρόνο πολλά έχουν αλλάξει στους «πράσινους» με την έλευση των 800cc και την δουλειά που έγινε πάνω σε αυτό, καθώς παρουσίασαν ένα πολύ ανταγωνιστικό πρόσωπο το οποίο τους απέφερε και μια σπουδαία μεταγραφή, τον John Hopkins.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της Kawasaki MotoGP ο Michael Bartholemy εξομολογείται τα σχέδια της ομάδας για το μέλλον.
«Στο τέλος του 2008 θα λέω ότι μετά από μια επιτυχημένη χρονιά τώρα είμαστε έτοιμοι να πάμε για τον τίτλο του 2009. Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να το κάνουμε. Απόλυτα πεπεισμένος. Έχουμε μερικούς πολύ καλούς ανθρώπους μαζί μας στην Kawasaki και νομίζω ότι έχουμε την καλύτερη ομάδα στο MotoGP. Έχουμε περάσει πολλά άλλα μαζί δημιουργήσαμε μια απίθανη μοτοσικλέτα και χτίσαμε την εργοστασιακή ομάδα, αισθάνομαι υπερήφανος για όλους».



Η έλευση του John Hopkins δεν ήταν εύκολη υπόθεση, άλλα σίγουρα θα δώσει νέο αέρα στην ομάδα.
«Εγώ πήρα την απόφαση να φέρω τον Hopper τον περασμένο Απρίλιο και εκείνη τη στιγμή δεν ήταν πολύ εύκολο να πείσω τους ανθρώπους γύρω μου ότι μπορούσαμε να κάνουμε αυτό το βήμα. Τα αποτελέσματα του δεν ήταν τα καλύτερα. Άλλα, στο τέλος του αγώνα στην Valencia, πήγα στην ομάδα και είδα τον βαθμολογικό πίνακα. Πρώτος ο Casey Stoner, ο οποίος έμεινε στην Ducati, μετά ο Pedrosa, που έμεινε στην Honda, μετά ο Rossi, που έχει συμβόλαιο με την Yamaha. Με άλλα λόγια, ο πρώτος αναβάτης στον πίνακα, με τους περισσότερους βαθμούς που ήταν σε θέση να αλλάξει ομάδα, ήταν ο Hopkins, τον οποίο είχαμε επιλέξει τον Απρίλη, και θέλαμε να έρθει στην Kawasaki. Αυτό λέει κάτι. Και δεν ήταν ο μόνος που ενδιαφέρθηκε. Νομίζω ότι ήταν η πρώτη φορά που είδαν μερικοί αναβάτες την Kawasaki σαν καλή επιλογή. Σίγουρα το 2007 άλλαξε τις ζωές μας. Και μας έχει αλλάξει στα μάτια των υπολοίπων στο MotoGP διότι τώρα μας συμπεριφέρονται σαν κανονική εργοστασιακή ομάδα».

Όσον αφορά τη νέα μοτοσικλέτα της Kawasaki και το θέμα της χορηγίας ο Bartholemy άνοιξε τα χαρτιά του.
«Δεν θα παρουσιάσουμε μια νέα μοτοσικλέτα και αυτό, νομίζω, είναι πολύ θετική κίνηση. Θα διατηρήσουμε την ίδια μοτοσικλέτα, κάνοντας διάφορες αλλαγές σε αυτήν θα μας δυναμώσουν πολύ. Η μοτοσικλέτα μας δουλεύει πολύ καλά έτσι γιατί να φέρουμε κάτι τελείως διαφορετικό».

«Στην Kawasaki είναι ρεαλιστές για τα έξοδα που χρειάζονται σε αυτό το σχέδιο και έχουμε δεσμευθεί ότι η εταιρία θα μείνει στο MotoGP μέχρι τουλάχιστο το 2011. Άλλα ναι, δουλεύουμε σκληρά φέτος να φέρουμε έναν μεγάλο χορηγό εκτός μοτοσικλετιστικού κόσμου. Δεν είναι μόνο τα λεφτά, είναι και για το όνομα μας σε άλλες αγορές, και δουλεύει καλά όσον αφορά την αναγνώριση της μάρκας σου».

Ο νέος χορηγός της Kawasaki φέρεται να είναι το Monster Energy Drink, το οποίο συνεργάζεται ήδη με τον John Hopkins, άλλα και την Kawasaki στο Αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbikes
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #43 - : Ιανουάριος 05, 2008, 10:46:05 μμ »
Σωστή απόφαση
Ο Jeremy Burgess υπερασπίστηκε την απόφαση του Valentino Rossi να αλλάξει εταιρία ελαστικών
   
 


Ο αρχιμηχανικός της ομάδας του Valentino Rossi, Jeremy Burgess, εμφανίστηκε θετικός στην απόφαση του αναβάτη του να μετακομίσει από την Michelin στην Bridgestone. Ο Βρετανός θεωρεί ότι ο Rossi απλά βρήκε αυτό που τον δυσκόλευε όλη την σεζόν και αποφάσισε ότι έπρεπε να κάνει κάτι. Άλλωστε για να διεκδικήσει την κορυφή ξανά θα πρέπει να έχει τα καλύτερα εξαρτήματα για να δουλεύει τέλεια το σύνολο του. Ο Burgess δεν έκρυψε και την δυσαρέσκεια του προς την Michelin, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων σε μια πολύ σημαντική χρονιά με την έλευση των 800cc. Παρόλα αυτά το προφίλ του Ιταλού τέθηκε υπό αμφισβήτηση, καθώς ζήτησε σχεδόν απειλητικά να πάρει τα ελαστικά της Bridgestone αφήνοντας την Michelin, η οποία του είχε χαρίσει τίτλους και νίκες στο παρελθόν. Ο γκουρού του MotoGP από την μεριά του υποστηρίζει ότι ο Rossi είναι κορυφαίος αναβάτης και δεν θα μπορούσε να μην ζητάει το μέγιστο από όλους όσους συνεργάζεται, όπως άλλωστε έκανε και με τους ανθρώπους της Yamaha.

Ο Burgess δήλωσε στο περιοδικό Motor Cycle News
«Νομίζω η κατάσταση με τα ελαστικά έγκειται στο κατά πόσο οι επαγγελματίες ελέγχουν τα πράγματα. Γνώριζε καλά τι ήθελε να βελτιώσει, ή πίστευε τι χρειαζόταν για να αποδώσει καλύτερα, και χωρίς αυτό το προϊόν δεν πίστευε ότι μπορούσε να τα καταφέρει. Ήταν στην κατάσταση που θα έπρεπε να πιέσει μέχρι τέλους, ακόμη και να ρίξει τα τελευταία του χαρτιά στο τραπέζι και να πει ότι ‘δεν θα τρέξω αν δεν πάρω τα Bridgestone, είναι πολύ σημαντικό για μένα».

«Φυσικά χτύπησε το καμπανάκι διότι ο Valentino φέρνει περίπου το 20 με 60 της εκατό των θεατών σε όλες τις Ευρωπαϊκές πίστες. Όταν δεν έπαιρνε τα ελαστικά με τις κανονικές μεθόδους έπαιξε τα δυνατά του χαρτιά, όπως θα έκανε οποιοσδήποτε επαγγελματίας. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Δεν υπήρξε καμία παράβαση ή συμφωνία κάτω από τραπέζι, έτσι το γεγονός ότι η Bridgestone είναι τόσο προσηλωμένη στο να δουλέψει με τον Valentino και να χρησιμοποιήσει τα ελαστικά της είναι κάτι το φυσιολογικό και συμβαίνει στο τέλος κάθε αγωνιστικής περιόδου». 

Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha θα πρέπει να λύσει τα προβλήματα που θα προκαλέσει η είσοδος της Bridgestone στο γκαράζ, καθώς ο Jorge Lorenzo θα παραμείνει με την Michelin
 
OMERTA69!!!

*

tuonato

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #44 - : Ιανουάριος 06, 2008, 11:58:09 πμ »
Εχω την εντυπωση οτι ο γιατρος δεν εμαθε να χανει του κακοφανηκε 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης