0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #135 - : Σεπτέμβριος 03, 2007, 02:09:51 μμ »
«Έχουμε δύο επιλογές»
Ο Valentino Rossi, εμφανώς δυσαρεστημένος, δεν μπόρεσε να εξηγήσει τι έφταιξε αυτήν τη φορά στο Misano
   
 
Η πίστα του Misano αποδείχτηκε αφιλόξενη για τον Ιταλό Superstar, Valentino Rossi, ο οποίος εγκατέλειψε τον αγώνα στον 5ο γύρο. Ο κινητήρας της Yamaha παρέδωσε το πνεύμα του, χωρίς ακόμη να έχει δοθεί μια εξήγηση από το ιαπωνικό εργοστάσιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο νέος κινητήρας με τις πνευματικές βαλβίδες δεν ήταν έτοιμος να πάρει μέρος σε έναν αγώνα με τόσο υψηλές θερμοκρασίες. Ο «Γιατρός» ξεκίνησε αρκετά καλά, και παρότι έχασε δυο θέσεις στην εκκίνηση, πέφτοντας στην 4η, έδειχνε ότι μπορούσε να διατηρήσει το ρυθμό του κοντά στους πρώτους. Στον 5ο γύρο όμως ο αγώνας έλαβε τέλος καθώς η M1 του δεν ήθελε να συνεχίσει και εγκατέλειψε άδοξα, απογοητεύοντας τους χιλιάδες θεατές που είχαν έρθει να τον δούνε από κάθε μεριά της Ιταλίας. Οι 85 βαθμοί που τον χωρίζουν πλέον από τον Stoner κρίνουν απαγορευτική κάθε σκέψη για τίτλο, και το μόνο που έχει μείνει είναι να προετοιμάσει τη μοτοσικλέτα του για τη νέα χρονιά και να ξεχάσει γρήγορα το 2007.

Μετά τον αγώνα ο Ιταλός δήλωσε: «Στο ξεκίνημα αισθάνθηκα ότι έχασα λίγη θερμοκρασία στα ελαστικά μου και έτσι έπεσα πίσω λίγο από τη θέση εκκίνησής μου. Πέρα από αυτό, αισθάνθηκα πολύ καλά, σταθερά, με καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη ότι όλα θα συνεχίσουν να βελτιώνονται καθώς η θερμοκρασία των ελαστικών αυξανόταν. Παρόλα αυτά στον 5ο γύρο, όταν φρέναρα δυνατά, ξαφνικά ένοιωσα κάτι να φεύγει και μετά ο αγώνας τελείωσε για μένα. Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος που δοκιμάσαμε στο Brno και επίσης εδώ στα δοκιμαστικά και αισθάνθηκα καλά. Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιο είναι το πρόβλημα έτσι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι οι μηχανικοί μου να έχουν χρόνο να εξετάσουν την κατάσταση. Θα ήταν πολύ καλά, και πολύ χρήσιμο, να παίρναμε ένα καλό αποτέλεσμα στο Misano. Μου άρεσε πολύ η πίστα και ήθελα να πάω καλά μπροστά στους φίλους μου. Ήταν πολύ όμορφο για εμένα να βλέπω τόσους πολλούς θαυμαστές στα κίτρινα. Δυστυχώς δεν ήταν αυτό το θέμα σήμερα και τώρα γνωρίζουμε ότι το πρωτάθλημα θα είναι πολύ, πολύ δύσκολο. Το να σπάσει μετά από λίγους γύρους είναι απογοητευτικό και άτυχο, ιδιαίτερα διότι είχαμε καλές προοπτικές και ήμασταν γρήγοροι στα δοκιμαστικά».

Ο «Γιατρός» μίλησε και για το μέλλον: «Όταν συμβαίνουν άσχημα πράγματα όπως αυτό έχεις μόνο δυο επιλογές: να τα παρατήσεις ή να επιστρέψεις και να ξεκινήσεις να δουλεύεις πάλι ακόμη πιο σκληρά από πριν. Αυτό θα κάνουμε στη Yamaha, η ομάδα, εγώ, οι μηχανικοί, όλοι όσοι εμπλέκονται. Έχουμε ακόμη πέντε αγώνες και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πάρουμε τα αποτελέσματα που μας αξίζουν. Για μια ακόμη φορά ο Stoner άξιζε τη νίκη, καλή δουλειά για αυτόν. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ πριν το Estoril». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #136 - : Σεπτέμβριος 03, 2007, 02:10:23 μμ »
 Ευτυχισμένο τρίο
Οι τρεις αναβάτες του βάθρου μίλησαν μετά τον αγώνα του Misano με χαμόγελα και ικανοποίηση
   
 
Οι Stoner, Vermeulen και Hopkins ήταν οι θριαμβευτές του Misano και εμφανώς ευχαριστημένοι εμφανίστηκαν στη Συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα. Ο 21χρονος Αυστραλός της Ducati εξέφρασε την δυσκολία που αντιμετώπισε με την ζέστη, ενώ ο αγώνας του φάνηκε πολύ μακρύς. Ο έτερος Αυστραλός, Chris Vermeulen αναφέρθηκε στην πολύ καλή εκκίνηση που είχε, η οποία τον βοήθησε να ξεπεράσει γρήγορα τα εμπόδια των υπόλοιπων αναβατών και να συγκεντρωθεί στο να κυνηγήσει τον Stoner. Ο εντυπωσιακός Αμερικανός John Hopkins τέλος παραδέχτηκε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των δυο πρώτων και απλά έκανε το καλύτερο δυνατό ώστε να μείνει κοντά τους. Δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήρια του στη Suzuki και στην Bridgestone. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές.

Casey Stoner-Ducati Marlboro (1ος)
«Χρειάστηκε πολλή συγκέντρωση στο να μην κάνω λάθος σε αυτή την πίστα. Ήταν πολύ ζεστά και δύσκολα, και αισθάνθηκα ότι έτρεχα τον διπλάσιο αγώνα, το οποίο ήταν λίγο δύσκολο, άλλα τέλος πάντων τα καταφέραμε».

Chris Vermeulen-Rizla Suzuki (2ος)
«Ήταν δύσκολο για μένα να ξεκινάω από την τρίτη σειρά εκκίνησης, καθώς δεν είχα καλά δοκιμαστικά. Άλλα έκαναν μια πολύ καλή αρχή και μετά από την πρώτη στροφή βρέθηκα 4ος έτσι αυτό έκανε την ζωή μου πιο εύκολη».

John Hopkins-Rizla Suzuki (3ος)
«Πολύ καλά για την Suzuki και την Bridgestone, δούλεψαν υπέροχα και πάλι. Ο ρυθμός των Casey και Chris ήταν δύσκολο να πιαστεί, άλλα έκανα ότι μπορούσα και η ομάδα πολύ δούλεψε υπέροχα όλο το διήμερο». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #137 - : Σεπτέμβριος 03, 2007, 02:11:02 μμ »
 Μας κοροϊδεύει;
Ο Casey Stoner έχει βαλθεί να μας τρελάνει αφού επιμένει ότι ο τίτλος ακόμη δεν έχει κριθεί
   
 
Ο Αυστραλός Casey Stoner, θριαμβευτής του Misano ή είναι πολύ μετριόφρων ή είναι παράφρων. Δεν εξηγείται αλλιώς η εμμονή του να πιστεύει ότι φέτος η υπόθεση τίτλος δεν έχει τελειώσει. Ο αναβάτης της Ducati έκανε ακόμη έναν υγιεινό περίπατο επί Ιταλικού εδάφους αυτή τη φορά και έφτασε εύκολα στην 8η φετινή του νίκη, αυξάνοντας την διαφορά του στους 85 βαθμούς από τον Valentino Rossi. Παρόλα αυτά πιστεύει ότι ακόμη δεν έχει τελειώσει τίποτα, παρά το ότι χρειάζεται μόλις 15 βαθμούς περισσότερους από τον Ιταλό στον επόμενο αγώνα, για να εξασφαλίσει τον τίτλο. Μιλώντας στο Italia1 ανέφερε ότι θέλει να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις και να πάρει όσες περισσότερες νίκες μπορεί.

Ο 21χρονος Αυστραλός δήλωσε στην τηλεόραση της Italia1: «Θα ήταν υπέροχα να κερδίζαμε τον τίτλο άλλα έχουμε ακόμη πέντε αγώνες, έτσι θα πρέπει αν μείνουμε συγκεντρωμένοι και να μείνουμε όπως είμαστε τώρα, και μπορεί να κερδίσουμε τον τίτλο λίγο πιο νωρίς από ότι περιμένουμε. Άλλα ακόμη δεν είμαστε σίγουροι ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Μαθηματικά δεν είναι σίγουρο. Άλλα αυτό είναι το όνειρο μου και ελπίζω να το πραγματοποιήσω. Ο τίτλος ήταν κοντά και πριν τον αγώνα, άλλα έχουμε πολλούς αγώνες μέχρι αυτό, έτσι θέλω να προσπαθήσω και να κερδίσω όσο περισσότερο μπορώ. Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati δεν είναι μακριά, και ο πρώτος αγώνας στην Ιταλία δεν πήγε καλά, είχαμε κάποια προβλήματα, έτσι αυτό το διήμερο προσπαθήσαμε πολύ να έχουμε καλό στήσιμο και καταφέραμε είμαστε μπροστά. Ο Chris και ο John με πίεσαν πολύ για αρκετή ώρα, ήταν πολύ γρήγοροι, άλλα καταλάβαμε επίσης ότι είχαμε την σκληρότερη γόμα ελαστικών και καταφέραμε να απομακρυνθούμε στην κορυφή». 
 
OMERTA69!!!

*

λουκυ_λουκ

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #138 - : Σεπτέμβριος 03, 2007, 04:31:40 μμ »
δηλωσεις ροσι μετα το misano:
    "Δεν μπορώ άλλο"     

Φανερά απογοητευμένος μετά την εγκατάλειψή του στο γκραν πρι του Μισάνο της Ιταλίας έμεινε ο Βαλεντίνο Ρόσι ο οποίος προειδοποίησε τη Γιαμάχα να κατασκευάσει μια ανταγωνιστική μοτοσικλέτα αφού δεν του αρέσει η επικρατούσα κατάσταση. Συν τοις άλλοις, ο Ιταλός αναβάτης παρουσιάστηκε ανικανοποίητος από τα προβλήματα με τα ελαστικά του ενώ φαίνεται πως έσβησαν οι όποιες ελπίδες υπήρχαν για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος.

"Η Γιαμάχα πρέπει να αλλάξει κάτι", είπε στην Gazzetta dello Sport για να συνεχίσει. "Προτιμώ να κάνω κάτι άλλο από το να τρέχω έτσι. Δεν μου αρέσει πια η κατάσταση με τα ελαστικά. Δεν υπάρχουν μάχες. Η Ντουκάτι και ο Στόνερ αξίζουν να κερδίσουν το πρωτάθλημα και τους βγάζω το καπέλο".

Ο Ρόσι αγωνίστηκε στο Μισάνο με το νέο κινητήρα της Γιαμάχα που ήταν εφοδιασμένος με τις πνευματικές βαλβίδες. Εκτός από τις δοκιμές που είχαν γίνει στο εργοστάσιο, πραγματοποιήθηκαν και μερικές άλλες μία ημέρα μετά τον αγώνα στην Τσεχία. Ενώ στις δοκιμές όλα είχαν πάει καλά, στις αγωνιστικές συνθήκες του Μισάνο, μια βαλβίδα παρουσίασε πρόβλημα και αυτός ήταν ο λόγος της εγκατάλειψης του Ιταλού.

Η διαφορά του από το νικητή στο Μισάνο Στόνερ, αυξήθηκε στους 85 πόντους κάτι που σημαίνει πως ο Αυστραλός έχει τη δυνατότητα να ανακηρυχτεί πρωταθλητής στην Πορτογαλία, στον επόμενο αγώνα της σεζόν και μόλις στη δεύτερη σεζόν του στο χώρο.


*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #139 - : Σεπτέμβριος 04, 2007, 05:54:40 μμ »
 Αλλαγές στο καλεντάρι
Η FIM ανακοίνωσε μερικές αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2008
   
 
Η παγκόσμια ομοσπονδία μοτοσικλέτας (FIM) έδωσε στην δημοσιότητα ένα νέο πρόγραμμα για το 2008, με κάποιες αλλαγές κυρίως στις ημερομηνίες των αγώνων. Σημαντικότερη ήταν η αλλαγή ημερομηνίας του αγώνα της Πορτογαλίας και την Valencia, η οποία μεταφέρθηκε μια εβδομάδα πίσω από το αρχικό πρόγραμμα. Έτσι το Estoril θα γίνει στις 13 Απριλίου, ενώ ο τελευταίος αγώνας στη Valencia θα γίνει στις 26 Οκτωβρίου. Μια ακόμη αλλαγή ήταν αυτή της αλλαγής θέσης μεταξύ του αγώνα του Motegi και του Philip Island. Τον Σεπτέμβρη λοιπόν οι αναβάτες θα βρεθούν στο Motegi ενώ αρχές Οκτώβρη θα μεταφερθούν στην Αυστραλία. Ο νέος αγώνας που θα γίνει στην πίστα της Indianapolis θα διεξαχθεί κανονικά στις 14 Σεπτέμβρη, ενώ  το  πρώτο GP της χρονιάς στο Κατάρ θα είναι βραδινό. Καλή χρονιά!

Αναλυτικά το αναθεωρημένο πρόγραμμα:

Ημερομηνία Χώρα Πίστα
9 Μαρτίου Κατάρ Doha/Losail
30 Μαρτίου Ισπανία Jerez
13 Απριλίου Πορτογαλία Estoril
4 Μαΐου Κίνα Shanghai
18 Μαΐου Γαλλία Le Mans
1 Ιουνίου Ιταλία Mugello
8 Ιουνίου Καταλονία Montmello
22 Ιουνίου Μεγ. Βρετανία Donington Park
28 Ιουνίου Ολλανδία Assen
13 Ιουλίου Γερμανία Sachsenring
20 Ιουλίου ΗΠΑ Laguna Seca
17 Αυγούστου Τσεχία Brno
31 Αυγούστου San Marino Misano
14 Σεπτεμβρίου ΗΠΑ Indianapolis
28 Σεπτεμβρίου Ιαπωνία Motegi
5 Οκτωβρίου Αυστραλία Philip Island
19 Οκτωβρίου Μαλαισία Sepang
26 Οκτωβρίου Valencia Ricardo Tormo
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #140 - : Σεπτέμβριος 04, 2007, 05:55:10 μμ »
 Παιδιά από σπίτι
Οι John Hopkins και Chris Vermeulen απέδειξαν ότι αποτελούν το μέλλον του MotoGP με την απόδοσή τους και στο Misano
   
 
Οι Hopkins και Vermeulen αποτελούν τρανό παράδειγμα δουλειάς και εξέλιξης σε μια χρονιά ορόσημο και για τους δύο. Ένα μεγάλο μπράβο πρέπει να δοθεί και στην Suzuki η οποία επιστρέφει στην κορυφή μετά από επτά χρόνια και την εποχή των δίχρονων 500αριών. Η βαθμολογική τους θέση, άλλα και η δεύτερη θέση της ομάδας Rizla Suzuki, έχουν φέρει μεγάλα χαμόγελα στα χείλη των ανθρώπων της ομάδας και ιδιαίτερα στον Paul Denning, αφεντικό της ομάδας. Στο Misano, άλλα και στο Brno, απέδειξαν ότι είναι οι μόνοι που μπορούν να ακολουθήσουν την Ducati του Stoner, και πλέον στέκονται στα ίσια δίπλα στις Honda και Yamaha, με τους αναβάτες της να είναι ικανοί για τη νίκη. Εντυπωσιακός Αμερικανός, φοβερός Αυστραλός, σταθεροί και οι δύο, ταχύτατοι, μυαλωμένοι και ικανοί για όλα. Αυτό είναι το μέλλον του MotoGP το οποίο τους ανήκει εξ ολοκλήρου.

Ο ισχυρός άντρας της Rizla Suzuki, Paul Denning δήλωσε μετά τον αγώνα του Misano: «Η Rizla Suzuki θέλει να συγχαρεί τον Casey Stoner για μια ακόμη απίστευτη επίδοση. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις φέτος για το νέο κανονισμό ελαστικών. Πιστεύω ότι η διαφορά αυτή τη στιγμή είναι ο Casey και εστιάζουμε τις προσπάθειες μας να βελτιωθούμε ώστε να τον κερδίσουμε και αυτό θέλουν να κάνουν όλοι τώρα».

Ο John Hopkins παραδέχτηκε ότι τόσο ο Stoner όσο και ο teammate του ήταν άπιαστοι στον αγώνα: «Αξίζει όλα όσα έχει πετύχει διότι το παλικάρι δουλεύει πολύ σκληρά. Έχει συγκεντρωθεί και έχει το κεφάλι του ίσια. Πιέζει περισσότερο από όλους, δεν κάνει λάθη και κάνει πολύ καλή δουλειά. Έχει ένα καλό πακέτο μαζί του, άλλα είναι ο άνθρωπος που οδηγεί αυτός που μετράει», ανέφερε για τον Stoner και συνέχισε δηλώνοντας στο BBC, «Δεν είχα τίποτα για τον Chris και τον Casey, έτσι απλά έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Απλά έβαλα το κεφάλι κάτω, απομακρύνθηκα λίγο. Ήταν καλό, τα ελαστικά της Bridgestone και η Suzuki ήταν απίστευτα. Δεν είμαι σίγουρος για το τι έγινε πίσω μου, είδα κάποιες πτώσεις στην οθόνη όταν γύρναγα στην πίστα. Έχασα μερικούς βαθμούς από τον Chris άλλα κάναμε το ‘2-3’ έτσι θα είναι καλή μάχη μέχρι το τέλος της χρονιάς».

Η αποκάλυψη της φετινής χρονιάς, Chris Vermeulen, ανέφερε με τη σειρά του στο BBC για την περίπτωση κατάκτησης της τρίτης θέσης: «Δεν είναι αδύνατο, άλλα δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Δεν έχουμε ελπίδα να κερδίσουμε τον τίτλο. Υπέγραψα ξανά με την Suzuki για το μέλλον και στόχος μου είναι να προσπαθήσω να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής το χρόνου. Τώρα απλά εξελίσσουμε τη μοτοσικλέτα και προσπαθούμε να πάρουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #141 - : Σεπτέμβριος 05, 2007, 03:12:46 μμ »
Τους πήρε μαζί του
Ο Randy De Puniet πήρε στον λαιμό του όλη την ομάδα της Repsol, δείχνοντας την… ευγνωμοσύνη του για τη μεταγραφή στην LCR Honda
   
 
Ο Γάλλος αναβάτης της Kawasaki, Randy De Puniet, κατάφερε να τελειώσει τον αγώνα των αναβατών της Repsol με μια κίνηση στον πρώτο γύρο. Στην δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου, και ενώ έδινε την μάχη με τον Dani Pedrosa για την 5η θέση, έχασε το πίσω μέρος της ZX-RR και έπεσε πάνω στην RC212V του Ισπανού με αποτέλεσμα να οδηγηθούν και οι δυο στην αμμοπαγίδα. Από την πτώση των δύο δεν ξέφυγε και ο Nicky Hayden, ο οποίος είχε κάνει πολύ κακή εκκίνηση και είχε μείνει αρκετά πίσω, έτσι για να αποφύγει τον Γάλλο αναβάτη αναγκάστηκε να βγει στην αμμοπαγίδα και να χάσει κάθε επαφή με την κορυφή. Παρόλα αυτά ο Αμερικανός συνέχισε, άλλα το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 13η θέση, χωρίς να πιέσει για κάτι καλύτερο. Είναι δεύτερη φορά φέτος που οι Pedrosa παρασύρεται εκτός αγώνα από κάποιον άλλο αναβάτη, κάτι που είχε γίνει και στην Τουρκία τον Απρίλιο.

Ο μελλοντικός αναβάτη της Honda Randy De Puniet δήλωσε για το ατύχημα: «Δεν ξέρω τι έγινε. Πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα διότι όταν προσπάθησα να αλλάξω πορεία, και να μπω στην αριστερή στροφή, έχασα το πίσω μέρος, ακούμπησα τον Pedrosa και έπεσα. Δεν ξέρω αν χρησιμοποίησα το πίσω φρένο ή όχι, θέλω να τσεκάρω τα δεδομένα έτσι θα έχω μια πιο καλή εικόνα για το τι έγινε. Είμαι δυσαρεστημένος. Αισθάνομαι ότι τα πήγα πολύ καλά όλο το διήμερο, έτσι το να τερματίσω τον αγώνα στην δεύτερη στροφή δεν είναι καλό. Ευτυχώς, δεν είχαμε σοβαρούς τραυματισμούς, το μαρσπιέ με βρήκε στην πλάτη όταν έπεσα, και πόνεσα, άλλα τίποτα το σπουδαίο. Άλλα ναι, προφανώς, δεν είμαι ικανοποιημένος».

Από την μεριά του ο πρωταθλητής, επίσης έχει ξαναβρεθεί σε αυτή την θέση, στον αγώνα της Κίνας και την Laguna Seca: «Τα θαλάσσωσα στο ξεκίνημα και δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτό όταν είσαι στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Τα χάλασα όλα. Έκανα ότι μπορούσα για να μην  πατήσω το κεφάλι του De Puniet. Μετά ανακάλυψα ότι ίχα χάσει ένα μέρος από τη δεξιά μεριά του πίσω ελαστικού. Όταν βγαίνεις έξω μες αυτά τα ελαστικά είναι εύκολο να τα κόψεις. Η αριστερή πλευρά του ελαστικού πήρε 8 γύρους ώστε να ζεσταθεί». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #142 - : Σεπτέμβριος 05, 2007, 03:13:31 μμ »
 Βελτίωση για όλους
Η επόμενη ημέρα στο Misano έδωσε ενθαρρυντικά αποτελέσματα στους περισσότερους αναβάτες του MotoGP
   
 
Ομάδες και αναβάτες παρέμειναν στην πίστα του Misano για μια ημέρα δοκιμών η οποία ολοκληρώθηκε με τον Casey Stoner να επιβεβαιώνει τη νίκη του μια μέρα πριν. Ο Αυστραλός κατέβασε τον χρόνο του κατά μισό δευτερόλεπτο και συμπλήρωσε αρκετούς γύρους δοκιμάζοντας ένα νέο στήσιμο στο πλαίσιο της GP7. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας δήλωσε μεταξύ άλλων, «Είχαμε λίγα ελαστικά να δοκιμάσουμε, παρόμοια με εκείνα που γράψαμε τον ταχύτερο γύρο στο Brno. Για μια ακόμη φορά βρήκαμε κάποια θετικά στοιχεία τα οποία μπορούν να μας πάνε ένα βήμα πιο μπροστά στους επόμενους αγώνες. Επίσης, χρησιμοποιήσαμε ένα νέο στήσιμο στο πλαίσιο, και πάλι σαν αυτό στο Brno, για να επιβεβαιώσουμε τα πράγματα, και μια ακόμη φορά κάναμε συνεπείς γύρους». Ο νεαρός Αυστραλός μπορεί να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στο Estoril, αν κερδίσει 15 βαθμούς περισσότερους από τον Valentino Rossi.

Στην δεύτερη θέση, με διαφορά μόλις 0,15 από τον Stoner ήταν ο Nicky Hayden με την Repsol Honda. Ο Αμερικανός συμπλήρωσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 134 γύρων γράφοντας ουσιαστικά 550 Km σε ένα απόγευμα, και χρόνο 1.34.240. Ο πρωταθλητής που στάθηκε άτυχος στον αγώνα δήλωσε, «Έκανα χρόνο 1.34.2 με ελαστικό αγώνα το οποίο είναι πολύ αξιοπρεπές και απλά κάνει το ατύχημα του πρώτου γύρου ακόμη πιο απογοητευτικό. Βρεθήκαμε στον ίδιο ρυθμό με χθες, χωρίς να κάνουμε ιδιαίτερες αλλαγές, πήγαμε αρκετά πιο γρήγορα. Επίσης όταν βγήκα έξω στον αγώνα έκοψα το ελαστικό μου και έτσι δεν μάθαμε πολλά από τον αγώνα. Δεν πρόκειται να κοροϊδέψω κανέναν και να πω ότι πλησιάσαμε τον Stoner άλλα ήμουν σε θέση να γυρίσω άνετα στο 1.34 το απόγευμα».

Το δεύτερο θύμα του Randy De Puniet, Dani Pedrosa, κατάφερε να γράψει τον τρίτο χρόνο, άλλα ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος με το αποτέλεσμα του Κυριακάτικου αγώνα. Ο Ισπανός ανέφερε σχετικά, «Φαίνεται πολύ δύσκολο να επιστρέφεις και να δοκιμάζεις μετά από ένα τόσο απογοητευτικό αποτέλεσμα στον αγώνα. Κατάφερα να συμπληρώσω μόλις λίγα μέτρα πριν με βγάλουν έξω, άλλα όταν βγήκα στην πίστα οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές και καταφέραμε να ξοδέψουμε λίγο χρόνο δοκιμάζοντας ελαστικά και επίσης κάποιες αλλαγές στο στήσιμο».

Ο Valentino Rossi βρήκε τον ρυθμό του γρήγορα και δοκίμασε το νέο κινητήρα της M1 χωρίς αυτή τη φορά να αντιμετωπίσει προβλήματα. Έγραψε τον 4ο χρόνο δοκιμών, όντας αρκετά ανταγωνιστικός σε σχέση με τους υπόλοιπους. Πίσω του ακολούθησε ο Marco Melandri, ενώ την εξάδα έκλεισε ο Colin Edwards με την Yamaha Fiat. Ο Randy De Puniet, επέστρεψε στον τόπο του εγκλήματος, γυρίζοντας και πάλι σε πολύ ανταγωνιστικό ρυθμό, στην 7η θέση με τον John Hopkins να βελτιώνει τον προσωπικό του χρόνο παρότι έμεινε στην 8η θέση, Την δεκάδα συμππλήρωσαν οι Carlos Checa και Sylvain Guintoli. Ο δεύτερος του βάθρου, Chris Vermeulen έμεινε στην 11η θέση δοκιμάζοντας ένα νέο κινητήρα της Suzuki. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #143 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 07:34:14 μμ »
 Μπορούν και παραπάνω
Οι αναβάτες της Suzuki έχουν ακόμη πολλά να δώσουν φέτος, συνεχίζοντας τις εκπληκτικές τους εμφανίσεις στο Estoril
   
 
Οι Chris Vermeulen και John Hopkins είναι έτοιμοι να επαναλάβουν τον θρίαμβο του Misano με ακόμη ένα επιτυχημένο διήμερο στην Πορτογαλία. Το κίνητρο και για τους δύο είναι πολύ μεγάλο, καθώς και οι δύο είναι σε θέση να απειλήσουν την τρίτη θέση του Dani Pedrosa, άλλα και μεταξύ τους να πάρουν την καλύτερη δυνατή θέση. Ο Chris Vermeulen στο Misano οδήγησε καταπληκτικά, ακολούθησε όσο μπορούσε τον συμπατριώτη του Casey Stoner και ήταν ο μόνος που τον πίεσε. Πέρυσι στην Πορτογαλία, είχε τερματίσει στην 9η θέση σε μια πίστα που είδε για πρώτη φορά στην καριέρα του. Φέτος όμως τα πράγματα έχουν αντιστραφεί και με την βοήθεια της GSV-R είναι σε θέση να διεκδικήσει ένα καλό αποτέλεσμα. Ο teammate του John Hopkins από την άλλη, πραγματοποιεί την καλύτερη χρονιά του, επιδεικνύοντας ταχύτητα, επιθετικότητα και σταθερότητα. Η τρίτη θέση του Misano επιβεβαίωσε την καλή δουλειά των Suzuki και Bridgestone, οι οποίες έχουν βοηθήσει τον Αμερικανό να κινείται ταχύτατα σε όλες τις πίστες. Πέρσι στο Estoril είχε πραγματοποιήσει καλή εμφάνιση τερματίζοντας στην 6η θέση.

Ο νεαρός Αυστραλός έχει καπαρώσει την 4η θέση της βαθμολογίας και καλοβλέπει την 3η: «Πηγαίνω στην Πορτογαλία με μεγάλες ελπίδες για την υπόλοιπη χρονιά. Θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό για το υπόλοιπο της χρονιάς, άλλα δεν μπορώ να κερδίσω το πρωτάθλημα έτσι η πρώτη μου προτεραιότητα είναι η βελτίωση της GSV-R και η δική μου απόδοση έτσι θα είμαι σε θέση να διεκδικήσω τον τίτλο την επόμενη χρονιά. Μου άρεσε το Estoril πέρσι και είμαι σίγουρος ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα αυτή τη φορά. Έχουμε μερικά σιρκουί ακόμη τα οποία μου αρέσουν αρκετά, έτσι περιμένω να έχω καλύτερη απόδοση στη συνέχεια μετά από τα βάθρα που είχε πρόσφατα».

Ο Αμερικανός John Hopkins ακολουθεί κατά πόδας τον teammate και ανυπομονεί να περάσει στην 4η θέση: «Πραγματικά ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα και αισθάνομαι εμπιστοσύνη ότι μπορώ να κάνω μεγάλα πράγματα εκεί. Μου αρέσει το Estoril και νομίζω ότι θα ταιριάζει στην GSV-R καλά. Αν συνδυάσουμε αυτό με την απόδοση και την εξέλιξη των ελαστικών της Bridgestone είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κυνηγήσουμε την κορυφή. Θέλω στην πρώτη θέση πολύ πριν τελειώσει η χρονιά και τελειώνουν οι αγώνες έτσι θα βγω έξω για να το εξασφαλίσω, και το Estoril μου δίνει μια καλή ευκαιρία να πραγματοποιηθεί ατή την εβδομάδα». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #144 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 07:34:49 μμ »
Η πρώτη ευκαιρία
Ο Casey Stoner έχει την πρώτη ευκαιρία από τις πέντε για να κατακτήσει τον τίτλο ενώ ο Rossi συμβιβάστηκε με τη 2η θέση
   
 
Το διήμερο στην Πορτογαλία ίσως να έχουμε και επίσημα παγκόσμιο πρωταθλητή για το 2007. Ο Casey Stoner έχει την ευκαιρία στο Estoril να τελειώσει την υπόθεση τίτλος και μαθηματικά, καθώς θέλει μόλις 15 βαθμούς παραπάνω από τον δεύτερο Rossi. Ο Αυστραλός είναι αδιαμφισβήτητα ο κυρίαρχος του φετινού πρωταθλήματος έχοντας 8 νίκες, διαλύοντας τον ανταγωνισμό σε κάθε του εμφάνιση. Το περίεργο είναι ότι ο Stoner δεν έχει δείξει κανένα σημάδι έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης, με αποτέλεσμα να μην δίνει σε κανέναν ελπίδα ότι μπορεί να αλλάξει κάτι. Στο Misano ο πρωτοπόρος, κυριάρχησε πλήρως, αφού ανέπτυξε τρελό ρυθμό από την αρχή και δεν απειλήθηκε από κανέναν. Το Estoril είναι μια σφικτή πίστα με αρκετές κλειστές στροφές και μικρές ευθείες. Η Ducati θεωρητικά θα δυσκολευτεί σε αυτές τις συνθήκες, άλλα κανείς δεν μπορεί να προβλέψει κάτι, καθώς η GP7 έχει σαρώσει και ανατρέψει κάθε δεδομένο φέτος. Έτσι και πάλι μπορεί να δούμε έναν Stoner να πετάει χωρίς να έχει ανταγωνισμό, αν και ο ίδιος διατηρεί χαμηλούς τόνους.

Ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati δήλωσε οδεύοντας προς τον πρώτο τίτλο της καριέρας του: «Έχουνε μείνει πέντε αγώνες τώρα και αν είμαστε σε θέση να κερδίσουμε τον τίτλο δεν έχει σημασία σε ποιόν αγώνα θα το κάνουμε. Όλα πάνε πολύ καλά με το πακέτο μας αυτή τη στιγμή. Η ομάδα και οι τεχνικοί είναι υπέροχοι, δουλεύουμε πολύ καλά μαζί, είμαστε σαν οικογένεια. Αυτό βοηθάει πολύ, μπορείς να κάνεις την ίδια δουλειά αν δεν έχεις αυτή τη σχέση, άλλα το να έχεις καλή σχέση κάνει τα πράγματα πιο χαλαρά. Ξέρω ότι η ομάδα πιστεύει σε μένα και στις ικανότητες μου, που μου αποβάλει την πίεση, το αισθάνθηκα αυτό από την αρχή».

Συνέχισε αναλύοντας την πίστα του Estoril: «Πάντα τα κατάφερνα καλά στο Estoril, κέρδισα εκεί στα 250cc το 2005. Κάποια κομμάτια της πίστας έχουν ρυθμό, κάποια άλλα όχι. Η γρήγορη δεξιά στην πίσω ευθεία ήταν περίπου με τέρμα γκάζι στα 990, έτσι μάλλον θα είναι τέρμα γκάζι φέτος, άλλα δεν συγκρίνεται με την στροφή 11 της Τουρκίας. Το σικέιν είναι πολύ αργό. Υπάρχουν μερικά σημεία που μου αρέσουν πολύ, όπως η στροφή δύο, η οποία είναι πολύ, πολύ δύσκολη με ανάποδη κλίση κατηφορική, η οποία δυσκολεύει πολλούς αναβάτες. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για προσπέραση στο Estoril, έτσι γίνονται πολλές προσπεράσεις, έτσι θα είναι λογικά, ένας καλός αγώνα».

Στέρεψαν οι ελπίδες

Ο τέταρτος σερί αγώνας του Valentino Rossi χωρίς να ανέβει στο βάθρο τον έχει κάνει να συνειδητοποιήσει ότι η υπόθεση τίτλος έχει τελειώσει για φέτος. Ο Ιταλός στον αγώνα του Misano εγκατέλειψε μετά από σπασμένο κινητήρα της M1 του απογοητεύοντας όλους τους συμπατριώτες του που περίμεναν μια νίκη-ανάσα μέσα στην Ιταλία. Πηγαίνοντας στην Πορτογαλία ο Rossi έχει στο νου του ότι ο Stoner, μπορεί να στεφθεί πρωταθλητής, αν και μόνο σκοράρει 15 βαθμούς παραπάνω από τον ίδιο, κάτι που δεν είναι και τόσο δύσκολο με την φετινή του πορεία. Παρόλα αυτά, μετά τις δοκιμές στο Misano, έχει εστιάσει τις δυνάμεις του μόνο στην εξέλιξη της M1, κοιτώντας στην επόμενη χρονιά. Στο Estoril πέρσι ο Ιταλός Superstar είχε μια εκπληκτική μάχη με τον Toni Elias, όπου όλοι θα θυμούνται την εντυπωσιακή οδήγηση του Ισπανού που του χάρισε τη νίκη. Ο Rossi έχασε εκείνον τον αγώνα για μόλις 0,002 και φέτος θα θελήσει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις με μια καλή εμφάνιση και νίκη.

Αναφερόμενος στην υπόθεση τίτλος ο Ιταλός δεν ήταν και πολύ αισιόδοξος: «Να είμαι ειλικρινής το πρωτάθλημα έχει σχεδόν τελειώσει για εμάς, ιδιαίτερα όταν ο Stoner είναι τόσο δυνατός, έτσι θα επικεντρώσουμε όλες τις δυνάμεις μας στο να διατηρήσουμε την δεύτερη θέση και να κερδίσουμε όσους περισσότερους αγώνες μπορούμε, όπως και να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το πακέτο μας για την επόμενη χρονιά. Τώρα σκοπός είναι να τελειώσουμε με τον καλύτερο τρόπο την χρονιά, έχουμε πέντε αγώνες ακόμη και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και τους πέντε, ακόμη και αν το πρωτάθλημα έχει τελειώσει. Είχα μερικούς καλούς αγώνες στο Estoril στο παρελθόν, παρότι πέρσι έχασα τη νίκη για πολύ λίγο. Το Misano ήταν μεγάλη, μεγάλη απογοήτευση. Το να μην έχεις την ευκαιρία να παλέψεις και να τερματίζεις μετά από πέντε γύρους είναι πολύ δυσάρεστο, άλλα τώρα απλά θα πρέπει να το βάλουμε πίσω μας, Δουλέψαμε αμέσως στα δοκιμαστικά της Δευτέρας και κάναμε καλή δουλειά με την Michelin, φαίνεται ότι βρήκαν ένα καλό ελαστικό και γενικά ήταν ενθαρρυντικό δοκιμαστικό, πολύ περισσότερο από το προηγούμενο. Ελπίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι στο Estoril με ένα πακέτο με το οποίο να μπορούμε να παλέψουμε». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #145 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 07:35:19 μμ »
 Στόχος το βάθρο
Ο Randy De Puniet θέλει να φύγει με ψηλά το κεφάλι από την Kawasaki και θα προσπαθήσει στο Estoril να ανέβει στο βάθρο
   
 
Αισιόδοξος και έτοιμος εμφανίζεται ο Randy De Puniet, ο οποίος θέλει να κάνει την υπέρβαση για την Kawasaki και τον εαυτό του και να ανέβει επιτέλους στο βάθρο της MotoGP. Ο Γάλλος αναβάτης φέτος είναι ταχύτατος και αρκετά σταθερός βελτιώνοντας την συνέπεια του στη σέλα της ZX-RR. Οι πολύ καλές του εμφανίσεις κυρίως στα δοκιμαστικά του έχουν ανοίξει την όρεξη, καθώς στους τέσσερις από τους πέντε τελευταίους αγώνες έχει ξεκινήσει από την πρώτη πεντάδα. Μετά την απόφαση του να αφήσει την ομάδα την επόμενη χρονιά και να μεταπηδήσει στην LCR Honda το μόνο που σκέπτεται είναι  καλή του εικόνα προς τους ανθρώπους που τον εμπιστεύτηκαν στο εργοστάσιο από το Akashi.

Η μοτοσικλέτα έχει δείξει σημάδια βελτίωσης, είναι ανταγωνιστική και μπορεί να διεκδικήσει ακόμη και το βάθρο. Αυτό που μένει είναι ο αναβάτες τις να μπορέσουν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας.

Ο Γάλλος πιστεύει ότι στο Estoril η ZX-RR θα είναι ταχύτατη
«Μείναμε στο Misano για δοκιμές, οι οποίες ήταν πολύ εποικοδομητικές. Δοκίμασα ένα καινούριο ψαλίδι, και αμέσως είχα καλή αίσθηση από αυτό, έτσι ελπίζω στην Πορτογαλία να το χρησιμοποιήσω. Το Estoril είναι πολύ τεχνική πίστα. Υπάρχει μια μεγάλη ευθεία, το οποίο θα είναι καλό για την ZX-RR και ακόμη μια πίσω ευθεία, άλλα η υπόλοιπη είναι αργή, ιδιαίτερα το σικέιν στα στροφές 9 και 10. Νομίζω ότι θα τα πάμε πολύ καλά με την μοτοσικλέτα των 800cc. Μπορούμε οπωσδήποτε να είμαστε στην κορυφή».

Ο teammate του De Puniet, Anthony West είναι αισιόδοξος μετά το δοκιμαστικό στο Misano
«Στο δοκιμαστικά μετά τον αγώνα του Misano, κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο οι οποίες αμέσως με έκαναν ταχύτερο και με βοήθησαν με τα προβλήματα chatter που αντιμετώπιζα, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορέσω να είμαι ταχύτερος στην Πορτογαλία. Μου αρέσει η πίστα του Estoril, παρότι είναι πολύπλοκη. Θα είναι καλύτερα από το Misano για να δούμε τι μπορεί να κάνει ο κινητήρας στη μεγάλη ευθεία, άλλα το αργό, σφιχτό κομμάτι θα μας κρατήσει σε εγρήγορση επίσης».
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #146 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 07:35:42 μμ »
 Περασμένα ξεχασμένα
Οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Repsol Honda θέλουν να ξεχάσουν τον περσινό καταστροφικό αγώνα στο Estoril
   
 

Ο περσινός αγώνας στην Πορτογαλική πίστα έχει μείνει στην ιστορία για δύο λόγους. Την εκπληκτική νίκη του Toni Elias και την σύγκρουση του Dani Pedrosa με τον Nicky Hayden στον πέμπτο γύρο του αγώνα. Η μάχη είχε ξεκινήσει έναν γύρο νωρίτερα όταν ο Αμερικανός πίεζε τον teammate του, και τον πέρασε οριακά στα φρένα της πίσω ευθείας. Ο Ισπανός αμέσως αντεπιτέθηκε, άλλα η λάθος εκτίμηση τον έκανε να χάσει το μπροστινό της RC211V και να παρασύρει μαζί του και τον μετέπειτα πρωταθλητή Nicky Hayden. Η σκηνή του πρωταθλητή να βρίζει και να κλαίει από τα νεύρα του μετά την πτώση ήταν πολύ χαρακτηριστική, άλλα το θέμα δεν πήρε διαστάσεις καθώς τελικά κατέκτησε τον τίτλο. Φέτος τα πράγματα έχουν αλλάξει και πηγαίνουν στην Πορτογαλική πίστα με διαφορετικούς σκοπούς. Ο Pedrosa έχει βάλει στόχο την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος από τον Valentino Rossi, ενώ ο Hayden ελπίζει σε μια νίκη που θα του ανεβάσει το ηθικό και θα του δώσει κίνητρο για την επόμενη χρονιά.

Ο Αμερικανός αναβάτης της Repsol Honda δήλωσε σχετικά με το περσινό ατύχημα
«Επιστρέφουμε στην Πορτογαλία. Με κάνει να χαμογελάω τώρα που σκέφτομαι τα περσινά, όταν είδα το όνειρο μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής να φεύγει από το παράθυρο. Έτσι θα είναι ωραία να πάρω το αίμα μου πίσω αυτό το διήμερο. Ήταν δύσκολα φέτος σε μερικά σημεία και είχαμε λίγη ατυχία και κάναμε κάποια λάθη, έτσι είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο Estoril και θα προσπαθήσω να επανορθώσω. Τα παιδιά της ομάδας κάνουν πολύ καλή δουλειά και έχουμε κάνει πρόοδο στους τελευταίους αγώνες. Δεν βρίσκομαι στην ίδια πίεση όπως πέρσι, έτσι απλά θα προσπαθήσουμε να διασκεδάσουμε, θα το αφήσουμε να πάει και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε την Κυριακή».

Ο Ισπανός Dani Pedrosa δεν έχει καλές αναμνήσεις από την Πορτογαλία μετά το περσινό του λάθος
«Προφανώς οι αναμνήσεις από πέρσι δεν είναι καλές άλλα αυτό είναι πίσω μας τώρα και πάμε σε αυτό το διήμερο με κανονική προσέγγιση και θα προσπαθήσουμε να κλείσουμε την διαφορά από την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος».
       
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #147 - : Σεπτέμβριος 15, 2007, 11:32:09 πμ »
Διαφορά ανάσας
Οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στους αναβάτες κυριάρχησαν στο δεύτερο ελεύθερο session δοκιμών του Estoril

Αποτελέσματα MotoGP:

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
1 Casey Stoner Ducati Marlboro 1:37.950
2 Makoto Tamada Dunlop Yamaha Tech3 1:37.989
3 Valentino Rossi Fiat Yamaha 1:38.120
4 Dani Pedrosa Repsol Honda 1:38.201
5 Randy De Puniet Kawasaki MotoGP 1:38.287
6 John Hopkins Rizla Suzuki 1:38.471
7 Loris Capirossi Ducati Marlboro 1:38.481
8 Nicky Hayden Repsol Honda 1:38.518
9 Alex Barros Pramac D’Antin Ducati 1:38.613
10 Sylvain Guintoli Dunlop Yamaha Tech3 1:38.630
11 Chris Vermeulen Rizla Suzuki 1:38.655
12 Carlos Checa LCR Honda 1:38.669
13 Anthony West Kawasaki MotoGP 1:38.723
14 Shinya Nakano Konica Minolta Honda 1:38.761
15 Toni Elias Gresini Honda 1:38.843
16 Marco Melandri Gresini Honda 1:38.919
17 Colin Edwards Fiat Yamaha 1:39.050
18 Alex Hoffman Pramac D’Antin Ducati 1:39.117
19 Kurtis Roberts Team Roberts
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #148 - : Σεπτέμβριος 15, 2007, 10:06:13 μμ »
Ανάσταση Hayden
Nicky Hayden και Michelin επιτέλους βρήκαν τον δρόμο για την κορυφή, σε ένα από τα καλύτερα φετινά χρονομετρημένα δοκιμαστικά



Ο πρωταθλητής Nicky Hayden κατάφερε να εκτοπίσει τον Casey Stoner από τον θρόνο του και να πάρει την πρώτη φετινή του pole position. Ο Αμερικανός αναβάτης της Repsol Honda επέστρεψε στην κορυφή μετά από πολύ καιρό γράφοντας το 1.36.301 στην τελευταία του προσπάθεια και μόλις 1 λεπτό πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Το qualifier ελαστικό της Michelin δούλεψε πολύ καλά και έδωσε την δυνατότατα στον Hayden να κινηθεί ταχύτατα και να βρεθεί στην κορυφή. Δίπλα του στην σχάρα εκκίνησης θα βρίσκεται ο Casey Stoner, ο οποίος μετά από τέσσερις συνεχής pole position είδε τον περσινό πρωταθλητή να το στερεί ακόμη μια. Ο Αυστραλός ακολούθησε την ίδια στρατηγική με την οποία πήρε την πρώτη θέση στο Misano, άλλα ο Rossi δεν ήταν αυτός που έπρεπε να φοβάται, όπως αποδείχτηκε. Παρόλα αυτά ο Stoner παραμένει φαβορί για τη νίκη στον αυριανό αγώνα, άλλα όπως δήλωσε στη συνέντευξη τύπου μετά τα δοκιμαστικά, ήθελε πολύ αυτή την pole position. Την πρώτη σειρά εκκίνησης έκλεισε ο Valentino Rossi. Ο Ιταλός χαράμισε το πρώτο qualifier της Michelin δοκιμάζοντας ένα νέο ελαστικό, άλλα στη δεύτερη προσπάθεια του έβαλε το κεφάλι κάτω και έγραψε τον χρόνο που του έδωσε τελικά την τρίτη θέση. Ο αναβάτης της Yamaha έχει αρκετές πιθανότητες να παλέψει με τον Stoner, αλλά και τα Honda, καθώς έχει καλό γυρολόγιο, τουλάχιστο για το πρώτο μισό του αγώνα, όπως παραδέχτηκε.

Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον Makoto Tamada και την Yamaha Tech3 Dunlop. Ο Ιάπωνας όλο το διήμερο ήταν ταχύτατος με τα μαλακά ελαστικά της Dunlop και το απέδειξε και στις κατατακτήριες δοκιμές όπου πήρε την 4η θέση. Η Βρετανική εταιρία ελαστικών έχει κάνει μεγάλη πρόοδο εκμεταλλευόμενη με τον καλύτερο τρόπο το πλεονέκτημα της χρησιμοποίησης παραπάνω ελαστικών σε σχέση με τους υπόλοιπους. Δίπλα του στη δεύτερη σειρά θα εκκινήσει ο Dani Pedrosa, ο οποίος εξέπληξε τους πάντες, σε αυτό το σκέλος, γράφοντας ένα σερί από τρομερά γρήγορους γύρους, δίνοντας ένα μήνυμα για το γυρολόγιο του στον αυριανό αγώνα. Ο Ισπανός έκανε ένα μικρό λάθος στην τελευταία του προσπάθεια και έμεινε μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον teammate του. Αύριο έχει πολύ καλές πιθανότητες να διακριθεί και θα παλέψει για το βάθρο. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ακόμη ένας αναβάτης της Michelin, Colin Edwards. Ο Τεξανός έφερε την τρίτη Yamaha στις έξι πρώτες θέσεις κάτι δεν έχει ξαναγίνει στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο Marco Melandri κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα με το στήσιμο της RC212V και γύρισε στο 1.37.157, ένας χρόνος που τον έφερε στην 7η θέση. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε πολύ στα δοκιμαστικά και αύριο θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να πλασαριστεί ψηλά. Την πολύ καλή εμφάνιση της δορυφορικής ομάδας Yamaha Tech3 ολοκλήρωσε ο Sylvain Guintoli στην 8η θέση. Πίσω του βρέθηκε ο Toni Elias, ο οποίος έσφιξε τα δόντια και έγραψε έναν καλό χρόνο που τον έφερε στην τρίτη σειρά εκκίνησης. Πολύ κακή εμφάνιση και θέση από τις δυο Rizla Suzuki των John Hopkins και Chris Vermeulen. Ο Αμερικανός μπήκε με το ζόρι στην πρώτη δεκάδα, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα πρόσφυσης με την GSV-R. Είναι η χειρότερη θέση στο grid για τον Hopkins την φετινή χρονιά, κάτι που σίγουρα θα πεισμώσει τον αναβάτη της Suzuki στον αυριανό αγώνα. Εκτός δεκάδας έμεινε ο teammate του Chris Vermeulen, ο οποίος όλο το διήμερο δεν μπορούσε να βρει τον ρυθμό του.

Μεγάλος άτυχος της περιόδου ήταν ο Randy De Puniet, ο οποίος στην καλή του προσπάθεια σημείωσε πτώση, με αποτέλεσμα να μη μπορέσει να ξαναμπεί στη πίστα και να μείνει στην απογοητευτική 18η θέση. Ο Γάλλος σίγουρα θα είχε καλύτερη τύχη και τώρα θα πρέπει να περάσει πολύ κόσμο αν θέλει να ανέβει ψηλά. Πολύ κακή εμφάνιση και για τον Loris Capirossi ο οποίος έμεινε στην 15η θέση, ενώ και ο Carlos Checa δεν κατάφερε να μπει στην δεκάδα, παρά το πολύ καλό του διήμερο δοκιμών.

OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #149 - : Σεπτέμβριος 17, 2007, 01:19:36 πμ »
 
  Μαύρα μάτια
Είχαμε ξεχάσει πώς είναι να κερδίζει ο Valentino Rossi, καθώς είχε να το κάνει από το Assen στα τέλη του Ιουνίου
   
 
Τελικά όταν είναι καλά ο Rossi το θέαμα είναι εγγυημένο. Ο «Γιατρός» πέτυχε την 4η φετινή του νίκη στο Estoril μετά από σκληρή μάχη με τον Dani Pedrosa. Ο Ιταλός οδήγησε μυαλωμένα, άλλα με περίσσια ψυχή και κατάφερε να φτάσει σε μια απίστευτη νίκη. Επιστροφή στην κορυφή και για τη Michelin, η οποία έδωσε τον καλύτερο εαυτό της στην Πορτογαλική πίστα παρουσιάζοντας ένα εντελώς νέο εμπρός ελαστικό, το οποίο αποδείχτηκε αρκετά αποτελεσματικό στην σφιχτή πίστα του Estoril. Πολύ καλή εμφάνιση και από τον Dani Pedrosa ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την εξελιγμένη RC212V και κινήθηκε αποφασιστικά στην πίστα. Ο Ισπανός οδήγησε επιθετικά, δεν άφησε τον Rossi να ξεφύγει όταν το προσπάθησε, και εκμεταλλεύτηκε κάθε λάθος του αντιπάλου του. Εκπληκτικός στα φρένα, δυνατός στην ευθεία και σίγουρα μια καλή επιστροφή του στις καλές εμφανίσεις και το βάθρο. Ο Casey Stoner τερμάτισε στην άγνωστη γι’ αυτόν τρίτη θέση, κάνοντας ότι μπορούσε με την ατίθαση σε αυτό τον αγώνα GP7. Ο Αυστραλός προσπάθησε να ανακάμψει στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, άλλα είχε μείνει πλέον από ελαστικά και δυνάμεις. Ο τίτλος φυσικά, με αυτή του την επίδοση, έρχεται ακόμη πιο κοντά και πλέον στην Ιαπωνία θα προσπαθήσει να πάρει το πρωτάθλημα, μέσα στο σπίτι της Bridgestone. Ας δούμε πως κύλησε ο αγώνας.     

Αγωνία μετά από καιρό

Ξεκινάμε και πρώτος στρίβει ο Stoner βάζοντας πίσω του τους Hayden, Pedrosa, Melandri και Rossi. Καλή εκκίνηση και από τον Hopkins ο οποίος βρίσκεται 6ος. Ο Rossi αμέσως επιτίθεται στον Melandri και ανεβαίνει στην 4η θέση. Ο Pedrosa πιέζει τον Stoner, ενώ και ο Elias έχει περάσει στην 7η θέση. Εκπληκτική κίνηση του Rossi που περνάει τον Hayden στον δεύτερο γύρο, ενώ εγκαταλείπει ο Roberts. Μπροστά Stoner και Pedrosa έχουν απομακρυνθούν τη στιγμή που ο Melandri περνά τον Hayden. Ο Rossi ανεβάζει τον ρυθμό του και πλησιάζει τους πρωτοπόρους. Σκληρή μάχη μεταξύ Hayden και Melandri οι οποίοι ακουμπούν σε κάθε στροφή. Ο Stoner δεν μπορεί να ξεφύγει από τον Pedrosa και πλησιάζει και ο Rossi από πίσω. Φοβερό προσπέρασμα του Pedrosa στον Stoner, στο τέλος της ευθείας (!), όπου κερδίζει κατά κράτος τον Αυστραλό. Αμέσως ανοίγει λίγο τη διαφορά του και ο Rossi πλησιάζει. Πιο πίσω οι Melandri, Hayden και Hopkins διατηρούνται στις θέσεις τους, ενώ στην 8η θέση αντέχει ο Tamada. Στον 8ο γύρο ο Rossi κάνει την κίνηση του και περνάει τον Stoner ανεβαίνοντας στην 2η θέση. Η μάχη πλέον επικεντρώνεται στην κορυφή με τους Stoner και Pedrosa να μην τα παρατάνε. Πιο πίσω ο Hayden έχει ξεφύγει από τους Melandri και Hopkins και προσπαθεί να πιάσει τους πρώτους. Στον 13ο γύρο ο Hayden γράφει τον ταχύτερο πέρασμα και έχει φτάσει πλέον πίσω από τον Stoner.

Ο Pedrosa μπροστά πιέζει τον Rossi ο οποίος δείχνει να μην μπορεί να αντισταθεί. Ο Pedrosa περνάει μπροστά στον 15ο γύρο και η μάχη καλά κρατάει, τη στιγμή που ο Stoner χάνει λίγο έδαφος. Τίποτα δεν αλλάζει στην κορυφή, ενώ ο Hayden κάνει ένα μικρό λάθος και μένει αρκετά πίσω από τον Stoner. Ο Guintoli εγκαταλείπει, όπως και ο De Puniet στον 21ο γύρο. Σπασμένος κινητήρας και για τον Alex Barros ο οποίος εγκαταλείπει. Πέντε γύρους πριν το τέλος ο Pedrosa κάνει το λάθος στην πρώτη στροφή και ο Rossi αμέσως περνάει μπροστά. Ο Rossi όμως κάνει και ο ίδιος λάθος και με όλα αυτά πλησιάζει ο Stoner. Εγκαταλείπει και ο Tamada από πτώση, ενώ η μάχη ανάβει μπροστά. Ο Stoner έχει φτάσει πλέον τους δυο πρώτους και βάζει με τη σειρά του υποψηφιότητα για νίκη. Τρομερά φρένα του Rossi άλλα ανοίγει την γραμμή του. Επιτίθεται εκ νέου και περνάει τελικά μπροστά. Τελευταίος γύρος και ο Rossi κρατάει την πρώτη θέση με δεύτερο τον Pedrosa και τρίτο τον Stoner.     

Μοναχικοί καβαλάρηδες

Η μάχη των τριών πρώτων επισκίασε κάθε άλλη προσπάθεια, ακόμη και αυτή του Nicky Hayden, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση. Ο Αμερικανός πέταξε στα σκουπίδια την pole position που είχε, ξεκίνησε πολύ άσχημα και έμεινε γρήγορα πίσω. Το δεύτερο μισό του αγώνα όμως ήταν εντυπωσιακό, γράφοντας πολύ γρήγορους γύρους. Πλησίασε και απείλησε τον Stoner, άλλα μερικά λάθη του στέρησαν κάτι καλύτερο. Μακριά, σε δικό τους αγώνα έμειναν οι Marco Melandri και John Hopkins, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να κινηθούν στο ρυθμό των πρωτοπόρων. Άλλαξαν πολλές φορές θέσεις με εντυπωσιακά προσπεράσματα, με επικρατέστερο τον Ιταλό αναβάτη της Honda. Το κέρδος για τον Hopkins ήταν μόνο ότι πέρασε στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μπροστά από τον teammate του Chris Vermeulen, ο οποίος έμεινε πολύ πίσω στην 13η θέση.

Ο Carlos Checa έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και κατάφερε αν τερματίσει στην 7η θέση, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Makoto Tamada, με τον οποίο είχε μάχη για την θέση. Πίσω του ακολούθησε ο τρομερός Toni Elias με την Honda του Gresini. Ο Ισπανός έσφιξε τα δόντια και με σταθερό γυρολόγιο και το φανταστικό του στυλ, κατάφερε να μπει στην δεκάδα, αφήνοντας πίσω του τους Loris Capirossi και Colin Edwards. Ο Τεξανός, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες στην εργοστασιακή Yamaha δεν κατάφερε να αποδώσει καλά, παρότι είχε την συμπάθεια του teammate του, ο οποίος τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στην εξέλιξη της M1 με ένα μικρό πανό πριν την έναρξη του αγώνα. Ο Alex Barros είχε πολύ καλή απόδοση, άλλα ο κινητήρας της Ducati παρέδωσε το πνεύμα του, όπως και αυτός του Randy De Puniet, ο οποίος θα θέλει να ξεχάσει γρήγορα αυτό το διήμερο. Ο Γάλλος ξεκίνησε από την 18η θέση του grid και απλά λυτρώθηκε με τον σπασμένο κινητήρα της ZX-RR. Ο Anthony West έμεινε στην 12η θέση, ενώ ο Sylvain Guintoli είχε πρόβλημα στον κινητήρα της M1 του, άλλα συνέχισε την προσπάθεια και τερμάτισε 14ος.

Καιρό είχαμε ένα δούμε λίγο θέαμα, με τις Yamaha και Honda, επιτέλους ανταγωνιστικές και πολύ καλοστημένες. Ο Casey Stoner έδωσε το μήνυμα ότι πλέον κοιτάει μόνο το πρωτάθλημα, ενώ όσο περνά ο καιρός όλο και θα βελτιώνεται το θέαμα, καθώς οι μοτοσικλέτες και τα ελαστικά αρχίζουν και συγκλίνουν σε απόδοση. 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης