Τελικά, πέρα από το ταλέντο, την ικανότητα, το τσαγανό, οξυδέρκεια και την θέληση, αυτό που σε κάνει ΥΠΕΡπρωταθλητή, είναι η διάρκεια. Το να ανέβεις μια φορά στο 1ο σκαλί, δεν είναι και πολύ δύσκολο, μαζί με λίγη δόση τύχης πολλοί τα κατάφεραν. Αλλά το να μείνεις εκεί, είναι ο άθλος. Και αυτό ο Γιατρός το έχει καταφέρει, και συνεχίζει, μέχρι να σταματήσει ο ίδιος με την θέλησή του.
Ο έτερος Γιαμαχάκιας, δείχνει να έχει κάποια από αυτά τα στοιχεία και ποτέ δεν ξεμένει, όπως π.χ. ο Marquez, που πολλοί βιάστηκαν να τον χρίσουν τον νέο Βασιλιά του σπορ. Ο Dani, απορώ τόσα χρόνια τι κωλόβυσμα έχει εκεί μέσα στην Honda και παραμένει με συμβόλαιο, χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα.
Γαργαλιστικό στοιχείο της ημέρας, την ίδια μέρα που η Honda ξέχασε πότε ήταν η τελευταία φορά που έμεινε χωρίς βάθρο, η Suzuki ξέχασε πότε ήταν η τελευταία που ανέβηκε!
Υπάρχει ενδιαφέρον πάντως στο πρωτάθλημα, και είναι το ίδιο με το περσινό, αν θα στεφθεί για διψήφια φορά πρωταθλητής, και επίσης την αντίδραση του Marquez (δεν τον ξεγράφει κανείς φυσικά) απέναντι στην πολυδύναμη της Yamaha.
Μεγάλη και θετική εντύπωση το 5-7 της Suzuki στην γενική κατάταξη μέχρι τώρα, και με ονόματα μηδενικής, το πολύ ελάχιστης εμπειρίας από MotoGP.
H Ducati, μετά τον ψαρά, και λόγω αδυναμίας αντιπαράθεσης budget απέναντι στους 2 γίγαντες, έχει παρατήσει εδώ και χρόνια την όποια διεκδίκηση πρωταθλήματος, και απλά κυνηγάει μόνο 10άδα κάθε φορά, απλά και μόνο για το marketing και την διαφήμιση.
Προβλέπεται ενδιαφέρον πρωτάθλημα, αν και ομολογουμένως, ελλείψει πολλών μεγάλων ονομάτων σε σχέση με το παρελθόν, έχει χάσει σε αίγλη και θέαμα.