0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #300 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 10:31:57 μμ »
MotoGP
Επιπλοκές στην επέμβαση του Stoner
Ο Casey Stoner αποκάλυψε ότι η εγχείρηση στο χέρι του δεν κύλησε τελείως ομαλά    
   
   
     
   
   
     Τα πράγματα τελικά για τον Casey Stoner δεν ήταν ρόδινα στην επέμβαση που έκανε στο σκαφοειδές του χεριού του. Ο Αυστραλός πρωταθλητής του 2007 πριν από περίπου ένα μήνα επεβλήθη στη λεπτή εγχείρηση στο χέρι του και οι γιατροί έμειναν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Για να φτάσουν όμως στην επιτυχία οι γιατροί αναγκάστηκαν να επεκτείνουν τη διαδικασία κατά δύο ώρες, καθώς όπως αποκάλυψε ο αναβάτης της Ducati έσπασε ένα ιατρικό εργαλείο κατά τη διαδικασία της επέμβασης!

Ο Casey Stoner μίλησε για το θέμα στην MCN κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Jerez. «Έβγαλαν το κόκαλο από τον δεξιό μου γοφό, μόλις ένα εκατοστό, διότι το κόκαλο του σκαφοειδούς είναι πολύ μικρό. Δεν είμαι σίγουρος πόσο διήρκησε η επέμβαση αλλά υπήρξε μια μικρή επιπλοκή όπου ένα ιατρικό όργανο έσπασε, έτσι έπρεπε να το βγάλουν».

«Μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό όταν χρησιμοποιούν εργαλείο για να τρυπήσουν. Νομίζω ότι μας πήρε τέσσερις ώρες. Κανονικά θα έπρεπε να διαρκέσει 2 ώρες αλλά τελικά διήρκησε 4 ώρες. Και τώρα το πιο εκνευριστικό είναι ότι η ανάρρωση γίνεται με πολύ αργό ρυθμό», πρόσθεσε ο Αυστραλός, ο οποίος βρέθηκε στο πλευρό του Nicky Hayden στη Jerez, παρά τον τραυματισμό του.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #301 - : Δεκέμβριος 04, 2008, 10:23:42 μμ »
omerta 69 ?????????????

 :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #302 - : Δεκέμβριος 13, 2008, 12:53:20 πμ »
    MotoGP
Εγγυήσεις ζήτησε η IRTA από τη Honda
Το μέλλον της Honda απασχόλησε τους ανθρώπους της IRTA και της Dorna    
   
   
     

   
   
     Η συνεδρίαση της FIM στη Βαρκελώνη που διεξάγεται αυτές τις ημέρες έβγαλε στην επιφάνεια ακόμη ένα θέμα που… καίει το MotoGP. Φυσικά δεν είναι άλλο από την οικονομική κρίση και την αποχώρηση της Honda F1 Team, αφήνοντας ένα μεγάλο ερωτηματικό για το τι σκοπεύει να κάνει το τμήμα μοτοσικλέτας του ιαπωνικού εργοστασίου.

Στην επιτροπή βρέθηκαν όλα τα στελέχη της Dorna και της IRTA τα οποία εμμέσως ζήτησαν από τον υπεύθυνο της Επιτροπής Κατασκευαστών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (MSMA) τις απαραίτητες εγγυήσεις ότι η Honda θα κατεβάσει κανονικά τις 6 μοτοσικλέτες της την επόμενη σεζόν. Ο Takanao Tsubouchi, υπεύθυνος της MSMA, δεν αναφέρθηκε με σαφήνεια στο θέμα, αλλά εμμέσως παραδέχτηκε ότι δεν θα επηρεαστεί η Honda από την κίνηση της ομάδας στη F1.

Ο πρόεδρος του IRTA, Herve Poncharal, ανέφερε μετά το τέλος της συνεδρίασης. «Φυσικά τα νέα της Honda F1 Team ήταν σοκ για όλους στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, έτσι η ερώτηση για την παρουσία τους στο MotoGP ήταν αναπόφευκτη. Ο Tsubouchi δεν μίλησε για λογαριασμό της Honda αλλά εκπροσωπεί όλους τους κατασκευαστές και μας είπε ότι δεν υπάρχουν ανησυχίες για την εμπλοκή της Honda to 2009. Μίλησα με τον Fausto Gresini kαι τον Lucio Cecchinello και κανείς δεν φάνηκε να έχει αμφιβολίες για τις 6 μοτοσικλέτες που σχεδιάσουν να κατεβάσουν στους αγώνες», τόνισε ο ιδιοκτήτης της Yamaha Tech3.

Η ανησυχία των διοικούντων είναι δικαιολογημένη καθώς η οικονομική κρίση επηρεάζει άμεσα κάθε είδους μηχανοκίνητο άθλημα. Στην παρούσα φάση πάντως κανείς δεν δείχνει να έχει τάση φυγής και φαίνεται ότι πάμε σε ένα ομαλό 2009, χωρίς ξεσπάσματα. Μένει φυσικά να αποδειχτεί από τις πράξεις των εργοστασίων.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #303 - : Δεκέμβριος 13, 2008, 12:54:00 πμ »
MotoGP
Σχεδόν καμία αλλαγή στην GP9
Ο Casey Stoner θεωρεί ότι η GP9 δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές    
   
   
     

   


   
   
     Μπορεί ο Casey Stoner να οδήγησε μία και μοναδική φορά την καινούρια μοτοσικλέτα της Ducati για το 2009 στη Βαλένθια, αλλά πιστεύει ότι η μοτοσικλέτα είναι σχεδόν σε τέλεια κατάσταση. Οι χρόνοι που πέτυχε ο ίδιος, αλλά και ο teammate του Nicky Hayden, στις δοκιμές της ισπανικής πίστας μετά το τέλος της σεζόν ήταν αρκετά ανταγωνιστικοί και σύμφωνα με τα λεγόμενα του στη βρετανική εφημερίδα MCN δεν υπάρχει μεγάλη ανάγκη για τεράστιες αλλαγές στη μοτοσικλέτα.

Ο Αυστραλός πρωταθλητής του 2007 βρίσκεται στο στάδιο αποθεραπείας μετά την επέμβαση στο σκαφοειδές του χεριού του και έχει αφήσει τη δουλειά της εξέλιξης της GP9 στα χέρια του Nicky Hayden. «Δεν χρειάζεται να κάνουμε πολλές αλλαγές. Νομίζω ότι έχουμε καλή βάση από τις πρώτες δοκιμές στη Βαλένθια. Και τις δύο ημέρες η μοτοσικλέτα μας ήταν γρήγορη, άρα αυτό ήταν θετικό βήμα».

«Γνωρίζουμε ότι έχουμε μερικά πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε αλλά νομίζω ότι πολλά θα προκύψουν από την ίδια τη μοτοσικλέτα. Χρησιμοποιήσαμε τις ρυθμίσεις της GP8 αλλά αυτή είναι τελείως διαφορετική μοτοσικλέτα, άρα θα πρέπει να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα. Νομίζω ότι μόλις βρούμε καλύτερο στήσιμο θα δείξει τις πραγματικές της δυνατότητες», πρόσθεσε ο Αυστραλός.

Μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων ο Stoner θα ξεκινήσει να γυμνάζεται σε χαλαρούς ρυθμούς και στο τέλος του Ιανουαρίου θα μπορέσει να οδηγήσει μοτοσικλέτα ξανά.
msfre
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: motogp news 2009
« Απάντηση #304 - : Δεκέμβριος 13, 2008, 12:54:38 πμ »
    MotoGP
Απαισιόδοξος Loris
Τίποτα δεν θα αλλάξει στο MotoGP σύμφωνα με τα λεγόμενα του Loris Capirossi    
      
     
     Οι αλλαγές στον κανονισμό των ελαστικών για το 2009 δείχνει να φέρνει μια αύρα ανανέωσης και αισιοδοξίας στα paddock του MotoGP. Ο Loris Capirossi όμως δεν συμμερίζεται τις απόψεις των περισσοτέρων και πιστεύει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή δεν θα λύσει το πρόβλημα στο πρωτάθλημα. Ο έμπειρος αναβάτης της Rizla Suzuki δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στις ανάγκες των 800cc τόσο στη Ducati το 2007, όσο και στη Suzuki φέτος, εστιάζοντας το πρόβλημα περισσότερο προς τη μεριά των ηλεκτρονικών και του κυβισμού, παρά στα ελαστικά.

Ο 35χρονος Ιταλός την προηγούμενη εβδομάδα έκανε δοκιμές με την ομάδα του στο Philip Island και έμεινε ικανοποιημένος από τα νέα εξαρτήματα της Suzuki. Ο Loris πιστεύει παρόλα αυτά, ότι τα καινούρια ελαστικά της Bridgestone δεν θα δώσουν νέα πνοή στους αγώνες. «Δεν θα έχουμε κάποια αλλαγή την επόμενη χρονιά, σε καμία περίπτωση. Το ενιαίο ελαστικό δεν θα αλλάξει τίποτα. Θα αλλάξει τη διαδικασία των κατατακτηρίων και αυτό είναι όλο. Δεν θα βλέπεις πλέον αργούς αναβάτες με ελαστικά αγώνα να ανεβαίνουν ψηλά στην κατάταξη στις κατατακτήριες, αλλά εκτός από αυτό, τίποτα δεν θα αλλάξει», ανέφερε ο Capirossi στο MCN.

Το έμπειρο μάτι του Capirossi έκρινε σε πρώτη φάση την κατάσταση, αλλά ίσως να είναι λίγο νωρίς να καταδικάσουμε τις αλλαγές στους κανονισμούς. Μένει να δούμε αν θα επαληθευτεί ο βετεράνος αναβάτης.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #305 - : Ιανουάριος 27, 2009, 01:54:28 μμ »
Ο βρετανικός οίκος Ilmor εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την ανάληψη του τεχνικού κομματιού της ομάδας της Kawasaki για την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με την εφημερίδα MCN οι άνθρωποι της εταιρίας ήρθαν σε επαφή με τον Michael Bartholemy και προσφέρθηκαν να αναλάβουν τόσο την τεχνική υποστήριξη, όσο και την εξέλιξη της μοτοσικλέτας σε εργοστασιακό επίπεδο, όπως ακριβώς είχε ανακοινώσει ο Carmelo Ezpeleta μια εβδομάδα πριν.

Ο Michael Bartholemy αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην Ιαπωνία για να διαπραγματευτεί τις μοτοσικλέτες της Kawasaki και τον τρόπο με το οποίο το «πράσινο» εργοστάσιο θα στηρίξει τις ZX-RR. Παρόλα αυτά οι αναφορές για την κάλυψη μόλις του 25% από μεριά της Kawasaki αναγκάζει τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται (βλέπε Bartholemy) να κοιτάξουν την αγορά για να καλύψουν αυτό το κομμάτι και η Ilmor φαντάζει ως μια αξιόπιστη λύση.

Ο Steve Miller, Γενικός Διευθυντής της Ilmor μίλησε για το θέμα στην MCN. «Πρώτα από όλα κατανοούμε ότι η Dorna θέλει πολύ να διατηρήσει την ομάδα ζωντανή, ακόμη και χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη από την Kawasaki. Νομίζω ότι προσπαθούν να κάνουν ότι είναι δυνατό για να βοηθήσουν. Έχουμε εκφράσει το ενδιαφέρον μας, αλλά πέρα από αυτό, δηλαδή την εκδήλωση ενδιαφέροντος, δεν έχουμε προχωρήσει παραπέρα, διότι ακόμη περιμένουμε την απόφαση της Kawasaki. Έχουμε μιλήσει με την ομάδα. Απλά περιμένουμε την απόφαση της Kawasaki, διότι το μόνο που έχουμε κάνει είναι να εκφράσουμε το ενδιαφέρον μας να αναλάβουμε τη δουλειά. Πιστεύω ότι η απόφαση θα παρθεί σύντομα».

Η εμπλοκή της Ilmor σύμφωνα με τον Miller δεν θα είναι μόνο υποστηρικτική, αλλά θα έχει να κάνει και με την εξέλιξη της μοτοσικλέτας. «Προφανώς θέλουμε πολύ να κάνουμε την υποστηρικτική δουλειά και μετά να έρθουν οι πόροι να κάνουμε και κάποια εξέλιξη. Τότε θα είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Θα θέλαμε πολύ να βρούμε έναν τρόπο να επιστρέψουμε στο MotoGP. Θα δούμε που θα μας οδηγήσει αυτό». Ο Miller περιμένει τα αποτελέσματα της συνάντησης Bartholemy-Kawasaki από την Ιαπωνία για να προχωρήσει το project. Πάντως η απόφαση δεν θα αργήσει να παρθεί».

Η Ilmor ενεπλάκη στο MotoGP το 2007 με αρχιμηχανικό Mario Illien, ο οποίος είχε σχεδιάσει τον κινητήρα της μοτοσικλέτας. Τα οικονομικά προβλήματα όμως δεν του επέτρεψαν να ολοκληρώσει τη σεζόν, αφήνοντας τους McWilliams και Pitt χωρίς δουλειά. Η Ilmor X3 είχε κάνει το ντεμπούτο της το 2006 με αναβάτη τον Garry McCoy.
msfre
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #306 - : Ιανουάριος 27, 2009, 01:54:55 μμ »
Στη Βαρκελώνη, για το Bread&Butter Festival, βρέθηκε ο Dani Pedrosa την Τρίτη που μας πέρασε στα πλαίσια της συνεργασίας του με την εταιρία ένδυσης GAS. Παρέα με τον Claudio Grotto εκπροσώπησαν το σύνολο του MotoGP στο δημοφιλές show της Καταλονίας και μίλησαν για τα σχέδια τους την επόμενη χρονιά. Ο αναβάτης της Repsol Honda πέρυσι είχε την ευκαιρία να διεκδικήσει τον τίτλο, αλλά ένας σοβαρός τραυματισμός στο Γερμανικό GP τον άφησε εκτός μάχης.

Ο 22χρονος Καταλανός απάντησε σε ερωτήματα δημοσιογράφων και στάθηκε περισσότερο στην πίεση που βάζει στον εαυτό του ώστε να ανέβει στην κορυφή του MotoGP. «Η πίεση αφορά αποκλειστικά εμένα. Προσπαθώ πολύ σκληρά και αισθάνομαι ότι πιέζω πολύ τον εαυτό μου. Επίσης έχω πολλούς ανθρώπους πίσω μου, οι οποίοι με πιέζουν να πάω καλά και είμαι ικανοποιημένος με αυτό».

Οι προσδοκίες για το 2009 δεν αλλάζουν για τον Pedrosa, ο οποίος περιμένει τον Rossi να είναι το σημείο αναφοράς και τον Andrea Dovizioso να ανεβάζει το επίπεδο της ομάδας. Ο τίτλος όμως είναι ο πρωταρχικός στόχος. «Θα είναι δύσκολα. Όλοι οι αντίπαλοί μου θα προσπαθήσουν περισσότερο από πέρυσι και οι αγώνες θα είναι πιο δύσκολοι και με περισσότερες μάχες. Ο Valentino ήταν ο καλύτερος πέρυσι και θα είναι το σημείο αναφοράς από το ξεκίνημα. Ο νέος μου ομόσταβλος είναι επίσης πιθανό να βελτιωθεί μετά από μια καλή πρώτη χρονιά και θα γίνει πιο δυνατός με σύμμαχο την εμπειρία».

«Έκανα αρκετές διακοπές, ξεκουράστηκα λίγο και αποθεραπεύτηκα. Τώρα αισθάνομαι καλά και ενθουσιασμένος για τις δοκιμές που έρχονται», ολοκλήρωσε ο Pedrosa.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #307 - : Ιανουάριος 27, 2009, 01:55:12 μμ »
Η οικονομική κρίση που χτύπησε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στα τέλη του 2008 συνεχίζει να απασχολεί τα εργοστάσια που αποφάσισαν να συνεχίσουν τις αγωνιστικές τους δραστηριότητες. Η Honda μετά την ξαφνική αποχώρησή της από το πρωτάθλημα Formula 1, αποφάσισε να κάνει περικοπές και σε άλλα αθλήματα, όπως το πρωτάθλημα AMA Superbikes. Παρόλα αυτά, δεν προτίθεται να εγκαταλείψει το MotoGP, τουλάχιστον στην παρούσα φάση.

Ο Akemi Ando της Honda απέκλεισε το ενδεχόμενο η Honda να εγκαταλείψει το MotoGP, αλλά η εταιρία σκέφτεται να κάνει περικοπές στις υπόλοιπες κατηγορίες. «Ακόμη δεν έχουμε αποφασίσει επίσημα, αλλά σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο της αποχώρησης από τις υπόλοιπες κατηγορίες. Είναι κάτι που σκεφτόμαστε εδώ και καιρό μετά την αποχώρηση από τη Formula 1».

Η οικονομική τρύπα που έχει να αντιμετωπίσει η Honda το 2009 ανέρχεται στα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτι που έχει αναγκάσει τους Ιάπωνες να σκέφτονται την αποχώρηση από τα πρωταθλήματα Motocross, Enduro, ενώ δεν αποκλείεται η Honda να μην πάρει μέρος στον 8ωρο αγώνα της Suzuka. «Είναι νωρίς ακόμη να πούμε ότι η Honda αποσύρεται από τις 8 ώρες της Suzuka. Είναι αλήθεια όμως ότι η ομάδα μας δεν θα πάρει μέρος. Αλλά η Honda θα προμηθεύσει μοτοσικλέτες και τεχνική υποστήριξη σε πολλές ομάδες και το 60% των μοτοσικλετών στο grid θα είναι της Honda».

Η Honda παραμένει στα δύο κορυφαία πρωταθλήματα μοτοσικλέτας, το MotoGP και το WSBK, αλλά στα υπόλοιπα πρωταθλήματα το μέλλον είναι αβέβαιο.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #308 - : Ιανουάριος 27, 2009, 01:55:28 μμ »
Η Ducati συνεργάζεται με την Bridgestone από το 2005 και τα αποτελέσματα από αυτή τη συνεργασία ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά. Τίτλος κατασκευαστών και αναβατών το 2007 και δεύτερη θέση στην κατάταξη το 2008 μαρτυρούν την καλή συνεργασία των δύο πλευρών, η οποία θα συνεχιστεί και το 2009, σε διαφορετικό επίπεδο όμως. Η «μονομάρκα» ελαστικών είναι ένα στοίχημα για όλες τις ομάδες, αλλά ο Casey Stoner εξηγεί τους λόγους που η Ducati θα συνεχίσει να έχει το πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα.

«Ένα σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας μας τα τελευταία δύο χρόνια οφείλεται στο ότι δεν είχαμε πρόβλημα με τα ελαστικά», ανέφερε ο Αυστραλός πρωταθλητής. «Αγωνιζόμασταν με πολύ πιο σκληρές γόμες από όλους τους υπόλοιπους τα προηγούμενα δύο χρόνια και καταφέραμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα να δουλέψει καλά. Δεν τοποθετήσαμε μαλακά ελαστικά για να έχουμε καλύτερη αίσθηση. Γι’ αυτό στο τέλος του αγώνα συνεχίζαμε ακάθεκτοι. Για μένα ο νέος κανονισμός δεν θα αλλάξει τίποτα, θα μας βοηθήσει αρκετά».

Ο 22χρονος αναβάτης πρόσθεσε ότι η Ducati δεν θα έχει πρόβλημα με τα ελαστικά, καθώς πάντα δούλευε στην επίλυση των προβλημάτων, χωρίς να ασχολείται με τα ελαστικά. «Το γεγονός ότι όλοι έχουν το ίδιο ελαστικό είναι πλεονέκτημα για εμάς. Στις δοκιμές της Βαλένθια νομίζω ότι μόνο εγώ και ο Nicky τοποθετήσαμε σκληρά ελαστικά. Όλοι έμειναν με τη μαλακή γόμα και πάλι ήμασταν ταχύτεροι. Μέχρι στιγμής τα ελαστικά ήταν υπέροχα και οι δύο γόμες δούλεψαν σε μεγάλη κλίμακα, έτσι δεν πιστεύω ότι θα είναι πρόβλημα να στήσουμε σωστά τη μοτοσικλέτα. Νομίζω ότι αυτό ίσως να χρειάζεται το άθλημα. Όλοι τοποθετούσαν κάποιο ελαστικό για να λύσουν τα προβλήματα τους. Αλλά η ομάδα μας πάντα λειτουργούσε με διαφορετικό τρόπο και εγώ έφτιαχνα το πρόβλημα χωρίς να μπλέξω με τα ελαστικά».

Ο Suppo θέλει Simoncelli

Και ενώ ο Casey Stoner ασχολείται με τα ελαστικά και το 2009, το αφεντικό του Ducati Corse έχει αρχίσει να βολιδοσκοπεί τον Marco Simoncelli για το 2010. Ο Livio Suppo δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για τον Ιταλό πρωταθλητή 250cc και τόνισε ότι ήδη είχαν έρθει σε επαφή για το 2009. «Είχαμε μιλήσει μέσα στο 2008 για το 2009 και αυτό δεν είναι μυστικό. Ο Marco προτίμησε να μείνει στα 250cc και σέβομαι την απόφασή του, διότι δεν νιώθει έτοιμος να έρθει, έτσι είναι σωστή απόφαση. Αν αισθάνεται ότι δεν είναι έτοιμος για το MotoGP τότε είναι καλύτερα να μείνει ακόμη ένα χρόνο στα 250cc. Κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο είναι να πιστεύει σε αυτό που κάνει».

«Πέρυσι ήταν εντυπωσιακός, αλλά προήλθε από δύο πολύ δύσκολες χρονιές έτσι ίσως θέλει να χτίσει λίγο την αυτοπεποίθησή του περισσότερο. Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι μπορεί να μείνει σε αυτό το επίπεδο το 2009 και μετά να σκεφτεί αν είναι έτοιμος για το MotoGP. Και φυσικά όταν το αποφασίσει, θα είμαστε κοντά του, αν θέλει να οδηγήσει για εμάς», πρόσθεσε ο ισχυρός άντρας της Ducati.

Για τον Simoncelli έχει ενδιαφερθεί και ο Lin Jarvis της Yamaha, αλλά ακόμη τίποτα δεν έχει συμφωνηθεί. Στα μέσα της σεζόν πάντως θα έχουμε εξελίξεις
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #309 - : Ιανουάριος 27, 2009, 01:55:48 μμ »
Ο πρωταθλητής των 250cc, Marco Simoncelli από ότι φαίνεται έχει ήδη κινήσει το ενδιαφέρον των κορυφαίων ομάδων για το 2010. Πρώτα η Yamaha και έπειτα η Ducati πλησίασαν τον συμπαθή Ιταλό και του πρότειναν προσύμφωνο για την επόμενη χρονιά ώστε να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα του.  Ο manager του Simoncelli, Carlo Pernat, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον των ομάδων, αλλά έκλεισε την πόρτα, τουλάχιστον προς το παρόν, στους μνηστήρες.

«Το ενδιαφέρον από τη μεριά της Yamaha ξεκίνησε τον Ιούνιο με τον Herve (Poncharal, YamahaTech3), να συζητάει με εμάς», ανέφερε ο Pernat. «Γνωρίζω ότι έκανε συναντήσεις με τη Yamaha και αυτή είναι μια σπουδαία επιλογή για εμάς. Ο Marco έχει μιλήσει ήδη με τον Lin Jarvis΄(αγωνιστικό διευθυντή της Fiat Yamaha), αλλά επίσης συζητάμε με τη Ducati».

«Δεν γνωρίζουμε πως θα είναι οι μοτοσικλέτες το 2009, πόσο μάλλον το 2010. Ειλικρινά, η Yamaha, η Ducati και η Honda μπορεί να είναι στο ίδιο επίπεδο, αλλά δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τις Suzuki και Kawasaki, αλλά μπορεί να βελτιωθούν και επίσης να έχουμε και αυτές τις επιλογές με εργοστασιακή υποστήριξη. Για την ώρα, οι προσφορές είναι για τις δεύτερες ομάδες, αλλά κατά τη γνώμη μου, γι αυτό πρέπει να περιμένουμε διότι δεν βλέπω το λόγο ο Marco να επιλέξει μια δεύτερη ομάδα αυτή την στιγμή. Αν είναι πάλι δυνατός την επόμενη σεζόν, τότε κάποια εργοστασιακή ομάδα μπορεί να τον θέλει. Δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να ανέβει στο MotoGP σε δεύτερη ομάδα, ιδιαίτερα αν έχει κατακτήσει και δεύτερο τίτλο στα 250cc», πρόσθεσε ο manager του Marco Simoncelli.

Ο 19χρονος Ιταλός θα παραμείνει στη Metis Gilera για ακόμη ένα χρόνο, ενώ η Aprilia δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί στους δύο πρώτους αγώνες του WSBK με την RSV4.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #310 - : Φεβρουάριος 03, 2009, 03:10:00 μμ »
MotoGP
Bimota στο προσκήνιο
Η Bimota σκέφτεται να αναλάβει την κατασκευή των πλαισίων της Moto2
     

   
Το 2010 η FIM σε συνεργασία με την Dorna αποφάσισαν να αλλάξουν ριζικά τους κανονισμούς της μεσαίας κατηγορίας και να μετατρέψουν τα δίχρονα 250cc σε τετράχρονα 600cc. Οι κανονισμοί, εκτός των άλλων (σχ. θέμα), ανέφεραν την κατασκευή ενός ενιαίου πλαισίου το οποίο θα αναλάβει να κατασκευάσει μια εταιρία και θα είχε αποκλειστικά πρωτότυπο σχεδιασμό, με σκοπό τη μείωση του κόστους. Αυτό το έργο φαίνεται να θέλει να το αναλάβει η ιστορική Bimota, η οποία τα τελευταία χρόνια κάνει τη δική της προσπάθεια να επιστρέψει στους αγώνες.

Το ιταλικό εργοστάσιο έστειλε αντιπρόσωπους στη Jerez την προηγούμενη εβδομάδα στις δοκιμές των μικρών κατηγοριών για να δει τον τρόπο λειτουργίας των μοτοσικλετών και των ομάδων, δείχνοντας ότι έχει πάρει σοβαρά το θέμα Moto2. Ο Anacleto Bernabei, project manager της Bimota, ανέφερε: «Αυτή είναι πολύ σημαντική κίνηση για τη Bimota και μια πραγματική επιστροφή στις ρίζες της Bimota».

Το νέο πλαίσιο της κατηγορίας πρέπει να είναι πρωτότυπο  και η φιλοσοφία των κανονισμών είναι ώστε να γίνει πιο εφικτή η συμμετοχή για όλους με μέγιστο κόστος το όριο των 100.000 λιρών. Η Bimota είναι η πρώτη εταιρία που εκδηλώνει ενδιαφέρον για τη νέα κατηγορία Moto2.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #311 - : Φεβρουάριος 03, 2009, 03:11:19 μμ »
MotoGP
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo
Οι δύο αναβάτες της Fiat Yamaha μιλάνε για τη νέα M1 και όχι μόνο
     

   
Οι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo μίλησαν για όλα στην επίσημη παρουσίαση της Fiat Yamaha. Οι δύο αναβάτες της ομάδας ρωτήθηκαν για τους στόχους τους το 2009, την οικονομική κρίση και τους αντιπάλους τους στη νέα σεζόν, ενώ αναφέρθηκαν και στη μεταξύ τους σχέση μέσα και έξω από την πίστα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ένας θα είναι σημαντικός αντίπαλος του άλλου στις 12 Απριλίου στο Κατάρ.

Valentino Rossi

Ερ: Πως πήγαν οι διακοπές σου; Τι έκανες την περίοδο των διακοπών;
Valentino Rossi: Οι διακοπές μου ήταν υπέροχες. Έχω πάθος με το snowboard και πήγα στα βουνά με φίλους μου, έκανα snowboard, πέρασα καλά και τώρα είμαι έτοιμος για δουλειά.

Ερ: Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από το 2008; Μετά από την υπέροχη νίκη σου έχεις κάποια ιδιαίτερη στιγμή που θυμάσαι το 2008;
VR: Είναι δύσκολο να επιλέξω μια στιγμή διότι, ευτυχώς, ήταν αρκετές σε μια υπέροχη σεζόν. Επέστρεψα στις νίκες, αλλά ο πιο συγκινητικός αγώνας ήταν στη Laguna Seca, διότι ήταν η πιο σημαντική νίκη της σεζόν.

Ερ: Είχες τη ευκαιρία να δοκιμάσεις το πρωτότυπο του 2009. Ποια είναι η γνώμη σου μέχρι στιγμής και πιστεύεις ότι η Yamaha έκανε καλή δουλειά;
VR: Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τη μοτοσικλέτα του 2009 λίγο στη Βαλένθια αλλά περισσότερο στη Jerez, όπου ήμουν γρήγορος. Η μοτοσικλέτα φάνηκε καλύτερη και ήμουν ταχύτερος από ότι με αυτή του 2008. Είμαι πολύ αισιόδοξος και όπως και να έχει είμαστε μόλις στο ξεκίνημα της δουλειάς και τώρα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τους μήνες πριν τον Απρίλιο για να βελτιώσουμε τη M1 του 2009 περισσότερο.

Ερ: Τι βελτιώσεις ελπίζεις να έχει το νέο μοντέλο που θα δοκιμάσεις στη Sepang;
VR: Στη Sepang θα χρησιμοποιήσουμε τη νέα μοτοσικλέτα. Θα χρησιμοποιήσω δύο μοτοσικλέτες με τα εξαρτήματα που θα έχω στον αγώνα, έτσι θέλω γρήγορα να βρω καλή αίσθηση. Δουλεύουμε πολύ στον κινητήρα και προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να βελτιώσουμε την επιτάχυνση και νομίζω ότι αυτή είναι η περιοχή που πρέπει να επικεντρωθούμε.

Ερ: Ο τοίχος μένει στο γκαράζ. Γιατί ήθελες να παραμείνει;
VR: Στην ομάδα μας υπάρχουν δύο ισχυροί αναβάτες και οι δύο θέλουν τη νίκη και το πρωτάθλημα. Βρήκαμε τον τρόπο να δουλεύουμε καλά το 2008 και θα συνεχίσουμε το 2009.

Ερ: Περιμένεις ο Jorge να είναι ένας από τους αντιπάλους σου για τον τίτλο φέτος;
VR: Ναι, πιστεύω ότι ο Lorenzo θα είναι ένας δυνατός αντίπαλος, διότι έχει εμπειρία μίας χρονιάς και φέτος επίσης υπάρχει ένα ελαστικό, έτσι θα αρχίσουμε με ίδιες πιθανότητες. Θα είναι δύσκολος αντίπαλος.

Ερ: Εκτός από αυτόν, ποιόν άλλο περιμένεις να παλέψουν μαζί σου μπροστά σου;
VR: Νομίζω ότι ο νούμερο ένα αντίπαλός μου θα είναι ο Stoner. Μετά ίσως ο Pedrosa να είναι γρήγορος και φυσικά ο Lorenzo.

Ερ: Τι έχεις να πεις για την κρίση στο MotoGP και την αποχώρηση της Kawasaki; Ανησυχείς για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο grid;
VR: Ανησυχώ αρκετά για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο MotoGP διότι υπήρχαν 19, οι οποίες ήδη δεν ήταν αρκετές. Ελπίζω η Kawasaki να παραμείνει διότι αλλιώς θα γίνουμε 17. Πρέπει να βρούμε τρόπο να βάλουμε περισσότερες μοτοσικλέτες στην πίστα.

Ερ: Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει ώστε να αυξηθούν;
VR: Είναι δύσκολο να πω. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε μια μοτοσικλέτα λιγότερο εξεζητημένη και πιο φτηνή.

Ερ: Μετά από δύο δοκιμές, ποια είναι η γνώμη σου για τη μονομάρκα ελαστικών; Πιστεύεις ότι θα βελτιωθούν οι αγώνες ή όχι;
VR: Είναι νωρίς να πούμε ακόμη, αλλά νομίζω ότι θα είναι καλύτερο το θέαμα διότι όλοι θα έχουν το ίδιο ελαστικό. Με τη μονομάρκα, καλώς ή κακώς στους τελευταίους γύρους η μοτοσικλέτα θα κουνάει περισσότερο και θα αναγκαστείς να πάς πιο σιγά. Αυτό ίσως να δώσει περισσότερες μάχες. Ελπίζω!

Ερ.: Τι άλλο πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί οι αγώνες; Αναφέρθηκες στη μείωση των οδηγικών βοηθημάτων, μπορείς να μιλήσεις περισσότερο για το τι πιστεύεις ότι θα μπορούσε να γίνει σε αυτόν τον τομέα;
VR: Τα τελευταία χρόνια είχαμε καλύτερους αγώνες, ιδιαίτερα από την άφιξη των μοτοσυκλετών 800 κ.ε., με πολύ πιο κοντινή οδήγηση και πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την εξέλιξη των ελαστικών. Τώρα είμαστε πολύ πιο γρήγοροι στις στροφές με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερος χρόνος διαθέσιμος για προσπέρασμα. Παρόλα αυτά, η σημαντική εξέλιξη των ηλεκτρονικών έχει εξισορροπήσει την απόδοση των αναβατών και επομένως αυτό έχει οδηγήσει σε λιγότερες μάχες.

Ερ.: Όλοι ξέρουν ότι ζήτησες από την Yamaha να συμμετέχει σε έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes, συγκεκριμένα εναντίον του Bayliss. Σε έχει πειράξει το ότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο; Πιστεύεις ότι θα έχεις ακόμα την ευκαιρία να αγωνιστείς σε έναν αγώνα Superbikes;
VR: Ήταν μία διασκεδαστική ιδέα και θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Θα ήθελα ακόμα να συμμετέχω σε έναν αγώνα Superbikes και να ανταγωνιστώ με τον Bayliss, γιατί είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Δυστυχώς είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος και δεν είχα την ευκαιρία, αλλά ελπίζω πως στο μέλλον, ίσως τον επόμενο χρόνο, να το καταφέρουμε.

Ερ.: Τα πήγες πολύ καλά στο Ράλι Μεγάλης Βρετανίας. Αύξησε αυτό τη θέλησή σου να δοκιμάσεις να αγωνιστείς πάλι σε ράλι κάποια στιγμή στο μέλλον;
VR: Πάντα αγαπούσα τα ράλι, από τότε που ήμουν μικρός. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάθη μου και είναι πολύ όμορφο να αγωνίζομαι σε κάποιο όταν έχω το χρόνο και την ευκαιρία. Πάντα το απολάμβανα πολύ και πιθανότατα, όταν θα έχω εγκαταλείψει τις μοτοσικλέτες και έχω την ευκαιρία να βελτιωθώ έχοντας περισσότερο χρόνο, θα αγωνιστώ σε μερικά ακόμα. Αλλά αυτό δεν θα γίνει στο προσεχές μέλλον, γιατί θέλω να συνεχίζω να αγωνίζομαι με τη μοτοσυκλέτα για μερικά ακόμα χρόνια.

Ερ.: Είχες ακόμα μία ευκαιρία να δοκιμάσεις για τη Ferrari. Πιστεύεις ότι βελτίωσες την απόδοσή σου με το μονοθέσιο;
VR: H Formula 1... Το να κάνω δοκιμές για τη Ferrari ξανά ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα. Ήμουν πάντα οπαδός των αγωνιστικών αυτοκινήτων, όχι μόνο των ράλι. Ήμουν γρήγορος άρα ήμουν ευτυχισμένος καθώς είμαι αρκετά ταχύς και στη Formula 1. Το 2006 αποφάσισα να παραμείνω στις μοτοσικλέτες και, φυσικά, έχω ακόμα κάποιες αμφιβολίες, αλλά απλά και μόνο να μπεις στο κόκκινο μονοθέσιο και να δουλέψεις με τους ανθρώπους της Ferrari είναι φανταστικό.

Ερ.: Έχεις κάνει ποτέ σκέψεις για να αγωνιστείς στην Formula 1 στο μέλλον;
VR: Όπως είπες και προηγουμένως, είχα την ευκαιρία μου και αποφάσισα να μείνω στις μοτοσικλέτες. Η επιλογή έχει γίνει και δεν πιστεύω πως υπάρχει πια πιθανότητα.

Ερ.: Είστε πολύ καλοί φίλοι με τον Marco Simoncelli. Ποιά είναι η γνώμη σου για τον τίτλο του στα 250 κ.ε. πέρσι. Πιστεύεις ότι είναι ξανά το φαβορί και για φέτος;
VR: Είμαστε καλοί φίλοι  με τον Simoncelli. Είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος. Προπονούμαστε μαζί και πέρυσι με εξέπληξε γιατί ήξερα ότι είχε μεγάλες προοπτικές, αλλά δεν πίστευα ότι θα χριζόταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτόν, το άξιζε. Θα παραμείνει στα 250 κ.ε. και πιστεύω πως είναι το φαβορί για το 2009.

Ερ.: Πιστεύεις ότι ο Marco είναι μία καλή προοπτική για τη Yamaha στο μέλλον;
VR: Πιστεύω πως ο Simoncelli θα έρθει στο MotoGP, γιατί είναι ένας πολύ γρήγορος και νέος αναβάτης. Στη Yamaha, παρόλα αυτά, έχουμε ήδη τον Lorenzo και εμένα, οπότε πιστεύω πως θα αποτελέσει καλή προοπτική για τις υπόλοιπες ομάδες.

Ερ.: Θα συνεχίσεις να είσαι ο μάνατζερ του εαυτού σου και για το 2009; Έχεις σκεφτεί να συνεργαστείς με κάποιον νέο μάνατζερ;
VR: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι’ αυτό που αποφάσισα να κάνω και με την οργάνωση που έχω, δεν έχω ανάγκη από έναν μάνατζερ, ενώ δεν σκέπτομαι να αποκτήσω κάποιον άλλον μάνατζερ για την ώρα.

Ερ.: Δεν απομένουν πολύ στόχοι στην καριέρα σου... Είσαι ήδη ο πιό επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία του αθλήματος. Έχεις πολλούς στόχους ακόμα; Θα ήθελες να φτάσεις το ρεκόρ του Agostini με 122 νίκες σε όλες τις κατηγορίες;
VR: Το ρεκόρ του Agostini είναι κάτι πολύ σημαντικό, φυσικά. Δεν βρίσκομαι πολύ μακριά, αλλά για να το σπάσω θα πρέπει να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να μάχομαι για μερικά ακόμα χρόνια! Ο κύριος στόχος μου είναι να κατακτήσω μερικά ακόμα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Αυτό είναι πιό σημαντικό από το να πιάσω τον Agostini. Προφανώς, αν τα καταφέρω τότε θα είναι εκπληκτικό!

Ερ.: Έχεις ακόμα το ίδιο κίνητρο όπως και πριν; Πως κρατάς ζωντανό το ενδιαφέρον και τη δίψα σου για επιτυχίες;
VR: Το να καβαλάς την μοτοσικλέτα στην πίστα και να προσπαθείς να βρεις τρόπους να είσαι ταχύτερος, αλλά πάνω από όλα να δουλεύεις με τη Yamaha και αυτή την ομάδα ανθρώπων πάντα με έκανε ευτυχισμένο και επομένως αποκτώ κίνητρο. Αγωνίζομαι για πολύ καιρό τώρα και κάθε χρόνο πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος ώστε να βρω το κατάλληλο κίνητρο και να είμαι επιθετικός. Νιώθω σε φόρμα.

Ερ.: Τελικά, είπες ότι ο τίτλος του 2008 ήταν ο δυσκολότερος της καριέρας σου. Πιστεύεις ότι το 2009 θα είναι ευκολότερα ή δυσκολότερα;
VR: Το 2008 ήταν μία δύσκολη χρονιά γιατί έπρεπε να δώσω τα περισσότερα για να κερδίσω. Το 2009 θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί οι αντίπαλοί μου, οι οποίοι υπέφεραν το 2008, ετοιμάζουν την απάντησή τους και θα προσπαθήσουν να με κερδίσουν. Πιστεύω πως θα είναι ακόμα πιο δύσκολα από το 2008!

Jorge Lorenzo

Ερ: Jorge, πως πήγαν οι χειμερινές διακοπές; Τι έκανες όλο αυτό το χρόνο;
Jorge Lorenzo: Στο τέλος της σεζόν πήγα στη Μαγιόρκα. Έμεινα εκεί για περίπου μια εβδομάδα με την οικογένειά μου. Πέρασα αρκετό χρόνο με φίλους και ξεκουράστηκα διότι ήταν δύσκολη χρονιά, με πολύ άγχος, με πολλούς αγώνες, έτσι ήταν ωραία που κατάφερα να ηρεμήσω λίγο. Μετά το τέλος της σεζόν έμεινα στη Βαρκελώνη, προπονήθηκα αρκετά τόσο με τη μοτοσικλέτα όσο και στο γυμναστήριο.

Ερ: Οι τραυματισμοί του 2008 έχουν θεραπευτεί; Είναι όλο το σώμα σου σε πλήρη ετοιμότητα;
JR: Δεν είμαι στο 100%, διότι ακόμη δεν έχω πλήρη κίνηση στους αστραγάλους μου, ιδιαίτερα στον αριστερό, αλλά σιγά-σιγά επανέρχονται. Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τις πτώσεις και τώρα τα προβλήματα που είχα στους αστραγάλους και τον ώμο, χάρη στους ειδικούς, έχουν βελτιωθεί αρκετά και νομίζω ότι θα είμαι στο 95-97% πριν την έναρξη της σεζόν.

Ερ: Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από το 2008; Είχες πολλές pole position, βάθρα, νίκη, αλλά επίσης πτώσεις και τραυματισμούς…
JR: Ήταν ιδιαίτερη σεζόν διότι ήταν η πρώτη μου στην κατηγορία, αλλά επίσης διότι συνέβησαν διάφορα πράγματα σε εμένα. Οι καλές και οι κακές αναμνήσεις μέτρησαν πολύ και οι εμπειρίες που μάζεψα ήταν χρήσιμες για το μέλλον. Αλλά ναι, ήταν περίεργη σεζόν με πολλά πάνω και κάτω, πολλές πτώσεις-πάρα πολλές διότι κανονικά δεν είμαι από τους αναβάτες που πέφτουν πολύ- και επίσης υπέροχες στιγμές με pole position, βάθρα και ιδιαίτερα η νίκη στο Estoril.

Ερ: Αν μπορούσες να επαναλάβεις την πρώτη σου χρονιά τι θα άλλαζες;
JR: Δεν μετανιώνω για το παρελθόν και νομίζω ότι ήμουν αρκετά τυχερός στη ζωή μου. Είχα πολλές αναποδιές αλλά πέρα από αυτό είμαι τυχερός, τα έχω καταφέρει καλά μέχρι στιγμής έτσι δεν μετανιώνω αυτά που έχω κάνει στο παρελθόν.

Ερ: Ποιες είναι οι προσδοκίες σου και οι στόχοι σου για το 2009; Πιστεύεις ότι μπορείς να διεκδικήσεις τον τίτλο από την αρχή;
JR: Είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο, πρώτον επειδή δεν έχω εμπειρία να παλέψω για τον τίτλο. Νομίζω ότι τώρα υπάρχουν αναβάτες με περισσότερη εμπειρία. Πάνω από όλα υπάρχει ένας μεγάλος πρωταθλητής που λέγεται Valentino Rossi, ο οποίος βρίσκεται στο διπλανό γκαράζ και θεωρητικά είναι το φαβορί. Όχι μόνο αυτό, υπάρχουν 3 αναβάτες που είναι πάνω από εμένα, έτσι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να έρθω πιο κοντά στο στόχο μου χρονιά με τη χρονιά, να γίνω πιο γρήγορος και να μάθω περισσότερα. Αλλά δεν νομίζω ότι είμαι φαβορί για φέτος.

Ερ: Πιστεύεις ότι υπάρχει περισσότερη πίεση από πέρυσι; Ανησυχείς για τις προσδοκίες των ανθρώπων σου;
JR: Νομίζω ότι οι άνθρωποι έχουν υψηλότερες απαιτήσεις από τους Pedrosa, Stoner και Valentino. Είναι αλήθεια ότι η χρονιά ξεκίνησε καλά με μια νίκη στον 3ο αγώνα. Ξεκίνησα δυνατά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει το ίδιο και φέτος και κάθε χρονιά θα ξεκινά έτσι. Τα πράγματα αλλάζουν και κάθε χρονιά είναι διαφορετική. Για παράδειγμα φέτος έχουμε νέους κανονισμούς και τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Αυτή τη στιγμή δουλεύω πολύ σκληρά ώστε μια ημέρα να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής, που είναι και ο στόχος μου. Δεν γνωρίζω αν το πετύχω του χρόνου, σε δύο χρόνια ή σε 5 χρόνια, αλλά αυτός είναι ο στόχος.

Ερ: Δεν είχες την ευκαιρία να δοκιμάσεις τη μοτοσικλέτα του 2009. Θα την έχεις στη Sepang και ποιες είναι οι προσδοκίες σου από αυτήν;
JR: Είχα την ευκαιρία να τη δοκιμάσω στη Jerez. Το μοναδικό πράγμα που δεν είχα ήταν ο νέος κινητήρας, τον οποίο θα έχω στη Sepang. Η αλήθεια είναι ότι σε ότι αφορά την οδηγησιμότητα και το πλαίσιο φαίνεται πιο σταθερή, ή ας πούμε ότι έχει λιγότερους κραδασμούς στο μπροστινό. Η μοτοσικλέτα δεν σήκωνε τον εμπρός τροχό στις εξόδους, παρότι δεν δοκίμασα το νέο κινητήρα, ο οποίος λένε ότι είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει φέτος.

Ερ: Ο τοίχος παραμένει στο γκαράζ. Ήταν δική σου απαίτηση; Γιατί ήθελες να παραμείνει;
JR: Η απόφαση του να παραμείνει ο τοίχος ήταν της Yamaha και δεν έχω πολλά να πω για αυτό. Από τη μεριά μου είναι εντάξει έτσι όπως είναι, δεν υπάρχει πρόβλημα και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον τοίχο.

Ερ: Εκτός από τον εαυτό σου και τον Valentino, ποιοι πιστεύεις ότι θα είναι οι κύριοι διεκδικητές του 2009;
JR: Στον αθλητισμό και ιδιαίτερα στις μοτοσικλέτες ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις τι θα συμβεί και κάθε σεζόν υπάρχουν νέοι αναβάτες που έρχονται στο προσκήνιο και εκπλήσσουν. Έτσι δεν θέλω να εμπλακώ σε τέτοιες συζητήσεις, αλλά προφανώς αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε 3 θα επέλεγα τους 3 κορυφαίους του περσινού πρωταθλήματος, δηλαδή τους Valentino, Stoner και Pedrosa.

Ερ: Τι πιστεύεις για την κρίση στο MotoGP και την αποχώρηση της Kawasaki; Ανησυχείς για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο grid; Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει για να αυξηθούν;
JL: Είναι προφανές ότι η κρίση είναι παγκόσμια και έχει επηρεάσει τους αγώνες μοτοσικλέτας αν και λιγότερο από άλλα σπορ. Πιστεύω όμως ότι περνάμε δύσκολους καιρούς. Ευτυχώς, εγώ βρίσκομαι σε καλή περίοδο προσωπικά. Μόλις κέρδισα τον τίτλο του rookie της χρονιάς και είμαι καλά όσον αφορά τις χορηγίες. Ανησυχώ μόνο γιατί οι αγώνες μοτοσικλετών είναι πολύ θεαματικοί, και η Dorna έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, αλλά πιστεύω ότι το θέαμα μπορεί να αυξηθεί.

Ερ: Ύστερα από δύο δοκιμές, ποια είναι η γνώμη σου για τα νέα ελαστικά της Bridgerstone; Σου αρέσουν; Προσαρμόστηκες εύκολα σε αυτά;
JL: Μου αρέσουν πάρα πολύ, ιδιαίτερα το εμπρός ελαστικό που η Bridgestone έχει φτιάξει ύστερα από πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς. Είναι ένα εργαστήριο με μεγάλη πείρα και κατάφεραν να εκθρονίσουν ένα γίγαντα, τη Michelin. Είναι σαφές ότι η Bridgestone είναι μια εντυπωσιακή εταιρεία και τώρα έχουν τον έλεγχο του πρωταθλήματος. Όσον αφορά την πληροφορία από τα ελαστικά στον αναβάτη, είναι πολύ καλή ειδικά στο φρενάρισμα.

Ερ: Ποια είναι η άποψή σου για τη μονομάρκα στα ελαστικά; Πιστεύεις ότι θα βελτιωθούν οι αγώνες ή όχι;
JL: Σίγουρα δεν είναι η ιδανική λύση γιατί είναι πάντα καλύτερο να έχεις περισσότερες εταιρίες να εμπλέκονται στο πρωτάθλημα, αλλά είναι αδύνατο να υπάρχει ένα απόλυτα ισορροπημένο πεδίο σε όλη τη σεζόν. Υπήρχαν μεγάλες διαφορές από αγώνα σε αγώνα. Κάποιες φορές η Michelin ήταν καλύτερη και κάποιες άλλες η Bridgestone. Στο τέλος προσφορά έκανε μόνο η Bridgestone και η μοναδική επιλογή που είχε η Dorna -και εγώ συμφωνώ- ήταν να μειώσει τις απώλειες και να κάνει το πρωτάθλημα με μία μάρκα ελαστικών.

Ερ: Έχεις πια νέο αριθμό. Πες μας γιατί άλλαξες από το 48 στο 99.
JL: Ας πούμε ότι το τέλος Σεπτεμβρίου ήταν το τέλος μιας εποχής για εμένα και το ξεκίνημα μιας νέας. Άρα, ποιος καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις από ένα νέο αριθμό; Είναι κρίμα γιατί το 48 σήμαινε πολλά για εμένα. Έχω καταφέρει πολλά με αυτόν τον αριθμό, αλλά ξεκινάω μια νέα εποχή και το 99 θα είναι παρόν σε αυτήν.

Ερ: Έχεις επίσης νέο μάνατζμεντ. Πώς τα πάτε; Είσαι ευχαριστημένος και πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσουν να συγκεντρωθείς στους αγώνες;
JL: Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τους ανθρώπους που είναι γύρω μου αυτήν τη στιγμή. Όταν κάποιος κάνει αλλαγές πάντα προσπαθεί να του κάνουν τη ζωή ευκολότερη. Δεν είναι πάντα για το καλύτερο, αλλά το σκεπτικό ήταν να το κάνω για να είμαι πιο χαρούμενος στους αγώνες. Τώρα είμαι ευχαριστημένος στους αγώνες και εκτός αυτών. Παίζω ποδόσφαιρο και κάνω πολεμικές τέχνες. Κάνω πολλά πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω πριν και ίσως για αυτόν το λόγο να είμαι λίγο πιο χαρούμενος. Αυτό θα πρέπει να φανεί στην πίστα, αλλά δεν θα το μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα.

 
MSFRE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #312 - : Φεβρουάριος 03, 2009, 03:11:59 μμ »
MotoGP
Εσπευσμένες αλλαγές
Οι Daniele Romagnoli και Davide Brivio παροτρύνουν τη FIM για αλλαγές στο MotoGP
     

   
Με την ευκαιρία της παρουσίασης της Fiat Yamaha οι αγωνιστικοί διευθυντές των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo μίλησαν για την οικονομική κρίση που χτύπησε το MotoGP και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Η αποχώρηση της Kawasaki προκάλεσε τριγμούς στο οικοδόμημα και πλέον όλοι κοιτάζουν το μέλλον αναζητώντας λύσεις για την επιβίωση του πρωταθλήματος.

«Η κατάσταση απαιτεί δράση», ανέφερε ο Davide Brivio, manager του Valentino Rossi, στην παρουσίαση της Fiat Yamaha. «Όλοι οι κατασκευαστές σχεδιάζουν να μειώσουν το κόστος και ελπίζω η FIM να αντιδράσει ξανά, διότι τα τελευταία χρόνια το εμπορικό κομμάτι του πρωταθλήματος έχει απορροφήσει μεγάλο κομμάτι της προσοχής σε σχέση με το τεχνικό κομμάτι. Αυτή είναι η σωστή στιγμή για τη FIM να το κάνει, είναι η κατάλληλη ώρα να σκεφτεί ξανά τους κανονισμούς. Η μείωση του κόστους είναι προτεραιότητα, παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι πρέπει να πανικοβληθούμε. Κάποια πράγματα πρέπει να αλλάξουν, η μείωση του κόστους και η διαχείριση των πόρων τα επόμενα δύο χρόνια. Επίσης νομίζω ότι, το πώς θα είναι οι μοτοσικλέτες τα επόμενα χρόνια μετράει πολύ, διότι το άθλημα θα συνεχίσει να υπάρχει. Η κρίση θα τελειώσει, πρέπει να είμαστε θετικοί και να προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε όπως όλοι οι άλλοι, αλλά επίσης να προσπαθήσουμε να βάλουμε τις βάσεις για καλύτερο μέλλον στο άθλημα».

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν οι δηλώσεις του Daniele Romagnoli, manager στο γκαράζ του Jorge Lorenzo, ο οποίος δεν είχε πρόβλημα να προτείνει λύσεις για μείωση του κόστους. «Θα πρότεινα στη FIM να μειώσει τις χειμερινές δοκιμές. Θα έβγαζα τις δοκιμές της Jerez τον Νοέμβριο ή τον Μάρτιο, θα άλλαζα τις δοκιμές της Jerez με της Doha και θα άφηνα τις δοκιμές της Doha πριν το πρώτο GP. Λογικά αυτό θα μειώσει το κόστος, καθώς ο εξοπλισμός θα βρίσκεται στο ίδιο μέρος».

«Σε τεχνικό επίπεδο χρειάζονται μερικές παρεμβάσεις επίσης. Το πιο ακριβό εξάρτημα στη μοτοσικλέτα είναι ο κινητήρας, τόσο σε κόστος εξαρτημάτων όσο και στην εξέλιξη. Θα πρότεινα άμεσα να μειωθεί η περιστροφή του κινητήρα στις 16.000 rpm. Αυτό θα αυξήσει τη ζωή του κινητήρα και επίσης θα επιτρέψει στον ίδιο κινητήρα να πάρει μέρος σε διάφορα GP, σε δύο ή τρεις αγώνες. Με τη μείωση της περιστροφής των κινητήρων θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε φτηνότερα υλικά για να μειώσουμε το κόστος».

«Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, θα χρησιμοποιούσα μια κοινή ECU και θα μείωνα δραστικά τους περίπλοκους και ακριβούς αισθητήρες, όπως τα GPS. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πιο απλές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τα πρώτα χρόνια του MotoGP, και να ακυρώσουμε μερικά από τα βοηθήματα της μοτοσικλέτας. Θα πρότεινα επίσης να επιστρέψουμε στα ατσάλινα φρένα, αυτό θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση χρημάτων. Δεν νομίζω ότι αυτές οι αλλαγές θα επηρέαζαν αρνητικά το θέαμα στο πρωτάθλημα. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερες εκπλήξεις!», πρόσθεσε ο Romagnoli στην επίσημη παρουσίαση της Fiat Yamaha.

Σχεδόν όλοι λοιπόν είναι σύμφωνοι με τη μείωση του κόστους στο MotoGP και όλα δείχνουν ότι οδηγούμαστε σε μια νέα εποχή, ή καλύτερα σε ένα πισωγύρισμα με την καλή έννοια. Μένει η FIM να αποφασίσει πότε θα γίνουν αυτές οι αλλαγές και πόσες από τις παραπάνω προτάσεις θα βρουν εφαρμογή.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #313 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 03:13:28 μμ »
MotoGP
Με ράμματα στη Sepang ο Rossi
Ο Valentino Rossi τραυματίστηκε πέφτοντας από το… τραπέζι του σπιτιού του
     

   
Ένας αναβάτης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP διατρέχει αρκετούς κινδύνους κατά τη διάρκεια των αγώνων, καθώς οι ταχύτητες που αναπτύσσει είναι τρομακτικές. Οι πτώσεις είναι αναπόφευκτες και οι τραυματισμοί είναι αρκετά συχνοί. Ποιος όμως θα πίστευε ότι ένας τέτοιος αναβάτης θα μπορούσε να τραυματιστεί από… πέσιμο μέσα στο σπίτι του, τη στιγμή που έκλεινε τις κουρτίνες του σπιτιού του;

Ο Valentino Rossi έπεσε θύμα της κουρτίνας του σπιτιού του, καθώς στην προσπάθειά του να τις κλείσει στο σπίτι του έπεσε από το τραπέζι που είχε ανέβει. Το γυάλινο τραπέζι έσπασε, με αποτέλεσμα ο «Γιατρός» να τραυματίσει ένα από τα δάχτυλα του δεξιού του χεριού και ένα του ποδιού του. Το κόψιμο δεν ήταν επιπόλαιο και ο Rossi χρειάστηκε ράμματα τόσο στο πόδι όσο και στο χέρι του.

Οι δοκιμές στη Sepang πλησιάζουν και ο Rossi από ότι φαίνεται θα οδηγήσει για πρώτη φορά το 2009 με ράμματα στο χέρι και στο πόδι. Αναμένεται να μην έχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά όπως και να έχει αυτό δεν ήταν καλό ξεκίνημα στη σεζόν.

 msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
RE: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #314 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 03:18:41 μμ »
ωραια ξεκινησαμε....

περιμενω την απαντηση του davide..... :h22: :h22: :h22:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης