0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #315 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 03:35:47 μμ »
ωραια ξεκινησαμε....

περιμενω την απαντηση του davide..... :h22: :h22: :h22:

 :lol% :lol% :lol%

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #316 - : Φεβρουάριος 05, 2009, 02:32:11 μμ »
ωραια ξεκινησαμε....

περιμενω την απαντηση του davide..... :h22: :h22: :h22:

 :lol% :lol% :lol%

...καλά ξεκινάει το παιδί!
μετά το κρυστάλλινο τραπεζάκι, είπε να πέσει και σήμερα στο Sepang! ;)


Y.Γ. Βύρωνα, δεν παίρνεις Yamaha? ...υπάρχουν καλές προοπτικές για ανταλλακτικά στο ebay!!!  :bye:

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #317 - : Φεβρουάριος 05, 2009, 02:33:15 μμ »
Sepang test times - 05/02/09

1. Loris Capirossi ITA Suzuki MotoGP2mins 01.869secs
2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2mins 02.038secs
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2mins 02.324secs
4. Chris Vermeulen AUS Suzuki MotoGP 2mins 02.803secs
5. Toni Elias ITA San Carlo Gresini Honda 2mins 02.886secs
6. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 2mins 03.088secs
7. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha 2mins 03.254secs
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2mins 03.312secs
9. Sete Gibernau ESP Onde 2000 Ducati 2mins 03.750secs
10. Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha Team 2mins 03.894secs
11. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team2mins 04.002secs
12. Alex de Angelis SMR San Carlo Gresini Honda 2mins 04.396secs
13. Mika Kallio FIN Pramac Ducati 2mins 04.405secs
14. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha 2mins 04.502secs
15. Randy de Puniet ITA LCR Honda MotoGP 2mins 04.882secs
16. Toshihiko Fujiwara JPN Yamaha Test Rider2mins 05.024secs*
17. Yuki Takahashi JPN Scot Honda 2mins 05.098secs
18. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider 2mins 05.140secs*
19. Niccolo Canepa ITA Pramac Ducati 2mins 05.270secs

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #318 - : Φεβρουάριος 05, 2009, 02:36:41 μμ »
ωραια ξεκινησαμε....

περιμενω την απαντηση του davide..... :h22: :h22: :h22:

 :lol% :lol% :lol%

...καλά ξεκινάει το παιδί!
μετά το κρυστάλλινο τραπεζάκι, είπε να πέσει και σήμερα στο Sepang! ;)


Y.Γ. Βύρωνα, δεν παίρνεις Yamaha? ...υπάρχουν καλές προοπτικές για ανταλλακτικά στο ebay!!!  :bye:

σας το πα!θα απαντησει....
ωραιος ρε davide! :D :D :D
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #319 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 09:47:36 πμ »
MotoGP
Δοκιμές Sepang MotoGP: 1η ημέρα
Ξεκίνησε η δουλειά στη Μαλαισία για τους αναβάτες του MotoGP
     

Σε μια ηλιόλουστη Sepang διεξήχθη η πρώτη πράξη των δοκιμών MotoGP για το 2009. Η υψηλή θερμοκρασία δεν επηρέασε αρνητικά τους αναβάτες, οι οποίοι με περίσσιο ζήλο και όρεξη ρίχτηκαν στη μάχη των δοκιμών για τη νέα σεζόν. Όσο περνούσε η ώρα, οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν και δεν άργησαν να έρθουν στα επίπεδα του 2008 και μάλιστα να τα ξεπεράσουν κιόλας.

Η δουλειά απέδωσε

Στη Suzuki δούλεψαν πολύ τη διάρκεια του χειμώνα και η νέα GSV-R σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί. Η καλή δουλειά του ιαπωνικού εργοστασίου φάνηκε την πρώτη ημέρα δοκιμών της Sepang, όπου ο Loris Capirossi έθεσε το ρυθμό. Ο 36χρονος Ιταλός έσπασε τα χρονόμετρα στη Sepang, σημειώνοντας το εκπληκτικό 2.01.869 στην τελευταία του προσπάθεια, βελτιώνοντας το χρόνο του Valentino Rossi από τον αγώνα του 2008 στην ίδια πίστα. Ο Loris έμεινε ικανοποιημένος από το νέο πλαίσιο και τον καινούριο κινητήρα της μοτοσικλέτας, ενώ και η δουλειά στην αεροδυναμική απέδωσε καρπούς. Να σημειώσουμε ότι οι μοτοσικλέτες της εργοστασιακής ομάδας δεν είχαν τα λογότυπα της Rizla στα κουστούμια τους.

Στη δεύτερη θέση περιορίστηκε ο Casey Stoner. Ο Αυστραλός μέχρι τη μεσημεριανή διακοπή είχε τα πρωτεία στην κατάταξη, πριν ο Capirossi σκαρφαλώσει στην κορυφή. Η δεύτερη θέση, παρόλα αυτά, ήταν εντυπωσιακή, καθώς ο Αυστραλός προέρχεται από μια επέμβαση στο χέρι που τον άφησε για σχεδόν 3 μήνες στην ανάρρωση. Η νέα GP9 της Ducati δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα και ο Stoner απλά απέδειξε ότι διατηρεί την καταπληκτική του φόρμα, παρά την απουσία των τελευταίων μηνών.

Τρίτος στην κατάταξη ήταν ο Valentino Rossi με τη νέα M1 Fiat Yamaha. Ο Ιταλός πρωταθλητής σε μια από τις αγαπημένες του πίστες ήταν ταχύτατος και στο απογευματινό κομμάτι κατάφερε να κατεβάσει σημαντικά τους χρόνους του, ακολουθώντας από κοντά τους Capirossi και Stoner. Πίσω από τον πρωταθλητή βρέθηκε ο Chris Vermeulen με τη δεύτερη Rizla Suzuki, αλλά ο χρόνος του απείχε αρκετά από εκείνον του teammate του. Πάντως και οι δύο GSV-R έδειξαν πολύ καλά σημάδια στην πρώτη τους εμφάνιση.

Πιο πίσω τα Honda

Την πρώτη εξάδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Toni Elias και Andrea Dovizioso. Ο Ισπανός αναβάτης της San Carlo Gresini Honda, δεν είχε πρόβλημα να προσαρμοστεί άμεσα στη νέα του μοτοσικλέτα και έριξε το χρόνο του κάτω από το 2.03 στο απογευματινό session. Η δεύτερη Honda της κατάταξης ήταν αυτή του Andrea Dovizioso, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του για το 2009 στη σέλα της εργοστασιακής RC212V. Ο Ιταλός πέρυσι είχε ανέβει στο βάθρο στη συγκεκριμένη πίστα και συνέχισε τη δουλειά στην ομάδα της Repsol.

Στη δεκάδα επίσης μπήκε επίσης ο Colin Edwards, έχοντας πίσω του τρεις Ισπανούς, τους Pedrosa, Gibernau και Lorenzo. Ο Nicky Hayden δεν κατάφερε να ξεκινήσει δυνατά στη Μαλαισία και περιορίστηκε στην 11η θέση. Ο Αμερικανός της Ducati δυσκολεύτηκε να βρει τα πατήματά του στη πίστα με την GP9 και ελπίζει αύριο να βελτιωθεί η κατάσταση. Ο James Toseland από τη μεριά του έμεινε στη 14η θέση, έχοντας μια πτώση το απόγευμα, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #320 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 09:57:36 πμ »
MotoGP
Stoner: Έχω πρόβλημα με τον καρπό μου!
Ο Casey Stoner έλπιζε το χέρι του να ήταν σε καλύτερη κατάσταση στη Sepang
     

   
Η πρώτη ημέρα στη Μαλαισία ήταν εντυπωσιακή για τον Casey Stoner. Ο Αυστραλός, παρά την απουσία του για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω της επέμβασης στο χέρι του, κατάφερε να οδηγήσει ταχύτατα στη Sepang και να επιστρέψει για τα καλά στο παιχνίδι των πρωτοπόρων. Δυστυχώς όμως το χέρι του δεν ήταν στο επίπεδο που περίμενε, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθεί από τους πόνους κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

«Ήταν δύσκολη ημέρα, δεν αισθανόμουν άνετα στη μοτοσικλέτα», ανέφερε ο πρωταθλητής του 2007 με τη Ducati. «Ο καρπός μου πόναγε πολύ και ήλπιζα πραγματικά ότι θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση μετά από 3 μήνες. Αν και οι χρόνοι ήταν καλοί από το ξεκίνημα, ο καρπός μου έχει ακόμη πρόβλημα – είναι αδύναμος και πονάει κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, ιδιαίτερα στην πρώτη αριστερή στροφή. Δεν μπορώ να κάνω πάνω από 4 ή 5 γύρους και δεν μπορώ να κάνω τίποτε για αυτό τώρα, εκτός από το να ελπίζω να καλυτερεύσει αύριο. Προτίμησα να μην οδηγήσω πολύ ώρα και να κουράσω τον εαυτό μου. Ο φυσικοθεραπευτής μου θα έχει δουλειά πάντως το βράδυ!».

«Η GP9 ήταν καλή», πρόσθεσε ο Stoner για τη νέα μοτοσικλέτα της Ducati. «Έχω την ίδια θετική αίσθηση όπως τα δύο τελευταία τεστ, σε Βαρκελώνη και Βαλένθια. Το πλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό και θα δουλέψουμε στη βελτίωση του στησίματος, αλλά έχουμε καλή βάση και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ρυθμίσεις της GP8. Η απόδοση της δύναμης έχει βελτιωθεί και τώρα έχουμε περισσότερη ροπή, η οποία βοηθάει στις αργές στροφές. Η Bridgestone έφερε δύο γόμες εδώ οι οποίες δουλεύουν καλά, αν και προτίμησα την πιο σκληρή διότι, αν και είναι λίγο πιο δύσκολη στην οδήγηση, εγγυάται πιο σταθερή απόδοση».

Στην άλλη άκρη του γκαράζ ο Nicky Hayden τα βρήκε σκούρα στις πρώτες δοκιμές του 2009 με τη νέα του ομάδα και δούλεψε στο να βρει τη σωστή αίσθηση στη μοτοσικλέτα. «Ξεκινήσαμε με το ίδιο στήσιμο της Jerez, διότι μετά από δύο μήνες χωρίς οδήγηση ήταν καλύτερα να πάμε σε κάτι που γνωρίζουμε. Δεν κάναμε τεράστιες αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, κυρίως διότι πριν κάνουμε οτιδήποτε πρέπει να βρω το ρυθμό μου. Η μοτοσικλέτα έχει καλή αίσθηση στο φρενάρισμα και είναι σταθερή και ακριβής στις γρήγορες στροφές. Δυσκολεύομαι λίγο στην έξοδο της στροφής, διότι ακόμη έχει την τάση να τραντάζεται αρκετά και δεν είμαι σίγουρος για αυτό ακόμη. Δουλεύουμε ώστε να το μειώσουμε και έχουμε μερικές ιδέες που θα χρησιμοποιήσουμε τις επόμενες ημέρες».

Ο Hayden στάθηκε και στο νέο κανονισμό ελαστικών. «Μου αρέσει ο νέος κανονισμός ελαστικών. Είχαμε φτάσει σε ένα σημείο που δουλεύαμε πολύ με τα ελαστικά και δεν είχαμε χρόνο να δουλέψουμε στο στήσιμο της μοτοσικλέτας. Τώρα έχουμε μόλις δύο επιλογές ελαστικών που δουλεύουν καλά, αν και δεν είμαι σε θέση να πάρω το μέγιστο από τη σκληρή γόμα ακόμη. Παρόλα αυτά η δουλειά είναι πιο εύκολη για την ομάδα τώρα».

OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #321 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 06:05:46 μμ »
Sepang test times - 06/02/09

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 1.483 sec
2. Loris Capirossi ITA Team Suzuki 2min 1.555 sec
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 1.626 sec
4. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 2min 1.860 sec
5. Chris Vermeulen AUS Team Suzuki 2min 2.086 sec
6. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 2min 2.232 sec
7. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha 2min 2.241 sec
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 2.434 sec
9. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 3.034 sec
10. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 2min 3.056 sec
11. Sete Gibernau SPA Onde 2000 Ducati 2min 3.308 sec
12. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 2min 3.518 sec
13. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 3.774 sec
14. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 2min 4.021 sec
15. 'Bike #T' JPN Yamaha Test Rider 2min 4.312 sec
16. Yuki Takahashi JPN Team Scot 2min 4.332 sec
17. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 4.507 sec
18. 'Bike #O' JPN Yamaha Test Rider 2min 4.536 sec
19. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha 2min 4.597 sec

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #322 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 06:49:53 μμ »
MotoGP
Κόντρα από τα παλιά μεταξύ Rossi-Capirossi
Ο Valentino Rossi είχε τη πρώτη μάχη της χρονιάς με τον Loris Capirossi
     

   
Ένα ζευγάρι από τα παλιά βρέθηκε και πάλι στο προσκήνιο της επικαιρότητας. Οι Valentino Rossi και Loris Capirossi παρά το γεγονός ότι στη Sepang έχουμε δοκιμές και όχι αγώνα, είχαν μια μικρή μάχη στο απογευματινό session και έκαναν μερικούς γύρους προσπαθώντας ο ένας να περάσει τον άλλο. Ο πρωταθλητής της Yamaha ενθουσιάστηκε πολύ από αυτούς τους γύρους και δεν έκρυψε ότι παρότι ηττήθηκε από τον βετεράνο Capirossi πέρασε πολύ καλά.

«Στο τέλος της ημέρας διασκέδασα πολύ με τον Loris Capirossi. Κάναμε μερικούς γύρους μαζί και νομίζω ότι το διασκέδασε αρκετά, διότι με πέρασε! Διασκέδασα πάρα πολύ. Ήταν σαν τον παλιό καλό καιρό», ανέφερε ο Valentino Rossi, ο οποίος έμεινε τελικά στην 3η θέση της κατάταξης πίσω από τον αναβάτη της Suzuki.

Κατά τα άλλα ο Rossi ήταν ικανοποιημένος από τη δουλειά τη δεύτερη ημέρα και, παρά τα ράμματα στο χέρι και το πόδι του, είναι έτοιμος να ολοκληρώσει με επιτυχία τις δοκιμές αύριο με την εξομοίωση αγώνα.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #323 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 06:51:00 μμ »
MotoGP
Πετάει ο Loris
O Loris Capirossi εξεπλάγην από την πρόοδο της GSV-R στις δοκιμές της Sepang
     

   
Η ευχάριστη έκπληξη των δοκιμών της Sepang είναι αναμφισβήτητα ο Loris Capirossi και η Suzuki του. Ο βετεράνος Ιταλός ήταν ταχύτατος τις δύο πρώτες ημέρες των δοκιμών και μάλιστα την Πέμπτη έθεσε το ρυθμό αφήνοντας πίσω του τους Casey Stoner και Valentino Rossi. Η ικανοποίηση του Capirossi ήταν εμφανέστατη μετά το τέλος και της δεύτερης ημέρας και πλέον όλοι στην ομάδα της Suzuki κοιτάνε με αισιοδοξία το μέλλον.

«Δεν ξέρω για την κρίση. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι μετά από τις δοκιμές της Αυστραλίας τον Νοέμβριο έκανα αρκετές επισημάνσεις και ουσιαστικά κατάφεραν να λύσουν όλα τα προβλήματα», ανέφερε ενθουσιασμένος ο Loris Capirossi. «Με άκουσαν και κατάλαβαν τι ζητούσα. Η μοτοσικλέτα τώρα είναι μικρή όπως ακριβώς την θέλω. Είναι σίγουρα καλύτερη από την περσινή όσον αφορά την απόδοση της δύναμης και την ομαλότητα, αλλά μας λείπει τελική ταχύτητα. Πρέπει ακόμη να βελτιωθούμε σε σχέση με τους καλύτερους, αλλά είμαστε στο σωστό δρόμο».

Ο 36χρονος αναβάτης της Suzuki αύριο θα συνεχίσει τη δουλειά με την ομάδα της Suzuki, προσπαθώντας να ολοκληρώσει τις δοκιμές της Sepang όπως ακριβώς τις άρχισε, δηλαδή στην κορυφή.
OMERTA69!!!

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #324 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 02:46:50 μμ »
Sepang test times - 07/02/09

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 1.043 sec
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 1.137 sec
3. Loris Capirossi ITA Team Suzuki 2min 1.262 sec
4. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha 2min 1.413 sec
5. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 2min 1.560 sec
6. Chris Vermeulen AUS Team Suzuki 2min 1.666 sec
7. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 2min 1.907 sec
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 1.955 sec
9. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 2.386 sec
10. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 2.497 sec
11. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 2min 2.523 sec
12. Sete Gibernau SPA Onde 2000 Ducati 2min 2.727 sec
13. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 3.418 sec
14. Yuki Takahashi JPN Team Scot 2min 3.474 sec
15. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 2min 3.901 sec
16. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha 2min 3.953 sec
17. 'Bike #T' JPN Yamaha Test Rider 2min 4.328 sec
18. 'Bike #0' JPN Yamaha Test Rider 2min 4.614 sec

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #325 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 03:39:25 μμ »
MotoGP
Δοκιμές Sepang MotoGP: 3η ημέρα
Το πρώτο μήνυμα για το MotoGP του 2009 ελήφθη μετά τις δοκιμές της Μαλαισίας
     
   
Ολοκληρώθηκε και η 3η ημέρα δοκιμών στη Sepang της Μαλαισίας για τις ομάδες του MotoGP με τον Casey Stoner να είναι και πάλι ταχύτερος όλων. Σήμερα η δουλειά επικεντρώθηκε κυρίως στις εξομοιώσεις αγώνων. Σχεδόν όλοι οι αναβάτες το απόγευμα έκαναν έναν πολύ γρήγορο γύρο με ρυθμίσεις κατατακτηρίων και κατάφεραν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, βγάζοντας τα πρώτα συμπεράσματα για τη σεζόν που έρχεται.

Πληγωμένος νικητής

Ο Casey Stoner έφυγε από την Μαλαισία έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο γύρο των δοκιμών, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έμεινε ικανοποιημένος με την σωματική του ετοιμότητα. Μπορεί ο Αυστραλός της Ducati να έδειξε ότι είναι μια οδηγική ιδιοφυΐα, αλλά ο τραυματισμένος του καρπός του δημιουργεί πρόβλημα και στη Sepang του προκάλεσε και ανησυχία για το κατά πόσο θα είναι έτοιμος στο ξεκίνημα της σεζόν. Παρόλα αυτά ο Stoner σημείωσε χρόνο 2.01.043 και συμπλήρωσε συνολικά 38 γύρους, χωρίς τελικά να κάνει εξομοίωση αγώνα.

Πίσω από τον καταπληκτικό Αυστραλό έμεινε ο πρωταθλητής Valentino Rossi. Ο αναβάτης της Fiat Yamaha έκανε καταπληκτική δουλειά σήμερα βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο το χρόνο του και ολοκληρώνοντας την ημέρα μόλις 0,072 πίσω από τον Stoner. Ο «Γιατρός» ήταν στην πρώτη τριάδα όλο το διήμερο, όπως και ο συμπατριώτης του Loris Capirossi, ο οποίος ήταν η αποκάλυψη των δοκιμών. Ο 37χρονος αναβάτης της Suzuki βελτίωσε ακόμη περισσότερο το χρόνο του επιβεβαιώνοντας την καταπληκτική αναβάθμιση της GSV-R του 2009.

Σταθερός Edwards – Δυνατός Elias

Ο Colin Edwards ήταν από τους πλέον σταθερά γρήγορους αναβάτες αυτών των δοκιμών, ολοκληρώνοντας την 3η ημέρα στην 4η θέση με τη Yamaha Tech3. Πίσω από τον Edwards βρέθηκε το πρώτο Honda του Toni Elias. Ο Ισπανός με την εργοστασιακή RC212V της San Carlo Gresini απέδειξε ότι έχει την ταχύτητα να βρεθεί στις πρώτες θέσεις και σίγουρα θέτει τις βάσεις για μια πολύ καλή χρονιά. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Chris Vermeulen με τη δεύτερη Suzuki, ο οποίος βελτίωσε αρκετά την απόδοση του αυτές τις τρεις ημέρες και επιβεβαίωσε την καλή κατάσταση της GSV-R.

Οι δύο μεγάλοι πρώην αντίπαλοι στα 250cc Jorge Lorenzo και Andrea Dovizioso ακολούθησαν στην πρώτη οκτάδα με τις εργοστασιακές Yamaha και Honda αντίστοιχα. Ο Dovizioso μάλιστα ολοκλήρωσε έναν πλήρη αγώνα εξομείωσης με εντυπωσιακό ρυθμό και φάνηκε να έχει βρει ένα καλό στήσιμο για τα ελαστικά της Bridgestone στη Honda του. Από την άλλη ο Lorenzo είχε κάποια προβλήματα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και έμεινε σε χαμηλά επίπεδα.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο αναβάτες της Ducati, Mika Kallio και Nicky Hayden. Ο Φιλανδός έκανε καλή δουλειά με την ομάδα της Pramac, ενώ και ο Hayden δούλεψε σκληρά και έλυσε κάποια προβλήματα που είχε με την GP9. Ο Sete Gibernau έμεινε στη 12η θέση, ενώ ο James Toseland δεν μπόρεσε να βρει τον εαυτό του μετά τη σφοδρή πτώση της Πέμπτης που τον γέμισε με μελανιές.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #326 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 11:17:29 πμ »
MotoGP
Εντυπώσεις των Rossi-Stoner από τη Sepang
Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν και οι κορυφαίοι μίλησαν για τις πρώτες τους εντυπώσεις
     

   
Το τριήμερο τεστ της Μαλαισίας ολοκληρώθηκε με επιτυχία και τα πρώτα συμπεράσματα για τις ομάδες και τους αναβάτες βγήκαν. Οι Valentino Rossi και Casey Stoner έκλεισαν το τριήμερο στις δύο πρώτες θέσεις αποδεικνύοντας ότι και φέτος θα είναι το δίδυμο που θα μας κεντρίσει το ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα MotoGP. Ο πρωταθλητής της Fiat Yamaha δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών και ολοκλήρωσε όλο το πρόγραμμα της ομάδας του, εκτός από την εξομοίωση αγώνα. Από την άλλη ο Αυστραλός της Ducati μπορεί να κέρδισε την πρώτη μάχη από τον Rossi, αλλά οι πόνοι στο χέρι του τον προβλημάτισαν.

«Φεύγω με το αίσθημα της ικανοποίησης, διότι κάναμε καλό ξεκίνημα», ανέφερε ο Valentino Rossi μετά τις δοκιμές της Μαλαισίας. «Όλα πήγαν καλά: ο πόνος μου είναι λιγότερος, η μοτοσικλέτα καλύτερη και αισθάνομαι όλο και καλύτερα. Ολοκληρώσαμε όλα όσα θέλαμε με τη μοτοσικλέτα και το στήσιμο και ο ρυθμός ήταν καλός. Το γυρολόγιο είναι γρήγορο έτσι ξεκινήσαμε καλά. Δεν κάναμε την εξομοίωση αγώνα, αλλά στην πραγματικότητα δεν τη χρειαζόμασταν. Χωρίς τον τραυματισμό μου θα ήταν πιθανό, αλλά σε αυτή την κατάσταση αποφασίσαμε να το αφήσουμε. Οι τραυματισμοί μου βελτιώνονται κάθε μέρα διότι είναι μόνο κοψίματα και αναρρώνουν γρήγορα. Δεν νομίζω ότι άλλαξαν κάτι στην απόδοση μου και μέχρι τις δοκιμές του Κατάρ θα είμαι σε τέλεια κατάσταση».

«Έκανα τον ταχύτερο γύρο με το σκληρό ελαστικό της Bridgestone, κάτι που σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα είναι καλή. Σίγουρα χρειαζόμαστε βελτίωση αλλά από τη στιγμή που έχουμε λιγότερες δοκιμές φέτος. Αυτή η απόδοση ήταν σημαντική. Οι πρώτες δοκιμές της χρονιάς είναι πάντα δύσκολες, ακόμη και αν προπονείσαι πολύ το χειμώνα, έτσι είμαι ικανοποιημένος. Το Κατάρ θα είναι ενδιαφέρον, διότι πέρυσι ήμασταν δυνατοί αλλά τότε η μοτοσικλέτα δεν ήταν έτοιμη στον πρώτο αγώνα. Ανυπομονώ για τις επόμενες δοκιμές», πρόσθεσε ο Ιταλός.

Ο Casey Stoner ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την GP9 και έφυγε από τη Μαλαισία αισιόδοξος. «Δεν τα πήγαμε άσχημα! Όσο περισσότερο οδηγούσα την GP9 τόσο καταλάβαινα πόσο έχουμε βελτιώσει το στήσιμο του νέου πλαισίου και κάναμε σημαντικό βήμα εμπρός στο κράτημα και την αίσθηση. Αν σκεφτούμε ότι πρόσφατα έκανα την επέμβαση και ο καρπός μου ακόμη αναρρώνει, το να είμαι ο ταχύτερος αναβάτης εδώ είναι ονειρεμένο. Τώρα πρέπει να δουλέψω στην φυσική μου κατάσταση και να ανακτήσω το επίπεδο της κίνησης που χρειάζεται για να οδηγήσω σωστά χωρίς να πονάω. Γνωρίζω ότι πρέπει να ανεβάσω την προπόνηση μου στο χέρι και ελπίζω η κατάσταση να βελτιωθεί στις δοκιμές του Κατάρ. Η GP9 είναι πολύ καλή μοτοσικλέτα και σε κάθε δοκιμές που έχουμε κάνει είμαστε στην κορυφή».

«Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χαλαρώσουμε, θα συνεχίσουμε με το κεφάλι κάτω να δουλεύουμε. Σημείωσα περίπου τον ίδιο χρόνο και με τα δύο ελαστικά και στην πραγματικότητα μου αρέσει η σκληρή. Το γεγονός ότι πήγαμε σε μία φίρμα ελαστικών δεν σημαίνει ότι τα ελαστικά της Bridgestone έχασαν την απόδοση τους – έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά, όπως πάντα».
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #327 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 08:27:17 πμ »
MotoGP
Τα βρήκε σκούρα ο Gibernau
Ο Sete Gibernau δυσκολεύτηκε με το νέο πακέτο ηλεκτρονικών της Ducati
     

   
Η τελευταία φορά που ο Sete Gibernau βρέθηκε στην πίστα της Sepang ήταν το 2006, με την εργοστασιακή Ducati. Τότε ο Ισπανός είχε τερματίσει στην 5η θέση της κατάταξης. Οι αρχές του 2009 τον έφεραν ξανά στη Μαλαισία, αυτή τη φορά με την ομάδα της Onde 2000 και την GP9 των 800cc. Οι δυσκολίες ήταν αρκετές αυτές τις 3 ημέρες δοκιμών, καθώς ο Sete δεν κατάφερε να βρει τον καλό του εαυτό και έμεινε στις πίσω θέσεις της κατάταξης.

Το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον Gibernau, ο οποίος ακόμη δεν γνωρίζει πώς να λύσει τα θέματα που προκύπτουν σε αυτόν τον τομέα. «Νομίζω ότι πρέπει να δουλέψω προσωπικά και θα προσπαθήσω να οδηγήσω πιο ήρεμα. Αν και κάναμε αρκετή δουλειά στα ηλεκτρονικά, δεν καταφέραμε να βρούμε τις απαντήσεις που θέλαμε, διότι είχαμε μερικά προβλήματα το απόγευμα που μας εμπόδισαν να ολοκληρώσουμε αρκετούς γύρους».

«Γενικά ήταν θετικά τα πράγματα, αλλά πήγαμε από το καλύτερο προς το χειρότερο. Προσπάθησα να αισθανθώ τη μοτοσικλέτα και να δω τις αντιδράσεις της και επίσης να τις μεταφράσω στην ομάδα έτσι ώστε να δουλέψουν πιο εύκολα και να βρουν τις λύσεις που πρέπει. Πρέπει να γίνω πιο ακριβής σε αυτά που τους λέω, ώστε να γίνει η μοτοσικλέτα πιο γρήγορη», συμπλήρωσε ο Ισπανός.

Ο Sete ολοκλήρωσε τις δοκιμές στη 12η θέση με χρόνο 2.02.727.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #328 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 08:28:37 πμ »
MotoGP
The Honda boys
Οι Dovizioso και Pedrosa ολοκλήρωσαν με προβλήματα τις δοκιμές της Sepang
     

   
Δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η εργοστασιακή ομάδα της Repsol Honda ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στη Sepang. Ο Dani Pedrosa αναγκάστηκε να αποχωρήσει νωρίς από τη Μαλαισία, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στο γόνατο του από ένα παλιό τραύμα στην Αυστραλία και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το πρόγραμμα της ομάδας του. Από την άλλη ο Andrea Dovizioso δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από το νέο πλαίσιο της Honda και σκέφτεται σοβαρά να μείνει με το μοντέλο του 2008 τη νέα σεζόν.

Ο Pedrosa υποστήριξε ότι δεν έχει πρόβλημα να συνεχίσει την υπόλοιπη σεζόν με το παλιό μοντέλο. «Είμαι ικανοποιημένος που μπορέσαμε και δουλέψαμε με το περσινό μοντέλο, διότι από το 2005 άλλαζα μοτοσικλέτα κάθε χειμώνα. Έτσι πάντα ήταν δύσκολα στο ξεκίνημα της σεζόν και όταν έβρισκα κάτι που μου άρεσε είχαμε φτάσει στα μέσα της σεζόν. Άρα δεν ήθελα μεγάλες αλλαγές αυτή τη φορά. Δεν ζήτησα από τη Honda κάτι καινούριο. Υπήρχαν απλά μερικά σημεία που έπρεπε να βελτιωθούμε όπως το φρενάρισμα, διότι οι αντίπαλοί μας είναι πολύ δυνατοί σε αυτό τον τομέα», ανέφερε ο Pedrosa στο crash.net.

«Το καλύτερο εξάρτημα της μοτοσικλέτας αυτή τη στιγμή είναι ο δυνατός κινητήρας. Θα ήθελα να βελτιώσω το πλαίσιο διότι με τα Bridgestone είναι δύσκολη στην οδήγηση. Με τα Michelin ήταν πιο ομαλή. Αλλά το κράτημα έχει βελτιωθεί τώρα».

Ο Andrea Dovizioso από τη μεριά του ανέλυσε τα δεδομένα από τα νέα εξαρτήματα και αποφάσισε να κρατήσει το παλιό πλαίσιο της RC212V. «Δοκίμασα δύο πλαίσια. Δοκίμασα το καινούριο πλαίσιο και δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω κατάλληλα. Θα χρησιμοποιήσω το πλαίσιο που είχα στη Βαλένθια και τη Jerez. Δεν μου άρεσε το νέο πλαίσιο στην έξοδο των στροφών, είχα πρόβλημα στο κράτημα και το πίσω μέρος κουνιόταν συνεχώς», τόνισε ο Ιταλός, ο οποίος βελτίωσε κατά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο την απόδοσή του από πέρυσι.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #329 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 01:59:47 μμ »
otoGP
Η Moriwaki ξανά στις πίστες με Moto2
Η νέα μοτοσικλέτα προδιαγραφών Moto2 της Moriwaki είναι έτοιμη για δράση

   
Η πρώτη εταιρία που παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι μοτοσικλέτα της νέας κατηγορίας Moto2 ήταν η Moriwaki Engineering. Οι Ιάπωνες όλον αυτό τον καιρό εξέλιξαν και τελειοποίησαν το πρωτότυπό τους και πλέον είναι έτοιμοι να το βάλουν στην πίστα για δοκιμή. Η μοτοσικλέτα κινείται από έναν κινητήρα 600cc, που προέρχεται από ένα Honda CBR600RR, ενώ το πλαίσιο είναι εντελώς πρωτότυπο με την τεχνογνωσία του χωροδικτύωματος με ατσάλινους σωλήνες.

Η μοτοσικλέτα πρόκειται να ακολουθήσει όλο το ιαπωνικό πρωτάθλημα 250cc και θα ξεκινήσει τις δοκιμές άμεσα. «Η Moriwaki είναι πολύ ενθουσιασμένοι με τη νέα κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που μας επιτρέπει να αγωνιστούμε με τη μοτοσικλέτα μας και την ομάδα της Moriwaki Engineering. Υπάρχει η τάση να περάσουμε από τα 2χρονα στα 4χρονα και αυτό μας δίνει μια ευκαιρία. Η Moriwaki ανυπομονεί να αγωνιστεί με όλα τα εργοστάσια, με μοτοσικλέτες που έχουν κατασκευαστεί από διαφορετικά εξαρτήματα σε όλο τον κόσμο», ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρίας.

Η Moriwaki έχει πάρει μέρος στο πρωτάθλημα MotoGP το 2005 όταν τα πρωτότυπα ήταν 990cc. Αναβάτες ήταν οι Tohru Ukawa και Naoki Matsuko και ο κινητήρας ήταν της Honda. Αναβάτες της ομάδας για ένα μικρό χρονικό διάστημα ήταν επίσης οι Olivier Jacque και Adrew Pitt.
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης