0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #45 - : Απρίλιος 04, 2010, 01:58:46 πμ »
 Ακόμα μία… 3/4/2010
 
Ο Sebastien Loeb κατάφερε να σημειώσει στην Ιορδανία τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, αλλά αυτή πέρασε σε δεύτερη μοίρα, αφού σε πρώτο πλάνο βρέθηκαν οι ομάδες της Citroen και της Ford, με τις αποφάσεις τους πριν την έναρξη του σημερινού τελευταίου σκέλους. Για όσους δεν παρακολούθησαν εχθές, ένα λάθος στην επικοινωνία της ομάδας της Citroen, είχε σαν αποτέλεσμα ο Sebastien Ogier να ολοκληρώσει δεύτερος την ημέρα, αφήνοντας τον Latvala τρίτο. Αυτό θεωρητικά, πρόσφερε ένα πλεονέκτημα στον Φιλανδό, ο οποίος θα είχε καθαρό δρόμο μπροστά του σε σχέση με τον Loeb, ο οποίος και θα εκκινούσε πρώτος στις ειδικές. Έτσι, για να το αποφύγει αυτό η ομάδα της Citroen, έδωσε εντολή στον Ogier να μπει στο σέρβις σήμερα το πρωί, πριν την έναρξη του αγώνα, με πέντε λεπτά καθυστέρηση, κάτι που μεταφράστηκε σε ποινή 50 δλ. Αυτό σημαίνει ότι ο Γάλλος έπεσε πέμπτος και ότι ο Latvala θα εκκινούσε πίσω από τον Loeb.

Η Ford από την πλευρά της, δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. Ο Mikko Hirvonen που επανήλθε σήμερα υπό καθεστώς superally, έφυγε με προπορία (δηλαδή νωρίτερα από το επιτρεπόμενο) από το σέρβις, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει δεύτερος στις ε.δ., μπροστά από τον Latvala, προσφέροντας στον τελευταίο και πάλι το πλεονέκτημα που είχε εχθές! Η απάντηση των Γάλλων, όμως, ήταν άμεση. Ο Ogier μπήκε στην 14η ε.δ. οκτώ λεπτά νωρίτερα, με αποτέλεσμα να εκκινεί αυτός πρώτος στις ε.δ. και να ανοίγει το δρόμο για τον Loeb. Όσο ενδιαφέρον και αν ακούγεται για κάποιους, όλη αυτή η ιστορία περισσότερο κουράζει. Αυτού του είδους οι στρατηγικές δεν ανήκουν στους αγώνες Ράλλυ. Σε αυτή τη μορφή αγώνων, έχουμε συνηθίσει απλά να βλέπουμε τον ταχύτερο να κερδίζει, την ώρα που αυτές οι κινήσεις περισσότερο απωθούν, παρά ελκύουν τους φίλους των αγώνων. Ίσως, να είναι η ώρα να αλλάξει αυτό το σύστημα με τη σειρά εκκίνησης και να επανέλθει στο σύστημα που επικρατούσε πριν από μερικά χρόνια, με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης. Ότι πιο δίκαιο για όλους.

Έτσι, με τον Ogier να του καθαρίζει το δρόμο, ο Loeb δεν είχε κανένα πρόβλημα να εξασφαλίσει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο φετινό Πρωτάθλημα, και μάλιστα με εμφατικό τρόπο, αποδεικνύοντας ποιος είναι και πάλι το αφεντικό στο θεσμό. Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δεν δίστασε να εκφράσει την αντίρρηση του σε αυτού του είδους τις τακτικές που επιλέγουν οι επικεφαλής της ομάδας, αλλά δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι η δουλειά του είναι να οδηγεί και να κερδίζει. Και αυτό ακριβώς έκανε σήμερα. Εκμεταλλεύτηκε την απόφαση της Citroen, και συγκεκριμένα του Olivier Quesnel, με αποτέλεσμα να κερδίσει εύκολα τον αγώνα της Ιορδανίας, διευρύνοντας μάλιστα και στο τέλος τη διαφορά του από τον δεύτερο Jari Matti Latvala. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, σε συνδυασμό με την αδυναμία του Hirvonen να σημειώσει βαθμούς, κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τους διώκτες του στη βαθμολογία των Οδηγών.

O Jari Matti Latvala, ξεκίνησε σήμερα με στόχο να πλησιάσει τον Loeb, έχοντας στόχο του να κερδίσει τον αγώνα, αλλά ο Γάλλος από την πρώτη ειδική του έδειξε ότι αυτό είναι αδύνατο. Έτσι, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, αλλά έχοντας παρουσιάσει πολύ καλή εικόνα στον αγώνα, τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, όσο και γενικότερης παρουσίας του στον αγώνα. Ο νεαρός Φιλανδός δείχνει μεταμορφωμένος και σίγουρα στους δύο χωμάτινους αγώνες σε Μεξικό και Ιορδανία, ταχύτερος και πιο αποτελεσματικός από τον πρώτο οδηγό της ομάδας, τον Mikko Hirvonen. Για όσους δεν το θυμούνται, να σας αναφέρουμε ότι ο Latvala ήταν ταχύτερος από τον ομόσταυλο του και στο Μεξικό, αλλά στο τέλος έκοψε για να επιτρέψει στον Mikko να περάσει μπροστά του, και να κατακτήσει περισσότερους βαθμούς στην προσπάθεια του για κατάκτηση του τίτλου των Οδηγών. Ο Hirvonen, για δεύτερη συνεχόμενη φορά περισσότερο προβλημάτισε με τις επιδόσεις, αλλά και εν τέλει με το λάθος του στην αρχή της δεύτερης ημέρας. Ο Φιλανδός είναι άνθρωπος της ψυχολογίας, και αναμφίβολα αυτού του είδους οι «αναποδιές» δεν τον βοηθούν στην προσπάθεια του να εκθρονίσει τον Loeb.

Το βάθρο, κατάφερε να συμπληρώσει ο Petter Solberg, με τον Νορβηγό να επιδεικνύει σπουδαία ταχύτητα για δεύτερο συνεχόμενο χωμάτινο αγώνα, τερματίζοντας και πάλι στην πρώτη τριάδα. Ο Νορβηγός ήταν ανταγωνιστικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, και σήμερα ήταν και πάλι ανάμεσα στους κορυφαίους συνδυασμούς, πάντα σε επίπεδο επιδόσεων. Αν εχθές δεν είχε αντιμετωπίσει τόσο σημαντικό πρόβλημα με την ειδική των 41 χιλιομέτρων, θα μπορούσε σήμερα να διεκδικήσει και κάτι παραπάνω. Αλλά και πάλι, η επίδοση του είναι εξαιρετική, αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για μία καθαρά ιδιωτική συμμετοχή. Πάντως, οι επιδόσεις του και στην Ιορδανία αποδεικνύουν ότι ο ίδιος ποτέ δεν είχε «ξεχάσει την τέχνη», αλλά ουσιαστικά τα αυτοκίνητα που οδηγούσε δεν του επέτρεψαν να διακριθεί. Κρίμα, αν και εν έτει 2010 δείχνει να περνάει μία δεύτερη περίοδο νεότητας.

Ο Dani Sordo, με ακόμα μία Citroen C4, συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα, με τον νεαρό Ισπανό να σημειώνει σημαντικούς βαθμούς για λογαριασμό της Citroen σε επίπεδο Κατασκευαστών. Ο Sordo, εμφάνισε δύο πρόσωπα στον αγώνα. Στην αρχή διεκδίκησε μέχρι και την πρώτη θέση της γενικής, αλλά από το δεύτερο σκέλος και έπειτα, έδειξε να κυνηγάει περισσότερο τον τερματισμό και τους βαθμούς, παρά την επίδοση. Αναμφίβολα, οι μέρες που περνάει δεν είναι και οι καλύτερες, αφού μπορεί να τερμάτισε στον αγώνα, αντίθετα με το Μεξικό, αλλά η παρουσία του Ogier ήταν για ακόμα μία φορά πιο εντυπωσιακή από τη δική του. Ο νεαρός Γάλλος, που δέχθηκε τις ποινές χρόνου το πρωί για να περάσει πρώτος στις ειδικές, μπορεί να έπεσε όγδοος, αλλά κατάφερε να ανακάμψει και να τερματίσει τελικά έκτος, κερδίζοντας στο τέλος τις εντυπώσεις. Ανάμεσα στις δύο Citroen, τερμάτισε ο Matthew Wilson που για ακόμα μία φορά έμεινε μακριά από προβλήματα, σημειώνοντας βαθμούς και σε αυτή την περίπτωση. Οι Federico Villagra και Kimi Raikkonen συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα, με τον Φιλανδό πρώην πιλότο της Formula 1 να καταφέρνει να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς στο Πρωτάθλημα.
 

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 04, 2010, 02:02:16 πμ »

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 14, 2010, 04:31:17 μμ »
Ο Latvala στο Nurburgring 13/4/2010 

Ο Jari Matti Latvala, θα κάνει στις 15 Μαίου την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες πίστας! Ο Φιλανδός οδηγός της Ford θα λάβει μέρος στον αγώνα των 24 Ωρών του Nurburgring οδηγώντας ένα Ford Focus RS, το οποίο και έχουν προετοιμάσει οι φοιτητές του Πανεπιστημίου της Κολωνίας. Ο Latvala, πήρε μία πρώτη γεύση από την «πράσινη κόλαση» το Σάββατο που πέρασε, αφού έλαβε μέρος σε αγώνα αντοχής που πραγματοποιήθηκε εκεί, δηλώνοντας στο τέλος εντυπωσιασμένος από την πιο διάσημη πίστα του κόσμου. «Οι προσδοκίες μου ήταν πολύ υψηλές. Το Nordschleife έχει τεράστια φήμη και τώρα που το έζησα μπορώ να καταλάβω τους λόγους για όσα έχουν ειπωθεί για αυτή. Απαιτεί τεράστιο σεβασμό και η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ο αγώνας δεν θα είναι χαλαρός, αφού η μοναδική στιγμή χαλάρωσης είναι η διάρκεια της αλλαγής του οδηγού. Πραγματ9ικά ανυπομονώ για αυτόν τον αγώνα», δήλωσε ο Φιλανδός.

Βέβαια, ο Latvala εντυπωσιάστηκε και από το αυτοκίνητο! «Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση το αυτοκίνητο. Μπορεί να έχω συνηθίσει το τετρακίνητο Ford Focus RS WRC, αλλά μου έκανε εντύπωση ο τρόπος από την πρόσφυση του εμπρός συστήματος του αυτοκινήτου». Ο Φιλανδός, με εξαίρεση τη συμμετοχή του στον αγώνα αντοχής του περασμένου Σαββάτου, δεν έχει ξαναοδηγήσει σε αγώνα πίστας. Για τον ίδιο, που οι αγαπημένες του επιφάνειες είναι το χώμα και το χιόνι, θεωρεί ότι αυτού του είδους η συμμετοχή θα είναι μία πολύ καλή προπόνηση εν όψει των ασφάλτινων αγώνων του WRC. Στον αγώνα, ο Latvala θα έχει στην ομάδα του τρεις ακόμα πολύ έμπειρους οδηγούς, τους Anja Wassertheurer, Daniela Schmid και Stefan Schlesack.


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #48 - : Απρίλιος 14, 2010, 04:42:25 μμ »
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #49 - : Μάιος 02, 2010, 11:08:38 πμ »
2011 World Rally Championship calendar:

13 February Sweden
06 March   Mexico
27 March   Portugal
17 April   Jordan
08 May    Italy
29 May    Argentina
19 June   Greece   :bana: :bana: :bana: :wine:
31 July    Finland
21 August Germany
11 September   Australia
02 October   France
23 October   Spain
13 November   Great Britain

NB: Date denotes the Sunday of each event, although final dates are still be confirmed. Under WRC rules, events can now run Thursday-Saturday as opposed to the traditional Friday-Sunday
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2010, 11:10:18 πμ από freco »

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 30, 2010, 08:12:48 μμ »
Σε εξελιξη ειναι το Rally Finland με επικεφαλης τον Jarry Matti Latvala....

Aξιοσημειωτο της ημερας το φοβερο ατυχημα του Mikko Hirvonen....μονο ομως με υλικες ζημιες...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2010, 08:14:19 μμ από GINO »

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis V2

  • *****
  • 262
  • Φύλο: Άντρας
  • Aprilia made in Italy
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 30, 2010, 09:05:36 μμ »
 :ohmy: :ohmy: :ohmy:

 :kalo: :kalo: :kalo:
Aprilia Shiver

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 31, 2010, 11:42:42 πμ »
Κάπου διάβασα ότι του χρόνου μπαίνει και η Mini για τρία χρόνια. Ομορφιές.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 31, 2010, 03:18:33 μμ »
 Mini και επίσημα!   

Επιτέλους, μετά από αρκετές ημέρες αναμονής, η πλευρά της BMW ανακοίνωσε και επίσημα δια στόματος του μέλους του Δ.Σ. της βαυαρικής εταιρίας, Ian Robertson, την εμπλοκή της στο WRC. Όπως σας είχαμε ενημερώσει και πριν από μερικές ημέρες, το αυτοκίνητο θα κατασκευάζει η Prodrive, ενώ η BMW θα προμηθεύει την ομάδα με τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες των 1.600 κ.εκ. Από εκεί και πέρα, το 2011 θα δούμε το Countryman WRC σε επιλεκτικούς αγώνες, ενώ πλήρη εμπλοκή της ομάδας στο θεσμό αναμένεται από το 2012 και έπειτα. Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου σε ειδικές διαδρομές, αναμένεται να γίνουν το φθινόπωρο, όταν και θα είναι έτοιμος ο κινητήρας του Mini.

O Ian Robertson, μέλος του Δ.Σ. της BMW AG και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που η Mini θα εκπροσωπηθεί σε μία από τις πλέον δημοφιλής μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η επιτυχία που είχε παλαιότερα η εταιρία στα Ράλλυ είχε μεγάλη συνεισφορά στην επιτυχία της ομάδας. Πάντα, οι πελάτες μας είχαν τεράστιο ενδιαφέρον για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είμαι σίγουρος ότι θα προσθέσουμε μερικά κεφάλαια επιτυχίας στην μεγάλη ιστορία του Mini. Το Countryman μας παρέχει μία εξαιρετική βάση για να κατασκευάσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Η Prodrive αποτελεί ένα ισχυρό και ιδιαίτερο έμπειρο συνεργάτη μας. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί τους επόμενους μήνες για να μπορέσουμε να εγγυηθούμε την επιτυχία του αυτοκινήτου».

Ο επικεφαλής της Prodrive, David Richards, δήλωσε σαφώς ικανοποιημένος, αλλά και ανακουφισμένος θα λέγαμε εμείς: «Αυτό είναι ένα συναρπαστικό πρόγραμμα. Πιστεύω ότι το Mini θα αγαπηθεί από την τελευταία γενιά των αυτοκινήτων Ράλλυ, όπως και από τους εκατομμύρια ιδιοκτήτες του σε όλο τον κόσμο. Εμείς, έχουμε ήδη επιβεβαιωμένες κάποιες παραγγελίες για τη νέα χρονιά, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2011». Μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν ότι το ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί το Μάιο στο Ράλλυ Σαρδηνίας, με τους Marcus Gronholm, Kris Meeke, P-G Andersson και Mads Ostberg, να είναι μερικά από τα ονόματα οδηγών που έχουν έως τώρα ακουστεί!_

 
 

*

LEFTIS V650

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 31, 2010, 06:19:33 μμ »
Ωραία νέα. Έτσι να εμπλουτίζεται το WRC  :kalo:

Αλέκο ευχαριστούμε που μας κρατάς ενήμερους με όλα τα νέα :ohyes:

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 31, 2010, 07:27:00 μμ »
 Κράτησε τη σημαια!
 
Ο Jari Matti Latvala, βρέθηκε μόνος του εναντίον όλων, αλλά σε έναν αγώνα τελείως διαφορετικό από κάθε άλλο, κατάφερε να κερδίσει για 4η φορά στην καριέρα του και δεύτερη φορά φέτος, αποδεικνύοντας ότι με το πέρασμα του χρόνου αποκτά τα απαιτούμενα στοιχεία για να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, πέρα από μεμονωμένες επιδόσεις. Ο νεαρός Φινλανδός, κατάφερε να συνδυάσει στη σημερινή δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα ταχύτητα και αξιοπιστία, επικρατώντας για πρώτη φορά στην καριέρα του στον αγώνα της πατρίδας του. Ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα για τον ίδιο, αφού κατάφερε να εκπληρώσει ένα παιδικό του όνειρο, μπροστά στους συμπατριώτες του. Χαρακτηριστικοί ήταν οι πανηγυρισμοί του ίδιου αλλά και των θεατών στην τελευταία ειδική του αγώνα, μόλις ολοκλήρωσε την προσπάθεια του. Βλέπετε, για τους Φινλανδούς, η νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα αποτελεί εθνική υπόθεση. Όμως, αυτή η νίκη ήταν σημαντική και για την ομάδα του, αφού μετά από αρκετούς μήνες, και συγκεκριμένα από τη Νέα Ζηλανδία, όπου και πάλι ο Latvala είχε επικρατήσει, κατάφερε να επιστρέψει στις επιτυχίες. Σήμερα, ο νεαρός Φινλανδός, παρά το γεγονός ότι είχε να αντιμετωπίσει το άγχος της συγκομιδής βαθμών για τη Ford, αφού όπως είναι λογικό ο Hirvonen δεν επανεκκίνησε σήμερα, αλλά και το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης, κατάφερε να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες του Malcolm Wilson και να σημειώσει την δεύτερη φετινή του νίκη.




 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2010, 07:32:19 μμ από GINO »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης