0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρώτος στόχος η κτμ....χαμηλός πήχης λέω εγω https://www.motociclismo.it/aprilia-motogp-obiettivo-stare-davanti-ktm-chiudere-top-10-76334
Καλύτερος στόχος από κατάταξη στους πρώτους δέκα τί είναι; -10; ΥΓ. Καλά αν σου πώ οτι αυτό το αεροδυναμικό φτερό μπροστά το έχω φτιάξει δύο χρόνια πρίν και το έβγαλα γιατί δεν μου άρεσε τι θα πείς;
Με την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..
Παράθεση από: Πυξιδας στις Μάρτιος 02, 2020, 09:33:14 μμΠαράθεση από: shiverfactory στις Μάρτιος 02, 2020, 07:30:04 μμΔεν βλέπω φέτος να βλέπουμε αγώνα....η μια ακύρωση μετά την άλλη έρχονται ναι ρε γαμωτο...εχω ξενερωσειΥπομονη παιδια,μολις φτιαξει ο ωμος του (μαλακο)μαρκεζ,θα ξαναρχισει,απλα πραγματα..
Παράθεση από: shiverfactory στις Μάρτιος 02, 2020, 07:30:04 μμΔεν βλέπω φέτος να βλέπουμε αγώνα....η μια ακύρωση μετά την άλλη έρχονται ναι ρε γαμωτο...εχω ξενερωσει
Δεν βλέπω φέτος να βλέπουμε αγώνα....η μια ακύρωση μετά την άλλη έρχονται
Παράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 12:37:48 μμΜε την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..Η Σουζουκι κερδίζει αγώνες,η Απριλια,δυστυχώς,είναι πολύ μακριά από την Σουζουκι.
Παράθεση από: tasosm στις Απρίλιος 30, 2020, 02:18:35 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 12:37:48 μμΜε την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..Η Σουζουκι κερδίζει αγώνες,η Απριλια,δυστυχώς,είναι πολύ μακριά από την Σουζουκι.γι αυτο ειπα οτι πρεπει να ειναι μπουσουλας,στην απριλια δεν λειπει η εμπειρια απ τους αγωνες και τα βαθρα της σουζουκι σε βαθος διετιας ειναι εφικτα,αν εστιασουν και προσπαθησουν
Παράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 08:45:11 μμΠαράθεση από: tasosm στις Απρίλιος 30, 2020, 02:18:35 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 12:37:48 μμΜε την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..Η Σουζουκι κερδίζει αγώνες,η Απριλια,δυστυχώς,είναι πολύ μακριά από την Σουζουκι.γι αυτο ειπα οτι πρεπει να ειναι μπουσουλας,στην απριλια δεν λειπει η εμπειρια απ τους αγωνες και τα βαθρα της σουζουκι σε βαθος διετιας ειναι εφικτα,αν εστιασουν και προσπαθησουνΜανώλη, βάθρα σε 2 χρόνια από την Απρίλια είναι σχεδόν απίθανο, η εξέλιξη έχει προχωρήσει πολύ και δυστυχώς η piaggio αποφάσισε πολύ αργά να οργανωθει και να σπρώξει χρήμα. Εμπειρία υπήρχε στα 2χρονα, επί 4κύλινδρων δεν έχει καταφέρει σχεδόν τίποτα και τα κενά είναι μεγάλα....Αν πάρεις σαν παράδειγμα την ΚΤΜ, που παρόλο το πολύ σοβαρό πλάνο που έχει (και το πολύ χρήμα, πάρα πολύ) αλλά ακόμα παλεύει να βρει τα πατήματά της, τότε θα καταλάβεις πολλά.Φαντάσου, ακόμα δεν έχουν αποφασίσει για τον ποιός θα αντικαταστήσει τον Ιαννόνε (ενώ βλέπαν τα σκατά, τον στηρίζαν).
Παράθεση από: lospsi στις Απρίλιος 30, 2020, 11:20:53 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 08:45:11 μμΠαράθεση από: tasosm στις Απρίλιος 30, 2020, 02:18:35 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 12:37:48 μμΜε την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..Η Σουζουκι κερδίζει αγώνες,η Απριλια,δυστυχώς,είναι πολύ μακριά από την Σουζουκι.γι αυτο ειπα οτι πρεπει να ειναι μπουσουλας,στην απριλια δεν λειπει η εμπειρια απ τους αγωνες και τα βαθρα της σουζουκι σε βαθος διετιας ειναι εφικτα,αν εστιασουν και προσπαθησουνΜανώλη, βάθρα σε 2 χρόνια από την Απρίλια είναι σχεδόν απίθανο, η εξέλιξη έχει προχωρήσει πολύ και δυστυχώς η piaggio αποφάσισε πολύ αργά να οργανωθει και να σπρώξει χρήμα. Εμπειρία υπήρχε στα 2χρονα, επί 4κύλινδρων δεν έχει καταφέρει σχεδόν τίποτα και τα κενά είναι μεγάλα....Αν πάρεις σαν παράδειγμα την ΚΤΜ, που παρόλο το πολύ σοβαρό πλάνο που έχει (και το πολύ χρήμα, πάρα πολύ) αλλά ακόμα παλεύει να βρει τα πατήματά της, τότε θα καταλάβεις πολλά.Φαντάσου, ακόμα δεν έχουν αποφασίσει για τον ποιός θα αντικαταστήσει τον Ιαννόνε (ενώ βλέπαν τα σκατά, τον στηρίζαν).Στο v4 έχει εμπειρία...και στα sbk τα έχει πάει περίφημα...Η κτμ δεν υπήρχε καν στο χαρτη πριν....Για αυτό λέω για ΣουζούκιΚαι όπως έγραψα σε ένα φίλο..ο νταλανια δεν έχει κανένα γιο να τον παρουμε
Παράθεση από: Πυξιδας στις Μάιος 01, 2020, 12:59:01 πμΠαράθεση από: lospsi στις Απρίλιος 30, 2020, 11:20:53 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 08:45:11 μμΠαράθεση από: tasosm στις Απρίλιος 30, 2020, 02:18:35 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 30, 2020, 12:37:48 μμΜε την αγωνιστική τεχνογνωσία που έχει πρέπει να βάλει πήχη την Σουζούκι...για αρχή..Η Σουζουκι κερδίζει αγώνες,η Απριλια,δυστυχώς,είναι πολύ μακριά από την Σουζουκι.γι αυτο ειπα οτι πρεπει να ειναι μπουσουλας,στην απριλια δεν λειπει η εμπειρια απ τους αγωνες και τα βαθρα της σουζουκι σε βαθος διετιας ειναι εφικτα,αν εστιασουν και προσπαθησουνΜανώλη, βάθρα σε 2 χρόνια από την Απρίλια είναι σχεδόν απίθανο, η εξέλιξη έχει προχωρήσει πολύ και δυστυχώς η piaggio αποφάσισε πολύ αργά να οργανωθει και να σπρώξει χρήμα. Εμπειρία υπήρχε στα 2χρονα, επί 4κύλινδρων δεν έχει καταφέρει σχεδόν τίποτα και τα κενά είναι μεγάλα....Αν πάρεις σαν παράδειγμα την ΚΤΜ, που παρόλο το πολύ σοβαρό πλάνο που έχει (και το πολύ χρήμα, πάρα πολύ) αλλά ακόμα παλεύει να βρει τα πατήματά της, τότε θα καταλάβεις πολλά.Φαντάσου, ακόμα δεν έχουν αποφασίσει για τον ποιός θα αντικαταστήσει τον Ιαννόνε (ενώ βλέπαν τα σκατά, τον στηρίζαν).Στο v4 έχει εμπειρία...και στα sbk τα έχει πάει περίφημα...Η κτμ δεν υπήρχε καν στο χαρτη πριν....Για αυτό λέω για ΣουζούκιΚαι όπως έγραψα σε ένα φίλο..ο νταλανια δεν έχει κανένα γιο να τον παρουμε Εκ του αποτελέσματος όμως αποδεικνύει ότι άλλο v4 που να κερδίζει στο wsbk και άλλο v4 που να πρωταγωνιστήσει στα MotoGP.Η KTM δεν υπήρχε στον χάρτη πριν αλλά μην ξεχνάς ότι πλέον πρόκειται για την νο1 ( ή 2, δεν θυμάμαι) μοτοβιομηχανία στην Ευρώπη, με σοβαρό πρόγραμμα αγωνιστικής εμπλοκής σε διάφορα είδη αγώνων, με διοίκηση που έχει θέληση και πρόγραμμα και πολλά κεφάλαια να διαθέσει.Επίσης, η Σουζούκι είναι μια από τις big4 ενώ τρέχει το αγωνιστικό της πρόγραμμα αρκετά χρόνια πλέον. Μην το ψάχνεις, είναι δύσκολο να πρωταγωνιστήσει η Aprilia, όσο αγωνιστικό dna και να έχει, δεν είναι παρά ένα παρακλάδι μιας εταιρείας που φτιάχνει βεσπάκια και που δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής την θέληση να την χρηματοδοτήσει σοβαρά. Δες και την γκάμα δρόμου της aprilia, τα έχουμε κουβεντιάσει άπειρες φορές. Ειλικρινά, καμία φορά απορώ γιατί βρίσκεται στα MotoGP η aprilia (άλλο μέγα λάθος η αποχώρηση από τα wsbk για να επικεντρωθεί, δήθεν, στα MotoGP- βλέπεις ότι το πλάνο, απ' όπου κι αν το πιάσεις, ήταν γενικά ότι να'ναι...)Και κάτι τελευταίο, τίποτα δεν είναι τυχαίο στους αγώνες, οι εποχές που μικρές βιοτεχνίες με ρομαντικούς μαστροΤζεπέτο κέρδιζαν αγώνες και πρωταθλήματα έχουν περάσει προ πολλού
Ακούγεται για επιστροφή στη δράση στις 19/07 στην πίστα της Jerez! Για να δούμε... ΠΗΓΗ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι