0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #105 - : Ιούλιος 11, 2007, 04:30:34 μμ »
Κρίμα ρε davide.... :psdof: Τόσες προσευχές, τάματα και φανουρόπιττες έχεις κάνει και πάνε στράφι.......

Mόνο αυτά; Τώρα τελευταία χορεύει και... ινδιάνικους χορούς!  :P :D :D

Πάντως αν φύγει ο Γιατρός από τα μηχανάκια με βλέπω για... Ducatisti (μπλιάχ!) αφού το Lorenzo δεν τον πολυπάω ενώ αντιθέτως συμπαθώ αρκετά το Stoner και ακόμα πιο πολύ τον Doviziozo (ο οποίος θα πάει στη Ducati αν οι φήμες είναι σωστές).

Δεν χαίρομαι που ο Ρόσσι θα φύγει τόσο νωρίς από τους αγώνες...
...ίσα, ίσα...

...μου αρέσει να τον βλέπω να μάχεται, για να πλησιάσει τον Stoner!!!! :P
 
O Lorenzo (Θαυμαστής του ΠΕΙΡΑΤΗ) μου αρέσει απίστευτα, κρίμα που θα πάει στην Yamaha. Tον προτιμούσα στην Ducati. Όσο για τον Dovizioso, δύσκολα θα ανέβει σε άλλη μηχανή εκτός από Honda. Tόση υπομονή κάνει αυτά τα χρόνια με το ιαπωνικό ρημάδι στα 250! Τα τελευταία νέα, λένε πως η ομάδα του SCOTT KOPRON HONDA, θα ανέβει στα MotoGp διατηρώντας τον καταπληκτικό οδηγό της.
 :kalo:

*

SVtor

Απ: Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #106 - : Ιούλιος 11, 2007, 10:34:48 μμ »
O Lorenzo (Θαυμαστής του ΠΕΙΡΑΤΗ) μου αρέσει απίστευτα, κρίμα που θα πάει στην Yamaha. Tον προτιμούσα στην Ducati. Όσο για τον Dovizioso, δύσκολα θα ανέβει σε άλλη μηχανή εκτός από Honda. Tόση υπομονή κάνει αυτά τα χρόνια με το ιαπωνικό ρημάδι στα 250! Τα τελευταία νέα, λένε πως η ομάδα του SCOTT KOPRON HONDA, θα ανέβει στα MotoGp διατηρώντας τον καταπληκτικό οδηγό της.
 :kalo:

Ωχ... παγιδεύτηκα. Δε γουστάρω να υποστηρίζω Honda γιατί είναι ψηλομύτες, το ίδιο με τη Ducati. Άρα θα πρέπει να υποστηρίξω τον Lorenzo τον οποίο όμως συμπαθώ λιγότερο από Stoner-Doviziozo. Για Pedrosa δεν το συζητάμε καν. Άρα ποιόν να υποστηρίξω ρε πούστ';  :thnk:  :thnk: Μπορεί ο Doviziozo να καταλήξει στη suzuki από την οποία φεύγει ο Hopkins (για να πάει στην Kawasaki-σήμερα το έμαθα). Αν γίνει αυτό, βρήκα την ομάδα μου!

*

davide

Απ: Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #107 - : Ιούλιος 12, 2007, 03:03:05 πμ »
Ωχ... παγιδεύτηκα. Δε γουστάρω να υποστηρίζω Honda γιατί είναι ψηλομύτες, το ίδιο με τη Ducati. Άρα θα πρέπει να υποστηρίξω τον Lorenzo τον οποίο όμως συμπαθώ λιγότερο από Stoner-Doviziozo. Για Pedrosa δεν το συζητάμε καν. Άρα ποιόν να υποστηρίξω ρε πούστ';  :thnk:  :thnk: Μπορεί ο Doviziozo να καταλήξει στη suzuki από την οποία φεύγει ο Hopkins (για να πάει στην Kawasaki-σήμερα το έμαθα). Αν γίνει αυτό, βρήκα την ομάδα μου!

Καλά, μέχρι τότε μπορεί να υποστηρίζεις APRILIA!!!
 :se:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #108 - : Ιούλιος 18, 2007, 08:32:43 μμ »
 
  «Δεν ανησυχώ για τα Bridgestone»
Ο Casey Stoner δεν έχει καμία αμφιβολία για την απόδοση των Bridgestone στους επόμενους αγώνες
   
 
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Casey Stoner παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε στον αγώνα του Sachsenring με τα ελαστικά της Bridgestone δεν ανησυχεί για την συνέχεια καθώς έχει εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της εταιρίας. Άλλωστε η μέχρι τώρα απόδοση των ελαστικών τον έχει φέρει σε μεγάλο βαθμό στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και μάλιστα 32 βαθμούς μπροστά από τον δεύτερο. Το περίεργο είναι ότι στα δοκιμαστικά της Παρασκευής και του Σαββάτου, ο Αυστραλός κυριάρχησε και τίποτα δεν προμήνυε την συνέχεια. Αυτό που ίσως εντυπωσίασε πιο πολύ τον αναβάτη της Ducati ήταν η φοβερή βελτίωση των εργοστασιακών Honda και της ταχύτητας που ανάπτυσσαν στον αγώνα.

Ο 21χρονος αναβάτης στην Gazzetta Dello Sport αναφέρθηκε στα ελαστικά χωρίς να ανησυχεί ιδιαίτερα: «Δεν ανησυχώ και δεν νομίζω ότι η Bridgestone θα πρέπει να κάνει δραστικές αλλαγές για τους πολύ ζεστούς αγώνες όπως το Sachsenring. Είμαι στην κορυφή του πρωταθλήματος και τα ελαστικά είναι πολύ ανταγωνιστικά. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε αν για μια φορά είχαμε κάποια προβλήματα. Έχουμε δει φέτος ότι η κατάσταση έχει αλλάξει από πέρσι, έτσι δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις με πέρσι στην Laguna Seca. Άλλωστε το 2006, όλοι είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά όχι μόνο από την θερμοκρασία άλλα και από την άσφαλτο. Άλλα θα είναι διαφορετικά τώρα, καθώς έχει ξαναστρωθεί».

Ο Αυστραλός συνέχισε αναφερόμενος στην απόδοση των Repsol Honda: «Παρατήρησα ότι οι μοτοσικλέτες του Dani και του Nicky, σε σχέση με του Marco είχαν μεγάλη διαφορά όταν βγαίναμε στην μεγάλη ευθεία στην Γερμανία. Πραγματικά μεγάλη διαφορά. Δεν είχα καμία ελπίδα. Μπορούσα να μείνω με τον Marco, άλλα όχι με τους άλλους δύο. Έχουν πολύ μεγάλη διαφορά. Οι μικρότερες ομάδες παραπονιούνται και τώρα κατάλαβα γιατί, είναι αλήθεια. Είναι φανερό».

Από την μεριά του το αφεντικό της Bridgestone Hiroshi Yamada εξήγησε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι αναβάτες της εταιρίας: «Μετά τα δοκιμαστικά περιμέναμε διαφορετικά αποτελέσματα, άλλα και πριν από αυτά ξέραμε ότι η Γερμανική πίστα θα είναι πολύ δύσκολη ια εμάς, μαζί με την Laguna Seca και την Πορτογαλία. Λυπόμαστε για τα προβλήματα που είχαν οι Stoner, Melandri και Hopkins. Ήταν η θερμοκρασία υψηλότερη από τα Σάββατο και η νέα άσφαλτος, πολύ άγρια. Δε γνωρίζαμε για την ασφαλτόστρωση έτσι δεν μπορέσαμε να βρούμε λύσεις. Το πρόβλημα είναι ότι με τόση ζέστη και τόσο κράτημα, μετά από λίγο το πίσω ελαστικό άρχισε να χάνει την ικανότητά του μέχρι να τελειώσει ολοκληρωτικά. Δεν ανησυχούμε, Η Michelin έκανε πολύ καλή δουλειά άλλα δεν επαναπαυόμαστε. Στην Laguna Seca έχουν ξαναστρώσει την επιφάνεια της πίστας, άλλα νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για εκεί. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού».   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #109 - : Ιούλιος 18, 2007, 08:33:58 μμ »
 
  Βίοι… αντίθετοι!
O Valentino Rossi αναζητά την πρώτη του νίκη επί αμερικανικού εδάφους την στιγμή που ο Nicky Hayden θέλει να πετύχει την τρίτη του νίκη
   
 
Το GP των ΗΠΑ είναι ένα από τα λίγα που ο πολυπρωταθλητής Valentino Rossi δεν έχει κατακτήσει. Πέρσι ο Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα της M1 ενώ βρισκόταν στην 4η θέση και πήγαινε για το βάθρο. Μετά την καταστροφική του εμφάνιση στην Γερμανία, όπου υπέπεσε σε ένα παιδαριώδες λάθος, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Η διαφορά του από τον Casey Stoner εκτοξεύτηκε και πάλι στους 32 βαθμούς και τώρα θα έχει την ευκαιρία να επανορθώσει. Ο «Γιατρός» όμως θα πρέπει να ξεπεράσει την παράδοση στην Αμερικάνικη πίστα, η οποία τον θέλει να μην μπορεί να φτάσει στη νίκη μέχρι στιγμής. Η μοτοσικλέτα άλλα και τα ελαστικά της Michelin λειτουργούν άψογα, κάτι που αποδείχτηκε στην Γερμανία, έτσι θα είναι πανέτοιμος για την μάχη στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha Fiat δήλωσε καθ’ οδόν προς τις ΗΠΑ: «Η Laguna ήταν μεγάλη απογοήτευση για μένα πέρσι διότι δεν κατάφερα να τερματίσω. Δεν έχω κερδίσει ποτέ εκεί και μετά την απογοητευτική Γερμανία είμαι διατεθειμένος να τα καταφέρω αυτή τη φορά. Είμαι χαρούμενος που έχουμε τόσο λίγο χρόνο ανάμεσα σε δυο αγώνες διότι δεν υπάρχει χρόνος για α σκεφτούμε τι έγινε στην Γερμανία την Κυριακή, απλά πρέπει να συγκεντρωθούμε στην Laguna Seca. Με τον τρόπο που λειτουργεί η μοτοσικλέτα και τα ελαστικά τώρα, νομίζω έχουμε πολλές πιθανότητες εκεί. Είναι υπέροχο μέρος για να αγωνίζεσαι και νομίζω ότι αν κάνουν τις βελτιώσεις που περιμένουμε θα είναι ένα καλό διήμερο. Το πρωτάθλημα είναι μεγάλο και το σημαντικό είναι να μαζεύεις βαθμούς αν είναι δυνατό σε κάθε αγώνα και να φτάσουμε μέχρι το τέλος για να παλέψουμε».

Ο Davide Brivio, αγωνιστικός διευθυντής της Yamaha Fiat, αναφέρθηκε στον αγώνα της Laguna Seca: «Έχουμε διπλό στόχο για την Laguna. Είναι ένας αγώνας στην πατρίδα του Colin και πρέπει να επανορθώσουμε το αποτέλεσμα της Γερμανίας για τον Valentino. Το 2006 δεν ήταν καλή χρονιά για εμάς στην Laguna και ήμασταν πολύ άτυχοι άλλα είναι ένα όμορφο μέρος να πάμε και να αγωνιστούμε με καταπληκτική ατμόσφαιρα, έτσι ελπίζουμε αυτή τη φορά να πάμε καλά. Γνωρίζουμε ότι το πακέτο μας είναι πολύ καλό τώρα και τα ελαστικά μας δουλεύουν πολύ καλά, έτσι έχουμε προοπτική να κάνουμε καλή δουλειά και με τους δύο αναβάτες μας».   

Τρίτη και φαρμακερή

Ο Πρωταθλητής Nicky Hayden θα έχει την ευκαιρία να πάρει την πρώτη φετινή του νίκη και να επανέλθει στην κορυφή μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Ο Αμερικανός είναι ο μοναδικός αναβάτης που έχει κερδίσει στην Laguna Seca από το 2005 που πρωτομπήκε το σιρκουί στο ημερολόγιο του MotoGP. Το άσχημο ξεκίνημα του όμως στο φετινό πρωτάθλημα τον άφησε πολύ πίσω στην βαθμολογία με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον τίτλο του, Παρόλα αυτά στους τελευταίους δυο αγώνες έχει σημειώσει μεγάλα βήματα προόδου, κάτι που αποδεικνύεται από τα δυο βάθρα σε Assen και Sachsenring. Τώρα στην πατρίδα του έχει μεγάλες πιθανότητες να ξαναβρεθεί στην κορυφή, καθώς είναι μοναδικός στη συγκεκριμένη πίστα, ταχύτατος και αποτελεσματικός. Φυσικά στην προσωπική του βελτίωση συνέβαλε και το HRC το οποίο επιτέλους εξέλιξε την RC212V και τώρα είναι πολύ ανταγωνιστική.



Ο Hayden δήλωσε πριν το μεγαλύτερο γεγονός για τον ίδιο: «Το ξεκίνημα της σεζόν ήταν πολύ απογοητευτικό για όλους, όταν προέρχεσαι από ένα παγκόσμιο τίτλο και δυσκολεύεσαι, άλλα έχουμε αλλάξει αρκετά την μοτοσικλέτα και ελπίζω να βρισκόμαστε ψηλά από εδώ και πέρα. Οι δοκιμές στην Βαρκελώνη βοήθησαν πολύ για να στήσουμε την μοτοσικλέτα και δοκιμάσαμε το  νέο πλαίσιο. Έχω περισσότερη αίσθηση από την μοτοσικλέτα, μπορώ να την στρίψω και το καλύτερο είναι ότι μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω. Έχω περισσότερη εμπιστοσύνη και διασκεδάζω την οδήγηση τώρα».

Συνέχισε αποκαλύπτοντας κάποια μυστικά για την RC212V: «Η βασική γεωμετρία και το νέο πλαίσιο είναι τα ίδια άλλα η ακαμψία είναι διαφορετική. Το πλαίσιο βοήθησε, άλλα κάναμε μεγάλη πρόοδο μόνο με το στήσιμο. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτά που θα κάνει η Honda. Γνωρίζω ότι δεν έχουν πάρει καλά αυτή την έλλειψη πρωτιάς και ελπίζω να κάνουν αυτό που μπορούν καλύτερα, να φτιάξουν τα καλύτερα εξαρτήματα στον κόσμο. Δεν θα έλεγα ότι φέτος είμαι το φαβορί για τον αγώνα, αφού δεν έχω κερδίσει μέχρι τώρα. Τον πρώτο χρόνο (2005) είχα ένα πλεονέκτημα στο σιρκουί της πατρίδας μου. Άλλα τώρα γνωρίζουν όλοι την πίστα και νιώθω ότι είμαι το αουτσάιντερ φέτος. Αλλά γνωρίζω ότι θα έχουμε μεγάλη υποστήριξη από πίσω μας και είμαι ενθουσιασμένος να δω αν μπορώ να κερδίσω και φέτος».
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #110 - : Ιούλιος 18, 2007, 08:34:25 μμ »
 
  Επιστροφή στο μέλλον
Ο Miguel Duhamel μετά από 15 χρόνια επιστρέφει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας αυτό το διήμερο στην Laguna Seca.
   
 
Ο τραυματισμός του Toni Elias έκανε τον Fausto Gresini να αναζητήσει τον αντικαταστάτη του, και στην Γερμανία ήταν ο Michel Fabrizio ο οποίος δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, καθώς μπήκε στην πρώτη δεκάδα. Τώρα στην Αμερικάνικη πίστα επιστρατεύετε ο Καναδός αναβάτης, ο οποίος αποτελεί έναν ζωντανό θρύλο στο πρωτάθλημα AMA Superbikes. Η πρόκληση είναι μεγάλη καθώς δεν έχει ξαναοδηγήσει μια πρωτότυπη MotoGP και η RC212V με τα ελαστικά της Bridgestone, θα είναι πρωτόγνωρη για τον Duhamel. Αυτή τη στιγμή ο Duhamel αγωνίζεται στο πρωτάθλημα AMA Superbikes με την ομάδα της Honda Αμερικής, και βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, ενώ δεν θα αφήσει τα καθήκοντά του στο πρωτάθλημα, καθώς δεν υπάρχει δράση αυτό το διήμερο. Πάντως δεν θα είναι ο μόνος αναβάτης που θα πάρει μέρος στον αγώνα από το πρωτάθλημα AMA, καθώς και ο Roger Lee Hayden, αδερφός του Nicky, θα βρίσκεται στο grid της Laguna Seca.

Ο Καναδός αναβάτης δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για τον αγώνα της laguna Seca: «Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω. Περίμενα αυτή τη στιγμή πολύ καιρό και είναι σημαντικό να είμαι μέρος μια ομάδας σαν κι αυτή του Fausto Gresini. Αισθάνομαι άσχημα για τον Toni Elias και του εύχομαι γρήγορη ανάρρωση, ελπίζω να βρεθεί πίσω στις πίστες σύντομα, άλλα είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Το πρόγραμμα φυσικής κατάστασης που ακολουθώ είχε αρκετή ένταση για αυτό το διήμερο».

Ο Καναδός θα βρεθεί στην σέλα της RC212V για πρώτη φορά την Παρασκευή του πρωί στα πρώτα 
 
OMERTA69!!!

*

λουκυ_λουκ

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #111 - : Ιούλιος 18, 2007, 09:38:14 μμ »
σημερα ειχαμε την ανακοινωση του troy bayliss οτι θα τρεξει για μια ακομη χρονια και μετα τελος... :( :(
μαλλον θελει να σηκωσει αλλο ενα wsbk με το 1098 αυτη τη φορα!! :D :ohyes:
επισης προσθεσε οτι θα σταματουσε το 2002 οταν εχασε τον τιτλο απο τον edwards αλλα του εγινε η προταση για τα motogp κι ετσι συνεχισε.

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #112 - : Ιούλιος 23, 2007, 01:15:48 πμ »
Φήμες λέγανε πως αν μετά τον αγώνα της Laguna Seca, o Melandri κατακτούσε την τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, θα κέρδιζε μία θέση για την νέα χρονιά πάνω στην επίσημη Ducati. Αυτό σήμερα συνέβει!!!
 ;)

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #113 - : Ιούλιος 23, 2007, 01:49:43 πμ »
Μόλις επισημοποιήθηκε η απόκτηση του Melandri απο την Ducati!!!
Όσο για τον Capirossi, θα του προταθεί μεσα στην εβδομάδα το νέο συμβόλαιο. Σε περίπτωση που o Capi το αποδεχτεί, η Ducati θα παρουσιαστεί με 3 επίσημες μηχανές για το νέο πρωτάθλημα!!! Με Stoner, Melandri και Capirossi (Dream Team)!!!
Η Ducati είπε πως έφτασε σε αυτήν την απόφαση για να τιμήσει τον Capirossi, όπως αυτός τίμησε και βοήθησε την ομάδα, σε όλα αυτά τα χρόνια.
 :kalo:

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #114 - : Ιούλιος 23, 2007, 02:53:35 πμ »
Μόλις επισημοποιήθηκε η απόκτηση του Melandri απο την Ducati!!!
Όσο για τον Capirossi, θα του προταθεί μεσα στην εβδομάδα το νέο συμβόλαιο. Σε περίπτωση που o Capi το αποδεχτεί, η Ducati θα παρουσιαστεί με 3 επίσημες μηχανές για το νέο πρωτάθλημα!!! Με Stoner, Melandri και Capirossi (Dream Team)!!!
Η Ducati είπε πως έφτασε σε αυτήν την απόφαση για να τιμήσει τον Capirossi, όπως αυτός τίμησε και βοήθησε την ομάδα, σε όλα αυτά τα χρόνια.
 :kalo:

Πολύ καλό αν αληθεύει, μπράβο στη Ducati. Φαντάσου τελικά του χρόνου να βγεί πρωταθλητής ο Capi!

Βέβαια, από την άλλη αυτή η θέση "επίτιμου αναβάτη" ίσως και να μην του αρέσει και τόσο όσο η θέση "πρωτοκλασάτου" που θα έχει σε μια άλλη ομάδα (κάτι ακούστηκε για suzuki στη θέση του hopkins)

Επιπλέον, η Ducati με τρεις ικανότατους αναβάτες θα ρισκάρει να κλέβει ο ένας βαθμούς από τον άλλο με πιθανό ωφελημένο κάποιον άλλο. Όπως είδαμε φέτος ο Capi δε μασάει όταν έρθει η ώρα να δείξει τι μπορεί να κάνει, ανεξαρτήτως αν ρίξει τον ομόσταυλό του.

Θα ήθελα να δω τα μούτρα του Gresini. Να δούμε ποιόν θα βάλει στη θέση του...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2007, 02:56:09 πμ από SVtor »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #115 - : Ιούλιος 27, 2007, 08:40:13 μμ »
 
  Συμπληρώνεται το παζλ
Ο Jorge Lorenzo θα βρίσκεται στη σέλα της εργοστασιακής Yamaha για το 2008
   
 
Ο Ισπανός πρωταθλητής 250cc, Jorge Lorenzo θα βρίσκεται στο MotoGP την επόμενη χρονιά και πιο συγκεκριμένα στην ομάδα της εργοστασιακής Yamaha. Το φλερτ των δυο πλευρών δεν είναι καινούριο, καθώς η Yamaha παρακολουθούσε τον 20χρονο εδώ και πολύ καιρό, σχεδόν από την αρχή της χρονιάς. Δεν ξεκαθαρίστηκε ακριβώς ποια θα είναι η διάταξη της ομάδας, η οποία μπορεί να είναι τελείως διαφορετική από την τωρινή (Fiat Yamaha), άλλα είναι πιθανό ο Colin Edwards να βρεθεί εκτός, με πιθανότερο προορισμό την δορυφορική ομάδα της Tech3. Το σίριαλ των μεταγραφών έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές εβδομάδες, με τον John Hopkins να ανοίγει τον χορό και τους Vermeulen και Melandri να ακολουθούν. Πάντως αυτή ήταν και μια απάντηση της Yamaha στην Ducati, που πρόσφατα ανακοίνωσε την απόκτηση του πρωτοκλασάτου αναβάτη, Marco Melandri.

Η ανακοίνωση της Yamaha Motor Company ήταν η εξής: «Ο Jorge Lorenzo θα κάνει το ντεπούτο του στο MotoGP το 2008 στη σέλα μιας YZR-M1, με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη. Η ακριβής δομή της ομάδας Yamaha και των αναβατών ακόμη βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση. Περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένου και την δομή της ομάδας του Lorenzo, θα ανακοινωθούν στην πορεία».   

Ο Lin Jarvis, αγωνιστικός διευθυντής της Yamaha Motor Racing δήλωσε: «Η Yamaha παρακολουθούσε την καριέρα του Jorge για πολύ καιρό και είμαστε ευχαριστημένοι που θα βρίσκεται στην ομάδα μας για την επόμενη χρονιά. Είμαστε σίγουροι ότι θα είναι μια χρήσιμη επένδυση για το μέλλον και ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε την έναρξη της καριέρας του στο MotoGP με την Yamaha».   
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #116 - : Ιούλιος 27, 2007, 08:40:51 μμ »
Σκληρή κριτική από τον «Γιατρό»
Ο Valentino Rossi τάσσεται εναντίον του νέου κανονισμού ελαστικών, ο οποίος επηρεάζει το θέαμα στους αγώνες
   
 
Το 2007 ένας καινούριος κανονισμός εμφανίστηκε στα paddock του MotoGP, που περιόριζε τον αριθμό των ελαστικών που κάθε ομάδα είχε στην διάθεσή της το αγωνιστικό τριήμερο. Το σημαντικότερο όμως, όπως αποδείχθηκε δεν ήταν ο περιορισμός, άλλα η δήλωση των συγκεκριμένων ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν πριν την έναρξη του τριημέρου (την Πέμπτη). Με αυτό τον τρόπο οι «λαστιχάδες» δεν θα μπορούσαν να φέρουν προϊόντα τους τελευταία στιγμή, κάτι που γινόταν κατά κόρον τις προηγούμενες χρονιές. Το συγκεκριμένο κομμάτι του κανονισμού φαίνεται να έχει επηρεάσει περισσότερο την Michelin και τον Valentino Rossi, ο οποίος εξέφρασε ανοιχτά την αντίθεση του για τον κανονισμό. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής πιστεύει ότι το θέαμα έχει χαθεί, καθώς τα ελαστικά δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά κάτω από όλες τις συνθήκες και είτε τα Bridgestone, είτε τα Michelin θα υπερισχύουν κατά πολύ με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν μάχες.   

Ο «Γιατρός» αναφέρθηκε στην αδυναμία των κατασκευαστών να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα: «Νομίζω ότι στους τελευταίους αγώνες, βλέπουμε ότι η κατάσταση είναι άσχημη για το πρωτάθλημα. Τώρα τα ελαστικά κρίνουν τα αποτελέσματα. Την μια στιγμή τα Bridgestone πάνε γρήγορα και όλοι οι αναβάτες της είναι ταχύτατοι, και την επόμενη τα Michelin πάνε γρήγορα. Άλλα δεν έχουμε ποτέ μάχες σε ίδιο επίπεδο. Η Bridgestone λέει ότι η Michelin έχει το πλεονέκτημα ότι φτιάχνει ελαστικό κατά τη διάρκεια του διημέρου, συμφωνώ. Άλλα ο κανονισμός δεν είναι καλός. Χρειαζόμαστε περισσότερα ελαστικά. Με αυτή την κατάσταση το θέαμα είναι κακό. Όλοι οι φίλαθλοι είναι με τους αναβάτες και τους κατασκευαστές, όχι με την Michelin ή την Bridgestone. Έτσι οι θεατές βλέπουν στην τηλεόραση τους και λένε ‘γιατί ο Rossi χάνει με 30 δευτερόλεπτα, και την τελευταία φορά έχασε ο Stoner με 30 δευτερόλεπτα;’. Το πρόβλημα είναι για το θέαμα, για τους φιλάθλους, για τους αναβάτες, και για τους κατασκευαστές που ξοδεύουν πολλά χρήματα. Στο τέλος τα ελαστικά αποφασίζουν».

Το θέμα της απόρριψης του Rossi να μετακομίσει στην Ducati το 2004, επανήλθε στην επικαιρότητα, μετά την μετακίνηση του Melandri στην Scuderia. Ο «Γιατρός» δήλωσε στο Italia1: «Θα ήταν καταπληκτικό για τους Ιταλούς θεατές να πάω στην Ducati, ιδιαίτερα με τον τρόπο που λειτουργεί η μοτοσικλέτα και τα ελαστικά της Bridgestone φέτος. Προσπαθήσαμε να τα βρούμε σε κάποια φάση, άλλα δεν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες. Δεν μετανιώνω, διότι η ομάδα μας είναι πολύ ισχυρή. Μου αρέσει να οδηγώ για την Yamaha διότι είναι αληθινοί άνθρωποι εκεί. Δεν εγκαταλείπουμε ποτέ, άλλα δυστυχώς με τα ελαστικά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #117 - : Ιούλιος 27, 2007, 08:41:51 μμ »
Τουρκία τέλος
Ο αγώνας της Τουρκίας δεν περιλαμβάνεται στο καλεντάρι του 2008 για το πρωτάθλημα MotoGP
   
 
Η απόφαση της παγκόσμιας ομοσπονδίας μοτοσικλέτας (FIM) να αντικαταστήσει το GP της Κωνσταντινούπολης τη νέα χρονιά μου προκάλεσε απογοήτευση και πίκρα. Η πανέμορφη τουρκική πίστα δεν θα υπάρχει πλέον στο καλεντάρι του πρωταθλήματος MotoGP, κάτι που δυσαρέστησε πολύ και τους ανθρώπους της πίστας, οι οποίοι είχαν δώσει τα πάντα για να διατηρήσουν το σιρκουί μέσα σε όλα τα παγκόσμια δρώμενα. Το Istanbul Park κατασκευάστηκε το 2004 από το διάσημο σχεδιαστή Herman Tilke και αμέσως την επόμενη χρονιά πήρε το χρίσμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP άλλα και Formula 1. Η πίστα έχει ίσως την καλύτερη χάραξη στον κόσμο, ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους και διαθέτει την ταχύτερη στροφή στο πρωτάθλημα. Η ατμόσφαιρα μπορεί να μην είναι εφάμιλλη με αυτήν των ισπανικών ή ιταλικών αγώνων άλλα σίγουρα η αρτιότητα του σιρκουί κάνει την εμπειρία μοναδική και σαφώς πιο οικογενειακή. Και οι τρεις αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί εκεί έδωσαν άφθονο θέαμα, με αποκορύφωμα το 2006, που η νίκη κρίθηκε στην τελευταία στροφή όταν ο Marco Melandri πέρασε τον rookie τότε Casey Stoner. Είχα την τύχη να βρίσκομαι στο συγκεκριμένο αγώνα και οι αναμνήσεις δεν μπορούν παρά να είναι έντονες.

Πριν από μια εβδομάδα έγινε γνωστό ότι η πίστα της Indianapolis στις ΗΠΑ θα βρίσκεται ανάμεσα στους 18 αγώνες του πρωταθλήματος MotoGP. Η παρουσίασή της ήταν πολύ εντυπωσιακή, σε μια εκδήλωση γεμάτη εκπλήξεις και πολλά… «φρου-φρου και αρώματα». Οι ειδικοί πείστηκαν για την αρτιότητα και την ασφάλεια της πίστας, αν και οι αποφάσεις είχαν ήδη παρθεί, και πλέον το ιστορικό σιρκουί της Indianapolis πήρε τη θέση του στα GP. Η ιστορία ξεκινάει από πέρυσι στη Laguna Seca, όταν η Dorna έκανε γνωστή την πρόθεσή της να δώσει στις ΗΠΑ ένα δεύτερο αγώνα βλέποντας την απήχηση που είχε στους Αμερικανούς επενδυτές (και θεατές). Άλλωστε, με παγκόσμιο πρωταθλητή έναν Αμερικανό δεν θα μπορούσε να μην τους δώσει τη δυνατότητα να βλέπουν τον συμπατριώτη τους, άλλα και τους υπόλοιπους που βρίσκονται στο grid. Η αμερικανική πίστα έχει δεχθεί πολλές αλλαγές, κυρίως στο oval κομμάτι, το οποίο αντικαταστάθηκε από ένα σφιχτό σικέιν άλλα και από άποψη ασφάλειας. Ο Kenny Roberts Jr και οι υπόλοιποι αναβάτες της επιτροπής ασφάλειας εξέτασαν ενδελεχώς την πίστα και με μεγάλη χαρά διαπίστωσαν την πολύ καλή δουλειά που έκαναν οι άνθρωποί της σε αυτόν τον τομέα. Στις 14 Σεπτεμβρίου λοιπόν θα έχουμε έναν καινούριο αγώνα στο MotoGP.   

Η αμερικανική αγορά αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι του παγκοσμίου εμπορίου μοτοσικλέτας και δεν θα μπορούσαν να μην την προτιμήσουν σε σχέση με την «υποανάπτυκτη» μοτοσικλετιστικά Τουρκία. Στην τουρκική πίστα ο μέσος όρος εισιτηρίων που έκοβαν ήταν περίπου 45.000 για όλο το αγωνιστικό τριήμερο, τη στιγμή που στη Laguna, και κατ’ επέκταση στην Indianapolis, κόβουν περίπου 140.000 σε όλο το τριήμερο. Μία ακόμη διαφορά είναι το θέμα των χορηγών. Οι τοπικοί χορηγοί της Τουρκίας δεν έχουν δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, εν αντιθέσει με τις ΗΠΑ που διψάνε για νέες προκλήσεις και προοπτικές. Η μικρή «μοτοσικλετιστικά» Τουρκία ήταν το εύκολο θύμα σε αυτή την σύγκριση και αναπόφευκτα πλήρωσε το τίμημα του αμερικανικού ονείρου. Όλα λοιπόν κινούνται γύρω από το χρήμα. Παρόλα αυτά, όμως, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το σιρκουί της Indianapolis είναι ένα από τα ιστορικότερα στο παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου, κάτι που της δίνει ένα επιπλέον θετικό, άλλα το μόνο σίγουρο είναι ότι οι αγώνες αλλάζουν. Και εδώ τα χρήματα αρχίζουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #118 - : Ιούλιος 27, 2007, 08:42:21 μμ »
 Ο παλιός είναι αλλιώς
Ο Loris Capirossi, εμφανώς δυσαρεστημένος από τις εξελίξεις, δεν έχει αποφασίσει ακόμα το μέλλον του
   
 
Ο Ιταλός αναβάτης Loris Capirossi που το όνομα του συνδυάστηκε άρρηκτα με την Scuderia Ducati τα τελευταία χρόνια, σκέφτεται σοβαρά να εγκαταλείψει τους κόκκινους, παρά τις υπόνοιες που άφησε η διοίκηση για τρίτη εργοστασιακή μοτοσικλέτα την επόμενη χρονιά. Ο 34χρονος Loris ήταν σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνος για την εξέλιξη της Desmosedici από το 2003 μέχρι και σήμερα άλλα φέτος δεν έχει πάρει τα αποτελέσματα που θα ήθελε. Σε συνδυασμό μάλιστα με την εκπληκτική πορεία του teammate του Casey Stoner, μάλλον απογοητεύει φέτος. Το τελικό χτύπημα δεν ήταν άλλο από την ανακοίνωση της απόκτησης του Marco Melandri για την επόμενη χρονιά μετά τον αγώνα της Laguna Seca, κάτι που παρότι το ήξερε ο Ιταλός τον απογοήτευσε ολοκληρωτικά. Στη συνέντευξη τύπου όμως αφέθηκε ανοιχτό το ενδεχόμενο να τιμηθεί η προσφορά του Loris στην Ducati, δίνοντας του τη δυνατότητα να βρεθεί στη σέλα μιας εργοστασιακής Desmosedici την επόμενη χρονιά δίπλα στους Melandri και Stoner, κάτι που εξετάζει ο Capirossi με μεγάλη επιφυλακτικότητα.     

Ο βετεράνος Ιταλός δήλωσε στην Gazzetta dello Sport: «Ήξερα για τον Melandri, άλλα όχι ότι θα το ανακοίνωναν στην Laguna. Η ανακοίνωση μου άφησε μια πικρή γεύση. Πάντα έλεγα ότι η πρώτη μου προτεραιότητα ήταν να μείνω στην Ducati, τώρα η κατάσταση έχει αλλάξει και δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένος με την τροπή που πήραν τα πράγματα».

Η Ducati κάλεσε τον Capirossi σε συνάντηση όπου θα ξεκαθαρίσουν το μέλλον του: «Δεν ξέρω αν θα πάω στην συνάντηση. Ο manager μου θα πάει, και εγώ θα πρέπει να αποφασίσω. Πολλά πράγματα πρέπει να αλλάξουν».

Ο manager του Ιταλού, Carlo Pernat πρόσθεσε για το ενδεχόμενο τρίτης μοτοσικλέτας: «Βλέποντας την δεύτερη μοτοσικλέτα να καταστρέφεται τόσο συχνά, δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα λειτουργήσει η τρίτη».

Το αφεντικό της ομάδας Livio Suppo μιλώντας στο τηλεοπτικό σταθμό, Italia1 εξέφρασε την πρόθεση του να ανταμείψουν τον Loris για την προσφορά του στην Ducati με μια Τρίτη εργοστασιακή μοτοσικλέτα το 2008: «Σκεφτόμαστε να τρέξουμε και τρίτη εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Άρα δεν θα εγκαταλείψουμε τον Loris, ο οποίος έχει κάνει πολλά για εμάς, και αυτό θα γίνει γι’ αυτόν και μόνο γι’ αυτόν. Με δυο αναβάτες σαν τον Casey και τον Marco έχουμε δυνατή ομάδα, άλλα για όλα όσα έχει κάνει ο Loris σκαφτόμαστε ότι αυτή είναι μια ρεαλιστική πιθανότητα, και τεχνικά είμαστε σε θέση να το πετύχουμε. Άρα αν συμφωνήσουμε με τον Loris, θα το κάνουμε με χαρά». 

Πιστός μέχρι το τέλος

Ο Marco Melandri είναι διατεθειμένος να τα δώσει όλα για την ομάδα του Gresini, παρότι του χρόνου δεν θα είναι μαζί της. Ο Ιταλός που έκανε το μεγάλο βήμα προς την μελλοντική πρωταθλήτρια Ducati δεν πρόκειται, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, να εγκαταλείψει την προσπάθεια φέτος και θα παλέψει για να ανέβει στην πρώτη τριάδα της κατάταξης. Ευγνώμων για τον τρόπο που του φέρθηκε ο Fausto Gresini και η ομάδα του, ο Melandri δεν επηρεάζεται από την πρόωρη μεταγραφή του και θέλει να ανταμείψει την ομάδα του με μια τρίτη θέση στην κατάταξη, παρότι αυτό θα είναι πολύ δύσκολο. Βρίσκεται στην 5η θέση της βαθμολογίας και απέχει 42 βαθμούς από τον Dani Pedrosa, άλλα οι τελευταίες εμφανίσεις του δίνουν τη δυνατότητα να ελπίζει. Στην Laguna Seca ο Ιταλός παρά τον τραυματισμό του στα δοκιμαστικά έβαλε τον πόνο σε δεύτερη μοίρα και έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα για τα ανέβει τελικά στο βάθρο. Στην παρούσα φάση ο Ιταλός δεν δείχνει πρόθυμος να βοηθήσει τον μελλοντικό του teammate, Casey Stoner για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Ο ταλαντούχος Ιταλός δήλωσε στην Gazzetta dello Sport: «Θα βρίσκομαι στην Ducati για τα επόμενα δυο χρόνια, άλλα μέχρι το τέλος της σεζόν θα σεβαστώ τον Fausto Gresini και την ομάδα μου. Θέλω να τερματίσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αφήσω τι καλύτερες αναμνήσεις, διότι ο Fausto ήταν πολύ καλός μαζί μου».

Για βοήθεια στον μελλοντικό του teammate ανέφερε: «Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, θα παλέψω στο μέγιστο για την Gresini Honda, αφού πληρώνομαι από αυτήν».

Και συνέχισε με τα σχέδια του για τη φετινή χρονιά: «Δεν είμαι σε τόσο άσχημη θέση στο πρωτάθλημα. Θα είναι δύσκολο να βρεθώ στην πρώτη τριάδα, άλλα θα παλέψω γι’ αυτό. Στο πρώτο μισό της σεζόν πάλευα για τις πίσω θέσεις της κατάταξης, ενώ τώρα εύχομαι να παλεύω για το βάθρο ή περίπου εκεί. Θέλω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε Κυριακή και δεν μπορώ να αφήσω τίποτα να με επηρεάσει από ότι συμβαίνει».     
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #119 - : Ιούλιος 30, 2007, 12:37:21 μμ »
Σαν όνειρο
Ο Jorge Lorenzo έκανε το όνειρο πραγματικότητα και θα βρίσκεται του χρόνου στην μεγάλη κατηγορία του MotoGP
   
 
Ο Ισπανός πρωταθλητής 250cc, Jorge Lorenzo, μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του με την Yamaha Motor Company για την επόμενη χρονιά στην κατηγορία MotoGP, εμφανίστηκε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την καινούρια πρόκληση που θα έχει το 2008. Ο Lorenzo θα κάνει το ντεπούτο του στο MotoGP στη σέλα μιας εργοστασιακής Yamaha M1, άλλα ακόμη δεν γνωρίζουμε αν αυτή θα είναι η ήδη υπάρχουσα Fiat Yamaha των Rossi και Edwards, ή του δημιουργηθεί μια ξεχωριστή ομάδα μόνο για τον Ισπανό, πάντα όμως με πλήρη υποστήριξη από το Ιαπωνικό εργοστάσιο. Αναφερόμενος στην μεταπήδηση του στην μεγάλη κατηγορία, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσους τον βοήθησαν στο Piaggio Group άλλα και τον manager του, Gampiero Sacchi, για τις ευκαιρίες που του έδωσε. Η τωρινή ομάδα του Lorenzo, Fortuna Aprilia, δεν έχασε χρόνο και ανακοίνωσε τον αντικαταστάτη του, ο οποίος θα είναι ο Alex Debon, δοκιμαστής της Aprilia φέτος.

Ο Ισπανός που βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας φέτος δήλωσε στο προσωπικό του site: «Η υπογραφή μου με την Yamaha είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου. Το να γίνω αναβάτης του MotoGP, και να τρέχεις για μια εργοστασιακή ομάδα όπως η Yamaha, μια από τις ισχυρότερες και πιο επιτυχημένες στον κόσμο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορούσε να μου συμβεί. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται να δείξω την την χαρά μου μέχρι το τέλος της σεζόν που θα βρίσκομαι στο Piaggio Group. Είναι αυτοί που μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω την πρώτη μου εμφάνιση στο πρωτάθλημα με μια Derbi όταν ήμουν 14 και κέρδισα έναν τίτλο στα 250cc με την Aprilia. Και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω ότι πίσω από το project Piaggio υπήρχε πάντα ένας σημαντικός άνθρωπος για μένα, ο Giampiero Sacchi, ο οποίος είναι και manager μου, και με εμπιστεύτηκε τυφλά όταν ήμουν ακόμη μικρός».     

Ο αντικαταστάτης του Jorge Lorenzo στην ομάδα της Fortuna Aprilia, Alex Debon, δήλωσε για αυτή την ευκαιρία: «Ήταν μια πρόταση που δεν μπορούσα να αρνηθώ. Είναι η καλύτερη ευκαιρία που είχα ποτέ στην καριέρα μου και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα αντικαταστήσω τον φίλο μου Jorge Lorenzo. Είμαι έτοιμος να τα δώσω όλα για να φέρω τα επιθυμητά αποτελέσματα στην ομάδα που με εμπιστεύθηκε».       
 
motogp free
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης