0 μέλη και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« - : Νοέμβριος 08, 2007, 01:12:41 μμ »
 Από εκεί που σταμάτησε
Ο Casey Stoner κυριάρχησε στην πρώτη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Valencia
   
 


Η πρώτη ημέρα δοκιμών στην άδεια πίστα της Valencia κύλησε με ενθουσιασμό, καθώς οι αναβάτες δοκίμασαν τα νέα όπλα τους για το 2008. Στην πρώτη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Casey Stoner, ο οποίος ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1.33, δοκιμάζοντας μόνο ένα καινούριο στήσιμο και μπροστινή ανάρτηση στην Ducati του. Ο Αυστραλός πρωταθλητής έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την μοτοσικλέτα του καθώς άφησε πίσω του τον δεύτερο Nicky Hayden κατά 0,828. Ο πρωταθλητής δήλωσε: «Δεν αλλάξαμε πολλά από τον αγώνα, απλά δοκιμάσανε αν νέο μπροστινό για να πάρουμε περισσότερη αίσθηση, κάτι που μάθαμε στον αγώνα. Είχαμε πολύ καλή αίσθηση και καταφέραμε να γράψουμε μερικούς γρήγορους γύρους. Αν είχαμε αυτές τις ρυθμίσεις το διήμερο του αγώνα πιστεύω ότι θα παλεύαμε για τη νίκη».

Ο Nicky Hayden στην Valencia παρέλαβε την ολοκαίνουρια RC212V με την οποία κατάφερε να γυρίσει στο 1.33.348. Η νέα μοτοσικλέτα είναι μια εξέλιξη αυτής του 2007, με πολλές αλλαγές στον κινητήρα, το πλαίσιο και το σύστημα εξάτμισης. Ο Αμερικανός αντιμετώπισε προβλήματα με τη νέα μοτοσικλέτα και αναγκάστηκε μετά από 19 γύρους να γυρίσει στο Box. «Αυτό το απόγευμα κάναμε μερικούς γύρους με τη νέα μοτοσικλέτα και η αίσθηση ήταν πολύ καλή. Είχαμε μόνο την μισή ημέρα, άρα είμαι ικανοποιημένος που θα έχω περισσότερη ώρα στη μοτοσικλέτα αύριο, ‘έτσι θα μπορέσω να δώσω στην ομάδα επιπλέον πληροφορίες. Δεν μπορώ να πω πολλά μετά από πολύ λίγους γύρους άλλα η θέση οδήγησης είναι διαφορετική. Η τάση για σούζα έχει μειωθεί και η αναλογία βάρους ήταν πιο ισορροπημένη και όχι τόσο επιθετική στα φρένα. Είχαμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα έτσι δεν έκανα όλο το σκέλος».

Τα δύο Rizla Suzuki των Chris Vermeulen και Loris Capirossi βρέθηκαν στις δύο επόμενες θέσεις, με τον Ιταλό να μένει απόλυτα ικανοποιημένος από τη νέα του ομάδα και την GSV-R. «Οι πρώτες ώρες που οδήγησα την Suzuki ήταν καλές. Η αίσθηση στη μοτοσικλέτα είναι υπέροχη και ήδη έχω καλές σχέσεις με την ομάδα, και νομίζω για μένα είναι οι καλύτερες συνθήκες». Ο χρόνος του Ιταλού ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του teammate του, ενώ άφησε πίσω του το νικητή του Κυριακάτικου αγώνα Dani Pedrosa. Ο Ισπανός δεν μπόρεσε να γυρίσει στους χρόνους του αγώνα, άλλα βρήκε τη νέα RC212V πολύ καλή και ευέλικτη.

Σε νέα ομάδα βρέθηκε και ο Toni Elias,  οποίος κατάφερε αμέσως να βρει τα πατήματα του και να γυρίσει σε υψηλούς ρυθμούς. Ο Ισπανός έγραψε τον 6ο χρόνο άλλα σημείωσε και την πρώτη του πτώση με την Ducati της Alice D’Antin. «Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρώτη μου επαφή με την Ducati, διότι προσαρμόστηκα γρήγορα στους πρώτους γύρους που έκανα με την μοτοσικλέτα. Η αίσθηση ήταν πολύ καλή και μου αρέσει η ομάδα. Όλα είναι καινούρια για μένα και για σιγά, σιγά θα δουλέψω ώστε να καταλάβω τις εντυπώσεις από τη νέα μου μοτοσικλέτα».

Πίσω από τον Elias ακολούθησε ο Randy De Puniet, στη σέλα της Honda της LCR. Ο Γάλλος έμεινε εντυπωσιασμένος από την δύναμη του κινητήρα, άλλα και τα ελαστικά της Michelin τα οποία δοκιμάζει για πρώτη φορά. «Ήταν μια πολύ καλή ημέρα, είμαι χαρούμενος. Μετά από 20 γύρους ξεκίνησα να έχω καλή αίσθηση με την Honda και το να είμαι μόλις 0,4 πιο αργός από τον χρόνοι του αγώνα της Κυριακής είναι πολύ ενθαρρυντικό. Ξεκίνησα με το στήσιμο του Carlos Checa και μόνο μερικές αλλαγές, παρόλα αυτά ήμουν πέντε χιλιόμετρα πιο γρήγορος σε τελική ταχύτητα σε σχέση με τον Carlos. Είμαι εντυπωσιασμένος με την αλλαγή στα Michelin, οι διαφορές στα δύο ελαστικά δεν είναι πολύ μεγάλη όπως περίμενα».

Στην 8η θέση ανέβηκε οι Shinya Nakano με την Honda του Gresini, ενώ ο John Hopkins με την Kawasaki ακολούθησε στην 9η θέση. Ο Αμερικανός πρέπει να βρει τον τρόπο να πάρει το μέγιστο δυνατό από την ZX-RR, και να συνεχίσει την πολύ καλή του πορεία που ξεκίνησε το 2007. Την δεκάδα έκλεισε ο Jorge Lorengo στη σέλα της Yamaha M1. Ο Ισπανός πρωταθλητής 250cc, συμπλήρωσε 52 γύρους και βρήκε την M1 του πολύ διασκεδαστική. «Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα και είναι πολύ συναισθηματική ημέρα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω τη νέα μοτοσικλέτα μου και διασκέδασα πολύ σήμερα. Ο πρώτος μου στόχος ήταν να αισθανθώ άνετα στην μοτοσικλέτα και να προσπαθήσω να καταλάβω όσα περισσότερα μπορώ. Πήγα πολύ ήρεμα διότι η διαφορά στην δύναμη από την μοτοσικλέτα των 250cc είναι πολύ μεγάλη. Είμαι μακριά από το όριο, άλλα νομίζω ότι έκανα καλή αρχή».

Ο Sylvain Guintoli έγραψε τον 11ο χρόνο στη σέλα της Ducati Alice Team. Τον Γάλλο ακολούθησε ο Marco Melandri. Ο Ιταλός επιτέλους έκανε το όνειρο του πραγματικότητα και μετακόμισε στη πρωταθλήτρια ομάδα της Ducati. Φυσικά έχει πολύ δρόμο μπροστά του για να κινηθεί σε πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους. «Είμαι ικανοποιημένος από την πρώτη ημέρα δοκιμών με την Ducati. Το πράγμα που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο τρόπος που δουλεύει η ομάδα. Δεν έχω συνηθίσει τόσους πολλούς ανθρώπους, τόσες πολλές ερωτήσεις και να ακούνε εμένα κάθε φορά που γυρίζω στο γκαράζ. Έχω πολύ δουλειά να κάνω άλλα έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι έτοιμος να κάνω ότι χρειάζεται για να πάρω από την μοτοσικλέτα τις υπέροχες δυνατότητες της».   

Οι δύο rookie της κατηγορίας, Alex De Angelis και Andra Dovizioso κατάφεραν στην πρώτη τους επαφή να γυρίσουν σε καλούς χρόνους, με τον αναβάτη της Gresini Honda να είναι 13ος και τον Dovizioso στην 14η θέση. O Andrea Dovizioso δήλωσε για τη νέα του εμπειρία: «Βρήκα την RC212V πολύ πιο εύκολη στη οδήγηση από ότι την 250άρα μου, τα ηλεκτρονικά ελέγχουν τα πάντα πολύ καλά. Η δύναμη είναι καλή άλλα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο των 990cc, την οποία δοκίμασα το 2004. Οι άνθρωποι με ρωτάνε για τις διαφορές με τα 250cc. Το μεγαλύτερο πράγμα είναι ο τρόπος που έρχεται η δύναμη. Με τα 250cc η δύναμη είναι πολύ ψηλά, με τα 800άρια υπάρχει δύναμη παντού. Τα ηλεκτρονικά κάνουν τη διαφορά. Σε κάθε στροφή μπορώ να ανοίξω τέρμα το γκάζι και το traction control το ελέγχει, ακόμη και σε μια μοτοσικλέτα με 100 ίππους παραπάνω από την 250άρα. Αν το έκανα αυτό στα 250cc θα πέταγα στον αέρα και θα πόναγα. Νομίζω ότι τα ηλεκτρονικά μπορούν να είναι και καλά και κακά, καθώς μερικές φορές θα ήθελα μια μοτοσικλέτα την οποία θα ήθελα να ντριφτάρω και ίσως να είναι λίγο πιο δύσκολο στην οδήγηση. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν το φρένο του κινητήρα, η αίσθηση είναι πολύ διαφορετική με την δίχρονη 250cc». 
           
Σήμερα συνεχίζεται η δράση στη Valencia και ολοκληρώνεται το πρώτο δοκιμαστικών των ομάδων για τη νέα χρονιά. Η χειμερινή σεζόν ξεκίνησε και μάλιστα με το δεξί.
 MOTOGP FREE
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:09:24 μμ από omerta69 »


OMERTA69!!!

*

dreamwalker

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 08, 2007, 01:37:56 μμ »
O Rossi τι έκανε?

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 08, 2007, 05:24:28 μμ »
O Rossi τι έκανε?
[/q
uote]



Ο Valentino Rossi δεν θα πάρει μέρος στα δοκιμαστικά της Valencia, λόγο του τραυματισμένου του χεριού, το οποίο χρειάζεται περίπου 20 ημέρες για να θεραπευτεί. Ακόμη όμως και αν ήταν υγιείς δεν θα μπορούσε να δοκιμάσει τα ελαστικά της Bridgestone, με τα οποία θα αγωνίζεται την επόμενη χρονιά, καθώς υπάρχει το συμβόλαιο της Michelin. Έτσι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην πίστα με τα καινούρια του ελαστικά θα είναι στη Jerez σε περίπου τρεις εβδομάδες.
«Η Michelin μας είπε ότι δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε εδώ και στην Μαλαισία, άλλα μάλλον θα δοκιμάσω στη Jerez στα τέλη του Νοέμβρη».
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 11, 2007, 01:14:11 μμ »
 Στροφή 180 μοιρών
Ο Valentino Rossi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μετακίνησης του στη Ducati αν δεν κάνει κάτι η Yamaha το χειμώνα
   
 


Ο Ιταλός Superstar Valentino Rossi, μπορεί να μην πήρε μέρος στα δοκιμαστικά της Valencia, άλλα απασχόλησε για ακόμη μια φορά τα μέσα ενημέρωσης με τις δηλώσεις για πιθανή μετακίνηση στην Ducati. Ο «Γιατρός» έμεινε εκτός πίστας στο πρώτο δοκιμαστικό της ομάδας για το 2008, καθώς ο τραυματισμός του στο χέρι δεν του επέτρεψε να οδηγήσει. Το ατύχημα που είχε στα δοκιμαστικά του τελευταίου αγώνα της χρονιάς του δώρισε τρία σπασμένα κόκαλα στο χέρι. Ο χρόνος που χρειάζεται για να επουλωθεί το τραύμα είναι περίπου 20 ημέρες, άρα αναμένεται να χάσει και τα δοκιμαστικά της Μαλαισίας. Η πρώτη εμφάνιση του με τη νέα M1 θα γίνει στη Jerez στα τέλη του μήνα, όπου θα δοκιμάσει και πρώτη φορά τα ελαστικά της Bridgestone. Από την Ιταλία λοιπόν που βρίσκεται και ξεκουράζεται ο αναβάτης της Yamaha, έδωσε τροφή για σχόλια σε όλους στα paddock του MotoGP. Ο Rossi, ούτε λίγο ούτε πολύ, άφησε πολλά υπονοούμενα για την απόδοση της M1 του, ενώ δεν έκρυψε την συμπάθεια του προς την Ducati και την πιθανή συνεργασία των δύο πλευρών στο μέλλον.



Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όλα αυτά που ανέφερε ο Ιταλός στα βιβλίο με την αυτοβιογραφία του, στην οποία ανέφερε ότι όταν του είχε κάνει πρόταση η Ιταλική εταιρία το 2004, την είχε απορρίψει διότι την βρήκε αρκετά… συντηρητική. Τώρα βέβαια που τα πράγματα έχουν φτάσει σε κρίσιμο σημείο, αυτά μπορούν να παραμεριστούν και ο Rossi είναι διατεθειμένος να παρατήσει την Yamaha και να γίνει teammate του Casey Stoner. O Valentino Rossi ανέφερε στην Gazzetta dello Sport: «Ας δούμε πως αυτός ο κινητήρας μπορεί να βελτιωθεί. Αν βελτιωθεί μπορούμε να περιμένουμε λίγο ακόμη. Αν δεν γίνει τίποτα, αμήν. Έχω καλή σχέση και με τους δυο, άλλα οπωσδήποτε συμπαθώ την Ducati γιατί είναι Ιταλική». Για την πιθανή συνεργασία με τον stoner δήλωσε: «Δε νομίζω να πει όχι. Ίσως θα ήθελε να παλέψει με την ίδια μοτοσικλέτα. Αυτό θα είναι πολύ μεγάλο. Ο stoner δεν είναι ευκαιριακός αναβάτης, άλλα για να γίνει ο νέος Valentino πρέπει να κερδίσει περισσότερα, να παλέψει σκληρά απέναντι στον Valentino και απέναντι στον Pedrosa. Σε κάθε περίπτωση δεν θα γίνει ποτέ Valentino, θα γίνει Stoner».

Ο Rossi αναφέρθηκε και στην υποτίμηση των μεγάλων εταιριών από την Ιαπωνία στο πρόσωπο της Ducati.
«Όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές την υποτίμησαν. Η Ducati ήταν έξυπνη και επιθετική και δούλεψαν καλύτερα. Ήμασταν ανταγωνιστικοί σε σχέση με τη Honda, άλλα αυτοί είχαν τα χρήματα και τους ανθρώπους για να συνέλθουν γρήγορα, κάτι που η Yamaha δεν είχε. Η Yamaha δεν ήταν ποτέ η ταχύτερη μοτοσικλέτα άλλα φέτος ήμασταν περίπου 15-20 Km/h πιο αργοί. Υποφέραμε από την μείωση του καυσίμου, κάθε φορά που προσπαθούσαμε να κάνουμε κάτι έσπαγε. Αν πρέπει να κερδίσω τότε πρέπει να κάνουν μερικές σημαντικές αλλαγές. Χρειαζόμαστε πιο ικανούς ανθρώπους και περισσότερα χρήματα». 

Για μια ακόμη φορά ο Valentino Rossi έριξε τα μπαλάκι στην Yamaha, και μένει να δούμε αν μέσα στο χειμώνα έχουμε αλλαγές στα paddock. Λέτε να δούμε τον Vale στα κόκκινα;
 
 | MSFREE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 13, 2007, 01:21:11 μμ »
 Στη Jerez η Ducati GP8
Ο Livio Suppo αποκάλυψε ότι η νέα Desmosedici GP8 θα παρουσιαστεί στα δοκιμαστικά της Jerez
   
 


Στα τέλη Νοέμβρη θα είναι σε θέση ο Casey Stoner και ο Marco Melandri να οδηγήσουν το νέο όπλο της Ducati στο MotoGP. Η GP8 σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας Livio Suppo, δεν θα έχει σημαντικές διαφορές, τουλάχιστο οπτικά, με την παγκόσμια πρωταθλήτρια GP7, παρότι θα έχει κάποιες καινοτομίες. Το εργοστάσιο από την Μπολόνια άλλωστε δεν είναι διατεθειμένο να προχωρήσει σε μια ριζική αλλαγή, καθώς η ήδη υπάρχουσα μοτοσικλέτα δείχνει να μπορεί να σταθεί πολύ καλά απέναντι στον ανταγωνισμό. Αυτό το απέδειξε και στις δοκιμές της Valencia, όπου ο Casey Stoner κατάφερε να γυρίσει ταχύτερα από όλους τους αντιπάλους του, ακόμη και από εκείνους που δοκίμασαν τα νέα μοντέλα των εταιριών. Η εξέλιξη φυσικά δεν σταματάει για το Ιταλικό εργοστάσιο, το οποίο πλέον θα έχει στις τάξεις του ακόμη έναν αναβάτη παγκόσμιας κλάσης. Ο Marco Melandri είναι ικανός να πάρει νίκες, αρκεί η ομάδα να του παρέχει αυτά που χρειάζεται για να κινηθεί ταχύτατα, κάτι που ο Ιταλός manager υποστήριξε με θέρμη. Στις πρώτες δοκιμές δεν βρήκε τον ρυθμό του, άλλα εντυπωσιάστηκε από την λειτουργία της ομάδας την οποία χαρακτήρισε πρωτοποριακή. Ο Livio Suppo τέλος, αναφέρθηκε και στις φήμες που ακούστηκαν για πιθανή μετακίνηση του Valentino Rossi στην Scuderia Ducati.

Στην Gazetta de Sport, ο Livio Suppo αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Valentino Rossi να σκέφτεται την συνεργασία του με την Ducati, άλλα εμφανίστηκε πολύ επιφυλακτικός: «Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για το 2009. Και επίσης πρέπει αν είμαι πολύ προσεκτικός. Αν πω ένα ναι ή ένα όχι, θα οδηγήσει σίγουρα σε λανθασμένες εντυπώσεις.  Μπορώ να πω με σιγουριά ότι από πολλούς φίλους της ομάδας έχουμε την απαίτηση, ή την επιθυμία να έχουμε τον Rossi στην μοτοσικλέτα μας, για να έχουμε μάχη με τον Stoner με ίσες συνθήκες. Δεν το έχουμε συζητήσει διεξοδικά, άλλα όπως όλοι οι άλλοι αναβάτες, ο Stoner έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει πρόβλημα να είναι teammate οποιουδήποτε. Άποψη μου είναι ότι βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, που δεν φοβάται καμία αντιπαράθεση. Έχουμε συμφωνήσει με τον Marco Melandri για δύο χρόνια, τον υπολογίζουμε πολύ, και έχουμε και ένα συμβόλαιο τριών χρόνων με τον Stoner. Θα θέλαμε να το επεκτείνουμε με τον Stoner και ίσως να το θέλει και ο ίδιος, καθώς ένα από τα πρότυπα του είναι ο Mick Doohan, ο οποίος ήταν πάντα με την Honda. Όλα μπορούν να αλλάξουν, άλλα ο Casey δείχνει να θέλει να συνεχίσει με εμάς».

Φυσικά απέρριψε κάθε φήμη ότι η Ducati ετοιμάζει τρίτη μοτοσικλέτα για τον Rossi λέγοντας : «Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε χωρίς να το γνωρίζω. Άρα λέω ότι είναι μάλλον απίθανο, για τον απλούστατο λόγο ότι η μοτοσικλέτα δεν υπάρχει. Τα εξαρτήματα για να δημιουργηθεί δεν έχουν παραγγελθεί. Αυτή τη στιγμή οι μηχανική χτίζουν τις μοτοσικλέτες, άλλα είναι του Casey και του Marco οι οποίοι θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη Jerez».

Στο “Desmo Blog” ο ισχυρός άνδρας αναφέρθηκε στις πρώτες εντυπώσεις που είχε ο Marco Melandri από την ομάδα, άλλα και το πότε θα παρουσιαστεί η νέα GP8.
«Ήταν πολύ ενθουσιασμένος και ιδιαίτερα χαρούμενος που ξεκίνησε να δουλεύει με τη νέα του ομάδα. Το πράγμα που τον ξάφνιασε περισσότερο ήταν το πόσοι άνθρωποι ήταν γύρο του για να ακούσουν τις απόψεις του και από αυτό, πρέπει να φτιάξει την μοτοσικλέτα στα μέτρα του. Παρόλα αυτά νόμιζε ότι θα έχει αμέσως καλούς χρόνους και απογοητεύτηκε, άλλα είμαστε πολλοί χαρούμενοι με το ξεκίνημα του». Όσον αφορά για την παρουσία της νέας Desmosedici GP8 δήλωσε «Ο Casey θα δοκιμάσει στη Jerez τη νέα GP8 η οποία θα συναρμολογηθεί σε μερικές εβδομάδες στη Μπολόνια. Δεν θα φέρει επανάσταση, άλλα είμαι σίγουρος ότι ο Filippo Prezioni θα βρει τον τρόπο να βελτιώσει το δημιούργημα του». 



Ο Marco Melandri έκανε μια μικρή επίσκεψη στην διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας του Μιλάνου(EICMA), και μοίρασε αυτόγραφα στους επισκέπτες: «Αισθάνομαι όμορφα. Είμαι κουρασμένος άλλα είμαι χαρούμενος με την απόφαση που πήρα. Στις δοκιμές της Valencia δοκίμασα τη νέα μοτοσικλέτα, η οποία έχει πολύ καλό πλαίσιο, εξαιρετικό κινητήρα και καλά ελαστικά. Είναι μια φανταστική μοτοσικλέτα. Πρέπει α μικρύνω τα χειριστήρια και τα ποδοστήρια λίγο, διότι μου αρέσει η μοτοσικλέτα μου να γέρνει μπροστά, άλλα είναι μικρές λεπτομέρειες που θα λύσουμε στα επόμενα δοκιμαστικά. Έχω κίνητρο διότι είμαι μέρος μιας εργοστασιακής ομάδας και αυτό είναι καινούριο για μένα να έχω τον κατασκευαστή από πίσω μου. Μπορώ να αισθανθώ την υποστήριξη τους και ελπίζω να δουλέψουμε καλά». 

Η Ducati δεν θα ταξιδέψει στη Μαλαισία το διήμερο 15-17 Νοέμβρη για τις δοκιμές στην πίστα της Sepang, άλλα θα είναι παρούσα στη Jerez στο τέλος του μήνα με το νέο της όπλο την GP8.

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 13, 2007, 01:22:35 μμ »
Πέρασε τα πρώτο τεστ
Η πίστα του Κατάρ πήρε άριστα στο πρώτο νυχτερινό δοκιμαστικό το οποίο πραγματοποιήθηκε με πέντε αναβάτες του MotoGP
   
 


Έχουν περάσει μόλις δύο μήνες από την ανακοίνωση της Dorna, η οποία αναφερόταν σε πιθανότητα νυχτερινού αγώνα στην πίστα του Losail, και ήδη οι πρώτες δοκιμές άρχισαν. Πέντε αναβάτες του MotoGP πήραν τις πολιτικές μοτοσικλέτες των ομάδων που ανήκουν και έκαναν μερικούς γύρους στο φωτισμένο σιρκουί, το οποίο τους άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το project ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι, όταν η Dorna έδωσε το πράσινο φώς για διεξαγωγή ενός βραδινού αγώνα στο MotoGP. Η Doha ανέλαβε το δύσκολο έργο και με την βοήθεια της Αμερικανικής εταιρίας Musco Lighting, η οποία ειδικεύεται σε φωτισμούς μεγάλων χώρων,  ξεκίνησαν την κατασκευή το μεγαλόπνοο έργο. Τα αποτελέσματα αναμένονταν στις αρχές του νέου έτους, όταν και θα γίνονταν οι πρώτες δοκιμές για να δουν αν το εγχείρημα πέτυχε, άλλα οι άνθρωποι της πίστας κατάφεραν σε πολύ λιγότερο χρόνο να είναι έτοιμοι. Τόσο ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Dorna, Carmelo Ezpelata, όσο και οι άνθρωποι της πίστας έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την δουλειά που έγινε, ενώ μετά και την θετική γνώμη τω αναβατών δόθηκε οριστικά το πράσινο φώς για τη διεξαγωγή του αγώνα στις 9 Μαρτίου του 2008.

Ο Carmello Ezpeleta δεν έκρυψε την ικανοποίηση του από τον χρόνο παράδοσης του έργου, το οποίο ανήλθε στα 7 εκατομμύρια δολάρια: «Αυτό είναι ορόσημο για το άθλημα, και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις προσπάθειες του QMMF και της Musco που έφεραν αυτό το εγχείρημα σε τέτοιο επίπεδο. Μπορούμε τώρα να επιβεβαιώσουμε ότι την επόμενη χρονιά ο αγώνας θα γίνει υπό το φώς των προβολέων, και ελπίζουμε ότι θα είναι επιτυχημένο γεγονός».

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μοτοσικλέτας του Κατάρ, Nasser Bin Khalifa Al-Attiyah, πρόσθεσε: «Όταν ξεκινήσαμε την κατασκευή του σιρκουί είχαμε μια ιδέα για να κάνουμε αγώνες βράδυ με τον πρωθυπουργό, και τελικά είναι υπέροχο να βλέπεις ένα σχέδιο σου να προχωράει. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αναβάτες για την προσπάθεια που έκαναν, το MotoGP είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα μας και είμαστε ενθουσιασμένοι για τον αγώνα την επόμενη χρονιά».



Οι αναβάτες που πήραν μέρος στη δοκιμή ήταν οι Loris Capirossi (Suzuki), Marco Melandri (Ducati), James Toseland (Yamaha), Alex De Angelis (Honda) και Anthony West (Kawasaki). Οι μοτοσικλέτες που χρησιμοποίησαν ήταν τα κορυφαία μοντέλα της κάθε εταιρίας για χρήση πίστας, χωρίς όμως να κάνουν χρήση των προβολέων τους. Τα σχόλια ήταν θετικά με τον μεγαλύτερο από όλους Loris Capirossi να παίρνει το λόγο.
«Θα είναι πολύ ενθουσιώδες να αγωνιστούμε υπό το φώς των προβολέων. Η διαφορά από τότε που δοκιμάσαμε για πρώτη φορά εδώ νύχτα είναι τεράστια. Τότε δεν ήμουν πολύ σίγουρος για το τι θα γίνει, άλλα ο φωτισμός είναι τέλειος τώρα. Υπάρχει ελάχιστη διαφορά μεταξύ μέρας και νύχτας σε αυτές τις συνθήκες, και φυσικά θα είναι ακόμη πιο συναρπαστικό να τρέξεις νύχτα. Δεν υπάρχει πρόβλημα με τις σκιές ή τις ανακλάσεις, είμαι χαρούμενος με αυτό. Φτάσαμε τα 300Km/h εδώ με αυτές τις μοτοσικλέτες, έτσι δεν νομίζω νε υπάρξει μεγάλη διαφορά όταν έρθουμε με τις MotoGP. Μπορούσαμε να δούμε τις προειδοποιητικές σημαίες και τα σημάδια στα φρένα και ακόμη και όταν κάνανε την δοκιμή με την διακοπή του ρεύματος, δεν υπήρχε πρόβλημα διότι είχαν εφεδρικό σύστημα».     


OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 17, 2007, 01:42:16 μμ »
 Σταθερή πρόοδος για Lorenzo, Dovizioso
Ικανοποιημένοι από την δεύτερη ημέρα στην Μαλαισία έμειναν οι δύο πρώην 250άρηδες Lorenzo και Dovizioso
   
 


Οι δύο rookie της μεγάλης κατηγορίας, Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo, άρχισαν να μπαίνουν στο κλίμα της κατηγορίας MotoGP, γράφοντας σήμερα πολλά χιλιόμετρα στη σέλα των νέων μοτοσικλετών τους. Ο αναβάτης της Honda JIR Team Scot δοκίμασε ένα νέο μπροστινό σύστημα της Showa, το οποίο τον βοήθησε να αποκτήσει καλύτερη αίσθηση στην μοτοσικλέτα μέσα στην στροφή. Το πρόβλημα που έχει να λύσει είναι αυτό του φρένου του κινητήρα, κάτι που στα δίχρονα δεν υπήρχε. Ο Ιταλός, όπως και ο Ισπανός, πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ξεπεράσουν αυτό το φαινόμενο, διότι είναι πολύ αναγκαίο στην οδήγηση μιας μοτοσικλέτας MotoGP ιδιαίτερα στην είσοδο της στροφής. Ο Lorenzo δοκίμασε σήμερα τη νέα M1 του 2008, δουλεύοντας περισσότερο στο στήσιμο των αναρτήσεων, άλλα τα πράγματα δεν ήταν καλά στο μπροστινό σύστημα της Yamaha. Ο Ισπανός ακόμη δεν μπορεί να βολευτεί στη σέλα της μοτοσικλέτας και ιδιαίτερα στην διάρκεια του φρεναρίσματος χάνει την αίσθηση του μπροστινού. Φυσικά με τη δουλειά που γίνεται όλα αναμένεται να βελτιωθούν, αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός αυτών των δοκιμών.

Ο Ισπανός πρωταθλητής 250cc δήλωσε μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας
«Σήμερα Δουλέψαμε σκληρά και είμαι πραγματικά κουρασμένος μετά από έξι ώρες οδήγησης στην ζέστη. Δουλέψαμε πάνω σε πολλά πράγματα κυρίως στο στήσιμο και αισθάνομαι ότι είχαμε πρόοδο σε μερικά σημεία. Ακόμη έχω πρόβλημα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και δεν αισθάνομαι άνετα με το μπροστινό, Κάναμε κάποιες βελτιώσεις σήμερα σε αυτό τον τομέα άλλα γνωρίζω ότι έχουμε περισσότερα να κάνουμε. Έχω ακόμη πολλά να μάθω και μερικές αλλαγές που πρέπει να κάνω στο οδηγικό μου στυλ. Ήμουνα σε θέση να οδηγήσω την μοτοσικλέτα του 2008 σήμερα, κάτι που διασκέδασα αρκετά και μ παρότι είχα μόνο μερικούς γύρους στη διάθεση μου, η αίσθηση μου ήταν αρκετά καλή. Το πιο σημαντικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι να βελτιώσω την αίσθηση  στο μπροστινό και θα προσπαθήσουμε πάλι αύριο».



Ο Andrea Dovizioso έμεινε αρκετά ικανοποιημένος με την σημερινή του απόδοση βελτιώνοντας πολύ τον χθεσινό του χρόνο.
«Ακόμη μια καλή ημέρα για εμάς. Ξόδεψα και πάλι την ημέρα με το να εξοικειωθώ με την RC212V. Γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας, άλλα είναι ακόμη δύσκολο να προσαρμοστώ από τα δίχρονα 250cc. Το φρένο του κινητήρα είναι μεγάλο θέμα στα τετράχρονα 800cc, και μικρό στα δίχρονα 250cc. Αυτό επηρεάζει την είσοδο μου στην στροφή, παρότι ακόμη αισθάνομαι ότι είμαι γρήγορος στην καρδιά της στροφής. Όλα θα έρθουν στην ώρα τους. Η ομάδα και εγώ θα αναλύσουμε τα δεδομένα σήμερα και θα δούμε αν μπορούμε να κερδίσουμε λίγο χρόνο και να βελτιώσουμε την απόδοση. Στην καρδιά και την έξοδο της στροφής είναι ευκολότερο το MotoGP από τα 250cc χάρη στα ηλεκτρονικά. Έχω βελτιώσει την αίσθηση μου από το μπροστινό της Honda μετά από μερικές αλλαγές και δοκιμάσαμε μερικά νέα ελαστικά της Michelin που ήταν πολύ σημαντικό».   
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 17, 2007, 01:44:17 μμ »
 Δεν θα υπάρξει καινούρια ZX-RR
Ο John Hopkins αποκάλυψε ότι η Kawasaki δεν θα παρουσιάσει μοντέλο 2008 για την ZX-RR
   
 


Η δεύτερη ημέρα δοκιμών έφερε τον John Hopkins στην πρώτη θέση της κατάταξης και την Kawasaki σε ρυθμούς που κάνει τους ανθρώπους της να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση. Ο Αμερικανός ολοκλήρωσε την προσπάθεια του γράφοντας χρόνο 2.02.200, ο οποίος ήταν καλύτερος ακόμη και από εκείνον που έκανε στον αγώνα του 2007 με την Suzuki του. Ο δρόμος που έχει διαλέξει να κινηθεί σε αυτές τις δοκιμές δείχνει να αποδίδει, παρότι η Kawasaki δεν σκοπεύει να ανανεώσει την μοτοσικλέτας της για την επόμενη χρονιά. Οι «πράσινοι» έχουν επιλέξει τον δρόμο της εξέλιξης εξαρτημάτων, τα οποία θα προστίθενται πάνω στην ήδη πολύ καλή ZX-RR, ώστε μα την φέρουν στο μέγιστο δυνατό επίπεδο. Η δουλειά που κάνει το εργοστάσιο από το Akashi έχει εντυπωσιάσει τον «Hopper» ο οποίος δεν σταματάει να διατυμπανίζει το πόσο εντυπωσιασμένος έχει μείνει από τις άμεσες αντιδράσεις των ανθρώπων της εταιρίας. Μάλιστα δεν δίστασε να συγκρίνει την μοτοσικλέτα της Kawasaki με αυτή που οδηγούσε πέρσι, δείχνοντας το πόσο έχει εξοικειωθεί με την μοτοσικλέτα του.

Μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας δοκιμών ο Αμερικανός δήλωσε στο Crash.net
«Ο τρόπος που θα δουλέψουμε είναι ότι θα ξεκινήσουμε με την μοτοσικλέτα του 2007, δεν θα φέρουμε μια ολοκαίνουρια μοτοσικλέτα του 2008. Αυτό που κάνουμε είναι να βελτιώνουμε αυτό που έχουμε και να παίρνουμε νέα εξαρτήματα όλο το χειμώνα. Άρα θα έχουμε συνέχεια νέα εξαρτήματα να δοκιμάζουμε, άλλα δεν θα υπάρξει διαφορετική μοτοσικλέτα ή κάτι τέτοιο. Τα εξαρτήματα που έχουμε πάρει μέχρι τώρα ήταν εντελών καινούρια. Ζήτησα κάποια νέα εξαρτήματα για τον συμπλέκτη και κάποια ανάλογα πράγματα όταν οδήγησα την μοτοσικλέτα στη Valencia, απλά για να κάνω πιο εύκολη την είσοδο στις στροφές και να απαλύνω τα πράγματα. Αυτά να νέα πράγματα ήταν εδώ και ήταν ακριβώς όπως τα ήθελα, το οποίο είναι απίστευτο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα».

Ο Hopkins τόλμησε να μπει και σε μια σύγκριση μεταξύ της περσινής του Suzuki και της Kawasaki.
«Οι μοτοσικλέτες είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα, από την Suzuki στην Kawasaki. Υπάρχουν κάποια αρνητικά και κάποια θετικά με την Kawasaki, άλλα στο τέλος των δοκιμών είμαι αισιόδοξος ότι θα έχουμε κάνει τα αρνητικά σε θετικά. Ο κινητήρας της Kawasaki είναι πολύ γρήγορος. Ο υπέρτατος στόχος είναι να κάνουμε τη δύναμη αξιοποιήσιμη. Τώρα έχουμε πολλές σούζες και στην έξοδο των στροφών το traction control λειτουργεί πολύ, πολύ καλά, άλλα υπάρχουν πολλά σημεία που μπορούμε να την κάνουμε αξιοποιήσιμη».

Ο «Hopper» έκλεισε την συνέντευξη αναφερόμενος στην περσινή χρονιά, ενώ δεν έκρυψε ότι ανυπομονεί για την επόμενη χρονιά για να φέρει την Kawasaki σε πολύ ανταγωνιστικό επίπεδο, με στόχο τη νίκη.     
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 18, 2007, 02:09:42 μμ »
Στροφή 180 μοιρών
Ο Valentino Rossi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μετακίνησης του στη Ducati αν δεν κάνει κάτι η Yamaha το χειμώνα



αντε να παει στην ducati και να δουμε μετα τον stoner ποσο πιλοτος ειναι :psdof:
   
 





ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 18, 2007, 02:56:59 μμ »
Στροφή 180 μοιρών
Ο Valentino Rossi άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μετακίνησης του στη Ducati αν δεν κάνει κάτι η Yamaha το χειμώνα

Εάν ποτέ γίνει αυτό, ο σήμερα 28χρονος Rossi θα καταλήξει σε μία από τις δορυφορικές ομάδες τις Ducati.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει την θέση του Stoner (ο οποίος είναι ο καλύτερος οδηγός που υπάρχει αυτήν την στιγμή και είναι μόλις 22 χρονών), αλλά ούτε του Melandri (25 χρονών).

 :bye:

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 19, 2007, 01:07:39 μμ »
Ο 21ος χρονών Andrea Dovizioso δείχνει το ταλέντο του και στα MotoGP, κατακτόντας τον τίτλο του top rookie στα δοκιμαστικά του Sepang. Ο Ιταλός τελείωσε τα δοκιμαστικά στην 4η θέση, με διαφορά σχεδόν ενός δευτερολέπτου από τον επόμενο rookie, Jorge Lorenzo.
 :prm
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2007, 01:42:50 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 22, 2007, 10:28:22 πμ »
Σοβαρεύουν τα πράγματα
Ο διευθυντής της Yamaha, Masahiko Nakajima βρέθηκε το περασμένο τριήμερο στην Μαλαισία για τις δοκιμές της ομάδας
   
 


Τα πράγματα στην Yamaha έχουν σφίξει αρκετά μετά την απώλεια και του φετινού τίτλου και πλέον όλοι έχουν βάλει το κεφάλι κάτω για να δώσουν στους αναβάτες τους και κυρίως στον Valentino Rossi, μια ανταγωνιστική μοτοσικλέτα. Γι’ αυτό τον σκοπό ο αγωνιστικός διευθυντής του Ιαπωνικού εργοστασίου ακολούθησε την αποστολή της ομάδας στην Μαλαισία για να δει από κοντά την δουλειά που γίνεται. Ο Ιάπωνας είδε τους Lorenzo και Toseland να δοκιμάζουν την M1 με τον Edwards να κάνει χρέη ξεναγού στους δύο αναβάτες. Όλοι δοκίμασαν την μοτοσικλέτα του 2008 και έμειναν ικανοποιημένοι από το πλαίσιο και την ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Παρόλα αυτά το μπροστινό και η δύναμη του κινητήρα παρέμειναν το κύριο πρόβλημα για την ομάδα, και εκεί στάθηκαν περισσότερο όλο το διήμερο. Στην πίστα βρέθηκαν και δύο πρωτότυπες μοτοσικλέτες της Yamaha, με αναβάτες τους Yoshikawa και Fujiwara, οι οποίοι δοκίμαζαν ένα νέο πλαίσιο και μηχανικά μέρη τα οποία προορίζονται αποκλειστικά για τον Valentino Rossi. Τέλος ο ισχυρός άντρας αναφέρθηκε και στην διαφορετική λειτουργία και εξέλιξη που θα υπάρξει στην εργοστασιακή ομάδα το 2008, με τη δημιουργία δύο διαφορετικών γκαράζ για τους Rossi και Lorenzo, καθώς ο ένας θα χρησιμοποιεί ελαστικά της Bridgestone και ο άλλος Michelin.

Ο Nakajima έμεινε ικανοποιημένος από την πρόοδο των εργασιών, άλλα παραμένει επιφυλακτικός όσον αφορά τη λειτουργία της ομάδας το 2008.
«Αυτό που θέλαμε κυρίως εκεί ήταν να δώσουμε στον James και στον Jorge τη νέα μοτοσικλέτα, ιδιαίτερα για να συνηθίσουν την αλλαγή σε τετράχρονα. Είχαμε τρεις μοτοσικλέτες για δοκιμές που τις φέραμε από την Ιαπωνία, και δύο αναβάτες δοκιμών. Δούλεψαν πολύ στο πλαίσιο και σε διάφορα μηχανικά μέρη άλλα, όλη η μοτοσικλέτα ήταν πρωτότυπη και ο κινητήρας τελείως καινούριος».

Όσον αφορά την εργοστασιακή ομάδα, ο Davide Brivio θα βρίσκεται στο πλευρό του Valentino Rossi, ενώ ο Daniele Romagnoli θα έχει τον έλεγχο του Jorge Lorenzo, άλλα ο Ιάπωνας ανησυχεί για την λειτουργία της ομάδας.
«Η διεύθυνση της ομάδας μας ανησυχεί. Αυτό είναι άλλο θέμα, άλλα θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε μαζί. Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρχει καλή διαχείριση μέσα στην ομάδα».   



Τα πράγματα δεν φαίνονται πολύ καλά για τον Valentino Rossi, ο οποίος μάλλον δεν θα έχει την βοήθεια κανενός για να στήσει την μοτοσικλέτα του, παρότι όλα δείχνουν ότι το εργοστάσιο δουλεύει αποκλειστικά γι’ αυτόν. Άλλωστε σε δηλώσεις στο περιοδικό Auto Bild Motosport, άφησε και πάλι υπονοούμενα για το μέλλον του στη Yamaha. «Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζω πόσο θα μείνω στο MotoGP. Πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο ανταγωνιστική θα είναι η Yamaha την επόμενη χρονιά», ανέφερε ο Ιταλός Superstar.   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 22, 2007, 10:29:38 πμ »
Ο λόγος στους διευθυντές
Οι Denning, Poncharal και Cecchinello καταθέτουν τις απόψεις τους για το πρώτο δοκιμαστικό στη Sepang
   
 


Μετά το αφεντικό της Yamaha, Masahiko Nakajima την σκυτάλη πήραν τα υπόλοιπα αφεντικά των ομάδων. Οι Paul Denning της Rizla Suzuki, Herve Poncharal της Yamaha Tech3 και Lucio Cecchinello της LCR Honda, άνοιξαν τα χαρτιά τους μιλώντας για ότι τους απασχόλησε και τους προβλημάτισε στις δοκιμές της Μαλαισίας, χωρίς να ξεχνάνε φυσικά και τα θετικά στοιχεία. Ο Paul Denning εξήγησε την λειτουργία της ομάδας στη Sepang, καθώς οι δυο αναβάτες ακολούθησαν τελείως διαφορετικό δρόμο όσον αφορά την δουλειά που έγινε. Ο Loris Capirossi περιορίστηκε στο να μάθει τα μυστικά της GSV-R και το βάρος της εξέλιξης έπεσε στον Chris Vermeulen, ο οποίος συμπλήρωσε έναν εντυπωσιακό αριθμό γύρων στη σέλα της μοτοσικλέτας του 2008. Την ίδια τακτική ακολούθησαν και στην ομάδα της Tech3 όπου εκεί rookie ήταν ο James Toseland, με τον Colin Edwards να εκτελεί χρέη ξεναγού. Ο Lucio Cecchinello προβληματίστηκε από την πτώση και τον τραυματισμό του Randy de Puniet, ο οποίος όμως εντυπωσιάστηκε από τις επιδόσεις του Γάλλου στη νέα του μοτοσικλέτα.

Ο Βρετανός manager έμεινε ικανοποιημένος από την δουλειά που κάνει ο Capirossi, παρότι έπρεπε να συνηθίσει στη σέλα της νέας του μοτοσικλέτας.
«Ο Loris άρχισε να μαθαίνει την μοτοσικλέτα και δοκίμαζε πολλά διαφορετικά πράγματα, τα οποία μερικές φορές είναι καλύτερα γι’ αυτόν και κάποιες φορές χειρότερα. Είναι πραγματικά σημαντικό ότι ακόμη και ένας τόσο έμπειρος αναβάτης καταλαβαίνει τα πάντα στην μοτοσικλέτα. Η εμπειρία είναι ένα θέμα, άλλα ο Loris είναι τόσο ενθουσιώδης και δεν φοβάται να κάνει λάθη ή να πιέσει δυνατά. Έχουμε καταλάβει ήδη ότι αναγνωρίζει την διαφορά μεταξύ μοτοσικλετών και μας βοηθάει με τις πληροφορίες. Η δουλειά του Chris ήταν με την καινούρια μοτοσικλέτα, παρότι χρησιμοποίησε μια έκδοση του κινητήρα του 2007. Έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο βήμα τον Ιανουάριο με τον κινητήρα. Ο κινητήρας μπορεί να είναι ο ίδιος, άλλα οι αναβάτες είπαν ότι τον αισθάνθηκαν πιο δυνατό, κάτι που σημαίνει ότι έγινε δουλειά είτε στην αεροδυναμική, είτε σε κάποιο άλλο κομμάτι της μοτοσικλέτας».



Ο Herve Poncharal αναφέρθηκε στην πρόοδο που έκανε η ομάδα, και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την Dunlop για την συνεργασία τους.
«Οι δοκιμές περιλάμβαναν πολύ δουλειά. Ο Colin κυρίως συνήθιζε την ομάδα και δοκίμαζε ελαστικά, ενώ ο στόχος του James ήταν να κατανοήσει την μοτοσικλέτα MotoGP περισσότερο. Υπάρχουν πολλά να μάθουμε και μια νέα ομάδα που πρέπει να γνωριστούν μεταξύ τους. Ο Colin έχει μεγάλο κίνητρο, και χαίρεται να βοηθάει τον James. Η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι πολύ καλή, και στους αγώνες αν δεν διασκεδάζεις δεν παίρνεις αποτελέσματα. Έμεινα ικανοποιημένος από την δουλειά της Dunlop. Κατά την διάρκεια του σχεδίου με αυτούς, ο στόχος ήταν όχι να κερδίσουμε άλλα να φτάσουμε σε ένα αποδεκτό επίπεδο σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Δεν θέλω να τους παρομοιάσω με την Michelin. Αυτό που θα πω, από τα λεγόμενα του Colin, η Michelin έχει κάνει ένα βήμα μπροστά από πέρσι».



Ο Lucio Cecchinello είδε τον αναβάτη του να τραυματίζεται την τελευταία ημέρα δοκιμών, από τον οποίο όμως έμεινε κατενθουσιασμένος
«Είμαστε χαρούμενοι με τον Randy, είναι ακόμη σε στάδιο που μαθαίνει άλλα οι δοκιμές ήταν θετικές. Είχε ένα ατύχημα όταν δοκίμαζε διαφορετικές αναρτήσεις και ελαστικά, άλλα αυτά συμβαίνουν και είναι φυσιολογικό. Θα είναι σίγουρα μια ανταγωνιστική χρονιά, υπάρχουν δορυφορικές ομάδες σε άνοδο και έτοιμες να συναγωνιστούν τις εργοστασιακές ομάδες».

Και οι τρεις ομάδες θα βρεθούν στη Jerez στο τέλος του μήνα για το τελευταίο δοκιμαστικό του 2007.

 MSFREE
 
 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 28, 2007, 12:10:33 μμ »
 Όλα όπως τα αφήσαμε... Η πρώτη μέρα των δοκιμαστικών στην πίστα της Jerez de la Frontera, στην Ισπανία, δεν δείχνει να αλλάζει τις ιεραρχίες του περσινού πρωταθλήματος. Ο πρωταθλητής Casey Stoner είναι ο ταχύτερος μαζί με την πρωτοεμφανιζόμενη Ducati GP8. Ολοκλήρωσε 35 γύρους έχοντας και ένα εντυπωσιακό πέσιμο (ευτυχώς χωρίς καμία συνέπεια για τον ίδιο), σταματόντας τα χρονόμετρα στο 1'40”221.
 Στις πλάτες του Αυστραλού, ο Dani Pedrosa με την ανανεωμένη Honda RC212V με χρόνο 1'40”355 και μπροστά από τον Valentino Rossi με χρόνο 1'40”514.


Οι χρόνοι:

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 40.221 secs
2. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 40.355 secs
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1min 40.514 secs
4. Colin Edwards USA Yamaha Tech 3 (M) 1min 40.790 secs
5. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 40.923 secs
6. Alex de Angelis RSM Honda Gresini (B) 1min 41.111 secs
7. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1min 41.230 secs
8. Shinya Nakano JPN Honda Gresini (B) 1min 41.277 secs
9. Randy de Puniet FRA Honda LCR (M) 1min 41.313 secs
10. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1min 41.414 secs
11. James Toseland GBR Yamaha Tech 3 (M) 1min 41.776 secs
12. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 41.889 secs
13. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot (M) 1min 42.033 secs
14. Nicola Canepa ITA Ducati Test Rider (B) 1min 42.666 secs
15. Tady Okada JPN Honda Test Rider (M) 1min 43.051 secs
16. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1min 43.576 secs
17. Shinichi Ito JPN Ducati/Bridgestone Test Rider (B) 1min 44.530 secs
18. Vittoriano Guareschi ITA Ducati Test Rider (B) 1min 44.588 secs

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 28, 2007, 01:08:16 μμ »
 Δεν καταλαβαίνω την απόφασή του
Ο Jean-Philippe Weber μίλησε για την απόφαση του Valentino Rossi να αφήσει τη Michelin για το 2008
   
 


Ο Γάλλος επικεφαλής της Michelin Jean-Philippe Weber έσπασε την σιωπή του και μίλησε για την απομάκρυνση του Valentino Rossi από την εταιρία. Ο Ιταλός αποφάσισε να συμφωνήσει με την Bridgestone για το 2008, βλέποντας ότι η Γαλλική εταιρία δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις ανάγκες της νέας εποχής και εμμέσως πλην σαφώς υπέδειξε την Michelin ως υπεύθυνους για την αποτυχία του φέτος. Ο Weber δεν κατάλαβε γιατί ο «Γιατρός» τελικά επέλεξε την Bridgestone για την επόμενη χρονιά, καθώς δεν ήταν αυτό το κυριότερο πρόβλημα του φέτος, ενώ πιστεύει ότι η ψυχολογία του Ιταλού τον ώθησε να αφήσει του Γάλλους. Η εξέλιξη που έκανε το εργοστάσιο μέσα στη χρονιά ήταν αποδεκτή, άλλα όχι αρκετή για να πείσει τον Rossi να παραμείνει, καθώς ήθελε αποτελέσματα άμεσα για να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Η ομάδα της Yamaha τώρα θα έχει ακόμη ένα πονοκέφαλο, καθώς στην ίδια ομάδα θα υπάρχουν οι Lorenzo και Rossi οι οποίοι θα χρησιμοποιούν την ίδια μοτοσικλέτα, με διαφορετικά ελαστικά.

Ο ισχυρός άνδρας της Michelin μίλησε στο περιοδικό Motosprint: «Υπήρξαν πολλές αλλαγές το 2007, τόσες πολλές που ήταν σχεδόν επανάσταση. Στο ξεκίνημα η Ducati φαινόταν πολύ μπροστά σε απόδοση, ενώ οι Honda και Yamaha είχαν προβλήματα. Όσον αφορά εμάς, νομίζω χάσαμε πολλούς βρόχινους αγώνες, ενώ στο στεγνό είχαμε πρόβλημα σε δύο πίστες, την Laguna Seca και Brno. Έτσι, υπήρχαν προβλήματα και στις μοτοσικλέτες, όπως και στα ελαστικά. Η άποψη μου είναι ότι τα πράγματα άλλαξαν στο τέλος της σεζόν, όσον αφορά εμάς, άλλα ο Valentino ένιωσε ότι το πρόβλημα ήταν μόνο τα ελαστικά, όχι τίποτε άλλο. Μπορεί να ήταν καλή η ανάλυση που έκανε, ή μπορεί και να μην ήταν. Για μένα αυτή την απόφαση δεν την καταλαβαίνω, άλλα αυτό αποφάσισε. Μπορεί να είναι καλή ή κακή απόφαση, θα δείξει σε λίγο. Σίγουρα υπάρχουν πράγματα, όπως η ψυχολογία, η οποία επηρεάζει την απόδοση ενός αναβάτη. Άλλα εμείς κοιτάμε μπροστά, πρέπει να έχουμε καλή απόδοση με τους αναβάτες που έχουμε».

Ο Weber αναφέρθηκε στην πιθανή απόφαση της Dorna για μόνο μια εταιρία ελαστικών την επόμενη χρονιά: «Φοβόμασταν ότι έπρεπε να φύγουμε. Υπήρξε μια στιγμή στην οποία επικράτησε μια περίεργη κατάσταση, η Dorna έδειχνε να επιλέγει μια εταιρία ελαστικών και αυτό μας προκάλεσε μεγάλη σύγχυση. Στην Michelin απολαμβάνουμε τον ανταγωνισμό και ντον πλουραλισμό. Μια κατάσταση με έναν προμηθευτή δεν είναι στην φιλοσοφία μας. Άλλα υπήρξε μια στιγμή μεγάλης έντασης, όταν αναρωτηθήκαμε για αν θα μείνουμε ή θα φύγουμε. Ανησυχήσαμε πολύ επειδή ο Ezpelata ήθελε μονό κατασκευαστή ελαστικών και δεν ξέραμε τι να κάνουμε. Περιμέναμε τις εξελίξεις, για να αποφασίσουμε αν θα συμμετέχουμε στην προσφορά ή απλά να φύγουμε, άλλα στο τέλος ο Carmelo πήρε την απόφαση, η οποία κατά τη γνώμη μας είναι και η σωστή». 
 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης