0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #330 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 02:00:16 μμ »
MotoGP
Προφάσεις εν αμαρτίαις
Ο Valentino Rossi κατακρίνει τις δικαιολογίες της Kawasaki για αποχώρηση
     

   
Η απόφαση της Kawasaki για αποχώρηση από το MotoGP το 2009 ήταν ξεκάθαρα για λόγους οικονομικούς. Ο Valentino Rossi παρόλα αυτά διατηρεί τις επιφυλάξεις του για τα κίνητρα που οδήγησαν τους «πράσινους» στην αποχώρηση και τονίζει ότι η οικονομική κρίση δεν ευθύνεται για την απόσυρση της ομάδας.

Ο Ιταλός πρωταθλητής πιστεύει ότι το εργοστάσιο από το Akashi δεν είχε σημαντικές επιτυχίες στο πρωτάθλημα MotoGP ώστε να γίνει ανταγωνιστικό, με αποτέλεσμα να μην προχωρήσει το project της στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας. «Η κατάσταση αυτή τη στιγμή δεν είναι πολύ καλή, όχι μόνο στο MotoGP αλλά σε όλο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό παγκοσμίως», επισήμανε ο Rossi για την οικονομική κρίση. «Πρέπει να περιμένουμε για το καταλάβουμε, αλλά το 2009 θα είναι δύσκολο για όλους».

«Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί η Kawasaki αποφάσισε να αποσυρθεί. Μόνο το εργοστάσιό μπορεί να γνωρίζει το έλειμμα που είχε. Αλλά φαίνεται ότι η Kawasaki σταμάτησε διότι η απόδοσή της ήταν άσχημη και άκουσα ότι η νέα μοτοσικλέτα που δοκίμασαν δεν είναι πολύ καλύτερη από την παλιά. Και η παλιά μοτοσικλέτα ήταν πολύ αργή. Έτσι ίσως η Kawasaki να άδραξε την ευκαιρία και να είπε 'έως εδώ ήταν'», πρόσθεσε ο Ιταλός superstar.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #331 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 02:00:35 μμ »
MotoGP
Σύγκρουση στο box της Yamaha
Οι Edwards και Toseland είναι στα μαχαίρια μετά τις δοκιμές της Μαλαισίας
     
Πρώτη δημοσίευση: 13/02/2009 - 16:55 | Τελευταία επεξεργασία: 0:16
   
Η κατάσταση είναι πολεμική στο γκαράζ της Yamaha Tech3, όχι για την αγωνιστική χρονιά που έρχεται, αλλά για τις σχέσεις των δύο αναβατών της ομάδας Colin Edwards και James Toseland. Ο Colin Edwards είχε κάνει κάποια σχόλια στο προσωπικό του blog στην επίσημη ιστοσελίδα του Indianapolis GP για την αλλαγή των manager στο γκαράζ της ομάδας, τα οποία δεν ήταν πολύ κολακευτικά για τον Toseland και από εκείνη τη στιγμή και έπειτα οι σχέσεις τους πήραν την κάτω βόλτα.

Ο Edwards παραδέχτηκε ότι πλέον δεν μιλάει με τον Βρετανό κάτι για το οποίο φυσικά δεν πρόκειται να χαλάσει τη διάθεσή του. «Σίγουρα δεν είναι στη λίστα των ανθρώπων που θα έστελνα χριστουγεννιάτικη κάρτα», ανέφερε χαριτολογώντας ο Τεξανός. «Είναι περίεργο. Δεν μιλάμε καθόλου πλέον μετά από εκείνο το συμβάν».

Τα σχόλια που είχε κάνει ο Edwards για την αλλαγή στους manager και έφεραν σε αυτή την κατάσταση τη σχέση τους ήταν τα εξής: «Ήμασταν άνετα μπροστά του με σχεδόν  2,5 δευτερόλεπτα διαφορά. Ήταν καλοί χρόνοι. Έπρεπε να ακούγατε τα σχόλια που ακούστηκαν. Πήρε τον αρχηγό της ομάδας που ήθελε. Αυτό περίμενε να κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά του κόσμου και εμείς απλά καθόμαστε και γελάμε».

Παρόλα αυτά ο Edwards πιστεύει ότι με τον Guy Coulon θα τα πάει πολύ καλύτερα. «Έχει μεγάλη εμπειρία. Νομίζω ότι είναι στο χώρο από τη δεκαετία του ’70. Είμαι ικανοποιημένος. Όλοι είναι χαλαροί και απλά διασκεδάζουν την οδήγηση μοτοσικλέτας».

Η διαμάχη που έχει ξεσπάσει στο γκαράζ της ομάδας θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς μπορεί να δούμε μια ακόμη μάχη μέσα και έξω από την πίστα

 
MSFREE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #332 - : Φεβρουάριος 15, 2009, 02:37:55 μμ »
 :nintza: :nintza:  γουσταρω!! θα τον εφαει ο colin τον ξυνο τον βρετανο !! :D

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #333 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 11:20:41 πμ »
Αντε, χρονια του πολλα!!!

Παροτι τον εχω βαρεθει, βλεποντας παλι τα στατιστικα του εχω να πω μονο,  :prm

http://www.crash.net/MotoGP/News/143064/1/valentino_rossi_30_today.html


*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #334 - : Φεβρουάριος 17, 2009, 03:04:45 μμ »
MotoGP
Melandri: Θα αγωνιστώ το 2009! (upd)
Ο Marco Melandri είναι αισιόδοξος ότι θα βρίσκεται στο grid του MotoGP το 2009
     

   
Ο Marco Melandri μιλώντας στο crash.net παραδέχτηκε ότι έχει πολλές πιθανότητες το 2009 να πάρει κανονικά μέρος στο πρωτάθλημα MotoGP. Ο Ιταλός δεν θα έχει την εργοστασιακή υποστήριξη της Kawasaki σε αυτή του την προσπάθεια, αλλά βλέπει τη συμμετοχή του ως μια καλή ευκαιρία για το μέλλον, ώστε να βρει καλύτερη ομάδα και μοτοσικλέτα την επόμενη σεζόν.

Τα σενάρια ήθελαν τον Melandri να μένει εκτός μάχης φέτος, μετά την αποχώρηση της Kawasaki από το πρωτάθλημα, αλλά ο ίδιος είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στις πίστες, ακόμη και με μία όχι ανταγωνιστική μοτοσικλέτα. Ο 26χρονος θα έχει στη διάθεσή του τη νέα ZX-RR της Kawasaki, η οποία δεν έχει εξελιχθεί όπως θα έπρεπε, ενώ το εργοστάσιο από το Akashi έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει αρκετά εξαρτήματα για όλη τη σεζόν και δεν θα εμπλακεί στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας.

«Για μένα το 2008 ήταν κακή σεζόν», ανέφερε ο Melandri για τη σεζόν που πέρασε, μετά τη συμμετοχή του σε αγώνα αυτοκινήτων. «Τίποτα δεν πήγε καλά. Για το 2009 πήρα μεγάλο ρίσκο με την Kawasaki και εξελίχθηκε σε πολύ κακό χειμώνα. Αυτή τη στιγμή όλα είναι δύσκολα, άρα πρέπει να πάρουμε τα πράγματα βήμα-βήμα. Για το μέλλον, όλα μπορούν να αλλάξουν. Ίσως κάποια καινούρια πράγματα προκύψουν όταν η οικονομική κρίση περάσει. Δεν νομίζω να γίνει τόσο γρήγορα, έτσι τώρα δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε το μέλλον».

«Από ότι φαίνεται θα αγωνιστώ το 2009, με δορυφορική ομάδα. Σίγουρα δεν θα έχουμε το αρχικό σχέδιο, με το εργοστάσιο να μην δουλεύει μαζί μας στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας, έτσι δεν ξεκινάω με στόχο το βάθρο. Απλά θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό, να είμαι στη μέση της κατάταξης και να δείξω σε όλους πόσο θέλω να προσπαθήσω για να πάρω μια καλύτερη μοτοσικλέτα το 2010. Είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να παλέψω με ότι έχω».

Ο Melandri στην εφημερίδα Gazzetta dello Sport, ανέφερε ότι στόχος του είναι να βρίσκεται με τους υπόλοιπους στο Κατάρ για τις επόμενες δοκιμές, ενώ συνεργάζεται στενά με τον Michael Bartholemy για τη νέα ομάδα. «Από άποψη δοκιμών είμαστε ίσοι με τους υπόλοιπους. Ο Jacque έκανε δοκιμές στην Αυστραλία, ενώ οι υπόλοιποι στην Μαλαισία. Αυτή τη στιγμή δουλεύω με τη Dorna και τον Μichael Bartholemy, για να ετοιμάσουμε τη συμμετοχή μας. Έχουμε αργήσει στην οργάνωση της ομάδας. Οι τεχνικοί έχουν φύγει ήδη. Πέρα από αυτό, χρειαζόμαστε την συνεργασία με την Kawasaki για την υποστήριξη των κινητήρων, μια ελάχιστη εξέλιξη και τα εξαρτήματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο οι μοτοσικλέτες του 2009 που δοκιμάστηκαν στην Αυστραλία».

«Στόχος είναι να είμαστε στο Losail την 1η Μαρτίου για δοκιμές με τους υπόλοιπους. Το θέλουμε αυτό. Υπολογίζω να είμαστε έτοιμοι στις δοκιμές. Δέχτηκα να αγωνιστώ με μια ομάδα η οποία από εργοστασιακή Kawasaki θα γίνει δορυφορική διότι βλέπω καλή προοπτική. Ο Bartholemy προσπαθεί να κάνει σωστά τα πράγματα και η ομάδα έχει μεγάλο κίνητρο. Δεν με ενδιέφερε ο χαρακτήρας της Kawasaki του 2008, αλλά δεν γνωρίζω την μοτοσικλέτα του 2009. Αλλά ακόμη και αν δεν είναι ανταγωνιστική, αν η ομάδα έχει πίστη σε εμένα θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Ο John Hopkins δεν ακολούθησε το δρόμο του Ιταλού. «Ο Hopkins τα έχει παρατήσει. Κατά τη γνώμη μου είναι θέμα χρημάτων. Τώρα αγωνιζόμαστε για το τίποτα. Είμαι έτοιμος να επενδύσω στον εαυτό μου. Θα είμαι μόνος μου».

Οι νυχτερινές δοκιμές του Κατάρ ξεκινάνε την πρώτη ημέρα του Μαρτίου και όλα δείχνουν ότι θα βρίσκεται εκεί ο Melandri.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #335 - : Φεβρουάριος 17, 2009, 03:05:38 μμ »
MotoGP
Χρόνια πολλά Valentino!
Διάσημοι και μη ευχήθηκαν στον Valentino Rossi χρόνια πολλά
     

   
Πολλοί ήταν οι άνθρωποι που θέλησαν να πουν τα χρόνια τους πολλά στον παγκόσμιο πρωταθλητή Valentino Rossi για τον εορτασμό των γενεθλίων του. Από τους ανθρώπους της ομάδας Davide Brivio και Lin Jarvis μέχρι τον διάσημο ηθοποιό Tom Cruise και τον ποδοσφαιριστή Marco Materazzi, όλοι είχαν μια καλή κουβέντα για τον «Γιατρό» και τα κατορθώματά του. Η καριέρα του είναι γεμάτη από εμπειρίες, νίκες, τίτλους και καλούς φίλους οι οποίοι δεν έκρυψαν τον θαυμασμό τους για το παιδί θαύμα του MotoGP.

Ας δούμε τι δήλωσαν οι φίλοι του Vale:

Tom Cruise (Ηθοποιός): Ήταν μεγάλη μου χαρά που βρέθηκα στη Laguna Seca και σε είδα να κερδίζεις. Μπορώ να πω με ειλικρίνεια ότι δεν έχω δει ποτέ κάτι παρόμοιο. Ευχαριστώ για όλους τους υπέροχους αγώνες που μας χάρισες και για όλους τους υπέροχους αγώνες που θα έρθουν. Χρόνια Πολλά!.

Daniel Day-Lewis (Ηθοποιός): Η καλύτερη ανάμνηση μου από εκείνον ήταν η Laguna Seca που μπήκε στο χώμα με τον Stoner. Θρίαμβος ή θάνατος. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το γεγονός ότι έσφιξα το χέρι αυτού τoυ ανθρώπου.

Cesare Cremonini (Τραγουδιστής): Ο Vale είναι αγωνιστής που δεν χάνει ποτέ το χαμόγελό του. Δεν τον έχω δει ποτέ να χάνει την ανθρωπιά του, ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές.

Carmelo Ezpeleta (Πρόεδρος Dorna): Είναι εύκολο να συμπεριφέρεσαι σαν πρωταθλητής όταν κερδίζεις, αλλά η συμπεριφορά του Rossi όταν έχασε ήταν εντυπωσιακή και αξιοθαύμαστη.

Marco Materazzi (Ποδοσφαιριστής Inter): Για τα τριακοστά σου γενέθλια σου εύχομαι διπλά χρόνια πολλά. Είμαστε δύο άνθρωποι που για διάφορους λόγους βλέπουμε τη ζωή με ίδιο τρόπο.

Carlo Pernat (Δημοσιογράφος): Πως μπορώ να μην λατρεύω τον Valentino; Οι πρωταθλητές γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν, ενστικτωδώς. Απλά, Θρύλος!

Wayne Rainey (Πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής 500cc): Λατρεύω να παρακολουθώ τα πράγματα όταν όλα είναι εναντίον σου, η μάχη τότε ξεκινάει. Το πάθος σου για νίκη είναι ορατό και το σέβομαι αυτό πολύ. 30 χρονών… η ζωή τώρα αρχίζει για σένα.

 Graziano Rossi (Πατέρας του Valentino): Απλά, θα ήθελα να του ευχηθώ να γίνει 40 χωρίς να έχει μεγαλώσει καθόλου.

 
MSFREE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #336 - : Φεβρουάριος 21, 2009, 01:54:58 μμ »
MotoGP
Ο Canepa αναλύει τον Stoner
Ο Niccolo Canepa αναλύει τον τρόπο που o Stoner οδηγεί την Desmosedici
      

   
Η μόνιμη συζήτηση στα box των ομάδων της Ducati είναι πώς γίνεται ο Casey Stoner να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης τη στιγμή που οι υπόλοιποι αναβάτες της εταιρίας βρίσκονται σχεδόν εκτός δεκάδας. Ο Niccolo Canepa, παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει τεράστια εμπειρία στην ανάλυση δεδομένων λόγω της εμπλοκής του τα προηγούμενα χρόνια με την εξέλιξη της Desmosedici και της 1098.

Ο Ιταλός αναβάτης της Pramac Ducati, στις τελευταίες δοκιμές της Μαλαισίας πήρε μια πρώτη γεύση από τον τρόπο που ο Stoner δαμάζει την GP9 και παραδέχτηκε ότι ακόμη και αυτός δεν μπορεί να καταλάβει τελείως τον τρόπο που οδηγεί ο Αυστραλός. Ένα είναι σίγουρο, ότι ο Stoner ανοίγει το γκάζι πιο γρήγορα από όλους! «Υποθέτω ότι φρενάρει πιο αργά και ανοίγει το γκάζι πιο γρήγορα!», ανέφερε χαριτολογώντας ο Canepa. «Δεν γνωρίζω ακριβώς τι κάνει καλύτερα ο Stoner από εμάς. Γνωρίζω μόνο ότι χρησιμοποιεί αρκετά το πίσω φρένο, αλλά το περίεργο είναι ότι και ο Nicky (Hayden) το χρησιμοποιεί. Στην είσοδο της στροφής το πίσω φρένο τον βοηθάει πολύ να κλείσει τη γραμμή του».

Για τον τρόπο που ανοίγει το γκάζι ο Αυστραλός, ο Canepa ανέφερε «Στην GP9 οι αναπηδήσεις στην έξοδο της στροφής έχουν βελτιωθεί. Με την GP8 το πρόβλημα ήταν τεράστιο. Με την Ducati πρέπει να είσαι πολύ ήρεμος με το γκάζι, αν το ανοίξεις γρήγορα η μοτοσικλέτα αρχίζει να κουνιέται και νομίζεις ότι πηγαίνεις πιο γρήγορα, αλλά στο χρονόμετρο δεν είναι καλά τα πράγματα. Είναι καλύτερο να είσαι πιο ήρεμος με το γκάζι, αλλά είναι δύσκολο να βρεις τη σωστή ισορροπία αμέσως».

Ο 21χρονος αναβάτης από τη Γένοβα σπουδάζει παράλληλα με το MotoGP μηχανολογία, με αποτέλεσμα να μπορεί να κατανοήσει τους μηχανικούς του στην ομάδα πολύ καλύτερα. Φέτος παραδέχεται ότι τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα καθώς έχει να μάθει 5 νέα σιρκουί, είναι η πρώτη του χρονιά στην κορυφαία κατηγορία και έχει επωμιστεί ένα μεγάλο μέρος της εξέλιξης της μοτοσικλέτας. Παρόλα αυτά η στενή συνεργασία με τους Filippo Preziosi (αρχιμηχανικός της Ducati) και Vittoriano Guareschi (δοκιμαστής της Ducati), τους οποίους  θαυμάζει, θα τον βοηθήσουν να προχωρήσει σωστά στο χώρο του MotoGP.
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #337 - : Φεβρουάριος 21, 2009, 01:55:44 μμ »
MotoGP
Σοκ με Gibernau
Ο Sete Gibernau θα χάσει τις νυχτερινές δοκιμές του Κατάρ
         Κατέβασε το αρχείο    
     

   
Ένας τραυματισμός κατά τη διάρκεια της προπόνησης θα αφήσει εκτός δοκιμών Κατάρ τον Sete Gibernau την επόμενη εβδομάδα. Ο Ισπανός αναβάτης έπαθε ρήξη σε έναν σύνδεσμο στο δεξιό του ώμο κατά τη διάρκεια της προπόνησης και αναγκάστηκε να μεταβεί στο νοσοκομείο για τον εξετάσει ο προσωπικός του γιατρός. Ο Dr Ginebreta Marti του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Dexeus της Βαρκελώνης διάγνωσε τη ρήξη στο σύνδεσμο και συνέστησε στον Sete ξεκούραση διότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να επιδεινωθεί η κατάσταση του ώμου του αν ζοριστεί.

Το αποτέλεσμα του τραυματισμού ήταν η δορυφορική ομάδα της Onde 2000 Ducati να αποσυρθεί από τις δοκιμές του Κατάρ την επόμενη εβδομάδα. Ο Gibernau και η ομάδα του θα επιστρέψουν στη Jerez στο τέλος του Μαρτίου όπου θα διεξαχθούν οι επίσημες δοκιμές της IRTA.

Ο Gibernau είχε υποβληθεί σε εγχείρηση στον ώμο του στο τέλος του 2008 ώστε να αφαιρέσει την πλάκα που είχε σε εκείνο το σημείο και βρισκόταν σε θεραπεία αποκατάστασης μέχρι τις δοκιμές της Μαλαισίας.
 msfree
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #338 - : Φεβρουάριος 21, 2009, 01:57:41 μμ »
motoGP
Τέρμα τα αστεία! (upd)
Η Επιτροπή Grand Prix προχώρησε σε άμεση εφαρμογή των νέων κανονισμών για το 2009
     

   
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Επιτροπής Grand Prix για να συζητηθεί το μέλλον του MotoGP. Στα γραφεία της FIM στη Γενεύη o Πρόεδρος της FIM Vito Ippolito μαζί με τους ανθρώπους της MSMA συμφώνησαν να προχωρήσουν σε άμεσες αλλαγές τον κανονισμών οι οποίες θα ισχύσουν από το τρέχον πρωτάθλημα με στόχο τη μείωση του κόστους λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Τα τρία σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν αφορούν τις δοκιμές, τα ηλεκτρονικά και τους κινητήρες. Έτσι οι πρωινές δοκιμές της Παρασκευής από φέτος δεν θα πραγματοποιούνται, ενώ οι υπόλοιπες περίοδοι δοκιμών θα μειωθούν στα 45 λεπτά. Στο θέμα των ηλεκτρονικών, τα υδραυλικά και ηλεκτρονικά συστήματα εκκίνησης θα αποσυρθούν όπως και οποιοδήποτε υδραυλικό ή ηλεκτρονικό σύστημα στις αναρτήσεις. Τέλος από τα μέσα του πρωταθλήματος και μετά, μετά από την καλοκαιρινή διακοπή, ο κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες μέχρι το τέλος της σεζόν, δηλαδή στους εναπομείναντες 8 αγώνες.

Η ανακοίνωση της FIM

1. Ενιαίο πρόγραμμα

Παρασκευή
13:05-13:45 125cc Ελεύθερες δοκιμές 1
14:05-14:50 MotoGP Ελεύθερες δοκιμές 1
15:05-15:50 250cc Ελεύθερες δοκιμές 1

Σάββατο
09:05-09:45 125cc Ελεύθερες δοκιμές 2
10:05-10:50 MotoGP Ελεύθερες δοκιμές 2
11:05-11:50 250cc Ελεύθερες δοκιμές 2
13:05-13:45 125cc Κατατακτήριες δοκιμές
14:05-14:50 MotoGP Κατατακτήριες δοκιμές
15:05-15:50 250cc Κατατακτήριες δοκιμές

Κυριακή
08:40-09:00 125cc Πρωινό Ζέσταμα
09:10-09:30 250cc Πρωινό Ζέσταμα
09:40-10:00 MotoGP Πρωινό Ζέσταμα
11:00 125cc Αγώνας
12:15 250cc Αγώνας
14:00 MotoGP Αγώνας

2. Από το GP της Τσεχίας, το πολύ 5 κινητήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους 8 αγώνες. Καμία αλλαγή σε εξαρτήματα δεν θα επιτραπεί εκτός από την κανονική συντήρηση.

3. Κεραμικά εξαρτήματα και υλικά δεν θα επιτραπούν στα φρένα ή στα τακάκια.

4. Το σύστημα εκκίνησης δεν επιτρέπεται.

5. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις δεν επιτρέπονται.

6. Μόνο δοκιμές μετά από τους αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε Καταλονία και Τσεχία για την εξέλιξη των εξαρτημάτων από τους αναβάτες δοκιμών.

 
MSFREE - Γιάννης Πετρόχειλος
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #339 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 09:22:05 μμ »
motoGP
Τέρμα τα αστεία! (upd)
Η Επιτροπή Grand Prix προχώρησε σε άμεση εφαρμογή των νέων κανονισμών για το 2009
     

   
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Επιτροπής Grand Prix για να συζητηθεί το μέλλον του MotoGP. Στα γραφεία της FIM στη Γενεύη o Πρόεδρος της FIM Vito Ippolito μαζί με τους ανθρώπους της MSMA συμφώνησαν να προχωρήσουν σε άμεσες αλλαγές τον κανονισμών οι οποίες θα ισχύσουν από το τρέχον πρωτάθλημα με στόχο τη μείωση του κόστους λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Τα τρία σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν αφορούν τις δοκιμές, τα ηλεκτρονικά και τους κινητήρες. Έτσι οι πρωινές δοκιμές της Παρασκευής από φέτος δεν θα πραγματοποιούνται, ενώ οι υπόλοιπες περίοδοι δοκιμών θα μειωθούν στα 45 λεπτά. Στο θέμα των ηλεκτρονικών, τα υδραυλικά και ηλεκτρονικά συστήματα εκκίνησης θα αποσυρθούν όπως και οποιοδήποτε υδραυλικό ή ηλεκτρονικό σύστημα στις αναρτήσεις. Τέλος από τα μέσα του πρωταθλήματος και μετά, μετά από την καλοκαιρινή διακοπή, ο κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες μέχρι το τέλος της σεζόν, δηλαδή στους εναπομείναντες 8 αγώνες.

Η ανακοίνωση της FIM

1. Ενιαίο πρόγραμμα

Παρασκευή
13:05-13:45 125cc Ελεύθερες δοκιμές 1
14:05-14:50 MotoGP Ελεύθερες δοκιμές 1
15:05-15:50 250cc Ελεύθερες δοκιμές 1

Σάββατο
09:05-09:45 125cc Ελεύθερες δοκιμές 2
10:05-10:50 MotoGP Ελεύθερες δοκιμές 2
11:05-11:50 250cc Ελεύθερες δοκιμές 2
13:05-13:45 125cc Κατατακτήριες δοκιμές
14:05-14:50 MotoGP Κατατακτήριες δοκιμές
15:05-15:50 250cc Κατατακτήριες δοκιμές

Κυριακή
08:40-09:00 125cc Πρωινό Ζέσταμα
09:10-09:30 250cc Πρωινό Ζέσταμα
09:40-10:00 MotoGP Πρωινό Ζέσταμα
11:00 125cc Αγώνας
12:15 250cc Αγώνας
14:00 MotoGP Αγώνας

2. Από το GP της Τσεχίας, το πολύ 5 κινητήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους 8 αγώνες. Καμία αλλαγή σε εξαρτήματα δεν θα επιτραπεί εκτός από την κανονική συντήρηση.

3. Κεραμικά εξαρτήματα και υλικά δεν θα επιτραπούν στα φρένα ή στα τακάκια.

4. Το σύστημα εκκίνησης δεν επιτρέπεται.

5. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις δεν επιτρέπονται.

6. Μόνο δοκιμές μετά από τους αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε Καταλονία και Τσεχία για την εξέλιξη των εξαρτημάτων από τους αναβάτες δοκιμών.

 
MSFREE - Γιάννης Πετρόχειλος

 :ohyes: :ohyes: :ohyes: τωρα θα εχει ακομα πιο μεγαλο ενδιαδερον το πραμα!!

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #340 - : Φεβρουάριος 27, 2009, 01:07:27 μμ »
MotoGP
Ο Brivio ψηφίζει Stoner-Pedrosa
Ο Davide Brivio «έδειξε» τους αντιπάλους του Valentino Rossi το 2009
     

   
Το αφεντικό της Fiat Yamaha, Davide Brivio, μίλησε για τους αντιπάλους του Valentino Rossi το 2009. Ο Ιταλός manager δεν θεωρεί ότι θα υπάρξει κάποια σημαντική έκπληξη φέτος και οι διεκδικητές του τίτλου και των νικών θα είναι οι Valentino Rossi, Casey Stoner και Dani Pedrosa. Άλλωστε η εποχή των 800αριών έχει κατακλυστεί από τους τρεις αναβάτες, οι οποίοι έχουν συνολικά κατακτήσει 29 νίκες στους 36 αγώνες που έχουν διεξαχθεί. Οι μοναδικοί αναβάτες που έχουν σπάσει το καταπληκτικό κρεσέντο των τριών είναι οι Chris Vermeulen, Loris Capirossi και Jorge Lorenzo.

«Το να παλεύεις για το πρωτάθλημα είναι κάτι όχι τόσο εύκολο», ανέφερε ο Brivio. «Μπορεί να έχεις 10 αναβάτες που σημειώνουν έναν γρήγορο γύρο, αλλά αυτό που κάνει τη διαφορά είναι πώς φτάνουν στον αγώνα. Η ψυχολογική προετοιμασία και το στήσιμο της μοτοσυκλέτας είναι σημαντικά και το ερώτημα είναι ποιος μπορεί να αντέξει ψυχολογικά τους 18 αγώνες;».

«Μερικές φορές στην έναρξη της σεζόν θα δεις πολλούς αναβάτες να παλεύουν, αλλά στο τέλος θα μείνουν λίγοι. Με αυτά υπόψη, νομίζω ότι ο Valentino, o Casey και ο Dani είναι πιο προετοιμασμένοι και πιο έμπειροι να παλέψουν σε αυτό το επίπεδο και στους 18 αγώνες», πρόσθεσε ο ισχυρός άντρας στο γκαράζ του Rossi.

Ο Davide Brivio πιστεύει πολύ και στο ταλέντο του Jorge Lorenzo, ενώ δεν αποκλείει και τις καλές εμφανίσεις από τον Andea Dovizioso. «Ο Jorge θα είναι εκεί μπροστά και επίσης ο Andea όχι σε όλους τους αγώνες, αλλά σε μερικούς. Δεν γνωρίζω αν ο Andrea καταφέρει να κερδίσει αγώνα, αλλά θα είναι πάντα εκεί ψηλά. Πέρυσι ήταν μόλις 12 βαθμούς πίσω από τον Jorge. Δεν εντυπωσίασε τους πάντες όπως ο Jorge, αλλά ήταν μόλις 12 βαθμούς, πίσω κάτι που δείχνει ότι ήταν πάντα εκεί και δούλευε σκληρά για να βελτιωθεί».
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #341 - : Μάρτιος 02, 2009, 08:42:02 πμ »
otoGP
Δοκιμές MotoGP: Βροχή στο Κατάρ! (upd)
Η πρώτη ημέρα νυχτερινών δοκιμών του Κατάρ δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς
     

   
Αυτό θα πει ατυχία! Οι αναβάτες του MotoGP αναγκάστηκαν να μείνουν μέσα στα box των αμάδων τους λόγω μιας δυνατής καταιγίδας (!) που έπληξε την πίστα του Losail. Η περίπτωση βροχής στο Κατάρ είναι περίπου 1 προς… 2 δισεκατομμύρια και σε αυτή την ελάχιστη πιθανότητα έπεσαν πάνω οι ομάδες του MotoGP. Οι πρώτοι αναβάτες βγήκαν στην πίστα στις 17:00 ώρα Ελλάδος και έκαναν τους πρώτους τους γύρους, αλλά μετά από περίπου μία ώρα η βροχή ξεκίνησε με αποτέλεσμα να διακοπεί η διαδικασία.

Πρώτη για τον Melandri



Ο Marco Melandri ήταν το πρόσωπο του απογεύματος. Ο Ιταλός με την ολοκαίνουρια ομάδα του Hayate Racing Team και την Kawasaki ZX-RR μπήκε πρώτος στην πίστα δείχνοντας την ανυπομονησία του να βρεθεί ξανά σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Ο Melandri μέχρι τις 7 τοπική ώρα είχε σημειώσει χρόνο 2.04.045 και βρέθηκε στην 6η θέση της κατάταξης. Η ομάδα του Melandri βρίσκεται υπό το βλέμμα του έμπειρου Ichiro Yoda, με αγωνιστικό διευθυντή τον Andrea Dosoli και συν διευθυντή τον Jasja Bos. Ο Dosoli ανάφερε για την πρώτη επαφή της ομάδας με τον Melandri. «Είναι σημαντικές δοκιμές για εμάς ώστε να δούμε τις δυνατότητες μας. Το πλαίσιο είναι καινούριο, το ίδιο και ο κινητήρας. Η βροχή δεν βοήθησε καθόλου, διότι χρειαζόμαστε να δούμε που βρισκόμαστε σαν ομάδα σε κανονικές συνθήκες. Είναι σημαντικό για εμάς να έχουμε τον Marco στη μοτοσικλέτα καθώς έχει ταλέντο και μεγάλη εμπειρία».

Λίγα πράγματα

Μέχρι τις 20:00 τοπική ώρα μόλις 10 αναβάτες είχαν βγει στην πίστα καθώς η βροχή απέτρεψε πολλούς από το να δοκιμάσουν την τύχη τους. Ο Chris Vermeulen με τη Rizla Suzuki είχε τον ταχύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τον Nicky Hayden με τη Ducati GP9. Ο Alex de Angelis με την Honda της San Carlo Gresini ήταν στην 3η θέση, ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι James Toseland, Colin Edwards και Marco Melandri, ο οποίος ήταν και ο πρώτος που βγήκε στην πίστα.



Ο πρωταθλητής Valentino Rossi, μαζί με τους Casey Stoner και Dani Pedrosa δεν βγήκαν στην πίστα και προτίμησαν να μείνουν στα box των ομάδων τους. Η βροχή αυτή τη στιγμή έχει σταματήσει και οι αναβάτες θα συνεχίσουν κανονικά τις δοκιμές τους. Η θερμοκρασία πάντως είναι σε χαμηλά επίπεδα, κοντά στους 20 βαθμούς, και αυτό ίσως να επηρεάσει αρνητικά το στέγνωμα της πίστας.

Ο Hayden στην κορυφή

Μόλις η βροχή σταμάτησε στο Κατάρ οι αναβάτες είχαν την ευκαιρία να βγουν πάλι στην πίστα και να συμπληρώσουν μερικούς γύρους. Ταχύτερος της ημέρας αποδείχτηκε ο Nicky Hayden με τη Ducati. Ο Αμερικανός ήταν ταχύτατος και σημείωσε χρόνο 2.00.717 σε29 γύρους που συμπλήρωσε. Πίσω του βρέθηκε ο καταπληκτικός Marco Melandri, ο οποίος στην επανεμφάνιση του με την Kawasaki ανέβηκε μέχρι τη δεύτερη θέση. Ο Melandri δείχνει να δικαιώνει τους ανθρώπους της Hayate Racing Team, αν και αυτό δεν ήταν αντιπροσωπευτικό δείγμα στο Losail.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Mika Kallio με την Pramac Ducati, έχοντας πίσω του τους Alex De Angelis και Niccolo Canepa, teammate του στη δορυφορική ομάδα της Ducati. Ο Chris Vermeulen που ήταν ταχύτερος μέχρι τις 19:00 υποχώρησε στην 6η θέση, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Takahashi, Dovizioso, Toseland και de Puniet.

Οι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo συμπλήρωσαν μόλις έναν γύρο στη Doha, ενώ και οι Casey Stoner, Dani Pedrosa και Loris Capirossi δεν βγήκαν στην πίστα ούτε αργά το βράδυ. Η δράση συνεχίζεται αύριο ελπίζοντας να μην επαναληφθεί η σημερινή αναπάντεχη βροχή.
OMERTA69!!!

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #342 - : Μάρτιος 03, 2009, 03:05:24 πμ »
MotoGP - Qatar test times - 01/03/09 - wet

1. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.717 sec
2. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 2min 0.867 sec
3. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 1.020 sec
4. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 2min 1.074 sec
5. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 2min 1.328 sec
6. Chris Vermeulen AUS Team Suzuki 2min 1.843 sec
7. Yuki Takahashi JPN Team Scot 2min 3.221 sec
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 3.233 sec
9. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha 2min 3.417 sec
10. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 3.580 sec
11. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha 2min 3.652 sec
12. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 2min 8.637 sec
13. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 2min 24.832 sec
14. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 12min 12.31.872 sec
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2009, 03:08:04 πμ από davide »

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #343 - : Μάρτιος 03, 2009, 03:06:54 πμ »
MotoGP - Qatar test times - 02/03/09

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1min 57.139 sec
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1min 57.747 sec
3. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha 1min 57.817 sec
4. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1min 57.879 sec
5. Chris Vermeulen AUS Team Suzuki 1min 58.018 sec
6. Loris Capirossi ITA Team Suzuki 1min 58.264 sec
7. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 1min 58.400 sec
8. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 1min 58.441 sec
9. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1min 58.577 sec
10. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1min 58.619 sec
11. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 1min 58.936 sec
12. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 1min 59.036 sec
13. Yuki Takahashi JPN Team Scot 1min 59.153 sec
14. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 1min 59.195 sec
15. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 1min 59.266 sec
16. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1min 59.764 sec
17. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha 2min 0.234 sec

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ MotoGP 2009
« Απάντηση #344 - : Μάρτιος 04, 2009, 02:59:45 πμ »
MotoGP - Qatar test times - 03/03/09

1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1min 55.744 sec*
2. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 1min 56.733 sec
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1min 56.972 sec
4. Chris Vermeulen AUS Team Suzuki 1min 57.224 sec
5. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1min 57.225 sec
6. Loris Capirossi ITA Team Suzuki 1min 57.253 sec
7. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 1min 57.401 sec
8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1min 57.449 sec
9. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1min 57.515 sec
10. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 1min 57.591 sec
11. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 1min 57.804 sec
12. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1min 57.938 sec
13. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 1min 57.946 sec
14. Yuki Takahashi JPN Team Scot 1min 58.412 sec
15. James Toseland GBR Monster Yamaha Tech 3 1min 58.786 sec
16. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 1min 58.851 sec

*Δεν αστειεύεται ο κύριος, αλλά ούτε η Ducati (carbon πλαίσιο και carbon ψαλίδι)!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης