0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #75 - : Μάιος 26, 2007, 07:10:31 μμ »
Superpole times - Silverstone
Results:

1. Troy Bayliss
2. Noriyuki Haga
3. James Toseland
4. Lorenzo Lanzi
5. Troy Corser
6. Ruben Xaus
7. Yukio Kagayama
8. Max Biaggi
9. Karl Muggeridge
10. Josh Brookes

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #76 - : Μάιος 27, 2007, 04:26:49 μμ »
WSBK race 1 results - Silverstone (WET)
Results:

1. Troy Bayliss
2. Noriyuki Haga
3. Troy Corser
4. Roberto Rolfo
5. Regis Laconi
6. Max Biaggi
7. Lorenzo Lanzi
8. James Toseland
9. Ruben Xaus
10. Max Neukirchner

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #77 - : Μάιος 27, 2007, 09:13:13 μμ »
WSBK race 2 results - Silverstone (WET)

Αναβλήθηκε λόγο της σφοδρής βροχόπτωσης.

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #78 - : Ιούνιος 15, 2007, 10:53:26 μμ »
WSBK qualifying times (1) - Misano
Results:

1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F07 1min 36.479 secs
2. Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 36.524 secs
3. Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 1min 36.803 secs
4. Ruben Xaus SPA Sterilgarda Ducati 999F06 1min 36.879 secs
5. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 37.453 secs
6. Fonsi Nieto SPA Kawasaki PSG-1 Corse ZX10R 1min 37.512 secs
7. James Toseland GBR Hannspree Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 37.522 secs
8. Michel Fabrizio ITA D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 1min 37.594 secs
9. Regis Laconi ITA Kawasaki PSG-1 Corse ZX10R 1min 37.645 secs
10. Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F07 1min 37.692 secs
11. Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 K7 1min 37.766 secs
12. Marco Borciani ITA Sterilgarda Ducati 999F06 1min 38.004 secs
13. Roberto Rolfo ITA Hannspree Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 38.012 secs
14. Mauro Sanchini ITA Kawasaki PSG-1 Corse ZX10R 1min 38.546 secs
15. Jakub Smrz CZE Caracchi Ducati SC 999F05 1min 38.872 secs
16. Max Neukirchner GER Suzuki Germany GSXR1000 K6 1min 39.123 secs
17. Shinichi Nakatomi JPN Team Yamaha YZF R1 1min 39.128 secs
18. Luca Conforti ITA Emmebi Team CBR1000RR 1min 39.560 secs
19. Christain Zaiser AUT LBR Racing MV Agusta 1min 40.078 secs
20. Luca Morelli ITA D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 1min 40.173 secs
21. Alessandro Polita ITA Celani Team Suzuki Italia GSXR1000 K6 1min 40.438 secs
22. Dean Ellison GBR Pedercini Ducati 999RS 1min 41.290 secs

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #79 - : Ιούνιος 16, 2007, 01:59:41 μμ »
WSBK qualifying times (2) - Misano
Results:

1. Troy Bayliss
2. Troy Corser
3. Lorenzo Lanzi
4. Max Biaggi
5. Ruben Xaus
6. Yukio Kagayama
7. Noriyuki Haga
8. Michel Fabrizio
9. James Toseland
10. Regis Laconi

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #80 - : Ιούνιος 16, 2007, 07:05:24 μμ »
Superpole times - Misano
Results:

1. Troy Corser
2. Troy Bayliss
3. Noriyuki Haga
4. James Toseland
5. Max Biaggi
6. Lorenzo Lanzi
7. Ruben Xaus
8. Yukio Kagayama
9. Roberto Rolfo
10. Max Neukirchner

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #81 - : Ιούνιος 17, 2007, 02:45:27 μμ »
WSBK race 1 results - Misano

1. Troy Bayliss
2. Troy Corser
3. Yukio Kagayama
4. James Toseland
5. Roberto Rolfo
6. Lorenzo Lanzi
7. Regis Laconi
8. Ruben Xaus
9. Max Neukirchner
10. Jakub Smrz

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #82 - : Ιούνιος 17, 2007, 06:16:48 μμ »
WSBK race 2 results - Misano

1. Troy Bayliss
2. Noriyuki Haga
3. Max Biaggi
4. Yukio Kagayama
5. Tory Corser
6. James Toseland
7. Ruben Xaus
8. Roberto Rolfo
9. Lorenzo Lanzi
10. Max Neukirchner

*

SVtor

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #83 - : Ιούνιος 18, 2007, 02:27:42 πμ »
Βλέπω ο Haga το πρώτο σκέλος δεν τερμάτισε στη δεκάδα. έπεσε ή χάλασε το μηχανάκι του; Δεν είδα τον αγώνα, δούλευα... :(

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #84 - : Ιούνιος 18, 2007, 04:26:04 πμ »
Βλέπω ο Haga το πρώτο σκέλος δεν τερμάτισε στη δεκάδα. έπεσε ή χάλασε το μηχανάκι του; Δεν είδα τον αγώνα, δούλευα... :(

Έπεσε μαζί με τον Biaggi ενώ μάχονταν για την δεύτερη θέση. Για την ακρίβεια, στον προτευταίο γύρο, ο Biaggi πήγε να κάνει ένα παρατραβηγμένο προσπέρασμα!! :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2007, 11:42:33 πμ από davide »

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #85 - : Ιούνιος 18, 2007, 05:09:11 μμ »
Η φήμες για αλλαγή στον κανονισμό των Superbike, έφερε πολλές συζητήσεις, διαφωνίες και απειλές εταιριών όπως η Ducati και η Suzuki να εγκαταλείψουν τον θεσμό. Τελικά χθες, πριν τον αγώνα του Misano, ανακοινώθηκε η επίτευξη της πολυπόθητης συμφωνίας.

Ο νέος κανονισμός προβλέπει:

ως προς το μοτέρ
2 κυλίνδρους πάνω από 850cc έως 1200cc
3 κυλίνδρους πάνω από 750cc έως 1000cc
4 κυλίνδρους πάνω από 750cc έως 1000cc
(στα δικύλινδρα θα χρησιμοποιούνται η 'μαμά' μπιέλες)

ως προς το βάρος
2 κυλίνδρους πάνω από 850cc έως 1200cc: 168kg
4 κυλίνδρους πάνω από 750cc έως 1000cc: 162kg
(Για τα δικύλινδρα το βάρος θα αλλάξει, εφόσον χρειαστεί* από τα 162kg έως 171kg)

ως προς το φιλτροκούτι
Τα δικύλινδρα θα έχουν περιορισμένες τις εισαγωγές του αέρα στα Ø50mm.
(Η διάμετρος του περιορισμού θα αλλάξει, εφόσον χρειαστεί* από τα Ø46mm έως και την κατάργηση του περιορισμού)

ως προς την παραγωγή
για το 2008-2009 η ελάχιστη απαιτούμενη παραγωγή, θα πρέπει να είναι 1000 μηχανών
για το 2010 η ελάχιστη απαιτούμενη παραγωγή, θα πρέπει να είναι 3000 μηχανών

*εφόσον χρειαστεί, σημαίνει ότι θα γίνουν οι κατάλληλες αλλαγές, προκειμένου να βλέπουμε ένα ισορροπημένο πρωτάθλημα.

*

SVtor

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #86 - : Ιούνιος 18, 2007, 05:52:34 μμ »
Πω πω... σε λίγο θα χρειαστεί καινούριος κώδικας δικαίου για να τα βρούνε. Τι σου είναι αυτά τα δικύλινδρα, όλο προβλήματα προκαλούν... :D

Το δυαάρεστο για μένα είναι οτι η triumph ουσιαστικά αποκλείεται από το θεσμό αφού με 1000κ.κ. δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το πολύ καλό 1050 μοτέρ της το οποίο φημολογείται οτι σύντομα θα βρεί θέση στην καρδιά ενός supersport.

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #87 - : Ιούνιος 18, 2007, 06:24:47 μμ »
Πω πω... σε λίγο θα χρειαστεί καινούριος κώδικας δικαίου για να τα βρούνε. Τι σου είναι αυτά τα δικύλινδρα, όλο προβλήματα προκαλούν... :D

Το δυαάρεστο για μένα είναι οτι η triumph ουσιαστικά αποκλείεται από το θεσμό αφού με 1000κ.κ. δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το πολύ καλό 1050 μοτέρ της το οποίο φημολογείται οτι σύντομα θα βρεί θέση στην καρδιά ενός supersport.

Xθες πάντως που άκουσα συνεντεύξεις, ήτανε όλοι χαρούμενοι με τον νέο κανονισμό...
Συμπληρώνω ότι, τα δικύλινδρα που προκαλούν τα προβλήματα είναι Ιταλικά!!!

Όσο για την Τriumph, έχει ανάλογο πρόβλημα και η Ducati. To 1098 θα υπερκυβιστεί σε 1200 για να είναι ανταγωνιστικό! Φαντάζομαι, πως αν η triumph πιστέψει στα superbike δεν θα δυσκολευτεί να βγάλει ένα 1000άρι ;)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #88 - : Ιούνιος 18, 2007, 06:50:06 μμ »
. To 1098 θα υπερκυβιστεί σε 1200 για να είναι ανταγωνιστικό!


Kai osoi biastikan na paroun 1098 to balan ston k*l* tous :ohyes:

*

davide

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #89 - : Ιούνιος 18, 2007, 06:53:05 μμ »
Kai osoi biastikan na paroun 1098 to balan ston k*l* tous :ohyes:

Γιατί το λες αυτό.
Μακάρι να είχα πάρει και εγώ το 1098!!! :)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης