0 μέλη και 40 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #120 - : Φεβρουάριος 23, 2008, 02:30:29 μμ »
Αντίθετη η Ducati
Η Ducati αντιτάσσεται στην πρόταση των Honda και Yamaha για αλλαγή των κανονισμών στους κινητήρες 
   
 
   
  Στη Jerez κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών οι Ιάπωνες κατασκευαστές παρέδωσαν στην Dorna μια πρόταση για περιορισμό της περιστροφής των κινητήρων στις 19.000 στροφές. Αυτή η πρόταση βρήκε αντίθετη την Ducati, η οποία σε αυτό το σημείο της εξέλιξης έχει τη μοναδική μοτοσικλέτα η οποία μπορεί άνετα να ξεπεράσει αυτόν το ρυθμό περιστροφής.

Οι Ιάπωνες κατασκευαστές προσπάθησαν φέτος με τις πνευματικές βαλβίδες να ανεβάσουν το ρυθμό περιστροφής στους κινητήρες τους πάνω από τις 19.000 στροφές, άλλα αποδείχτηκε ότι κάτι τέτοιο ήταν αρκετά δύσκολο. Η Ducati ως γνωστόν έχει φτάσει σε τόσο υψηλά επίπεδα απόδοσης με το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, το οποίο λειτουργεί απροβλημάτιστα σε υψηλούς ρυθμούς. Βλέποντας λοιπόν τα σκούρα οι Ιάπωνες θέλησαν να βάλουν έναν περιορισμό στον κινητήρα ώστε να μπορούν να πλησιάσουν σε απόδοση το ιταλικό εργοστάσιο, που τους κατατρόπωσε πέρσι.

Ο Filippo Prezioni, τεχνικός διευθυντής της Ducati, ήταν καυστικός ως προς την πρόταση των υπόλοιπων ομάδων. «Ας πούμε ότι οι ιταλικές μοτοσικλέτες με τους Αυστραλούς αναβάτες δεν πρέπει να παίρνουν μέρος στο MotoGP», ανέφερε ο Ιταλός στην Gazzetta dello Sport. «Στην πραγματικότητα, από τότε που στα Superbikes κερδίσαμε με Αυστραλούς και Βρετανούς αναβάτες, θα προσθέσω και αυτά. Σύμπτωση είναι αυτός ο περιορισμός…»

«Θα έλεγα ότι από τη στιγμή που καταφέραμε να βγάλουμε αυτήν την απόδοση με αυτό το σύστημα, το οποίο ταίριαξε ακόμη και στο monster 695, το πρόβλημα του κόστους δεν υπήρχε. Αν μιλήσουμε για ασφάλεια, οι αναβάτες δεν πέφτουν στις ευθείες εδώ και χρόνια, πέφτουν στις στροφές, έτσι η μέγιστη ταχύτητα δεν έχει να κάνει με αυτό το θέμα. Σέβομαι πολύ τους Ιάπωνες και πιστεύω ότι μπορούν να πάνε μπροστά με τα δικά τους σχέδια».

Ο Prezioni έχει στο πλάι του και τον Ichiro Yoda, αρχηγό της Kawasaki. «Με τη μείωση του κυβισμού στα 800cc είχαμε πει ότι οι κανονισμοί δεν θα αλλάξουν για τα επόμενα πέντε χρόνια. Έχουμε ήδη ξοδέψει πολύ χρόνο  και χρήμα για να δημιουργήσουμε τις νέες μοτοσικλέτες και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε κι άλλο. Ο σκοπός ήταν να μειώσουμε την ταχύτητα των μοτοσικλετών στις ευθείες και πλέον είναι πιο αργές, ακόμη και αν τα γυρολόγια πέφτουν. Το να μειώσουμε την απόδοση του κινητήρα δεν έχει νόημα».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #121 - : Φεβρουάριος 25, 2008, 03:12:10 μμ »
MotoGP
From Russia with love
Η Ρωσία έχει σκοπό να φέρει το MotoGP στην Μόσχα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια 
   
     
  Μια ολοκαίνουρια πίστα είναι στα σκαριά λίγο έξω από την πρωτεύουσα της Ρωσίας και πιο συγκεκριμένα στο Vololamsk, 80 χιλιόμετρα από την Μόσχα. Ο project leader της πίστα είναι ο γνωστός από τη θητεία του στη θέση του γενικού διευθυντή στην Αυστριακή πίστα του A1 Ring, Hans Geist.

Με την βοήθεια της Ρωσικής κυβέρνησης άλλα και ξένων χορηγών η πίστα θα ξεκινήσει άμεσα, ενώ την επιμέλεια της σχεδίασης έχει ο γνωστός σχεδιαστής Hermann Tilke. Η πίστα θα είναι προδιαγραφών Formula 1, άλλα οι άνθρωποι του εγχειρήματος δεν βλέπουν ακόμη μια τέτοια προοπτική. Ο Geist φαίνεται να έχει μιλήσει με τον Bernie Ecclestone για την προοπτική ενός Grand Prix, και όλα δείχνουν ότι σε πρώτη φάση δεν θα υπάρξει τέτοιο γεγονός. Αντίθετα στόχος του Geist είναι να φέρει το MotoGP στην Ρωσία και μάλιστα άμεσα.

«Η F1 δεν είναι ο κύριος στόχος αν και στις λεπτομέρειες τα έχουμε βρει με τον Bernie Ecclestone. Αν κάποιοι διοργανωτές θέλουν να φέρουν F1, θα είμαστε χαρούμενοι. Άλλα δεν είμαστε απεγνωσμένοι να πάμε σε αυτό. Η πίστα θα είναι πρότυπο τέχνης για όλες τις μορφές αγώνων. Περιμένουμε το MotoGP και το DTM να έρθουν σε εμάς», ανέφερε ο Αυστριακός.

Η χωρητικότητα της πίστας θα είναι 100.000 θεατές, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμη μέσα στο 2010.

 
OMERTA69!!!

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #122 - : Φεβρουάριος 25, 2008, 03:19:43 μμ »
MotoGP
From Russia with love
Η Ρωσία έχει σκοπό να φέρει το MotoGP στην Μόσχα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια 

Ήδη φαντάζομαι της Ρωσίδες Umbrella-Girls!!!
 :P :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #123 - : Φεβρουάριος 27, 2008, 01:52:25 πμ »
MotoGP
Ας δουλέψουν πιο σκληρά
Ο Casey Stoner επιτέθηκε στα ιαπωνικά εργοστάσια με αφορμή τον περιορισμό στους κινητήρες 
   
 
   
  Ο Casey Stoner υποστήριξε την Ducati ενάντια στην πρόταση των Honda-Yamaha για περιορισμό των στροφών του κινητήρα στις μοτοσικλέτες MotoGP. Στη Jerez οι Honda και Yamaha κατέθεσαν πρόταση στην Dorna για περιορισμό των στροφών του κινητήρα. Η έλευση των «πνευματικών» κινητήρων δεν βελτίωσε την κατάσταση όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα στα ιαπωνικά εργοστάσια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πλησιάσουν την Ducati με το πολύ αποτελεσματικό δεσμοδρομικό της σύστημα.

Βλέποντας, λοιπόν, ότι δεν τα καταφέρνουν, τουλάχιστον για φέτος, οι Ιάπωνες κατασκευαστές θέλησαν με πλάγια μέσα να περιορίσουν τις στροφές του κινητήρα στις 19.000 στροφές, ώστε να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τη Scuderia Ducati. Η αντίδραση από την πλευρά των Ιταλών ήταν άμεση και καυστική, με πρώτον τον Filippo Prezioni, ενώ την συνέχεια έκανε ο Casey Stoner ο οποίος μίλησε για το θέμα στους Times.



«Είναι πολύ απογοητευτικό διότι όλοι είπαν ότι τα αποτελέσματα μου δημιουργήθηκαν από άλλα πράγματα. Ήταν το traction control, ή τα ελαστικά ή η μοτοσικλέτα. Με εξόργισε», ανέφερε ο πρωταθλητής. «Τώρα τα Ιαπωνικά εργοστάσια προσπαθούν φέρουν καινούριους κανονισμούς ώστε να μας υποβαθμίσουν. Σκέπτεστε το μέγεθος του ανθρώπινου δυναμικού που έχουν και όταν συγκρίθηκαν με το Ιταλικό εργοστάσιο άρχισαν να φοβούνται. Προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν πολιτικές μεθόδους για να ρίξουν την Ducati όταν θα έπρεπε να δουλεύουν σκληρά».

 Ο Stoner επικεντρώθηκε και στην σχέση του με τον Valentino Rossi, η οποία περνάει μια μεγάλη κρίση. «Στο ξεκίνημα της σεζόν ήταν μια χαρά και μου αναγνώριζε τις επιτυχίες, ήταν καλά τότε. Άλλα μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν μου ξαναμίλησε. Δεν του άρεσε το γεγονός ότι δεν μπορούσε να με κερδίσει».



Ο Carmelo Ezpeleta από την Μαδρίτη όπου βρίσκεται για ένα συνέδριο της Dorna για την ασφάλεια, δήλωσε για τις επικείμενες αλλαγές στους κανονισμούς. «Ο κανονισμός του traction control δημιουργήθηκε από την επιτροπή ασφάλειας των αναβατών, μεταξύ των οποίων οι Valentino Rossi, Loris Capirossi, Casey Stoner, Marco Melandri και John Hopkins, οι οποίοι συμφώνησαν  ότι θα προσφέρει στην ασφάλεια. Η ιδέα του να μειώσουμε τα ηλεκτρονικά ή μια συγκεκριμένη μονάδα ελέγχου ECU δεν είναι εφαρμόσιμα στην παρούσα φάση. Νομίζω ότι οι καλύτεροι αναβάτες μπορούν να φτάσουν στο μέγιστο επίπεδο οποιοδήποτε κι αν είναι το σύστημα στην μοτοσικλέτα τους».

Ο Ιάπωνας πήρε το... όπλο του

Το θέμα με την πρόταση των Honda και Yamaha έχει πάρει πλέον μεγάλες διαστάσεις και είναι πιθανό να επηρεάσει σημαντικά την πορεία του MotoGP. Οι Ιάπωνες προσπαθούν να σώσουν μια χρονιά, η οποία από ότι φαίνεται έχει τελειώσει εν τη γένεση της, κι αυτό διότι είδαν ότι δεν μπορούν να πλησιάσουν το σύστημα κίνησης των βαλβίδων της Ducati, με τις πνευματικές βαλβίδες στους δικούς τους κινητήρες.

Η δικαιολογία που έχουν είναι η οικονομική σπατάλη πολλών εκατομμυρίων στην εξέλιξη των κινητήρων, κάτι που μάλλον είναι αστείο. Η οικονομική κατάσταση της Honda και της Yamaha δεν μπορεί σε κανένα σημείο να συγκριθεί με αυτή της Ducati. Είναι σαν να συγκρίνεις ένα Super Market με το μπακάλικο της γειτονιάς σου (τουλάχιστο στα οικονομικά μεγέθη). Άρα αυτή η δικαιολογία δεν στέκει.

Τα αγωνιστικά τμήματα, από την άλλη, αυτών των εργοστασίων έχουν αποδείξει ότι μπορούν να παρουσιάσουν πρωτοπόρα συστήματα στις μοτοσικλέτες τους και αν εξελίξουν οποιαδήποτε νέα εφαρμογή με μεγάλη ευκολία. Μην μου πει κανείς ότι το HRC μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε αγωνιστικό τμήμα στους αγώνες μοτοσικλέτας. Θα τρελαθώ. Ακόμη και αν η Ducati Corse τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί αρκετά.

Οι αντιδράσεις της Ducati είναι δικαιολογημένες, άλλα η ιστορία έχει αποδείξει ότι το μεγάλο ψάρι συνήθως τρώει το μικρό, ακόμη και στους αγώνες μοτοσικλέτας. Οι Ιταλοί προσπαθούν να πείσουν τους Ιάπωνες ότι είναι ικανοί να παρουσιάσουν ένα σύστημα αντάξιο του δεσμοδρομικού χωρίς να χρησιμοποιήσουν πλάγιες μεθόδους. Απλά χρειάζεται χρόνος και δουλειά ώστε να φτάσουν στα επίπεδα της Desmosedici, κάτι που μάλλον δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν οι Ιάπωνες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Honda και η Yamaha θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να μην χάσουν ακόμη μια χρονιά.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #124 - : Φεβρουάριος 29, 2008, 01:41:26 μμ »
MotoGP
Crash Test
Ο Dani Pedrosa ετοιμάζεται για το ποιο κρίσιμο δοκιμαστικό του φετινού χειμώνα 
   
 
   
  Ο νεαρός Ισπανός Dani Pedrosa θα επιστρέψει στην δράση σήμερα στις νυχτερινές δοκιμές του Κατάρ με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να βγάλει όλο το πρόγραμμα. Ο αναβάτης της Repsol Honda τραυματίστηκε στις πρώτες δοκιμές του 2008 στην Μαλαισία και από τότε προσπαθεί να αναρρώσει ώστε να είναι έτοιμος για την έναρξη του πρωταθλήματος. Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκε στα επίσημα δοκιμαστικά της Jerez και συμπλήρωσε μερικούς γύρους στην Ισπανική πίστα, άλλα χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο, καθώς δεν ήταν 100% έτοιμος.

Το διήμερο στο Κατάρ είναι αρκετά κρίσιμο για τον 22χρονο αναβάτη καθώς θα είναι η τελευταία του ευκαιρία να αλλάξει κάτι στην μοτοσικλέτα του πριν την έναρξη της χρονιάς. Το βάρος της εξέλιξης όλο αυτό το διάστημα που έμεινε εκτός έπεσε στον Nicky Hayden, ο οποίος έκανε τα –πάντ5α για να φέρει τον «πνευματικό» κινητήρα της Honda σε υψηλό επίπεδο, άλλα αυτό δεν καθησυχάζει τον πρωταθλητής 125cc και 250cc.

Το Pit-Lane στην πίστα του Losail θα ανοίξει σήμερα το απόγευμα και για δύο ημέρες οι αναβάτες θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στις απαιτητικές συνθήκες της νυχτερινής οδήγησης.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #125 - : Φεβρουάριος 29, 2008, 01:42:16 μμ »
Το πήρε πάνω του ο Rossi
Ο Valentino Rossi πήρε την κατάσταση στα χέρια του μετά το σκάνδαλο της φοροδιαφυγής 
   

   
  Τους προηγούμενους μήνες παρακολουθήσαμε το σίριαλ της οικονομικής υπόθεσης του Valentino Rossi με τις Ιταλικές αρχές. Το θέμα έληξε οριστικά την προηγούμενη εβδομάδα με την καταβολή από μεριάς Rossi του ποσού των 35 εκατομμυρίων ευρώ ώστε να λάβει τέλος το θέμα που τον απασχόλησε το 2007, ενώ ήταν υποχρεωμένος να επιστρέψει στην Ιταλία.

Με όλη αυτή την κατάσταση ο Ιταλός αποφάσισε να αφήσει στην τύχη πάλι το θέμα της διαχείρισης του ονόματος του και των οικονομικών του, ιδρύοντας μια καινούρια εταιρία την οποία θα διαχειρίζεται αποκλειστικά ο ίδιος. Η εταιρία θα ονομάζεται VR/46 Srl και θα έχει τον έλεγχο των χορηγών, των συμβολαίων και του δημόσιου image του Ιταλού, ενώ η έναρξη της έγινε στις 14 Φεβρουαρίου, μόλις δυο ημέρες μετά τον διακανονισμό με τις Ιταλικές αρχές.

Η VR/46 έχει έδρα στο Pesaro, πολύ κοντά στην Tavullia, το χωριό που γεννήθηκε ο Rossi, αντικαθιστώντας την παλιά εταιρία που είχε στο Λονδίνο, την Great White London. Τη εταιρία θα διευθύνει ο ίδιος ο Rossi, ενώ υπάρχουν εικασίες ότι θα έχει την βοήθεια του Gibo Badioli, τον οποίο όρισε ο Davide Brivio ως manager του Ιταλού.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #126 - : Φεβρουάριος 29, 2008, 08:14:52 μμ »
να κανω μια ερωτηση....??

πιστα στην ελλαδα θα δουμε ποτε??? :thnk: :thnk:


και τωρα γελαμε... :D :D :D :hha% :hha% :hha% :hha% :hammer

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #127 - : Φεβρουάριος 29, 2008, 09:31:02 μμ »
basika opos to eipes tora gelame tetoiou beilinekous nomizo oti ta paidia mas an doun mikroterh isos pros rodo meria isos :bye:
OMERTA69!!!

*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #128 - : Φεβρουάριος 29, 2008, 09:37:02 μμ »
Casey Stoner: «Σαν να παίζω Need for Speed”


Αυτές ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Αυστραλού αναβάτη μετά από τον καταπληκτικό χρόνο που σημείωσε στην πρόβα τζενεράλε πρίν τον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία του πρωταθλήματος των Moto gp που θα διεξαχθεί στις 9/3. 
 

 «Η πρώτη εντύπωση είναι σα να παίζω το "Need for Speed"!», δήλωσε ο νεαρός αναβάτης της Ducati Marlboro και πρόσθεσε: «Σίγουρα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει. Δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο, απλά διαφορετικό. Το πιο αξιοσημείωτο πράγμα είναι ότι με λιγότερη ορατότητα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις ατέλειες που υπάρχουν στην πίστα, πρέπει να έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από αυτή που σου υποδεικνύει το ένστικτό σου. Δεν είναι κακή η αρχή».

Μετά από μόλις 14 γύρους κατάφερε να σημειώσει χρόνο 1'55"368 και μέχρι το τέλος της βραδιάς κέρδισε κάποια χιλιοστά ακόμα φτάνοντας στο 1'55"330.

Ήταν ο καλύτερος χρόνος της βραδιάς, πολύ κοντά σε αυτόν που έδωσε την pole position στον Rossi το 2007 και ένα δευτερόλεπτο καλύτερος από το ρεκόρ πίστας που έχει σημειώσει ο ίδιος.

Οι δοκιμές θα συνεχιστούν το βράδυ της Παρασκευής.
Aναλυτικά οι χρόνοι:
1. Casey Stoner (Ducati Marlboro) - 1.55.330 / 61 γύροι
2. Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) - 1.56.019 / 77 γύροι
3. Randy De Puniet (Honda LCR) - 1.56.062 / 88 γύροι
4. Andrea Dovizioso (Honda JiR Scot) - 1.56.121 / 81 γύροι
5. James Toseland (Yamaha Tech3) - 1.56.251 / 90 γύροι
6. Alex De Angelis (Honda San Carlo) - 1.56.571 / 69 γύροι
7. John Hopkins (Kawasaki Monster) - 1.56.614 / 71 γύροι
8. Dani Pedrosa (Repsol Honda) - 1.56.621 / 72 γύροι
9. Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 1.56.749 / 82 γύροι
10. Colin Edwards (Yamaha Tech3) - 1.56.762 / 82 γύροι
11. Toni Elias (Alice Ducati) - 1.57.007 / 85 γύροι
12. Nicky Hayden (Repsol Honda) - 1.57.010 / 91 γύροι
13. Shinya Nakano (Honda San Carlo) - 1.57.223 / 79 γύροι
14. Chris Vermeulen (Rizla Suzuki) - 1.57.522 / 80 γύροι
15. Loris Capirossi (Rizla Suzuki) - 1.57.551 / 66 γύροι
16. Marco Melandri (Ducati Marlboro) - 1.57.593 / 70 γύροι
17. Sylvain Guintoli (Alice Ducati) - 1.57.644 / 66 γύροι
18. Anthony West (Kawasaki Monster) - 1.57.787 / 51 γύροι
 

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #129 - : Μάρτιος 01, 2008, 02:50:50 μμ »
MotoGP
Φύλαγε τα ρούχα σου…
Οι John Hopkins και Dani Pedrosa μπήκαν επιφυλακτικά στην πίστα του Losail 
   
     
  «Όποιος καεί από τον χυλό φυσάει και το γιαούρτι», λέει ο πάνσοφος λαός μας και στην περίπτωση των Hopkins και Pedrosa ισχύει απόλυτα. Οι δυο αναβάτες που τραυματίστηκαν νωρίτερα στη χρονιά έφτασαν στο Κατάρ «σχεδόν» έτοιμοι. Το νυχτερινό δοκιμαστικό πήγε αρκετά καλά και για τους δύο, ιδιαίτερα για τον Αμερικανό της Kawasaki, ο οποίος προσπάθησε να βάλει τον πόνο του στην άκρη και να γράψει μερικούς γύρους ώστε να φέρει την ZX-RR στα μέτρα του.



Ο «Hopper» αποφάσισε να μην μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και να γράψει αρκετά χιλιόμετρα στη σέλα της μοτοσικλέτας του. Αφορμή φυσικά ήταν και η εμπειρία της νυχτερινής οδήγησης, την οποία θα έπρεπε να πάρει μια πρώτη γεύση πριν από τον αγώνα την επόμενη Κυριακή. Ο Αμερικανός βρήκε πολλά θετικά στην νυχτερινή οδήγηση και το διασκέδασε την Πέμπτη. «Είναι ωραία. Φυσικά τα πράγματα είναι διαφορετικά, άλλα διασκέδασα πολύ την οδήγηση. Πρέπει να συνηθίσεις λίγο τις σκιές, κυρίως όταν στρίβεις και νομίζεις ότι κάποιος είναι δίπλα σου, άλλα το συνηθίζεις. Στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα γιατί βλέπεις μόνο την πίστα».



Πολλά κοινά στοιχεία με τον Hopkins έχει και ο Dani Pedrosa, ο οποίος έχει να στήσει την μοτοσικλέτα του όσο το δυνατό συντομότερα, να αποκτήσει ξανά την φυσική του κατάσταση και να δοκιμάσει τις νυχτερινές συνθήκες. «Ήταν αρκετά δύσκολο βράδυ. Δυσκολευτήκαμε με την μοτοσικλέτα, δεν βρήκαμε το κατάλληλο στήσιμο. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να ετοιμάσουμε ένα αρχικό στήσιμο για το διήμερο εδώ την επόμενη εβδομάδα. Σε σχέση με την Jerez, η φυσική μου κατάσταση έχει βελτιωθεί. Ακόμη πονάω στο φρενάρισμα και το χέρι μου έχει πρηστεί, άλλα είναι καλύτερα από ότι στην Jerez».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #130 - : Μάρτιος 05, 2008, 12:30:00 μμ »
MotoGP
Ελπίδες για κάτι καλό
Η ομάδα της Rizla Suzuki πηγαίνει στο Κατάρ με την ελπίδα να έχουν λυθεί τα προβλήματα στην GSV-R 
   
 
   
  Οι νυχτερινές δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα για τους δύο αναβάτες της Rizla Suzuki, Loris Capirossi και Chris Vermeulen. Και οι δυο δυσκολεύτηκαν να βρουν ένα καλό στήσιμο στην μοτοσικλέτα τους, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν τα ελαστικά της Bridgestone. Τόσο ο Ιταλός, όσο και ο Αυστραλός δοκίμασαν μεγάλο αριθμό ελαστικών για να βρουν το κατάλληλο, άλλα το κρύο που επικράτησε τις νυχτερινές ώρες δεν άφησε τα ελαστικά να λειτουργήσουν κανονικά.

Μόλις την τελευταία ημέρα κατάφεραν να κατεβάσουν το γυρολόγιο τους, με τον Vermeulen να ανεβαίνει μέχρι την 8η θέση της κατάταξης. Παρόλα αυτά η εξομοίωση αγώνα έδειξε πολύ ενθαρρυντικά πράγματα και ο Αυστραλός είναι σε θέση να παλέψει για ένα καλό αποτέλεσμα. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το πρώτο διήμερο. Έχουμε κάνει πολλές δοκιμές από το τέλος της περασμένης σεζόν και τώρα έχουμε μια καλή βάση με την μοτοσικλέτα του 2008, έτσι περιμένουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Ο Ιταλός βετεράνος Loris Capirossi για πρώτη φορά θα αγωνιστεί με τα χρώματα της Suzuki και θέλει να ευχαριστήσει την ομάδα και τους φίλους του. «Αυτός θα είναι εξαιρετικός αγώνας για μένα καθώς είναι η πρώτη μου εμφάνιση με την Suzuki και πραγματικά ανυπομονώ γι’ αυτό, καθώς είναι συναισθηματική στιγμή για μένα. Νιώθω ήδη μέρος της οικογένειας της Suzuki και κάνουν τα πάντα για να με βοηθήσουν. Θα χρησιμοποιήσουμε τις ημέρες δοκιμών για να βελτιώσουμε τα πράγματα, άλλα είμαι σίγουρος στον νυχτερινό αγώνα θα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #131 - : Μάρτιος 06, 2008, 10:55:02 μμ »
MotoGP
Με το παλιό RC212V
Η Honda αποφάσισε να φέρει στο Losail και το περσινό μοντέλο RC212V   
   
 
   
  Στα αυριανά δοκιμαστικά στο Losail η Honda αποφάσισε να επιστρατεύσει και το περσινό της πρωτότυπο, ώστε να έχει ένα μέτρο σύγκρισης. Μετά τις πρόσφατες δοκιμές και την καλή παρουσία της περσινής μοτοσικλέτας των δορυφορικών ομάδων, το HRC έφερε στο Κατάρ και τις «παλιές» μοτοσικλέτες ώστε να πάρει την τελική απόφαση, με ποια μοτοσικλέτα θα αγωνιστεί το Κατάρ.

Στις πρώτες δοκιμές οι Hayden και Pedrosa θα χρησιμοποιήσουν τη περσινή RC212V και θα προσπαθήσουν να συλλέξουν πληροφορίες τις οποίες θα συγκρίνουν με το φετινό μοντέλο. Ο Dani Pedrosa ανέφερε ότι η απόφαση αυτή ήταν αποκλειστικά της ομάδας. «Αυτή τη στιγμή πρέπει να το συγκρίνουμε, γι’ αυτό φέρνουμε και τις δυο μοτοσικλέτες».

Οι μηχανική της Repsol συνεργάστηκαν με αυτούς των δορυφορικών ομάδων ώστε να στήσουν την μοτοσικλέτα και να περάσει φυσικά τον τεχνικό έλεγχο. Να θυμίσουμε ότι επιτρέπεται ο τεχνικός έλεγχος σε πάνω από δύο μοτοσικλέτες ανά αγώνα.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #132 - : Μάρτιος 06, 2008, 10:55:44 μμ »
MotoGP
Αδρεναλίνη
Η αδρεναλίνη είναι το καλύτερο φάρμακο για τον τραυματισμό στο πόδι του John Hopkins 
   

   
  Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για τον John Hopkins δεν θα είναι όπως τον είχε ονειρευτεί. Ο Αμερικανός πέρσι πήρε την μεγάλη απόφαση να αφήσει την Suzuki μετά από πέντε χρόνια και να πάει στην ομάδα της Kawasaki. Οι πρώτες δοκιμές είχαν θετικά αποτελέσματα άλλα ο τραυματισμός του στο Philip Island τον έφερε πίσω.

Παρόλα αυτά ο «Hopper» είναι αισιόδοξος για την πρώτη του εμφάνιση με την Kawasaki στο Κατάρ και το σίγουρο είναι ότι η αδρεναλίνη του αγώνα θα τον κάνει να ξεχάσει τον πόνο. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την έναρξη της χρονιάς. Αισθάνομαι ότι ο τραυματισμός μου θα είναι καλύτερα την ημέρα του αγώνα καθώς ο πόνος έχει υποχωρήσει αρκετά σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα».



«Ξεκουράστηκα αρκετά τις τελευταίες ημέρες, το οποίο με βοήθησε, και έκανα μικρές ασκήσεις να γυμνάσω τους μύες οι οποίες βελτίωσαν την κατάσταση δραματικά. Αισθάνομαι καλά. Συν του ότι, μόλις η αδρεναλίνη ανέβει, γνωρίζω ότι θα είμαι έτοιμος να ξεκινήσω. Όσον αφορά την μοτοσικλέτα. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος. Κάναμε πολλά βήματα μπροστά με το ελαστικό αγώνα και με μερικά άλλα πράγματα στις τελευταίες δοκιμές και είμαι έτοιμος να πάω στον πρώτο αγώνα με την Kawasaki».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #133 - : Μάρτιος 06, 2008, 10:57:02 μμ »
MotoGP
Συνέντευξη Τύπου Πέμπτης 6/3
Η πρώτη Συνέντευξη Τύπου των αναβατών του MotoGP στην πίστα του Losail 
   
 
   
  Η χρονιά ξεκίνησε και επίσημα το απόγευμα στο Κατάρ με τους αναβάτες του MotoGP να δίνουν την καθορισμένη συνέντευξη Τύπου. Ο πρωταθλητής Casey Stoner, o Valentino Rossi, ο Dani Pedrosa, ο Loris Capirossi και ο John Hopkins εμφανίστηκαν στην αίθουσα συνεντεύξεων της πίστας και μίλησαν για τον χειμώνα, τις δοκιμές και τον αγώνα. Σε αυτό που συμφώνησαν όλοι ήταν η ανυπομονησία τους να ξεκινήσει το πρωτάθλημα.

Casey Stoner (Ducati Marlboro): «Στο τέλος δεν ξεκουράστηκα αρκετά τον χειμώνα διότι ήταν πολλή σφικτή περίοδος προετοιμασίας, έτσι τώρα ανυπομονώ να αγωνιστώ. Με τον τραυματισμό, τέντωσα τον σύνδεσμο στον ώμο μου και η κλείδα έχει κολλήσει πλήρως. Ήταν ακόμη ευαίσθητο όταν άρχισαν οι δοκιμές άλλα έκανα πολλή δουλειά και νομίζω ότι είμαι κοντά στο 100% τώρα».
«Οι δοκιμές πήγαν καλά και ελπίζουμε να μειώσουμε τις αδυναμίες μας σε συγκεκριμένα σιρκουί που είχαμε πέρσι. Προσεγγίζω την χρονιά με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχέση με πέρσι. Εντυπωσιάστηκα από μερικούς νέους στις δοκιμές άλλα πιστεύω ότι οι κύριοι αντίπαλοι μου θα είναι οι παρόντες».

Dani Pedrosa (Repsol Honda): «Λόγω του τραυματισμού δεν έχω κάνει αρκετή δουλειά στην πίστα και έπρεπε να δουλέψω σπίτι. Δεν είμαι στο 100% ακόμη άλλα αισθάνομαι καλύτερα από την προηγούμενη εβδομάδα. Ο πρώτος αγώνας θα είναι ο πιο δύσκολος άλλα μετά έχομε λίγο χρόνο για να συνέλθουμε πριν από την Jerez. Ο νυχτερινός αγώνας θα είναι ενδιαφέρον. Αν και υπάρχουν μερικές σκιές δεν είναι άσχημα. Την πρώτη ημέρα τα μάτια μου πόναγαν διότι πρέπει να συγκεντρωθείς πολύ, άλλα η δεύτερη ημέρα ήταν μια χαρά».

Valentino Rossi (Fiat Yamaha): «Όταν ξεκινά η σεζόν υπάρχει ενδιαφέρον για το επίπεδο των ανταγωνιστών και έχουμε μια καλή βάση από τις δοκιμές. Είμαι χαρούμενος με τα ελαστικά της Bridgestone άλλα είναι αρκετά διαφορετικά έτσι κάναμε πολλή σκληρή δουλειά. Παρόλα αυτά οι προοπτικές είναι υψηλές. Η Yamaha έχει κάνει εκπληκτική δουλειά και η μοτοσικλέτα είναι πολλή καλή και γρήγορη, έτσι ανυπομονώ για τον αγώνα. Ο Casey ήταν καλός σε σχεδόν όλους τους αγώνες πέρσι έτσι γνωρίζουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Με τους νέους αναβάτες που ήρθαν ίσως η μάχη να είναι πιο ανοιχτή φέτος».

John Hopkins (Kawasaki MotoGP): «Είχα ένα μεγάλο ατύχημα στις δοκιμές του Philip Island και κατέληξα με κατεστραμμένο τον μυ στη βουβωνική χώρα. Είναι ένας μυς που χρησιμοποιούμε αρκετά και είναι δύσκολο να κρατήσεις την φυσική σου κατάσταση σε υψηλά επίπεδα. Οι άνθρωποι της Kawasaki είναι υπέροχοι άλλα ακόμη δεν έχω κάνει αρκετές δοκιμές όπως θα ήθελα».

«Όταν η θερμοκρασία πέσει τη νύχτα είδαμε ότι μπορεί να έχει αρκετό κρύο, έτσι μπορεί να δυσκολευτούμε να ζεσταθούμε, άλλα νομίζω ότι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά με τον φωτισμό».

Loris Capirossi (Rizla Suzuki): «Αυτή είναι η 19η χρονιά μου έτσι έχω συνηθίσει την αίσθηση και είμαι έτοιμος να έχω μια καλή σχέση με την ομάδα. Ακόμη δεν έχουμε φέρει τα πράγματα στο επίπεδο που θέλουμε άλλα σκοπεύουμε να βελτιωθούμε στον αγώνα και έχω αυτοπεποίθηση. Νιώθω άνετα με την νυχτερινή οδήγηση και οι συνθήκες θα είναι ίδιες για όλους».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #134 - : Μάρτιος 08, 2008, 02:24:20 πμ »
MotoGP
MotoGP FP2: Θρίλερ
Ο Casey Stoner έγραψε τον ταχύτερο γύρο, άλλα το ατύχημα του Dani Pedrosa άναψε τα αίματα 
   
 
   
  Στο Κατάρ είχαμε και επίσημα το πρώτο αρνητικό συμβάν στην πίστα. Στα μέσα του session o Dani Pedrosa στην προσπάθεια του να περάσει τον Valentino Rossi, βρήκε στον πίσω τροχό της Yamaha του «Γιατρού» με αποτέλεσμα να πέσει άσχημα και να χτυπήσει εκ νέου στο τραυματισμένο του χέρι. Ο ισπανός έμεινε απορημένος στο χορτάρι της πίστας για την κίνηση του Rossi, ο οποίος φέρεται να έκοψε ρυθμό την στιγμή που τον ακολουθούσε ο αναβάτης της Repsol Honda. Τώρα τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα για τον 22χρονο Ισπανό, καθώς ήδη αγωνιζόταν με πόνους στο χέρι του.

Stoner με δυσκολία

Κατά τα άλλα τον ταχύτερο γύρο έγραψε πάλι ο Casey Stoner με την Ducati. Ο Αυστραλός συμπλήρωσε μόλις 17 γύρους και στο 12ο του πέρασμα σημείωσε το 1.55.442 το οποίο ήταν αρκετό να του δώσει την πρώτη θέση. Ο αναβάτης όμως που έκλεψε την παράσταση ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος με ένα εντυπωσιακό σερί πέντε εκπληκτικών γύρων, κατάφερε να πλησιάσει στο 0,011 πίσω από τον Πρωταθλητή.


Ο καλύτερος rookie

Ο Ισπανός σε όλους τους γρήγορους γύρους του έφτανε στο τελευταίο split αρκετά μπροστά, άλλα στο τελευταίο κομμάτι δεν μπορούσε να περάσει τον Stoner. Ο Αυστραλός φαίνεται έκανε τόσο καλό τελευταίο split που σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να το φτάσει ο Lorenzo. Πάντως οι δυο τους έδωσαν μια γεύση για το τι θα επακολουθήσει το διήμερο στο Losail.

Είναι τρελός ο Βρετανός

Ο James Toseland συνεχίζει να εκπλήσσει με τις επιδόσεις του και αυτή τη φορά ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης. Ο Βρετανός έχει «κουμπώσει» στην M1 και πλέον μπορεί άνετα να κινηθεί στα επίπεδα των πρωτοπόρων. Μάλιστα τόσο ο ίδιος όσο και ο Colin Edwards κατάφεραν να ανέβουν στην πρώτη πεντάδα και να αφήσουν την εργοστασιακή Yamaha του Rossi στις πιο πίσω θέσεις.


Εκπληκτικός ο Toseland

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν δυο rookies από τα 250cc, οι Andrea Dovizioso και Alex De Angelis. Οι δυο νεαροί αναβάτες εκτός των καταπληκτικών επιδόσεων τους κράτησαν ψηλά την τιμή της Honda, καθώς τα εργοστασιακά Repsol Honda έμειναν σε ρηχά νερά. Ο Randy De Puniet ήταν 7ος, ενώ οι Vermeulen, Rossi και Capirossi έκλεισαν την πρώτη δεκάδα. Ο Valentino Rossi για μια ακόμη φορά δεν κατάφερε να δείξει κάτι καλό και αν αναλογιστούμε τις επιδόσεις του teammate του τότε μάλλον θα πρέπει να είναι προβληματισμένος.

Πολύ πίσω

Απογοήτευση και για τον Nicky Hayden, ο οποίος στην καλή του προσπάθεια είχε μια έξοδο, η οποία του τον άφησε στην 13η θέση της κατάταξης. Ο Marco Melandri ήταν μόλις 14ος, ενώ πτώση σημείωσε και ο Anthony West με την Kawasaki. Πολύ πίσω, στην 16η θέση έμεινε και η δεύτερη Kawasaki του John Hopkins.


Οι ξύστρες του Melandri έβγαζαν σπίθες

Ένα πρώτο συμπέρασμα που μπορεί να βγει όσον αφορά τα ελαστικά είναι ότι τα Michelin έχουν ένα μικρό προβάδισμα. Στην πρώτη δεκάδα υπάρχουν πέντε αναβάτες της Γαλλικής φίρμας, η οποία φαίνεται να αποδίδει σε αυτές τις συνθήκες. Παρόλα αυτά η Bridgestone έχει σε αυτό το session ότι μπορεί να ακολουθήσει την Michelin και με τον Casey Stoner να περάσει μπροστά.

 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης