0 μέλη και 48 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #105 - : Φεβρουάριος 12, 2008, 11:34:13 μμ »
Koυκλάρα η Suzuki!! :kalo:


davide εισαι καλα :thnk: :thnk:     :tez: :tez:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #106 - : Φεβρουάριος 12, 2008, 11:39:52 μμ »
Koυκλάρα η Suzuki!! :kalo:


davide εισαι καλα :thnk: :thnk:     :tez: :tez:


κοίτα όμως τι αριθμό έχει πάνω της και θα καταλάβεις τι λέει ο davide.... :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #107 - : Φεβρουάριος 12, 2008, 11:51:19 μμ »
Koυκλάρα η Suzuki!! :kalo:


davide εισαι καλα :thnk: :thnk:     :tez: :tez:


κοίτα όμως τι αριθμό έχει πάνω της και θα καταλάβεις τι λέει ο davide.... :ohyes: :ohyes: :ohyes:


ιταλος ο capirossi αλλα γρηγορα μοτο ψαχνει :D :D :tez:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #108 - : Φεβρουάριος 13, 2008, 12:04:10 πμ »
Koυκλάρα η Suzuki!! :kalo:


davide εισαι καλα :thnk: :thnk:     :tez: :tez:


κοίτα όμως τι αριθμό έχει πάνω της και θα καταλάβεις τι λέει ο davide.... :ohyes: :ohyes: :ohyes:


ιταλος ο capirossi αλλα γρηγορα μοτο ψαχνει :D :D :tez:


για μένα έπρεπε να σταματήσει στη ducati το 2007....τώρα τι πάει να κάνει στη σουτζούκι...δεν μπορώ να καταλάβω...να την ανεβάσει???? καλά τα πήγαινε και με αυτούς που είχε...να ξανανιώσει???? και βαμώ τα έργαλα είναι ο κόκκινος δούκας.....τέσπα...είδομεν..... :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #109 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 03:39:24 μμ »
MotoGP
Τελευταία και καλύτερη
Η Repsol Honda παρουσίασε πραγματικά τελευταία στιγμή την ομάδα της για το πρωτάθλημα του 2008 
   
 
   
  Στην Ισπανική πόλη Σαραγόσα πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της ομάδας Repsol Honda. Οι Nicky Hayden και Dani Pedrosa, μαζί με τους Julian Simon, Esteve Rabat και Marc Marquez στις μικρότερες κατηγορίες, ήταν παρόντες στην αίθουσα εμπορίου της πόλης μπροστά σε πολλούς φίλους της ομάδας οι οποίοι κατέκλισαν την αίθουσα. Μάλιστα πολλοί δεν κατάφεραν να μπουν μέσα με αποτέλεσμα να μείνουν έξω από τον χώρο παρακολουθώντας την εκδήλωση από γιγαντοοθόνες που είχαν στηθεί από τους διοργανωτές.

Η RC212V στα χρώματα της Repsol δέσποζε στο κέντρο της σκηνής με τους αναβάτες να βρίσκονται πίσω της για τις απαραίτητες φωτογραφίες. Του αναβάτες της Repsol Honda, άλλα και την KTM Repsol παρουσίασε ο Δήμαρχος της Σαραγόσα Juan Alberto Belloch , ενώ αμέσως μετά όλοι μετακόμισαν στο καινούριο κτίριο της EXPO Σαραγόσα το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή. Όλοι χρήστηκαν επίτιμοι πρεσβευτές της διάσημης έκθεσης εμπορίου, ενώ αργότερα έγινε η καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου στον ίδιο χώρο.

Οι Hayden και Pedrosa αναχώρησαν αμέσως για την Jerez όπου θα πάρουν μέρος στα επίσημα δοκιμαστικά IRTA, ενώ και οι υπόλοιποι αναβάτες των μικρότερων κατηγοριών μεταφέρθηκαν στην Ισπανική πίστα για να ιάσουν δουλειά την ερχόμενη Τρίτη.



Dani Pedrosa

ΕΡ: Η αναπόφευκτη ερώτηση… Πως είναι το χέρι σου;
DP: Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερα, άλλα μπορούσε και χειρότερα. Η εγχείρηση πήγε καλά και όλα εξελίχθηκαν όπως περιμέναμε. Μπορώ να πω και καλύτερα. Άλλα αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχουμε 8 εβδομάδες για πλήρη ανάρρωση. Απλά βγάλαμε τα ράμματα και ξεκίνησα να κάνω ασκήσεις, άλλα ακόμη βρίσκω την κίνηση του χεριού μου δύσκολη. Είναι λίγο ερεθισμένο σε αυτή την περιοχή. Ο Doctor Mir λέει ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή.

ΕΡ: Μετά από τόσο καιρό, είσαι σίγουρος για το τι έγινε και έπεσες δυο φορές την ίδια ημέρα στην Μαλαισία, γιατί το εμπρός ελαστικό έχασε την πρόσφυση του;
DP: Όχι ακόμη, διότι περιμένω την Honda να εξηγήσει την ανάλυση σε όλα αυτά. Φαίνεται να υπάρχουν διαφορές στο πλαίσιο, κάτι που παρατήρησε και ο Hayden. Άλλα δεν γνωρίζω ακριβώς τι έγινε. Γνωρίζω ότι έχασα το μπροστινό και το Νοέμβριο στην Jerez δεν είχα την ίδια αίσθηση. Ήταν πολύ καλύτερα. Τώρα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε όταν επιστρέψω στην μοτοσικλέτα αν μπορώ να πάρω τη αίσθηση που είχα τον Νοέμβρη.

ΕΡ: Ανησυχείς μήπως επιστρέψεις στην Jerez έχοντας πολύ δουλειά να κάνεις; Μπορεί η διακοπή στις δοκιμές της Μαλαισίας και της Αυστραλίας να σε επηρεάσουν το 2008;
DP: Είμαστε αναπόφευκτα πίσω, δεν μπορώ να το αρνηθώ. Άλλα τώρα που το σκέφτομαι δεν θα βοηθήσει σε τίποτα. Όταν πάω στην Jerez, το πρώτο πράγμα που θα κάνω, πριν δοκιμάσω να κινηθώ γρήγορα, θα δούμε αν είμαι καλά στην μοτοσικλέτα, κάτι που με ανησυχεί αρκετά. Αν αυτό ξεπεραστεί θα δω πως είμαι και πόσο μακριά μπορώ να πάω.

ΕΡ: Η τρίτη σου χρονιά με την Repsol Honda, με ανθρώπους τους οποίους εμπιστεύεσαι. Μια χρονιά για την διεκδίκηση του τίτλου;
DP: Κάθε χρονιά είναι καλή χρονιά για να διεκδικήσεις τον τίτλο, άλλα δεν είναι πάντα εφικτό. Φυσικά, ο στόχος μας φέτος είναι να πάμε για τον τίτλο και να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Το γεγονός ότι είχαμε αυτό το ατύχημα είναι απλά ένα μικρό πισωγύρισμα το οποίο δεν μας αποσπά από τον στόχο μας, ο οποίος είναι να κατακτήσουμε τον τίτλο.

ΕΡ: Όλοι μιλάνε για τους Stoner, Rossi και Pedrosa ως κύριοι διεκδικητές του τίτλου, αυτοί είναι, ένας αναβάτης της Ducati, ένας αναβάτης της Yamaha και ένας αναβάτης της Honda… Νομίζεις ότι υπάρχει κάποιος κρυμμένος «άσσος», όπως ο Stoner πέρσι; Τι πιστεύεις για το γεγονός ότι υπάρχουν τρεις διεκδικητές, από τρεις διαφορετικές μάρκες;
DP: Δεν γνωρίζω, ποιος μπορεί ή δεν μπορεί να είναι εκεί. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να γίνω καλά και να αναρρώσω πλήρως. Ελπίζω η μοτοσικλέτα μου να αποδώσει καλύτερα από πέρσι, ότι θα με προμηθεύσουν με ότι χρειάζομαι και αν γίνουν όλα αυτά, τότε θα αποδώσω καλύτερα. Νομίζω το γεγονός ότι υπάρχουν τρία εργοστάσια είναι καλό. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο. Σημαίνει ότι το πρωτάθλημα είναι υγιές, ενδιαφέρον, και αυτό είναι καλό για όλους.



Nicky Hayden

ΕΡ: Τι αίσθηση έχεις για το πακέτο μοτοσικλέτα/ελαστικά του 2008; Ποια είναι τα δυνατά σημεία της καινούριας μοτοσικλέτας;
NH: Νομίζω ότι το μεγάλο πλεονέκτημα της καινούριας μοτοσικλέτας είναι οι επιπλέον στροφές του κινητήρα. Στην πίστα οι επιπλέον δύναμη ψηλά είναι καλή, απλά συνεχίζει να επιταχύνει, άλλα μέχρι στιγμής η δύναμη είναι μόνο ψηλά, έτσι οι ειδικοί του κινητήρα στο HRC έχουν ακόμη δουλειά να κάνουν πριν την έναρξη της σεζόν. Η επιπλέον ταχύτητα δεν σημαίνει πάντα καλύτερο γυρολόγιο άλλα σε συνθήκες αγώνα είναι μεγάλο πλεονέκτημα στις προσπεράσεις. Όλοι δουλεύουν σκληρά και η Honda είναι πεινασμένη να πάρει πίσω τον τίτλο. Το να αγωνιστούμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς με φώτα θα είναι πολύ ωραία για τους αναβάτες, τους θεατές και όλους όσους εμπλέκονται. Ανυπομονώ γι’ αυτό.

ΕΡ: Μπορείς να μας μιλήσεις για τις πρώτες δοκιμές του 2008; Πως πήγε η εξέλιξη του κινητήρα;
NH: Μου αρέσει αυτό που έχω δει μέχρι τώρα και δουλεύουμε στην εξέλιξη του κινητήρα. Ελπίζω μέχρι τη στιγμή που θα παραταχτούμε στο Κατάρ θα έχουν το νέο παιδί έτοιμο. Είμαι ενθουσιασμένος να δω τι έχει κατασκευάσει η Honda για εμάς.

ΕΡ: Δουλεύεται στην εξέλιξη του κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Πιστεύεις ότι θα είναι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα;
NH: Δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι τέλειος για τον πρώτο αγώνα, άλλα νομίζω ότι η Honda θα ετοιμάσει για εμάς ένα πραγματικό όπλο και αυτό θα είναι έτοιμο. Το Κατάρ έχει μια μεγάλη ευθεία και χρειάζεσαι καλό κινητήρα με πολλά άλογα.

ΕΡ: Πιστεύεις ότι η Michelin έχει κάνει βήματα μπροστά σε σχέση με πέρσι;
NH: Ναι, η Michelin έχει κάνει βήμα μπροστά. Επίσης τα βρόχινα ελαστικά που χρησιμοποίησα στο Philip Island ήταν πολύ εντυπωσιακά, άλλα δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει μέχρι την έναρξη του πρώτου αγώνα. Το MotoGP ποτέ δεν είναι εύκολο άλλα έχω εμπιστοσύνη στην Michelin.

ΕΡ: Αισθάνεσαι λιγότερη πίεση φέτος; Πως θα προσεγγίσεις τη χρονιά;
NH: Αισθάνομαι την ίδια πίεση, διότι κάθε χρόνο θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό και να κάνω την ομάδα μου και τους θεατές υπερήφανους. Αυτό δεν είναι εύκολο παιχνίδι άλλα έχουμε καλή ομάδα και εξαιρετική μοτοσικλέτα. Είναι τιμή μου που βρίσκομαι στην Repsol Honda και δεν παίρνω αψήφιστα αυτή την ευκαιρία. Σκοπεύω να αναδειχτώ φέτος και θα το πετύχω.

ΕΡ: Ποιες είναι οι προσδοκίες σου για το 2008;
NH: Ο στόχος μου για φέτος είναι ξεκάθαρος, να κερδίσω τον τίτλο. Γνωρίζω από πέρσι ότι μπορεί να ακούγεται μεγάλη προσδοκία άλλα πιστεύω ότι όταν πετυχαίνεις μια φορά καυτό μπορείς να το επαναλάβεις. Θα το μάθουμε σύντομα, δεν αργεί η έναρξη της σεζόν. Ανυπομονώ.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #110 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 03:40:38 μμ »
parte kai mia me kawasaki kai ducati analoga ta gousta.. :bye:
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #111 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 03:43:56 μμ »
MotoGP
Τέλος το chatter
Ο Valentino Rossi ξεπέρασε μαζί με την ομάδα του το πρόβλημα της ταλάντωσης του μπροστινού 
   
 
   
  Στις πρώτες δοκιμές με την καινούρια M1 ο Valentino Rossi είχε αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ταλαντώσεων του μπροστινού. Το chatter ταλαιπώρησε τους ανθρώπους της Yamaha, οι οποίοι με τον ερχομό του καινούριου πλαισίου, άλλα και τα ελαστικά της Bridgestone δεν κατάφεραν άμεσα να προσαρμόσουν το πακέτο τους στα νέα δεδομένα. Ευτυχώς όμως για τον Rossi όλα αυτά ξεπεράστηκαν σε μεγάλο βαθμό στις δοκιμές του χειμώνα και τώρα ο Ιταλός απολαμβάνει ένα αξιόμαχο πακέτο το οποίο θα του επιτρέψει να διεκδικήσει την κορυφή.

Στο περιοδικό Motosprint ο Rossi εξήγησε ότι χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί στα ελαστικά της Bridgestone. «Πρέπει πρώτα να προσαρμόσουμε την μοτοσικλέτα στα ελαστικά, και είναι στο χέρι μου να προσαρμοστώ στα ελαστικά. Αυτό απαιτεί λίγο χρόνο. Με τα Bridgestone οδηγείς λίγο διαφορετικά. Ας πούμε ότι πρέπει να κρατήσεις διαφορετικές γραμμές. Σιγά, σιγά φτάνω σε αυτό το σημείο, άλλα δεν είναι εύκολο. Ακόμη οδηγώ σαν να είχα Michelin, άλλα αλλάζω το οδηγικό μου στυλ. Δεν λέω ότι το να αλλάζεις ελαστικά είναι σαν να αλλάζεις μοτοσικλέτα, άλλα είναι κάτι παρόμοιο».



«Με αυτά τα ελαστικά μπορείς να πλαγιάσεις πιο πολύ. Σε πέντε ή έξι στροφές στην Μαλαισία, ο αγκώνας μου βρίσκεται μια ανάσα μακριά από την άσφαλτο. Άλλα είναι πολύ ωραία. Εκείνη τη στιγμή, όταν στρίβεις τόσο πολύ, αισθάνεσαι ότι έχεις τον απόλυτο έλεγχο».

Ο Rossi αναφέρθηκε και στην πρόοδο που έχει γίνει με το πρόβλημα της ταλάντωσης που δημιουργήθηκε στο ξεκίνημα της περιόδου. «Έχει μειωθεί πολύ. Στις πρώτες δοκιμές η ταλάντωση του μπροστινού ήταν πολύ μεγάλη και το πρόβλημα επιδεινώθηκε όταν βάλαμε το μαλακό ελαστικό. Έφτανα σε μια συγκεκριμένη κλίση και μετά άρχισε να δονείται. Τώρα η κατάσταση έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Εκτός από τις μεγάλες δυνατότητες με αυτά τα ελαστικά είμαστε σε θέση να δουλέψουμε στην μοτοσικλέτα και πάνω από όλα να κινηθούμε σε ένα λογικό πλαίσιο».

Κανένα πρόβλημα

Με την προσθήκη του Valentino Rossi στην οικογένεια της Bridgestone πολλοί πίστεψαν ότι οι Ιάπωνες θα παραμελήσουν τις υπόλοιπες ομάδες και θα δώσουν τα  πάντα στον Ιταλό Superstar ώστε να τον φέρουν στην κορυφή. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν συμβαίνει σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της Bridgestone, Hirohide Hamashima. «Δεν νομίζω ότι η Ducati πρέπει να φοβάται ότι θα την βοηθήσουμε λιγότερο. Το εξηγήσαμε σε όλους και σε εμένα φάνηκαν ήρεμοι και ικανοποιημένοι από την προσπάθεια μας», ανέφερε ο Ιάπωνας, δίνοντας τέλος στις φημολογίες περί αμέλειας της Bridgestone σε σχέση με την Yamaha και τον Rossi.



 Γιάννης Πετρόχειλος
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #112 - : Φεβρουάριος 17, 2008, 02:51:31 μμ »
MotoGP
Μικρά νέα από τη Jerez
Παραλειπόμενα από την Jerez στα πλαίσια των IRTA Test της Dorna και μια πρώτη γεύση από το βροχερό πρωινό 
   
 
   
  Στην Ισπανική πίστα γιόρτασε τα γενέθλια του ο Valentino Rossi. Ο Ιταλός έκλεισε τα 29 του χρόνια και γιόρτασε με την ομάδα και λίγους φίλους στο Jerez όπου βρίσκεται για τις επίσημες δοκιμές. Ο «Γιατρός» έλαβε ένα ιδιαίτερο δώρο από τον Aldo Druni, γνωστό σχεδιαστεί στην Ιταλία. Ο Druni έφτιαξε ένα κράνος για τον Rossi το οποίο απεικόνιζε μια τούρτα γενεθλίων με την επιγραφή «Happy Birthday Vale». Φυσικά ο αναβάτης της Yamaha δεν έχασε την ευκαιρία και το φόρεσε στο πρωινό σκέλος των δοκιμών γράφοντας μάλιστα τον ταχύτερο γύρο μέχρι την μεσημεριανή διακοπή.

Οι τραυματίες

Ο Dani Pedrosa δεν πήρε μέρος στο πρωινό session της Κυριακής, καθώς η βροχή τον απέτρεψε από το να ρισκάρει μια πτώση με το ήδη καταπονημένο του χέρι. Αν οι συνθήκες το επιτρέψουν τότε θα βγει στην πίστα το μεσημέρι στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, αν και κάτι τέτοιο φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται κι οJohn Hopkins της Kawasaki. Ο Αμερικανός αποφάσισε να γράψει μερικούς γύρους στο βρεγμένο, παρότι ο τραυματισμός του δεν έχει ξεπεραστεί ολοκληρωτικά. Μάλιστα ο «Hopper» μέχρι στιγμής βρίσκεται στην 11η θέση στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά.

Roberts με Ducati;

Φήμες κυκλοφόρησαν ότι ο Kenny Roberts βρίσκεται σε συζητήσεις με την Ducati, ώστε να του παραχωρήσει μοτοσικλέτα για το 2008 και να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα. Ως γνωστόν ο Αμερικανός δεν συμπεριλήφθηκε στην λίστα συμμετοχών για το πρωτάθλημα του 2008 λόγο έλλειψης οικονομικής βοήθειας.

Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής φέρεται να έχει κάνει κρούση στην Ducati και δεν αποκλείεται στα μέσα της σεζόν να τον δούμε στις πίστες μια GP8. Παρόλα αυτά ο Claudio Domenicalli είχε ξεκαθαρίσει ότι μια τέτοια κίνηση είναι μάλλον πολύ δύσκολη, άλλα ποτέ μην λες ποτέ. Το σίγουρο είναι ότι η ομάδα Team Roberts έχει διαλυθεί πλέον, καθώς ο ίδιος συνέστησε στους μηχανικούς του να αναζητήσουν αλλού την τύχη τους.

Μέχρι στιγμής

Στην βρεγμένη πίστα της Jerez σήμερα το πρωί οι περισσότεροι αναβάτες βρήκαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις βρόχινες ρυθμίσεις, άλλα και τα ελαστικά των εταιριών γι’ αυτές τις συ6νθήκες. Τον ταχύτερο γύρο μέχρι της 13:45 ήταν ο Chris Vermeulen ακολουθούμενος από τον Andrea Dovizioso και τον Nicky Hayden. Ο Valentino Rossi βρίσκεται στην 7η θέση, ενώ ο Casey Stoner είναι τέταρτος. Ο Dani Pedrosa δεν έχει κάνει την εμφάνιση του στην πίστα, ενώ οι Toseland και De Puniet βρίσκονται εντός εξάδας. 
 
OMERTA69!!!

*

atvitaly

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #113 - : Φεβρουάριος 17, 2008, 10:27:36 μμ »
K''AYTO''TI''EINAI'''?

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #114 - : Φεβρουάριος 17, 2008, 10:38:28 μμ »
K''AYTO''TI''EINAI'''?


πο πο πο το μηχανακι κουβαλαει πανω του πολυ κακια  :kalo: :kalo: :kalo:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #115 - : Φεβρουάριος 17, 2008, 11:53:54 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #116 - : Φεβρουάριος 18, 2008, 12:22:26 πμ »

*

Stratos82

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #117 - : Φεβρουάριος 18, 2008, 01:35:07 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #118 - : Φεβρουάριος 22, 2008, 12:19:12 μμ »
Φοβάμαι περισσότερο τον Pedrosa
Ο Casey Stoner συνεχίζει να προκαλεί τον Valentino Rossi στα Ιταλικά Μέσα Ενημέρωσης 
   
 
   
  Ο Casey Stoner έχει βαλθεί να καταστρέψει τις σχέσεις του με τον Valentino Rossi αψηφώντας τον ως κύριο αντίπαλο του για το 2008. Ο Αυστραλός πρωταθλητής μιλώντας στην Ιταλική εφημερίδα Gazzetta Dello Sport ξεκαθάρισε ότι σημαντικότερος αντίπαλος του φέτος θα είναι ο Dani Pedrosa, ο οποίος πέρσι τερμάτισε στην δεύτερη θέση.

Και στο παρελθόν ο νεαρός Αυστραλός δεν έχει τοποθετήσει τον Ιταλός Superstar ανάμεσα στους αντιπάλους του, κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιαστεί ιδιαίτερα από τον «Γιατρό». Παρόλα αυτά αν συνεχιστεί αυτή η στάση του πρωταθλητή, μάλλον θα έχουμε μια καινούρια κόντρα στο MotoGP.

Ο αναβάτης της Ducati, και κορυφαίος αθλητής της Αυστραλίας το 2007, βραβευμένος στην εκδήλωση Australian Sport Awards, δήλωσε στον Ιταλικό Τύπο. «Πέρσι ο Valentino Rossi δεν τερμάτισε δεύτερος άλλα τρίτος. Γι’ αυτό φοβάμαι περισσότερο τον Pedrosa. Τέλος πάντων είναι καλύτερα να σε κυνηγούν από το να κυνηγάς. Δεν θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε το νούμερο ένα αν δεν δουλέψουμε σκληρά. Μέχρι στιγμής η χειμερινή προετοιμασία πηγαίνει πολύ καλά. Βελτιώσαμε την μοτοσικλέτα σε αρκετά τμήματα τα οποία μας δυσκόλευαν πέρσι. Έτσι αυτή τη στιγμή αισθάνομαι πολύ άνετα».

«Επίσης η Bridgestone έχει κάνει φανταστική δουλειά. Βελτιωθήκαμε με μερικά καινούρια ελαστικά και απλά περιμένουμε να ξεκινήσει η σεζόν. Θα προσπαθήσω να κάνω ότι έκανα και πέρσι και να δουλέψω πάνω σε αυτό».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #119 - : Φεβρουάριος 23, 2008, 02:28:14 μμ »
Κόντρα Hayden-Pedrosa
Ο Nicky Hayden απάντησε σκληρά στον Dani Pedrosa για την εξέλιξη της RC212V 
   
 
   
  Οι σχέσεις του Nicky Hayden με τον Dani Pedrosa έχουν φτάσει σε πολύ άσχημο σημείο καθώς συνεχίζεται η κόντρα τους για το ποιος έχει κάνει την καλύτερη δουλειά στην RC212V. Ο Αμερικανός απάντησε στα Ιταλικά Μέσα Ενημέρωσης στην επίθεση του νεαρού Ισπανού, για το ότι δεν κατάφερε να εξελίξει σωστά την μοτοσικλέτα της Honda, ενώ προέτρεψε τον μικρό Dani να κοιτάζει την δική του δουλειά και όχι των άλλων. Ο Ισπανός είχε δηλώσει τότε τα εξής: «Όταν είχε αυτή την ευθύνη δε έκανε καλή δουλειά, άλλα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο από το αναρρώσω γρήγορα ώστε να καλύψω τον χαμένο χρόνο».

Τα λόγια είναι περιττά. Ας δούμε τι δήλωσε ο πρωταθλητής του 2006 στο περιοδικό Motosprint. «Γνωρίζω ότι ο Dani μίλησε άσχημα για εμένα, άλλα δεν με νοιάζει. Δεν ανησυχώ για το τι θα πει για μένα. Κάνω την δουλειά μου και η ομάδα έχει πίστη σε εμένα, ακόμη και αν ο Dani ισχυρίζεται το αντίθετο. Διάβασα κάπου αυτά που είπε και γέλασα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι πρέπει να κοιτάζουν πρώτα από όλα την δουλειά τους, τα προβλήματα τους, και όχι να κοιτάζουν τριγύρω και να κρίνουν τους άλλους».

«Αυτό που έγινε είναι λογικό, διότι ο κόσμος της μοτοσικλέτας είναι γεμάτος υποκρισία. Γι’ αυτό συμπεριφέρομαι διαφορετικά. Εδώ σε αυτό το περιβάλλον, μιλάω μόνο για αγώνες, και αυτό είναι όλο».



Πραγματικά σκληρά τα λόγια του Αμερικανού, ο οποίος έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά την χρονιά σε αντίθεση με τον Pedrosa που ο τραυματισμός του τον έχει αφήσει πίσω. Το θέμα αναμένεται να έχει συνέχεια, καθώς η ομάδα της Repsol Honda σε καμία περίπτωση δεν θα θελήσει να έχει τέτοια κόντρα στην εργοστασιακή ομάδα της. Ο Nicky Hayden ήταν παρόν και στην εκδήλωση της Honda στο Τόκιο μαζί με τον Shinya Nakano. 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης