0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #165 - : Απρίλιος 19, 2008, 10:59:10 μμ »
MotoGP
Μίλησαν Suppo και Biaggi
Όλα δείχνουν ότι ο Max Biaggi θα αναλάβει την εξέλιξη της Desmosedici GP8 

Tα νέα εδώ στην Ιταλία είναι ότι Biaggi και Bayliss θα αναλάβουν να βγάλουν την GP8 από την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται! Για να δούμε λοιπόν τι θα κάνουν τα γερόντια!!
 ;)

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #166 - : Απρίλιος 20, 2008, 08:28:06 πμ »
εσύ μάζευε κανά € για το τραπέζι τον Οκτόβριο :P :P

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #167 - : Απρίλιος 20, 2008, 10:59:42 πμ »
εσύ μάζευε κανά € για το τραπέζι τον Οκτόβριο :P :P

 :fc42:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #168 - : Απρίλιος 26, 2008, 09:44:42 πμ »
MotoGP
Επιστροφή Schwantz;
Ο Kevin Schwantz σκοπεύει το 2009 να αναλάβει σημαντικό πόστο στα paddock του MotoGP 

     Ένας θρύλος του MotoGP ίσως να επιστρέψει στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο Kevin Schwantz, Παγκόσμιος Πρωταθλητής GP500 με την Suzuki το 1993, αυτή την εποχή ασχολείται με το Red Bull AMA US Rookies Cup στις ΗΠΑ προσπαθώντας να βρει καινούρια ταλέντα στον χώρο της μοτοσικλέτας, αλλά κάτι τέτοιο φυσικά δεν του αρκεί. Το MotoGP ήταν και είναι η πρώτη του προτεραιότητα και δεν διστάζει να δηλώσει ότι περιμένει την κίνηση της Suzuki για να επιστρέψει από την πλευρά του manager στην δράση.

«Όλοι γνωρίζουν ότι η καρδιά μου βρίσκεται στο MotoGP», ανέφερε ο Αμερικανός πρώην αναβάτης, ο οποίος θα βρίσκεται στην χώρα μας στα μέσα Ιουνίου με το σχολείο οδήγησης που διαθέτει. «Εκεί πέρασα την περισσότερη καριέρα μου και εκεί είναι οι περισσότεροι θαυμαστές μου. Θα ήθελα να επιστρέψω και να βοηθήσω την Suzuki από την πλευρά του manager, είτε διευθύνοντας μια ομάδα με μια μοτοσικλέτα και τον Ben Spies, είτε την εργοστασιακή τους ομάδα».



Ο Ben Spies είναι το μεγάλο αστέρι στο Αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbikes (AMA) και πέρυσι είχε προταθεί για μια θέση στην ομάδα της Suzuki. «Ότι κι αν έχουν στο μυαλό τους οι Ιάπωνες, εγώ είμαι πρόθυμος να δουλέψω μαζί τους», πρόσθεσε ο Schwantz. «Ελπίζω να γνώριζα περισσότερα για το θέμα, αλλά από την στιγμή που διατηρώ μια σχέση με την Suzuki περιμένω μια πρόσκληση την τελευταία στιγμή, περίπου τον Οκτώβρη. Ο Spies θα δοκιμάσει την μοτοσικλέτα στο Indy, και θα αγωνιστεί στην Laguna Seca και νομίζω στο Indy. Νομίζω ότι θα κάνει και μερικούς αγώνες όταν η σεζόν τελειώσει εδώ στην Αμερική. Για εμένα, ο Ben να τρέχει στα GP και εγώ να διευθύνω την Suzuki θα είναι καλό πράγμα».

Ο Kevin Schwantz είναι μια από τις φυσιογνωμίες που θα βοηθούσαν το άθλημα και η Suzuki δεν θα αφήσει αυτή την ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη. Ίσως του χρόνου να δούμε τον Τεξανό πάλι στις πίστες με τα χρώματα της αγαπημένης του Suzuki.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #169 - : Μάιος 01, 2008, 11:55:46 μμ »
MotoGP
Συνέντευξη Τύπου MotoGP 1/5
Η καθιερωμένη Συνέντευξη τύπου της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Shanghai 
   
     
  Πέντε αναβάτες πήραν μέρος στην Συνέντευξη τύπου της Πέμπτης. Οι Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha), Casey Stoner (Ducati Marlboro), Toni Elias (Alice Ducati), Colin Edwards (Yamaha Tech3) και Shinya Nakano (San Carlo Gresini Honda), έδωσαν το δικό τους στίγμα για τον 4ο γύρο του πρωταθλήματος, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στην υπερσύγχρονη πίστα της Shanghai. Ο πρωτοπόρος Jorge Lorenzo (γίνεται 21 την Κυριακή) εμφανίστηκε αισιόδοξος για την κατάσταση του χεριού του, ενώ δεν έκρυψε την ανησυχία του για το ότι μπορεί να χρειαστεί και δεύτερη επέμβαση, την στιγμή που ο Casey Stoner δεν σκέφτεται από τώρα την διαφορά στην βαθμολογία που έχει δημιουργηθεί. Από την άλλη ο Toni Elias  συζήτησε με την Ducati στην Μπολώνια, ενώ ο Edwards δεν απέκλισε το ενδεχόμενο επιστροφής του στο ΑΜΑ Superbikes μετά την φετινή χρονιά. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha): Το χέρι πηγαίνει καλά, καλύτερα από ότι περιμέναμε. Όταν κάναμε την επέμβαση ο γιατρός μου είπε ότι ήταν χειρότερα από ότι περίμενε, ο μυς ήταν πολύ ανοιχτός. Άρα θα με βοηθήσει σίγουρα να οδηγήσω πιο άνετα, αλλά δεν νομίζω να με βοηθήσει να οδηγήσω πιο γρήγορα. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να οδηγήσω 100%, αλλά ελπίζω ότι θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από την Πορτογαλία.

Στα 250cc εδώ πέρυσι πήρα την πρώτη θέση, κέρδισα τον αγώνα και έκανα τον ταχύτερο γύρο. Είναι αρκετά γρήγορο σιρκουί με την μεγαλύτερη ευθεία στον κόσμο και επίσης έχει και την πιο αργή στροφή. Είναι περίεργη αλλά μου αρέσει διότι είναι πλατιά  άρα έχει χώρο για προσπέραση. Γνωρίζουμε ότι η χρονιά ξεκίνησε στο Κατάρ και μόνο οι αναβάτες που ξεκίνησαν άσχημα την σεζόν λένε ότι η σεζόν ξεκινάει τώρα.

Casey Stoner (Ducati Marlboro): Υπάρχουν πολλοί αγώνες ακόμη και δεν κοιτάμε τους βαθμούς από τώρα. Οπωσδήποτε δεν ξεκίνησε με τον τρόπο που θέλαμε, αλλά νομίζω η κατάσταση στην βαθμολογία δεν είναι κάτι που πρέπει να μας ανησυχεί αυτή την στιγμή. Αργότερα στην σεζόν, αν δούμε ότι είμαστε αρκετά πίσω τότε θα το κοιτάξουμε, αλλά αυτή τη στιγμή απλά θέλουμε να βγούμε έξω, να δούμε αν μπορούμε να κερδίσουμε μερικούς αγώνες ή να δούμε αν μπορούμε να πάρουμε καλύτερα αποτελέσματα και τα υπόλοιπα θα έρθουν.

Αυτοί οι δύο αγώνες δεν πήγαν όπως τα είχαμε προγραμματίσει. Στην πραγματικότητα δεν περιμέναμε να πάνε ιδιαίτερα καλά, αλλά δεν περιμέναμε να πάνε τόσο άσχημα στο τέλος. Η Jerez ήταν πολύ χειρότερα από ότι έπρεπε να είναι, είχαμε τον ρυθμό για την 5η θέση και θα ήμουν ευχαριστημένος με αυτό. Επίσης είχαμε τον ρυθμό να πάμε καλά και στην Πορτογαλία στο τέλος του αγώνα, αλλά είχαμε πρόβλημα στην αρχή με την κάμερα που με επηρέασε για αρκετά μεγάλο διάστημα. Έπρεπε να αποφασίσω ή να μείνω μέσα ή να μπω στα pit και να το φτιάξω.

Περιμένω να πιάσω το ρυθμό μου και πάλι στους επόμενους αγώνες. Η πίστα δεν είναι άσχημη, στο βρεγμένο το κράτημα είναι απίστευτο, αλλά έχει πολλές κλειστές και τεχνικές στροφές οι οποίες πάνω στην μοτοσικλέτα είναι επώδυνες. Υπάρχουν μερικές γρήγορες καμπές, οι οποίες είναι διασκεδαστικές βγαίνοντας στην πίσω ευθεία, αλλά μετά είναι μια από τις πιο κλειστές πίστες των GP. Μερικές σφικτές στροφές το κάνουν όχι και τόσο διασκεδαστικό.

Toni Elias (Alice Ducati): Είμαι έτοιμος για τον αγώνα χάρη στην επίσκεψη μου την προηγούμενη εβδομάδα στην Μπολόνια, όπου είχα την ευκαιρία να μιλήσω για την κατάσταση μου απευθείας με τον Filippo Preziosi, τον γενικό διευθυντή του Ducati Corse. Μιλήσαμε για την κατάσταση μου με την μοτοσικλέτα και ελπίζω στους επόμενους αγώνες να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα μας, τα οποία δεν ήταν αυτά που περιμέναμε μέχρι τώρα. Είμαι χαρούμενος διότι παρότι είμαι στην δορυφορική ομάδα αισθάνομαι ότι η Ducati με υποστηρίζει. Νοιάζονται για εμάς και όχι μόνο για την εργοστασιακή ομάδα.

Στο Estoril δεν τα πήγα καλά παρότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί. Τώρα θα δούμε αν οι δοκιμές στο Estoril, στις οποίες βελτιώσαμε την απόδοση μας, θα μας επιτρέψουν να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί. Η Ducati και η Bridgestone είναι δυο υπέροχες εταιρίες. Μετά από τους πρώτους αγώνες μας ακούνε για όποια λεπτομέρεια και γινόμαστε πιο ανταγωνιστικοί στην πίστα. Μιλάνε με εμάς ώστε να κατανοήσουμε ποια είναι η καλύτερη κατεύθυνση που πρέπει να πάρουμε για να βελτιώσουμε την απόδοση μας. Ελπίζουμε ότι από αυτό το GP θα δούμε τα πρώτα καλά αποτελέσματα μετά από την σκληρή δουλειά που έχουμε κάνει.

Shinya Nakano (San Carlo Gresini Honda): Ήταν δύσκολο ξεκίνημα στην σεζόν, αλλά για εμένα πολύ καλύτερη από πέρυσι. Πέρυσι ήταν, για να είμαι ειλικρινής, καταστροφή. Επίσης δεν μπορώ να οδηγήσω στο 100% μετά από την αλλαγή Kawasaki με Honda. Δεν γνωρίζω πιο είναι το πρόβλημα, αλλά πέρυσι είχα πρόβλημα επικοινωνίας. Παρότι είχα Ιάπωνα μηχανικό, το οποίο με βοήθησε κατά κάποιο τρόπο, παρότι μιλάγαμε Ιαπωνικά ήταν δύσκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλο.

Αλλά στη Gresini το βρίσκω πιο εύκολο να δουλέψω και έχω καλό μηχανικό, και παρά τα όχι καλά αποτελέσματα, διασκεδάζω την οδήγηση. Γνωρίζω ότι χρειάζομαι κάτι, όχι ένα ή δυο βήματα αλλά πολύ περισσότερα. Μετά το Estoril δοκίμασα διάφορα ελαστικά της Bridgestone και είδα μεγάλη βελτίωση. Για αυτό τον αγώνα θα έχουμε διαφορετικές γόμες, αλλά γνωρίζω ότι θα έχω μερικά ελαστικά στο Le Mans.

Colin Edwards (Yamaha Tech3): Υπήρχε μια κουβέντα για την επιστροφή μου στο AMA την επόμενη χρονιά. Αλλά θα είναι δύσκολο με την μοτοσικλέτα να λειτουργεί τόσο καλά, την Michelin να έχει κάνει τόσο μεγάλη προσπάθεια και εγώ να αισθάνομαι πολύ καλά με την μοτοσικλέτα να σας αποχαιρετήσω, πάω πίσω στις ΗΠΑ. Οπωσδήποτε θέλω να μείνω και του χρόνου.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #170 - : Μάιος 01, 2008, 11:57:09 μμ »
Παράξενη Shanghai
Οι αναβάτες της Repsol Honda βρίσκουν περίεργη την πίστα της Shanghai 
   

   
  Ο Dani Pedrosa μετά το εντυπωσιακό ξεκίνημα την φετινή χρονιά βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, ισοβαθμώντας με τον Jorge Lorenzo στην κορυφή. Ο Ισπανός επιτέλους βρήκε τις σωστές λύσεις στην RC212V, ενώ και η Michelin παρουσίασε ένα αξιοπρεπέστατο ελαστικό μετά την περσινή αποτυχία. Με όλα τα όπλα του να λειτουργούν σωστά ο Pedrosa είναι σε θέση να παίρνει νίκες και βάθρα, όπως απέδειξε στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς. Στην άλλη άκρη του γκαράζ της εργοστασιακής Honda υπάρχει ο πρωταθλητής του 2006 Nicky Hayden. Ο Αμερικανός έχει σταθεί άτυχος μέχρι στιγμής καθώς σε Jerez και Estoril είχε τον ρυθμό, αλλά δυο κακές στιγμές δεν του επέτρεψαν να παλέψει για το βάθρο.

Ο Dani Pedrosa έχει καλές αναμνήσεις από την πίστα της Shanghai. «Είχαμε καλό ξεκίνημα στην χρονιά, στο βάθρο και στους τρεις αγώνες και μια νίκη, και δουλεύουν σκληρά για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί», ανέφερε ο μικρόσωμος Ισπανός. «Οι δοκιμές που κάναμε στο Estoril ήταν χρήσιμες, δουλέψαμε σε μερικά πράγματα που θα μας βοηθήσουν στην Κίνα, όπως την βελτίωση του μπροστινού και η σταθερότητα στα φρένα».

«Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στην Shanghai είναι το πλάτος της πίστας», πρόσθεσε ο αναβάτης της Repsol Honda. «Η επιφάνεια έχει καλή ποιότητα, αλλά είναι λίγο άγρια λόγο των μονοθεσίων της F1. Η διαδρομή του σιρκουί δεν είναι και η καλύτερη, έχει μερικές πολύ περίεργες στροφές και η ισορροπία μεταξύ των μεγάλων ευθειών, οι σφικτές καμπές και οι γρήγορες, δεν είναι πολύ καλές. Ένα από τα πλέον σημαντικά κομμάτια της πίστας είναι η πίσω ευθεία, η οποία είναι πολύ μακριά, έτσι χρειάζεσαι κακή απόδοση από τον κινητήρα. Το φρενάρισμα είναι επίσης πολύ σημαντικό στην Shanghai. Είναι ένα ασυνήθιστο σιρκουί και πρέπει να οδηγείς χαλαρά και άνετα. Η ατμόσφαιρα είναι σχεδόν ανύπαρκτη διότι το πλήθος δεν είναι μεγάλο αλλά οι κερκίδες είναι τεράστιες».

Ο Nicky Hayden προσπαθεί να σταθεί αντάξιος του τίτλου που κατέκτησε το 2006 και φέτος έχει καλές πιθανότητες να επιστρέψει στην κορυφή. «Φαίνεται ότι κάνουμε κάποια πρόοδο, η Honda δουλεύει πολύ σκληρά, τα ελαστικά της Michelin δουλεύουν πολύ καλά και διασκέδασα την οδήγηση στο Estoril. Ήμασταν ψηλά όλο το διήμερο, έτσι πρέπει να βάλουμε το ατύχημα πίσω και να προχωρήσουμε. Η Shanghai είναι περίεργη πίστα. Το αγαπημένο μου πράγμα είναι η επιφάνεια. Είναι πάντα καλή και με διάρκεια. Η πίστα έχει δυο μεγάλες ευθείες, η πίσω ευθεία έχει την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα σε όλη την χρονιά και αμέσως μετά έχουμε μια από τις πιο αργές στροφές του MotoGP, έτσι είναι σημαντικό να είσαι σταθερός στα φρένα,  άρα δουλέψαμε πάνω σε αυτό στο Estoril. Επίσης θέλουμε κάτι καλό στην ιπποδύναμη».

«Οι στροφές 1 και 2 είναι ξεχωριστές και τεχνικές, με διαφορετικές γραμμές, ή να ανοιχτείς ή να διατηρηθείς κλειστά. Και η στροφή πριν την πίσω ευθεία είναι πολλή σημαντική διότι σε προετοιμάζει για την τελική ταχύτητα. Οι εγκαταστάσεις είναι καταπληκτικές, είναι ίσως οι καλύτερες εγκαταστάσεις που έχω δει στην ζωή μου, και μια και το αναφέρω, στο Indy είναι το ίδιο εντυπωσιακές».

Ο Hayden θα κάνει έναν δοκιμαστικό γύρο με την μοτοσικλέτα της Honda στον διάσημο αγώνα Indy 500 του Αμερικανικού πρωταθλήματος.

 
OMERTA69!!!

*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #171 - : Μάιος 02, 2008, 02:48:46 μμ »
Πτώση Lorenzo στα δοκιμαστικά

Κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών στην πίστα της Shanghai, ο Jorge Lorenzo είχε μια τρομακτική πτώση μετά από ένα «επικό» highside, το οποίο τον εξακόντισε ψηλά στον αέρα. Ο ισπανός αναβάτης προσγειώθηκε άσχημα στα πόδια του, τραυματίζοντας τους αστραγάλους του. 
 
 
 Στην προσπάθεια του Lorenzo να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση από δεξιά προς αριστερά κατά την διάρκεια των πρώτων δοκιμαστικών, ο πίσω τροχός έχασε την πρόσφυση προκαλώντας την πτώση του αναβάτη.

Μετά από την διακομιδή του σε κοντινό νοσοκομείο διαπιστώθηκε ένα μικρό κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο, αλλά ο Lorenzo βιώνει οξύτατους πόνους στην αντίστοιχη δεξιά άρθρωση, η οποία όμως δεν έχει υποστεί κάποια ζημιά.

Ενώ στην αρχή εκφράστηκαν κάποιες αμφιβολίες σχετικά με την συμμετοχή του Lorenzo στον αγώνα, τα πράγματα φαίνονται τελικά πως θα έχουν μια καλύτερη τροπή. Σίγουρα ο Lorenzo θα χάσει τα απογευματινά δοκιμαστικά και πιθανότατα θα επιστρέψει στην δράση το πρωί του Σαββάτου, ανάλογα φυσικά με την εξέλιξη που θα έχει ο τραυματισμός του.

Ο Δρ. Claudio Macchiagodena της Clinica Mobile δήλωσε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή την στιγμή δεν αποτελεί το κάταγμα στον αριστερό αστράγαλο, αφού ο αναβάτης μπορεί να τρέξει ακόμα και με αυτόν τον τραυματισμό στα κατακτήτρια δοκιμαστικά του Σαββάτου , αλλά ο πόνος στον δεξιό αστράγαλο ο οποίος – παραδόξως πως- ενοχλεί περισσότερο τον Lorenzo.

Ο ισπανός και η Yamaha θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το πρωί του Σαββάτου και αναλόγως της κατάστασης θα αποφασισθεί αν τελικά η συμμετοχή στα κατατακτήρια δοκιμαστικά είναι δυνατή.
 

*

Drakos

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #172 - : Μάιος 02, 2008, 10:25:01 μμ »
ΖΩΝΤΑΝΟ :       :pray: :cry:


*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #173 - : Μάιος 02, 2008, 10:27:37 μμ »
ωχ ρε μάγκα την έφαγε κανονικά...πω πω..... :cry: :cry: :cry: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #174 - : Μάιος 02, 2008, 10:43:25 μμ »
ορε σι τι ναι τουτο :ohmy:ιδρωνεις μονο που το βλεπεις!φτου φτου μακρια απο εμας.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #175 - : Μάιος 02, 2008, 10:51:52 μμ »
Στην πρωτη φωτο, το φερινγκ ακουμπαει κατω?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #176 - : Μάιος 02, 2008, 10:53:47 μμ »
πω ρε φιλε.....απογηωθηκε!


αντε να γινει συντομα καλα! :cry: :cry:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #177 - : Μάιος 03, 2008, 12:14:52 πμ »
αεροπορια τρελλη...πρεπει να πονεσε αυτο!!

 :( :(


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

davide

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #178 - : Μάιος 03, 2008, 02:35:54 πμ »
Στην πρωτη φωτο, το φερινγκ ακουμπαει κατω?

Έτσι φαίνεται! Το μηχανάκι συμπιέζεται τελείως... :ohmy:

Ο τρελάρας πρόλαβε να πει ότι θα τρέξει κανονικότατα στα αυριανά δοκιμαστικά!!! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #179 - : Μάιος 04, 2008, 05:41:30 μμ »

MotoGP RACE: Επιστροφή του Βασιλιά
Ο Valentino Rossi κατάφερε να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη στην πίστα της Shanghai 
   
 
   
  Ο καιρός έκανε την χάρη στον Valentino Rossi και στέγνωσε την πίστα της Shanghai, δίνοντας του την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το τέλειο στήσιμο που είχε βρει στην Yamaha του. Η νίκη στην Κίνα ήταν η πρώτη μετά από ένα σερί 7 αποτυχημένων προσπαθειών και ο «Γιατρός» «καθάρισε» την υπόθεση νίκη με ένα καταπληκτικό γυρολόγιο. Ξεκίνησε αποφασισμένος τον αγώνα, πίεσε δυνατά την μοτοσικλέτα του και ανέπτυξε ένα εντυπωσιακό ρυθμό. Κατάφερε να μην κάνει λάθη παρά την πίεση που δέχτηκε από τον Dani Pedrosa, και με καθαρό μυαλό έφτασε μέχρι την καρό σημαία. Το πολύ καλό στήσιμο της μοτοσικλέτας του και τα ελαστικά της Bridgestone του επέτρεψαν μέχρι και τον τελευταίο γύρο να γράφει απίστευτους χρόνους δείγμα της αποφασιστικότητας τόσο του Ιταλού, όσο και της ομάδας του.

Φοβερή εμφάνιση και από τον Dani Pedrosa, ο οποίος κυνήγησε τη νίκη με πάθος, αλλά δεν τα κατάφερε. Ακολούθησε τον ρυθμό του Rossi και έδειξε να έχει σωστή επιλογή στα ελαστικά και το set-up της μοτοσικλέτας του, αλλά στο τέλος υποχώρησε στην 2η θέση. Η προσπάθεια του ήταν αρκετή, ώστε να του δώσει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, αυξάνοντας την διαφορά του από τον Lorenzo στους 7 βαθμούς.

Ο Casey Stoner τερμάτισε τελικά στην 3η θέση. Ο Αυστραλός δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από την επιλογή των ελαστικών και στο πρώτο κομμάτι του αγώνα έχασε πολύτιμο έδαφος από τους Rossi και Pedrosa. Έμεινε από νωρίς μόνος του και απλά γύριζε ανενόχλητος στην πίστα χωρίς να εμπλακεί σε κάποια μάχη. Φυσικά οι άνθρωποι της Ducati θα πρέπει να δουλέψουν αρκετά σκληρά αν θέλουν να πλησιάσουν τις ανώτερες μέχρι τώρα Yamaha και Honda.

Δυνατά από την αρχή

Ο Edwards κατάφερε να στρίψει πρώτος έχοντας πίσω του τους Rossi, Pedrosa και Stoner, ενώ καταπληκτική εκκίνηση έκανε και ο Nicky Hayden. Στον πρώτο γύρο ο Edwards άντεξε την πίεση των Pedrosa, Rossi, αλλά γρήγορα υποχώρησε στον Ισπανό αναβάτη της Repsol Honda. Την ίδια στιγμή ο Rossi πέρασε τον Stoner και άρχισε να κυνηγά τον Pedrosa. Στον 3ο γύρο ο Ιταλός πέρασε στην κορυφή και άρχισε μαζί με τον Ισπανό, να απομακρύνεται. 

Πιο πίσω καταπληκτική εμφάνιση πραγματοποιούσε ο Marco Melandri, o οποίος αναρριχήθηκε από την 8η θέση στην 4η, περνώντας διαδοχικά τους Hayden, Capirossi και Dovizioso. Ο Casey Stoner έμεινε στα μέσα του αγώνα μόνος του στην 3η θέση, ανήμπορος να ακολουθήσει τους πρωτοπόρους.

Μπαίνοντας στους δέκα τελευταίους γύρους η κατάσταση άρχισε να βελτιώνεται για τον Lorenzo, ο οποίος με καταπληκτικές προσπεράσεις ανέβηκε στην 4η θέση περνώντας τους Edwards, Melandri και Dovizioso. Η κατάσταση ξεκαθάρισε στους τελευταίους γύρους με τον Pedrosa να υποχωρεί και τον Rossi να φτάνει στην πρώτη νίκη της σεζόν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Casey Stoner με την Ducati.

Τι να πει κανείς…

Για τον Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός τι κι αν είχε κάταγμα στο πόδι, τι κι αν δεν μπορούσε να πατήσει με τα δύο πόδια κάτω, έσφιξε τα δόντια ανέπτυξε έναν καλό ρυθμό και κατάφερε να ανέβει στην 4η θέση. Μάλιστα έκανε κακή εκκίνηση και έμεινε στην 8η θέση στους πρώτους γύρους, αλλά δεν το έβαλε κάτω και επιτέθηκε. Προσπέρασε με χαρακτηριστικό τρόπο τους Dovizioso και Melandri και στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα έγραψε και κάποιος γρήγορους γύρους. Η λέξη απίστευτος είναι λίγη για να περιγράψει την προσπάθεια του Lorenzo, ο οποίος πλέον βρίσκεται στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας, δύο βαθμούς μπροστά από τον Valentino Rossi.

Επιτέλους μια καλή εμφάνιση για τον Marco Melandri. Ο Ιταλός αναβάτης της Ducati απέδειξε ότι δεν έχει ξεχάσει να παλεύει και να οδηγεί στο όριο. Ξεκίνησε πολύ δυνατά, πέρασε παλικαρίσια όποιον βρήκε μπροστά του και ανέβηκε μέχρι την 4η θέση πίσω από τον teammate του Casey Stoner. Αργότερα υπέκυψε στον ρυθμό του Jorge Lorenzo, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την πολύ καλή του απόδοση. Θα δούμε στην συνέχεια του πρωταθλήματος αν έχει συνέλθει μετά τον πέλεκι που έπεσε από την Scuderia και ανακάμψει πλήρως από τον λήθαργο των πρώτων αγώνων.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Nicky Hayden με την δεύτερη Repsol Honda, έχοντας πίσω του τον συμπατριώτη του Colin Edwards, ο οποίος δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την pole position που είχε. Ενθαρρυντική ήταν απόδοση και του Toni Elias ο οποίος με την Alice Ducati, κατάφερε να ανέβει μέχρι την 8η θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Capirossi και Nakano, ενώ τελικά ο Andrea Dovizioso δεν άντεξε στον ρυθμό των υπολοίπων. Ο Ιταλός είχε ανέβει μέχρι και την 4η θέση στους πρώτους γύρους αλλά υποχώρησε σταδιακά στις πίσω θέσεις και έμεινε 11ος.

Πολύ κακή εμφάνιση από τον John Hopkins, ο οποίος δεν μπόρεσε στην 100η συμμετοχή του να κάνει κάτι καλό. Ο Αμερικανός της Kawasaki τερμάτισε στην 14η θέση, παρά τα υποσχέσεις για μια θέση στην 6άδα. Εκτός ρυθμού έμεινε και ο James Toseland στην 12η θέση της κατάταξης. Επόμενος αγώνας στην Γαλλία, στην πίστα του Le Mans σε δυο εβδομάδες.
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης