0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #270 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 10:55:54 πμ »
Δε το νομίζω φίλε απλά δε γνωριζόμασταν :P :P

Γιατί εμείς ρόσσι ψηφίζουμε και στη νίκη και στη χασούρα γιατί ακόμα και στη χασούρα έχει το χιούμορ του και δε πετά μ@λ@κίες όπως κάποιοι άλλοι όταν χάνουν ;) ;)

 :bye: :bye:

+10000000000000

Συμφωνω με τον προλαλλησαντα!!!

How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #271 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:47:06 μμ »
MotoGP
Κρίμα!
Ο Casey Stoner απέδωσε την πτώση του στο χαμηλό επίπεδο πρόσφυσης την ημέρα του αγώνα    
   

   
   
     Με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του, ο Casey Stoner δεν μπορούσε να πιστέψει πως έχασε το μπροστινό της Desmosedici του και ξάπλωσε στην άσφαλτο του Misano, την Κυριακή. Ο Αυστραλός είχε ξεκινήσει δυνατά και έφτιαξε μια ικανοποιητική διαφορά από τον Valentino Rossi. Μόλις όμως άρχισε να πλησιάζει ο «Γιατρός», αποφάσισε να κινηθεί πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να πέσει και να χάσει τη νίκη και κάθε ελπίδα πλέον για το πρωτάθλημα. Ο πρωταθλητής δεν είχε καλή αίσθηση από τα ελαστικά του στον αγώνα και επισήμανε ότι η πρόσφυση δεν ήταν ίδια με το πρωινό ζέσταμα.

«Ήταν πολύ απογοητευτικό το διήμερο στο τέλος, μετά από την απόδοση που δείξαμε στις δοκιμές», ανέφερε ο Stoner, ο οποίος πλέον έμεινε 75 βαθμούς μακριά από την κορυφή. «Βασικά πήραμε την απόφαση να βάλουμε το ελαστικό του αγώνα για ένα γύρο στο πρωινό ζέσταμα ώστε να είναι πιο έτοιμο. Το έχουμε ξανακάνει και δεν υπήρχε πρόβλημα αλλά σήμερα μπορούσα να αισθανθώ ότι η πρόσφυση από τον πρώτο γύρο δεν ήταν σωστή. Μετά από μερικούς γύρους άρχισε να βελτιώνεται η κατάσταση και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου αλλά έπεσα».



«Είναι κρίμα αλλά, όπως και να έχει, δουλέψαμε σκληρά εδώ και για μια ακόμη φορά δείξαμε ότι είμαστε γρήγοροι, έχουμε υπέροχη μοτοσικλέτα και τα ελαστικά δουλεύουν φανταστικά. Αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση για την επόμενη χρονιά και ανυπομονώ ήδη για αυτήν», πρόσθεσε ο Αυστραλός.

Ο Casey Stoner αναφέρθηκε και στον τραυματισμό του. «Όσον αφορά τον τραυματισμό, είναι τεράστια απογοήτευση που βγήκε αυτό το πρόβλημα αλλά θα πρέπει να περιμένω μέχρι το τέλος της σεζόν για την επέμβαση».

Η Ducati και ο πρωταθλητής θα επιστρέψουν στις ΗΠΑ για τον ολοκαίνουριο αγώνα της Indianapolis, ελπίζοντας ότι όλα θα πάνε καλύτερα μέχρι το τέλος της σεζόν.
msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #272 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 03:26:27 μμ »
Δε το νομίζω φίλε απλά δε γνωριζόμασταν :P :P

Γιατί εμείς ρόσσι ψηφίζουμε και στη νίκη και στη χασούρα γιατί ακόμα και στη χασούρα έχει το χιούμορ του και δε πετά μ@λ@κίες όπως κάποιοι άλλοι όταν χάνουν ;) ;)

 :bye: :bye:

+10000000000000

Συμφωνω με τον προλαλλησαντα!!!


φιλε αν εννοεις εμενα, εισαι λιγο λαθος.δεν πυστευω να εχω πει μ@λ@κιες,και εγω προσωπικα κανω και πλακα που χανουμε.γιατι αυτα ετσι ειναι.δεν κερδιζουμε παντα.απλα ειμαι φιλος τισ ducati και οχι του στονερ που ειλικρινα μια χαρα πυστευω οτι ειναι και ας του λειπει η πειρα.και ουτε τσαντιζομαι γιατι χανουμε γι αυτο ας προσεχουμε τι λεμε.δεν προσβαλα ποτε καποιον,απλα πλακα κανουμε,και να περναμε καλα.     

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #273 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:03:44 μμ »
Προφανώς δε κατάλβες το χιούμορ μου...... :blus:

Δε πειράζει :bye:

 Δε πρόσβαλα κανένα και σίγουρα δε θα μπαινα σε αντιπαράθεση με κανένα και ιδίως μαζί σου για το Ρόσσι ή για το Στόνερ :ohyes: :ohyes:

Με τη φράση πετά μαλακίες εννοούσα το στόνερ ρε φίλε και τις δηλώσεις που έκανε στη Λαγκούνα Σέκα είσαι τρελός πιστεύεις ποτέ πως θα σου μιλούσα έτσι :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:06:13 μμ από TUONOMAN »

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #274 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:18:21 μμ »
Πραγματι οπως γραφτικε δεν το καταλαβα.SORRY :blus: :blus:

*

CAPOMAN

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #275 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:29:26 μμ »
No problem :bye: :blus: :bye: :blus: :bye: :blus:

*

JIMKO7

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #276 - : Σεπτέμβριος 14, 2008, 11:45:15 μμ »
Rossifumi   :brv: :wine: :grpa: :h1: :er: :er: :er: :er: :er: :er: :er: :er:

*

AKIS KARDITSA

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #277 - : Σεπτέμβριος 21, 2008, 02:48:49 μμ »
Προβλημα με τον Stoner

Ο τραυματισμος του Stoner μαλλον θα του δημιουργησει προβληματα.
Ισως χασει καποια απο τα δοκιαμαστικα για το 2009 και ισως καποιους αγωνες αυτης της σαιζον. (Προφανως αν κριθει μαθηματικα ο τιτλος).

"Requiring an operation on his troublesome scaphoid, Casey Stoner is likely to miss some of the preseason tests for 2009. There is also an outside chance that the World Champion will not complete the current season. "

Πηγη:
http://moto.racing-live.com/motogp/e...18110933.shtml

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #278 - : Οκτώβριος 18, 2008, 08:30:52 μμ »
H Bridgestone μοναδικός προμηθευτής για τα επόμενα 3 χρόνια!!


http://www.motograndprix.gr/news_details.asp?news_id=396


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
MotoGP: Το 2009 ξεκίνησε στη Βαλένθια!
« Απάντηση #279 - : Νοέμβριος 01, 2008, 11:13:15 μμ »
Η προετοιμασία για τη νέα σεζόν του MotoGP ξεκίνησε λίγες ώρες μετά το τελευταίο Grand Prix του 2008 στη Βαλένθια. Στις δοκιμές στην πίστα της ισπανικής πόλης έκαναν το ντεμπούτο τους όλοι οι νέοι συνδυασμοί και δοκιμάστηκαν σχεδόν όλες οι μοτοσικλέτες του 2009 με τα καινούρια ελαστικά της Bridgestone, αποκλειστικού προμηθευτή του MotoGP για τα επόμενα τρία χρόνια.

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε την πρώτη ημέρα ο Casey Stoner με τη νέα Ducati GP9, που χρησιμοποιεί το πρωτοποριακό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Ωστόσο, το ενδιαφέρον κέντρισε περισσότερο ο νέος του team mate στη Ducati, Nicky Hayden. Ο Αμερικανός πήρε την πρώτη του αίσθηση από τη desmosedici και, μάλιστα, σημείωσε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης μέρας των δοκιμών, πριν αυτή διακοπεί στις τρεις το μεσημέρι λόγω σφοδρής κακοκαιρίας.



"Ήταν πολύ έντονη ημέρα, γεμάτη με πολλά πράγματα που έπρεπε να δοκιμάσω και να μάθω, αλλά ήταν όπως την περίμενα" είπε ο Hayden, ο οποίος άφησε τη Honda έπειτα από εννέα χρόνια. "Βγήκα μόνο μια φορά στην πίστα με τη GP8 και έπειτα οδηγούσα μόνο τη GP9. Προφανώς έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε αλλά είμαι χαρούμενος, ήταν καλή ημέρα και κατάλαβα ότι η μοτοσικλέτα έχει καλή δυναμική και, το κυριότερο, διασκέδασα πολύ".



"Ενα από τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας που με εντυπωσίασε πολύ ήταν η επιτάχυνση. Αισθάνθηκα αρκετά άνετα με τη μοτοσικλέτα και δεν άλλαξα σχεδόν καθόλου ρυθμίσεις στις μανέτες κ.λπ. Δεν κάναμε καν αλλαγές στις ρυθμίσεις, απλά δοκιμάσαμε διαφορετικές χαρτογραφήσεις στον κινητήρα και διαφορετικά ελαστικά για να καταλάβω την μοτοσικλέτα και να αισθανθώ άνετα με αυτή", κατέληξε ο Αμερικανός.
Τη θέση του Hayden στη Repsol Honda πήρε ο Andrea Dovizioso, ο οποίος έμεινε εντυπωσιασμένος από την πρώτη του επαφή με το HRC: "Ηταν συναρπαστική μέρα", είπε. "Η μοτοσικλέτα μου έδωσε καλή αίσθηση, σαν εξέλιξη της φετινής μου μοτοσικλέτας. Αυτό περίμενα και είμαι χαρούμενος".
"Σε σχέση με τη δική μου, η εργοστασιακή μοτοσικλέτα έχει κάποια θετικά στοιχεία. Ειδικά στον κινητήρα, που είναι πιο ομαλός και ισχυρός. Εξαρχής η σταθερότητα του μπροστινού μέρους ήταν πολύ καλή. Χρειάζομαι χρόνο για να μάθω τα ηλεκτρονικά και ειδικά τις διάφορες ρυθμίσεις του traction control. Επίσης, πρέπει να προσαρμόσω λίγο το οδηγικό μου στιλ για να πάρω το καλύτερο από τα ελαστικά της Bridgestone".


Επίσης, το ντεμπούτο του με τη νέα ομάδα Onde Ducati έκανε και ο Sete Gibernau, πρώην πρωταγωνιστής του σπορ που είχε αποχωρήσει στο τέλος του 2006. Ο χρόνος του Ισπανού ήταν δύο δευτερόλεπτα πίσω από του Stoner και ο Sete είπε: "Ολοι οι άλλοι αναβάτες είναι πολύ γρήγοροι για μένα, προς το παρόν. Είναι όλοι τους αρκετά σίγουροι για όσα κάνουν, αλλά εγώ δεν είμαι ακόμα. Μαθαίνω ακόμα τι χρειάζεται για να κάνω αυτή τη μοτοσικλέτα γρήγορη. Δεν φοβάμαι, αλλά σέβομαι πολύ όσα κάνουν όλοι σε αυτό το πρωτάθλημα".


Και κατέληξε: "...είμαστε καλοί επαγγελματίες και συνθέσαμε μια καλή ομάδα ανθρώπων, συνεπώς χρειαζόμαστε χρόνο για να βρούμε πως θα συνεργαζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας. Θα χρησιμοποιήσω όλη την εμπειρία και την τεχνογνωσία μου για να γίνουμε ανταγωνιστικοί το συντομότερο δυνατό".


Από τις άλλες μετακινήσεις, ο Marco Melandri εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του με την Kawasaki, αφού έκανε χρόνο παρεμφερή με εκείνον που σημείωσε ο John Hopkins, ενώ την πρώτη τους γεύση από την Pramac (πρώην Alice) Ducati πήραν οι Mika Kallio και Niccolo Canepa, όπως και ο Yuki Takahashi από τη JiR Honda.
Οσο για τον Toni Elias, βρήκε λίγο δύσκολη την επιστροφή στη Honda Gresini: "Ηταν δύσκολο να οδηγήσω ξανά τη Honda επειδή είναι εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα από εκείνη που οδηγούσα το 2008. Ωστόσο, μετά από μόλις μία ώρα δοκιμών η αίσθηση βελτιώθηκε πολύ. Προσεγγίσαμε τη σημερινή μας δουλειά με ηρεμία, διότι ξέραμε ότι θα έπρεπε να προσαρμοστώ στη νέα μοτοσικλέτα και στα ελαστικά", είπε ο Ισπανός.


Στην εργοστασιακή Yamaha, τώρα, ο Valentino Rossi έμεινε αρκετά ικανοποιημένος με τη νέα Yamaha M1 και τα νέα Bridgestone, την ώρα που στην πρώτη του επαφή με την ιαπωνική γόμα ο Jorge Lorenzo έπεσε. Η πτώση του, στη δωδέκατη στροφή της πίστας, δεν ήταν οδυνηρή ούτε τον άφησε με κάποιο τραυματισμό.



"Ήταν δικό μου λάθος, άνοιξα πολύ το γκάζι ενώ τα ελαστικά ήταν κρύα, αλλά δεν χτύπησα και καταφέραμε να συνεχίσουμε" είπε ο Ισπανός και συνέχισε: "...είμαι πολύ χαρούμενος, διότι τώρα όλοι έχουν τα ίδια ελαστικά. Δοκίμασα ορισμένα νέα στοιχεία της μοτοσικλέτας σήμερα για να συγκεντρώσουμε δεδομένα. Εκανα ορισμένους καλούς γύρους. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να κατανοήσουμε τα ελαστικά, πάντως".


Με τη χρήση κοινού προμηθευτή ίδιων ελαστικών, δεν χρειάζεται πλέον οι ομάδες να κάνουν δοκιμές εξέλιξης της γόμας. Συνεπώς, στη Valencia (υπό το βάρος και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης) οι ομάδες αποφάσισαν δραστική μείωση των χειμερινών δοκιμών του σπορ. Το επόμενο διήμερο δοκιμών θα διεξαχθεί στη Χερέθ στις 26-27 Νοεμβρίου πριν την καθιερωμένη απαγόρευση δοκιμών στο διάστημα 1 Δεκεμβρίου ως 20 Ιανουαρίου.

clopy paste...pitstop.gr
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: MotoGP: Το 2009 ξεκίνησε στη Βαλένθια!
« Απάντηση #280 - : Νοέμβριος 01, 2008, 11:29:09 μμ »
life begins at the end of your comfort zone

*

Drakos

RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #281 - : Νοέμβριος 19, 2008, 06:06:23 μμ »
Διαφωνίες για τον... τοίχο στη Fiat Yamaha...

Ο τοίχος που υψώθηκε φέτος στο γκαράζ της Fiat Yamaha για να χωρίζει την ομάδα του Valentino Rossi που χρησιμοποιούσε λάστιχα της Bridgestone από αυτήν του Jorge Lorenzo που είχε τα λάστιχα της Michelin θα συνεχίσει να υπάρχει και το 2009, παρά το γεγονός ότι τα motoGP περνούν στην εποχή της μονομάρκας όπου όλοι οι αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας θα χρησιμοποιούν λάστιχα της Bridgestone.

Το γεγονός αυτό πάντως ενοχλεί τον Lorenzo που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του και κάλεσε τον Doctor να αλλάξει γνώμη και να ρίξει τον τοίχο.

«Είναι καθαρά επιλογή του Vale και όχι δική μου. Τώρα που θα χρησιμοποιούμε όλοι τα λάστιχα της Bridgestone δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει τοίχος μεταξύ μας, δεν υπάρχουν μυστικά για να κρύψουμε. Είμαστε μια ομάδα», σχολίασε ο rookie της φετινής σεζόν και πρόσθεσε: «Αυτή είναι μια αδυναμία του Rossi. Αυτός έχει κατακτήσει έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία, ενώ εγώ κανένα. Δεν καταλαβαίνω την απόφασή του».

Όταν ο Rossi ενημερώθηκε για τις δηλώσεις του Lorenzo, απάντησε: «Στην ομάδα της Yamaha υπάρχουν δύο αναβάτες που θέλουν να στεφθούν Πρωταθλητές. O τοίχος βελτιώνει στην αρμονία και από τη στιγμή που φέτος δούλεψαν όλα καλά, γιατί να το αλλάξουμε τώρα. Συνεχίζουμε έτσι. Ο τοίχος θα υπάρχει από την πλευρά μου. Αν ο Jorge θέλει μπορεί να αφαιρέσει τον δικό του».

Πηγή :


Δεν μ αρέσει η απόφαση του Γιατρού,δείχνει κόμπλεξ και δεν του πάει.... :(

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #282 - : Νοέμβριος 19, 2008, 06:10:00 μμ »
αλαζωνικη αποφαση θα ελεγα....
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
motogp news 2009
« Απάντηση #283 - : Νοέμβριος 19, 2008, 10:28:52 μμ »
MotoGP
Φίλοι από τα… παλιά
Ο Valentino Rossi ανυπομονεί να έρθει αντιμέτωπος με τον παλιό του φίλο, Sete Gibernau    
   
   
     

   
   
     Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Valentino Rossi αυτές τις ημέρες απολαμβάνει την ηρεμία του σπιτιού του, καθώς οι υποχρεώσεις ολοκληρώθηκαν και πλέον ήρθε η ώρα της ξεκούρασης. Το μοναδικό πράγμα που έχει να σκεφτεί αυτή τη στιγμή είναι οι αντίπαλοί του την επόμενη χρονιά, που από ότι φαίνεται θα είναι περισσότεροι και καλύτεροι.

Οι προβληματισμοί του Rossi έχουν χωριστεί σε δύο μέρη. Από τη μία υπάρχει ο νέος κανονισμός ελαστικών που θα ισχύσει από την επόμενη χρονιά και θα ισορροπήσει τα πράγματα στο grid και από την άλλη οι νέοι και πιο αποφασισμένοι αντίπαλοί του που δεν θα διστάσουν να τον βάλουν στο στόχαστρο το 2009. Άλλωστε αυτός είναι ο πρωταθλητής που όλοι θέλουν να κερδίσουν. «Θα είναι δύσκολο με τον κανονισμό των ελαστικών, αλλά ελπίζω να είναι συναρπαστικό πρωτάθλημα. Ώστόσο νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολα, ιδιαίτερα με τους Lorenzo, Dovizioso, Stoner, Hayden και Pedrosa», ανέφερε ο «Γιατρός» υποδεικνύοντας τους 5 αναβάτες που θεωρεί ότι θα τον απειλήσουν του χρόνου.

Πέρα όμως από τους σοβαρούς του αντιπάλους, ο Rossi δέχτηκε και με ικανοποίηση την επιστροφή του Sete Gibernau με τον οποίο έχει κονταροχτυπηθεί αμέτρητες φορές στο παρελθόν. «Στεναχωρήθηκα που δεν είδα τον Sete στην πίστα όταν κάναμε δοκιμές στη Βαλένθια, διότι θα ήταν δυνατή συναισθηματική στιγμή για εμάς να είμαστε πάλι στην πίστα μαζί μετά από τόσες μάχες. Χάρηκα που τον είδα πάλι στην πίστα. Είχαμε μιλήσει λίγο το καλοκαίρι όταν σκεφτόταν να επιστρέψει και ανυπομονώ να αγωνιστώ πάλι μαζί του».

Οι επόμενες δοκιμές είναι το διήμερο 25-26/11 στην πίστα της Jerez όπου ο Valentino θα φορέσει για τελευταία φορά τη φόρμα του το 2008.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #284 - : Νοέμβριος 19, 2008, 10:29:26 μμ »
MotoGP
Ετοιμάζονται στη Suzuki
Ο Paul Denning εξήγησε τους λόγους που η Rizla Suzuki θα μεταβεί στο Hamamatsu για δοκιμές    
   

   
     Πριν από μερικές ημέρες, ο Loris Capirossi μίλησε για τις δοκιμές που ετοιμάζει η Suzuki στο εργοστάσιο της Ιαπωνίας. Τη σκυτάλη πήρε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Paul Denning, ο οποίος ανέλυσε το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν οι αναβάτες του στην Ιαπωνία. Η Suzuki δείχνει να έχει πάρει πολύ σοβαρά την εμπλοκή της στο MotoGP και η μεθοδικότητα που δείχνει ίσως της αποδώσει καρπούς κάποια στιγμή.

Ο Paul Denning ετοιμάζεται για το ταξίδι στο Hamamatsu και ανυπομονεί να δει τι τους έχει έτοιμο η «μαμά» Suzuki. «Η πρώτη δοκιμή θα γίνει στα κεντρικά της Suzuki, τα οποία είναι έξω από το Hamamatsu και η αεροδυναμική σήραγγα είναι ακριβώς δίπλα στην πίστα. Τόσο ο Loris όσο και ο Chris θα πάρουν μέρος και για τον Loris υπάρχουν μερικά καινούρια αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία μας ενδιαφέρουν, με τον ίδιο πάνω στη μοτοσικλέτα».

«Δεν κάνουμε πολλές δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα με τους αναβάτες μας», συνέχισε ο Denning. «Συνήθως η Suzuki κάνει δοκιμές με την κανονική μοτοσικλέτα αλλά χωρίς αναβάτη. Τώρα σε αυτό το επίπεδο των GP θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερη κάθετη δύναμη μέσα στη στροφή και όχι μόνο στην ευθεία και επίσης να κάνουμε την μοτοσικλέτα εύκολη στις εναλλαγές κατεύθυνσης».

Για τις δοκιμές που θα ακολουθήσουν στην Αυστραλία, ο manager της Rizla Suzuki είπε: «Το κυριότερο πράγμα που θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε στo Philip Island είναι να βελτιώσουμε το κράτημα στις παρατεταμένες στροφές. Η μοναδική στροφή που δυσκολευτήκαμε στη Βαλένθια ήταν η στροφή 12, η ανοιχτή αριστερή πριν την τελευταία στροφή. Το Philip Island έχει 3 ή 4 τέτοιες στροφές κα ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε να βάλουμε τη δύναμη κάτω και να πετύχουμε καλύτερο συνδυασμό τόσο με την απόδοση του κινητήρα όσο και με τις αλλαγές στο πλαίσιο», πρόσθεσε ο Denning.

Αύριο ο Loris Capirossi θα δοκιμάσει τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εργοστάσιο της Suzuki.

msfree
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης