0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #120 - : Ιούλιος 30, 2007, 12:37:52 μμ »
 Καμπάνες για Spies
Ο Ben Spies, πρωταθλητής AMA Superbikes, καλοβλέπει την άδεια θέση του John Hopkins στη Rizla Suzuki
   
 
Ο Αμερικανός αναβάτης της εργοστασιακής Suzuki στο Αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbikes (AMA), Ben Spies παραδέχτηκε ότι δεν θα έλεγε όχι σε μια πιθανή μετακίνηση του στο MotoGP. Ο 23χρονος είναι αυτή τη στιγμή το πρώτο όνομα στην Αμερική, αφού έχει υποσκελίσει τον Mat Mladin τα τελευταία χρόνια και στόχος του είναι πλέον να ακολουθήσει τον Nicky Hayden στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Άλλωστε τα δείγματα που έδωσε ο Roger Lee Hayden, ο οποίος είναι αντίπαλος του στο AMA Superbikes, στην Laguna Seca ήταν θετικά και τον ενθάρρυνε ακόμη, περισσότερο. Ο manager του Spies είναι ο Douglas Gonda, ο οποίος έχει και τον John Hopkins, κάτι που του δίνει ακόμη ένα πλεονέκτημα στις διαπραγματεύσεις του με την εργοστασιακή ομάδα της Suzuki.

Ο ταχύτατος Αμερικανός δήλωσε στο autosport.com, για το ενδεχόμενο μετακίνησης του στο MotoGP: «Θέλω να μετακινηθώ το συντομότερο δυνατό, αυτό είναι το σίγουρο. Προσπαθώ. Ο Roger οδήγησε πολύ καλά την προηγούμενη Κυριακή με τόσο λίγο χρόνο στην μοτοσικλέτα, και νομίζω ότι η Suzuki είναι λίγο πιο μπροστά από την Kawasaki αυτή τη στιγμή στο MotoGP».

Για τον Douglas Gonda ανέφερε: «Δουλεύει μόνο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με εμένα, στην Αμερική δεν ασχολείται μαζί μου. Προφανώς προσπαθεί να κάνει την δουλειά του και να μου βρει μια ομάδα εκεί, και αυτό είναι που θέλω να κάνω. Θα γνωρίζουμε σε κάποιους μήνες υποθέτω». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #121 - : Αύγουστος 05, 2007, 01:27:52 πμ »
Πόλεμος εκτός πίστας
Ο Casey Stoner δεν άφησε να περάσουν ανώδυνα οι δηλώσεις του Rossi κατά του νέου κανονισμού των ελαστικών
   
 
Ο Αυστραλός «αναβάτης-φαινόμενο» της φετινής χρονιάς, έχει κρατήσει μέχρι στιγμής μια ουδέτερη στάση σε σχέση με τον μεγάλο του αντίπαλο Valentino Rossi, άλλα τώρα δείχνει να αλλάζει συμπεριφορά και να επιτίθεται στον Ιταλό, ιδιαίτερα μετά τις τελευταίες δηλώσεις δυσαρέσκειας του για το νέο κανονισμό ελαστικών. Ο Stoner εμφανώς πειραγμένος από τις… «δικαιολογίες» που βρίσκει ο «Γιατρός» για τις φετινές του αποτυχίες, απάντησε με σκληρό τρόπο και ουσιαστικά τον άδειασε, μιλώντας στο Fox Sports. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας βρίσκεται σε θέση ισχύος φέτος, και σύμφωνα με τα λεγόμενα του ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του οφείλεται στο νέο κανονισμό, που έχει αποτρέψει την Michelin από το να φέρνει ελαστικά την τελευταία στιγμή σε κάθε αγωνιστικό διήμερο. Άρα το πλεονέκτημα της Γαλλικής εταιρίας, και του Rossi έχει εξανεμιστεί φέτος, κάτι που έχει φέρει ισορροπία στο πρωτάθλημα.

Ο 21χρονος δήλωσε στο Fox Sports: «Στην αρχή της σεζόν ο Valentino και οι άλλοι ήταν υπέρ του νέου κανονισμού ελαστικών. Όταν είδαν ότι δεν κέρδιζαν, οι κανονισμοί ήταν άχρηστοι, άλλα όταν κερδίζουν οι κανονισμοί είναι εντάξει. Είχα κι εγώ τις άσχημες στιγμές μου φέτος και δεν παραπονέθηκα για τον κανονισμό. Μπορούν να γκρινιάξουν και να κλάψουν όσο θέλουν άλλα δείχνουν ότι η Michelin είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο παρελθόν. Φέτος δεν μπορούν να φέρουν ελαστικά σε κάθε αγώνα. Είναι θέμα εμπιστοσύνης στην εταιρία σου να κάνει καλά την δουλειά της».     

Ο Αυστραλός έδωσε και μια συνέντευξη σε συμπατριώτες του, και συγκεκριμένα στην εφημερίδα Melbourne Age: «Σχεδιάζω να πιέσω μέχρι τέλους, όχι να περιπλανιέμαι και να μαζεύω βαθμούς. Σκοπεύω να διευρύνω το βαθμολογικό μου προβάδισμα, όχι απλά να το διατηρήσω. Ακόμη θέλω να βγαίνω και να κερδίζω αγώνες, όχι να τερματίζω δεύτερος ή τρίτος και να μαζεύω βαθμούς. Το πρωτάθλημα βρίσκεται στο μυαλό μου τους τελευταίους αγώνες, άλλα ακόμη δεν το αφήνω να με επηρεάσει. Όπως και να ‘χει, αν καταφέρω να κερδίσω το πρωτάθλημα, θα ήθελα να το κάνω πριν τον τελευταίο αγώνα. Έχω ένα καλό πλεονέκτημα βαθμών, άλλα δεν θέλω να χαλαρώσω. Θέλω να επεκτείνω την διαφορά».             
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #122 - : Αύγουστος 05, 2007, 01:28:16 πμ »
Στην κρεμάλα» Ducati και Suppo
Capirossi και Gresini «άδειασαν» την Ducati και τον Livio Suppo για την πρόωρη ανακοίνωση της απόκτησης του Melandri
   
 
Οι γκρίνιες και τα πικρόχολα σχόλια δεν έχουν σταματήσει από τη στιγμή που ανακοίνωσε η Ducati την απόκτηση του Marco Melandri για τα επόμενα δυο χρόνια. Τόσο ο Loris Capirossi όσο και ο Fausto Gresini δεν έκρυψαν την δυσαρέσκεια τους, όχι για την μετακίνηση του Ιταλού, άλλα για τον τρόπο που παρουσιάστηκε από την Scuderia Ducati. Ο βετεράνος Ιταλός, που συνέδεσε το όνομα του τα τελευταία χρόνια με τους «κόκκινους», τώρα βρίσκεται ξαφνικά ξεκρέμαστος, χωρίς να ξέρει τι θα γίνει την επόμενη χρονιά. Φυσικά ο Livio Suppo Προσέφερε στον Loris μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, τιμής ένεκεν, κατεβάζοντας μια τρίτη μοτοσικλέτα το 2008 με τα χρώματα της Marlboro, άλλα τίποτα ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί. Σίγουρα μετά τις τελευταίες εξελίξεις θα δυσκολευτεί πολύ να συνεχίσει με την Ducati, καθώς εμφανίζεται ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με τον τρόπο που του φερθήκαν. Στο ίδιο μήκος κύματος και το αφεντικό της Gresini Honda, ο οποίος δεν περίμενε αυτή την συμπεριφορά από τους ανθρώπους της ομάδας οι οποίοι σύμφωνα με τα λεγόμενα του αθέτησαν την συμφωνία τους.

Ας δούμε όμως τη δήλωσε ο «Capi-T-Rex» στο Ιταλικό περιοδικό Motosprint: «Το πράγμα που με πληγώνει περισσότερο, ως άνθρωπο, είναι ότι κανείς δεν με ενημέρωσε πριν. Βρισκόμουν στο box, έβλεπα τον αγώνα ο οποίος τελείωσε νωρίς για μένα. Ένας δημοσιογράφος ήρθε με ένα χαρτί στο χέρι και διάβαζε ότι ‘Η Ducati ανακοίνωσε τους Stoner και Melandri ως αναβάτες της για την επόμενη χρονιά’. Ήταν σαν να με μαχαίρωναν για δεύτερη φορά. Γνώριζα για την περίπτωση του Melandri. Ήταν γραμμένο παντού. Άλλα ο Livio Suppo μου μίλησε γι’ αυτό μόνο στην Αμερική, χωρίς να προσθέσει τίποτε άλλο. Επέλεξα την Ducati όταν η μοτοσικλέτα δεν υπήρχε, όταν υπήρχε μόνο στα χαρτιά. Ανέλαβα την πρόκληση της Bridgestone όταν δεν ήταν ανταγωνιστική. Αν η μοτοσικλέτα και τα ελαστικά κερδίζουν τώρα, είναι μάλλον και δική μου δουλειά που τους έβαλα στο σωστό δρόμο. Η δουλειά με αντάμειψε άλλα θα έπρεπε να υπάρχει και λίγη ευγνωμοσύνη. Είμαι ρομαντικός, βάζω τον σεβασμό ψηλά. Τα πράγματα θα πρέπει να γίνονται πιο μεθοδικά, με κάποια λεπτότητα».

Όσον αφορά την προοπτική μιας τρίτης μοτοσικλέτας ο Ιταλός δήλωσε: «Στο τέλος δεν είναι στην πραγματικότητα μια τρίτη μοτοσικλέτα. Θα πρέπει να τρέξω με την ομάδα της D’Antin Pramac, άλλα δεν θα έχω τον μηχανικό μου πλέον. Προφανώς δεν θα τα παρατήσω. Ακόμη και αν παραιτηθώ όμως δεν θα καθίσω σαν αναμνηστικό. Δεν ήταν ειλικρινής μαζί μου όπως ήμουν εγώ με αυτούς. Η Kawasaki με θέλει. Θέλω να το σκεφτώ και να απαντήσω στην Ducati μέχρι το Brno».

Ο Fausto Gresini στο ίδιο περιοδικό δεν έκρυψε την δυσαρέσκεια του για τον τρόπο που κινήθηκε η Ducati στο ζήτημα του Melandri: «Ότι ο Marco θα έφευγε ήταν γνωστό σε όλους. Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν ο τρόπος που έγινε η ανακοίνωση. Η Ducati με κυνηγά εδώ και τέσσερα χρόνια και αυτός είναι ο δεύτερος αναβάτης που μου παίρνει. Αυτό δεν με πειράζει και τόσο. Άλλα θα μπορούσαν να δείξουν λίγο σεβασμό. Σε αντίθεση το έκαναν πίσω από την πλάτη μου, χωρίς να το πουν σε κανέναν. Η συμπεριφορά τους ήταν άσχημη. Ήταν ένας αλαζονικός τρόπος να επιδείξουν ισχύ. Όταν συνεργάζονται με την Honda συμπεριφέρονται σαν μικρότεροι άνθρωποι, ενώ με εμένα συμπεριφέρονται σαν σπουδαίοι. Και επιπλέον, το ένα κομμάτι είναι η εταιρία, το άλλο είναι ποιος την αντιπροσωπεύει στην πίστα, κάποιος που θα καταλαβαίνει αυτά τα πράγματα. Δεν συμπεριφέρθηκα ποτέ με αυτό τον τρόπο παλιά. Ο Livio Suppo γνωρίζει καλά τι λέω. Για τρία χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα άλλο από το να με μου παίρνει αναβάτες, και αυτό είναι θεμιτό, άλλα η ανακοίνωση ήταν εκτός ορίων, χωρίς να μου πουν τίποτα. Ήταν σοβαρή έλλειψη σεβασμού. Δεν γνωρίζει τι σημαίνει σεβασμός». 
 
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #123 - : Αύγουστος 07, 2007, 12:46:42 πμ »
Πλάκα θα έχει ο Capirossi τελικά να πάει στον... Gresini!

Θα έχει και ανανεωμένο κίνητρο, oυαί κι αλοίμονο αν ταιριάξει με το Honda.

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #124 - : Αύγουστος 09, 2007, 08:38:33 μμ »
Με βάση το "Reuters", ελέγχεται ο Rossi για την απόφασή του να μετακομίσει στην Μεγάλη Βρετανία το 2000. Η κίνησή αυτή, ήταν σίγουρα πολύ κερδοφόρα για τον Ιατρό, αφού στην συγκεκριμένη χώρα υπάρχουν μεγάλες φορολογικές 'διευκολύνσεις' σε αντίθεση με την Ιταλία.
Παρόλα αυτά, μπορεί να του κοστίσει πολύ ακριβά, διότι φαίνεται πως χρωστάει σε φόρους γύρω στα 80 εκατομμύρια δολλάρια, για την περιόδο από το 2000 εώς το 2004.

Δύσκολοι καιροί για τον Ιατρό...

*

kostuono

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #125 - : Αύγουστος 09, 2007, 09:33:29 μμ »
Με βάση το "Reuters", ελέγχεται ο Rossi για την απόφασή του να μετακομίσει στην Μεγάλη Βρετανία το 2000. Η κίνησή αυτή, ήταν σίγουρα πολύ κερδοφόρα για τον Ιατρό, αφού στην συγκεκριμένη χώρα υπάρχουν μεγάλες φορολογικές 'διευκολύνσεις' σε αντίθεση με την Ιταλία.
Παρόλα αυτά, μπορεί να του κοστίσει πολύ ακριβά, διότι φαίνεται πως χρωστάει σε φόρους γύρω στα 80 εκατομμύρια δολλάρια, για την περιόδο από το 2000 εώς το 2004.

Δύσκολοι καιροί για τον Ιατρό...

Αααρεε.... CHRIS ¨το σφαξες" το παιδί!!!
Τώρα που θα πας Misano κάνε του κανά σκόντο........ :D

*

infernal

Επαληθεύτηκαν οι φήμες
« Απάντηση #126 - : Αύγουστος 11, 2007, 01:01:38 πμ »
Τη συνεργασία της με τον περυσινό πρωταθλητή και πρωτοπόρο μέχρι στιγμής στα 250 κυβικά με τη Fortuna Aprilia, Jorge Lorenzo, ανακοίνωσε η Yamaha. Ο 20χρονος Ισπανός αναβάτης υπέγραψε συμβόλαιο δύο ετών και την επόμενη σεζόν θα κάνει το ντεμπούτο του στα MotoGP πάνω στη σέλα της YZR-M1.

Πανευτυχής παρουσιάστηκε ο νεαρός Ισπανός μετά την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων που τον εντάσσουν από την επόμενη σεζόν στο δυναμικό της Yamaha. «Υπογράφοντας στη Yamaha ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο νεαρός με το ήδη πλούσιο παλμαρέ, καθώς μετρά 18 νίκες σε GP και 23 pole positions.
πηγη mototriti
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2007, 07:23:56 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #127 - : Αύγουστος 28, 2007, 11:45:42 πμ »
 Από το πουθενά
Ο Randy De Puniet θα συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Lucio Cecchinello (LCR Honda) για τα επόμενα δυο χρόνια
   
 
Ένα ακόμη μεταγραφικό σίριαλ έλαβε τέλος και μάλιστα με το πιο απίθανο σενάριο. Ο Randy De Puniet θα βρίσκεται στην LCR Honda την επόμενη χρονιά αντικαθιστώντας τον Carlos Checa. Η συμφωνία επήλθε την Παρασκευή κάτω από μεγάλη μυστικότητα κάτι που δεν άρεσε καθόλου στους ανθρώπους της Kawasaki. Ο Γάλλος βρισκόταν σε συζητήσεις με τους «πράσινους» από τον αγώνα της Laguna Seca, όταν και του έγινε η πρώτη πρόταση για παραμονή του στην ομάδα, δίπλα στον John Hopkins. Οι ανακοινώσεις αναμένονταν μετά τον αγώνα του Misano, άλλα ο 25χρονος τους πρόλαβε και έσπευσε να αποκαλύψει την συνεργασία του με τον Lucio Cecchinello. Ο De Puniet έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με το αφεντικό της ομάδας της Honda LCR και στο παρελθόν, όταν το 2003 και 2004 έτρεχε για λογαριασμό του στην ομάδα των 250cc. Οι άνθρωποι της Kawasaki έμειναν άναυδοι με την απόφαση του αναβάτη τους, και τώρα θα πρέπει να ψάξουν τον αντικαταστάτη του, με πιθανότερο τον Anthony West.

Πανευτυχής ο Lucio Cecchinello δήλωσε για την συμφωνία με τον De Puniet: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε με τον Randy και πάλι. Η προηγούμενη συνεργασία μας έδωσε στην ομάδα κάποια εντυπωσιακά αποτελέσματα, και χάρις την Honda, τους τεχνικούς υποστηρικτές μας και τους χορηγούς μας, ο Randy θα είναι σε θέση να παρουσιάσει τα πλούσια προσόντα του για μια ακόμη φορά στην πρωτοκλασάτη και πιο ανταγωνιστική κατηγορία του κόσμου για το 2008».

Υπάρχει βέβαια και η αντίπερα όχθη της Kawasaki, η οποία δεν είχε ιδέα για το τι συνέβαινε πίσω από την πλάτη της, όπως δήλωσε ο Ian Wheeler, υπεύθυνος Τύπου της ομάδας: «Παρότι ξέραμε ότι ο Randy μίλαγε με τον Lucio Cecchinello, δεν το γνωρίζαμε μέχρι που το πληροφορηθήκαμε από το επίσημο site του MotoGP ότι έχει υπογραφεί ήδη συμβόλαιο δύο χρόνων με την LCR Honda. Η αλήθεια είναι ότι δεν εξετάσαμε την περίπτωση του στα τέλη του Ιούλη, του κάναμε μια πρόταση στην Laguna Seca, και είχαμε πει να συζητήσουμε την προσφορά μετά το διήμερο στο Misano. Προφανώς αυτό δεν θα γίνει τώρα. Δεν έχουμε μιλήσει με τον Randy για την ανακοίνωση της LCR, άλλα μείναμε λίγο έκπληκτοι που ακούσαμε την απόφαση του μέσω του διαδικτύου, παρά από τον ίδιο κατευθείαν. Άλλα όπως και ο Randy, εμείς πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον και έχουμε έναν αριθμό επιλογών όσον αφορά τον δεύτερο αναβάτη της ομάδας. Παρόλα αυτά το χρονοδιάγραμμα μας παραμένει το ίδιο και δεν θα πάρουμε καμία απόφαση για τον αναβάτη πριν από τον αγώνα του Misano». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #128 - : Αύγουστος 28, 2007, 11:46:09 πμ »
«Δεν αισθάνομαι πίεση»
Ο Casey Stoner πιστεύει ότι το Misano θα είναι ο δυσκολότερος αγώνας του πρωταθλήματος μέχρι στιγμής
   
 
Ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati, είναι έτοιμος να υπερασπιστεί τη διαφορά των 60 βαθμών που έχει από τον δεύτερο Valentino Rossi στην ιταλική πίστα. Το Misano είναι μια νέα πρόκληση τόσο για τον Stoner όσο και για την ομάδα της Ducati, καθώς δεν γνωρίζουν καθόλου τι θα αντιμετωπίσουν. Η μέχρι στιγμής απόδοση της ομάδας και της Bridgestone δείχνουν να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία, άλλα τώρα έχουν μια ολοκαίνουρια πίστα, χωρίς προηγούμενα στοιχεία στα χέρια τους. Ο 21χρονος από την άλλη βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, έχει ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει και στο Misano, με το μοναδικό μειονέκτημα να είναι ο πολύ καλός ασφαλτοτάπητας της πίστας. Η εμπειρία του Sachsenring σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να επαναληφθεί στην Ducati και σε συνεργασία με την Bridgestone, θα προσπαθήσουν να βρουν το κατάλληλο ελαστικό που θα τους οδηγήσει στη νίκη.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας δήλωσε: «Το Misano θα είναι περίεργος αγώνας διότι κανείς στην πραγματικότητα δεν γνωρίζει τι θα είναι με μια μοτοσικλέτα MotoGP εκεί. Ο Loris και εγώ κάναμε δυο γύρους επίδειξης στο World Ducati Weekend διότι οι θαυμαστές ήθελαν να δουν την Desmosedici. Η πίστα δεν είναι τόσο κακή άλλα νιώθω ότι χρειάζεται βελτιώσεις διότι έχει πολλές ανωμαλίες, άρα θα είναι πολύ περίεργο με αυτές τις μοτοσικλέτες. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε  να δούμε πως θα πάει, μπορεί να είναι καλά για εμάς. Ακόμη θέλω να προσπαθήσω να κερδίζω αγώνες, αν κάνουμε καλή δουλειά στα δοκιμαστικά και έχουμε καλό ρυθμό, θα προσπαθήσουμε  να κερδίσουμε, αν όχι θα κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά που μπορούμε. Κάθε αγώνας τώρα έχει λιγότερη πίεση διότι η σεζόν ήταν απίστευτη για εμάς, έχουμε βελτιωθεί, είμαστε ταχύτατοι, έχουμε ήδη κερδίσει πολλούς αγώνες και έχουμε πάρει μεγάλο βαθμολογικό πλεονέκτημα. Είμαι ήδη πολύ χαρούμενος με την χρονιά, έτσι δεν αισθάνομαι περισσότερη πίεση. Παίρνουμε τα αποτελέσματα διότι δουλεύουμε πολύ σκληρά, η Ducati και η ομάδα δουλεύει σκληρά, η Bridgestone δουλεύει σκληρά, τους δίνω καλές πληροφορίες και προπονούμε πολύ σκληρά στην πίστα».         
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #129 - : Αύγουστος 28, 2007, 11:46:41 πμ »
 Στο ψάξιμο
Ο Valentino Rossi ακόμη δεν μπορεί να βρει τι φταίει στη Yamaha του παρά τα νέα ελαστικά της Michelin
   
 
Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής στα δοκιμαστικά του Brno, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο κινητήρα και τα ελαστικά της Michelin. Δούλεψε αρκετά στην χαρτογράφηση του κινητήρα και ολοκλήρωσε πολλούς γύρους στην προσπάθεια του να βρει το σωστό δρόμο εξέλιξης στην M1 του. Το ίδιο συνέβη και με τα ελαστικά, τα οποία είναι η «αχίλλειος πτέρνα» του Ιταλούς στο φετινό πρωτάθλημα. Ο καινούριος κινητήρας χρησιμοποιεί πνευματική κίνηση των βαλβίδων, κάτι που μάλλον θυμήθηκε πολύ αργά η Yamaha, καθώς είναι η τελευταία εταιρία που παρουσιάζει αυτό το σύστημα. Τόσο η Suzuki όσο και η Kawasaki το έχουν από την αρχή της σεζόν. Μπορεί όμως η δουλειά που έγινε να ήταν αρκετά σκληρή, άλλα τα αποτελέσματα δεν ήρθαν. Οι χρόνοι του Rossi έμειναν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μην μπορώντας σε καμία περίπτωση να πέσει κάτω από το 1.59 την στιγμή που ο Stoner γύριζε στο 1.57. Τα προβλήματα ήταν αρκετά, άλλα ο Ιταλός ήταν αισιόδοξος ότι οι μηχανικοί του θα έχουν έτοιμο κάτι καλό για το Misano.

Ο Ιταλός Superstar δήλωσε για τις δοκιμές στο Brno: «Δοκιμάσαμε πολλά ελαστικά της Michelin, διαφορετικής κατασκευής και γόμας. Δεν βρήκαμε κάτι θεαματικό σε κάποιο από τα ελαστικά άλλα δώσαμε αρκετές πληροφορίες στη Michelin, που θα την βοηθήσουν στο έργο τους για τον επόμενο αγώνα. Δοκιμάσαμε ξανά το νέο κινητήρα για κάποια ώρα και τον βρήκαμε λίγο καλύτερο, παρότι χρειαζόμαστε πολύ δουλειά σε αυτό. Παρόλα αυτά δώσαμε πολύτιμες πληροφορίες στους μηχανικούς μας έτσι θα μπορέσουν να συνεχίσουν την εξέλιξη για το μέλλον. Κάναμε πολύ δουλειά αυτές τις ημέρες και ξέρω ότι η Yamaha και η Michelin τώρα θα κάνουν το καλύτερο δυνατό με αυτά που ανακαλύψαμε εδώ, και θα είμαστε έτοιμοι να προσπαθήσουμε ξανά την επόμενη εβδομάδα στο Misano». 

Την επόμενη εβδομάδα ο Rossi επιστρέφει στην γενέτειρα του και μπροστά στους φίλους του θα προσπαθήσει να πάρει μια νίκη, κυρίως για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και να πάρει μια ψυχολογική ανάσα. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #130 - : Αύγουστος 31, 2007, 12:05:21 πμ »
Άγνωστο Misano
Η πίστα του Misano αποτελεί για την Bridgestone την απόλυτη πρόκληση, καθώς δεν έχει ξανατρέξει ποτέ στην Ιταλική πίστα
   
 
Από το 1993 όπου έγινε και το τελευταίο GP στο Misano πολλά έχουν αλλάξει στο μοτοσικλετιστικό στερέωμα, και ένα από αυτά είναι και η Bridgestone. Η Ιαπωνική εταιρία έχει μπει για τα καλά πλέον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP στο οποίο συμμετέχει από το 2002, ενώ η φετινή χρονιά της ανήκει ολοκληρωτικά. Οι 8 νίκες στο φετινό πρωτάθλημα αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την υπεροχή της, με την βοήθεια φυσικά της Ducati και του Casey Stoner. Στο Brno οι δοκιμές που έγιναν εστιάστηκαν περισσότερο στο ελαστικό δοκιμών της εταιρίας, καθώς ακόμη εκεί η Michelin έχει το πάνω χέρι. Δεν επαναπαυτήκαν όμως μόνο στο qualifier, άλλα έφεραν και ένα νέο ελαστικό αγώνα με σκληρότερη γόμα, ειδικά ια τον αγώνα του Misano, όπου ο ασφαλτοτάπητας είναι επικίνδυνα… καλός. Με το μυαλό στο Sachsenring οι άνθρωποι της Bridgestone δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να πάθουν τα ίδια και έτσι με την βοήθεια των αναβατών της συνέλλεξε πληροφορίες για να είναι έτοιμη στο Misano.

Ο Hiroshi Yamada, διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Bridgestone δήλωσε για την πρόκληση του Misano: «Το Misano φαίνεται να είναι στενό σιρκουί με λίγες μικρές ευθείες και σφικτές στροφές. Οι περισσότερες στροφές είναι μικρής ταχύτητας, έτσι βασική προϋπόθεση είναι να βρούμε καλή σταθερότητα στο φρενάρισμα και καλή πρόσφυση. Από ότι έχουμε ακούσει, η πίστα έχει λίγες ανωμαλίες, άλλα οι αναβάτες θα έχουν την πρώτη αίσθηση της πίστας όταν μπουν με τις μοτοσικλέτες MotoGP να κάνουν τους πρώτους γύρους την Παρασκευή».

Ο Ιάπωνας αναφέρθηκε και στα επιπλέον ελαστικά που θα έχουν στη διάθεση τους οι αναβάτες: «Θα έχουμε τρία ελεύθερα δοκιμαστικά την Παρασκευή και οι αναβάτες μας θα έχουν επιπλέον τρία ελαστικά για την έξτρα ώρα δοκιμών. Όλοι οι αναβάτες μας θα έχουν 15 μπροστινά ελαστικά και 19 πίσω αυτό το διήμερο για τέσσερις ώρες δοκιμών, κατατακτήριες, ζέσταμα και αγώνα. Δεν νομίζω ότι η προσέγγιση μας σε αυτό τον αγώνα θα είναι διαφορετική από τους υπόλοιπους αγώνες άλλα είναι η πρώτη μας επαφή με το Misano για το MotoGP έτσι οι ομάδες μας και οι αναβάτες μας θα ξοδέψουν πολύ χρόνο ώστε να στήσουν τις μοτοσικλέτες τους. Αυτή η επιπλέον ώρα την Παρασκευή θα είναι χρήσιμη να κατανοήσουμε την κατεύθυνση που πρέπει να έχουμε με ην επιλογή ελαστικών και να έχουμε μια καλή εκτίμηση για το τι θα επιλέξουν οι ομάδες μας». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #131 - : Αύγουστος 31, 2007, 12:05:57 πμ »
 «Έκλεισε» και η Kawasaki
Η σύνθεση της ομάδας της Kawasaki για το 2008 ανακοινώθηκε με τον Anthony West δίπλα στον John Hopkins
   
 
Η φυγή του Randy De Puniet από την Kawasaki την επόμενη χρονιά άνοιξε τον δρόμο στον Anthony West για μια θέση στο MotoGP. Ο Αυστραλός και επίσημα πλέον θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της ομάδας για το 2008, με teammate τον John Hopkins. Η εξέλιξη του West σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έπεισε τους ανθρώπους από το Akashi να τον εμπιστευτούν την επόμενη χρονιά, υπογράφοντας συμβόλαιο ενός χρόνου. Ο 25χρονος ήρθε εσπευσμένα στο MotoGP από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport, αντικαθιστώντας τον Olivier Jacque στο Donington Park και άρπαξε την ευκαιρία από τα «μαλλιά». Αμέσως εγκλιματίστηκε, έγραψε πολύ καλούς χρόνους και απέδωσε ικανοποιητικότατα στη σέλα της ZX-RR. Έχει πάρει ήδη 33 βαθμούς σε μόλις πέντε αγώνες, χωρίς να έχει καμία προηγούμενη εμπειρία με τα 800άρια. Η προσπάθεια του και το ταλέντο του αναγνωρίστηκαν από τον Michael Bartholemy και τους επιτελείς του και έτσι ήρθε η συνεργασία για την επόμενη χρονιά.

Ο πανευτυχής Anthony West δήλωσε για το όνειρο που έγινε πραγματικότητα: «Αισθάνομαι υπέροχα για το πώς ήρθαν τελικά τα πράγματα. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, ένα μεγάλο βάρος έφυγε από πάνω μου. Αυτό ήταν ένα άγχος που είχα. Αν θα μείνω στο MotoGP και, αν ναι για ποια ομάδα. Άλλα αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για μένα, να μείνω με την Kawasaki, αφού είμαι ευτυχισμένος εδώ. Είναι πολύ καλή ομάδα και πολύ καλή μοτοσικλέτα με υποστήριξη εργοστασιακή. Τώρα, έχω ένα πράγμα λιγότερο να ανησυχώ έτσι απλά θα πρέπει να συγκεντρωθώ στην οδήγηση. Θα είναι πολύ όμορφα να είμαι στην ίδια ομάδα με τον John Hopkins, καθώς τον γνωρίζω πολύ καλά και τα πάμε αρκετά καλά. Οδηγεί πολύ καλά αυτή τη στιγμή, έτσι ελπίζω να τον πιέσω την επόμενη χρονιά. Είναι μεγάλη η διαφορά από το που βρισκόμουν στην αρχή της σεζόν στα 250cc. Δεν πίστευα ότι θα τρέξω πάλι και τώρα είμαι σε μια από τις καλύτερες ομάδες στο paddock και θα μείνω και του χρόνου, έτσι είναι μεγάλη αλλαγή. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που συνέχισα να προσπαθώ και τα κατάφερα. Με την ευκαιρία που μου έδωσε η Kawasaki να αποδίδει, ανυπομονώ να επιστρέψω την πίστη τους σε μένα με καλά αποτελέσματα στη σέλα της ZX-RR, φέτος και πέρσι».       

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Michael Bartholemy, υποστήριξε την απόφαση του να εμπιστευτεί τον West και εξήγησε ότι ο Αυστραλός απλά τον έπεισε να τον κρατήσει στην Kawasaki με τις πολύ καλές εμφανίσεις του. Το μέλλον είναι δικό του και μαζί με τον John Hopkins θα αποτελέσουν ένα πολύ δυνατό δίδυμο για την επόμενη χρονιά. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #132 - : Αύγουστος 31, 2007, 12:06:47 πμ »
 Συνέντευξη Τύπου MotoGP (31/8)
Οι αναβάτες του MotoGP «ορκίστηκαν» να προσφέρουν θέαμα στους χιλιάδες θεατές που θα βρεθούν στην πίστα του Misano
   
 
Οι πέντε αναβάτες που πήραν μέρος στην καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης κυμάνθηκαν στο ίδιο μήκος κύματος, όσον αφορά το θέαμα που θα παρουσιάσουν άλλα και στην ανυπομονησία τους να τρέξουν επιτέλους σε μια άγνωστη πίστα. Ο πρωτοπόρος Casey Stoner άνοιξε τον χορό, δηλώνοντας έτοιμος για την πρόκληση. Ο Αυστραλός είναι ο μόνος που έχει διανύσει την διαδρομή της πίστας με μοτοσικλέτα MotoGP στα πλαίσια του World Ducati Weekend άλλα σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς, ενώ δεν έκρυψε την αισιοδοξία του ότι ο αγώνας θα είναι καλός. Τη σκυτάλη πήρε ο Valentino Rossi ο οποίος δεν έχει παρατήσει την υπόθεση τίτλος και ελπίζει σε μια καλή εμφάνιση μέσα στην πατρίδα του που θα του ανεβάσει το ηθικό. Στο ίδιο επίπεδο και οι δηλώσεις του Marco Melandri ο οποίος δεν είναι ακόμη 100% σίγουρος ότι θα αγωνιστεί την Κυριακή, καθώς θα περιμένει τα δοκιμαστικά να δει αν μπορεί να ανταπεξέλθει ο τραυματισμένος του αυχένας. Τέλος οι δύο Αμερικανοί John Hopkins και Nicky Hayden ελπίζουν σε έναν εντυπωσιακό αγώνα με σκοπό να συνεχίσουν τους τερματισμούς στο βάθρο. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Casey Stoner-Ducati Marlboro
«Δεν νομίζω ότι η πίστα θα διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες του ημερολογίου. Είμαστε όλοι στην ίδια μοίρα πάνω κάτω. Από ότι έχω δει με μια βόλτα που έκανα, φαίνεται πολύ τεχνική και σφιχτή, όπου κάποιες φορές δημιουργεί κλειστούς αγώνες. Νομίζω ότι αυτός μπορεί να είναι μεγαλύτερος αγώνας από άποψη ατμόσφαιρας σε σχέση με το Mugello».

Valentino Rossi-Yamaha Fiat
«Είναι πολύ περίεργο να επιστρέφω στο Misano, όπου οδήγησα μεγάλη μοτοσικλέτα για πρώτη φορά. Αυτή η μεριά της Ιταλίας είναι πιο παθιασμένη με τους αναβάτες από ότι με τις μοτοσικλέτες. Θα συνεχίσουμε με μερικά καινούρια πράγματα που δοκιμάσαμε στο Brno, να δούμε αν μπορούμε να προωθήσουμε. Όσον αφορά το πρωτάθλημα, τελειώνει μόνο όταν τα μαθηματικά το λένε».

Marco Melandri-Gresini Honda
«Μέχρι να οδηγήσω στην πίστα δεν ξέρω πως θα είναι ο αυχένας μου. Δεν ήμουν σε θέση να κάνω κανένα άθλημα την προηγούμενη εβδομάδα, έτσι πρέπει αν είμαι πολύ προσεκτικός και να πάρω τα πράγματα ήρεμα και αργά αύριο. Απλά θέλω να τερματίσω στον αγώνα την Κυριακή. Αυτός ο τραυματισμός ήταν χειρότερος διότι δεν ήξερα από τι προήρθε, δεν ήταν μια πτώση ή κάτι τέτοιο».

John Hopkins-Rizla Suzuki
«Ανυπομονώ να βρεθώ εκεί έξω, η πίστα φαίνεται εύκολη να τη μάθεις, και είναι όμορφο να είσαι μέρος της ατμόσφαιρας εδώ στο Misano. Οι δοκιμές πήγαν καλά, και ακόμη έχω πολύ δουλειά να κάνω με την Bridgestone καθώς θα τρέχω με αυτούς και το 2008. Δεν νομίζω ότι είναι απίθανο να πιάσω τον Dani Pedrosa στο πρωτάθλημα. Είναι συνεπής, άλλα ο συναγωνισμός μεταξύ εμένα και του teammate μου, Chris κάνει τα πράγματα πιο ιδιαίτερα».

Nicky Hayden-Repsol Honda
«Αν είναι σαν το Mugello, τότε ο αγώνας θα είναι ξεχωριστός. Είναι στενά, κάτι που μπορεί να δώσει καλό αγώνα, και σημαίνει ότι κάποιες φορές ο καλύτερος αναβάτης είναι αυτός που βγαίνει πρώτος μετά από όλα. Έκανα ένα βήμα μπροστά στο Brno, άλλα ακόμη δυσκολεύομαι με τον Stoner που ήταν 13 δευτερόλεπτα μπροστά μου, άρα έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμη». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #133 - : Αύγουστος 31, 2007, 12:07:56 πμ »
«Στοιχειωμένη» πίστα
Κοντά στη γενέτειρα του Valentino Rossi φιλοξενείται ο 13ος γύρος του πρωταθλήματος MotoGP
   
 
Μήπως ήρθε η ώρα να πάρουν επιτέλους οι Ιταλοί αναβάτες την πολυπόθητη 200η νίκη τους στα GP; Αυτή θα είναι η καλύτερη ευκαιρία που θα έχουν, καθώς το πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ιταλία μετά από τρεις μήνες και το υπέροχο Mugello. Η πίστα του Misano λοιπόν θα φιλοξενήσει αναβάτες και ομάδες για τον προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος επί ευρωπαϊκού εδάφους, για πρώτη φορά ύστερα από … χρόνια. Η ιστορική πίστα, με τη βαριά ιστορία, επιστρέφει στο καλεντάρι πλήρως ανανεωμένη, με καινούριο τάπητα, αντίθετη φορά περιστροφής και σημαντικά πιο ασφαλής. Λίγοι είναι οι αναβάτες που έχουν δει και δοκιμάσει την πίστα, με πρώτο και καλύτερο τον Valentino Rossi. Ο «Γιατρός» θα βρεθεί σε μια πίστα στην οποία μεγάλωσε και ανδρώθηκε μοτοσικλετιστικά, καθώς το σπίτι απέχει μόλις λίγα χιλιόμετρα από το σιρκουί. Ιδιαίτερα στην κατάσταση που βρίσκεται ο Ιταλός, ίσως το Misano είναι μια ευκαιρία για αναγέννηση, αφού μέχρι στιγμής η χρονιά μοιάζει καταστροφική.

Οι 60 βαθμοί που τον χωρίζουν από την κρυφή είναι ενδεικτικοί της κατάστασης που επικρατεί στις τάξεις της Yamaha και του Rossi οι οποίοι δείχνουν να έχουν παραιτηθεί τη φετινή χρονιά. Η έλευση του νέου κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες μάλλον προορίζεται για την επόμενη χρονιά, καθώς και στις δοκιμές στο Brno δεν έγιναν εκτεταμένες προσπάθεια για να είναι έτοιμος ο κινητήρας στο Misano. Τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο από την παρουσία της Michelin φέτος, που δείχνει ανήμπορη να τροφοδοτήσει τόσο τον Rossi όσο και τους υπόλοιπους αναβάτες της με ένα ανταγωνιστικό ελαστικό. Στις δοκιμές του Brno οι Γάλλοι «λαστιχάδες» παρουσίασαν το καινούριο τους ελαστικό, άλλα τα αποτελέσματα δεν έπεισαν με την απόδοσή τους. Το μοναδικό από ό,τι φαίνεται ενθαρρυντικό για τον Rossi στον αγώνα του Misano είναι η αποφασιστικότητα που δείχνει όταν βρίσκεται στην πατρίδα του, όπως έκανε και στο Mugello πριν από τρεις μήνες. Ο «Γιατρός» παρακολούθησε τον αγώνα των Superbikes στην Ιταλική πίστα, παίρνοντας μια γεύση από γραμμές και σημεία προσπεράσματος.   



Στα προβλήματα του Rossi έρχεται να προστεθεί και το μεγαλύτερο, που ακούει στο όνομα Casey Stoner. Το λέμε και θα το ξαναπούμε: αυτό που κάνει ο Αυστραλός φέτος είναι πραγματικό θαύμα. Ταχύτατος, αλάνθαστος, ψυχρός και επαγγελματίας ο 21 ετών αναβάτης έχει βάλει τα γυαλιά σε όλους και έχει ανεβάσει τον πήχη πάρα πολύ ψηλά. Ιδιαίτερα στους τελευταίους δυο αγώνες, δεν έχει αντίπαλο, καθώς ξεκινάει πρώτος και ακολουθεί ένα γυρολόγιο που δεν μπορεί να απειληθεί από κανέναν. Το ίδιο έκανε και στο Brno πριν από δύο εβδομάδες, όπου και κατέκτησε άνετα την 7η φετινή του νίκη εδραιώνοντας τον εαυτό του στην κορυφή. Στα δοκιμαστικά που ακολούθησαν του αγώνα, είχε στη διάθεσή του το νέο fairing της Ducati το οποίο από ότι φαίνεται δούλεψε αμέσως, καθώς έγραψε τον καλύτερο χρόνο, ακόμη και από αυτόν του διημέρου αγώνα. Η κυριαρχία της Bridgestone φέτος είναι ακόμη ένα ατού της Ducati, η οποία με την άριστη συνεργασία της με τους Ιάπωνες έχει κατορθώσει να πάρει το 100% της απόδοσης της GP7 η οποία έτσι κι αλλιώς είναι κορυφαία. Το Misano είναι μια νέα πρόκληση για τον Stoner, ο οποίος δεν έχει ξαναδεί την πίστα στο παρελθόν και θα προσπαθήσει καθόλη τη διάρκεια των δοκιμών της Παρασκευής και του Σαββάτου, όπου θα έχει στη διάθεση του και έξτρα ελαστικά, κάτι που θα ισχύει για όλες τις ομάδες.

Χαρές και πίκρες

Η πίστα του Misano Adriatico βρίσκεται στο κρατίδιο του San Marino σε ένα από τα πιο τουριστικά σημεία της Ιταλίας, το Rimini. Το σιρκουί κατασκευάστηκε το 1972 και το πρώτο GP πραγματοποιήθηκε τη δεκαετία του ‘80. Οι αναμνήσεις είναι πολλές από τη συγκεκριμένη πίστα, ιδιαίτερα από τη δίχρονη εποχή, με μεγάλους αστέρες του αγωνίσματος να έχουν περάσει από το grid. Το Misano όμως, δυστυχώς, έχει στιγματιστεί από άσχημα συμβάντα με σημαντικότερο τον τραυματισμό του θρύλου, Wayne Rainey, που τον καθήλωσε στο αναπηρικό καρότσι το 1993 και τερμάτισε την καριέρα του με το χειρότερο τρόπο. Από εκείνη την τραγική στιγμή, ένα πέπλο κατάρας έπεσε πάνω από την πίστα, η οποία έχασε τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και δεν ορθοπόδησε ποτέ μετέπειτα.

Η ανανέωση του σιρκουί όμως από την Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας, του έδωσε άλλο αέρα και το έφερε πλέον σε υψηλό επίπεδο. Η σημαντικότερη αλλαγή που έγινε αφορά την ανάστροφη φορά που τρέχουν πλέον οι μοτοσικλέτες, κάτι που βελτίωσε πολύ τόσο το θέαμα όσο και την ασφάλεια. Πρωτεύον θέμα για τους ανθρώπους της πίστας αποτέλεσε η ασφάλεια που τόσο τους είχε στοιχήσει στο παρελθόν. Έτσι επανασχεδιάστηκαν οι έξοδοι διαφυγής οι οποίοι πλέον καλύπτουν πλήρως τις προδιαγραφές της FIM, ενώ και οι αμμοπαγίδες καλύφθηκαν εκ νέου με επιβραδυντικό υλικό. Στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας, ο οποίος έχει υψηλό δείκτη πρόσφυσης και αναβαθμίστηκαν τα Box των ομάδων. Τέλος, για τους θεατές, τοποθετήθηκαν μεγάλες οθόνες σε καίρια σημεία απέναντι από τις κερκίδες για την καλύτερη παρακολούθηση του αγώνα. Πλέον το Misano Adriatico αποτελεί μια πίστα που πληροί όλες τις προδιαγραφές και είναι έτοιμη να δεχτεί ομάδες, αναβάτες και θεατές. Ας δούμε από μέσα όμως την ταχύτατη πίστα.



Ξεκινάμε το γύρο της πίστας του Misano στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού η οποία είναι 565m. Οι μοτοσικλέτες μόλις που φτάνουν στα 270 Km/h πριν πέσουν στα φρένα για το πρώτο ανοιχτό σικέιν. Δεύτερη ταχύτητα και quick-shift σε τρίτη, τη στιγμή που έχουν τελειώσει με τη δεξιά και έχουν ήδη φτάσει στην αριστερή. Προσεκτική έξοδος και αμέσως ακολουθεί μια ακόμη δεξιά με δεύτερη στο κιβώτιο. Μικρή ευθεία και πάλι φρένα για μια εντυπωσιακή διπλή δεξιά στροφή με δυο apex και πολύ χώρο για προσπέραση. Το μπροστινό εδώ έχει τον πρώτο ρόλο, ενώ όταν σηκώσουμε τη μοτοσικλέτα αμέσως έχουμε αλλαγή κατεύθυνσης για μια αριστερή στροφή, η οποία στην έξοδο απαιτεί καλή πρόσφυση από το πίσω ελαστικό, καθώς η επιτάχυνση γίνεται υπό κλίση. Δυνατή λοιπόν επιτάχυνση με 5η ταχύτητα για τη δεύτερη ευθεία. Ακολουθεί κλειστή αριστερή στροφή, η οποία δίνει τη δυνατότητα για αλλαγή γραμμής. Δεύτερη ταχύτητα, πολλά περιθώρια κλίσης και επιτάχυνση υπό κλίση και πάλι με μεγάλη καταπόνηση του πίσω ελαστικού.

Μικρή ευθεία όπου στο τέλος της υπάρχει ένα μικρό σπάσιμο δεξί και φρένα υπό κλίση με πίεση στο μπροστινό. Δεύτερη ταχύτητα προσεκτικό πέρασμα και πλήρη επιτάχυνση για την πίσω ευθεία της πίστας. Ακολουθεί το πιο εντυπωσιακό κομμάτι της πίστας με τέσσερις συνεχόμενες και επιβραδυνόμενες στροφές, στις οποίες το σημείο φρεναρίσματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς το παραμικρό λάθος σε στέλνει με πολλά χιλιόμετρα στην αμμοπαγίδα. Η πρώτη περνιέται με απλό κλείσιμο του γκαζιού, η δεύτερη το ίδιο ενώ μετά αρχίζουν και φρενάρουν για τις δυο επόμενες. Η τελευταία καταλήγει σε μια πολύ κλειστή με πρώτη ταχύτητα. Προσεκτική επιτάχυνση και αμέσως αλλαγή κατεύθυνσης για μια αριστερή με περιορισμένο χώρο στην έξοδο και μετά από μια μικρή ευθεία, η τελευταία αριστερή η οποία δεν ενδείκνυται για προσπέραση, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χώρος στην έξοδο. Ξανά στην ευθεία τερματισμού για την ολοκλήρωση ενός γύρου στο Misano.     

 

Ο ταλαντούχος κύριος Hopkins

Το δεύτερο βάθρο του John Hopkins απλά επιβεβαίωσε την εξαιρετική χρονιά που διανύει φέτος. Ο Αμερικανός αναβάτης της Rizla Suzuki στο Brno ήταν ο μοναδικός ο οποίος κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Stoner και έμεινε πίσω του για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο τρόπος που αποδίδει η GSV-R, τα εκπληκτικά ελαστικά της Bridgestone και η σκληρή δουλειά που έκανε ο «Hopper» απέδωσαν και πλέον μπορεί να συμπεριληφθεί μεταξύ των κορυφαίων αναβατών του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP. Επανέκτησε την 4η θέση στη βαθμολογία και δεν είναι απίθανο μέχρι το τέλος της σεζόν να απειλήσει και τον Dani Pedrosa στην 3η θέση ή ακόμη και να πάρει την πρώτη του νίκη. Στα δοκιμαστικά του Brno «γύριζε» συνεχώς στο 1.58, κάτι που τον έφερε και πάλι στη δεύτερη θέση της άτυπης κατάταξης, δείχνοντας να έχει βρει τη χρυσή τομή στη μοτοσικλέτα του. Η απόφασή του να φύγει από τη Suzuki για την Kawasaki είναι λίγο ριψοκίνδυνη, άλλα το πάθος και το ταλέντο του θεαματικού αναβάτη θα δώσουν νέα πνοή στο εργοστάσιο από το Akashi. Το Misano είναι μια ολοκαίνουρια εμπειρία για τον Αμερικανό καθώς δεν έχει ξαναδεί τη συγκεκριμένη πίστα. Παρόλα αυτά, τα χαρακτηριστικά της είναι ιδανικά για τη Suzuki του, καθώς χρειάζεται ισχυρό κινητήρα και ισορροπία στο φρενάρισμα. Το μοναδικό πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσει, όπως όλοι άλλωστε οι αναβάτες της Bridgestone, είναι η υπερβολική πρόσφυση του τάπητα που δεν ευνοεί τα ιαπωνικά ελαστικά, όπως έγινε και στο Sachsenring. 

Στο στρατόπεδο της Repsol Honda τα πράγματα δείχνουν να βελτιώνονται με τους Hayden και Pedrosa να έχουν φέρει την RC212V στα μέτρα τους. Το νέο πλαίσιο που δοκιμάστηκε στο Brno έφερε πολύ καλά αποτελέσματα τόσο για τον Hayden όσο και για τον Pedrosa, οι οποίοι κατάφεραν να διατηρήσουν ένα καλό ρυθμό στον αγώνα, με μοναδικό πρόβλημα πλέον τα ελαστικά της Michelin. Ο πρωταθλητής ξεκίνησε πολύ δυνατά, πέρασε γρήγορα τον teammate του και ανέπτυξε έναν γρήγορο ρυθμό κοντά σε εκείνον των Hopkins και Stoner. Ο Αμερικανός είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει τους πρώτους αν τα ελαστικά της Michelin είχαν την διάρκεια που πρέπει. Το ίδιο συνέβη και στον Ισπανό Dani Pedrosa, ο οποίος ήταν ο μοναδικός αναβάτης της γαλλικής εταιρίας με διαφορετικό τύπο γόμας. Δυσκολεύτηκε στην αρχή του αγώνα, καθώς δεν κατάφερε να ζεστάνει αμέσως τα ελαστικά του, άλλα βρήκε το ρυθμό του και πέρασε στην 4η θέση για να τερματίσει εκεί. Η RC212V έχει βελτιωθεί πολύ στην τελική ταχύτητα και το traction control, ενώ σωστά βήματα έχουν γίνει και στην ταχύτητα μέσα στη στροφή. Φαίνεται ότι αυτό που μένει είναι να πάρει το HRC στα χέρια του ένα καλό ελαστικό για να τελειοποιήσει το πακέτο της. Στα δοκιμαστικά που έγιναν στο Brno οι αναβάτες της Repsol, μάζεψαν διάφορες πληροφορίες και τις μετέδωσαν τόσο στους μηχανικούς όσο και στους ανθρώπους της Michelin, ώστε στο Misano να φέρουν κάτι ανταγωνιστικότερο.



Η είδηση της εβδομάδας δεν είναι άλλη από την μεταγραφή του Randy De Puniet από την Kawasaki στην LCR Honda. Ο Γάλλος αποφάσισε να μετακομίσει μετά από δύο χρόνια και να βρει την τύχη στην ομάδα του Lucio Cecchinello, με τον οποίο έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν. Πέρα όμως από αυτό ο De Puniet φέτος έχει κάνει πολύ καλές εμφανίσεις με την ZX-RR να βρίσκεται στο καλύτερο επίπεδο της από την αρχή του MotoGP. Στο Brno, άλλα και στα περισσότερα GP φέτος έκανε πολύ καλή δουλειά, πίεσε και οδήγησε στο group των πρωτοπόρων με την βοήθεια φυσικά της πολύ καλής «πράσινης» μοτοσικλέτας και τα ελαστικά της Bridgestone. Ακόμη ένας αναβάτης που έχει σταθερά καλά αποτελέσματα είναι ο Chris Vermeulen. Ο Αυστραλός ισοβαθμεί στην 4η θέση με τον teammate του John Hopkins, και έχει κάνει πολύ καλές εμφανίσεις. Η 5η θέση του στο Brno απλά επιβεβαίωσε την αποτελεσματικότητα της GSV-R και των Bridgestone, που έχουν συμβάλει στο μέγιστο για την καλή πορεία του Vermeulen. Στο Misano, τόσο ο αναβάτης της Kawasaki, όσο και ο αναβάτης της Suzuki,  έχουν το πάνω χέρι, καθώς διαθέτουν πολύ ισχυρό κινητήρα και καλή σταθερότητα στα φρένα, χαρακτηριστικά δηλαδή που απαιτούνται στη συγκεκριμένη πίστα. Ερωτηματικό αποτελούν μόνο τα ελαστικά, τα οποία θα έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλο ποσοστό πρόσφυσης.

Το νοσοκομείο Gresini βρίσκεται σε καλό δρόμο, καθώς μετά από σχεδόν τρεις μήνες θα είναι και πάλι σε θέση να παρουσιάσει πλήρη ομάδα. Ο Toni Elias και ο Marco Melandri αναρρώνουν από τους τραυματισμούς τους με τον Ιταλό να ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα για να ξεπεράσει τον πρόβλημα του στον αυχένα. Την σκληρή δουλειά συνεχίζει και ο Ισπανός, ο οποίος εντυπωσίασε με την επίδοση του στο Brno, όταν κατάφερε να τερματίσει και μάλιστα στην 11η θέση, μετά από τον πολύ σοβαρό τραυματισμό του. Το Misano είναι μια πίστα που ο Melandri θέλει να αγωνιστεί πάση θυσία, διότι είναι στην πατρίδα του, άλλα και θέλει να επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την αποχή του από το Brno. Μεγάλο μειονέκτημα και για τους δύο είναι η έλλειψη δοκιμών του νέου πλαισίου της Honda άλλα και των νέων qualifier της Bridgestone.

Το MotoGP λοιπόν επιστρέφει σε μια από τις σημαντικότερες πίστες του παγκοσμίου στερεώματος με πολύ ιστορία και αναμνήσεις. Τα δοκιμαστικά ξεκινούν την Παρασκευή όπου θα πραγματοποιηθούν τρία σκέλη, με δυο επιπλέον ζευγάρια ελαστικών, λόγο έλλειψης πληροφοριών για την πίστα.
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #134 - : Σεπτέμβριος 02, 2007, 11:27:56 μμ »
Australian Job
Οι δύο Αυστραλοί Casey Stoner και Chris Vermeulen κυριάρχησαν στο Misano στη σκιά της εγκατάλειψης του Valentino Rossi
   
 
Καταραμένο αποδείχτηκες το Misano για τον Valentino Rossi, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 5ο γύρο από μηχανικό πρόβλημα. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Casey Stoner να φτάσει στην 8η φετινή του νίκη χωρίς να πιεστεί από κανέναν. Ο Αυστραλός για ακόμη έναν αγώνα ξεκίνησε πρώτος και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος, βλέποντας τον μεγάλο του αντίπαλο να μένει πλέον 85 βαθμούς πίσω του. Η υπόθεση τίτλος πλέον έχει τελειώσει με τον 21χρονο να κυριαρχεί απόλυτα στο πρωτάθλημα του 2007. Οι άνθρωποι της Yamaha εκτέθηκαν και πάλι δίνοντας στον Ιταλό μια μοτοσικλέτα ανίκανη να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό. Η Ducati από την άλλη έδωσε  μαθήματα ταχύτητας και αξιοπιστίας, και πανάξια φέτος θα πάρει τον τίτλο των κατασκευαστών.

Εκπληκτική εμφάνιση από την δεύτερη καλύτερη ομάδα φέτος, Rizla Suzuki. Ο Chris Vermeulen, άλλα και ο John Hopkins οδήγησαν άψογα τις πολύ καλές GSV-R και ανέβηκαν για πρώτη φορά μαζί στο βάθρο. Ο Αυστραλός προσπάθησε να πιέσει όσο μπορούσε τον συμπατριώτη του στην κορυφή και έμεινε μαζί του στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, άλλα στους δέκα τελευταίους γύρους τα παράτησε και έμεινε στην δεύτερη θέση, η οποία τον εδραιώνει στην 4η θέση της βαθμολογίας. Από την άλλη ο εντυπωσιακός John Hopkins τα έδωσε όλα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και κυνήγησε τον Stoner, άλλα το γυρολόγιο του δεν του επέτρεψε να μείνει στη μάχη της κορυφής. Καταστροφικό το διήμερο και για την εργοστασιακή Honda που είδε τους αναβάτες της να εγκαταλείπουν στον πρώτο κιόλας γύρο. Ας δούμε όμως τι συνέβη στον αγώνα.     

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται

Την εκκίνηση παίρνει ο Stoner άλλα πιο πίσω έχουμε την καταστροφή για τους Hayden, Pedrosa και De Puniet, οι οποίοι πέφτουν προκαλώντας μακελειό. Ο Stoner αμέσως γράφει ταχύτερο γύρο, ενώ τα δυο Suzuki των Hopkins και Vermeulen ακολουθούν. Πιο πίσω είναι ο Rossi, ενώ πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Capirossi ο οποίος ανέβηκε στην 5η θέση. Ο Hopkins γράφει τον ταχύτερο γύρο στο τρίτο πέρασμα, και πιέζει για να φτάσει στην κορυφή τον Stoner. Καταστροφή για τον  Rossi, ο οποίος εγκαταλείπει από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Vermeulen περνάει τον Hopkins γράφοντας και τον ταχύτερο γύρο. Πιο πίσω ο Melandri έχει περάσει στην 4η θέση, με τον Capirossi στην πλάτη του. Μπροστά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει με τον Stoner να είναι στην πρώτη θέση και τα δυο Suzuki να τον καταδιώκουν. Ο Hayden συνεχίζει τον αγώνα και περνάει στον 9ο γύρο τον Roberts για να ανέβει στην 15η θέση. Στον 12ο γύρο ο Stoner γράφει τον ταχύτερο γύρο διατηρώντας σταθερή την διαφορά από τον Vermeulen. Ο Hopkins δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων και απλά μένει να σιγουρέψει την τρίτη θέση. Στον 16ο γύρο εγκαταλείπει ο Barros και ενώ βρισκόταν στην 7η θέση. Οι West και Elias περνάνε τον Edwards και ανεβαίνουν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα. Πολύ καλά πηγαίνει και ο Checa ο οποίος βρίσκεται στην 6η θέση, όντας ο πρώτος αναβάτη με Honda. Μπροστά τίποτα δεν αλλάζει με τον Stoner να αυξάνει συνεχώς την διαφορά από τον Vermeulen, ενώ πολύ πίσω έχει μείνει και ο Hopkins.     

Μακελειό στην πρώτη στροφή

Η πρώτη στροφή έμελλε να είναι και η τελευταία για τον Dani Pedrosa και τον Randy De Puniet, ενώ και ο Nicky Hayden δεν μπόρεσε να αποφύγει την εμπλοκή του στο ατύχημα. Την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε ο πολύ καλός Marco Melandri με την Honda του Gresini. Ο Ιταλός αναρριχήθηκε στην 4η θέση, για την οποία πάλεψε με τον Capirossi. Οι δυο Ιταλοί έκαναν το καλύτερο που μπορούσαν κα έδωσαν χαρά στους συμπατριώτες τους καθώς ο «Γιατρός» δεν μπόρεσε να το κάνει. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Carlos Checa επιστρέφοντας στα καλά αποτελέσματα. Αθόρυβα, άλλα σταθερά και γρήγορα ο Ισπανός κατάφερε να αποσπαστεί από τους υπόλοιπους και να κάνει έναν μοναχικό αγώνα. Τον καλύτερο αγώνα μετά τη επιστροφή του έκανε ο Toni Elias ο οποίος τερμάτισε στην 7η θέση, μετά από σκληρή μάχη με τον Anthony West. Ο Ισπανός άντεξε στην πίεση του Αυστραλού, και σαν να μην έφτανε αυτό στους τελευταίους γύρους τον πέρασε κιόλας για να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις μετά τον σοβαρό τραυματισμό του. 

Ο Αυστραλός Anthony West κράτησε την σημαία της Kawasaki ψηλά κα τερμάτισε στην 8η θέση, παλεύοντας με πολλούς αναβάτες στη διάρκεια του αγώνα. Τελικά έχασε την μάχη με τον Elias, παρόλα αυτά έχει δείξει το ταλέντο του και σίγουρα οι άνθρωποι της Kawasaki θα αισθάνονται δικαιωμένη για την επιλογή τους. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Colin Edwards και Shinya Nakano, με τον Τεξανό να προβληματίζεται από την Yamaha και τα ελαστικά της Michelin. Ο Nicky Hayden προσπάθησε να επιστρέψει στον αγώνα, μετά την εμπλοκή του στο ατύχημα της πρώτης στροφής, άλλα το μόνο που κατάφερε ήταν να περάσει τον Tamada και να βρεθεί στην 13η θέση παίρνοντας τους αντίστοιχους βαθμούς.

 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης