0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #135 - : Μάρτιος 09, 2008, 05:10:37 πμ »
MotoGP QP: Τρία στα τρία
Μόνο ο Valentino Rossi δεν κατάφερε να ανέβει στην πρώτη σειρά εκκίνησης από τους αναβάτες της Yamaha   
   
   
  Η πρώτη κατατακτήρια περίοδος του MotoGP ολοκληρώθηκε με τον νεαρό Jorge Lorenzo να γράφει τον καλύτερο χρόνο. Ο Ισπανός της εργοστασιακής Yamaha Fiat στην τελευταία του προσπάθεια έσπασε τα χρονόμετρα και κατέβηκε στο εκπληκτικό 1.53.927, πάνω από ένα δευτερόλεπτο διαφορά από την περσινή pole position. Ο Lorenzo είχε όλο το διήμερο καλό ρυθμό και απέδειξε στις κατατακτήριες ότι μπορεί να βάλει φωτιά στο πρωτάθλημα από τον πρώτο κιόλας αγώνα. 

Yamaha παντού

Την καταπληκτική περίοδο δοκιμών για την Yamaha ολοκλήρωσαν οι James Toseland και Colin Edwards. Οι αναβάτες της Yamaha Tech3 απέδειξαν ότι το πακέτο τους λειτουργεί και μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ιδιαίτερα καλή εμφάνιση ήταν αυτή του James Toseland, ο οποίος όχι μόνο κατάφερε να ανέβει στην πρώτη σειρά εκκίνησης στον πρώτο του αγώνα, άλλα άφησε πίσω του ονόματα όπως ο Valentino Rossi και Casey Stoner.

O Πρωταθλητής ξεκίνησε πολύ δυνατά το σκέλος άλλα τελικά υπέκυψε στην ανωτερότητα της Michelin και του Lorenzo. Ο Αυστραλός προσπάθησε να κατακτήσει την πρώτη pole position της χρονιάς, άλλα η Bridgestone ακόμη δεν έχει λύσει το πρόβλημα με το qualifier ελαστικό της. Το σπάνιο θέαμα είναι ότι θα δούμε τον Stoner να ξεκινάει από την δεύτερη σειρά εκκίνησης.

Μαζί του θα βρίσκονται δυο Honda. Ο Randy De Puniet επιβεβαίωσε την καλή του κατάσταση και ανέβηκε στην 5η θέση, ενώ πίσω του έμεινε ο Nicky Hayden, ο οποίος διέσωσε ένα πολύ άσχημο διήμερο. Ο Αμερικανός πάντα με το qualifier της Michelin ήταν ταχύς, άλλα αυτό δεν του φτάνει για τον αγώνα.

Απογοήτευση αλλά...

Στην 7η θέση έμεινε ο Valentino Rossi με την εργοστασιακή Yamaha. Το ότι τα μαλακά ελαστικά της Bridgestone δεν ήταν στο ίδιο επίπεδο με αυτά της Michelin το γνωρίζαμε, απλά περιμέναμε περισσότερα από τον «Γιατρό». Αύριο θα προσπαθήσει να διατηρήσει έναν καλό ρυθμό και να εκμεταλλευτεί το καλό ελαστικό αγώνα των Ιαπώνων. Πάντως η εικόνα των τριών Yamaha στην πρώτη σειρά σίγουρα θα προβλημάτισε τον Ιταλό.

Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Dani Pedrosa, Andrea Dovizioso και John Hopkins, με τον Ισπανό να ξεπερνάει την πτώση του και να συνεχίζει σχετικά καλά την προσπάθεια του.  Εκτός δεκάδας έμειναν τα δυο Rizla Suzuki, ενώ και οι Honda του Gresini απέτυχαν να βρουν έναν καλό ρυθμό στις συνθήκες της πίστας.

Η εκδίκηση των 250cc

Ο Jorge Lorenzo πραγματικά πήρε την ταυτότητα του Casey Stoner σε αυτή την πρώτη μάχη. Ο Ισπανός είναι γεννημένος πρωταθλητής και το απέδειξε με την εκπληκτική του επίδοση στις κατατακτήριες. Πολλή καλή επίδοση και για τον James Toseland, ο οποίος όχι μόνο πέρασε τον teammate του Colin Edwards, άλλα παραλίγο να κατακτήσει και την pole position. Οι Βρετανοί πάντως μπορούν να στηρίζονται πάνω του διότι δείχνει στοιχεία υψηλού επιπέδου.

Απογοήτευση για τον Valentino Rossi, ο οποίος είδε τις Yamaha με τα Michelin να κυριαρχούν. Πάντως ο αγώνας αύριο αναμένεται να έχει διαφορετική εξέλιξη καθώς ο ρυθμός του Ιταλού είναι πολύ καλύτερος και σίγουρα τα Bridgestone θα αποδώσουν καλύτερα. Προσοχή στους Dovizioso και De Puniet, ενώ το ερωτηματικό εξακολουθούν να παραμένουν τα εργοστασιακά Honda Repsol, με τους Hayden και Pedrosa. Είδωμεν…

 
OMERTA69!!!

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #136 - : Μάρτιος 09, 2008, 06:57:59 μμ »
Ενιάμιση η ώρα σήμερα θα λυθούν οι απορίες μας :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #137 - : Μάρτιος 10, 2008, 12:06:25 μμ »
MotoGP
Οι δηλώσεις μετά τον αγώνα
Μετά τον 1ο αγώνα της χρονιάς στο Καταρ οι μεγάλοι πρωταγωνιστές μιλάνε για την εμπειρία τους 
   
   
   
  Μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς οι μεγάλοι πρωταγωνιστές μίλησαν για το αποτέλεσμα, τις προσδοκίες τους και τις σκέψεις τους για το μέλλον. Όλοι έδειξαν πολύ ευτυχισμένοι εκτός φυσικά του Valentino Rossi που έδωσε πρόσταγμα επανεκκίνησης της προσπάθειας της ομάδας. Ας δούμε τις δηλώσεις τους αναλυτικά:


Case Stoner
Αυτή ήταν μια τέλεια εκκίνηση, αλλά η αρχή δεν είναι το παν. Η νίκη στον πρώτο αγώνα δεν σημαίνει ότι θα κερδίσεις το πρωτάθλημα, αλλά σίγουρα βοηθάει πολύ. Οι επόμενοι αγώνες δεν μας ταιριάζουν τόσο πολύ αλλά νομίζω ότι μπορούμε να περιορίσουμε τη ζημιά και ίσως να πάμε και καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε. Θα δούμε…

Νόμιζα ότι ο αγώνας θα είναι πολύ πιο δύσκολος για εμάς σήμερα. Στην αρχή δεν είχα πολύ καλή αίσθηση της μοτοσικλέτας και δεν φαινόταν ότι όλα δούλευαν σωστά, άλλα όταν όλοι άρχισαν να χάνουν ρυθμό αντιλήφθηκα ότι θα μπορούσα να βρίσκομαι μπροστά. Έτσι αποφάσισα να πιέσω λίγο περισσότερο και τελικά κατάφερα να κερδίσω πλεονέκτημα. Η αλήθεια είναι ότι όλοι οδηγούσαν πολύ καλά και οι rookies ήταν απίστευτοι. Φοβήθηκα στους πρώτους γύρους.

Σήμερα ήταν όλα φανταστικά και καταφέραμε να πάρουμε την 1η νίκη στον 1ο αγώνα για μια ακόμη φορά. Στην αρχή ο αγώνας ήταν «τρελός», απίστευτος, αλλά φαντάζομαι και πολύ ωραίος να τον βλέπεις.

Νομίζω ότι πολύς κόσμος δεν περίμενε να μας δει τόσο δυνατούς σήμερα. Ξέρεις, υπήρχαν πολλοί που έγραφαν πολύ καλούς χρόνους. Ήμασταν δυνατοί στις ελεύθερες δοκιμές αλλά τα ελαστικά μας δεν λειτουργούσαν άψογα. Νομίζω ότι θα είναι πολύ καλύτερα σε θερμότερες συνθήκες.


Jorge Lorenzo
Είμαι πολύ χαρούμενος. Προφανώς η νίκη θα ήταν καλύτερη αλλά η Ducati και ιδίως ο Casey Stoner ήταν ταχύτερος από εμάς. Του άξιζε αυτή η νίκη. Μέχρι το μέσω του αγώνα είχαμε παραπλήσιο ρυθμό και πίστευα ότι θα πάει έτσι μέχρι το τέλος, αλλά μετά το χέρι μου βάρυνε υπό την πίεση του αγώνα. Έπειτα από την αρχική ένταση για το ντεμπούτο μου ένοιωσα κουρασμένος προς το τέλος του αγώνα και έχασα το ρυθμό μου.

Σήμερα είχαμε μια ευκαιρία να κερδίσουμε αλλά δε τα καταφέραμε επειδή ο Stoner πήγε πραγματικά πολύ γρήγορα και άξιζε περισσότερο αυτή τη νίκη. Αλλά ας μην συζητάμε για πρωτάθλημα, μπορεί να πάμε στη Jerez και να είμαστε στην 10η θέση ή σε καλύτερη από τη σημερινή. Τα αποτελέσματα πρέπει να κοιτάμε.


Dani Pedrossa
Δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση. Την προηγούμενη εβδομάδα εδώ ήμουν χειρότερος σε όλα τα σημεία . Αντιμετωπίζαμε πολλά προβλήματα με τη μοτοσικλέτα και αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε την περσινή μοτοσικλέτα και διαφορετικό σασί. Η δουλειά στο γκαράζ γινόταν σε τρελούς ρυθμούς.

Έτσι αυτό το αποτέλεσμα ανήκει στην ομάδα. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ τόσους ανθρώπους να δουλεύουν τόσο σκληρά, οπότε τους χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ.


Andrea Dovizioso
Ήταν τόσο καλό που στο τέλος δάκρυσα από τη χαρά μου. Το να κερδίσω τον Valentino στον πρώτο μου αγώνα με έκανε πολύ ευτυχισμένο. Ειλικρινά δεν πίστεψα ότι θα μπορούσα να βρεθώ στο βάθρο επειδή από την αρχή έβλεπα που ήταν τα όρια μου σε σχέση με τους μπροστινούς και ήξερα ότι δεν μπορούσα να πιέσω άλλο. Στην αρχή πίεσα πάρα πολύ και κατάφερα να μείνω με τους πρώτους αλλά πήρα πολλά ρίσκα. Ωστόσο αυτό με βοήθησε να είμαι κοντά στον Valentino στους τελευταίους γύρους.

Ο Pedrosa κατάφερε να ξεφύγει, αλλά το ότι κατάφερα να παραμείνω μπροστά από τον Valentino ήταν ήδη πολύ καλό για εμένα. Σήμερα κάναμε καταπληκτική δουλειά. Αυτό το διήμερο αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα αλλά στον αγώνα φάνηκε η δουλειά που κάναμε στην διάρκεια του χειμώνα. Πρέπει να ευχαριστήσω όλους ανθρώπους της ομάδας που με βοήθησαν…


Valentino Rossi
Νομίζω ότι δεν ήμασταν ακόμα έτοιμοι για τον αγώνα και το στήσιμό μας δεν είναι ιδανικό. Στον 1ο γύρο πήγα καλά αλλά μετά άρχισα να έχω πολλές ταλαντώσεις. Νομίζω ότι πρόκειται για πρόβλημα ρύθμισης. Πρέπει να ξεχάσουμε το set ρυθμίσεων που ξέραμε όλα αυτά τα χρόνια και να ξεκινήσουμε από την αρχή για να κάνουμε τη μοτοσικλέτα να συμπεριφέρεται διαφορετικά. Είμαι πολύ γρήγορος πάνω στα φρένα αλλά αργός μέσα στις στροφές και παλεύω πολύ.

Νομίζω ότι πρέπει να ρυθμίσουμε πολύ διαφορετικά τη μοτοσικλέτα γιατί τα ελαστικά συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά. Δεν έχει περάσει ένας μήνας από τότε που πήγαμε στην Μαλαισία και ήμασταν πολύ γρήγοροι, ενώ και ο Stoner είναι εδώ πρώτος με τα ίδια ελαστικά, οπότε αυτό που μένει είναι να μάθουμε να τα χρησιμοποιούμε. Πρέπει όμως να αντιδράσουμε άμεσα και να ξεχάσουμε τον τρόπο με τον οποίο προετοιμαζόμασταν μέχρι σήμερα.

Ήξερα ότι ο αγώνας σήμερα θα ήταν πολύ δύσκολος. Έλπιζα πάντως να βρεθώ στο βάθρο και προσπάθησα να κρατήσω πίσω μου τον Pedrosa με κάθε τρόπο που μπορούσα να σκεφτώ. Δυστυχώς δε μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο.

Μου συνέβη το ίδιο που είχε γίνει και στο warm up. Ήξερα ότι όταν έχω τόσο πολύ πρόσφυση στην αρχή θα το πλήρωνα αργότερα. Αλλάξαμε κάποια πράγματα σε σχέση με το πρωί αλλά το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο, οπότε πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Υπάρχει και η θετική πλευρά του σημερινού αγώνα. Ο κινητήρας της Yamaha είναι πολύ δυνατός. Ξεκίνησα πολύ καλά και είχα πολύ δύναμη, ιδίως στους πρώτους γύρους αλλά στο τέλος νικήθηκα. Τώρα πρέπει να το αποδεχτούμε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε το γιατί. Ξέραμε ότι εδώ είχαμε τα περισσότερα προβλήματα με τη Bridgestone ήδη από τις δοκιμές. Στην Jerez τα πήγαμε καλύτερα και στην Μαλαισία πολύ καλά.

Οι ανταγωνιστές μου είναι πολύ δυνατοί και νέοι, αλλά νομίζω ότι όταν όλα θα έρθουν στα ίσια τους θα είμαι σε θέση άνετα να παλέψω μαζί τους.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #138 - : Μάρτιος 11, 2008, 03:46:37 μμ »
MotoGP
Young Guns
Οι «νέοι» άναψαν φωτιές στο MotoGP από την πρώτη κιόλας συμμετοχή τους στο Κατάρ 
   
   
  Με εφόδια το πάθος και την δίψα για διάκριση και καταξίωση οι πιτσιρικάδες έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα στους προκατόχους τους ότι η εποχή των rookies είναι εδώ. Η δεύτερη θέση του Jorge Lorenzo, η τέταρτη θέση του Andrea Dovizioso και η 6η θέση του James Toseland δεν μπορούν παρά να έκαναν τους ανθρώπους των ομάδων τους να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση. Ακόμη και η νίκη του Mattia Pasini στα 250cc ήταν ενδεικτική της κατάστασης στο Losail. Πέρα όμως από αυτό στο Losail βιώσαμε και μια ακόμη πραγματικότητα. Την εξέλιξη των μοτοσικλετών.

Απίστευτη εξέλιξη

Οι πρώτες καμπάνες είχαν ηχήσει από την Παρασκευή κιόλας όταν οι χρόνοι των αναβατών ήταν ήδη ταχύτεροι από τους περσινούς. Η κατάσταση συνεχίστηκε και στις κατατακτήριες με τον Lorenzo να σπάει τα χρονόμετρο και να διαλύει το περσινό ρεκόρ, ενώ στον αγώνα έγιναν πράγματα και θάματα!



Τις «μπαλωθιές» έριξε πρώτος ο Valentino Rossi, ο οποίος στο ξεκίνημα του αγώνα είχε καταιγιστικό ρυθμό και έσπασε σχετικά άνετα το παλαιό ρεκόρ γύρου. Τα σκήπτρα πήρε ο Andrea Dovizioso στα μέσα του αγώνα, ενώ το «θαύμα» ολοκλήρωσε ο Casey Stoner, ο οποίος μέσα σε μόλις έναν χρόνο εξέλιξης των 800cc και των ελαστικών κατάφερε να κατεβάσει τον ταχύτερο γύρο στην πίστα του Losail κατά 1.226! Και όλα αυτά νύχτα. Φανταστείτε να ήταν και μέρα δηλαδή. Πολλοί θα πουν ότι έκαναν πολλές δοκιμές στην συγκεκριμένη πίστα ή ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες έκαναν τους κινητήρες και τα ελαστικά να λειτουργήσουν καλύτερα. Το δέχομαι, άλλα αυτή η τεράστια διαφορά στο γυρολόγιο δεν οφείλετε μόνο στις συνθήκες που επικράτησαν. Οι άνθρωποι δούλεψαν και μάλιστα δούλεψαν πολύ.

Νέο αίμα

Σημαντική πνοή έδωσαν τα νέα παιδιά στο MotoGP. Είναι η πρώτη φορά, από όσο μπορώ να θυμηθώ, με μερικές εξαιρέσεις, όπου οι «rookies» κατάφεραν με την πρώτη να κινηθούν ταχύτατα στην μεγάλη κατηγορία. Τόσο οι 250άρηδες, όσο και ο πρωταθλητής Superbikes, James Toseland οδήγησαν τόσο «επαγγελματικά» που αν έβλεπε κάποιος πρώτη φορά αγώνα MotoGP την Κυριακή σε καμία περίπτωση δεν θα τους έλεγε νέους στην κατηγορία.



Η ιστορία έχει αποδείξει ότι τα μεγάλα ταλέντα που πρωτοεμφανίστηκαν δυνατοί στην πρώτη τους χρονιά στο MotoGP έχουν μεγάλες πιθανότητες να πρωταγωνιστήσουν και στο μέλλον. Μερικά παραδείγματα είναι οι Valentino Rossi και Max Biaggi, ενώ πιο πρόσφατο ο Casey Stoner, ο οποίος το 2006 είχε ένα βάθρο και μια pole position. Το νέο αίμα βράζει και καλό είναι να αρχίσουμε όλοι να αλλάζουμε μυαλά γιατί μπαίνουμε σε μια άλλη εποχή. Την εποχή των 20άρηδων.

Ισορροπία

Τα ελαστικά στο Κατάρ δεν μπορούν να κριθούν εκ του ασφαλούς. Η πρώτη εικόνα μας έδειξε ότι η Michelin έχει κάνει σημαντικά βήματα μπροστά σε σχέση με πέρσι και ιδιαίτερα όσον αφορά τα ελαστικά αγώνα. Η απόδοση τους ήταν πολλή ομαλή σε όλους τους αναβάτες και η διάρκεια τους σημαντικά καλύτερη από πέρσι. Το σημαντικότερο ήταν ότι σε αυτές τις συνθήκες, όπου η Michelin πέρσι είχε σοβαρά προβλήματα, κατάφερε να εξελίξει ένα ελαστικό με μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας, ώστε να μπορεί να συνδυάζει την διάρκεια και το κράτημα σε περισσότερες πίστες και καιρικές συνθήκες.

Τα παράδοξα έγιναν στην Bridgestone όπου οι Rossi και Stoner είχαν ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Ο «Γιατρός» ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα και αμέσως είχε γρήγορο ρυθμό. Μάλιστα έγραψε τον ταχύτερο γύρο και πήρε την πρωτοπορία σχετικά άνετα. Στο δεύτερο μισό όμως άρχισαν τα προβλήματα και παρότι ο Rossi δήλωσε ότι έφταιγε το set-up, μάλλον το πρόβλημα ρυθμού που είχε στους τελευταίους γύρους οφειλόταν στα ελαστικά του. Φυσικά οι ταλαντώσεις που είχε ο Rossi μπορεί να οφείλονται και στο ελάφρωμα από το καύσιμο, το οποίο ήρθε να προστεθεί στην αναφορά του για κακό set-up.



Το αντίθετο συνέβη στον Casey Stoner. Ο Αυστραλός έμεινε στους πρώτους γύρους κοντά στον ρυθμό των πρωτοπόρων, αλλά δεν είχε τον ρυθμό του Ιταλού. Μετά τα μισά όμως ανέβασε ρυθμό και στο τελευταίο κομμάτι κατάφερε να γράψει απίστευτους χρόνους. Δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν λοιπόν. α) Η διαχείριση των ελαστικών από τα ηλεκτρονικά της Ducati είναι εξωπραγματική και β) η διαχείριση των ελαστικών από τα ηλεκτρονικά της Yamaha θέλει δουλειά ακόμη. 

Ο Valentino Rossi έχει μια καλή μοτοσικλέτα στα χέρια του φέτος και όσο πιο γρήγορα βρει τον τρόπο να εκμεταλλευτεί τα Bridgestone τόσο πιο καλό θα είναι για τον ίδιο και το πρωτάθλημα. Πάντως η Ducati δεν θα πρέπει να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς η Yamaha, άλλα και η Honda, έχει βρει τον τρόπο να βελτιώσει το πρωτότυπο της.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #139 - : Μάρτιος 11, 2008, 03:47:44 μμ »
MotoGP
Με το ίδιο ελαστικό
Ο Casey Stoner χρησιμοποίησε στο Κατάρ το ίδιο ελαστικό με τον περσινό αγώνα! 
   
 
   
  Οι δοκιμές στο Κατάρ την προηγούμενη εβδομάδα έδωσαν μια πρώτη γεύση στην ομάδα της Ducati για το τι έπρεπε να κάνουν ώστε να κυριαρχήσουν στον αγώνα. Το ελαστικό που χρησιμοποίησαν ήταν το περσινό, άλλα στις συνθήκες που επικρατούσαν το βράδυ δούλεψε πολύ καλύτερα από ότι πέρσι. Ο Casey Stoner γνώριζε ότι είχε καλό γυρολόγιο καθώς μπορούσε να γυρίζει στο 1.55.3 άνετα και απλά μόλις ξέφυγε από τους αντιπάλους του έβαλε το κεφάλι κάτω και έγραψε ταχύτατους χρόνους.

«Από την πρώτη στιγμή που δοκιμάσαμε τα λάστιχα, κάναμε το 1.55.3 και γνωρίζαμε ότι με τις πιο κρύες συνθήκες θα δούλευαν σε αυτήν την πίστα», δήλωσε ο νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς. «Γνώριζα ότι οι χρόνοι στον αγώνα θα ήταν ταχύτεροι και το ρεκόρ γύρου θα έσπαγε άνετα. Το πιστεύετε ή όχι χρησιμοποίησα το ίδιο ελαστικό με πέρσι στον αγώνα. Νομίζω ότι είναι αρκετά περίεργο που μπορέσαμε να γράψουμε ένα ταχύτερο γύρο με διαφορά στην θερμοκρασία 30 βαθμών, από 45 στους 15 βαθμούς που είχε φέτος. Επίσης είχαμε μερικά διαφορετικά ελαστικά που σκεφτόμασταν να χρησιμοποιήσουμε άλλα αποφασίσαμε να πάμε με αυτά».



Το εκπληκτικό είναι ότι ο Αυστραλός είχε επιλέξει τρεις χάρτες στην τροφοδοσία, ώστε προς το τέλος του αγώνα να ελαττώσει τον ρυθμό του. Αυτό δεν έγινε, καθώς ο Stoner συνέχισε να πιέζει και ολοκλήρωσε τον αγώνα με την «γρήγορη» χαρτογράφηση, καθώς αισθάνθηκε καλύτερα με αυτή σε εκείνο το σημείο του αγώνα. «Δουλέψαμε σκληρά να έχουμε ελαστικά στο τέλος του αγώνα. Χρησιμοποιήσαμε μόνο δυο χάρτες τροφοδοσίας σε αυτό τον αγώνα. Ο πρώτος που χρησιμοποίησα ελάφρωνε πολύ το πίσω μέρος. Θα ήθελα να είχα πάει στον πιο ήπιο χάρτη, άλλα ακόμη απομακρυνόμουν και είχα καλή αίσθηση με το στήσιμο έτσι το άφησα όπως ήταν».

 
OMERTA69!!!

*

Yiannis

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #140 - : Μάρτιος 11, 2008, 08:35:10 μμ »
Εγω εχω μια απορρια...

Οποιος ειδε τον αγωνα στην αρχη κ ξερει παρακαλω να μου απαντησει....

Στις πρωτες στροφες, σε μια δεξια στροφη, μια μοτοσυκλετα απο την εσωτερικη χτυπησε (δεν θυμαμαι ποιος ηταν), με αρκετη φορα, την μοτοσυκλετα που ηταν στην εξωτερικη. Μπορειτε να μου εξηγησετε πως διαολο δεν εγινε το μπαχαλο εκει περα;

Ενταξει οι οδηγοι ειναι φρικια κ δεν καταλαβαινουν. Αλλα να χτυπαει ενα μοτορι το αλλο κ αντι να πηγαινουν κ τα δυο στα χορτα, δεν καταλαβαν τιποτα κ συνεχισαν με τις γραμμες τους!?!?!? :psdof: Πως γινεται αυτο;;!;!;

Ημαρτον με αυτη την εξελιξη πια ! :pray:

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #141 - : Μάρτιος 12, 2008, 01:53:43 πμ »
Εγω εχω μια απορρια...
Οποιος ειδε τον αγωνα στην αρχη κ ξερει παρακαλω να μου απαντησει....
Στις πρωτες στροφες, σε μια δεξια στροφη, μια μοτοσυκλετα απο την εσωτερικη χτυπησε (δεν θυμαμαι ποιος ηταν), με αρκετη φορα, την μοτοσυκλετα που ηταν στην εξωτερικη. Μπορειτε να μου εξηγησετε πως διαολο δεν εγινε το μπαχαλο εκει περα;
Ενταξει οι οδηγοι ειναι φρικια κ δεν καταλαβαινουν. Αλλα να χτυπαει ενα μοτορι το αλλο κ αντι να πηγαινουν κ τα δυο στα χορτα, δεν καταλαβαν τιποτα κ συνεχισαν με τις γραμμες τους!?!?!? :psdof: Πως γινεται αυτο;;!;!;
Ημαρτον με αυτη την εξελιξη πια ! :pray:

Aν λες για την τρίτη στροφή της πίστας, στην αρχή του αγώνα...
...απλά ο Toseland έκανε μία είσοδο (πάνω στον Lorenzo), σαν αυτές που γίνονται σε κάθε αγώνα των Superbikes, από όπου προέρχεται!!! ;)
Μου αρέσει το θέαμα που προσφέρουν οι μαχητικοί οδηγοί...
:kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2008, 02:04:58 πμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #142 - : Μάρτιος 12, 2008, 10:23:00 πμ »
MotoGP
Προσγείωση για Hayden-Hopkins
Οι δυο Αμερικανοί Nicky Hayden και John Hopkins δεν ξεκίνησαν με το δεξί το πρωτάθλημα 
   
 
   
  Ο αγώνας του Κατάρ δεν εξελίχθηκε όπως τον ονειρεύονταν οι δύο Αμερικανοί αναβάτες Nicky Hayden και John Hopkins. Ο τερματισμός του αναβάτη της Repsol Honda στην 10η θέση, τη στιγμή που ο teammate του ανέβηκε στο βάθρο, μάλλον θεωρείται αποτυχία, παρότι αγωνιζόταν με την περσινή μοτοσικλέτα. Ίδια τύχη είχε και ο «Hopper», ο οποίος ήταν εμφανώς επηρεασμένος από τον τραυματισμένος στο πόδι και δεν είχε την απόδοση που θα ήθελε. Πάλεψε για το καλύτερο άλλα έμεινε τελικά στην 12η θέση της κατάταξης.



Η RC212V του Nicky Hayden χρησιμοποίησε το φετινό πλαίσιο, άλλα όλα τα υπόλοιπα παρέμειναν ίδια με το 2007. Αυτό τελικά δεν ευνόησε τον πρωταθλητή του 2007, ο οποίος από την στιγμή που πάτησε το πόδι του στο Κατάρ δεν μπόρεσε να βρει τον ρυθμό του. «Δεν ήταν σίγουρα ότι καλύτερο. Θέλαμε πολλά περισσότερα από την δεκάδα άλλα δυσκολευτήκαμε εδώ από την πρώτη στιγμή που κάναμε τις δοκιμές. Δεν κάναμε καμία σημαντική πρόοδο και δεν είναι ότι δεν προσπαθήσαμε, η ομάδα δούλεψε πραγματικά σκληρά. Δεν πήγαμε καλά σήμερα έτσι προφανώς έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας».

Ο John Hopkins από την άλλη δεν είχε την πολυτέλεια να είναι σε πλήρη φυσική κατάσταση λόγω του τραυματισμού του στο πόδι. Παρόλα αυτά πάλεψε και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα στην 12η θέση. Σίγουρα όμως δεν ήταν το αποτέλεσμα που φανταζόταν ο Αμερικανός στο ντεμπούτο του στην Kawasaki. «Το πρώτο μισό του αγώνα ήταν καλό, και ένιωθα καλά που βρισκόμουν στην πρώτη δεκάδα. Άλλα μετά, στο δεύτερο μέρος, η απόδοση του εμπρός ελαστικού έπεσε, και άρχισα να γλιστράω στις στροφές. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κρατήσω την μοτοσικλέτα όρθια, άλλα αυτό επιβάρυνε πολλή την κατάσταση μου στο πόδι».



«Ο πόνος αυξανόταν γρήγορα, και στα δυο τρίτα του αγώνα ήταν ανυπόφορη. Αν ήταν μόνο ο πόνος θα τον είχα ξεπεράσει, άλλα στο τέλος απλά έμεινα από δυνάμεις στο πόδι μου, και δεν μπορούσα να διατηρήσω τον ρυθμό μου. Ήταν δύσκολο να φτάσω μέχρι το τέλος, άλλα παρότι είμαι απογοητευμένος που δεν τερμάτισα ψηλότερα, τουλάχιστο γνωρίζω ότι ο τραυματισμός μου δεν θα ήταν σημαντικός παράγοντας αν το ελαστικό μου δεν είχε πρόβλημα. Αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση για τον επόμενο αγώνα στην Jerez».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #143 - : Μάρτιος 13, 2008, 07:56:24 μμ »
MotoGP
Ανάμεικτα συναισθήματα
Οι αναβάτες της Rizla Suzuki είχαν διαφορετική τύχη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς 
   
 
   
  Οι Loris Capirossi και Chris Vermeulen δεν πέρασαν ένα ευχάριστο βράδυ στο  Losail. Όλο το διήμερο δυσκολεύτηκαν αρκετά ώστε να βρουν ένα στήσιμο που θα τους επέτρεπε να κινηθούν ταχύτατα, ενώ από την άλλη εξάντλησαν κάθε ελαστικό της Bridgestone για να έχουν καλό αποτέλεσμα.  Τελικά κερδισμένος από το Κατάρ ήταν μόνο ο Ιταλός βετεράνος, ο οποίος επιστράτευσε όλη του την εμπειρία για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της GSV-R.



Ο Loris Capirossi κατάφερε από την 13η θέση του grid να αναρριχηθεί στην 8η και να κάνει έναν καλό αγώνα. Μόνο στους τελευταίους γύρους αντιμετώπισε πρόβλημα από τον Randy De Puniet με τον οποίο πάλεψε για την 8η θέση. «Σίγουρα, δεν είμαι ευχαριστημένος διότι ο στόχος μας ήταν το βάθρο ή η νίκη», δήλωσε ο 34χρονος Ιταλός. «Πρέπει να βελτιώσουμε το πακέτο μας ώστε να αγωνιζόμαστε με τους πρωτοπόρους. Τώρα έχουμε άλλους 17 αγώνες και μπορούμε σίγουρα να βελτιωθούμε πολύ μέσα σε αυτούς».



Άσχημο ξεκίνημα στην χρονιά έκανε ο Chris Vermeulen, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός ελαστικό του και έχασε κάθε ελπίδα διάκρισης. «Έκανα καλή εκκίνηση και έφυγα από την γραμμή καλά. Βρισκόμουν σε καλή θέση, άλλα είχα ένα πρόβλημα με το εμπρός ελαστικό μου από τον πρώτο κιόλας γύρο. Δεν δούλεψε καθόλου και μετά από πέντε γύρους αναγκάστηκα να μπω στα pit. Αλλάξαμε το ελαστικό με ένα ίδιο και μπήκα ξανά στον αγώνα. Κατέληξα να ακολουθώ τον Loris στην μάχη του με τον de Puniet και ένιωσα άνετα με αυτά τα γυρολόγια όταν είχα το καλό ελαστικό».


 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #144 - : Μάρτιος 13, 2008, 07:57:31 μμ »
MotoGP
Ανίκητος!
Ο Livio Suppo χαρακτήρισε τον Casey Stoner σχεδόν ανίκητο στο φετινό πρωτάθλημα 
   
 
   
  Το αφεντικό της αγωνιστικής ομάδας της Ducati, Livio Suppo δεν θα μπορούσε παρά να αποθεώσει τον αναβάτη του μετά την καταπληκτική εμφάνιση και νίκη στο Κατάρ. Το φαινόμενο Stoner σύμφωνα με τον Suppo φέτος θα είναι αχτύπητο, καθώς το πακέτο Ducati-Stoner βρίσκεται ακόμη μπροστά από τον ανταγωνισμό.



«Ο Casey έκανε καταπληκτική δουλειά όπως πάντα», ανέφερε ο Suppo στην επίσημη σελίδα του MotoGP. «Στο ξεκίνημα του αγώνα ήταν δύσκολα άλλα όταν βρήκε τον ρυθμό του έγραψε μερικούς γρήγορους γύρους, τον ένα μετά τον άλλο. Κάθε φορά που ο Casey βγαίνει στην πίστα είναι σχεδόν ανίκητος, έτσι πρέπει αν του πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Η μοτοσικλέτα δουλεύει πολύ καλά, η τελική ταχύτητα υπάρχει και η οδηγησιμότητα υπάρχει, ευτυχώς. Είναι καλό πακέτο, είναι το πακέτο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή και νομίζω ότι ο Casey απέδειξε πάλι γιατί έχει το νούμερο ένα στην μοτοσικλέτα του».



Ο Marco Melandri από την άλλη ακόμη δεν έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της GP8, άλλα σύμφωνα με τον Suppo είναι θέμα χρόνου να ανακτήσει την αυτοπεποίθηση του και να πάει γρήγορα. «Νομίζω ότι ο Marco χρειάζεται απλά κάποιους αγώνες. Τελικά μετά το μισό του αγώνα έγραψε μερικούς ικανοποιητικούς γύρους και ελπίζω ότι αυτό θα τον βοηθήσει να αυξήσει την αυτοπεποίθηση του με αυτό το πακέτο. Γνωρίζει ότι το πακέτο μπορεί να κερδίσει αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα έτσι απλά πρέπει να πιστέψει στο πακέτο που έχει».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #145 - : Μάρτιος 13, 2008, 07:58:52 μμ »
MotoGP
Επιστροφή στις ρίζες του
Ο Valentino Rossi στο Κατάρ παρουσίασε το καινούριο του κράνος 
   

   
  Πιστός στην παράδοση που τον θέλει να ετοιμάζει ένα καινούριο κράνος κάθε χρονιά, ο Valentino Rossi στο Κατάρ παρουσίασε το καινούριο του κράνος. Η εταιρία AGV και ο σχεδιαστής Aldo Druni, σε συνεργασία με τον «Γιατρό» κατασκεύασε το κράνος διατηρώντας την κλασική εναλλαγή του ήλιου με το φεγγάρι το οποίο τον ακολουθεί από το ξεκίνημα της καριέρας του.

Το νέο look ακολουθεί την σχεδιαστική μορφή του 2001, όταν ο Ιταλός είχε επιλέξει να βάλει τον ήλιο εμπρός και το φεγγάρι στο πίσω μέρος του κράνους, και όχι στο πλάι όπως μας είχε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Το 2001 βρισκόταν στην ομάδα της Nastro Azzuro Honda στα τότε 500cc με μια δίχρονη NSR.

Στις πέντε απο τις ηλιαχτίδες του ήλιου αντιπροσωπεύονται οι αντίστοιχοι ήπειροι που επισκέπτεται ο Rossi μέσα στην σεζόν, με χαρακτηριστική την Αβοριγινή φυλή για την Αυστραλία και ένα Ινδιάνικο θέμα για την Αμερική.

Νωρίτερα στην χρονιά ο Aldo Druni είχε σχεδιάσει ένα κράνος με σχήμα τούρτας γενεθλίων επάνω του, για τα 28α γενέθλια του Valentino Rossi.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #146 - : Μάρτιος 13, 2008, 07:59:29 μμ »
MotoGP
Φανερός θαυμαστής
Ο Randy De Puniet είχε στο Κατάρ έναν υποστηρικτή από τον χώρο του ποδοσφαίρου 
   
 
   
  Ο Γάλλος Randy De Puniet ξεκίνησε το πρωτάθλημα στο Κατάρ με μια θέση στην δεκάδα. Φυσικά δεν ήταν αυτό που είχε στοχεύσει, καθώς οι δοκιμές του χειμώνα είχαν δείξει διαφορετικά αποτελέσματα, άλλα ο αγώνας είναι μια άλλη υπόθεση. Ο αναβάτης της LCR Honda παρόλα αυτά έτυχε της υποστήριξης του ποδοσφαιριστή Ronald De Boer, ο οποίος πρόσφατα εγκατέλειψε την ενεργό δράση από μια ομάδα του Κατάρ.

Ο Ολλανδός ποδοσφαιριστής δήλωσε για το ενδιαφέρον του προς; Το MotoGP και ιδιαίτερα στον Randy De Puniet. «Ξεκίνησα λίγα χρόνια πριν όταν ο Carlos Checa οδηγούσε. Είναι από την Βαρκελώνη και κάναμε παρέα. Τώρα είμαι με τον Sadri Lamouchi εδώ, είναι ποδοσφαιριστής από την Γαλλία και είναι φίλος του Randy De Puniet, έτσι τώρα υποστηρίζω τον Randy».



Ο 26χρονος αναβάτης της Honda δεν έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα του αγώνα, διότι είχε κάνει πολύ καλούς χρόνους στα δοκιμαστικά. «Μετά τις καλές δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας και τον καλό ρυθμό που είχαμε περίμενα κάτι καλύτερο. Το ξεκίνημα μου δεν ήταν τέλειο, άλλα στους δύο πρώτους γύρους ήταν σαν να οδηγούσα σε πάγο. Δεν ήμουν άνετος με το μπροστινό και δυσκολευόμουν να μείνω όρθιος».

«Μετά η κατάσταση βελτιώθηκε και άρχισα να γυρίζω γρήγορα, πέρασα μερικούς αναβάτες. Στους τελευταίους πέντε γύρους προσπάθησα να περάσω τον Loris Capirossi άλλα η μοτοσικλέτα του είχε καλύτερη επιτάχυνση από την δική μου. Η θέση στην πρώτη δεκάδα είναι θετικό αποτέλεσμα για μένα καθώς είναι η πρώτη φορά που τερματίζω σε αυτό τον αγώνα».

Ο Randy De Puniet αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στους επόμενους αγώνες καθώς έχει ένα καλό πακέτο και έδειξε πολύ δυνατός στις χειμερινές δοκιμές. Το θέμα είναι να μην πέσει…

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #147 - : Μάρτιος 18, 2008, 12:15:51 πμ »
MotoGP
Όαση ο Stoner
To Qatar αποδείχτηκε σκληρό καρύδι για την Bridgestone παρά τη νίκη του Casey Stoner 
   
 17/03/2008 
 
  Ο νυχτερινός αγώνας στο Κατάρ γέμισε με ανάμεικτα συναισθήματα τους ανθρώπους της Bridgestone. Από τη μια ο Casey Stoner που πήρε εντυπωσιακά τη νίκη γράφοντας καταπληκτικούς χρόνους και από την οι υπόλοιποι, Rossi, Capirossi… οι οποίοι δεν κατάφεραν σε καμιά περίπτωση να είναι ανταγωνιστικοί. Η πίστα του Losail ποτέ δεν ήταν η αγαπημένη της Ιαπωνικής φίρμας, άλλα το κρύο και η υγρασία επιδείνωσαν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Ο Hirohide Hamashima, διευθυντής της Bridgestone Motosports Race Tyre Development, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στις συγκεκριμένες συνθήκες του νυχτερινού αγώνα. «Από τεχνικής άποψης, αντιμετωπίσαμε μια σκληρή πρόκληση στο Κατάρ, έτσι είναι υπέροχο να βλέπεις τον Casey Stoner και την ομάδα της Ducati να κατακτούν ακόμη μια νίκη με τα ελαστικά μας. Γενικά, Δυσκολευτήκαμε πολύ να συγκριθούμε με τους αντιπάλους μας, και στο ελαστικό αγώνα και στα μαλακά ελαστικά δοκιμών».

«Ο Casey ήταν ο μοναδικός αναβάτης της Bridgestone που ήταν ανταγωνιστικός  με το ελαστικό αγώνα σε όλη την διάρκεια του, και σημείωσε μερικούς εντυπωσιακούς χρόνους, άλλα το αποτέλεσμα των άλλων αναβατών με τα ελαστικά μας έδειξε ότι έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε στις χαμηλές θερμοκρασίες».

Από την άλλη ο Hiroshi Yasukawa, διευθυντής της Bridgestone Motorsport πρόσθεσε για τον αγώνα του Κατάρ. «Γνωρίζουμε ότι δεν ήταν άνετα εδώ στο Κατάρ, άλλα κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε ώστε να προμηθεύσουμε τις ομάδες μας με το πιο ανταγωνιστικό ελαστικό. Όλες οι ομάδες μας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους αυτό το διήμερο και οι ευχαριστίες μας πάνε σε όλους».

Οι ομάδες θα επιστρέψουν στην Ευρώπη για τον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος στην πίστα της Jerez στην Ισπανία στο τέλος του μήνα.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #148 - : Μάρτιος 18, 2008, 12:16:43 πμ »
MotoGP
Μάθαμε από τον Valentino
Ο διευθυντής της Michelin θεωρεί ότι η εταιρία δεν θα επαναλάβει τα λάθη του 2007 
   
18/03/2008 στις 15:46 |
   
  Η προετοιμασία της Michelin τον χειμώνα φαίνεται να απέδωσε καρπούς, καθώς στο Κατάρ τα δείγματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Αν εξαιρέσει κανείς τον Casey Stoner ο ρυθμός των αναβατών της Γαλλικής φίρμας ήταν αρκετά βελτιωμένος σε σχέση με πέρσι, ενώ στις κατατακτήριες δοκιμές το qualifier της Michelin είναι απλά αχτύπητο.

Ο Frederic Henry-Biabaud έθεσε τους στόχους για το 2008 έχοντας αποκτήσει την χαμένη αυτοπεποίθηση από το 2007. «Δεν μας άρεσε που χάσαμε πέρσι», ανέφερε ο Γάλλος. «Σε κάθε περίπτωση, είχαμε την δεύτερη και την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, έτσι διατηρηθήκαμε στην σωστή πλευρά. Μας έδωσε μια ώθηση να δουλέψουμε πιο σκληρά, το οποία ελπίζουμε να αποφέρει αποτελέσματα».

Ο Valentino Rossi οπωσδήποτε ήταν μια απώλεια για το Γαλλικό εργοστάσιο, άλλα από την άλλη άφησε ανοιχτή πόρτα για τους νέους αναβάτες να αναπτερώσουν το ηθικό της Michelin. «Μάθαμε πολλά από τον Valentino, και τολμώ να πω ότι κι αυτός έμαθε κάτι από εμάς. Το ότι μας άφησε ήταν κίνηση κλειδί για εμάς, άλλα οι νέοι αναβάτες που συνέχισαν έκαναν σημαντική πρόοδο».

Η νίκη στη μάχη του MotoGP είναι πολλή σημαντική για τον ισχυρό άνδρα της Michelin καθώς ταυτίζεται άμεσα με την εικόνα της εταιρίας στις πολιτικές μοτοσικλέτες. «Οι άνθρωποι που παρακολουθούν MotoGP είναι ειδικοί. Γυρίζουν πίσω και θα θυμούνται ποιος αναβάτης και ποιο ελαστικό. Υπάρχει σύνδεση μεταξύ του χρήστη και του τι γίνεται στους αγώνες».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #149 - : Μάρτιος 18, 2008, 12:18:00 πμ »
MotoGP
Ισπανική αρένα
Ο Jorge Lorenzo εμφανίστηκε δυσαρεστημένος από τη στάση του Dani Pedrosa στο βάθρο του Κατάρ 
   
18/03/2008 στις 17:50
   
  Όλα δείχνουν ότι οδεύουμε σε μια επανάληψη της κόντρας μεταξύ Lorenzo και Pedrosa. Στο βάθρο του Losail πριν από μια δέκα ημέρες ο Αναβάτης της Repsol Honda αρνήθηκε να χαιρετήσει τον συμπατριώτη του αναζωπυρώνοντας μια κόντρα που υπήρχε στα 250cc. Λέτε να έχουμε τον πρώτο Ισπανικό εμφύλιο στο MotoGP;

Σε δηλώσεις του σε Ισπανική εφημερίδα ο Lorenzo εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για την στάση του Pedrosa στο Losail αναφέροντας σχετικά. «Δεν μου άρεσε που δεν με συνεχάρη, αν και όλοι κάνουμε και λέμε ότι θέλουμε. Αν ήμουν εκείνος θα είχα συνεχάρη τον πρωτοεμφανιζόμενο που τερμάτισε δεύτερος. Όλοι οι άλλοι που με είδαν στο Κατάρ με χαιρέτησαν, οι μηχανικοί, οι αναβάτες και οι επίσημοι. Προσπαθώ να τα πηγαίνω καλά με όλους, να είμαι κύριος, και όταν κάποιος τα καταφέρνει καλύτερα από εμένα τον συγχαίρω. Αν και είναι δύσκολο, θα τους πω «κάνατε καλή δουλειά».



«Έτσι μου έμαθε να συμπεριφέρομαι ο πατέρας μου από τότε που ήμουν μικρός και αν ο Dani κερδίσει στην Jerez θα τον συγχαρώ φυσικά. Δεν γνωρίζω αν θα το αποδεχτή, άλλα θα το κάνω ακόμη και αν με κατακρίνουν».

Από ότι φαίνεται οι Ισπανοί έχουν αρχίσει να δημιουργούν μια καινούρια κόντρα μεταξύ των δύο νεαρών, οι οποίοι όμως έχουν πλούσιο παρελθόν. Το 2005 ήταν οι δυο νεαροί αναβάτες ενεπλάκησαν αρκετές φορές σε μάχες, οι οποίες δεν ήταν πάντα καθαρές. Σημαντικότερη στιγμή ήταν στο Sachsenring όπου ο Lorenzo στην προσπάθεια του να περάσει τον Pedrosa είχε πέσει πάνω του με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε πτώση. Ο Pedrosa είχε συνεχίσει τον αγώνα με πληγωμένη την μοτοσικλέτα του και μάλιστα κέρδισε. Τότε οι δηλώσεις δεν ήταν και πολύ κολακευτικές με τον Pedrosa να κρατάει ουδέτερη στάση, και τον Lorenzo να επιτίθεται.



Θα έχει σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε την κόντρα των δυο Ισπανών, οι οποίο στην πατρίδα τους σε περίπου δυο εβδομάδες θα θελήσουν να πάρουν τη νίκη.

 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης