Αν και ειναι νωρις, το αποτελεσμα ειναι ακρως εντυπωσιακο για εναν "ξεχασμενο και μονο ψαρα" (http://www.apriliabikers.gr/portal/Smileys/apriliabikers/smil45896b4ce82b4.gif)
Είναι απο τους οδηγούς που πραγματικά φτώχυνε το άθλημα όταν έφυγε. Σε αντίθεση με κατι άλλους...(έτσι να πούμε και εναν "καλό" λόγο για να ξεκινήσει καλά η χρονιά ρε :tez: :tez: :P :P ).
Και προσπερνας εσκεμμένα το επόμενο ποστ που αναφέρω ότι αυτός το λέει; Διάβασε τις δηλώσεις του και θα δεις ότι όσα καταδεικνύει δεν έχουν αλλάξει, άρα εύκολα βγάζεις το συμπέρασμα ότι η παράγκα καλά κρατεί.
Και προσπερνας εσκεμμένα το επόμενο ποστ που αναφέρω ότι αυτός το λέει; Διάβασε τις δηλώσεις του και θα δεις ότι όσα καταδεικνύει δεν έχουν αλλάξει, άρα εύκολα βγάζεις το συμπέρασμα ότι η παράγκα καλά κρατεί.
Δεν προσπερναω κάτι φιλαράκι και σίγουρα δεν το κάνω επίτηδες
Έστω ότι αυτός το λέει για την παράγκα και εσύ συμφωνείς μαζί του
Εάν παρακολουθουσατε GP θα βλέπατε πολλά που γίνονται και μερικοί παραπονιούνται. Από τα πιο τρανταχτά, η moto2: πρωτότυπα μηχανάκια, με ίδιο κινητήρα μονομαρκα. Αυτό δεν είναι GP, δεν έχει καμία σχέση με πρωτότυπη τεχνολογία. Κατά τα άλλα χαρακτηριζουν τον stoner, χωρίς να ξέρουν τι έχει γραψει για την αποχώρηση του. Βέβαια, έστω και την πρώτη μέρα δοκιμαστικών, που οι μεγάλοι αθλητές ψάχνουν τα πατήματα τους και πάνε συγκρατημένα ενώ οι μικροί είναι φωτοβολίδες, ο ψαράς φρόντισε να κάνει πλάκα στουε παγκόσμιους πρωταθλητές με τους χρόνους του.
Κοσμα μιλαμε για τον stoner , το παραδειγμα με την Moto2 μπορει να ειναι 100% σωστο αλλα δεν εχει καμια σχεση με τον stoner και τους λογους που εφυγε απο τα moto gp
επειδη κατι παρακολουθουσαμε και εμεις , εγω αυτα που πιστευω για τον stoner και την αποχωρηση του ειτε τα ειπε ειτε φανηκαν στο προσωπο του και στις κινησεις του ειναι :
1) θεματα υγειας ( να μην το αναλυσω ειναι γνωστο) φανηκε οτι στην μεγαλη πιεση του πρωταθληματος ισως δεν μπορει σωματικα να αντεξει πλεον
2) δεν του αρεσε ποτε αυτη η μεγαλη δημοσια προβολη , ισως ειναι πιο "κλειστος" τυπος ανθρωπου και ολο αυτο το πανηγυρι που σε αλλους (βλεπε Rossi) ειναι βουτυρο στο ψωμι τους , σε εκεινον μπορει να του προκαλουσε αηδια
3) δεν του αρεσαν οι παρελκομενες υποχρεωσεις που αναγκαστικα ειχε , λογω χορηγων κτλ , αλλα δεν μπορουσε και να απεχει εφοσον ηταν μερος του παιχνιδιου
4) νομιζω οτι ειχε ενστασεις για τον περιορισμο της εξελιξης και καλα για μειωση των εξοδων της συμμετοχης καθε εργοστασιου στο πρωταθλημα αυτο ειναι αυτο που λες και εσυ
5) δεν θυμαμαι να αναφερθηκε αλλα νομιζω τα ατυχηματα , δυστυχηματα και επικινδυνοτητα προσθεσαν κατι στην αποφαση του
6) ισως η οικογενειακη πιεση που πιθανον να μεγαλωσε και με τον ερχομο του παιδιου του προσθεσε και αυτο βαρος στη ζυγαρια στην πλευρα του φευγω
απο τα παραπανω το μονο που ισως θα μπορουσα να χαρακτηρισω παραγκα ειναι το 2 και 3
αν και νομιζω οτι η λεξη παραγκα κολλαει στο σκηνικο του Rossi και του πρωταθληματος του 2015 ΑΝ αυτο εχει εστω και μικρη δοση αληθειας λεω ΑΝ
προσωπικα πιστευω οτι μαλλον ολα αυτα που εγραψα επαιξαν τον ρολο τους τα περι παντοφλας λεγονται κυριως για πλακα ασχετα αν επαιξαν και αυτα τον ρολο τους :pp%
και θελω να πω επισης οτι εγω θεωρησα ΜΕΓΑΛΗ μαγκια το οτι εριξε μια μουτζα στα τοσα εκατομμύρια $ και εκανε αυτο που γουσταρε παραπανω
το οτι ηταν ειναι και μαλλον θα ειναι μεγαλος οδηγος νομιζω δεν το αμφισβητει κανεις
ξαναγραφω βεβαια οτι η "πλακα" που εκανε σε ΟΛΟΥΣ τους παγκοσμιους ειχε και μια μικρη εξηγηση
οτι ηταν ηδη τις προηγουμενες δυο μερες στην πιστα για δοκιμες ;)
Βρε Μανωλη, υπαρχει περιπτωση να ξερει κανεις την πραγματικη αληθεια; Εαν του ειπε η Αντριανα κοψε το αθλημα αλλιως χωριζουμε, υπηρχε ποτε περιπτωση να βγει και να το πει; Ειπε λοιπον 10 πραγματα (μερικα τα επισημανες) και τελειωσε. Εδωσε τις εξηγησεις του και απο δω παν και οι αλλοι. Παραγκα υπαρχει. Τελεια και παυλα και ναι αυτο το πιστευω και εγω και το γραφω τωρα. Μπορει να ειναι και οι λογοι που ειπε ο Stoner, μπορει να ειναι και η Χουντα που απειλει να την κανει καθε φορα που δεν περναει/περνουσε το δικο της. Μιλαμε ομως για ενα αθλημα, ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ και σε αυτο συμφωνω με τον Stoner, οτι ετσι πρεπει να ειναι και να παν να πιασουν φωτια τα CRT, τα ομολογκασιον ηλεκτρονικα και η μονομαρκα ελαστικων. Οποιος εχει χρημα μπαινει. Οποιος δεν εχει, το ντυνει Παρις Χιλτον και προμοταρει τα σωβρακα της.
Πάντως, βλέπουμε ότι οι κινήσεις που έκανε ο Ρόσσι αρχίζουν και αντιγράφονται.
O pedrosa άλλαξε αρχιμηχανικό και προπονητή αρχικά και τώρα προσέλαβε τον Gibernau για spotter. Όμοίως σήμερα και ο Lorenzo παίρνει τον Pirro για "trackside analyst"! http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=24813 http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=24834 http://www.crash.net/motogp/news/240087/1/lorenzo-at-this-point-we-can-win-races.html
Αυτό δείχνει πόσο μεγάλος αναβάτης είναι αλλά και πόσο ακόρεστη δίψα έχει για να μαθαίνει και να βελτιώνεται. Στα 37 του. Με 9 παγκόσμια. RESPECT.
Επίσης, αυτό δείχνει πόσο μπροστά έχει πάει το άθλημα, πόσο απαιτητικό, πόσα ταλέντα υπάρχουν που όλα κρίνονται στην λεπτομέρεια, στην παραπάνω προσπάθεια.
Ρε συ 0.740 δευτερόλεπτο πίσω είναι! Εντάξει πολύ καλά είναι μην είμαστε και πλεονέκτες. Ο Βινάλες νομίζω το είπα απο πέρυσι οτι ίσως γίνει ο μετά-Ρόσσι αγαπημένος μου αναβάτης!
Ρε συ 0.740 δευτερόλεπτο πίσω είναι! Εντάξει πολύ καλά είναι μην είμαστε και πλεονέκτες. Ο Βινάλες νομίζω το είπα απο πέρυσι οτι ίσως γίνει ο μετά-Ρόσσι αγαπημένος μου αναβάτης!
Μέχρι να τον κάνει μεροκάματο και αυτός και μετα να τον βγάλει εκτός πίστας
Ρε συ 0.740 δευτερόλεπτο πίσω είναι! Εντάξει πολύ καλά είναι μην είμαστε και πλεονέκτες. Ο Βινάλες νομίζω το είπα απο πέρυσι οτι ίσως γίνει ο μετά-Ρόσσι αγαπημένος μου αναβάτης!
Μέχρι να τον κάνει μεροκάματο και αυτός και μετα να τον βγάλει εκτός πίστας
"Aleix Espargaro was pleased with the progress Aprilia had made, but still had one real complaint about horsepower. He was not using any traction control, he said, because the bike was not powerful enough to need it."
Ωραίο το καινούργιο φεριγκ,και αποτελεσματικο απο οτι φαίνεται. Σταθερά στην δεκάδα ο αλεις,και κοντά στους χρόνους. Ρε λες να κάνουμε το θαύμα φέτος,και να είμαστε ανταγωνιστικοι?
2 εβδομάδες μείνανε!!! :bana: :bana: Αντε να δούμε και φέτος τι θα δούμε! Ο Vinales θα εξελιχθεί σε οδηγάρα και πρωταθλητή άραγε? Μέχρι όμως να εγκαταλέιψει στις καρδιές υπάρχει θέση μόνο για έναν!!
http://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-fairingk-tis-ducati-gp Παναγιά βοηθα να μην κανει δουλειά και βγει κανένα τέτοιο εκτρωμα στον δρόμο καμμιά ημέρα!
http://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-fairingk-tis-ducati-gp Παναγιά βοηθα να μην κανει δουλειά και βγει κανένα τέτοιο εκτρωμα στον δρόμο καμμιά ημέρα!
μονο μη μας πεις που μενεις , γιατι θα κανουν παραπονα οι γειτονες σου απο τις εξατμισεις.
Κι εγω ροσσικος ειμαι και παναθηναικος. (δεν ξερω πιο ειναι το χειροτερο) αλλα ειπα φετος να παρω ερυθρολευκο κασκολ και να υποστηριξω χορχε, μπας και αλλαξει η τυχη μας
Κι εγω ροσσικος ειμαι και παναθηναικος. (δεν ξερω πιο ειναι το χειροτερο) αλλα ειπα φετος να παρω ερυθρολευκο κασκολ και να υποστηριξω χορχε, μπας και αλλαξει η τυχη μας
Ιεροσυλία φίλε και για τα δυο εκτός και αν έχεις συγγένεια με τον επίτιμο(φτου, φτου) οπότε μπορείς να ευχηθείς καλη επιτυχία στον Μαρκεζ και στο αγόρι του σε παρακαλώ?
Κι εγω ροσσικος ειμαι και παναθηναικος. (δεν ξερω πιο ειναι το χειροτερο) αλλα ειπα φετος να παρω ερυθρολευκο κασκολ και να υποστηριξω χορχε, μπας και αλλαξει η τυχη μας
Ιεροσυλία φίλε και για τα δυο εκτός και αν έχεις συγγένεια με τον επίτιμο(φτου, φτου) οπότε μπορείς να ευχηθείς καλη επιτυχία στον Μαρκεζ και στο αγόρι του σε παρακαλώ?
Μαλλον ακυρώθηκαν τα δοκιμαστικά και θα βγει το γκριντ με combined times. Ακουσα στο btsports πρώτος ο βινιαλες, αλλα 12ος ο Χορχε. Εκεί στη ντουκατι θα πρέπει να κανουν κατι να προστατεψουν την ερυθρόλευκη αρμαδα. Για αρχη προτεινω δρομο στον τζιτζι και πρόσληψη του Λεμονη, και εαν ειναι ευκαιρος και ο κυρ Σάββας. Και βλέπουμε.....
Κανονικα πρεπει να απογορευουν σε ανθρωπους με ολιγη γνωση της αγγλικης να κανουν ερωτησεις. Μπορουν καλλιστα να εχουν μεταφραστη, ειτε στην DORNA ειτε οι ιδιοι οι δημοσιογραφοι.
Πολύ ωραίος αγώνας. Ροσαρα τρίτος και μία χαρά απόδοση. Μπράβο του περιμένω περισσότερα τώρα που είδε ότι οι βελτιώσεις στο μηχανάκι απέδωσαν. Βιναλες άψογος, Dovi απίστευτος. Για τον Dovi προσωπικά δεν το περίμενα τόσο επίθεση. Όσο για τον αχωνευτο μία χαρά θεσουλα.
Επίσης το Aprilia έπεσε εξ ουρανού. Κοιτούσα να δω αν όντως κυνηγαει το εργοστασιακό Honda. Εύγε.
Στάλθηκε από το Lenovo TB3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κανονικα πρεπει να απογορευουν σε ανθρωπους με ολιγη γνωση της αγγλικης να κανουν ερωτησεις. Μπορουν καλλιστα να εχουν μεταφραστη, ειτε στην DORNA ειτε οι ιδιοι οι δημοσιογραφοι.
Κατι μαλακια που εχουν κανει για να παιρνουν επιχορηγηση ωστε να ειναι ανταγωνιστικοι στο πρωταθλημα. Δεν περιλαμβανει τα εργοαστασια, αλλα ιδιωτικες ομαδες.
Πάντως, ο αγώνας στο Κατάρ δεν είναι και αντιπροσωπευτικός των πραγματικών δυνατοτήτων των μοτο μιας και ήταν "ειδικών" συνθηκών. Π Μπράβο πάντως στην Aprilia, προφανώς η ανεξάρτητη ομάδα πάει στον gresini. Κοροϊδία κατά την γνώμη μου μιας και όλη ξέρουμε πως είναι η Aprilia από πίσω
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδω ηταν στην πρωην κατηγορία open μεγαθήρια οοως η ducati και η suzuki, δε θα βρει παραθυρακι η Απριλια? Ρε καλα κανει, αλλα επειγόντως καντε κατι με το χρωματακι
Espargaro's result saw him appear in Parc Fermé, as the best rider from an independent team. That rather exposed the bizarre situation that Aprilia are in. Because they did not enter separately, but came in in partnership with Fausto Gresini, as the Gresini Aprilia team, IRTA (who decided these things) regard them as an independent or private team, despite them being a factory effort. It behooves IRTA to put an end to this travesty. At the rate they are going Espargaro will be appearing in Parc Fermé by right, as part of the top three finishers.
www.motomatters.com
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδω ηταν στην πρωην κατηγορία open μεγαθήρια οοως η ducati και η suzuki, δε θα βρει παραθυρακι η Απριλια? Ρε καλα κανει, αλλα επειγόντως καντε κατι με το χρωματακι
Το θέμα Αλέκο δεν νομίζω ότι είναι στις παραχωρησεις που έχει η aprilia και η KTM αλλά στην έξτρα προβολή που έχει αυτή η χαζή αναγνώριση - θέση
Επιτέλους είδα και εγώ τον αγώνα σε κονσέρβα πριν λίγο λόγω εργασίας χθες και σήμερα. Ε ενα χαμόγελο για όλες τις θέσεις το έχω η αλήθεια είναι. Πάμε δυνατά μωρή Aprilia!!!!
Δεν εχω καταλάβει γιατι τρωγομαστε με την απριλια. Επειδη επεσαν οι αλλοι και βγηκε 6 ? Επειδη ειναι gresini? Επειδη ειναι πιατζιο? Επειδη δεν ειναι κατι αλλο? Ή επειδή τελικά τον περασε ο πεντροσα? Μια χαρα αποτέλεσμα σε σύγκριση με την περσινη δυναμική της ομαδας στο καταρ
Δεν εχω καταλάβει γιατι τρωγομαστε με την απριλια. Επειδη επεσαν οι αλλοι και βγηκε 6 ? Επειδη ειναι gresini? Επειδη ειναι πιατζιο? Επειδη δεν ειναι κατι αλλο? Ή επειδή τελικά τον περασε ο πεντροσα? Μια χαρα αποτέλεσμα σε σύγκριση με την περσινη δυναμική της ομαδας στο καταρ
φυσικα κ μια χαρα αποτελεσμα,δεν εχει καμια σημασια οτι ειναι 6η εξαιτιας πτωσεων.για να προελθει πτωση κατι δεν πηγε καλα απο θεμα μοτο η οδηγου,το οποιον δε συναιβει στην aprilia κ ειναι αξια της θεσης της.δηλωνω χαρουμενος με το αποτελεσμα οποιος κ να ειναι απο πισω απτο ονομα aprilia,δεν με απασχολει...
Το θέμα δεν είναι η έκτη θέση, το θέμα είναι ότι ήταν πίσω 8 sec από την πρώτη θέση. Πέρσι είχε έβδομη θέση και όγδοη η οποίες ήταν μεν πολύ καλές αλλά με πολλα sec πίσω από την κορυφή.
Μονο και μόνο που έπαιζε με τα honda για μένα είναι άθλος :ohmy: :kalo: Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι γενικά του πάνε τα aprilia,ακόμα και από την εποχή των crt,που συχνά έβγαινε πρώτος δορυφορικός. Το παιδί είναι ταλέντο και έχει δυνατότητες, και απόδειξη η θέση που τερμάτισε ο lowes. Αν του προσφέρει η aprilia έστω και ελαφρώς ανταγωνιστικο πακέτο πιστεύω θα κάνει παπάδες
Βρε τον κωλογερο στον τελευταίο γυρο τοτ κιου-του περασε στο κιου-ενα. Κριμα κριμα κριμα για τον ερυθρόλευκο χορχε τηε καρδιάς μας που ηταν άτυχος γιατί βαζουν τους αγώνες οταν βρέχει
Ναι καλά ήταν με τούμπα και των δυο σιχαμένων αναβατών(το ζευγαράκι φυσικά λέμε γιατί έπεσαν και άλλοι) δίκιο έχεις (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji14.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji14.png) :tez: :tez:
Χόρχε είναι και βαζελος (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Sent from my Elephone P8000 using Tapatalk
Δε θέλω πολιτικές συζητήσεις στο forum....χαχαχαχαχαχαχαχα :tez: :tez: :tez: :tez:
αυτό πάντως που συμβαίνει με τον Dovi δεν έχει προηγούμενο! Όποιος προλαβαίνει τον πετάει κάτω :h22: πέρσι ο Iannone φέτος ο Αleix ... βεβαία σαν το ...κούρεμα που του κανε το Aprilia δεν ήταν το περσινό :lol% :lol%
κυκλοφορεί κανά-δυό μέρες, υπόψιν ότι δεν το έδειξαν στην μετάδοση οπότε κάποιος το διέρρευσε. Ρε τον Χόρχε, πως τα καταφέρνει πάντα να γίνεται αχώνευτος ρε παιδί μου. Προσπαθώ να θυμηθώ πάντως, νομίζω ότι είχε παιχτεί μια αντίστοιχη φάση παλιότερα (αναβάτης να κράζει την μηχανή) που τελικά τιμωρήθηκε από την μαμά εταιρεία. Ισχύει ή το φαντάζομαι??
Ναι ρε γμτο, και πανω που κατεβαζε χρονιυς και ηταν ετοιμος να μπει στη δεκαδα..... Δεν πειράζει ομως. Θα τους αυτωσει ολους στο κιουενα και στο κιουδυο
Γιατί το λες. 6η θέση είναι η καλύτερη φετινή του επίδοση 😜. Άσε που απέχει και 5 θέσεις από τον Ιαννονε. Θα τον δούμε μέχρι και 15 γύρους στον αγώνα πριν σταματήσει στην άκρη να το κλωτσάει.
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω ξερω να πω, οτι σημερα, ανημερα τιυ Αη Γιώργη, μεγαλη η χαρη του, κάποιοι θα γευτουν το "δορι" του Σπαρτιάτη.
Χορχε ζουμε, στο βόθρο να σε δούμε
Εεεεε βάθρο ήθελα να πω
Ρε συ, εχω αρχισει και σε λυπαμαι. Τουλαχιστον στα GP ειχες το μυαλο (απλα ηταν λαθος η χρονικη στιγμη) και αλλαξες αναβατη που υποστηριζεις. Τουλαχιστον σου ευχομαι να το πετυχεις σε ομαδα football και μηχανακι. :dry: :dry:
Τίτλος: Απ: MotoGP 2017
Αποστολή από: PuNtOs στις Απρίλιος 23, 2017, 10:12:13 μμ
Και για όποιον δεν έχει καταλάβει ακόμα, η πίστα στο Austin έχει σαμαράκια. :tez:
Αντί να του ρίξει μία κλωτσιά του κλαψα που του φταίει μέχρι και ο Ζάρκο, του δίνει και το χέρι. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170424/8e1441c2c48fde390526d618be8fa508.jpg)
1. = Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.580s [Lap 18/21] 292km/h (Top Speed) 2. ^2 Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 38.798s +0.218s [18/21] 293km/h 3. ^3 Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.809s +0.229s [18/20] 291km/h 4. ^10 Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.971s +0.391s [18/19] 290km/h 5. ^7 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 39.082s +0.502s [21/22] 289km/h 6. ˅3 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 39.107s +0.527s [16/18] 290km/h 7. ^6 Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.155s +0.575s [16/19] 292km/h 8. ^3 Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.216s +0.636s [19/19] 290km/h 9. ^6 Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.364s +0.784s [19/20] 291km/h 10. ˅8 Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.412s +0.832s [15/19] 291km/h 11. ^5 Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 39.492s +0.912s [17/19] 290km/h 12. ^5 Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.582s +1.002s [17/20] 289km/h 13. ˅8 Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 39.645s +1.065s [15/18] 292km/h 14. ˅5 Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 39.653s +1.073s [17/19] 289km/h 15. ˅8 Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP16) 1m 39.662s +1.082s [19/21] 293km/h 16. ˅8 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.840s +1.260s [4/19] 293km/h 17. ^1 Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 39.906s +1.326s [17/22] 289km/h 18. ˅8 Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 40.026s +1.446s [15/19] 292km/h 19. ^4 Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 40.189s +1.609s [14/18] 291km/h 20. ^2 Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 40.288s +1.708s [18/19] 287km/h 21. = Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP15) 1m 40.289s +1.709s [16/17] 290km/h 22. ˅2 Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 40.552s +1.972s [17/18] 286km/h 23. ˅4 Takuya Tsuda JPN Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.953s +2.373s [17/21] 287km/h
Key: ˄X Up X places from FP2. = Rider has the same position as FP2. ˅X Down X places from FP2.
Riders going directly to Qualifying 2 - Top 10 Combined Practice Times: 1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 3. Maverick Vinales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 4. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 5. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 6. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 7. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 8. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 9. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 10. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)
Blue Name = Rides for Factory Team. Red Name = Rides for Satellite Team. * Rookie
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Qualifying 2: 1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.249s [Lap 6/7] 291km/h (Top Speed) 2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.298s +0.049s [8/8] 291km/h
3. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 38.453s +0.204s [6/7] 291km/h 4. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.677s +0.428s [3/7] 292km/h 5. Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 38.744s +0.495s [3/8] 291km/h 6. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 38.861s +0.612s [6/8] 291km/h 7. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.908s +0.659s [6/7] 290km/h 8. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 38.910s +0.661s [6/8] 293km/h 9. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.108s +0.859s [8/8] 291km/h 10. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.125s +0.876s [3/8] 290km/h 11. Scott Redding GBR Octo Pramac Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.152s +0.903s [5/8] 292km/h 12. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 39.400s +1.151s [2/5] 288km/h
Qualifying 1: 13. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP17) 1m 39.090s 290km/h 14. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 39.255s 294km/h 15. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 39.282s 294km/h 16. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 1m 39.321s 291km/h 17. Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP16) 1m 39.462s 291km/h 18. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 39.564s 292km/h 19. Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar Team (Desmosedici GP15) 1m 39.678s 294km/h 20. Loris Baz FRA Reale Avintia Racing (Desmosedici GP15) 1m 39.824s 287km/h 21. Hector Barbera ESP Reale Avintia Racing (Desmosedici GP16) 1m 39.906s 293km/h 22. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 40.213s 287km/h 23. Takuya Tsuda JPN Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.386s 287km/h
Blue Name = Rides for Factory Team. Red Name = Rides for Satellite Team. * Rookie Read more at http://www.crash.net/motogp/results/245264/1/spanish-motogp-full-qualifying-results.html#9ufSAYx4V366ROt1.99
Ψιλομούφα ο αγώνας, παλεύαν όλοι για πρόσφυση. Μόνο στην αρχή είχε λίγο μάχη. Και όχι, δεν ήταν μούφα ο αγώνας επειδή ο Γιατρός καταποντίστηκε :D
Παρατήρηση 1: Πολλοί αναβάτες παραπονιούνται για ελαστικά της Μισελέν που δεν είναι ίδια κάθε φορά. Παρατήρηση 2: Γουστάρω Κρατσλοου, είναι σίγουρα πολύ καλός αναβάτης αλλά έχω την εντύπωση τελευταία ότι την έχει δει κάπως. Αν κάποιος μπει στον κόπο να διαβάσει δηλώσεις και συνεντεύξεις του, ας μας πει την γνώμη του.
Ούτε πίτα ούτε σκύλος, λογικό είναι μιας και η Μισελεν ακόμα στο ψάξιμο είναι. Μονομάρκα δεν γίνεται να μην είναι, όπως και να μην γκρινιάζουν οι αναβάτες. Viñales himself put his issues down to a problem with the tires, though he was careful not to come out and say it directly. After beating around the bush for a while, Viñales finally gave some kind of answer. "I cannot tell the truth," Viñales sighed. "Finally … it's difficult. I cannot say anything. In the end, if you say something, you get an email. So you cannot say something about this." Motomatters.com
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί πάντα κάποιον θα βολεύουν λίγο περισσότερο από κάποιον άλλο. Και με τις διαφορές στο εκατοστά του δευτερόλεπτου, ακόμα και αττο το λίγο θα έχει σημασία.
Εγώ το είπα γενικώς, πάντα οι αναβάτες θα βρουν κάτι να τους χαλάει. Εν μέρει αληθές, εν μέρει πλασματικό. Είναι στην ψυχοσύνθεση τους, των περισσότερων τέλωσπάντων. Πάντως φέτος, έχουν γίνει παράπονα από αρκετούς διαφορετικούς αναβάτες για διαφορετική /περίεργη συμπεριφορά των ελαστικών. Λογικό, όπως έγραψα παραπάνω, μιας και η Μισελεν ακόμα ψάχνεται... Δυστυχώς αυτή την φορά, τον ήπιε ο Ροσσι. Αν και μάλλον πρέπει να έκανε και μαλάκια με το σετάπ...
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ το είπα γενικώς, πάντα οι αναβάτες θα βρουν κάτι να τους χαλάει. Εν μέρει αληθές, εν μέρει πλασματικό. Είναι στην ψυχοσύνθεση τους, των περισσότερων τέλωσπάντων. Πάντως φέτος, έχουν γίνει παράπονα από αρκετούς διαφορετικούς αναβάτες για διαφορετική /περίεργη συμπεριφορά των ελαστικών. Λογικό, όπως έγραψα παραπάνω, μιας και η Μισελεν ακόμα ψάχνεται... Δυστυχώς αυτή την φορά, τον ήπιε ο Ροσσι. Αν και μάλλον πρέπει να έκανε και μαλάκια με το σετάπ...
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
[size=78%]O χαμενος αγωνας των γιαμαπα ειναι ξεκαθαρα αστοχη στρατηγικη οδηγων και ομαδων τους. [/size] Αντιλαμβανομαι αυτο που λες για τους οδηγους και ειναι μερος του σχεδιου τους (ή της πρακτικης τους να τους φταινε ολα τα αλλα εκτος του εαυτου τους).
Γιατί πάντα κάποιον θα βολεύουν λίγο περισσότερο από κάποιον άλλο. Και με τις διαφορές στο εκατοστά του δευτερόλεπτου, ακόμα και αττο το λίγο θα έχει σημασία.
Ενω τα ηλεκτρονικα οχι; Ή οτιδηποτε αλλο ειναι κοινο... :cl%
Νταξ. Μονο με δολιοφθορά μπορεί ο Χόρχε να ειναι τοσο πισω στο γκριντ τιυ le mans. Καλα μιλάμε μετά το βάθρο τθς προάλλες εχουν χεστεθ όλοι τους και έχουν βαλθεί να τον ξεκανουν. Αυριο που θα τους περνάει δύο δύο να δω τι θα κανουν
Πρωτος διδάξας ηταν ο Ρόκι μπαλμποα. Που τις ετρωγε στην αρχή αλλα κουραζοταν ο αντίπαλος....
Πρωτα ησουν με τον Ροσι. Τον παρατησες γιατι ακομα περιμενετε το 10ο... Τωρα πηγες με τον Χορχε ο οποιος εχει τσακωθει, με τους υπολοιπους οδηγους, με την Μισελεν, με την ομαδα... Ακομα και με το μηχανακι εχει τσακωθει. Απορω πως ζει με τον εαυτο του. Δεν αλλαζεις τωρα που ειναι νωρις; Επελεξε ομαδα για καλυτερα. Aprilia ας πουμε, που καβαλας κιολας (οταν δουλευει). Γενικως να ξερεις δεν σε παει καλα φετος. Μονο ο γιος σου μαθαινω οτι κατι μεταλλια παιρνει, αλλα θα μεγαλωσει και αυτος και θα καταλαβει...
PS. Που ΄στε, οπαδοι του Χορχε... Τρεχατε να αγορασετε τα συλλεκτικα.
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport/MotoGP/ypekypse-sta-traumata-toy-o-hayden.4685450.html H μοίρα παίζει πολύ περίεργα παιχνίδια μερικές φορές. RIP Kentucky Kid
Τελικα η μοίρα ορισμένες φορές παίζει τρομερα παιχνίδια. Να ρισκάρεις επι δεκαετιες τη ζωη σου στις πίστες με τρακοσαρες, σουζες, τούμπες και δε ξερω κι εγώ τι αλλο, και να την πατας ετσι με το ποδήλατο.
πολύ κριμα,καπως ετσι εκτος πιστας τελειωσαν colin mcrae και michael schumacher. οσα χρηματα και να εχεις και οση δοξα ποτε δεν ξερεις την τυχη σου γι αυτό αγαπάτε ο ενας τον αλλον και περαστε οσο μπορειτε καλα μ αυτά που εχει ο καθ ενας
συμφωνω με τα προηγουμενα.ειναι σαν να εισαι αστροναυτης και μολις γυρισεις στη γη να σκονταψεις να πεσεις με το κεφαλι και να παιθανεις.τουλαχιστον για να πω και κατι ψιλοθετικο πεθανε αναβατης...εστω και σε ποδηλατο και οχι απο απο κανενα κωλοκαρκινο απο το πουθενα.ΖΗΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ...ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ.
Σορρυ ρε φιλε, αλλα προλαβα μονο τους τρεις τέσσερις πρώτους γύρους οπου ηταν πανυγηρικα πρωτος ο Χόρχε. Μετα πηγα κολυμβητήριο όπου ο μικρός εκανε το τέσσερα στα τέσσερα....
Σορρυ ρε φιλε, αλλα προλαβα μονο τους τρεις τέσσερις πρώτους γύρους οπου ηταν πανυγηρικα πρωτος ο Χόρχε. Μετα πηγα κολυμβητήριο όπου ο μικρός εκανε το τέσσερα στα τέσσερα....
Λάθος αγώνα έβλεπες :thnk:
Στην αρχή ήταν πρώτος ο ...... καλύτερος :ohyes: :ohyes:
Αυτές οι παρωπίδες σας :( :( :( :(
Τουλάχιστον όμως ο γιός σου κέρδισε ενώ ο κάλλιστος ενέδωσε στις Ducati ;)
Α) Για τα Aprilia μιας και είμαστε στο A. B. Υπάρχει μεγάλη βελτίωση αυτό είναι το μόνο σίγουρο άσχετα εάν στη βαθμολογία δεν φαίνεται αυτό. Ο Alex Espagaro ξέρει ότι είναι γρήγορος ξέρει ότι μπορεί να κάνει καλά πλασαρισματα αλλά το άγχος του τον οδηγεί σε πτώσεις. Την Κυριακή βέβαια πάλι ήτανε καλός και δεν του έκατσε με τον κινητήρα. Ο Lowes μάλλον δεν μπορεί γιατί σε όλους τους αγώνες εκτός από έναν που πήρε την 15 θέση είναι εκτός βαθμών, και το πιο άσχημο είναι ότι δεν είναι π. χ. 10ος και είχε πτώση αλλά είναι συνεχώς κάτω από την 15αδα. Β) Τα Ducati παρόλο τις δύο νίκες είναι αουτσάιντερ πίσω από Yamaha και Honda, όπως παραδέχθηκε ο Dovi. Το θετικό είναι ότι τις νίκες τις έκανε σε στεγνό.
Άλεξ που είναι ο 2ος κολλητός σου ρε; Σήμερα γέλασε λιγο το χειλάκι σου, αλλά δεν το βλέπω να κρατάει πολυ (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/92b138b623c393b2cf9475d27f05c477.jpg)
Τι να κάνουμε ρε Κοσμά.χθες ήταν καλός ο lowes,σήμερα ο aleix.εσυ να τα βλέπεις που ο κολλητός σου ο μάρκες δεν μπορεί να κερδίσει ούτε τα ΚΑΠΗ.για να μην πω για κάτι τοπ Γκαν και κάτι γαλλικά ανέκδοτα
Τι να κάνουμε ρε Κοσμά.χθες ήταν καλός ο lowes,σήμερα ο aleix.εσυ να τα βλέπεις που ο κολλητός σου ο μάρκες δεν μπορεί να κερδίσει ούτε τα ΚΑΠΗ.για να μην πω για κάτι τοπ Γκαν και κάτι γαλλικά ανέκδοτα
Στο έχω ξαναπεί: δεν είμαι φαν κανενος πλέον, εδώ και αρκετά χρόνια. Με αφήνουν αδιάφορο πλέον. Όσον αφορά τον Μαρκεζ, πολύ θα ήθελα να έβλεπα τους 2 που υποστηρίζεις πάνω στο φετινο Honda, να σπάνε τα μούτρα τους και οι 2, όπως έκαναν στην ducati. Κάτι, που επιλεκτικά ξεχνάς...
Από, και που 'σαι... Τα φρένα είναι για τις αδερφές... Μέχρι και στα GP διδάσκω (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170625/80dfa79ab0286e87696bfc90fe0a30a3.jpg)
Μηπως κι εσυ επιλεκτικά ξεχνάς οτι πριν πάει ο ροσσι στην ντουκατι είχε κανει κι ενα ταξιδάκι γιαμαχα-χοντα και πάλι πίσω?
Honda πηγε (ηρθε στην ουσια) και δεν γυρισε. Μετα πηγε Γιαμαπα, ducati και ξαναγυρισε στην yamapa με την ουρα στα σκελια για να παιρνει μια πρωτια πλεον καθε 1 χρονο σχεδον. Ετσι για τη ιστορια, αλλα ειναι ασχετο με αυτο που ειπα για τον Μαρκεζ. Ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχει την honda απο τα παλια. Φυσικα that's racing αλλα δεν μπορεις να ισοπεδωνεις τον Μαρκεζ (αν και σαν οπαδος του Ροσι που εισαι, εχετε μια ταση να ισοπεδωνετε τα παντα, οταν βγαινετε πλεον. :h22: :h22: :h22: :h22:
Αυτη τη στιγμη εχει το νο1 μηχανακι του grid, φτιαγμενο και ραμμενο πανω του και το παλευει μεν, αλλα δεν βγαινει κατι αρκετα καλο. Αμα το παραδεχτεις αυτο, να συνεχισουμε...
Να συνεχίσουμε, εαν μου πεις ποτε θσοπεδωσα τον μικρό.!αμφέβαλλε κάνεις οτι ειναι πλεον ο καλύτερος? Στα δικα μου ματια και απ τα δικα σου σχόλια εσυ κραζεις τον γερο, χάριν τρολαρισματος σε κάποιους ροσσικους εδω μεσα.
Και για να σιυ γυρισω πθσω τα περι μηχανής κομμενης και ραμμενης, γιατι να μξν πει κάποιος οτι κσι ο χορχε ετοιμο μηχανσκι βρήκε, και ο μαβ τα ιδια κτλ.
Το θεμα Κοσμα είναι, οτι ενα μύθος της γενιάς μας παλεύει με τα πιτσιρίκια για κατι που φαίνεται ακατόρθωτο, και ειναι ίσως ο μονος που το προσπαθει και το παλεύει και εαν το καταφέρει θα είναι άθλος. Τωρα εαν ο μαβ πέφτει, ο χορχε φοβάται το νερό και ο μμ δεν τον αφήνει η μαμα του να τρέχει τι να κάνουμε. Δατς ρεησηνγκ που λένε και στην Αχαγια
Μηπως κι εσυ επιλεκτικά ξεχνάς οτι πριν πάει ο ροσσι στην ντουκατι είχε κανει κι ενα ταξιδάκι γιαμαχα-χοντα και πάλι πίσω?
Honda πηγε (ηρθε στην ουσια) και δεν γυρισε. Μετα πηγε Γιαμαπα, ducati και ξαναγυρισε στην yamapa με την ουρα στα σκελια για να παιρνει μια πρωτια πλεον καθε 1 χρονο σχεδον. Ετσι για τη ιστορια, αλλα ειναι ασχετο με αυτο που ειπα για τον Μαρκεζ. Ειναι ξεκαθαρο οτι δεν εχει την honda απο τα παλια. Φυσικα that's racing αλλα δεν μπορεις να ισοπεδωνεις τον Μαρκεζ (αν και σαν οπαδος του Ροσι που εισαι, εχετε μια ταση να ισοπεδωνετε τα παντα, οταν βγαινετε πλεον. :h22: :h22: :h22: :h22:
Αυτη τη στιγμη εχει το νο1 μηχανακι του grid, φτιαγμενο και ραμμενο πανω του και το παλευει μεν, αλλα δεν βγαινει κατι αρκετα καλο. Αμα το παραδεχτεις αυτο, να συνεχισουμε...
Πληροφοριακά και μόνο όταν ο Rossi αποφάσισε να κάνει το άλμα από την Honda στην Yamaha για όσους δεν γνωρίζουν η Honda ήταν μακράν η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid και η Yamaha πάλευε για να είναι στις θέσεις 5-10... Προς το παρόν δεν έχουμε δει ακόμα ''μεταγραφή'' του ΜΜ93 για να κρίνουμε... Τον έχουμε δει μόνο στη Honda που προσωπικά θεωρώ ότι είναι κομμένη και ραμμένη στο δικό του μοναδικό στιλ οδήγησης...
Να συνεχίσουμε, εαν μου πεις ποτε θσοπεδωσα τον μικρό.!αμφέβαλλε κάνεις οτι ειναι πλεον ο καλύτερος? Στα δικα μου ματια και απ τα δικα σου σχόλια εσυ κραζεις τον γερο, χάριν τρολαρισματος σε κάποιους ροσσικους εδω μεσα.
Και για να σιυ γυρισω πθσω τα περι μηχανής κομμενης και ραμμενης, γιατι να μξν πει κάποιος οτι κσι ο χορχε ετοιμο μηχανσκι βρήκε, και ο μαβ τα ιδια κτλ.
Το θεμα Κοσμα είναι, οτι ενα μύθος της γενιάς μας παλεύει με τα πιτσιρίκια για κατι που φαίνεται ακατόρθωτο, και ειναι ίσως ο μονος που το προσπαθει και το παλεύει και εαν το καταφέρει θα είναι άθλος. Τωρα εαν ο μαβ πέφτει, ο χορχε φοβάται το νερό και ο μμ δεν τον αφήνει η μαμα του να τρέχει τι να κάνουμε. Δατς ρεησηνγκ που λένε και στην Αχαγια
Ναι οκ. Καληνύχτα. Σιγά μην ψάξω τα ποστ. Βγες σε κάνα χρόνο πάλι, να πάρει φωτιά το θέμα. Βαλε και φωτό από το 10ο
Πληροφοριακά και μόνο όταν ο Rossi αποφάσισε να κάνει το άλμα από την Honda στην Yamaha για όσους δεν γνωρίζουν η Honda ήταν μακράν η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid και η Yamaha πάλευε για να είναι στις θέσεις 5-10... Προς το παρόν δεν έχουμε δει ακόμα ''μεταγραφή'' του ΜΜ93 για να κρίνουμε... Τον έχουμε δει μόνο στη Honda που προσωπικά θεωρώ ότι είναι κομμένη και ραμμένη στο δικό του μοναδικό στιλ οδήγησης...
Σωστό αυτό. Ο Ρόσι και ο Burgess έφτιαξαν την γιαμαπα που πλέον πρωταγωνιστεί. Η Honda ήταν ανέκαθεν ο κυρίαρχος. Βέβαια οι ίδιοι δεν κατάφεραν ποτέ να φτιάξουν το ντουλάπι (μπορεί και να έφταιγαν τότε και οι ντουκατεοι). Βέβαια ο Stoner ακομα το πηγαίνει για κάποιο ανεξήγητο λόγο. Ευτυχώς που ουτε αυτόν τον έχει κράξει ο alexdorso
Πληροφοριακά και μόνο όταν ο Rossi αποφάσισε να κάνει το άλμα από την Honda στην Yamaha για όσους δεν γνωρίζουν η Honda ήταν μακράν η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid και η Yamaha πάλευε για να είναι στις θέσεις 5-10... Προς το παρόν δεν έχουμε δει ακόμα ''μεταγραφή'' του ΜΜ93 για να κρίνουμε... Τον έχουμε δει μόνο στη Honda που προσωπικά θεωρώ ότι είναι κομμένη και ραμμένη στο δικό του μοναδικό στιλ οδήγησης...
Σωστό αυτό. Ο Ρόσι και ο Burgess έφτιαξαν την γιαμαπα που πλέον πρωταγωνιστεί. Η Honda ήταν ανέκαθεν ο κυρίαρχος. Βέβαια οι ίδιοι δεν κατάφεραν ποτέ να φτιάξουν το ντουλάπι (μπορεί και να έφταιγαν τότε και οι ντουκατεοι). Βέβαια ο Stoner ακομα το πηγαίνει για κάποιο ανεξήγητο λόγο. Ευτυχώς που ουτε αυτόν τον έχει κράξει ο alexdorso
Τελείως διαφορετικές εποχές της ducati του τότε με του τώρα. Ο Ρόσσι πήγε εκεί την πρώτη χρονιά της μετάβασης από μη πλαίσιο σε πλαίσιο. Η ducati είχε πάρει το μέγιστο από την καινοτομία μη ύπαρξης πλαισίου... Δεν έπαιρνε άλλη εξέλιξη... Σε αυτό οφείλεται και η κακή χρονιά του stoner πριν φύγει... bros400pgm πως να μην το πηγαίνει ο stoner ακόμα το ducati... είναι οδηγός που γουστάρει να κουνιέται το μηχανάκι, να μην είναι τρένο... όπως πάνω κάτω και ο ΜΜ93... Τελειώνοντας δηλώνω Rossiκός μέχρι το κόκκαλο αλλά δεν γίνεται να κλείνουμε τα μάτια σε αυτά που καταφέρνουν άλλοι οδηγοί... Όπως το αντίστροφο πρέπει να κάνουν οι "haters" του Ρόσσι γιατί καλώς ή κακώς αυτός τους έμαθε τι είναι το motogp και εξακολουθεί να του δίνει μια άλλη πνοή... Υ.Γ.1: Η μόνη σωτηρία της ducati είναι ο mm93