0 μέλη και 29 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #75 - : Ιανουάριος 26, 2008, 01:51:02 πμ »
Δυο Πρωταθλητές στην κορυφή
Οι Hayden και Stoner έκλεισαν με τον καλύτερο τρόπο τις δοκιμές στην Μαλαισία 
   
  Δημοσιεύτηκε στις 24/01/2008 στις 15:24 | Επεξεργάστηκε στις 16:22   
   
  Οι Πρωταθλητές του 2006 και 2007, Nicky Hayden και Casey Stoner, ανέβηκαν στην κορυφή της κατάταξης των δοκιμών της Sepang. Η τελευταία ημέρα δοκιμών ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τον Αμερικανό της Repsol Honda, ο οποίος κατάφερε να φύγει με τον καλύτερο χρόνο στο τριήμερο δοκιμών της Μαλαισίας. Ο «Kentucki Kid» παρότι είχε όλο το βάρος της εξέλιξης της RC212V στις πλάτες του μετά τον τραυματισμό του Dani Pedrosa, τα πήγε περίφημα την τελευταία κατεβάζοντας το χρονόμετρο στο 2.00.326, ενώ συμπλήρωσε συνολικά 77 γύρους στην πίστα. Ο Αμερικανός δοκίμασε τα πολύ καλά qualifier ελαστικά της Michelin το οποία παρέμεινα σε πολύ υψηλό επίπεδο, καθώς του επέτρεψαν να κινηθεί ταχύτατα. Με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο ο Casey Stoner έγραψε τον δεύτερο χρόνο του τριημέρου. Ο Αυστραλός έκανε μόλις 27 γύρους σήμερα κάτι που δείχνει ότι τα προβλήματα στην GP8 δεν λύθηκαν πλήρως, ενώ και η φυσική κατάσταση του Πρωταθλητή δεν είναι σε υψηλό επίπεδο μετά τον τραυματισμό του στον ώμο. Το σίγουρο είναι ότι ο Stoner δεν έκανε  εξομοίωση αγώνα και αναλώθηκε σε λεπτομέρειες της μοτοσικλέτας του.



Πολύ εντυπωσιακός για μια ακόμη φορά ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος δοκίμασε για πρώτη φορά τα μαλακά ελαστικά της Michelin. Το αποτέλεσμα ήταν ο τρίτος χρόνος της ημέρας και μάλιστα κάτω από το 2.01, κάτι που πέτυχαν μόνο ο ίδιος και οι δύο πρώτοι. Πίσω από τον Ισπανό βρέθηκε ο Colin Edwards με τη δορυφορική Yamaha Tech3, έχοντας τον συμπατριώτη του John Hopkins στην πλάτη του. Ο αναβάτης της Kawasaki φαίνεται να βρήκε ένα καλό στήσιμο στην ZX-RR, καθώς κινήθηκε σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και μάλιστα με ελαστικά αγώνα. Ο «Hopper» έχει φέρει άλλο αέρα στην «πράσινη» ομάδα, κάτι που απολαμβάνουν οι άνθρωποι της.   



Ο Valentino Rossi βελτίωσε τον χρόνο του, δοκιμάζοντας τα qualifier ελαστικά της Bridgestone. Ο ιταλός δούλεψε πολύ με τους μηχανικούς της Bridgestone και αναλώθηκε στην κατανόηση των νέων ελαστικών του. Εντυπωσιακός ήταν και ο Andrea Dovizioso, ο οποίος έφερε την RC212V της JiR Scot Honda στην 7η θέση, έχοντας πίσω του ακόμη έναν rookie, των James Toseland. Ο βρετανός κατέβηκε κάτω από το 2.02 κάνοντας μεγάλη πρόοδο στη σέλα της M1 του. Εκτός δεκάδας έμεινε ο πρωτοπόρος των δύο προηγούμενων ημερών, Randy De Puniet. Ο Γάλλος είχε ακόμη μια πτώση στο τέλος της ημέρας, αλλά ευτυχώς χωρίς κανένα πρόβλημα.   



Οι δύο μοτοσικλέτες των Vermeulen και Capirossi βρέθηκαν στα χέρια των Aoki και Akiyoshi μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, γράφοντας καλούς χρόνους μέσα στην δεκάδα. Ο Marco Melandri κατάφερε να σημειώσει πρόοδο, γράφοντας πολλούς γύρους στην πίστα. Οι αναβάτες της Gresini Honda και Alice Ducati βελτίωσαν πολύ τους χρόνους του, με καλύτερο τον Shinya Nakano στην 12η θέση.


Αναλυτικά οι χρόνοι της 3ης ημέρας στη Sepang:

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος (Γύροι)
1 Nicky Hayden Repsol Honda 2.00.326 (77)
2 Casey Stoner Ducati Marlboro 2.00.660 (27)
3 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha 2.00.766 (63)
4 Colin Edwards Yamaha Tech3 2.01.179 (34)
5 John Hopkins Kawasaki MotoGP 2.01.198 (42)
6 Valentino Rossi Fiat Yamaha 2.01.425 (48)
7 Andrea Dovizioso JiR Scot Honda 2.01.447 (51)
8 James Toseland Yamaha Tech3 2.01.745 (45)
9 Chris Vermeulen* Rizla Suzuki 2.01.748 (70)
10 Loris Capirossi* Rizla Suzuki 2.01.778 (62)
11 Randy De Puniet LCR Honda 2.01.873 (56)
12 Shinya Nakano Gresini Honda 2.02.032 (38)
13 Alex De Angelis Gresini Honda 2.02.198 (37)
14 Marco Melandri Ducati Marlboro 2.02.725 (58)
15 Anthony West Kawasaki MotoGP 2.02.978 (39)
16 Toni Elias Alice Ducati 2.02.995 (67)
17 Olivier Jacque Kawasaki MotoGP 2.03.030 (40)
19 Sylvain Guintoli Alice Ducati 2.03.628 (39)
20 Nicollo Canepa Ducati Marlboro 2.03.703 (49)
20 Serizawa Kawasaki MotoGP 2.04.354 (27)
20 Nobuatsu Aoki* Rizla Suzuki 2.01.748 (70)
20 Kousouke Akiyoshi* Rizla Suzuki 2.01.778 (62)


 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #76 - : Ιανουάριος 26, 2008, 01:52:28 πμ »
 MotoGP
Με γνώμονα την… Ducati
Η Kawasaki ακολουθεί τα επιτυχημένα βήματα της Ducati στο θέμα του κινητήρα 
   

   
  Μια από τις εκπλήξεις των δοκιμών στην Sepang ήταν η χρησιμοποίηση του νέου κινητήρα της Kawasaki με την «Screamer» διάταξη στην ανάφλεξη. Η Ιάπωνες μηχανικοί έφεραν στην Μαλαισία έναν καινούριο κινητήρα, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μόνο από τον αναβάτη εξέλιξης Tamaki Serizawa. Ο «Screamer» κινητήρας στην εποχή των δίχρονων 500cc είχε την τιμητική του αφού κατείχε την μερίδα του λέοντος σε όλους τους κινητήρες. Αυτό σταμάτησε όταν η Honda εισήγαγε την ανάφλεξη τύπου «Big-Bang» η οποία έδινε τη δυνατότητα στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί καλύτερα τον κινητήρα, καθώς απλωνόταν η δύναμη σε μεγαλύτερο εύρος λόγο της ταυτόχρονης ανάφλεξης σε όλους τους κυλίνδρους. Η Ducati πέρσι αποφάσισε με την έλευση των 800cc να δοκιμάσει την παλιά ανάφλεξη τύπου «Screamer», η οποία αποδείχτηκε η σωστή, μόνο όμως για το Casey Stoner.

Με αυτή τη λογική η Kawasaki δοκίμασε να επιστρέψει στην συγκεκριμένη ανάφλεξη την οποία εφάρμοσε για πρώτη φορά στην Μαλαισία. «Ακόμη βρισκόμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο με τον κινητήρα Screamer, και θα πάρει λίγο χρόνο από τους αναβάτες εξέλιξης να τον φτάσουν σε ένα σημείο όπου θα μπορούμε να τον παραδώσουμε στους John και Anthony να τον δοκιμάσουν», ανέφερε ο υπεύθυνος του Project και τεχνικός διευθυντής της Kawasaki Naoya Kaneko, και συνέχισε «Η περιοδική ανάφλεξη των κυλίνδρων έχει μερικά πλεονεκτήματα έναντι του Big-Bang. Η μέγιστη δύναμη είναι μεγαλύτερη, και η διαφορετική ανάφλεξη στους κυλίνδρους σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν ζορίζεται πολύ στις υψηλές στροφές. Φυσικά, υπάρχουν και μειονεκτήματα, με το κυριότερο να είναι η οδηγησιμότητα. Είναι δύσκολο στην οδήγηση καθώς δεν δίνεις χρόνο στο πίσω ελαστικό να συνέλθει από την δύναμη των παλμών».



Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ομάδας συνέχισε αναφέροντας ότι η μείωση του κυβισμού στα 800cc, και η μείωση παράλληλα της δύναμης μπορεί να βοηθήσει την εξέλιξη της διάταξης. Φυσικά μεγάλη δουλειά θα παίξουν τα ηλεκτρονικά, άλλα και τα ελαστικά που έχουν εξελιχθεί δραματικά.

Να θυμίσουμε ότι ο John Hopkins πήγε πολύ καλά στις δοκιμές, γράφοντας τον 5ο χρόνο του τριημέρου με την ανανεωμένη ZX-RR.

 
OMERTA69!!!

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #77 - : Ιανουάριος 27, 2008, 06:56:22 μμ »
Oi μεγάλοι αθλητές φαίνονται από το πως αντιμετωπίζουν την ήττα.
Το χιούμορ είναι το χαρακτηριστικό των έξυπνων ανθρώπων Vale και ξερό ψωμί :tez: :tez:Ακόμα και όταν χάνει διατηρεί το χιούμορ.Αξέχαστη ατάκα..όταν τον είπαν για τα επικίνδυνα περάσματα στομ Στόνερ είπε.Προτείνω μία συμφωνία κυρίων στο Στόνερ δε θα τον ξαναπεράσω επικίνδυνα αρκεί να μη με περνά (σα σταματημένο) στις ευθείες :hysterl :hysterl :hysterl

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #78 - : Ιανουάριος 27, 2008, 07:02:47 μμ »
Oi μεγάλοι αθλητές φαίνονται από το πως αντιμετωπίζουν την ήττα.
Το χιούμορ είναι το χαρακτηριστικό των έξυπνων ανθρώπων Vale και ξερό ψωμί :tez: :tez:Ακόμα και όταν χάνει διατηρεί το χιούμορ.Αξέχαστη ατάκα..όταν τον είπαν για τα επικίνδυνα περάσματα στομ Στόνερ είπε.Προτείνω μία συμφωνία κυρίων στο Στόνερ δε θα τον ξαναπεράσω επικίνδυνα αρκεί να μη με περνά (σα σταματημένο) στις ευθείες :hysterl :hysterl :hysterl
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :a20


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #79 - : Ιανουάριος 27, 2008, 07:34:44 μμ »
Oi μεγάλοι αθλητές φαίνονται από το πως αντιμετωπίζουν την ήττα.
Το χιούμορ είναι το χαρακτηριστικό των έξυπνων ανθρώπων Vale και ξερό ψωμί :tez: :tez:Ακόμα και όταν χάνει διατηρεί το χιούμορ.Αξέχαστη ατάκα..όταν τον είπαν για τα επικίνδυνα περάσματα στομ Στόνερ είπε.Προτείνω μία συμφωνία κυρίων στο Στόνερ δε θα τον ξαναπεράσω επικίνδυνα αρκεί να μη με περνά (σα σταματημένο) στις ευθείες :hysterl :hysterl :hysterl

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Αυτή ήταν από τις καλύτερες φετινές ατάκες του Ιατρού!

Λέει κάτι καλά ώρες ώρες!!! :D

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #80 - : Ιανουάριος 27, 2008, 07:55:16 μμ »
Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει φέτος :hm$

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #81 - : Ιανουάριος 27, 2008, 08:08:34 μμ »
Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσει φέτος :hm$

Φέτος το στοίχημα του Ιατρού, είναι πολύ μεγάλο...
...τα πράγματα θα είναι δύσκολα.

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #82 - : Ιανουάριος 27, 2008, 08:15:44 μμ »
Μα νίκη χωρίς δυσκολία δεν έχει ενδιαφέρον και ο ίδιος ο γιατρός γουστάρει τον ανταγωνισμό αν και πέρσι του έπεσε λίγο βαρύς αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #83 - : Ιανουάριος 27, 2008, 10:39:50 μμ »
οτι και να γινει ο doctor θα το σηκωση :er: :er: :er: :a!: :a!:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #84 - : Ιανουάριος 30, 2008, 01:39:57 μμ »
MotoGP
Αμφίρροπη αναμέτρηση
Bridgestone και Michelin ετοιμάζονται πυρετωδώς για την μάχη του 2008 
   
  Δημοσιεύτηκε στις 28/01/2008 στις 12:28   
   
  Πέρσι η χρονιά για την Bridgestone ήταν μαγική. Κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο για πρώτη φορά στην ιστορία της και το σημαντικότεροι να κερδίσει την μεγάλη αντίπαλο Michelin στα ίσια. Φέτος όμως τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα, καθώς το έμπειρο Γαλλικό εργοστάσιο δεν είναι διατεθειμένο να κάνει το ίδιο λάθος δεύτερη φορά.

Στις δοκιμές της Sepang τα πρώτα δείγματα ήταν θετικά για την Michelin καθώς έδειξαν να βρίσκονται σε καλό δρόμο, όσον αφορά το ελαστικό του αγώνα, καθώς το qualifier της εταιρίας ήταν πάντα καλό. Ο Jean-Philippe Weber έμεινε ικανοποιημένος με την πρόοδο του ελαστικού αγώνα. «Το γενικό αίσθημα είναι ότι το δοκιμαστικό πήγε καλά. Είμαι χαρούμενος με την συνέπεια του τελευταίου μας ελαστικού, το οποίο θέλαμε να δουλέψουμε από τον περσινό αγώνα στην Sepang. Το εμπρός και το πίσω ελαστικό που χρησιμοποιούμε στις μοτοσικλέτες του 2008 δεν διαφέρει από το περσινό. Έχουμε επικεντρωθεί στον σκελετό και τις γόμες. Είχαμε ήδη καλά αποτελέσματα στις τελευταίες δοκιμές στη Jerez έτσι συνεχίσαμε να δουλεύουμε σε αυτό τον τομέα. Η πληροφόρηση που παίρνουμε από τους αναβάτες είναι καλή. Ήταν σημαντικό να κάνουμε μεγάλες αποστάσεις και οι περισσότεροι αναβάτες μας έκαναν πολύ καλές δοκιμές μεγάλων αποστάσεων». Ο Weber ολοκλήρωσε, αναφερόμενος στην εξέλιξη του πίσω ελαστικού των 16 ιντσών αι στην σκληρή δουλειά που κάνουν οι μηχανικοί του για να το έχουν έτοιμο στο ξεκίνημα της χρονιάς. 

Η Bridgestone από την άλλη περιμένει την Michelin πολύ δυνατή φέτος και θα προσπαθήσει να δουλέψει ακόμη περισσότερο ώστε να διατηρήσει τα σκήπτρα της. Ο Tohru Ubukata, διευθυντής εξέλιξης της Bridgestone, πιστεύει ότι δεν πρέπει να βγουν συμπεράσματα από τις πρώτες δοκιμές στη Μαλαισία. «Δεν είναι πάντα σωστό και ακριβές να βγουν συμπεράσματα από το πρώτο δοκιμαστικό, άλλα τα αποτελέσματα δείχνουν μια πρώτη ένδειξη ότι στο MotoGP υπάρχει υψηλός ανταγωνισμός. Ο συναγωνισμός φαίνεται πολύ σκληρός φέτος, άλλα δε παίρνουμε τα πράγματα δεδομένα. Από άποψης ελαστικού, περιμένουμε μεγάλη προσπάθεια από τους έμπειρους ανταγωνιστές μας, άλλα δουλεύουμε σκληρά να βρούμε την καλύτερη κατεύθυνση για τη εξέλιξη μέσα στη σεζόν, ώστε να δώσουμε στις ομάδες μας το πιο ανταγωνιστικό ελαστικό που μπορούμε κάθε φορά».

Το πρόβλημα της Bridgestone αυτή τη στιγμή εστιάζεται στο qualifier ελαστικό της εταιρίας, κάτι που υπογράμμισε και ο Valentino Rossi.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #85 - : Ιανουάριος 30, 2008, 01:40:34 μμ »
Μην υποτιμάτε τη Honda
Ο Valentino Rossi δεν έκρυψε την ανησυχία του για την καινούρια προσπάθεια της Honda   
   
  Δημοσιεύτηκε στις 29/01/2008 στις 13:23 | Επεξεργάστηκε στις 13:55   
   
  Μπορεί ο Casey Stoner και η Ducati να κατατρόπωσαν πέρσι τον «Γιατρό», άλλα ο ίδιος τρομάζει στην ιδέα ότι η Honda θα επιστρέψει με μια ολοκαίνουρια μοτοσικλέτα το 2008. Οι Ιάπωνες σύμφωνα με τον Ιταλό, ο οποίος γνωρίζει καλά τα ενδότερα του HRC από την θητεία του εκεί την τριετία 2000-2003, δεν πρόκειται να επαναλάβουν τα περσινά λάθη και θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να ανέβουν στην κορυφή. Το καινούριο πλαίσιο που δοκίμασε ο Nicky Hayden στην Μαλαισία έδειξε να έχει βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, με το πρόβλημα να παραμένει ο κινητήρας με τις πνευματικές βαλβίδες, ο οποίος ακόμη δεν είναι σε υψηλό επίπεδο.

Ο Rossi στην Μαλαισία είχε στη διάθεση του τον καινούριο κινητήρα της M1, ο οποίος είναι επίσης με πνευματικές βαλβίδες. Στόχος της Yamaha είναι η τελική ταχύτητα, και οι μηχανικοί του εργοστασίου έχουν στραφεί σε αυτό τον τομέα, ο οποίος φυσικά αφορά τη λειτουργία την κινητήρα. Το θετικό όμως σε σχέση με την Honda είναι ότι η Yamaha έχει ξεκινήσει την εξέλιξη του καινούριου κινητήρα από την περσινή χρονιά, άλλα το HRC από την άλλη είναι σε θέση να καλύψει αυτό το κενό.

Ο αναβάτης της Yamaha προειδοποίησε για την πιθανή επιστροφή της Honda στην κορυφή: «Όταν η Honda δημιουργεί μια νέα μοτοσικλέτα, όλοι είναι λίγο σφιγμένοι και φοβισμένοι για το πώς θα εξελιχθεί, έτσι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Ο Hayden δυσκολεύτηκε στο ξεκίνημα, άλλα στο τέλος τα πήγε περίφημα, και ο Dani ήταν γρήγορος από την πρώτη στιγμή πριν πέσει».

 Ο Valentino φυσικά αναφέρθηκε και στον τραυματισμό του Dani Pedrosa και του ευχήθηκε καλή ανάρρωση. «Ας ελπίσουμε ότι ο Pedrosa θα επιστρέψει σε καλή κατάσταση για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς».

Η ομάδα της Yamaha Fiat και ο Valentino Rossi θα βρίσκονται από αύριο στην Αυστραλία για τις δεύτερες δοκιμές της χρονιάς.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #86 - : Ιανουάριος 30, 2008, 01:41:40 μμ »
MotoGP
Με δυσκολεύει η Desmosedici
Ο Marco Melandri τα βρήκε σκούρα με την καινούρια μοτοσικλέτα του στις πρώτες δοκιμές του 2008 
   
  Δημοσιεύτηκε στις 29/01/2008 στις 16:17   
   
  Ο Ιταλός πρωταθλητής 250cc Marco Melandri, μετά από τρία χρόνια στην Honda αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και να μετακομίσει στην Ducati. Τo 2007 δεν πήγε καθόλου καλά για τον Ιταλό, ο οποίος δεν κατάφερε να πείσει την «μαμά» Honda να τν προμηθεύσει με τα κατάλληλα εφόδια για να πρωταγωνιστήσει. Απογοητευμένος λοιπόν με το HRC ο Marco πέρασε στο στρατόπεδο της Ducati στο οποίο τον υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Το ξεκίνημα όμως στη νέα του ομάδα δεν ήταν το αναμενόμενο καθώς ο 26χρονος αναβάτης δυσκολεύτηκε να φέρει την μοτοσικλέτα στα μέτρα του.
Στις πρόσφατες δοκιμές της Sepang ο Ιταλός πρώην αναβάτης της Gresini Honda, δοκίμασε τις αλλαγές που έκαναν οι μηχανικοί του όσον αφορά τη θέση οδήγησης και έμεινε ικανοποιημένος. Από εκεί και πέρα όμως φάνηκε να δυσκολεύεται στη σέλα της GP8 και δεν κατάφερε να κινηθεί γρήγορα. «Η Desmosedici αντιπροσωπεύει πολύ μεγαλύτερο εμπόδιο από ότι περίμενα», δήλωσε ο Marco στη Gazzetta dello Sport. «Άλλα δεν κοιτάω τους χρόνους, απλά προσπαθώ να προσαρμοστώ στη μοτοσικλέτα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξάλλου, οι χειμερινές δοκιμές δεν ήταν ποτέ καλές για μένα».



Ο Melandri αναφέρθηκε ξεκάθαρα στα πράγματα που τον έχουν ενοχλήσει στην πρωταθλήτρια μοτοσικλέτα. «Είμαι πολύ ευαίσθητος και είχα συνηθίσει σε μικρές αλλαγές μέχρι τώρα, ενώ εδώ κάθε βήμα είναι τεράστιο. Οδηγώ απότομα, έχω πρόβλημα με την αίσθηση στο μπροστινό. Με την Honda είχα περισσότερο βάρος στο μπροστινό»

«Προσπάθησα να δουλέψω στην κατανομή του βάρους, τώρα θα δουλέψω στις αναρτήσεις. Οι αναρτήσεις Ohlins που έχει η Ducati είναι τελείως διαφορετικές από τις Showa, και η αίσθηση είναι περίεργη. Θα ήθελα να αλλάξω κάτι στον κινητήρα άλλα δεν γνωρίζω σε πιο μέγεθος θα μπορέσω να το κάνω. Είναι δύσκολο να χειριστείς τόση δύναμη».

«Η αλήθεια είναι ότι αφού προσπάθησα να ταιριάξω την μοτοσικλέτα στο οδηγικό μου στυλ, ίσως ήρθε η ώρα να ταιριάξω εγώ σε αυτήν, βλέποντας αυτό που κάνει ο Casey, που μαθαίνει να χρησιμοποιεί το γκάζι με διαφορετικό τρόπο, μελετώντας την τηλεμετρία. Οι μηχανικοί φαίνεται να έχουν καταλάβει τι χρειάζομαι, ευτυχώς θα βρεθούμε και πάλι στην σέλα της μοτοσικλέτας αμέσως στο Philip Island».



Ο Livio Suppo έχει μιλήσει με τον Ιταλό και προσπαθούν να βρουν τις κατάλληλες λύσεις. Παρόλα αυτά είναι αισιόδοξος ότι σύντομα θα βρει τον σωστό δρόμο και θα κινηθεί ταχύτατα. Από την άλλη ο Casey Stoner θέλει να βοηθήσει όσο μπορεί τον teammate του, άλλα το διαφορετικό οδηγικό τους στυλ δεν του επιτρέπει να εμπλακεί περισσότερο. «Ο Marco και εγώ έχουμε μιλήσει, έχει τα προβλήματα του, άλλα δουλεύουμε σε διαφορετικές κατευθύνσεις και πρέπει να βρούμε ο καθένας το δρόμο του. Έχει το ταλέντο να καταλάβει τι πρέπει να βελτιώσει. Μπορεί απλά να χρειάζεται χρόνο, ας περιμένουμε μέχρι την έναρξη της χρονιάς για να βγάλουμε συμπεράσματα», ανέφερε ο Αυστραλός Πρωταθλητής του 2007.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #87 - : Ιανουάριος 31, 2008, 03:27:01 μμ »
MotoGP
Περιμένουμε περισσότερα
Η Honda δεν έχει μείνει ικανοποιημένη από την απόδοση του καινούριου κινητήρα της RC212V 
   
   31/01/2008 στις 14:59   
   
  Ο διευθυντής του HRC, Kosuke Yasutake ακόμη δεν έχει βρει θετικά στοιχεία στη νέα μοτοσικλέτα της Honda, ελπίζοντας η συνέχεια να είναι καλύτερη. Μετά το απογοητευτικό 2007 το HRC αποφάσισε να βάλει τα δυνατά του ώστε να επιστρέψει όσο το δυνατό πιο έτοιμη και να διεκδικήσει εκ νέου την πρώτη θέση. Όλα είχαν ξεκινήσει πολύ ενθαρρυντικά στα τέλη της σεζόν, άλλα ο τραυματισμός του Dani Pedrosa έφερε πίσω την δουλειά στο Ιαπωνικό εργοστάσιο, όσον αφορά κυρίως τον κινητήρα.

Οι άνθρωποι του HRC εδώ και δυο εβδομάδες έχουν φέρει στην Repsol Honda τον καινούριο κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες και ο Nicky Hayden έχει αναλάβει την εξέλιξη του. Ο Αμερικανός δοκίμασε τον κινητήρα τόσο στην Μαλαισία, όσο και στο Philip Island, χωρίς όμως να μείνει απόλυτα ικανοποιημένος, ιδιαίτερα από την μέγιστη δύναμη του. Οι πνευματικές βαλβίδες δεν έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, κάτι που και το HRC έχει καταλάβει.



Ο Kosuke Yasutake μίλησε για την πρόοδο της νέας μοτοσικλέτας στο περιοδικό Motosprint.
«Έχουμε λύσει πολλά από τα προβλήματα που είχαμε στην πρώτη RC212V, παρότι ακόμη δεν βρισκόμαστε σε ικανοποιητικό επίπεδο με την καινούρια μοτοσικλέτα. Στην πρώτη του μορφή, ο καινούριος κινητήρας έχει πολύ απότομη δύναμη. Μετά τις δοκιμές του Νοεμβρίου συγκεντρώσαμε όλες της πληροφορίες από τους αναβάτες μας και τώρα ο κινητήρας στην πίστα έχει εξελιχθεί. Όλη η μοτοσικλέτα έχει αλλάξει. Μπορεί να μην φαίνεται εξωτερικά, άλλα με την διαφοροποίηση κάποιων λεπτομερειών είναι πολύ διαφορετική τώρα».

Οι δύο αναβάτες του HRC Nicky Hayden και Dani Pedrosa έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες στους μηχανικούς, άλλα ακόμη δεν έχουν φτάσει στην κορύφωση.
«Τα σχόλια τους τώρα είναι πολύ πιο θετικά από πριν. Ακόμη και ο Pedrosa, ο οποίος ήταν πολύ επικριτικός και σκεπτικός, είχε άρχισε να είναι θετικό. Ο κινητήρας έχει μεγάλες προοπτικές. Έχει περισσότερη δύναμη και οι στροφές έχουν ανέβει σημαντικά. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί μετά από την Sepang».     
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #88 - : Ιανουάριος 31, 2008, 03:28:04 μμ »
Καταπληκτικό το 800cc
Ο Andrea Dovizioso έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος με την RC212V των 800cc 
   
 30/01/2008 στις 14:25   
  Ο rookie Andrea Dovizioso ποτέ στο παρελθόν δεν έχει ευχαριστηθεί την πίστα του Philip Island. Με τις MotoGP όμως αυτό τείνει να αλλάξει, καθώς απολαμβάνει την εκπληκτική δύναμη της Honda του η οποία τον βοηθάει να κινηθεί ταχύτατα και διασκεδαστικά. Ο Ιταλός έγραψε τον τέταρτο χρόνο δοκιμών το πρωί και έδειξε να νιώθει άνετα στην απαιτητική Αυστραλιανή πίστα.

Η ικανοποίηση του φάνηκε στις πρώτες του δηλώσεις μετά το τέλος της ημέρας.
«Έφτασα στο Philip Island λίγο επιφυλακτικός καθώς στα 125cc και στα 250cc ποτέ δεν ένιωθα άνετα και δεν το διασκέδαζα πολύ. Με το 800 είναι φανταστικά. Μου αρέσει να γυρίζω στην πίστα και είναι πολύ ωραίο να μπαίνεις σε αυτές τις γρήγορες στροφές ντριφτάροντας πολύ».



Η δουλειά που κάνει ο Ιταλός αναβάτης της JiR Scot Honda είναι σημαντική καθώς προσπαθεί ακόμη να βρει τον ρυθμό του στην μοτοσικλέτα.
«Προσαρμόζομαι στην θέση οδήγησης στην μοτοσικλέτα, άλλα θα ήθελα να έχω μαρσπιε τοποθετημένα πιο πίσω, έτσι θα το αλλάξω. Σήμερα συγκεντρώθηκα πολύ στην πίστα ώστε να έχω καλή απόδοση και είμαι χαρούμενος που τα κατάφερα. Οι επόμενες δυο ημέρες θα είναι γεμάτες ένταση και σκληρή δουλειά, η ομάδα και εγώ θα δουλέψουμε σκληρά με την Michelin αι θα δοκιμάσουμε το καλύτερο στήσιμο για το πλαίσιο».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #89 - : Φεβρουάριος 01, 2008, 02:38:23 μμ »
MotoGP
Εκτός και ο Hopkins
Μετά τον Dani Pedrosa σειρά είχε ο John Hopkins να γυρίσει στην πατρίδα του λόγο τραυματισμού 
   

   
  Η πρωινή βροχή στο Philip Island δεν αποδείχτηκε τυχερή για τον John Hopkins. Ο Αμερικανός αναβάτης της Kawasaki στην προσπάθεια του να βελτιώσει το γυρολόγιο του έχασε τον έλεγχο της ZX-RR στην είσοδο της πρώτης στροφής, η μοτοσικλέτα τινάχτηκε στον αέρα και ο ίδιος έπεσε με δύναμη στο έδαφος. Αμέσως γύρισε στα pit, και σε πρώτη φάση δεν έδειξε να υποφέρει.

Τα πράγματα όμως ήταν πολύ χειρότερα από ότι έδειχναν στην αρχή. Ο Αμερικανός άρχισε να έχει αφόρητους πόνους, οι οποίοι προέρχονταν από την βουβωνική χώρα. Η πρώτη διάγνωση του γιατρού ήταν πολύ άσχημη για τον 24χρονο αναβάτη, ο οποίος είχε σκίσει τον τένοντα στην δεξιά μεριά της βουβωνικής του χώρας. Η απόφαση της επιστροφής του στην Καλιφόρνια ήταν ακαριαία και η πομάδα της Kawasaki τον έβαλε άμεσα στο αεροπλάνο της επιστροφής.



Ο άτυχος «Hopper» δήλωσε, με εμφανή τα σημάδια της απογοήτευσης του.
«Οι χρόνοι μου είχαν πέσει κατά ένα δευτερόλεπτο, άλλα τότε έπεσα στην πρώτη στροφή στην προσπάθεια μου να γράψω έναν ταχύτερο γύρο. Πήρα το γκάζι λίγο πιο νωρίς στην έξοδο, έχασα το πίσω μέρος και έπεσα άτσαλα με την μοτοσικλέτα να πέφτει πάνω μου. Πρέπει να είχα οριζοντιοποιηθεί στον αέρα, διότι προσγειώθηκα με τα πλευρά».

«Ήταν άσχημη προσγείωση και αισθάνθηκα πόνο αμέσως», συνέχισε ο αναβάτης της Kawasaki. «Πήγα στο νοσοκομείο της Μελβούρνης, όπου οι γιατροί επιβεβαίωσαν ότι έσκισα περίπου το 50 τοις εκατό του τένοντα του ποδιού μου. Δεν είναι σοβαρή ζημιά, άλλα πονάει πολύ αυτή τη στιγμή. Είμαι αποφασισμένος να επιστρέψω στην Kawasaki μου για τις δοκιμές στην Jerez, έτσι επιστρέφω στην πατρίδα μου να επισκεφτώ τον Doctor Ting και να κάνω θεραπεία στον τραυματισμό μου όσο το δυνατό ταχύτερα».

Ο John Hopkins θα επισκεφτεί άμεσα τον Doctor Ting, ο οποίος είχε κάνει την επέμβαση στον ώμο του Nicky Hayden πέρσι. Να θυμίσουμε ότι ο Αμερικανός και πέρσι τέτοια εποχή είχε σπάσει τον καρπό του και είχε χάσει μεγάλο μέρος της προετοιμασίας. Δεν ξέρουμε για φέτος, πάντως πέρσι του είχε βγει σε καλό.

 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης