0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 08, 2008, 06:36:25 μμ »
Συνέντευξη Τύπου Casey Stoner
Με την καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου των αναβατών ξεκίνησε το «Wrooom» της Ducati για το 2008
   
 


Ο Casey Stoner είχε, όπως ήταν φυσιολογικό, τον πρώτο λόγο στην εναρκτήρια Συνέντευξη Τύπου για το 2008 της ομάδας της Ducati. Ο Αυστραλός πρωταθλητής χάρισε στην Ducati το 2007 αυτό που τόσο πολύ ποθούσε και σίγουρα όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω του. Ο Stoner ερωτήθηκε για όλους και για ότι συνέβη την χρονιά που μας πέρασε, ενώ έκανε και τις προβλέψεις του για το 2008. Εκεί που στάθηκαν περισσότερο οι δημοσιογράφοι ήταν η απόφαση του Valentino Rossi να αλλάξει εταιρία ελαστικών και να μετακομίσει στην Bridgestone. Ο Αυστραλός στάθηκε για μια ακόμη φορά στο ύψος τον περιστάσεων και απλά επισήμανε ότι δεν τον ενοχλεί η αλλαγή, ενώ δεν ανησυχεί για τίποτα και για κανέναν από τη στιγμή που έχει στα χέρια του αυτό που θέλει από την ομάδα του. Μεταξύ άλλων άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τν δούμε τη νέα χρονιά με το νούμερο 27 στην μοτοσικλέτα του. Σας παραθέτουμε την πλήρη Συνέντευξη του Αυστραλού Πρωταθλητή MotoGP. 

Ερ: Πέρσι ήρθες εδώ σαν ένας πολλά υποσχόμενος αναβάτης του MotoGP, ενώ φέτος είσαι εδώ σαν Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Πόσο θα αλλάξει η προσέγγιση σου για τη σεζόν του 2008;

CS: Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει καθόλου. Πέρσι δεν γνωρίζαμε τι μας περίμενε, δεν είχαμε πολύ χρόνο στην μοτοσικλέτα. Στα προηγούμενα δοκιμαστικά, τέτοια εποχή πέρσι δυσκολευόμασταν πολύ, ήταν δύσκολα εκείνη τη στιγμή. Δεν ήμασταν τόσο σίγουροι, άλλα όταν κάναμε περισσότερες δοκιμές στο ξεκίνημα της σεζόν, αποκτήσαμε περισσότερη ταχύτητα και περισσότερη εμπιστοσύνη, με την ομάδα, με την μοτοσικλέτα. Έτσι μέχρι να ξεκινήσει η σεζόν είχαμε την κατάλληλη εμπιστοσύνη ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε ικανοποιητικά αποτελέσματα, όχι όμως τόσο καλά όσο εξελίχθηκαν. Έτσι νομίζω ότι τώρα έχουμε πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Είναι η πρώτη φορά που θα τρέξω με την ίδια ομάδα και την ίδια μοτοσικλέτα δύο χρονιές στη σειρά, και νομίζω ότι πρέπει να το δούμε από την θετική του πλευρά. Το γεγονός ότι γνωρίζω τι οδηγώ τώρα μας δίνει την ευκαιρία να πάμε μόνο μπροστά. Είχαμε ένα μικρό μειονέκτημα στο τέλος της προηγούμενης σεζόν, άλλα νομίζω ότι θα επιστρέψουμε φέτος δυνατοί, και μπορεί ακόμη πιο δυνατοί από πέρσι.

Ερ: Όσον αφορά το άγχος στο τέλος της σεζόν, έχεις καταφέρει να κάνεις διακοπές και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για τη νέα χρονιά; Και το σημαντικότερο είναι ο ώμος σου καλά;

CS: Ναι, καταφέραμε να κάνουμε λίγες διακοπές, ήμασταν με την οικογένεια και τους φίλους διότι δεν είχαμε πολύ χρόνο, άλλα επίσης έκανα και προπόνηση, προσπαθώντας να επαναφέρω τον ώμο μου σε καλή κατάσταση. Είναι αρκετά καλά μέχρι στιγμής, άρα θα δούμε πως θα πάμε στο πρώτο δοκιμαστικό. Δεν είμαστε ακόμη σίγουροι πως θα λειτουργήσει όταν ανέβω στην μοτοσικλέτα.

Ήταν αρκετά άσχημο χτύπημα στο τέλος του χρόνου, έτσι απλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πως θα πάει. Άλλα ήταν πολύ σημαντικό διάλειμμα. Πέρσι, προς το τέλος, είχαμε πολύ δουλειά και πραγματικά χρειαζόμασταν λίγο χρόνο για ξεκούραση. Θα επιστρέψω και πρέπει να προπονηθώ. Φέτος , θέλω να είμαι δυνατός, θέλω να είμαι πιο γρήγορος από πέρσι και νομίζω ότι όταν φτάσουμε στον πρώτο αγώνα θα είμαστε πολύ χαρούμενοι.

Ερ: Διάλεξες το νούμερο ένα για την επόμενη χρονιά, ήταν μεγάλη απόφαση να αλλάξεις από το κανονικό σου νούμερο;

CS: Το διάβασα στο διαδίκτυο. Ακόμη δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Το νούμερο 27 είναι μαζί μου εδώ και πολύ καιρό. Είναι μια δύσκολη στιγμή να καταλάβω προς τα πού πρέπει να πάω, άλλα απλά θα περιμένουμε για να δούμε.

Ερ: Μετά τη νίκη σου το 2007, τι έχεις ζητήσει από την Ducati για το 2008, ώστε να βελτιωθεί η μοτοσικλέτα, και κάτω από ποιες προοπτικές;

CS: Ο Marco μίλησε λίγο για το που πρέπει να βελτιωθούμε, όχι τόσο πολύ στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα άλλα στον έλεγχο της μοτοσικλέτας, στην οδηγησιμότητα. Είχαμε πολύ δύναμη πέρσι και ήμασταν πολύ χαρούμενοι που κράτησε αρκετούς αγώνες, ιδιαίτερα με την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, και όλα αυτά ήταν τέλεια.

Στο πλαίσιο, κάναμε μερικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν, ζήτησα μερικές τροποποιήσεις στο πλαίσιο για να το χρησιμοποιήσουμε σε κάποιες πίστες στις οποίες δυσκολευόμασταν, για να βελτιωθούμε περισσότερο φέτος. Πέρα από αυτά είμαι πολύ χαρούμενος με την μοτοσικλέτα. Απλά κάναμε λίγες βελτιώσεις, άλλα δεν χρειαζόμασταν τεράστια βήματα.

Χρειαζόμαστε μερικά μικρά κομμάτια παντού, άλλα δεν υπάρχει ένα μοναδικό πράγμα που να χρειάζεται βελτίωση. Νομίζω ότι το όλο πακέτο είναι καλό. Δεν χάναμε ιδιαίτερα σε κάποια πίστα από τις υπόλοιπες μοτοσικλέτες, έτσι αν εργαστούμε πάλι καλά στο πακέτο που έχουμε, τότε μπορούμε να είμαστε γρήγοροι ξανά.

Ερ: Δεν υπάρχουν πολλοί αναβάτες που μπορούν να ισχυριστούν ότι φόβισαν τον Valentino Rossi τόσο πολύ, που αναγκάστηκε φέτος να τρέξει με τα ίδια ελαστικά με εσένα, τα Bridgestone. Πώς νιώθεις που ανησύχησες τόσο πολύ τον αναβάτη που κέρδισε 5 συνεχείς τίτλους στην κορυφαία κλάση;

CS: Πιστεύω ότι δεν έχει σημασία τι έχει κάνει ένας αναβάτης στο παρελθόν αλλά τι θα κάνει στο μέλλον. Δεν ξέρουμε ποιος θα είναι ανταγωνιστικός του χρόνου, ποιον θα πρέπει να κερδίσουμε. Κανείς δεν μας περίμενε πέρυσι, ούτε κι εγώ. Ξεκινήσαμε χωρίς προσδοκίες, προσπαθήσαμε να κάνουμε την καλύτερη δουλειά που μπορούσαμε και να πάρουμε αξιοπρεπή αποτελέσματα, αλλά καταφέραμε να πάρουμε απίστευτα αποτελέσματα και να κατακτήσουμε τον τίτλο. Επομένως, ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο πιο δυνατός αν δεν το δεις μέσα στη σεζόν. Σίγουρα ο Valentino θα είναι γρήγορος, αλλά ο Dani ήταν δεύτερος στο πρωτάθλημα ενώ είχε μερικούς πολύ άτυχους αγώνες. Χωρίς αυτούς θα ήταν πιο κοντά σε εμάς, έτσι πρέπει να περιμένουμε και να δούμε τι θα γίνει όταν ξεκινήσει η σεζόν και ποιος μπορέι να διατηρηθεί όσο η χρονιά συνεχίζεται.

Ερ: Είχες πει στον εαυτό σου ότι θα έπαιρνες μερικές νίκες πέρυσι και τελικά κατέκτησες 10 νίκες και το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Φέτος, είσαι λίγο πιο αγχωμένος, καθώς έχεις δυνατότερο teammate και οι υπόλοιποι θα προσπαθούν να σε πιάσουν;

CS: Είναι το ίδιο με τον Valentino και τα Bridgestone. Όλοι με ρωτούν αν ανησυχούμε γι’ αυτό. Μας απασχολεί μόνο η δική μας κατάσταση. Τρέχουμε απέναντι στο χρόνο και προσπαθούμε να έχουμε το καλύτερο στήσιμο στη μοτοσικλέτα. Δεν είμαστε στο ίδιο γκαράζ με τους άλλους. Πραγματικά μου αρέσει ότι ο Marco είναι εδώ. Μπορούμε να δουλέψουμε μαζί και να προσπαθήσουμε να λύσουμε τα προβλήματα, καθώς φαίνεται ότι θέλουμε τα ίδια πράγματα.

Θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε, αλλά θα κάνουμε το ίδιο με πέρυσι, που δεν ανησυχούσαμε για το τι έκαναν οι άλλοι, επικεντρωνόμασταν στις δικές μας ρυθμίσεις, επιλογές ελαστικών κ.λπ. και όλα πήγαν καλά. Νομίζω ότι το ίδιο θα συνεχίσουμε να κάνουμε και φέτος και ελπίζω ότι θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν ανησυχώ για το γεγονός ότι ο Valentino τρέχει με Bridgestone. Στο πρώτο τεστ δεν είδαμε κάτι ιδιαίτερο αλλά θα πρέπει να δούμε όσο η σεζόν προχωράει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο που δούλεψαν στην Bridgestone. Μου έδωσαν μια σπουδαία ευκαιρία και πιστεύω ότι θα δουλέψουν και φέτος με το ίδιο σύστημα.

Ερ: Πέρυσι ο Livio Suppo μας είπε πολλές φορές ότι τη διαφορά δεν την έκαναν τα ελαστικά αλλά εσύ. Πόσο σε βοήθησε και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο φέτος, που οι αντίπαλοί σου είναι βελτιωμένοι;

CS: Δεν ξέρουμε αν είναι βελτιωμένοι φέτος. δεν έχουμε ξεκινήσει ακόμα και πρέπει να περιμένουμε και να δούμε τι θα γίνει, ποιος θα είναι δυνατός και ποιος θα έχει προβλήματα. Αλλά μου αρέσει πολύ το πώς είναι η ομάδα τώρα. Όλοι είναι υπέροχοι απέναντί μου. Από την αρχή με δέχτηκαν, προτού αρχίσουμε να κερδίζουμε αγώνες, και με αντιμετώπιζαν όπως τώρα. Επομένως, δεν θέλω να αλλάξει τίποτα.

Πέρυσι είχαμε το τέλειο στήσιμο αλλά ο κόσμος ξεχνάει ότι ο αναβάτης κάνει τη δουλειά στην πίστα αλλά προτού φτάσουμε εκεί χρειαζόμαστε την ομάδα και όλους τους ανθρώπους που είναι από πίσω. Πέρυσι για τον αρχιμηχανικό μου ήταν η πρώτη χρονιά σε αυτήν τη θέση και πήραμε το πρωτάθλημα. Έκανε φανταστική δουλειά αλλά χωρίς την ομάδα δεν θα τα κατάφερνε. Είναι όπως σε κάθε σπορ: χωρίς την ομάδα πίσω σου δεν μπορείς να τα καταφέρεις μόνος σου.
   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 10, 2008, 10:59:28 πμ »
Ο Melandri Νο2 στην Ducati
Ο Marco Melandri εμφανίστηκε ικανοποιημένος με το νούμερο δύο στην Ducati
   
 


Το νέο μέλος της οικογένειας της Ducati, Marco Melandri, εμφανίστηκε αρκετά προσγειωμένος στην Συνέντευξη Τύπου των αναβατών, στο «Wrooom» της Ducati. Ο ταλαντούχος αναβάτης γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Casey Stoner είναι ο νούμερο ένα οδηγός της και περίμενε να είναι το νούμερο δύο στην ομάδα το 2008. Αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να είναι αισιόδοξος για τη νέα χρονιά, έχοντας μάλιστα ζωντανό παράδειγμα τον teammate του, ο οποίος από δεύτερος αναβάτης πέρσι χρήστηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Melandri έχει πλούσια καριέρα στο MotoGP και δεν είναι τυχαίος αναβάτης. Έχει κερδίσει αρκετές φορές, ενώ έχει και μια δεύτερη θέση στην βαθμολογία του 2005. Η νέα του εμπειρία στην Ducati σίγουρα θα του δώσει νέο κίνητρο, ενώ θα έχει την βοήθεια και του Stoner με τον οποίο θα συνεργαστεί καθώς έχουν το ίδιο οδηγικό στυλ και απαιτήσεις.

Ο Ιταλός star μίλησε για τη νέα του ομάδα και τις προσδοκίες του.
«Ο Casey Stoner κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο με αυτή τη μοτοσικλέτα και γι’ αυτό περιμένω να είμαι το νούμερο δύο. Είμαι καινούριος και θα ήταν ηλίθιο να σκέφτομαι ότι ήρθα στην ομάδα που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα και να είμαι το νούμερο ένα. Είμαι εδώ για να αναπτυχθώ και αν μάθω από την ομάδα και θα δω που ο Casey είναι καλύτερος από εμένα».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 10, 2008, 11:12:10 πμ »
Ο Melandri Νο2 στην Ducati
Ο Marco Melandri εμφανίστηκε ικανοποιημένος με το νούμερο δύο στην Ducati
   
 


Το νέο μέλος της οικογένειας της Ducati, Marco Melandri, εμφανίστηκε αρκετά προσγειωμένος στην Συνέντευξη Τύπου των αναβατών, στο «Wrooom» της Ducati. Ο ταλαντούχος αναβάτης γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Casey Stoner είναι ο νούμερο ένα οδηγός της και περίμενε να είναι το νούμερο δύο στην ομάδα το 2008. Αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να είναι αισιόδοξος για τη νέα χρονιά, έχοντας μάλιστα ζωντανό παράδειγμα τον teammate του, ο οποίος από δεύτερος αναβάτης πέρσι χρήστηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Melandri έχει πλούσια καριέρα στο MotoGP και δεν είναι τυχαίος αναβάτης. Έχει κερδίσει αρκετές φορές, ενώ έχει και μια δεύτερη θέση στην βαθμολογία του 2005. Η νέα του εμπειρία στην Ducati σίγουρα θα του δώσει νέο κίνητρο, ενώ θα έχει την βοήθεια και του Stoner με τον οποίο θα συνεργαστεί καθώς έχουν το ίδιο οδηγικό στυλ και απαιτήσεις.

Ο Ιταλός star μίλησε για τη νέα του ομάδα και τις προσδοκίες του.
«Ο Casey Stoner κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο με αυτή τη μοτοσικλέτα και γι’ αυτό περιμένω να είμαι το νούμερο δύο. Είμαι καινούριος και θα ήταν ηλίθιο να σκέφτομαι ότι ήρθα στην ομάδα που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα και να είμαι το νούμερο ένα. Είμαι εδώ για να αναπτυχθώ και αν μάθω από την ομάδα και θα δω που ο Casey είναι καλύτερος από εμένα».
 
 


Προβλέπω ....την ducati φετος να την κοιτάνε με κυάλια !!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 10, 2008, 05:14:38 μμ »
εγώ πάντως φέτος ποντάρω πολύ στον μελάνδρη θα δείτε ότι θα πάει πολύ καλά
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 19, 2008, 10:51:26 πμ »
Πρώτος στη Μαλαισία
Ο Shinya Nakano βρίσκεται από τις 12 Ιανουαρίου στη Μαλαισία
   
 


Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ιαπωνικής σχολής στο πρωτάθλημα MotoGP του 2008, Shinya Nakano, έχει βαλθεί να επιστρέψει στις επιτυχίες μετά από έναν χρόνο στο περιθώριο. Ο συμπαθής Ιάπωνας πέρσι με τα χρώματα της Konica Minolta δεν είχε καθόλου καλή χρονιά, μένοντας σε όλους τους αγώνες εκτός ρυθμού. Η μετακίνηση του στην Gresini Honda δίπλα στον Alex De Angelis του έδωσε κίνητρο να κάνει ια νέα αρχή στην οποία θα επιστρέψει στις υψηλού επιπέδου εμφανίσεις που μας είχε συνηθίσει με την μοτοσικλέτα της Kawasaki. Στην ομάδα του Gresini o Shinya θα επιστρέψει στα αγαπημένα του ελαστικά της Bridgestone, τα οποία γνωρίζει πολύ καλά από την θητεία του στην Kawasaki τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος το χειμώνα παντρεύτηκε την αγαπημένη του και τώρα έχει βάλει το κεφάλι κάτω για να αποκτήσει την κατάλληλη φυσική κατάσταση που απαιτείται για να ανταπεξέλθει στο MotoGP. Ο Nakano στην Μαλαισία υπέγραψε και νέο συμβόλαιο με την Spidi, η οποία θα τον προμηθεύει με φόρμες, γάντια και μπότες για το 2008.



Η φυσική κατάσταση είναι ο κύριος στόχος του Ιάπωνα για τη νέα χρονιά
«Ο λόγος που βρίσκομαι στην Μαλαισία είναι να συνηθίσω τις συνθήκες όσο το δυνατό περισσότερο, για να προετοιμαστώ με τον καλύτερο τρόπο. Έχω μεγάλο κίνητρο μπροστά μου για τις πρώτες δοκιμές της χρονιάς».

«Είμαι σε μια φανταστική ομάδα την Honda Gresini, οι οποίοι έχουν τέλεια προσέγγιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ανυπομονώ να δουλέψω με τον Antonio Jimenez, ο οποίος είναι ο αρχιμηχανικός με πολύ εμπειρία στο MotoGP».

Ο Shinya Nakano, μαζί με τον Alex De Angelis έκαναν πολύ καλές εμφανίσεις στις τελευταίες δοκιμές του 2007 στη Jerez.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 19, 2008, 10:52:07 πμ »
Υπέρβαση
Η Rizla Suzuki θέλει να συνεχίσει την καταπληκτική της πορεία και το 2008
   
 


Ο αέρας που πνέει στο στρατόπεδο της Rizla Suzuki από πέρσι συνεχίζεται και στο ξεκίνημα της νέας σεζόν. Οι Chris Vermeulen και Loris Capirossi λίγο πριν μπουν στην πίστα για τις πρώτες δοκιμές της νέας χρονιάς αισθάνονται μεγάλη αισιοδοξία για την παρουσία τους στο πρωτάθλημα. Η ομάδα έχει δείξει ότι δουλεύει πολύ μεθοδικά και έξυπνα, κάνοντας σωστά βήματα εξέλιξης από πολύ νωρίς. Όλοι θα θυμάστε πέρσι ότι ήταν το μοναδικό εργοστάσιο το οποίο έφερε το πρωτότυπο του 2008 στο Motegi για να το δοκιμάσει σε συνθήκες αγώνα. Η αφοσίωση των ανθρώπων της ομάδας έχει δώσει και την απαραίτητη εμπιστοσύνη στους αναβάτες της ώστε να ατενίζουν το μέλλον με περίσσια αισιοδοξία. Οι τελευταίες δοκιμές του 2007 πήγαν περίφημα τόσο για τον Αυστραλό νικητή του Le Mans, όσο και τον… rookie της ομάδας Loris Capirossi, ο οποίος κατάφερε αμέσως να προσαρμοστεί στις ανάγκες της νέας του μοτοσικλέτας.



Στη Μαλαισία θα διεξαχθούν οι πρώτες δοκιμές της ομάδας και οι αναβάτες της ανυπομονούν να οδηγήσουν τις ανανεωμένες GSV-R.
«Ανυπομονώ να βρεθώ πάλι πάνω στην μοτοσικλέτα και να αρχίσουν οι δοκιμές ξανά», δήλωσε ο Chris Vermeulen. «Βελτιωθήκαμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο τέλος της σεζόν και είμαι σε διαρκεί συνεργασία με τον αρχηγό της ομάδας μου Tom O’Kane. Από αυτά που έχουμε πει η μοτοσικλέτα φαίνεται καλή για φέτος. Αυτή είναι η τρίτη χρονιά μου στο MotoGP έτσι είναι πολύ σημαντική στιγμή στην καριέρα μου και χρειάζεται να αποδώσω κορυφαία από την αρχή. Πιστεύω ότι βρίσκομαι στην κατάλληλη ομάδα, με την κατάλληλη μοτοσικλέτα και μπορούμε να κάνουμε θραύση το 2008».



Ο βετεράνος Loris Capirossi έχει βρει στην Suzuki το κίνητρο για να αγωνιστεί ακόμη ένα χρόνο σε υψηλό επίπεδο και να κυνηγήσει υψηλές θέσεις.
«Είναι πολύ καλή η στιγμή που βρίσκομαι στην Suzuki, πιστεύω ότι ήρθα σε μια ομάδα που βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που συμπεριφέρεται η μοτοσικλέτα στις δοκιμές πέρσι και είμαι πολύ ενθουσιασμένος για τις δοκιμές στην Sepang. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολα φέτος καθώς όλες οι ομάδες θα έχουν βελτιωμένες μοτοσικλέτες, άλλα νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να ανταγωνιστούμε τους πάντες. Πρέπει να βγούμε στις δοκιμές και να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό στήσιμο και απόδοση για την μοτοσικλέτα για τον πρώτο αγώνα. Δεν κερδίζουμε αγώνες στις δοκιμές, άλλα έχουμε μια καλή ευκαιρία να σιγουρέψουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο για να κερδίσουμε όταν ξεκινήσει η σεζόν χρησιμοποιώντας τις επόμενες ημέρες για να βελτιωθούμε όσο το δυνατό περισσότερο».

Οι δοκιμές της Sepang ξεκινάνε στις 22 Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται στις 24, με τη συμμετοχή όλων τω ομάδων.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 19, 2008, 10:52:35 πμ »
Τα μυστικά της Shell
Η Ducati αποφάσισε να διακόψει την εξέλιξη του «έξυπνου» συμπλέκτη της Desmosedici
   
 


Μπορεί ο Casey Stoner να ήταν αλάνθαστος πέρσι… μπορεί η GP7 να είχε εκπληκτική δύναμη και τελική ταχύτητα, άλλα τα μαγικά της Shell και της Magneti-Marelli έδωσαν τη δυνατότητα στους μηχανικούς του Ιταλικού εργοστασίου να βγάλουν όσο το δυνατό περισσότερη δύναμη, με όσο το δυνατό λιγότερες θυσίες. Οι νέοι κανονισμοί στην κατανάλωση καυσίμου στο ξεκίνημα του 2007 προβλημάτισαν πολλούς κατασκευαστές, οι οποίοι αναγκάστηκαν να μειώσουν την απόδοση του κινητήρα των 800cc. Χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα της Yamaha, η οποία ενώ έδειχνε πολύ δυνατή στα δοκιμαστικά, όταν ήρθε η ώρα του αγώνα, έριξε την ιπποδύναμη της ώστε να αντέξει σε όλο τον αγώνα. Άλλωστε και ο Jeremy Burgess το παραδέχτηκε ότι μέχρι τα μέσα της σεζόν δεν είχαν λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης. Η Ducati είχε έναν σημαντικό σύμμαχο στο συγκεκριμένο ζήτημα, που δεν ήταν άλλος από την Shell. Η μεγάλη Αμερικάνικη εταιρία πετρελαιοειδών έχει εμπλακεί στα μηχανοκίνητα αθλήματα με κυριότερη την συμμετοχή της στην Formula1. Με την Ducati, και πριν με την Honda, έκανε την εμφάνιση της στο MotoGP, ενώ φέτος κατάφερε να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην κατάκτηση του τίτλου.

Η Shell, μετά το 2000, όπου απελευθερώθηκαν οι κανονισμοί στα καύσιμα της Formula1, επένδυσε αρκετά χρήματα στην εξέλιξη των προϊόντων της, ιδιαίτερα για τους αγώνες. Οι Αμερικάνοι είχαν μεγάλη εμπλοκή στους αγώνες με την Ferrari και έφτασαν στο σημείο να κερδίζουν πρωταθλήματα με άνεση. Επόμενο λοιπόν ήταν να φτάσουν στο MotoGP με το πλεονέκτημα που τους είχε δώσει η εμπλοκή τους στην Formula1, κάτι που αποδείχτηκε άμεσα με την πρώτη σοβαρή αλλαγή των κανονισμών. Πέρσι που έσφιξαν τα πράγματα με την κατανάλωση η Shell δεν είχε κανένα πρόβλημα να προμηθεύσει με προηγμένο καύσιμο την Ducati επιτρέποντας της την άμεση χρησιμοποίηση της πλήρης ισχύς του κινητήρα της.

Συμπλέκτης τέλος

Η σημαντικότητα της συνεργασίας της Ducati με τη Shell φάνηκε και στις πρώτες δοκιμές της μοτοσικλέτας πίσω στο 2005, όταν οι Ιταλοί δοκίμαζαν ένα νέο μονόδρομο συμπλέκτη για να μειώσουν την κατανάλωση. Η απόδοση του συμπλέκτη δεν είχε μεγάλη επιτυχία τότε, άλλα ούτε και το 2006, καθώς δεν λειτουργούσε πάντα θετικά, ενώ οδήγησε πολλές φορές σε πτώση τον δοκιμαστή της ομάδας Vittoriano Guareschi. Τα σχέδια για τον «ειδικό» συμπλέκτη εγκαταλείφτηκαν με την βοήθεια της Shell, η οποία έκλεισε το πρόβλημα με την χρησιμοποίηση του λιπαντικού που προμήθευσε την ομάδα, ενώ δεν χρειάστηκε να υπάρξει περαιτέρω εξέλιξη όσον αφορά την κατανάλωση του καυσίμου.

Η Ducati κρατάει πολύ καλά κρυμμένα τα μυστικά της Shell, η οποία από την μεριά της απλά δουλεύει ασταμάτητα και προμηθεύει τους πρωταθλητές με κορυφαία προϊόντα και για τη νέα χρονιά. «Δύο νέα υποψήφια καύσιμα στάλθηκαν στην Μπολόνια για δοκιμές. Αν καταγραφούν βελτιώσεις σε σχέση με το υπάρχον Shell V-Power, προβλέπονται δοκιμές στην πίστα. Ένα νέο λιπαντικό Shell Advance είναι υποψήφιο άλλα βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και μπορεί να είναι έτοιμο για το πρώτο δοκιμαστικό της Ducati τον Ιανουάριο».

Οι αναβάτες της ομάδας μετά τα πρώτες δοκιμές ζήτησαν περισσότερη δύναμη στις μεσαίες στροφές και η εταιρία πλέον έχει βάλει πλώρη να τελειοποιήσει την GP8 ώστε να διατηρήσει τα πρωτεία στο MotoGP. Το 2008 η Desmosedici έχει βαλθεί να φτάσει στην κορύφωση της εξέλιξης της. Άραγε θα βρεθεί κάποιος να τη σταματήσει;

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 19, 2008, 10:54:03 πμ »
Ιδού η Fiat Yamaha 2008
Στο Τορίνο της Ιταλίας παρουσιάστηκε η ομάδα της Fiat Yamaha για το 2008
   
 


Η επίσημη παρουσίαση της Fiat Yamaha για τη νέα σεζόν πραγματοποιήθηκε στο Τορίνο της Ιταλίας, παρουσία πολλών φίλων της ομάδας στο Giovanni Agnelli Auditorium. Τους δύο αναβάτες της ομάδας, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo υποδέχτηκε το ένθερμο κοινό της γειτονικής χώρας που είχε μαζευτεί στο χώρο παρουσίασης, ενώ σε κοινή θέα δόθηκε και η μοτοσικλέτα του «Γιατρού». Ο ιταλός πολυπρωταθλητής εμφανίστηκε με εντελώς νέο κούρεμα, πολύ κοντό, και η μοτοσικλέτα του έφερε τα αυτοκόλλητα της Bridgestone. Αυτή ήταν και η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με την M1 του Jorge Lorenzo, ο οποίος στην παρουσίαση ήταν λίγο έξω από τα νερά του. Ο Ισπανός για πρώτη φορά θα αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία και έχει την τύχη να αγωνίζεται σε μια από τις καλύτερες ομάδες του MotoGP.



Φυσικά τα προβλήματα που πρέπει να λυθούν στο box της ομάδας είναι αρκετά, καθώς η διαφορετική χρησιμοποίηση ελαστικών δεν θα επιτρέπει την άμεση συνεργασία των δύο αναβατών, ενώ πάντα θα υπάρχει ο περιορισμός ανταλλαγής δεδομένων. Παρόλα αυτά η φιλοδοξίες της ομάδας είναι πολύ μεγάλες και περιμένουν σε κάθε αγώνα οι δύο αναβάτες τους να βρίσκονται στο Park Ferme και στο βάθρο.


Valentino Rossi
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρισκόμαστε τόσο κοντά στην έναρξη των αγώνων. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για εμάς και ο μοναδικός μας σκοπός είναι η νίκη, παρότι θα έχουμε πολύ σκληρή δουλειά. Το χέρι μου είναι πολύ καλύτερα, αν όχι τέλεια, και ανυπομονώ να ξαναβρεθώ στη σέλα της μοτοσικλέτας στην Sepang την επόμενη εβδομάδα. Όλοι δούλεψαν πολύ σκληρά τον χειμώνα και νομίζω ότι η νέα μοτοσικλέτα θα είναι αρκετά καλή, παρότι ακόμη έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε. Όλοι έχουν μεγάλο κίνητρο και γνωρίζω ότι έχουμε την καλύτερη ομάδα που υπάρχει».




Ο Davide Brivio, αγωνιστικός διευθυντής της Fiat Yamaha, αναφέρθηκε στους κύριους αντιπάλους της ομάδας για το 2008, η οποία θα έχει πλέον και την Michelin απέναντι της, μετά την αποχώρηση του Valentino Rossi από το Γαλλικό εργοστάσιο. Εξέφρασε και την αγωνία του για την απόδοση της ομάδας, η οποία θα κρίνει εν πολύς την συνέχιση της συνεργασία της με Ιταλό αστέρα. Τέλος ανέφερε ότι η εμφάνιση της μοτοσικλέτας θα αλλάξει σε διάφορα σιρκουί της πίστας, όπως έγινε πέρσι στο Assen. 


Jorge Lorenzo
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, με αυτούς τους ανθρώπους, αυτή τη μοτοσικλέτα και αυτή την ομάδα. Έχω πολύ δρόμο να διανύσω στην εξέλιξη μου άλλα βελτιώνομαι κάθε φορά που οδήγησα την μοτοσικλέτα και το τελευταίο δοκιμαστικό ήταν ιδιαίτερα καλό. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος  για τη νέα χρονιά και είναι μεγάλη τιμή να μοιραστώ το γκαράζ με τον Valentino, ο οποίος είναι χωρίς αμφισβήτηση το πιο ολοκληρωμένο ταλέντο στο άθλημα μας». 




Η ομάδα θα αναχωρήσει αμέσως για την Μαλαισία ώστε να βρεθεί την Τρίτη στην πίστα της Sepang για τις πρώτες δοκιμές του 2008. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 19, 2008, 05:53:21 μμ »
Ιδού η Fiat Yamaha 2008


πο πο πο τι μοτορι ειναι αυτο????? :grpa: :grpa: ave ave ave
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 19, 2008, 08:36:01 μμ »
αντε να δουμε τι θα κανει ο γιατρος φετος....


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 19, 2008, 11:39:24 μμ »
αντε να δουμε τι θα κανει ο γιατρος φετος....

τα παντα για να παρει το πρωταθλημα ;) ;) :er: :grpa: :grpa:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 20, 2008, 02:31:48 πμ »
αντε να δουμε τι θα κανει ο γιατρος φετος....
τα παντα για να παρει το πρωταθλημα ;) ;) :er: :grpa: :grpa:

Όπως πέρυσι και πρόπερσι!!!
 :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 20, 2008, 02:06:08 μμ »
 :dry: :dry:


ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΥ.......... DUCATI ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟ!!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ MELANDRI ΠΑΡΟΤΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ!

 :rock: :rock: :rock:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 20, 2008, 06:23:46 μμ »
αντε να δουμε τι θα κανει ο γιατρος φετος....
τα παντα για να παρει το πρωταθλημα ;) ;) :er: :grpa: :grpa:

Όπως πέρυσι και πρόπερσι!!!
 :h22: :h22:


ας μην ηταν το ducati το πιο γρηγορο απο ολα και θα σου ελεγα εγω ποιος θα το επερνε το πρωταθλημα ;) ;) :bye:



και απο την αλλη φτανει βαρεθηκε να περνει πρωταθλημα ο rossi :tez: :tez: :tez: εχει παρει 7 συνεχομενα :D :D :D
ας το παρει καποιος αλλος βρε αδερφε ;) ;) ;)
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #59 - : Ιανουάριος 20, 2008, 07:38:44 μμ »
[
Όπως πέρυσι και πρόπερσι!!!
 :h22: :h22:


Βεντούζα θα σας πάει φέτος. Ξεκούραση έκανε το παιδί ρεεεεεεεε !!!!! :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης