0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #195 - : Μάιος 17, 2008, 09:16:47 μμ »
Πάλι έφαγε τα μουτρα του ο Λορέντζο....
 :pray:


Πω.....Πως έπεσε έτσι.........?Με τα μούτρα........Και έκανε και σβούρες στην αμμοπαγίδα........

Κρίμα..... :(


*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #196 - : Μάιος 17, 2008, 09:20:15 μμ »
Αυτή η φράση μου θύμησε έναν καντέμη  που είχε πει κάτι ανάλογο για άλλο θέμα αλλά τελικά βγήκε λάθος ;)

*

Pane6

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #197 - : Μάιος 18, 2008, 02:07:38 μμ »
Προβλέψεις για σήμερα υπάρχουν;;;;;

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #198 - : Μάιος 18, 2008, 09:55:55 μμ »
MotoGP
MotoGP RAC: Μίλησε ο «Γιατρός»
Ο Valentino Rossi πήρε μια καθαρή νίκη στη Γαλλία και πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας 
   
 
   
  Ο «Γιατρός» έδωσε ένα ακόμη μάθημα στους υπόλοιπους και πήρε τη νίκη στον αγώνα του Le Mans. Ο Valentino Rossi ξεκίνησε χλιαρά, όπως πάντα, έμεινε στην 6η θέση, αλλά δεν το έβαλε κάτω και άρχισε την αντεπίθεσή του. Πέρασε διαδοχικά όποιον βρήκε μπροστά του και έφτασε πίσω από τον Casey Stoner. Τελικά δεν έμεινε αρκετά πίσω από τον Αυστραλό, και αποφάσισε σωστά να περάσει και να ξεφύγει στην κορυφή.  Ακόμη και όταν άρχισαν οι πρώτες σταγόνες βροχής διατήρησε την ψυχραιμία και το γυρολόγιο του και απομακρύνθηκε περαιτέρω από τους διώκτες του.

Ιστορική νίκη

Πλέον ο Rossi πήρε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα και οδεύει στο Mugello με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Στον πανηγυρισμό του στο τέλος του αγώνα δεν ξέχασε τον Angel Nieto, με τον οποίο πλέον ισοβαθμούν στις νίκες όλων των εποχών. Τον συνάντησε στα μέσα της πίστας και τον έβαλε να οδηγήσει την M1 του με μια σημαία που έγραφε τις 90+90 νίκες των δύο αναβατών.



Τι να πει κανείς πλέον για αυτό το παλικάρι από την Mallorca. Ο Jorge Lorenzo κατάφερε να κάνει τα αδύνατα δυνατά και να ανέβει στο βάθρο της Γαλλίας. Ο Ισπανός teammate του Valentino Rossi όλο το διήμερο είχε πτώσεις και δυσκολίες, αλλά ο αγώνας φαίνεται να είναι άλλο πράγμα για τον Lorenzo. Ανέβηκε από την 11η στη δεύτερη θέση και έδειξε ότι όχι μόνο δεν έχει τελειώσει από την υπόθεση τίτλος, αλλά θα παλέψει μέχρι τέλος γι' αυτό. Και όλα αυτά με πατερίτσες! Τώρα βρίσκεται στη 2η θέση της βαθμολογίας, ισοβαθμώντας με τον Dani Pedrosa. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο βάθρο είχαν μια καρέκλα για τον Ισπανό.



Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Colin Edwards, ο οποίος συμπλήρωσε το βάθρο. Ο Τεξανός προσπάθησε να κρατηθεί με τους πρωτοπόρους και τα κατάφερε τελικά, κρατώντας πίσω του και τον Dani Pedrosa. Ο Edwards δεν ήταν απολυτά ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο από την 3η θέση. Φυσικά για την Yamaha αυτό ήταν καταπληκτικό αποτέλεσμα, καθώς είδε όλες τις θέσεις του βάθρου να κατακλύζονται από μοτοσικλέτες της.



Με τον ήλιο παρέα

Με τον ήλιο πάνω από το κεφάλι τους οι αναβάτες στήθηκαν στον grid για τον αγώνα. Την καλύτερη εκκίνηση έκανε ο Casey Stoner ο οποίος έστριψε πρώτος. Πίσω του οι Pedrosa και Edwards ακολούθησαν, ενώ ο Valentino Rossi έμεινε 6ος. Ο Ιταλός όμως αμέσως ανέκαμψε και πέρασε τους Toseland, Vermeulen, βάζοντας πλώρη για τον Edwards. Τα πυροτεχνήματα άρχισαν αμέσως με τον Rossi να κάνει την κίνηση του στους Edwards και Pedrosa και πέρασε στην 2η θέση. Πιο πίσω ο Vermeulen ακολουθεί στην 5η θέση και ο εκπληκτικός Hayden στην 6η.



Οι τέσσερις πρώτοι έφτιαξαν ένα τρενάκι και πλέον άρχισαν να παλεύουν ρόδα, ρόδα για μια θέση στο βάθρο.  Ο Rossi κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση με μια πολύ καλή κίνηση στον Casey Stoner και αμέσως έφτιαξε μια διαφορά από τους διώκτες του. Στα μέσα του αγώνα ο Dani Pedrosa κατάφερε να ξεφορτωθεί τον Casey Stoner και να αρχίσει να οδηγεί επιθετικά για να πλησιάσει τον Valentino Rossi. Πιο πίσω ο Lorenzo είχε κάνει καταπληκτική δουλειά και είχε ανέβει στην 6η θέση.

Στον 13ο γύρο ο Lorenzo πέρασε τον Vermeulen και έβαλε πλώρη για την 4η θέση. Σε αυτό το σημείο άσπρες σημαίες έκαναν την εμφάνιση τους και η βροχή σε μερικά σημεία της πίστας είχε ξεκινήσει. Οκτώ γύρους πριν το τέλος ο Casey Stoner αντιμετώπισε πρόβλημα με τον συμπλέκτη του και αναγκάστηκε να υποχωρήσει, ενώ ο καταπληκτικός Lorenzo πέρασε τον Pedrosa και ανέβηκε στη 2η θέση. Το ίδιο έκανε και ο Edwards, που ανέβηκε στην 3η θέση.



Ο Casey Stoner κατάφερε να φτάσει μέχρι τα pit και να πάρει την δεύτερη μοτοσικλέτα της Ducati με τα intermediate ελαστικά. Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα κύλησε χωρίς εκπλήξεις με τον Valentino Rossi να φτάνει στην δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Ο Jorge Lorenzo ανέβηκε δεύτερος, ενώ το βάθρο έκλεισε ο Colin Edwards.

Ατυχία για Stoner, σταγόνες για Pedrosa

Ο Casey Stoner για μια ακόμη φορά δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει έναν καλό αγώνα. Ο Αυστραλός πρωταθλητής ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα και προσπάθησε να διατηρήσει τον ρυθμό του, αλλά υπέκυψε στις ορέξεις του καταπληκτικού Valentino Rossi. Άρχισε να καθυστερεί τους Pedrosa και Edwards και λίγους γύρους πριν το τέλος ήρθε το τελειωτικό χτύπημα από την μοτοσικλέτα του. Ξαφνικά στην μεγάλη ευθεία έχασε την επιτάχυνση του και έμεινε στην άκρη της πίστας. Τελικά κατάφερε να φτάσει ως το box της ομάδας, σπρώχνοντας, και πήρε την εφεδρική μοτοσικλέτα, αλλά έμεινε εκτός βαθμών. Πλέον η υπόθεση τίτλος έγινε πολύ δύσκολη για τον Αυστραλό και την Ducati, μένοντας σχεδόν 40 βαθμούς μακριά από την κορυφή. Φαίνεται ότι το #1 είναι καταραμένο για οποιονδήποτε αναβάτη.



Άσχημο ήταν το αποτέλεσμα και για τον Dani Pedrosa. Ο Ισπανός της Repsol Honda είχε καλό ρυθμό σε όλη την διάρκεια του διημέρου και πήρε την pole position, αλλά δυσκολεύτηκε αρκετά στον αγώνα. Μέχρι να ξεκινήσει η βροχή έδειχνε να έχει καπαρώσει την 2η θέση, αλλά το ψυχολογικό του πρόβλημα με τις σταγόνες τον ανάγκασαν να χαλάσει τον ρυθμό του και να υποχωρήσει τελικά στην 4η θέση. Τώρα στην βαθμολογία έχασε την πρώτη θέση, ενώ ισοβαθμεί στην δεύτερη με τον Jorge Lorenzo.



Καλά για Suzuki, Dovizioso

Ο Chris Vermeulen επιβεβαίωσε τη καλή του παρουσία και έφτασε μέχρι την 5η θέση της κατάταξης. Τον Αυστραλό ακολούθησε ο Andrea Dovizioso με την Honda της JiR Scot Team, ο οποίος παρά την δύσκολη στιγμή που είχε με τον James Toseland ανέβηκε στην πρώτη εξάδα. Σταθερά στην 7η θέση τερμάτισε ο Loris Capirossi μετά απο μάχη με τον Hayden, χαρίζοντας ένα συνολικά καλό αποτέλεσμα για την Rizla Suzuki, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hayden, de Puniet και Nakano.



Πτώσεις σημείωσαν οι James Toseland και John Hopkins, με τον πρώτο να κάνει λάθος στην είσοδο της στροφής Garage και να πέφτει πάνω στον Andrea Dovizioso. Ο αναβάτης της Kawasaki από την άλλη ήταν πολύ άτυχος, διότι την στιγμή που βρισκόταν στην 7η θέση, η αλυσίδα της Kawasaki ZX-RR έσπασε και τον άφησε εκνευρισμένο στην άκρη της πίστας. Δύσκολα τα πράγματα για την Kawasaki η οποία θα πρέπει να δουλέψει πιο σκληρά αν θέλει να κάνει κάτι καλό φέτος.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #199 - : Μάιος 18, 2008, 09:57:24 μμ »
MotoGP
Δηλώσεις Αναβατών MotoGP 18/5
Οι τρεις αναβάτες του βάθρου έδωσαν το δικό τους στίγμα για τον αγώνα του Le Mans 
     Ο νικητής Valentino Rossi, μαζί με τους Jorge Lorenzo και Colin Edwards είχαν ανάμεικτα συναισθήματα στις δηλώσεις τους μετά τον αγώνα. Ο «Γιατρός» πέταγε στα ουράνια με την δεύτερη συνεχομένη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ από την άλλη ο Jorge Lorenzo δεν πίστευε ότι κατάφερε με τόσα προβλήματα να ανέβει στο βάθρο. Τέλος ο Colin Edwards ήταν ο μοναδικός που ζήταγε κάτι καλύτερο από τον σημερινό αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να το κερδίσει. Πάμε όμως να δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

Valentino Rossi (Fiat Yamaha) – (1ος): Έχω να κερδίσω δύο συνεχόμενους αγώνες από το 2006 σε Mugello και Catalunya. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε επιστρέψει για τα καλά. Μετά από τις δυσκολίες το 2007, κανείς δεν σκεφτόταν ότι μετά από πέντε αγώνες η M1 θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο. Είναι υπέροχα, μεγάλη χαρά, και μεγάλη προσπάθεια από την Ιαπωνία. Είμαστε επίσης στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Ήταν υπέροχος αγώνας. Δεν περίμενα να είμαι τόσο γρήγορος, αλλά κάναμε μερικές αλλαγές με την ομάδα το πρωί και η μοτοσικλέτα δούλεψε υπέροχα. Τα ελαστικά είχαν φοβερό κράτημα, έτσι σε εντελώς στεγνές συνθήκες ήταν πιο γρήγορα και κατάφερα να απομακρυνθώ και να πάρω το πλεονέκτημα. Τότε ξεκίνησε να βρέχει, και προσπάθησα να πηγαίνω πολύ ήρεμα στις στροφές. Είχαμε αρκετό κράτημα να συνεχίσουμε χωρίς να αλλάξουμε μοτοσικλέτα και στο τέλος κερδίσαμε με καλή διαφορά.

Είχε οργανωθεί εδώ και πολύ καιρό, πολύ καιρό. Μετά την Πορτογαλία πέρυσι, όταν φτάσαμε τις 88 νίκες, πήγα στον Angel και του είπα ότι είμαι κοντά, έτσι αν τον έφτανα, θα έπρεπε να έρθει μαζί μου στην μοτοσικλέτα. Στην αρχή αρνήθηκε, αλλά στο τέλος είπε το ναι, έτσι φτιάξαμε την φόρμα. Στην Κίνα μου είπε ότι είναι έτοιμος για το Le Mans και η τελευταία του νίκη ήταν εκεί. Έτσι είχα λίγο πίεση, διότι γνώριζα ότι ο Nieto με περίμενε στην πίστα.

Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) – (2ος): Το όνειρο μου ήταν να τερματίσω 5ος στον αγώνα διότι είχαμε πρόβλημα στα δοκιμαστικά και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν να τερματίσω. Το να τερματίσω 2ος ήταν απίθανο. Αυτό το ονειρεμένο αποτέλεσμα για την Yamaha ήταν φανταστικό. Έχουμε πολύ ανταγωνιστική μοτοσικλέτα και το δείξαμε τώρα. Τώρα πρέπει να είμαστε χαρούμενοι και να πανηγυρίσουμε και να μην μας απασχολεί ο πόνος. Πονάω πολύ σε όλο μου το κορμί, αλλά η διάθεση μου είναι καλή.

Colin Edwards (Yamaha Tech3) – (3ος): Νόμιζα ότι σήμερα θα είναι η μέρα. Είμαι λίγο εκνευρισμένος στην πραγματικότητα. Πήγαινα γρήγορα όλο το διήμερο και αισθάνομαι ότι έπρεπε να κερδίσω τον αγώνα. Έκανα καλό ξεκίνημα, και το επόμενο πράγματα που έγινε, ήταν να έχω δυο αναβάτες μπροστά μου, τον Pedrosa και τον Stoner. Σκέφτηκα ότι εντάξει θα κάνουμε γρήγορα την δουλειά και θα τους περάσουμε και αυτή η γρήγορη δουλειά δεν αποδείχτηκε τόσο γρήγορη. Δυσκολευόμουν να μείνω κοντά τους για να κάνω μια κίνηση. Με την δύναμη του Stoner, δεν μπορούσα να τον πλησιάσω στο τέλος της ευθείας και ο Dani οδηγούσε πολύ καλά. Απλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα με αυτούς. Μπορεί να έβγαζα κάποιον εκτός, αλλά αυτοί παλεύουν για το πρωτάθλημα.

Φαίνεται ότι δεν τους είχα ποτέ στην επιτάχυνση. Αυτοί είναι παγκόσμιοι πρωταθλητές. Δεν είναι εύκολο να τους περάσεις στα φρένα από μεγάλη απόσταση, πρέπει να είσαι πολύ κοντά. Προσπάθησα να περάσω τον Stoner από απόσταση μισής μοτοσικλέτας και άνοιξα την γραμμή μου, διότι ήμουν στο όριο. Αυτά τα παιδιά είναι δυνατά. Πρέπει να παίζεις τα χαρτιά σου σωστά και έτσι πέρασα τον Pedrosa. Με τσέκαρε λίγο και σκέφτηκα γιατί όχι. Δεν θα έπεφτα πάνω σε μια Yamaha, αλλά θα πάρω το ρίσκο με μια Honda.
 
OMERTA69!!!

*

Aprilios Καίσαρας

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #200 - : Μάιος 18, 2008, 10:06:29 μμ »
MotoGP
Δηλώσεις Αναβατών MotoGP 18/5
Οι τρεις αναβάτες του βάθρου έδωσαν το δικό τους στίγμα για τον αγώνα του Le Mans 
     Ο νικητής Valentino Rossi, μαζί με τους Jorge Lorenzo και Colin Edwards είχαν ανάμεικτα συναισθήματα στις δηλώσεις τους μετά τον αγώνα. Ο «Γιατρός» πέταγε στα ουράνια με την δεύτερη συνεχομένη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ από την άλλη ο Jorge Lorenzo δεν πίστευε ότι κατάφερε με τόσα προβλήματα να ανέβει στο βάθρο. Τέλος ο Colin Edwards ήταν ο μοναδικός που ζήταγε κάτι καλύτερο από τον σημερινό αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να το κερδίσει. Πάμε όμως να δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.


Colin Edwards (Yamaha Tech3) – (3ος): Δεν θα έπεφτα πάνω σε μια Yamaha, αλλά θα πάρω το ρίσκο με μια Honda.
 




+ 100000000000000000000 Colin

Κι εγώ αν ήταν να πέσω κάπου σε Honda θα έπεφτα :D :D :D :D

*

Pane6

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #201 - : Μάιος 18, 2008, 10:51:16 μμ »
Κι εγώ αν ήταν να πέσω κάπου σε Honda θα έπεφτα :D :D :D :D

χαχαχαχα........καλό πολύ καλό.....χαχαχαχα...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #202 - : Μάιος 19, 2008, 09:43:12 μμ »
MotoGP
Απογοήτευση επικρατεί στο στρατόπεδο της Ducati μετά την απόδοση στο Le Mans 
   

   
  Μετά από 22 συνεχείς αγώνες στους βαθμούς ο Casey Stoner έσπασε το θετικό σερί του με το αποτέλεσμα στη Γαλλία. Ο Αυστραλός τερμάτισε στην 16η θέση της κατάταξης, μετά από έναν καταιγιστικό αγώνα στο πρώτο του κομμάτι, πριν ο κινητήρας της Ducati αρνηθεί να ολοκληρώσει τον αγώνα. Ο πρωταθλητής αναγκάστηκε στον 13ο γύρο να επιστρέψει στα pit για να αλλάξει μοτοσικλέτα, καθώς ο κινητήρας της Desmosedici GP8 δεν ανέβαζε στροφές. Τελικά πήρε την εφεδρική μοτοσικλέτα η οποία όμως φόραγε βρόχινα ελαστικά και ουσιαστικά άφησε τον Stoner ανήμπορο να αντιδράσει. Ένα ακόμη πρόβλημα που αντιμετώπισε ο αναβάτης της Ducati ήταν με τα ελαστικά του, καθώς το εμπρός του Bridgestone διαλύθηκε από την δεξιά μεριά και δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό με τους υπόλοιπους.

Φανερά απογοητευμένος ο Casey Stoner ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα. «Ξεκίνησα καλά τον αγώνα, αλλά δυστυχώς δεν είχα καμία αίσθηση από την δεξιά μεριά του εμπρός ελαστικού», δήλωσε ο Αυστραλός, ο οποίος έχει μείνει πλέον 41 βαθμούς μακριά από τον Valentino Rossi. «Έχανα συνεχώς πρόσφυση στη μέγιστη κλίση και συνέχισα να πιέζω το μπροστινό, έτσι έχασα αρκετή αυτοπεποίθηση. Δεν μπορούσα να φρενάρω όσο αργά ήθελα όπως έκανα στις δοκιμές, έτσι έπρεπε να οδηγώ προσεκτικά και να φτάνω μέχρι το σημείο όπου ήταν τα όρια του ελαστικού. Στο T4 έχανα πολύ χρόνο».

«Παρόλα αυτά ήμουν εκεί, κοντά στο βάθρο, και άρχισε να βρέχει έτσι σκέφτηκα ότι θα είχαμε ακόμη μια ευκαιρία. Δυστυχώς τότε άρχισα να έχω πρόβλημα με τον κινητήρα. Δεν είχα δύναμη χαμηλά και δεν μπορούσα να περάσω κανέναν. Μετά, μερικούς γύρους αργότερα το πρόβλημα στον κινητήρα μου ολοκλήρωσε τον αγώνα. Αυτός το διήμερο είχε πολλά θετικά στοιχεία, βρήκαμε πάλι το ρυθμό μας και βρήκαμε την παλιά αίσθηση στην μοτοσικλέτα έτσι είναι θέμα χρόνου να τα συγκεντρώσουμε όλα σε έναν αγώνα. Γι’ αυτό το λόγω ανυπομονώ για τον επόμενο».

Στην άλλη άκρη του γκαράζ ο Marco Melandri επέστρεψε στις κακές του εμφανίσεις στη σέλα της Ducati. Φαίνεται ότι η Shanghai ήταν απλά ένα πυροτέχνημα. «Ο αγώνας μου τελείωσε ουσιαστικά από το ξεκίνημα, διότι η μοτοσικλέτα είχε πρόβλημα από τον γύρο σχηματισμού. Μετά όταν άφησα τον συμπλέκτη στην εκκίνηση καθυστέρησα πολύ και όταν είδα ότι έβρεχε αποφάσισα να μπω μέσα και ήλπιζα αυτή η αλλαγή να αποδώσει με περισσότερη βροχή. Είναι κρίμα γιατί πήγα καλά στο πρωινό ζέσταμα όταν η μοτοσικλέτα είχε καλύτερη ισορροπία και νομίζω ότι ήμουν ικανός για τον αγώνα. Τώρα έχουμε δοκιμές και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα εμπρός πριν το Mugello, μια πίστα που αγαπώ».

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #203 - : Μάιος 22, 2008, 05:42:06 μμ »
MotoGP
Ο Valentino θα οδηγεί Yamaha το 2009
Ο Masao Furusawa εμφανίστηκε αισιόδοξος για την ανανέωση του συμβολαίου του Rossi 
   
   

  Δημοσιεύτηκε στις 22/05/2008 στις 14:41 | Επεξεργάστηκε στις 14:43    Το θέμα Valentino Rossi-Yamaha έχει απασχολήσει τον Τύπο τις τελευταίες ημέρες. Ιδιαίτερα στην Ιταλία τα σενάρια δίνουν και παίρνουν με πιθανότερο όμως αυτό της παραμονής του στην Yamaha. Ο Masao Furusawa, διευθυντής στο αγωνιστικό τμήμα της Yamaha ρωτήθηκε για το θέμα από τους Ιταλούς δημοσιογράφους και ήταν κατηγορηματικός ότι η Ιαπωνική εταιρία είναι έτοιμη να προσφέρει ένα ακόμη συμβόλαιο στον Ιταλό superstar του MotoGP και όχι μόνο.

Στην Gazzetta dello Sport λοιπόν ο Furusawa δήλωσε για το μέλλον του Rossi: «Ναι, διότι ο Valentino θα είναι νικητής και στις επόμενες χρονιές. Ο Valentino μπορεί να οδηγεί για την Yamaha όσο εκείνος το θελήσει, ‘ώστε να μπορεί να είναι στην κορυφή».

«Ήταν σφάλμα της Yamaha η αποτυχία των προηγούμενων ετών, όχι του Rossi. Τα εύσημα για την βελτίωση πρέπει να πάνε στους μηχανικούς, οι οποίοι βρήκαν τι χρειαζόταν, από τεχνικής πλευράς. Η M1 θα επαναλάβει την επιτυχία της προηγούμενης Κυριακής μετά από την τεράστια τεχνική και οργανωτική προσπάθεια. Πήραμε λίγο την δύναμη της Ducati, όχι όλη, και την αξιοπιστία της Honda. Και δουλεύουμε δυνατά για το 2009».

Η επιτυχία της Yamaha με τρεις μοτοσικλέτες στο βάθρο του Le Mans έκανε ευτυχισμένους τους ανθρώπους της Yamaha οι οποίοι περιμένουν ανάλογη συνέχεια και κατάκτηση του τίτλου. «Ο Valentino έδειξε ότι είναι ο πιο δυνατός αναβάτης αυτή την στιγμή. Θα κερδίσει τον όγδοο τίτλο του. Οι Lorenzo και Pedrosa θα είναι σε θέση να τον κερδίσουν σε μερικούς αγώνες αλλά στο τέλος αυτός θα επικρατήσει».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #204 - : Μάιος 22, 2008, 05:43:14 μμ »
   
 MotoGP
Φήμες, φήμες, φήμες...
Η Ducati φέρεται να έχει συμφωνήσει με την JiR Scot για την παραχώρηση της Desmosedici για το 2008 
   
 
   
  Φήμες που έρχονται από τη γειτονική Ιταλία θέλουν την Ducati να τα έχει βρει με τον Luca Montiron για την συνεργασία της ομάδας του JiR Scot Team με τις μοτοσικλέτες της Scuderia. Το σχέδιο φυσικά δεν σταματάει εκεί καθώς η Ducati έχει βάλει στόχο και τον Andrea Dovizioso για το μέλλον. Ο Ιταλός αναβάτης ως γνωστόν έχει απευθείας συμβόλαιο με το HRC, το οποίο όμως φέτος δεν τον έχει ικανοποιήσει ιδιαίτερα. Σκοπός λοιπόν της Scuderia είναι να πάρει το νεαρό αναβάτη από τη Honda, αφήνοντάς τον μεν στη δορυφορική ομάδα της JiR Scot Team αλλά βάζοντάς τον πλέον στην οικογένεια της ιταλικής φίρμας.



Ducati και Hayden

Η Ducati έχει ξεκαθαρίσει ότι θέλει να έχει τουλάχιστο έναν Ιταλό αναβάτη στις τάξεις τις και η φετινή χρονιά του Marco Melandri μάλλον τους έχει απογοητεύσει. Όπως έχω πει εδώ και αρκετό καιρό (μπορούν να το επιβεβαιώσουν οι συνάδελφοί μου) οι Ιταλοί κοιτάζουν με ενδιαφέρον την περίπτωση του Nicky Hayden. Ο Αμερικανός έχει παρόμοιο οδηγικό στιλ με τον Casey Stoner και όλοι πιστεύουν στη Scuderia (μαζί και εγώ) ότι ο πρωταθλητής του 2006 θα μπορούσε να οδηγήσει γρήγορα την Desmosedici. Παρόλα αυτά, ακόμη τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί και όπως είπαμε πιο πάνω είναι απλά φήμες.



Το μέλλον του Aspar

Τα παραπάνω σενάρια φυσικά αν επιβεβαιωθούν θα προκαλέσουν μια σειρά από αλλαγές. Πρώτη και καλύτερη θα είναι η μια μοτοσικλέτα της Honda που θα μείνει ελεύθερη. Το πιθανότερο σενάριο είναι να καλυφθεί από τον Jorge 'Aspar' Martinez, ο οποίος έχει εκφράσει πολλές φορές την πρόθεσή του να ανέβει στο MotoGP. Αναβάτης φυσικά υπάρχει και δεν είναι άλλος από τον Alvaro Bautista. Η Yamaha δεν θα αρνηθεί στον Herve Poncharal να διατηρήσει τις μοτοσικλέτες της Yamaha, ενώ και η Ducati σύμφωνα με τα λεγόμενα του Livio Suppo θα κρατήσει το συμβόλαιο με την Alice Team και θα υπάρχει το 2009 η ομάδα της Pramac Paul Campinoti.



Επαναλαμβάνω για τελευταία φορά ότι όλα αυτά είναι φήμες και μάλιστα από την Ιταλία. Άρα ας αρκεστούμε να φανταζόμαστε τους αγαπημένους μας αναβάτες με τα καινούρια τους χρώματα διότι το πρωτάθλημα έχει μόλις ξεκινήσει και μάλιστα είναι συναρπαστικό…

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #205 - : Μάιος 25, 2008, 02:45:14 μμ »
MotoGP
Μετανιωμένος
Ο Valentino Rossi εμφανίστηκε «μερικώς» μετανιωμένος για την μη μετακίνηση του στη F1 
   
 
   
  Πολλές φορές μας έχει απασχολήσει η πιθανή μετακίνηση του Valentino Rossi στη Formula 1. Ο Ιταλός σε πρόσφατες δηλώσεις του εμφανίστηκε «λιγάκι» μετανιωμένος για τη απόφαση του να παραμείνει στο MotoGP και να μην δοκιμάσει την τύχη του στη F1. Ο «Γιατρός» έχει βρεθεί πολλές φορές στο κοκπιτ ενός μονοθεσίου και η τελευταία φορά έχει καταγραφεί στα τέλη του 2006, όταν τον κάλεσε η Ferrari να κάνει δοκιμές μαζί με τον Michael Schumacher. Τότε είχε γράψει καλούς χρόνους, κοντά στον Γερμανό θρύλο του αγωνίσματος, και η απορία του ήταν τι θα έκανε σε μια πλήρη χρονιά με ένα μονοθέσιο.

«Μετανιωμένος δεν είναι η κατάλληλη λέξη», ανέφερε ο Ιταλός superstar στην Affari Italiani. «Αλλά έχω λίγες τύψεις, διότι είμαι περίεργος για το πώς θα τα κατάφερνα εκεί. Τα πήγαινα καλά στις δοκιμές και ήταν πάντα το όνειρο μου να αγωνιστώ με Ferrari, αλλά εκείνη την στιγμή δεν ήμουν έτοιμος για το βήμα διότι ήμουν στην μέση της μοτοσικλετιστικής μου καριέρας.  Το να οδηγείς ένα μονοθέσιο F1 είναι πολύ διασκεδαστικό. Είναι λιγότερο όχημα και περισσότερο αεροπλάνο, σου δίνει υπέροχη αίσθηση, αλλά για έναν μοτοσικλετιστή είναι περίεργο συναίσθημα να βάζεις τα πόδια σου σε μια μαύρη τρύπα».



Σε ερώτηση για το μέλλον του ο Rossi ήταν ξεκάθαρος. «Θέλω να τρέξω στο MotoGP για κάποιο καιρό ακόμη και μετά θα περάσω λίγο χρόνο με το πάθος μου, που είναι τα αυτοκίνητα. Ίσως να είναι τα ράλι ή μπορεί κάτι άλλο».

Να θυμίσουμε ότι ο Valentino Rossi έχει πάρει μέρος και σε αγώνα WRC με ένα Subaru Impreza και δεν είναι απίθανο μετά την καταπληκτική του καριέρα στο MotoGP να τον δούμε στο μπακετ ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ράλι. Πάντως το όνειρο της F1 είναι μάλλον μακρινό, όχι όμως και απίθανο.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #206 - : Μάιος 28, 2008, 04:08:19 μμ »
MotoGP
Πάμε για την 7η νίκη στο Mugello
Ο Valentino Rossi θέλει να κάνει 7 τις νίκες του στο Mugello όσα και τα πρωταθλήματα του 
   

   
  Με τον αέρα της πρωτοπορίας στο πρωτάθλημα πηγαίνει ο Valentino Rossi στο Mugello για τον αγώνα της πατρίδας του. Ο Ιταλός με τις συνεχόμενες νίκες σε Κίνα και Γαλλία έχει πλέον το πάνω χέρι στο πρωτάθλημα αλλά και στην ψυχολογία, καθώς έχει ανακτήσει πλήρως την ταχύτητα του με την Yamaha και τα Bridgestone. Το μόνο που σκέφτεται λοιπόν για την Ιταλία είναι η νίκη, καθώς έχει ένα ακόμη κίνητρο, εκτός από την συνέχιση των καλών εμφανίσεων στο πρωτάθλημα, την 7η νίκη στην πατρίδα του.

«Το Le Mans ήταν φανταστικό και ακόμη αισθάνομαι πολύ χαρούμενος όταν το σκέφτομαι», ανέφερε ο Valentino Rossi στο επίσημο preview της ομάδας του. «Είχαμε καλές δοκιμές μετά και κάναμε σκληρή δουλειά με τα Bridgestone και γενικά με το στήσιμο της μοτοσικλέτας, έτσι ελπίζω να έχουμε βελτιωμένο πακέτο για την συνέχεια. Όλοι γνωρίζουν ότι το Mugello είναι το αγαπημένο μου σιρκουί. Έχω κερδίσει εκεί 6 φορές στη σειρά και τώρα θέλω να τις κάνω 7».

«Είναι ο αγώνας της πατρίδας μου και το να αγωνίζομαι εκεί είναι πάντα ιδιαίτερο. Είναι γρήγορο και τεχνικό και γνωρίζουμε ότι ταιριάζει στην μοτοσικλέτα έτσι σκοπεύουμε να πάμε γρήγορα από την Παρασκευή το πρωί. Ελπίζω ο καιρός να είναι καλός για εμάς, τους θεατές και τελικά να γίνει ένα μεγάλο Ιταλικό πάρτι».

Ο διώκτης του Valentino Rossi στο πρωτάθλημα δεν είναι άλλος από τον teammate του Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός θεωρεί το Mugello ιδιαίτερη πίστα και φυσικά θα τα δώσει όλα για τη νίκη. «Προφανώς δεν θα είμαστε στο 100% για το Mugello αλλά με κάθε αγώνα που περνάει είμαι σε θέση να βάζω περισσότερο βάρος στα ποδοστήρια. Πηγαίνω στη Ιταλία με μεγάλες προσδοκίες διότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί, με πολλές γρήγορες στροφές και ροή. Έχουμε μερικά αγαπημένα σιρκουί για την συνέχεια αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό διότι σε αυτό το άθλημα, και ιδιαίτερα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ποτέ δεν γνωρίζεις τι θα συμβεί. Αυτός είναι ιδιαίτερος αγώνας για μένα διότι θα είναι η 100η μου εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».


 msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #207 - : Μάιος 28, 2008, 04:09:03 μμ »
MotoGP
Αληθινό σιρκουί
Ο Casey Stoner θεωρεί το Mugello πραγματική πίστα για αγώνες μοτοσικλέτας 
   
     
   
  Ο πρωταθλητής Casey Stoner έχει να κουβαλήσει μεγάλο βάρος αυτό το διήμερο στην Ιταλία. Ιδιαίτερα όταν θα περνάει μπροστά από τους φανατικούς Ducatisti στη στροφή Correntaio θα νιώθει τις ιαχές των φανατικών Ιταλών να ζητάνε τη νίκη μέσα στην έδρα τους. Ο Αυστραλός όμως μέχρι στιγμής δεν έχει επαναλάβει τις περυσινές του εμφανίσεις με αποτέλεσμα να πηγαίνει διψασμένος για διάκριση στο Mugello. Η γνώση της πίστας από τους τεχνικούς της Ducati πάντως είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τους Stoner και Melandri.

«Όταν κάποιος με ρωτάει ποιο είναι το αγαπημένο μου σιρκουί, εκτός από το σιρκουί της πατρίδας μου, το Philip Island, το Mugello μου έρχεται αμέσως στο μυαλό», ανέφερε ο Casey Stoner για την Ιταλική πίστα. «Είναι αληθινό σιρκουί αγώνων. Γρήγορο, τεχνικό και απαιτητικό διότι χρειάζεσαι την ιδανική γραμμή αλλιώς θα χάσεις χρόνο. Πέρυσι χάσαμε το βάθρο για λίγο αλλά ο αγώνας ήταν σημαντικός διότι μάθαμε μερικά πράγματα για την μοτοσικλέτα που μας βοήθησαν να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί στους επόμενους αγώνες».

«Φέτος πηγαίνουμε εκεί μετά από έναν δύσκολο αγώνα, με ένα πρόβλημα που μας απέτρεψε το βάθρο, αλλά γενικά ήταν θετικό διήμερο διότι ήμασταν ταχύτατοι και με διάρκεια στον ρυθμό μας στις δοκιμές. Ελπίσω να είμαστε γρήγοροι και στο Mugello αλλά να έχουμε και ένα καλό αγώνα. Για τους οπαδούς, οι οποίοι πάντα δημιουργούν ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στην Ιταλία, αλλά κυρίως για όλους στην Ducati και τα παιδιά της ομάδας, που δουλεύουν τόσο σκληρά και αξίζουν ένα κορυφαίο αποτέλεσμα».

Ξεχωριστό διήμερο στο Mugello θα έχει και ο Marco Melandri, ο οποίος θα εμφανιστεί με τα χρώματα της Ducati μπροστά τους Ιταλούς οπαδούς. «Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλα σιρκουί στον κόσμο τόσο όμορφα όσο το Mugello και είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των αναβατών θα συμφωνεί με εμένα»,
δήλωσε ο Ιταλός. «Δεν είναι μόνο η ατμόσφαιρα και οι οπαδοί, αν και είναι συναρπαστικό να αισθάνεσαι την παρουσία τους και να βλέπεις τις κερκίδες γεμάτες, όπως είναι της Ducati. Η πίστα είναι διασκεδαστική αλλά απαιτητική την ίδια στιγμή, με μια μεγάλη ευθεία η οποία δεν είναι απολύτως ίσια. Πρέπει να είσαι γρήγορος στα σικέιν και να είσαι σίγουρος ότι έχεις εμπιστοσύνη στο μπροστινό ώστε να είναι γρήγορος και επιθετικός. Είναι μια πίστα την οποία οι μηχανικοί της Ducati γνωρίζουν καλά και ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία για έναν καλό αγώνα. Θα ήθελα να τα πάω καλά μπροστά στους θαυμαστές μου».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #208 - : Μάιος 28, 2008, 04:09:38 μμ »
MotoGP
Υπάρχει κίνητρο για το Mugello
Ο John Hopkins σκοπεύει να επιστρέψει στις επιτυχίες με την Kawasaki 
   
 
   
  Σε μια πίστα που παραδοσιακά δυσκολεύεται η ομάδα της Kawasaki, ο John Hopkins καλείται να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά. Μετά από τον καταστροφικό αγώνα στο Le Mans ο Αμερικανός επιθυμεί να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις με την καινούρια του ομάδα, ώστε να ξεκινήσει με το δεξί την σειρά των αγώνων που ακολουθούν. Πάντως το Mugello είναι μια πίστα που του αρέσει, καθώς πέρυσι είχε τερματίσει 5ος με την Suzuki.

«Χάρηκα που έφυγα από το Le Mans μετά από το δύσκολο διήμερο και ξόδεψα λίγο χρόνο σπίτι μου, ιδιαίτερα για τα γενέθλια μου», ανέφερε ο Hopkins, ο οποίος έκλεισε τα 24 χρόνια του. «Πολλοί φίλοι μου ήρθαν να με δούνε και ηρέμησα λίγο, διασκέδασα στην παραλία, έτσι αισθάνομαι αρκετά καλά. Προπονήθηκα σκληρά και ανυπομονώ για το Mugello. Κάναμε μερικά βήματα μπροστά μετά τον αγώνα της Γαλλίας, και τώρα έχουμε τέσσερις συνεχόμενους αγώνες, έτσι πρέπει να κάνουμε καλή αρχή. Ο επόμενος γύρος θα είναι δύσκολος για εμάς, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι θα αναρρώσουμε από τα άσχημα αποτελέσματα μας. Είμαστε 100% σε φόρμα, συγκεντρωμένοι και έτοιμοι για την πρόκληση της Ιταλίας».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #209 - : Μάιος 29, 2008, 11:48:33 πμ »
MotoGP
Επιστροφή στο βάθρο
Ο Dani Pedrosa θέλει να επιστρέψει στο βάθρο μετά την αποτυχία στο Le Mans 
   
 
   
  Στη Γαλλία, ο Dani Pedrosa για πρώτη φορά την φετινή χρονιά, έμεινε εκτός βάθρου και παράλληλα έχασε την πρώτη θέση της βαθμολογίας. Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda έκανε καταπληκτικό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα και παρά το γεγονός ότι έχει στην διάθεση του τον παλιό κινητήρα της Honda, το συνολικό πακέτο της μοτοσικλέτας αποδίδει υπέροχα. Στο Le Mans είχε τον ρυθμό όλο το διήμερο και πήρε την pole position, αλλά στον αγώνα δεν κατάφερε να ακολουθήσει τους πρώτους μέχρι το τέλος και έμεινε εκτός βάθρου. Τώρα στο Mugello στόχος είναι η επιστροφή στο βάθρο και η ανάκτηση της πρωτοπορίας στο πρωτάθλημα.

«Κάναμε μερικά θετικά βήματα όταν δοκιμάσαμε μετά τον αγώνα του Le Mans, έτσι θα δουλέψουμε σκληρά να επιστρέψουμε στην κορυφή στο Mugello», ανέφερε ο Dani Pedrosa, που ισοβαθμεί στην δεύτερη θέση με τον Jorge Lorenzo. «Έχουμε αρκετούς αγώνες τις επόμενες εβδομάδες, έτσι είναι σημαντικό να βρούμε καλό ρυθμό και να το διατηρήσουμε. Το Mugello είναι υπέροχο σιρκουί σε μια υπέροχη κοιλάδα γεμάτη από ανθρώπους που δημιουργούν φανταστική ατμόσφαιρα».

«Η πίστα είναι από τις πλέον πολύπλοκες στο πρωτάθλημα. Έχει μεγάλη ταχύτητα, έτσι αν θέλεις να είσαι γρήγορος πρέπει να είσαι 100% συγκεντρωμένος παντού και να πάρεις πολύ ρίσκο. Χρειάζεσαι μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή και πρέπει η μοτοσικλέτα να είναι σταθερή και γρήγορη στις εναλλαγές κατευθύνσεων. Πρέπει να βρεις ισορροπία μεταξύ της επιθετικής οδήγησης και την ομαλότητας. Χρησιμοποιούμε σκληρά ελαστικά διότι η πίστα είναι σκληρή με αυτά. Είναι καιρός να στρωθεί πάλι η πίστα διότι έχει αρκετές αναπηδήσεις».

 
msfree
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης