0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

SVtor

QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« - : Μάρτιος 10, 2007, 04:00:55 μμ »
όσοι δεν είδατε τον αγώνα και σκοπεύετε να τον δείτε σε αναμετάδοση μη συνεχίζετε γιατί θα σας το χαλάσω.

"Περίεργος" θα έλεγα ήταν ο σημερινός αγώνας, καθώς για πρώτη φορά είδαμε μηχανάκια στην πρωτοπορία με τόσο μεγάλη διαφορά στην τελική ταχύτητα. Καθώς έσβησαν τα κόκκινα φώτα λοιπόν, ο poleman Rossi βρέθηκε να στρίβει πρώτος, με δεύτερο τον Stoner ενώ ακριβώς πίσω του ήταν οι Pedrosa και Hopkins. Ο πρωταθλητής Hayden ήταν 9ος. Αυτό που συνέβη στην πρώτη διέλευση από τη μεγάλη ευθεία ήταν πρωτοφανές για τα δεδομένα του σπορ αφού ο Stoner πέρασε τον Rossi σαν σταματημένο από τη μέση κιόλας της ευθείας ενώ ο Pedrosa βρέθηκε μια ανάσα πίσω του. Το Yamaha έδειξε τόσο αργό, που ήταν σαν να ανήκε σε άλλη κατηγορία. Ο Ρόσσι αντεπιτέθηκε και ξαναπήρε την πρωτιά μόνο που η ευθεία ήταν πολύ μεγάλη για το ασθενικό Yamaha  και οι Stoner-Pedrosa τον πέρασαν πολύ εύκολα, στα φρένα όμως πριν την πρώτη στροφή ο Rossi πέρασε τον Pedrosa και κατάφερε να βρεθεί στη 2η θέση. Στους επόμενους γύρους το σκηνικό επαναλήφθηκε πολλές φορές: Ο Rossi πλησίαζε η και περνούσε τον Stoner σε κάποια στροφή ενώ στην ευθεία το yamaha ασθμαίνοντας μόλις που κρατούσε τον αναβάτη του κοντά στον πρωτοπόρο. Στο δεύτερο μισό του αγώνα, το δίδυμο Pedrosa-Hopkins έμεινε πίσω (και σε μια περίσταση ο Hopkins πέρασε τον Pedrosa για να ξαναπέσει όμως στην 4η θέση αμέσως μετά, στην οποία και τερμάτισε) οπότε οι Rossi-Stoner συνέχιζαν να αλλάζουν θέσεις άνενόχλητοι σχεδόν μέχρι το τέλος του αγώνα με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν: Ο Rossi περνούσε στις στροφές, το Ducati στην ευθεία. Στους τελευταίους 3 γύρους το  Ducati ήταν πια τόσο δυνατό που και ο Γιατρός παράτησε την προσπάθεια και αρκέστηκε την δεύτερη θέση.

Έχουμε λοιπόν την κατάταξη:

1.Stoner
2.Rossi
3.Pedrosa
4.Hopkins
5.Μelandri
6.Edwards
7.Vermeulen
8.Hayden (μάλλον νόμισε οτι΄είναι ακόμα 2006 και πρέπει να κάνει "έξυπνους" αγώνες.  (Κακιούλες...  :P)
9.Barros
10.Nakano
11.Hofmann
12.Jacque
13.Roberts
14.Elias
15.Guintoli
16.Tamada

Δεν τερμάτισαν οι:

Pitt, Checa, De Puniet και Capirossi
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2007, 04:08:27 μμ από SVtor »



*

Haritos

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:09:34 μμ »
Δεν νομιζω οτι ηταν αργο το yamaha, πιστευω οτι ηταν απιστευτα φρηγορο το Ducati....δεν μπορουσε να τον ακολουθησει ουτε το honda......
Παντως ηταν πραγματικα για γελια, τους περνουσε σαν σταματημενους........

*

SVtor

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:16:03 μμ »
Θα διαφωνήσω γιατί στην ευθεία όσο έχανε ο Rossi σε σχέση με τον Stoner άλλο τόσο έχανε και σε σχέση με τον Pedrosa, ο οποίος τον πέρασε τουλάχιστον 3 φορές, για να χάσει τη θέση του στα φρένα.  Αργότερα, από στο δεύτερο μισό δηλαδή, απλώς δεν μπορούσε να ακολουθήσει το γενικότερο ρυθμό των πρωτοπόρων. Πάντως το Ντουντούκι πραγματικά πετούσε και μπράβο στην Ducati για τη δουλειά και επιμονή της όπως επίσης και στον Στονεράκο για την ψυχραιμία και μεθοδικότητα που επέδειξε.

*

juha

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:19:50 μμ »
Το καλο ειναι παντως οτι το φετινο πρωταθημα απο οτι φαινεται θα ειναι πολλα υποσχομενο.Πολυ καλος αγωνας και το Ducati πραγματικα πεταγε.

*

Haritos

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:21:50 μμ »
Θα διαφωνήσω γιατί στην ευθεία όσο έχανε ο Rossi σε σχέση με τον Stoner άλλο τόσο έχανε και σε σχέση με τον Pedrosa, ο οποίος τον πέρασε τουλάχιστον 3 φορές, για να χάσει τη θέση του στα φρένα.  Αργότερα, από στο δεύτερο μισό δηλαδή, απλώς δεν μπορούσε να ακολουθήσει το γενικότερο ρυθμό των πρωτοπόρων. Πάντως το Ντουντούκι πραγματικά πετούσε και μπράβο στην Ducati για τη δουλειά και επιμονή της όπως επίσης και στον Στονεράκο για την ψυχραιμία και μεθοδικότητα που επέδειξε.

Ναι αλλα ποσο εφευγε το Ducati απο το yamaha και ποσο το honda καμμια σχεση ηταν παντα στην ροδα του....

*

GFiotakis

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 10, 2007, 04:53:39 μμ »
ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΡΟΣΣΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ( ΣΤΟ ΑΡΓΟ YAMAHA) O ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΟ DUCATI ΜΕ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ .....

ΑΠΟΡΩ ΠΑΝΤΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ  :P :P :P

*

gasotis

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 10, 2007, 05:05:54 μμ »
Στον επομενο αγωνα το M1 θα μακρυνει τη μεταδωση μπαs και φτασει το DUCATI! :tez: : Φανταστειτε να μην επεφται και ο Capirossi. DUCATI PASSION- :brv: :wine: :rock: :souza: ITALIAN RULES. :chrs:KΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

*

SVtor

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 10, 2007, 05:58:29 μμ »
Ναι αλλα ποσο εφευγε το Ducati απο το yamaha και ποσο το honda καμμια σχεση ηταν παντα στην ροδα του....

Ναι ρε harite αλλά υπήρχε και μια χρονική διαφορά πάντα ανάμεσα στο Honda και Ducati. Εδώ βγαίναν στην ευθεία Rossi, Stoner, Pedrosa, και στο τέλος ήταν... Stoner, Pedrosa, Rossi! Μόνο με οριακά φρένα ξανάπαιρνε τη δεύτερη από τον Pedrosa o Rossi. Τι ήθελες δηλαδή, να κάνει ο Pedrosa σουβλάκι τους Rossi-Stoner και να βρεθεί πρώτος σε ένα γύρο για ανα αποδείξει οτι το Honda είναι εξίσου γρήγορο με το Ducati; Ντάξει, μπορεί να υπήρχε μια διαφορά αλλά επ ουδενί δεν ήταν τέτοια όπως του yamaha με τα άλλα μηχανάκια, διαφορά τέτοια που έδειχνε σαν να είχε νοθευμένο κάυσιμο.

*

5os

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 10, 2007, 06:08:56 μμ »
Απίστευτη η νέα Ducati έκανε το Yamaha να μοιάζει 250 :D
Φοβερός και ο Stoner έδειξε ότι έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει μελλοντικα πρωταθλητής, ο Hayden από την άλλη μόνο πρωταθλητή δε θυμίζει 8ος και καταυδρωμένος.
Αλλά και ο Γιατρός έδειξε ότι παρόλο που οδηγεί πάλι τη χειρότερη μοτοσυκλέτα οδηγικά δεν παίζεται. Πάλι καλά που είναι στη Yamaha γιατί πάνω στο Ducati το πρωτάθλημα δεν θα είχε ενδιαφέρον...

Και μια παρατήρηση τα Gp990 μου άρεσαν περισσότερο από τα 800.
Έβγαιναν από τις στροφές βγάζοντας καπνούς από το πίσω λάστιχο, σουζάροντας και κοσκινίζοντας σαν πραγματικά κτήνη ( ιδίως η Ducati)
Αυτά τώρα μου φαίνονται λίγο πιο πολιτισμένα και πιο εύκολα και μοιάζουν πιο πολύ με 250, σαν να έχασαν λίγη από τη γοητεία τους

Επίσης στην μετάδοση του eurosport καλό είναι και το γυροσκόπιο που μετράει τη γωνία κλίσης της μηχανής ( αν δεν κάνω λάθος κάπου είδα 60 μοίρες).
Αν και μου φαίνεται περίεργο να μπορεί μοτοσυκλέτα να πέσει πάνω από 45 μοίρες :ke:

*

GFiotakis

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 10, 2007, 06:14:35 μμ »
Επίσης στην μετάδοση του eurosport καλό είναι και το γυροσκόπιο που μετράει τη γωνία κλίσης της μηχανής ( αν δεν κάνω λάθος κάπου είδα 60 μοίρες).
Αν και μου φαίνεται περίεργο να μπορεί μοτοσυκλέτα να πέσει πάνω από 45 μοίρες :ke:
ΣΤΟΝ ΣΤΟΝΕΡ ΕΔΕΙΞΕ 66 ΜΟΙΡΕΣ  :-o :-o :-o

*

5os

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 10, 2007, 06:21:09 μμ »
[ΣΤΟΝ ΣΤΟΝΕΡ ΕΔΕΙΞΕ 66 ΜΟΙΡΕΣ  :-o :-o :-o

Από περιέργεια μπήκα στο site της Michelin και για τα Pilot 2CT δίνει μέγιστη γωνία κλίσης 51,2 μοίρες. Δήλαδή που εχουν φτάσει τα αγωνιστικά ελαστικά :ohmy: :ohmy: 

*

kostuono

Απ: QATAR 10/3/2007 Μίνι ρεπορτάζ
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 10, 2007, 09:19:37 μμ »
Πως ουρλιάζαν έτσι ρε παιδιά τα 800αρια???Καμία σχ'εση με τα χιλιάρια,πολύ τσιριχτο ειδικά τα ducati τρελή αλλαγή στον ήχο!!!
Στεναχωρήθικα πολύ με τον Capirossi κρίμα,πολύ κακό ξεκίνημα!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης