0 μέλη και 27 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #60 - : Ιανουάριος 20, 2008, 07:50:17 μμ »
Βεντούζα θα σας πάει φέτος. Ξεκούραση έκανε το παιδί ρεεεεεεεε !!!!! :bye:

Τα ίδια μου έλεγες και πέρυσι... ...θυμάσαι? :thnk:
Άκου τον Davidouli μία φορά!!!
 ;)

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #61 - : Ιανουάριος 20, 2008, 07:54:04 μμ »
Βεντούζα θα σας πάει φέτος. Ξεκούραση έκανε το παιδί ρεεεεεεεε !!!!! :bye:

Τα ίδια μου έλεγες και πέρυσι... ...θυμάσαι? :thnk:
Άκου τον Davidouli μία φορά!!!
 ;)

πες τα βυρων εμενα με κοροιδευουν ;) ;)

ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

ΒΑΛΕΡΙΟΣ

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #62 - : Ιανουάριος 21, 2008, 12:31:59 μμ »

πο πο πο τι μοτορι ειναι αυτο????? :grpa: :grpa: ave ave ave


rossi rossi  :grpa: :grpa: :er: :er:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #63 - : Ιανουάριος 21, 2008, 10:40:31 μμ »
άντε να ανάβουν τα αίματα :P :P
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #64 - : Ιανουάριος 21, 2008, 10:41:15 μμ »
Συνέντευξη Τύπου Valentino Rossi
Ο «Γιατρός» μίλησε για όλα στην επίσημη παρουσίαση της Yamaha στο Τορίνο
   
 


Ο Valentino Rossi εμφανίστηκε με εντελώς νέο παρουσιαστικό στην επίσημη παρουσίαση της ομάδας Fiat Yamaha 2008. Ο Ιταλός με κοντά μαλλιά, όπως την πρώτη του θητεία στα 500cc, ήταν ευδιάθετος και αισιόδοξος ότι μπορεί να επανακτήσει την θέση του στην κορυφή του κόσμου. Η χρονιά ξεκινά με πολλές αλλαγές στην ομάδα, με την σημαντικότερη να αφορά τα ελαστικά με τα οποία θα αγωνιστεί και δεν είναι άλλα από τα Bridgestone. Εκτός των άλλων ο Rossi αναφέρθηκε και στο μέλλον του στο MotoGP, το οποίο θέλει να είναι στην Yamaha. Φυσικά αν επαναληφθούν τα φαινόμενα του 2006-2007 είναι πιθανό να αναζητήσει την τύχη του αλλού, παρότι δήλωσε ότι θέλει να κλείσει την καριέρα του στην Yamaha. Η πλήρης Συνέντευξη Τύπου του Valentino Rossi αποκαλύπτει τα σχέδια του για το 2008 και όχι μόνο.

ΕΡ: Valentino, πρώτα μπορείς να μας πεις πως είναι το χέρι σου μετά τον τραυματισμό στην Valencia;
VR: Είναι πολύ καλύτερα από πριν. Ξεκουράστηκα μετά την Valencia και έχασα τις δοκιμές στην Sepang, άλλα στην Jerez στο τέλος του Νοέμβρη ήμουν σε θέση να οδηγήσω. Ακόμη δεν ήταν τέλειο και πόναγα λίγο, ιδιαίτερα την τελευταία ημέρα όταν σταμάτησα νωρίς για να μην το παρακάνω, άλλα ήταν εντάξει. Μετά από λίγη θεραπεία μέσα στα Χριστούγεννα νομίζω ότι θα επιστρέψω 100% για το πρώτο δοκιμαστικό του 2008.

ΕΡ: Μετά από την απογοητευτική ολοκλήρωση της χρονιάς, είχες λίγο χρόνο να χαλαρώσεις τελείως και να ανακάμψεις πλήρως για να ξεκινήσεις ανανεωμένος;
VR: Ναι, ήταν σημαντικό να πάρω λίγο χρόνο για να βάλω τα άσχημα αποτελέσματα του 2007 πίσω μου και φυσικά σκέφτηκα πολύ τη χρονιά. Άλλα αφού πέρασα τον χειμώνα ήρεμα και φόρτωσα τις μπαταρίες μου, το έχω ξεπεράσει και τώρα απλά ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν.

ΕΡ: Έκανες μια μεγάλη αλλαγή με την Bridgestone για τη νέα χρονιά. Μπορείς να μας πεις τις πρώτες σου εντυπώσεις από το νέο ελαστικό και την εξέλιξη του μέχρι στιγμής; Είσαι ικανοποιημένος με την απόφαση σου;
VR: Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με το νέο ελαστικό την πρώτη φορά, και ανυπομονούσα να δω πως ήταν και να γνωρίσω τους νέους ανθρώπους με τους οποίους θα δουλεύω. Οι πρώτες δοκιμές ήταν απλά για να δούμε το επίπεδο του και να το προσαρμόσουμε στην μοτοσικλέτα, άλλα από την πρώτη στιγμή χάρηκα με την απόφαση μου και ανυπομονώ να δουλέψω περισσότερο μνα την Bridgestone και να κατανοήσω περισσότερα για τα ελαστικά.

ΕΡ: Είχες μια πρώτη εμπειρία με το νέο πρωτότυπο M1. Είσαι χαρούμενος μέχρι στιγμής;
VR: Εισαγάγαμε κάποια νέα κομμάτια στη μοτοσικλέτα στο τέλος της σεζόν, όπως τα αεροδυναμικά βοηθήματα, κάποια set-up στις αναρτήσεις και άλλα. Ας πούμε ότι στην Jerez οδήγησα την τελευταία εξέλιξη, η οποία περιλάμβανε νέους ηλεκτρονικούς χάρτες, και η πρώτη μου εντύπωση ήταν  θετική, παρότι φυσικά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.
Κατάφερα να δώσω την αίσθηση μου στην Yamaha και μέσα στον χειμώνα θα χρησιμοποιούσαν τις πληροφορίες μου και των υπόλοιπων αναβατών, ώστε να εξελίξουν την μοτοσικλέτα περισσότερο. Από την πρώτη δόκιμη του Ιανουαρίου θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε αποκλειστικά στη νέα μοτοσικλέτα και ανυπομονώ να το κάνω.

ΕΡ: Σε ποιες συγκεκριμένες περιοχές πρέπει να συγκεντρωθείς στην βελτίωση πριν από τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ;
VR: Χρειαζόμαστε πολύ χρόνο για να πάρουμε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες για τα ελαστικά της Bridgestone και να σιγουρευτούμε ότι η μοτοσικλέτα δουλεύει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της με αυτά. Επίσης χρειαζόμαστε πολύ χρόνο για να εξελίξουμε τον κινητήρα και να σιγουρευτούμε ότι είμαστε σε καλύτερη θέση όσον αφορά την μέγιστη ταχύτητα.
Ευτυχώς είμαστε τέσσερις δοκιμές πριν από τον πρώτο αγώνα και είμαι αισιόδοξος ότι θα είμαστε σε καλή κατάσταση στο ξεκίνημα της χρονιάς. Το κίνητρο είναι μεγάλο και όλοι δουλεύουν 100%.

ΕΡ: Ανυπομονείς για τον νυχτερινό αγώνα στο Κατάρ; Ως μέλος της επιτροπής ασφάλειας, είσαι χαρούμενος με το πώς έχει προετοιμαστεί το σιρκουί για τον αγώνα;
VR: Είμαι ειλικρινά πολύ ενθουσιασμένος για το συγκεκριμένο γεγονός, νομίζω ότι είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να ξεκινήσω την σεζόν. Διασκεδαστικό για τους θεατές και κάτι διαφορετικό για τους αναβάτες. Πέρσι εμείς, η επιτροπή ασφάλειας, κάναμε μια δοκιμή σε ένα μικρό κομμάτι της πίστας με μοτοσικλέτες δρόμου και δώσαμε την αίσθηση μας για τις αλλαγές που έπρεπε να γίνουν πριν από τον αγώνα.
Η μοναδική μας ανησυχία ήταν οι σκιές, πρέπει να είναι πού φωτεινά ώστε να μην είναι πρόβλημα οι σκιές. Δεν κατάφερα να πάω στις δοκιμές του Νοέμβρη διότι είχα το χέρι μου, άλλα φαίνεται ότι έχουν κάνει καλή δουλειά. Θα είναι παράξενο σίγουρα άλλα νομίζω ότι θα είναι περίεργο.

ΕΡ: Ποιος είναι ο στόχος σου για φέτος;
VR: Στόχος μου είναι η νίκη, όπως και τις προηγούμενες χρονιές. Δεν έχω κερδίσει για δύο χρόνια, την μεγαλύτερη περίοδο μου στα GP, και σκοπεύω να κερδίσω φέτος.

ΕΡ: Περιμένεις ότι ο Stoner θα είναι ο κυριότερος αντίπαλος σου πάλι; Ποιοι άλλοι αναβάτες περιμένεις να είναι δυνατοί;
VR: Χωρίς αμφισβήτηση περιμένω τον Stoner να είναι δυνατός, ή ακόμη πιο δυνατός από πέρσι, και γνωρίζω ότι πρέπει να παλέψουμε πολύ σκληρά για να τον κερδίσουμε. Φέτος θα είμαι με ίδια ελαστικά με εκείνον και ανυπομονώ να έχω καλές μάχες με αυτόν.
Ο Pedrosa φυσικά θα είναι πάλι στις πρώτες θέσεις όπως και άλλοι. Πολλοί αναβάτες άλλαξαν μοτοσικλέτες φέτος και νομίζω ότι θα έχει ενδιαφέρον άλλα περιμένουν όλους να είναι ανταγωνιστικοί από το ξεκίνημα. Οι Melandri, Hopkins, Capirossi, Vermeulen για παράδειγμα. Νομίζω ότι θα είναι καταπληκτική χρονιά.

ΕΡ: Τα πιστεύεις για τον νέο σου συναθλητή, τον Jorge Lorenzo;
VR: Είναι ένας υπέροχος αναβάτης 250cc και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει πολύ καλός αναβάτης MotoGP. Ήδη από τις πρώτες δοκιμές έδειξε το επίπεδο βελτίωσης του και είναι χωρίς αμφισβήτηση γρήγορος. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι καλός αντίπαλος στο μέλλον.

ΕΡ: Οι κανονισμοί ελαστικών έχουν αλλάξει λίγο φέτος. Νομίζεις ότι είναι αρκετό ή θέλεις να φύγουν τελείως οι περιορισμοί;
VR: Δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι κανονισμοί ελαστικών. Συνηθίσαμε την κατάσταση πλέον, παρότι πιστεύω ότι είναι καλό που άλλαξαν λίγο, άλλα δεν θα αλλάξει κάτι σημαντικά. Ξεκινάω ανανεωμένος όσον αφορά τα ελαστικά και δεν σκέφτομαι τους περιορισμούς, απλά θέλω να εξελίξω την σχέση μου με την Bridgestone.

ΕΡ: Πήρες μέρος σε άλλες αγωνιστικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όπως αγώνες ράλι;
VR: Είχα σχεδιάσει να αγωνιστώ στο ράλι της Μεγάλης Βρετανίας άλλα στο τέλος δοκίμαζα στη Jerez τα νέα Bridgestone, το οποίο ήταν πού σημαντικό. Ως συνήθως έτρεξα στο ράλι Monza το οποίο κέρδισα για δεύτερη φορά στη σειρά. Είναι πάντα πολύ διασκεδαστικό να αγωνίζεσαι στον αγώνα και μια νίκη είναι πάντα σπουδαία.

ΕΡ: Τέλος, μετά από δυο χρόνια χωρίς πρωτάθλημα, πιστεύεις ότι το κίνητρο σου και της ομάδας είναι δυνατότερο από ποτέ;
VR: Έχουμε μια νέα και διαφορετική πρόκληση μπροστά μας, η οποία είναι να κερδίσουμε μετά από δύο χρόνια, άλλα με νέα ελαστικά. Είναι όλοι πολύ ενθουσιασμένοι και το κίνητρο για μένα είναι πολύ μεγαλύτερο από ποτέ και για την ομάδα είναι το ίδιο. Γνωρίζω ότι όλοι στην ομάδα είναι πεινασμένοι να νικήσουν ξανά όπως εγώ.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #65 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:53:00 μμ »
Καμία ανησυχία για τους Πρωταθλητές
Η Ducati έκανε φτωχό ξεκίνημα στην Μαλαισία, άλλα δεν ανησυχούν για τη συνέχεια
   
 


Η ομάδα της Ducati παρουσιάστηκε μουδιασμένη στην πίστα της Sepang μετά από μια καταπληκτική χρονιά που της χάρισε τον τίτλο. Οι Stoner και Melandri έμειναν σε χαμηλές επιδόσεις και δεν κατάφεραν να ηγηθούν της κατάταξης, όπως μας έχουν συνηθίσει, ιδιαίτερα ο Αυστραλός Πρωταθλητής. Ο Casey Stoner κατάφερε μόλις την τελευταία στιγμή να ανέβει μέχρι την 5η θέση της κατάταξης, ενώ όλη την ημέρα δεν γύριζε σε ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο τραυματισμένος του ώμος δεν τον εμπόδισε αρκετά στην προσπάθεια του, άλλα ακόμη έδειξε να μην είναι 100% έτοιμος. Από την άλλη ο Ιταλός Marco Melandri συνέχισε να βρίσκεται πολύ πίσω στην κατάταξη. Δοκίμασε μια νέα έκδοση της GP8 της οποία η τροφοδοσία είχε ομαλοποιηθεί αρκετά, όπως δηλαδή είχε ζητήσει ο Ιταλός, άλλα δεν βρήκε το στήσιμο που θα του επέτρεπε να κινηθεί ταχύτερα. Ο χρόνος του ήταν απογοητευτικός, άλλα θα πρέπει να του δώσουμε τον κατάλληλο χρόνο ώστε να κατανοήσει την λειτουργία της δύστροπής Desmosedici.

Ο Πρωταθλητής ξεκίνησε χλιαρά την προσπάθεια του και αναμένεται να πιέσει στη συνέχεια.
«Ο ώμος μου δεν π0ονάει άρα αυτό είναι θετικό, απλά είναι λίγο αδύναμος άλλα αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα εκτός από τις αλλαγές κατεύθυνσης, όπου δεν είμαστε τόσο γρήγοροι όσο θα θέλαμε. Ήταν δύσκολο να επανακτήσουμε την εμπιστοσύνη διότι μετά από σχεδόν δύο μήνες χωρίς οδήγηση και δύο ατυχήματα στην Jerez αισθάνομαι ότι ακόμη μαθαίνω να οδηγώ».



Η Desmosedici αντιμετώπισε προβλήματα στο πρώτο μισό των δοκιμών και ανάγκασε τον Stoner να μείνει στα pit.
«Χάσαμε λίγο χρόνο το πρωί άλλα αυτά συμβαίνουν με τις νέες μοτοσικλέτες. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ducati και η μοτοσικλέτα δούλεψε καλά το απόγευμα, απλά πρέπει να έχουμε λίγη υπομονή».

«Η GP8 έχει βελτιωθεί στη απόδοση της δύναμης, το οποίο ήταν το αδύνατο σημείο μας, άλλα αν και δεν οδηγώ όπως θα ήθελα νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε  στα νέα ελαστικά αύριο και ελπίζω ο καιρός να είναι με το πλευρό μας όπως σήμερα».

Το νέο απόκτημα της Ιταλικής ομάδας βρήκε βελτιωμένη την μοτοσικλέτα από το τελευταίο δοκιμαστικό στην Jerez, άλλα πιστεύει ότι έ4χει πολύ δουλειά μπροστά του.
«Ο τρόπος που έρχεται η δύναμη είναι καλύτερος σε σχέση με το τελευταίο δοκιμαστικό και παρότι αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό για αυτή την πίστα, νομίζω ότι θα είναι όταν πάμε κάπου όπως η Jerez. Ακόμη δεν αισθάνομαι απόλυτα άνετα με τη μοτοσικλέτα όσον αφορά την οδηγησιμότητα. Η Ducati έχει έναν πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα, αντιδρά διαφορετικά στις αλλαγές στησίματος σε σχέση με άλλες μοτοσικλέτες που έχω συνηθίσει, και μαζί με τον μηχανικό μου προσπαθούμε να κατανοήσουμε το πρόβλημα».



«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ducati για τις αλλαγές που έκανε στην εργονομία της μοτοσικλέτας, τις οποίες είχα ζητήσει στην Jerez. Τώρα η θέση οδήγησης είναι καλή για μένα και μπορούμε να προσαρμοστούμε στο στήσιμο».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #66 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:53:52 μμ »
Πισωγύρισμα
Η χθεσινή πτώση του Valentino Rossi τον άφησε για αρκετή ώρα στο box της ομάδας
   
 


Ο Ιταλός Superstar, Valentino Rossi ξεκίνησε τις δοκιμές στην Sepang με μια πτώση. Αυτό δεν ήταν και το καλύτερο για τον αναβάτη της Yamaha, ο οποίος είχε τραυματίσει το χέρι του στον τελευταίο αγώνα της Valencia πέρσι και το χέρι του ακόμη δεν είναι 100% έτοιμο. Ο Rossi παρόλα αυτά κατάφερε να γράψει αρκετούς γύρους στην πίστα και να βρει κάποια θετικά στοιχεία στη νέα Μ1. Ο χρόνος του χθες τον έφερες στην 6η θέση, ενώ σήμερα το πρωί είχε ανέβει στην 5η θέση, κατεβαίνοντας στο 2.01.8. Κάθε φορά που επέστρεψε στο box της ομάδα τοποθετούσε πάγο στο χέρι του για να μην επιβαρυνθεί, ενώ δοκίμασε τον καινούριο κινητήρα της Yamaha, με τις πνευματικές βαλβίδες. Τα ελαστικά της Bridgestone πάντως είναι αυτά που απασχολούν περισσότερο τον ιταλό, καθώς θέλει να δοκιμάσει όσο γίνεται περισσότερα πάνω στην μοτοσικλέτα του.

Ο Ιταλός έμεινε ικανοποιημένος με τα ελαστικά της Bridgestone, άλλα η συνέχεια είναι αρκετά δύσκολη.
«Αισθάνομαι καλά μα επιστρέφω στην μοτοσικλέτα μετά την διακοπή του χειμώνα, και εγώ και η ομάδα μου έχουμε μεγάλο κίνητρο για τη δουλειά που θα κάνουμε. Ακόμη πονάω λίγο στο χέρι μου, άλλα το εξέτασα πάλι την προηγούμενη εβδομάδα και η κάκωση είναι εντάξει, έτσι δεν έχω πρόβλημα να οδηγήσω. Συνεχίσαμε από εκεί που είχαμε μείνει με την Bridgestone και φαίνεται να κάνουμε καλή πρόοδο. Κάναμε αρκετούς γύρους με το ίδιο ελαστικό και είμαι ικανοποιημένος με τα πράγματα μέχρι στιγμής».



«Δυστυχώς είχα μια πτώση χθες. Ήμουν στον πρώτο γύρο και πίεσα λίγο παραπάνω από πολύ νωρίς, με όχι κατάλληλη θερμοκρασία στο ελαστικό και έχασα το μπροστινό. Ευτυχώς δεν χτύπησα, το χέρι μου είναι καλά και κατάφερα να συνεχίσω τη δουλειά. Μαζί με τα ελαστικά δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα και έμεινα ικανοποιημένος ,ε αυτόν, όπως και με τα ηλεκτρονικά. Η επιφάνεια δεν ήταν πολύ καλή και δεν ήταν δυνατό να πας πολύ γρήγορα άλλα ελπίζω αύριο να βελτιωθεί και θα δουλέψουμε σε όλους τους τομείς».   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #67 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:55:05 μμ »
Το βάρος στον Αμερικανό
Ο Nicky Hayden έχει πάρει πλέον στις πλάτες του την εξέλιξη της RC212V
   
 


Ο τραυματισμός του Dani Pedrosa στις χθεσινές δοκιμές της Sepang, άφησαν τον Nicky Hayden μόνο του να δοκιμάζει τον καινούριο κινητήρα και το πλαίσιο της RC212V. Το ξεκίνημα των δοκιμών βρήκε τον αναβάτη της Repsol Honda να «γράφει» τους περισσότερους γύρους στην πίστα, άλλα αυτό είναι κάτι που μας έχει συνηθίζει. Οι χρόνου χθες, άλλα και σήμερα το πρωί ήταν αρκετά ικανοποιητικοί και άφησαν θετικά στοιχεία στους μηχανικούς του HRC, οι οποίοι θέλει πάση θυσία να επιστρέψουν στην κορυφή. Άλλωστε η Honda φέτος έχει να παλέψει και εναντίον της Bridgestone, με την οποία συνεργάζεται και ο μεγάλος της αντίπαλος Valentino Rossi. Ο Hayden δοκίμασε τον αναβαθμισμένο κινητήρα, χωρίς τις πνευματικές βαλβίδες, άλλα το HRC έχει φέρει στην Μαλαισία έναν εντελώς νέο κινητήρα ε πνευματικές βαλβίδες, τον οποίο όμως ακόμη δεν έχει δοκιμάσει.

Η Honda δεν έχει καταλήξει ακόμη στο τι κινητήρα θα χρησιμοποιήσει φέτος, παρότι ο Hayden πιστεύει ότι θα έχει το περσινό project.
«Είχαμε τον κανονικό κινητήρα, από την περσινή περίοδο, στο καινούριο πλαίσιο. Άλλα η μοτοσικλέτα ήταν πολύ καλύτερη από το προηγούμενο δοκιμαστικό εδώ όταν είχαμε τις πνευματικές βαλβίδες. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι η επιπλέον δύναμη ή όχι. Είχα πολλά προβλήματα με το μπροστινό, δεν μπορούσα να πλαγιάσω τη μοτοσικλέτα όπως ήθελα. Ένας διαφορετικός κινητήρας σημαίνει διαφορετικό στήσιμο, ελαστικά, όλα».

«Η τελευταία εξέλιξη του κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες είναι εδώ άλλα δεν είμαστε σε θέση να τον χρησιμοποιήσουμε ακόμη. Τον δοκίμασαν στο δυναμόμετρο στην Ιαπωνία άλλα δεν νομίζω ότι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι. Δεν πήραμε το πράσινο φώς. Έτσι θα δούμε τι θα πούνε από την Ιαπωνία και ίσως τοποθετήσουμε τον κινητήρα».

«Αν δεν κάνουν μεγάλη πρόοδο με τον κινητήρα των πνευματικών βαλβίδων, ίσως να μην τον χρησιμοποιήσουμε φέτος».

Εκτός από την Honda και η Yamaha έχει στην διάθεση της ένα καινούριο κινητήρα με πνευματικές βαλβίδες. Ακόμη και η δορυφορική ομάδα της Tech3 έχει τον κινητήρα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του James Toseland. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #68 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:55:47 μμ »
Εντυπωσιάζει ο De Puniet
Δεύτερη ημέρα δοκιμών στην Μαλαισία και ο Randy de Puniet συνεχίζει να θέτει τον ρυθμό
   
 


Το πρωί της δεύτερης ημέρας βρήκε και πάλι τον Randy De Puniet με την LCR Honda στην κορυφή, βελτιώνοντας το χρόνο του. Το εντυπωσιακό Γάλλο ακολούθησε ο Colin Edwards, ενώ τρίτος ήταν ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Yamaha Fiat. Ο Casey Stoner βελτίωσε την επίδοση του και ανέβηκε μια θέση, ενώ το ίδιο έγινε και με τον Valentino Rossi, ο οποίος ξεπέρασε γρήγορα την χθεσινή του πτώση. Την εξάδα έκλεισε εντυπωσιακά ο John Hopkins με την Kawasaki. Ο Αμερικανός κατέβηκε κάτω από το 2.02, και έδειξε ότι μπορεί να ανεβάσει την «πράσινη» ομάδα ψηλά. Ο Loris Capirossi έμεινε στην 7η θέση, ενώ ο Chris Vermeulen που χθες ξεκίνησε πολύ δυνατά, σήμερα το πρωί έμεινε 13ος. Οι Hayden και Dovizioso έκλεισαν την δεκάδα, πίσω από τον Shinya Nakano, ο οποίος έφερε την Honda Gresini στην 8η θέση.

Η δουλειά συνεχίζεται στην Sepang και το μεσημέρι θα έχουμε τους τελικούς χρόνους της ημέρας. Οι αναβάτες κάνανε ένα μεγάλο διάλειμμα στη μία η ώρα και θα επανέλθουν στην  πίστα για το δεύτερο κομμάτι της δεύτερης ημέρας. Απών είναι ο Dani Pedrosa, μετά τον τραυματισμό του την χθεσινή ημέρα. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #69 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:56:46 μμ »
Επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι  Ο Dani Pedrosa επιστρέφει εσπευσμένα στην Βαρκελώνη με σπασμένο χέρι
   
 


Οι φόβοι για σπασμένο χέρι του Dani Pedrosa επιβεβαιώθηκαν από τους γιατρούς του νοσοκομείου στην Μαλαισία. Ο νεαρός Ισπανός στα πρωινά δοκιμαστικά είχε μια πτώση η οποία πέρασε ανώδυνα χωρίς ιδιαίτερες ζημιές. Το ατύχημα όμως επαναλήφθηκε λίγο μετά το μεσημέρι στην στροφή νούμερο 11, όταν έχασε τον έλεγχο της RC212V και έπεσε άσχημα στο έδαφος. Η μοτοσικλέτα καταστράφηκε ολοσχερώς, ενώ τυλίχτηκε και στις φλόγες! Ο αναβάτης της Repsol Honda κατάλαβε αμέσως ότι κάτι είχε συμβεί με το χέρι το και ζήτησε βοήθεια. Μεταφέρθηκε στην Clinica Mobile και δέχτηκε τις πρώτες βοήθειες από το ιατρικό επιτελείο της κλινικής. Αμέσως δόθηκε εντολή να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, όπου έκανε ακτινογραφίες για να αποδειχτεί ότι είχε μια κάκωση στο χέρι του. Η ομάδα αποφάσισε να τον στείλει αμέσως πίσω στην Ισπανία για περαιτέρω εξετάσεις και θεραπεία, παρότι ο Dani ήθελε να επιστρέψει στην πίστα.



Η πίστα της Sepang αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά καταραμένη για τον Ισπανό, καθώς και το 2006 είχε μια σημαντική πτώση, η οποία τον φιλοδώρησε με επτά ράμματα στο γόνατο. Ο τραυματισμός σε αυτό το χρονικό σημείο είναι πολύ σημαντικός, διότι θα χάσει πολύτιμο έδαφος στην εξέλιξη της RC212V. Τώρα το βάρος της εξέλιξης της RC212V θα πέσει πάνω στον Nicky Hayden, ο οποίος θα πρέπει να κάνει διπλή δουλειά στο box της ομάδας.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #70 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:57:24 μμ »
Βίοι αντίθετοι
Kawasaki και Suzuki σημείωσαν βελτίωση στις πρώτες δοκιμές της Sepang
   
 


Τα δύο Ιαπωνικά εργοστάσια έχουν καλή σχέση στα paddock και αυτό αποδείχτηκε με την παραχώρηση του John Hopkins στους πράσινους τον περασμένο χρόνο. Παρόλα αυτά η απόδοση τους στην πίστα είναι εντελώς διαφορετική, με την Suzuki να έχει βρει τον δρόμο να φτιάξει μια μοτοσικλέτα πολύ ανταγωνιστική. Από την άλλα η Kawasaki όλα αυτά τα χρόνια δεν κατάφερε να στήσει σωστά την ομάδα της με αποτέλεσμα να μην έχει την απόδοση που θα ήθελε. Φέτος όμως όλα δείχνουν ότι έχει βάλει πλώρη για ψηλά με την προσθήκη του ταλαντούχου Αμερικανού στις τάξεις της. Στην Μαλαισία οι δυο ομάδες παρουσιάστηκαν με τις νέες μοτοσικλέτες τις οποίες εξελίσσουν από πέρσι για να είναι έτοιμες στις αρχές του Μάρτη. Η ομάδα της Rizla Suzuki φάνηκε ανεβασμένη καθώς πήρε την 3η και 4η θέση στην κατάταξη, ενώ η Kawasaki με τέσσερις (!) αναβάτες δεν κατάφερε να μπει στην δεκάδα, άλλα είδε βελτίωση στην ZX-RR.

Ο John Hopkins βρήκε κάποια θετικά στοιχεία στην ανανεωμένη μοτοσικλέτα του και θα δουλέψει περαιτέρω τις επόμενες ημέρες.
«Σήμερα περάσαμε την ημέρα ώστε να ξαναβρούμε το ρυθμό μας με τη μοτοσικλέτα μετά από μεγάλο διάστημα αποχής, άλλα παρόλα αυτά καταφέραμε να δοκιμάσουμε ένα νέο πλαίσιο και κάποια εξαρτήματα του κινητήρα με θετικά αποτελέσματα. Αύριο θα αρχίσουμε να δοκιμάζουμε ελαστικά με την Bridgestone, άλλα επίσης θα δουλέψουμε στα νέα εξαρτήματα για να τα τελειοποιήσουμε τις δυο επόμενες ημέρες. Ήταν μια καλή αρχή, άλλα αύριο η αληθινή δουλειά ξεκινάει».



Ο Chris Vermeulen από την μεριά του έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί του τον χειμώνα.
«Η Suzuki έχει κάνει καλή δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και είχαμε πολλά νέα εξαρτήματα να δοκιμάσουμε. Δοκιμάσαμε σχεδόν τα πάντα και βρήκαμε πολλά θετικά, ενώ βρήκαμε μια νέα κατεύθυνση στην οποία θα πάμε, η οποία βελτιώνει τα πράγματα. Είναι μόλις η πρώτη ημέρα, άλλα ελπίζω αύριο να βελτιωθούμε και να κάνουμε βήματα εμπρός».

Ο Loris Capirossi ήταν χαρούμενος με την προσαρμογή του στην μοτοσικλέτα.
«Είμαι πολύ χαρούμενος από όλα και νομίζω ότι η Suzuki, και οι αναβάτες εξέλιξης, έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά. Δοκιμάσαμε άλλα πράγματα και ακόμη έχουμε κι άλλα στησίματα και πράγματα να δοκιμάσουμε τις επόμενες δύο ημέρες για να πάρουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο. Ήταν ωραίο που βγήκα για πρώτη φορά στην πίστα με τα γαλάζια της Rizla Suzuki, είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος της οικογένειας».

 
 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #71 - : Ιανουάριος 23, 2008, 01:45:20 μμ »
Επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι  Ο Dani Pedrosa επιστρέφει εσπευσμένα στην Βαρκελώνη με σπασμένο χέρι

Πριν τις γιορτές χαλάει ο Stoner και τώρα χαλάει ο Pedrosa... :thnk:

Λέτε ο Γιατρός να το έριξε στο βουντού φέτος?
 :P :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #72 - : Ιανουάριος 24, 2008, 01:37:09 μμ »
Xρόνοι Sepang 2η ημέρα:

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος (Γύροι)
1 Randy De Puniet LCR Honda 2.01.139 (64)
2 Colin Edwards Yamaha Tech3 2.01.327 (46)
3 Valentino Rossi Fiat Yamaha 2.01.437 (60)
4 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha 2.01.583 (54)
5 Casey Stoner Ducati Marlboro 2.01.638 (34)
6 John Hopkins Kawasaki MotoGP 2.01.874 (50)
7 Loris Capirossi Rizla Suzuki 2.01.917 (59)
8 Andrea Dovizioso Scot Team Honda 2.02.006 (54)
9 Shinya Nakano Honda Gresini 2.02.095 (54)
10 Nicky Hayden Repsol Honda 2.02.102 (66)
11 James Toseland Yamaha Tech3 2.02.276 (59)
12 Chris Vermeulen Rizla Suzuki 2.02.371 (44)
13 Anthony West Kawasaki MotoGP 2.02.579 (59)
14 Alex De Angelis Honda Gresini 2.02.914 (41)
15 Toni Elias Alice Ducati 2.03.311 (57)
16 Marco Melandri Ducati Marlboro 2.03.380 (46)
17 Olivier Jacque Kawasaki MotoGP 2.03.462 (36)
18 Sylvain Guintoli Alice Ducati 2.04.217 (37)
19 Tamaki Serizawa Kawasaki MotoGP 2.04.382 (49)
20 Niccola Canepa Ducati Marlboro 2.05.427 (47)
- Dani Pedrosa  Repsol Honda -
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #73 - : Ιανουάριος 26, 2008, 01:49:17 πμ »
Στο σωστό δρόμο
Ο Valentino Rossi βρήκε πολλά θετικά στοιχεία στα ελαστικά της Bridgestone 
   
  Δημοσιεύτηκε στις 25/01/2008 στις 15:34 | Επεξεργάστηκε στις 15:38   
   
  Ο Ιταλός Valentino Rossi ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες δοκιμές του 2008, δοκιμάζοντας τόσο τα νέα ελαστικά της Bridgestone, όσο και τον καινούριο κινητήρα της Yamaha με τις πνευματικές βαλβίδες. Μετά από μια μεγάλη περίοδο αποχής λόγο του τραυματισμού του στο χέρι από τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο αναβάτης της Yamaha μπήκε ορεξάτος στην πίστα της Sepang προσπαθώντας να αφομοιώσει την λειτουργίας των ελαστικών της Bridgestone. Ο Ιταλός είχε πολύ δουλειά στο στήσιμο της M1, μετά καινούρια ελαστικά, άλλα δούλεψε και στον κινητήρα της Yamaha. Οι Ιάπωνες είχαν φέρει στην Μαλαισία μια εξελιγμένη version του «πνευματικού» κινητήρα της, ο οποίος πρωτοεμφανίστηκε στην Ιαπωνία το 2007. Ο Valentino Rossi είχε ζητήσει αυτό τον κινητήρα για το 2008, ιδιαίτερα μετά την έλλειψη δύναμης που αντιμετώπισε την προηγούμενη χρονιά.



Στην εξομοίωση αγώνα ο Rossi πήγε αρκετά καλά και κινήθηκε σε πολύ καλούς χρόνους, με το μοναδικό πρόβλημα να παρουσιάζεται στο qualifier ελαστικό της Bridgestone με το οποίο δεν κατάφερε να βρει το κατάλληλο στήσιμο. «Βρήκαμε μερικά θετικά πράγματα εδώ. Πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοση μας με τα μαλακά ελαστικά. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να κατανοήσουμε πώς πρέπει να στήσουμε την μοτοσικλέτα με τα μαλακά ελαστικά και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σε αυτό την επόμενη φορά» ανέφερε ο Ιταλός.

«Το πρώτο δοκιμαστικό είναι πάντα δύσκολο, και η Μαλαισία έχει πολύ ζέστη που προστίθεται σε όλα αυτά», πρόσθεσε. «Είχαμε μερικά καινούρια πράγματα από την Yamaha, οι οποίοι δούλεψαν σκληρά, και η πρώτη εντύπωση ήταν θετική. Υπάρχει πολύ δουλειά να κάνουμε όταν επιστρέψουμε εδώ σε δέκα μέρες, άλλα είμαστε σε καλή φόρμα».

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα βρίσκεται μαζί με την ομάδα της Yamaha στο Philip Island την επόμενη εβδομάδα για περαιτέρω δοκιμές.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #74 - : Ιανουάριος 26, 2008, 01:50:13 πμ »
MotoGP
Υποψίες για πρόβλημα στην RC212V
Ο Dani Pedrosa μετά την εγχείρηση του παρέθεσε Συνέντευξη Τύπου στην οποία μίλησε για το ατύχημα του   
   
  Δημοσιεύτηκε στις 25/01/2008 στις 10:46   
   
  Ο Ισπανός Dani Pedrosa ολοκλήρωσε με επιτυχία την επέμβαση στο χέρι του στην Βαρκελώνη και τώρα ανυπομονεί να επανέλθει στη δράση. Ο αναβάτης της Repsol Honda είχε ένα άσχημο ατύχημα την πρώτη ημέρα δοκιμών στη Sepang που τον ανάγκασε να επιστρέψει στην πατρίδα του για θεραπεία. Ο 22χρονος εξήγησε τι συνέβη στο ατύχημα αφήνοντας πολλά υπονοούμενα για πιθανότητα υπαιτιότητας στην μοτοσικλέτα του. Ανέφερε μάλιστα ότι οι μηχανικοί της Honda εξετάζουν την RC212V εξονυχιστικά, η οποία τυλίχτηκε στις φλόγες λίγο μετά την πτώση.

«Ανυπομονώ να αναρρώσω και ελπίζω να είμαι σωματικά έτοιμος σύντομα», τόνισε ο Dani Pedrosa. «Η εγχείρηση πήγε πολύ καλά. Ο Dr Mir και όλοι όσοι βοήθησαν στην διαδικασία έκαναν καλή δουλεία και όπως πάντα με περιποιήθηκαν».

Ο Dani Pedrosa θα χάσει τις δοκιμές στο Phlip Island την επόμενη εβδομάδα, ενώ είναι πιθανό να μείνει εκτός δράσης και στην επιστροφή στη Sepang στις αρχές του Φεβρουαρίου. «Η κατάσταση του χεριού μου θα δείξει πότε θα επιστρέψω στη μοτοσικλέτα, και θα δούμε μέρα με την ημέρα αν μπορώ να πάρω μέρος σε κάποια δοκιμή. Σε σχέση με τον προηγούμενο τραυματισμό μου στους αστραγάλους, αυτό δεν είναι τόσο σοβαρό, παρότι εκείνη τη στιγμή είχα πιο πολύ χρόνο για να αναρρώσω».

Όσο για το ατύχημα ο Ισπανός αναβάτης ανέφερε, «Το ατύχημα ήταν γρήγορο, και δεν είχα καμία υπόδειξη ότι θα γινόταν. Νομίζω ότι κάτι πήγε λάθος τη στιγμή και των δύο ατυχημάτων μου, και οι μηχανικοί το εξετάζουν».

Ο Dani Pedrosa θα μείνει εκτός δράσης για έξι εβδομάδες και το πιθανότερο είναι να επιστρέψει στις επίσημες δοκιμές της Jerez, στα μέσα του επόμενου μήνα.

 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης