0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #165 - : Οκτώβριος 07, 2007, 11:36:05 μμ »
 Στα δικαστήρια
Ο Alex Hofmann προτίθεται να καταθέσει αγωγή κατά της ομάδας Pramac D’Antin Ducati για τον αποκλεισμό του από τους τρεις τελευταίους αγώνες
   
 
Ο Γερμανός αναβάτης Alex Hofmann είναι έτοιμος να καταθέσει μήνυση στην πρώην ομάδα του, μετά τη βίαιη απομάκρυνσή του από τον ιδιοκτήτη Luis D’Antin. Ο έμπειρος αναβάτης αντιμετώπισε πολλά προβλήματα τραυματισμών φέτος, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετούς αγώνες. Η απόδοσή του κυμάνθηκε σε χαμηλά επίπεδα, και το ποτήρι ξεχείλισε όταν στο GP της Πορτογαλίας εγκατέλειψε την προσπάθειά του για λόγους έλλειψης κινήτρου στην πίστα. Αμέσως ο Luis D’Antin εξέδωσε ανακοίνωση, που ουσιαστικά αποδέσμευε τον Γερμανό για το υπόλοιπο της σεζόν, χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά του απαράδεκτη. Μάλιστα, το αφεντικό της δορυφορικής ομάδα ςτης Ducati προχώρησε πρόσφατα και στην αντικατάσταση του Hofmann με τον Chaz Davies ο οποίος είχε τρέξει στην Laguna Seca στα τέλη Ιουλίου, αντικαθιστώντας τον τραυματία τότε Alex Hofmann.

Ο Hofmann στην ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρει τους λόγους που τον ώθησαν να διεκδικήσει εκ νέου τη θέση του στην ομάδα του D’Antin: «Θεωρώ τη διακοπή του συμβολαίου μου αδικαιολόγητη και θα παλέψω αυτήν την απόφαση με νομικές διαδικασίες από τη μεριά μου. Η γραπτή ανακοίνωση δεν βγήκε με βάση την απόδοσή μου την ημέρα του αγώνα, άλλα για την απόδοσή μου όλη τη χρονιά». Ο Γερμανός συνέχισε εξηγώντας τη συμπεριφορά του στον αγώνα της Πορτογαλίας, στον οποίο όπως είπε δεν ήθελε να ρισκάρει ακόμη έναν τραυματισμό σε έναν αγώνα που δεν είχε να κερδίσει τίποτα. Ολοκλήρωσε την ανακοίνωσή του λέγοντας τα εξής: «Σκοπός μου είναι να ολοκληρώσω τη σεζόν με την ομάδα μου, ξεκινώντας από το Αυστραλιανό GP στο Philip Island στις 12 Οκτωβρίου. Έχω προωθήσει την επιθυμία μου στους Ιταλούς και Ολλανδούς ιδιοκτήτες. Τους έχω ειδοποιήσει να με εντάξουν και πάλι ως αναβάτη MotoGP στην ομάδα, και να ολοκληρώσω το υπάρχον συμβόλαιό μου».     

Το σίριαλ αναμένεται να έχει συνέχεια, καθώς πλέον η ομάδα έχει επιλέξει τον αναβάτη που θα αντικαταστήσει τον Hofmann και θα βρεθεί σε δύσκολη θέση αν πρέπει να επαναφέρει τον Γερμανό στην ομάδα ύστερα από όσα έχουν συμβεί. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #166 - : Οκτώβριος 07, 2007, 11:36:30 μμ »
 Ο πρώην
Ο Nicky Hayden παρέδωσε το χρίσμα στον Casey Stoner με πικρία άλλα επίγνωση της ανωτερότητας του Αυστραλού
   
 
Ο Αμερικανός πρώην πρωταθλητής Nicky Hayden, μπορεί να μην κατάφερε να υπερασπιστεί τον τίτλο του, άλλα σαν μεγάλος αθλητής παραδέχθηκε την ανωτερότητα του αντιπάλου του. Ο αναβάτης της Repsol Honda δεν ξεκίνησε καλά την χρονιά, αντιμετωπίζοντας προβλήματα προσαρμογής στην σέλα των νέων μοτοσικλετών, καθώς έπρεπε να αλλάξει όλο το οδηγικό του στυλ ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των 800αριών. Τώρα φυσικά τα πράγματα έχουν βελτιωθεί αρκετά, με την βοήθεια και του HRC, το οποίο αποφάσισε μάλλον αργά να ασχοληθεί σοβαρά με τους αναβάτες του. Στον αγώνα της Ιαπωνίας ο αναβάτης από το Κεντάκι, τερμάτισε στην 5η θέση μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα. Σε στεγνές συνθήκες ήταν πολύ δυνατός και είχε πολλές ελπίδες για το βάθρο, καθώς ξεκινούσε από την πρώτη σειρά στη σχάρα, άλλα η βροχή κατάστρεψε όποιες βλέψεις είχε. Μετά τον αγώνα, στον γύρο του θριάμβου, σήκωσε ιπποτικά το χέρι του Stoner σε μια ένδειξη αναγνώρισης του νέου πρωταθλητή του MotoGP.

O «Kentucky Kid» απένειμε τα εύσημα στον νυν πρωταθλητή: «Υπάρχει νέος παγκόσμιος πρωταθλητής τώρα. Είναι άσχημο για μένα, άλλα το ήξερα ότι ερχόταν. Συγχαρητήρια στον Casey, την ομάδα του και όλους όσους ενεπλάκησαν. Πιστεύω ακράδαντα ότι το άξιζε. Μπήκε σε ένα δύσκολο μονοπάτι και βγήκε νικητής. Έκανε πολλές θυσίες, έτσι του βγάζω το καπέλο». Συνέχισε αναφερόμενος στον αγώνα του Motegi. «Έχω πέσει σε κάθε βρόχινο αγώνα μέχρι τώρα φέτος και στο Motegi κατάφερα να τερματίσω 9ος που δεν ήτα εντυπωσιακό. Δεν είμαι σίγουρος αν ήταν καλύτερα να πέφτεις όταν είσαι μπροστά ή να τερματίζεις 9ος». 

Οι σχέσεις των δυο αναβατών ήταν όλη τη χρονιά πολύ καλές, άλλα και πέρσι όταν ο Stoner έτρεχε με Honda. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #167 - : Οκτώβριος 09, 2007, 03:54:14 πμ »
 Μια από τα ίδια
Ο Casey Stoner είναι αποφασισμένος να πανηγυρίσει την 9η φετινή του νίκη μπροστά στους συμπατριώτες του
   
 
Ο πρωταθλητής Casey Stoner θέλει όσο τίποτα να ευχαριστήσει τους χιλιάδες συμπατριώτες του που θα βρεθούν στη πίστα του Philip Island. Οι Αυστραλοί ανυπομονούν να υποδεχτούν το νέο ήρωα τους, ο οποίος μετά από 7 χρόνια και τον Mick Doohan, ξαναφέρνει τον τίτλο στην Αυστραλία. Φυσικά η εξασφάλιση του τίτλου είναι ακόμη ένα καλό σημάδι για τον 21χρονο, καθώς θα αγωνιστεί ελεύθερα και θα πιέσει όσο μπορεί, χωρίς να έχει το μυαλό του σε μια πιθανή απώλεια. Ο Livio Suppo από τη μεριά του δεν έχει σταματήσει να μοιράζει συγχαρητήρια στον Stoner και στην ομάδα, δίνοντας παράλληλα το στίγμα τόσο για τη νέα χρονιά όσο και για τους εναπομείναντες αγώνες.

Ο πρωταθλητής 2007, Casey Stoner, ακόμα και τώρα κράτησε τους τόνους χαμηλά, δηλώνοντας ενθουσιασμένος που θα τρέξει μπροστά στους συμπατριώτες του: «Θα είναι ιδιαίτερο συναίσθημα να τρέχεις στον αγώνα της πατρίδας σου με τον τίτλο του παγκοσμίου πρωταθλητή ήδη κερδισμένο. Άλλα πηγαίνω για να κερδίσω, όπως πάντα, διότι αυτό είναι που μου αρέσει να κάνω. Ήταν απίστευτη χρονιά, πάντα πίστευα ότι μπορώ να τα καταφέρω με την κατάλληλη ομάδα μαζί μου. Ανυπομονώ να δω τους Αυστραλούς θεατές, παρότι όταν είμαι πάνω στη μοτοσικλέτα θα κάνω τη δουλειά μου σαν να βρισκόμουν οπουδήποτε».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Livio Suppo, δεν έχει  ηρεμήσει ακόμη από την κατάκτηση του τίτλου: «Ειλικρινά, πάμε στο Philip Island με τη συνηθισμένη νοοτροπία, με σκοπό να κερδίσουμε διότι αγαπάμε τους αγώνες και μας αρέσει να κερδίζουμε, είναι το πάθος μας. Είμαι χαρούμενος που ο Casey έφτασε στην Αυστραλία με το στέμμα στην τσέπη του, έτσι ώστε να ηρεμήσει λίγο πριν από τον αγώνα της πατρίδας του. Το αξίζει, είχε μια υπέροχη χρονιά». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #168 - : Οκτώβριος 09, 2007, 03:54:32 πμ »
 Αρνητική πρωτιά
Ο Valentino Rossi για πρώτη φορά δεν διεκδικεί τον τίτλο στους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος
   
 
Ο Ιταλός superstar Valentino Rossi πηγαίνει στο Philip Island χωρίς ουσιαστικό κίνητρο, καθώς η υπόθεση τίτλος έχει κριθεί. Ο «Γιατρός» ύστερα από πολλά χρόνια δεν θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα στους τελευταίους τρεις αγώνες, μετά την εκπληκτική χρονιά της Ducati και του Stoner. Οι πέντε νίκες στο αυστραλιανό σιρκουί τού δίνουν μια ξεχωριστή ώθηση, άλλα με τη φετινή του πορεία τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο. Σκοπός του από εδώ και στο εξής είναι η προετοιμασία της M1 για την επόμενη χρονιά, ώστε να μην επαναληφθούν τα προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν στη διάρκεια της σεζόν. Πάντως, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, το κίνητρο δεν του λείπει καθώς θεωρεί το Philip Island έναν από τους σημαντικότερους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Φέτος άλλωστε θα έχει να αντιμετωπίσει το νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, Casey Stoner, μέσα στην έδρα του.

«Το πρωτάθλημα για εμάς έχει τελειώσει άλλα ακόμη θέλουμε να κερδίζουμε και να βρούμε έναν καλό τρόπο να ολοκληρώσουμε τη σεζόν», ανέφερε ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. «Η Ιαπωνία ήταν απογοητευτική άλλα κάναμε καλή δουλειά στις δοκιμές τη Δευτέρα μετά τον αγώνα και βρήκαμε κάποια πράγματα που ελπίζω να μας βοηθήσουν στους τελευταίους τρεις αγώνες. Το Philip Island είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί, έχω κερδίσει εκεί πολλές φορές και έχω κάποιες καλές αναμνήσεις από εκεί, ιδιαίτερα όταν κέρδισα τον πρώτο τίτλο με τη Yamaha το 2004.»

Όσον αφορά το κατά πόσο έχει πλέον κίνητρο για νίκες, ο Rossi δήλωσε: «Είμαι αποφασισμένος να κάνω έναν καλό αγώνα εκεί. Είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας διότι πολλοί από τους μηχανικούς μου είναι από την Αυστραλία έτσι γι’ αυτούς είναι το GP της πατρίδας τους. Μου αρέσει η πίστα και το Philip Island είναι ιδιαίτερο μέρος. Ανυπομονώ για τον αγώνα. Είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να κρατήσουμε το πρωτάθλημα ανοιχτό για λίγο ακόμη άλλα δεν έχουμε πίεση τώρα. Απλά θα πάρουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και στους τρεις». 

Ο Ιταλός έχει πάρα πολλούς φίλους στο διάσημο νησί της Αυστραλίας, οι οποίοι αναμένεται να κατακλύσουν την πίστα το διήμερο του αγώνα. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #169 - : Οκτώβριος 10, 2007, 06:30:38 μμ »
 Με χτυπημένο πόδι
Η πτώση στην Ιαπωνία έχε αφήσει τα σημάδια της στο αριστερό πόδι του Dani Pedrosa
   
 
Ο Ισπανός Dani Pedrosa εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξος για τον αγώνα του Philip Island, παρά τους πόνους που νιώθει στο αριστερό του πόδι. Ο αναβάτης της Repsol Honda ήταν σε όλο το διήμερο ταχύτερος όλων, άλλα η βροχή την ημέρα του αγώνα άλλαξε τα σχέδιά του. Προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Valentino Rossi, άλλα αποδείχτηκε ότι απλά παρασύρθηκε από τον Ιταλό και κατέστρεψε τα ελαστικά του. Το αποτέλεσμα ήταν μια μεγαλοπρεπής τούμπα, τη στιγμή που βρισκόταν στην πρώτη θέση του αγώνα. Οι φόβοι που υπήρχαν αρχικά για σοβαρό τραυματισμό ευτυχώς δεν επιβεβαιώθηκαν και στην Αυστραλία αναμένεται να μην αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Η σημαντικότητα του αγώνα είναι δεδομένη, καθώς ο Ισπανός θέλει να πάρει την δεύτερη θέση στη βαθμολογία από τον Valentino Rossi, για να τελειώσει επιτυχημένα τη φετινή χρονιά.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, στις μικρότερες κατηγορίες, δήλωσε για τον αγώνα του Philip Island: «Νιώθω πολύ καλύτερα τώρα, μετά το ατύχημα στην Ιαπωνία. Έχω ακόμη κάποιο πρήξιμο και πόνο στο αριστερό μου πόδι άλλα νομίζω ότι θα είμαι καλά για το Philip Island. Υπάρχουν πολλές αριστερές στροφές στην πίστα όπου θα πιεστεί το πόδι μου άλλα θα τα καταφέρω. Είχα μερικές πολύ καλές στιγμές στο Philip Island και επίσης μερικά πολύ άσχημα αποτελέσματα. Είναι περίεργο διότι ποτέ δεν είχα ένα ενδιάμεσο αποτέλεσμα σε αυτήν την πίστα. Πέρυσι ήταν καταστροφικά με τη βροχή στον αγώνα, έτσι φέτος ελπίζω να ισορροπήσει η κατάσταση με ένα καλό αποτέλεσμα. Κάναμε δοκιμές στο Philip Island πριν ξεκινήσει η σεζόν όταν η RC212V ήταν πολύ νέα. Οι δοκιμές πήγαν καλά και πετύχαμε ένα πολύ καλό στήσιμο για την πίστα. Παρόλα αυτά αυτό ανήκει στο μακρινό παρελθόν και από τότε έχουν γίνει πολλές αλλαγές στη μοτοσικλέτα και τα ελαστικά. Έτσι θα έχουμε ακόμη πολλά να μάθουμε στις ελεύθερες δοκιμές. Επίσης ο καιρός μπορεί να γίνει πολύ απρόβλεπτος φέτος, όπως είδαμε πέρυσι, έτσι πολλά θα εξαρτηθούν από αυτόν και από την επιλογή ελαστικών την Πέμπτη».

Ο Nicky Hayden επιστρέφει στην Αυστραλία, όχι όμως από την πρώτη θέση που βρισκόταν πέρσι τέτοια εποχή. Ο Αμερικανός δυσκολεύτηκε αρκετά να προσαρμοστεί στις ανάγκες της νέας εποχής, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρήσει τον τίτλο του. Παρόλα αυτά ο αναβάτης της Repsol δούλεψε σκληρά και οι κόποι του ανταμείφτηκαν, καθώς έχει φτάσει πλέον σε πολύ καλό επίπεδο, τόσο τη μοτοσικλέτα του όσο και το οδηγικό του στιλ: «Φαίνεται ότι περιμέναμε όλη τη χρονιά για να επιστρέψουμε στο Philip Island και τώρα τελικά ο χρόνος έφτασε και θα έχουμε την ευκαιρία μας. Λατρεύω αυτό το μέρος, είναι παλιάς κοπής πίστα και ανυπομονώ να βγω στην πίστα την Παρασκευή το πρωί. Στο παρελθόν το Philip Island ήταν πολύ καλό για μένα. Είχα δυο pole position στη σειρά και είναι μια πίστα που μου αρέσει. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις πρόσφυση στην άκρη του ελαστικού, καθώς ξοδεύεις πολύ ώρα με πλαγιασμένη την μοτοσικλέτα. Επίσης χρειάζεσαι μια μοτοσικλέτα που να έχει καλή συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές και να αλλάζει κατεύθυνση άμεσα για τα γρήγορα σικέιν. Αυτή την περίοδο του χρόνου, το μέρος θα μπορούσε να λέγεται και Philip Iceland, αντί για Philip Island, ο καλός καιρός θα ήταν ωραίος διότι όταν έχει κρύο στην πίστα είναι δύσκολο να αποκτήσεις καλή θερμοκρασία στην δεξιά μεριά του ελαστικού».

Τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της MotoGP ξεκινούν τα ξημερώματα της Παρασκευής. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #170 - : Οκτώβριος 10, 2007, 06:31:00 μμ »
 Χωρίς φόβο, με πολύ πάθος
Ο Anthony West επιστρέφει στην πίστα που έκανε το ντεμπούτο του με ανάμεικτα συναισθήματα
   
 
Ακόμη ένας αναβάτης από την Αυστραλία θα βρίσκεται στο Philip Island το προσεχές διήμερο. Ο Anthony West επιστρέφει στην πίστα που ανδρώθηκε ως αναβάτης, με πολλά όνειρα άλλα και κάποιους εφιάλτες. Ο 26χρονος αναβάτης της Kawasaki το 2004 στο Philip Island είχε ίσως το σημαντικότερο ατύχημα στην καριέρα του, όταν στην πρώτη γρήγορη στροφή, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και έπεσε με πάνω από 250 Km/h, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί πολύ σοβαρά. Έχει όμως και καλές στιγμές, καθώς την προηγούμενη χρονιά από το ατύχημα είχε ανέβει στο βάθρο των 250cc, ενώ πάντα είχε πολύ καλές εμφανίσεις στην πατρίδα του. Στο Motegi ξεκίνησε πολύ δυνατά έχοντας πολύ καλή απόδοση στο βρεγμένο, άλλα η λανθασμένη εκκίνηση του κατάστρεψε τον αγώνα, αφήνοντάς τον στην 7η θέση. Το γυρολόγιό του ήταν εκπληκτικό και σίγουρα θα βρισκόταν στο βάθρο αν δεν είχε αυτήν την άσχημη στιγμή.

Ο West θα έχει στο πλευρό του πολλούς φίλους του και αναμένεται να αποδώσει τα μέγιστα: «Ανυπομονώ για το Philip Island καθώς είναι ο αγώνας της πατρίδας μου, παρότι είχα ανάμεικτα αποτελέσματα εκεί. Όλη η οικογένεια μου και οι φίλοι μου θα έρθουν να με δουν. Έχουν να με παρακολουθήσουν σε αγώνα εδώ και πολύ καιρό, έτσι θα είναι υπέροχα. Θα είναι ενθουσιώδης αγώνας. Η μοτοσικλέτα δούλεψε υπέροχα στον προηγούμενο αγώνα στο Motegi, έτσι αν συνεχίσουμε την πορεία μας όπως κάναμε πρόσφατα και κάνουμε καλές κατατακτήριες δοκιμές θα πάμε καλά».

Ο Randy De Puniet, στο Motegi ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο της μεγάλης κατηγορίας και σίγουρα θα θελήσει να συνεχίσει την πολύ καλή δουλειά στη σέλα της ZX-RR: «Μου αρέσει το Philip Island, είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δεν υπάρχουν πολλές ευθείες και η πρώτη και η τελευταία στροφή είναι πολύ, πολύ γρήγορες. Είχα δύσκολο αγώνα εκεί πέρυσι, όταν ξεκίνησε να βρέχει. Έπρεπε να αλλάξουμε μοτοσικλέτες και τερμάτισα 11ος. Ελπίζω να πάω καλύτερα αυτή τη φορά. Αισθάνομαι ότι έχω μεγάλο κίνητρο μετά το βάθρο του Motegi και, με τη βοήθεια της ομάδας μου, που δουλεύει σκληρά, στοχεύω για μια θέση στην πρώτη πεντάδα, παρότι ακόμη ένα βάθρο πριν το τέλος της χρονιάς θα ήταν υπέροχο». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #171 - : Οκτώβριος 10, 2007, 06:31:23 μμ »
 Ήρθε το τέλος
Ο Carlos Checa πήρε τη μεγάλη απόφαση να εγκαταλείψει το MotoGP στο τέλος της σεζόν
   
 
Ο «ταύρος» Carlos Checa δεν θα βρίσκεται την επόμενη χρονιά στα paddock του MotoGP, καθώς αποφάσισε να μετακομίσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes και την ομάδα της Honda Ten Kate. Ο 34χρονος αναβάτης της LCR Honda δεν βρήκε ομάδα να συνεχίσει την καριέρα του στο δημοφιλέστερο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, παρά μόνο μια πρόταση της Ducati για οδηγός εξέλιξης της Desmosedici, την οποία φυσικά απέρριψε. Ο βετεράνος Ισπανός είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι δεν νιώθει έτοιμος να εγκαταλείψει την ενεργό δράση και έχει πολλά ακόμη να προσφέρει. Τα πράγματα όμως έγιναν πολύ πιο δύσκολα όταν ο Lucio Cecchinello ανακοίνωσε ότι την επόμενη χρονιά αναβάτης της ομάδας θα είναι ο Randy De Puniet. Το MotoGP, από ό,τι φαίνεται, έχει αρχίσει την ανανέωσή του με πολλούς νέους αναβάτες να παίρνουν θέση στις ομάδες, με αποτέλεσμα οι μεγαλύτεροι να δυσκολεύονται να συνεχίσουν.

Ο Carlos Checa στο επίσημο site του δήλωσε για το μέλλον του: «Ανυπομονώ για τη νέα πρόκληση, είναι ένα ενδιαφέρον βήμα στην καριέρα μου και είμαι πολύ ανεβασμένος. Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να έχω καλά αποτελέσματα και να είμαι ανταγωνιστικός. Το να αγωνίζομαι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes και στην Honda Ten Kate έχει καλές προοπτικές, και περισσότερο από οτιδήποτε είμαι περήφανος για το γεγονός ότι το εργοστάσιο και η ομάδα με υποστήριξαν».

Ο Checa έχει δύο νίκες στην καριέρα του στα GP, και θα ολοκληρώσει μια καριέρα 12 χρόνων και 193 εκκινήσεων. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #172 - : Οκτώβριος 12, 2007, 02:37:21 μμ »
 Επεισοδιακό μεσημέρι
Ο Casey Stoner κυριάρχησε και στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά του Philip Island
   
 
Το μεσημέρι στην Αυστραλία ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για το MotoGP, με την βροχή να έχει υποχωρήσει και την πίστα να έχει στεγνώσει τελείως. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν ήρεμα, καθώς στο τελευταίο κομμάτι του σκέλους η βροχή εμφανίστηκε και πάλι, με αποτέλεσμα να σημειωθούν πτώσεις. Ο Casey Stoner κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση, χωρίς όμως να βελτιώσει τον πρωινό του χρόνο, ενώ στην τελευταία του προσπάθεια σημείωσε πτώση, ευτυχώς ανώδυνη. Ο Αυστραλός, πρωταθλητής πλέον, πίεσε αρκετά την μοτοσικλέτα του και δοκίμασε διάφορα πράγματα στο στήσιμο, άλλα κανένα δεν φάνηκε να είναι πολύ αποτελεσματικό, καθώς το κρύο και η υγρασία ήταν καθοριστικός παράγοντας στο Philip Island. Παρόλα αυτά η υπεροχή του ήταν καταλυτική, ακόμη και σε μια όχι τόσο εύκολη ημέρα. Στην δεύτερη θέση πέρασε ο Marco Melandri, ο οποίος χθες είχε δηλώσει ότι εύχεται να  βρέξει για να είναι ανταγωνιστικός. O Ιταλός αναβάτης της Gresini Honda ήταν πολύ κοντά στον Stoner, μόλις 0,269, και έμεινε αρκετή ώρα στην πίστα για να καταλήξει ποιο ελαστικό είναι το καλύτερο για αυτές τις συνθήκες. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Dani Pedrosa, ο οποίος πίεσε όταν η πίστα ήταν στεγνή, και έδειξε ότι μπορεί να είναι ταχύτατος σε καλές καιρικές συνθήκες. Ο Ισπανός έμεινε κάτω από το 1.32, όπως και ο Valentino Rossi που τον ακολούθησε στην κατάταξη. Ο «Γιατρός», με την Yamaha του βαμμένη στα χρώματα της Abarth, έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο και έδειξε να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων , τουλάχιστο σε αυτό το σημείο. Πάντως ο Ιταλός αναμένεται να αντεπιτεθεί αύριο, με την ελπίδα να είναι καλός ο καιρός, σε μια πίστα που έχει κερδίσει πέντε φορές στο παρελθόν.   

Στην 5η θέση υποχώρησε ο Randy De Puniet, ο οποίος το πρωί ήταν δεύτερος. Ο Γάλλος αναβάτης της Kawasaki δεν είχε κάνει πολλούς γύρους στο πρωινό σκέλος, και το μεσημέρι ήθελε να δοκιμάσει ελαστικά και set-up αγώνα. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο εντυπωσιακός Alex Barros στη σέλα της δορυφορικής Pramac D’Antin Ducati. Ο βετεράνος Βραζιλιάνος αναβάτης έχει την διάθεση να οδηγήσει γρήγορα, άλλα η ομάδα και η μοτοσικλέτα δεν τον βοηθάνε αρκετά. Στην 7η θέση βρέθηκε ακόμη ένας βετεράνος, ο Carlos Checa, με την Honda LCR. Ο Ισπανός δεν ήταν μακριά από τον χρόνο του Stoner, και σίγουρα θέλει να αποδείξει ότι η καριέρα του δεν έχει τελειώσει ακόμη. Ο Loris Capirossi συμπληρώνει μια τριάδα «γερόλυκων», αποδεικνύοντας ότι η πίστα του Philip Island είναι «old School» κατά τα λεγόμενα των αναβατών.

Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Nicky Hayden και Anthony West, με τον Αμερικανό να βελτιώνεται αρκετά από το πρωί. Εκτός δεκάδας έμειναν τα δυο Rizla Suzuki των Hopkins και Vermeulen, τα οποία δείχνουν να μην βολεύονται στην απαιτητική πίστα της Αυστραλίας. Μεγαλύτερη φυσικά απογοήτευση ήταν ο Chris Vermeulen, ο οποίος έμεινε στην 14η θέση και μάλιστα με πάνω από δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τον Casey Stoner. Ο Chaz Davies που πήρε τελικά την θέση του στην ομάδα της Pramac Ducati, εντυπωσίασε ανεβαίνοντας στην 13η θέση. Ο Βρετανός είναι ο μικρότερος αναβάτης στα MotoGP, ξεπερνώντας ακόμη και τον Casey Stoner. Αύριο θα έχουμε τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που θα μας δώσουν την σχάρα εκκίνησης του αγώνα.

» Αποτελέσματα MotoGP

250cc QP1 : Έβαλε τις βάσεις

Ο Jorge Lorenzo είναι αποφασισμένος να τελειώσει εδώ το πρωτάθλημα, καθώς η επίδοση του στις κατατακτήριες ήταν απλά εκτός συναγωνισμού. Το 1.33.641 δεν άφησε περιθώρια σε κανέναν να αντιδράσει και έφερε τον Ισπανό ένα βήμα πιο κοντά στην pole position. Ο μοναδικός που κατάφερε να ακολουθήσει, έστω και από κάποια απόσταση, ήταν ο πρώην teammate του Hector Faubel, ο οποίος με την ημι-εργοστασιακή Aprilia, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση. Παρόλα αυτά όμως δεν ήταν ικανός να σπάσει το 1.34 και να βρεθεί κοντά στον συμπατριώτη του. Μια θέση πιο πίσω ήταν ο Alex De Angelis με την Aprilia του Aspar. Ο αναβάτης από το San Marino θέλει να πάρει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα από τον Andrea Dovizioso, και αυτό θα προσπαθήσει να κάνει στο Philip Island. Την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Ιταλός Dovizioso, ο οποίος παρά την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε έμεινε σχεδόν 1,3 πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο. Ο αναβάτης της Honda έχει ελπίδες για τον τίτλο, άλλα με την απόδοση της μοτοσικλέτας του και την υπεροχή του Lorenzo, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.

Ο Marco Simoncelli συνέχισε να βρίσκεται σε πολύ ανταγωνιστικό γυρολόγιο και πήρε την 5η θέση της κατάταξης. Ο Ιταλός αναβάτης της Gilera, έχει το ταλέντο άλλα όχι και την συνέπεια για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του πολύ απαιτητικού πρωταθλήματος των 250cc. Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο rookie, Alvaro Bautista, ο οποίος αναμένεται την επόμενη χρονιά να είναι φαβορί για τον τίτλο, αν αναλογιστούμε την φετινή του πορεία. Πίσω του ακολούθησε ο Hiroshi Aoyama, ο οποίος έφερε πάλι την KTM στις πρώτες θέσεις. Η Αυστριακή εταιρία έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου στον τομέα του κινητήρα, και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Harald Bartol θα συγκεντρωθεί στην μεσαία κατηγορία την επόμενη χρονιά.

Ο Julian Simon και ο Shuhei Aoyama, με τις Repsol Honda ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα, την οποία έκλεισε ο Mika Kallio με την δεύτερη Red Bull KTM. Ο Thomas Luthi έμεινε εκτός δεκάδας, ενώ ο Roberto Locatelli εξακολουθεί να πιέζει τον εαυτό του για να βρει την ταχύτητα του μετά το σοβαρό ατύχημα στη Jerez. Επιστροφή στις πίστες και για τον Taro Sekiguchi, ο οποίος στην Τσεχία είχε ένα απίστευτο ατύχημα που τον άφησε εκτός δράσης για πολλές εβδομάδες. Ο Ιάπωνας είχε πέσει πάνω στην πεσμένη μοτοσικλέτα του Marco Simoncelli στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου, με αποτέλεσμα να βρεθεί με βάναυσο τρόπο στο έδαφος και να μείνει αναίσθητος για αρκετή ώρα.

» Αποτελέσματα 250cc

125cc QP1 : Μάχη πρωτοπόρων

Οι Talmacsi και Faubel, κυριάρχησαν στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές των 125cc, δίνοντας το στίγμα για το τι θα ακολουθήσει στον Κυριακάτικο αγώνα. Η διαφορά των δυο αναβατών στο πρωτάθλημα είναι μόλις 9 βαθμοί, κάτι που δίνει κίνητρο και στους δύο να παλέψουν με όλες τους δυνάμεις για τον τίτλο. Πρώτος στην κατάταξη ήταν ο Gabor Talmacsi με χρόνο 1.39.134, την στιγμή που ο teammate και μεγάλος του αντίπαλος, Hector Faubel, έχανε την πρώτη θέση για μόλις 0,044. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Tomo Koyama με την KTM Red Bull. Η ανακοίνωση της Αυστριακής εταιρίας ότι θα εγκαταλείψει την επόμενη χρονιά την μικρή κατηγορία, έχει βαρύνει το κλίμα στην ομάδα και αφήνει τους αναβάτες τις σε αναζήτηση ομάδας για την επόμενη χρονιά. Την πρώτη σειρά εκκίνησης έκλεισε ο Mattia Pasini, ο οποίος το πρωί ήταν πολύ πίσω στην κατάταξη. Ο Ιταλός είναι ικανός για όλα όταν οι συνθήκες και η τύχη των ευνοούν, άρα δεν αποκλείεται να τον δούμε μπροστά και σε αυτό τον αγώνα.           

Ο πρωτοπόρος του πρωινού σκέλους Sergio Gadea, υποχώρησε στην 5η θέση, ενώ πιο πίσω ακολούθησε ο Lucas Pesek. Ο Τσέχος μπορεί να μην βρίσκεται στα 125cc την επόμενη χρονιά, άρα θα θελήσει να κλείσει την καριέρα του με τον καλύτερο τρόπο φέτος. Ο Raffaelle De Rosa με την Aprilia της Multimedia Racing, ήταν 7ος, ενώ ο Lorenzo Zanetti έκανε την έκπληξη και μπήκε στην πρώτη δεκάδα. Στις δυο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι Michael Ranseder και Simone Corsi, με τον Ιταλό να χάνει 7 θέσεις από το πρωί. Πολύ πίσω έμεινε και ο Bradley Smith, ενώ εκτός δεκάδας ήταν και ο Mike Di Meglio, ο οποίος το πρωί ήταν δεύτερος. 
 
 
OMERTA69!!!

*

sabuc

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #173 - : Οκτώβριος 12, 2007, 10:29:54 μμ »
Τι ώρα είναι τα δοκιμαστικά και τι ώρα ο αγώνας;Στο eurosport πάντα ε...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #174 - : Οκτώβριος 13, 2007, 03:55:32 πμ »
αν" "και" "με" "καθυστεριση" "η" "απαντηση" "απο" ths 6.45 "χεκινανε" :bye:
OMERTA69!!!

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #175 - : Οκτώβριος 13, 2007, 11:26:25 πμ »
Πραγματική κουκλάρα η μηχανή του Chris Vermeulen, ντυμένη στα χρώματα της θρυλικής XR-14 του Barry Sheene... :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #176 - : Οκτώβριος 14, 2007, 06:42:04 μμ »
Λαίλαπα
Η ομάδα της Ducati διέλυσε όλα τα Ιαπωνικά εργοστάσια, αφήνοντας τα αποσβολωμένα στο Philip Island
   
 
Οι Stoner και Capirossi στο Philip Island επιβεβαίωσαν τον μύθο του Δαβίδ με τον Γολιάθ, καταστρέφοντας τους γίγαντες Honda και Yamaha. Αυτή είναι η πέμπτη νίκη της ομάδας στους τελευταίους έξι αγώνες, σε μια χρονιά που σίγουρα δεν θα θέλουν να τελειώσει οι άνθρωποι από το Borgo Panigalle. Η νίκη στο Philip Island ήταν και το καλύτερο δώρο για τα γενέθλια του Stoner, ο οποίος θα κλείσει τα 22 του χρόνια την ερχόμενη Τρίτη. Άξια πρωταθλήτρια και στους κατασκευαστές η Ιταλική εταιρία, η οποία επαναλαμβάνει τον θρίαμβο της MV Agusta από το 1973, όπου ήταν και η τελευταία φορά που πήρε τον τίτλο μη-ιαπωνικό εργοστάσιο. Ο Loris Capirossi, μπορεί να ξύπνησε αργά η φετινή χρονιά άλλα ξύπνησε για τα καλά, καθώς μετά τη νίκη στο Motegi, ήρθε η δεύτερη θέση στην Αυστραλία, ανταμείβοντας τον ίδιο και την ομάδα του για τις προσπάθειες όλης της χρονιάς. Η Μαλαισία και η Valencia θα είναι μια μεγάλη γιορτή για τους Ιταλούς, που δεν αποκλείεται να κερδίσουν και στους δυο αγώνες.

Ο Casey Stoner εξήγησε τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο πρώτο μισό του αγώνα, άλλα και την σπουδαιότητα του να κερδίζεις μέσα στην πατρίδα σου
«Είναι σίγουρα η καλύτερη νίκη μέχρι τώρα. Πρέπει να ευχαριστήσω το κοινό της Αυστραλίας, είναι όμορφο να βλέπεις τόσους πολλούς εκεί έξω και ελπίζω να πέρασαν πολύ καλά. Έκανα μια από τις καλύτερες εκκινήσεις μου, είχα δική μου την πρώτη στροφή έτσι μπόρεσα να συγκεντρωθώ στο να ζεστάνω τα ελαστικά μου και να ξεκινήσω. Ο Nicky με πίεσε πολύ στο ξεκίνημα, ήταν στον πίσω μου τροχό για λίγο άλλα κατάφερα να ξεφύγω. Έλπιζα, περισσότερο από ποτέ, ότι ο Loris θα ανέβαινε στο βάθρο εδώ, έτσι είναι ένα ακόμη υπέροχο διήμερο για την ομάδα και την Ducati».

Ο Ιταλός βετεράνος Loris Capirossi, σε μια από τις τελευταίες του εμφανίσεις με την Ducati, έδωσε τα διαπιστευτήρια του στους ανθρώπους της Suzuki, οι οποίοι τον επέλεξαν για την επόμενη χρονιά
«Το ξεκίνημα δεν ήταν πολύ καλό, έτσι στους πρώτους γύρους έπρεπε να παλέψω πολύ με τον Marco και κατά τη γνώμη μου ήταν αρκετά επιθετικός. Αναγκάστηκα να πιέσω αρκετά για να ον περάσω και τότε είπα ‘σε παρακαλώ ηρέμησε’. Μετά από αυτό προσπάθησα να διατηρήσω τον ρυθμό μου και τερμάτισα δεύτερος. Αυτό είναι ακόμη ένα υπέροχο διήμερο, ιδιαίτερα μετά τη νίκη στο Motegi. Προσπαθώ να ολοκληρώσω τα πέντε χρόνια μου με την Ducati, με τον καλύτερο τρόπο. Η Ducati τα έχει κερδίσει όλα φέτος, το πρωτάθλημα αναβατών, το πρωτάθλημα κατασκευαστών, κάτι που απέδειξε ότι όλα λειτούργησαν 100% στο εργοστάσιο».

Gabriele Del Toschio (διευθύνων σύμβουλος Ducati Motor Holding)
«Το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ομάδων επιβεβαιώνει και ενισχύει το μέγεθος της επιτυχίας του Casey πριν από τρεις εβδομάδες. Έχουμε υπέροχη ομάδα ανθρώπων οι οποίοι, με κουράγιο και θέρμη κάνανε ένα όνειρο πραγματικότητα».

Η «κόκκινη» ομάδα οδεύει στην Μαλαισία, για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς το ερχόμενοι διήμερο. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #177 - : Οκτώβριος 14, 2007, 06:42:39 μμ »
Καγκουρό με… Ducati
Ο Casey Stoner το είπε και το έκανε στο Philip Island κατακτώντας άνετα την 9η φετινή του νίκη
   
 
Κάτι ήξερε ο Casey Stoner όταν χθες κρυφογέλαγε στη συνέντευξη Τύπου και δήλωνε, σχεδόν σίγουρος, ότι μπορεί να κερδίσει στην πατρίδα του. Το ίδιο και οι άνθρωποι της Ducati, οι οποίοι παρέδωσαν στον Αυστραλό το καλύτερο δυνατό πακέτο και φυσικά τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Ο πρωταθλητής ξεκίνησε πολύ δυνατά και διατήρησε ένα απίστευτο γυρολόγιο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που τον βοήθησε να απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ο Nicky Hayden προσπάθησε να ακολουθήσει τον Stoner, άλλα η εργοστασιακή Honda είχε αντίθετη άποψη. Εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη, τη στιγμή που φαινόταν ο μόνος που μπορούσε να πιέσει τον πρωτοπόρο, χάνοντας με αυτόν τον τρόπο μια καλή ευκαιρία να διακριθεί. Στο βάθρο για δεύτερη συνεχή φορά ανέβηκε ο Loris Capirossi, ο οποίος πήρε το μέγιστο από την Desmosedici του και πέρασε τον Valentino Rossi στους τελευταίους γύρους. Ο βετεράνος Ιταλός στα μέσα του αγώνα έβαλε το κεφάλι κάτω, πέρασε διαδοχικά τους, Melandri, Pedrosa και έφτασε πίσω τον φίλο του Valentino Rossi, με τον οποίο πάλεψε για τη δεύτερη θέση. Ο «Γιατρός» δεν κατάφερε να κάνει καλή εκκίνηση και έμεινε γρήγορα πίσω, άλλα βρήκε το ρυθμό του και άρχισε να πιέζει τη μοτοσικλέτα του. Φυσικά η πρώτη θέση ήταν απλά ένα όνειρο, έτσι αρκέστηκε στη μάχη της δεύτερης με τον Capirossi. Παρόλα αυτά ο Ιταλός δεν έχασε το χιούμορ του, και στο βάθρο πρότεινε στο Casey Stoner να κάνει stage diving, μπροστά στο πλήθος που είχε μαζευτεί να τον αποθεώσει. Ας δούμε όμως τι έγινε στον αγώνα.

Παράσταση για ένα ρόλο       

Πρώτος στρίβει ο Stoner, με δεύτερο τον πολύ δυνατό Hayden και τρίτο τον Pedrosa. Ο Rossi χάνει θέσεις και μένει στην 4η, ενώ πίσω του είναι οι Melandri και Capirossi. Μπροστά ο Hayden δεν αφήνει τον Stoner να ξεφύγει, ενώ ο Rossi περνάει τον Pedrosa, ενώ και ο Melandri αυξάνει τον ρυθμό του. Η μάχη έχει ανάψει μεταξύ Melandri και Pedrosa, οι οποίοι επιτίθενται συνεχώς ο ένας στον άλλο. Ο Rossiανεβάζει τον ρυθμό του και γράφει τον ταχύτερο γύρο στο 7ο πέρασμα, ενώ την ίδια στιγμή ο Barros περνάει τον Hopkins στην 7η θέση. Ο Hayden αρχίζει να χάνει έδαφος έχοντας καταστρέψει τα ελαστικά του, δίνοντας την ευκαιρία στον Rossi να τον φτάσει και να τον περάσει στον 10ο γύρο. Άτυχη στιγμή στον 12ο γύρο για τον Hayden, ο οποίος εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη στην RC212V. Οι αναβάτες της Michelin σε αυτό το σημείο αρχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ ο Melandri με τον Capirossi ροκανίζουν την διαφορά από τους Pedrosa και Rossi. Παρόλα αυτά ο Melandri κάνει ένα λάθος και χάνει τον ρυθμό του, άλλα και τη θέση του από τον Capirossi. Δέκα γύρους πριν το τέλος ο Pedrosa περνάει τον Rossi, ενώ έχει κολλήσει από πίσω τους ο Capirossi. Ο Ιταλός βετεράνος καταφέρνει να περάσει και τους δυο στην πρώτη στροφή Doohan, κάνοντας «1-2» προς στιγμήν για την Ducati, ενώ πιο πίσω ο Barros σε μια καταπληκτική εμφάνιση αφήνει τον Melandri στην 6η θέση.         

Μεγάλη μέρα για την Ducati

Ο Alex Barros κατάφερε μετά από μια πολύ καλή εμφάνιση να ανέβει στην 5η θέση. Ο Βραζιλιάνος είχε πάρα πολύ καιρό να μπει στην πρώτη εξάδα, και το έκανε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο της χρονιάς, όταν δηλαδή ψ’αχνει να βρει ομάδα για την επόμενη σεζόν στο MotoGP. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Randy De Puniet με την Kawasaki. Ο Γάλλος έκανε έναν πολύ μοναχικό αγώνα, χωρίς να απειληθεί ή να απειλήσει κανέναν, διατηρόντας το καλό σερί τερματισμών του. Ο John Hopkins διέσωσε την ομάδα της Rizla Suzuki, σε ακόμη ένα πολύ κακό διήμερο για τους «γαλάζιους». Ο Αμερικανός έκανε καταπληκτική εκκίνηση και προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρώτων άλλα χωρίς αποτέλεσμα, καθώς η μοτοσικλέτα του δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις της πίστας.

Πίσω του ήταν ο teammate του Chris Vemeulen, ο οποίος είχε μάχη με τον συμπατριώτη του Anthony West, ενώ την δεκάδα έκλεισαν οι Colin Edwards και Marco Melandri,  ο οποίος κατάστρεψε τα ελαστικά του στην προσπάθεια να περάσει τον Dani Pedrosa στο πρώτο μισό του αγώνα. Ο Anthony West τελικά υποχώρησε στην 12η θέση, ενώ πιο πίσω ήταν οι Nakano (13ος) και Elias (15ος). Τα δυο Yamaha Tech3 των Guintoli και Tamada έμειναν στις 14η και 16η θέση αντίστοιχα. Εγκατάλειψη εκτός από τον Nicky Hayden σημείωσε και ο Chaz Davies με την Pramac D’Antin Ducati.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #178 - : Οκτώβριος 14, 2007, 06:43:05 μμ »
 Ο Rossi τα φόρτωσε στην Michelin
Ο Valentino Rossi αντιμετώπισε προβλήματα πρόσφυσης στο δεύτερο μισό του αγώνα στο Philip Island
   
 
Ο «Γιατρός» σε ακόμη έναν αγώνα φέτος δεν μπόρεσε να αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του λόγο της έλλειψης διάρκειας των ελαστικών της Michelin. Ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha, δούλεψε όλο το διήμερο σε αυτό τον τομέα, άλλα οι κόποι του πήγαν χαμένοι, καθώς τα ελαστικά δεν κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στον γρήγορο ρυθμό του αγώνα. Οι δηλώσεις του Rossi μετά το τέλος του αγώνα, ήταν σαν τελεσίγραφο στην Michelin, την οποία προειδοποίησε ότι θα πρέπει να λύσει τα προβλήματα μέχρι το τέλος της χρονιάς, διότι του χρόνου δεν γνωρίζει αν θα μπορεί να τους εμπιστευτεί. Αυτή ήταν και μια σπόντα στον Carmello Ezpeleta και την Dorna, η οποία σκέφτεται του χρόνου να κρατήσει μόνο μια κατασκευάστρια εταιρία ελαστικών, η οποία θα είναι η Bridgestone.

Ενοχλημένος από την φτωχή απόδοση των Michelin, ο Rossi δήλωσε
«Σίγουρα θα πρέπει να τα πάμε καλύτερα αν θέλουμε να παλέψουμε με τον Casey και την Ducati. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πολύ με τον κινητήρα για την επόμενη χρονιά και μιλήσαμε με την Michelin διότι αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι ότι παραδοσιακά τα ελαστικά μας ήταν καλύτερα στο τέλος. Αυτό είναι πάντα η προτεραιότητα της Michelin. Άλλα τώρα με τα 800άρια, έχουμε πολύ καιρό αυτό το πρόβλημα στο τέλος του αγώνα. Έτσι νομίζω ότι αυτό είναι το κλειδί, να καταλάβουνε πως πρέπει να λειτουργήσουμε καλύτερα. Σίγουρα με την Michelin πρέπει να δουλέψουμε πολύ. Στο παρελθόν τα ελαστικά ήταν καλά στο τέλος και φέτος υποφέραμε πολύ περισσότερο στο δεύτερο μισό του αγώνα».

Όσο για την απόφαση της Dorna για το εάν θα συνεχίσει με πολλούς κατασκευαστές ή όχι, και την συνέχιση της συνεργασίας με τη Michelin, δήλωσε
«Πρώτα θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην Μαλαισία, και μετά θα αποφασίσουμε». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #179 - : Οκτώβριος 15, 2007, 05:30:08 μμ »
Πόλεμος ομόσταβλων
Ο Nicky Hayden εναντιώνετε στην πιθανή επιλογή του Dani Pedrosa να μεταπηδήσει στην Bridgestone την επόμενη χρονιά
   
 
Δεν του έφτανε το κακό ξεκίνημα και η προσαρμογή στις απαιτήσεις της νέας εποχής των 800cc, ήρθε και ο κινητήρα της Honda να κάνει τη ζωή δύσκολη του Nicky Hayden. Ο αμερικανός, πάνω που είχε πάρει την σωστή πορεία, είχε απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και έφερε την RC212V στα μέτρα του, ο V4 τον απόδοση στην καλύτερη φετινή του επίδοση μέχρι τώρα. Οι άνθρωποι του HRC ισχυρίστηκαν ότι ο ένας κύλινδρος παρέδωσε το πνεύμα του και αναγκάστηκε ο κινητήρας να λειτουργήσει με τους τρεις για ένα μικρό χρονικό διάστημα, το οποίο ήταν αρκετό για να τον καταστρέψει. Ο «Trick Daddy» αναφέρθηκε στην φθορά των ελαστικών στο δεύτερο μισό του αγώνα, άλλα το σημαντικότερο θέμα ήταν η συνέχιση της συνεργασίας με την Michelin. Όπως οι Valentino Rossi και Dani Pedrosa, έτσι και ο περσινός πρωταθλητής, έριξε το μπαλάκι στην Γαλλική εταιρία για το κατά πόσο θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας χρονιάς, αν και εφόσον δεν ισχύσει η πρόταση της Dorna για μια εταιρία ελαστικών το 2008. Το καυτό θέμα είναι όμως τι θα γίνει αν ο ίδιος του ο teammate επιλέξει να αλλάξει εταιρία.
 
Αργότερα χθες, ο Hayden αναφέρθηκε και στο θέμα που έχει προκύψει με τα ελαστικά και το κατά πόσο η Michelin θα είναι έτοιμη την επόμενη χρονιά να αντιμετωπίσει της πανίσχυρη Bridgestone, τη στιγμή μάλιστα που ο teammate του Dani Pedrosa είναι σε διαπραγματεύσεις με του Ιάπωνες.
«Ακούω τις ίδιες φήμες. Από όσα γνωρίζω, θα είμαι με Michelin και την επόμενη χρονιά. Δεν νομίζω ότι η Bridgestone θα μας προμηθεύσει ελαστικά, δεν είναι καν επιλογή, για μένα. Είναι ξεκάθαρο. Δεν θα δουλέψει αν επιτρέψουν στο έναν από τους δυο να τα πάρει, δεν θα είναι ομαδική προσπάθεια. Θα ήταν άσχημο για εμάς να έχουμε διαφορετικά ελαστικά να εξελίξουμε. Με την Gresini, θα υπάρχουν τρεις αναβάτες με Honda και Bridgestone, και γνωρίζεται ότι το βάρος θα πέσει στη εξέλιξη της Honda με τα Bridgestone. Αν μου το είχατε πει πριν από τρεις αγώνες, όταν η Bridgestone κυριαρχούσε θα γινόμουν έξαλλος. Τώρα δεν ξέρω αν είναι το σωστό, κοιτάξτε τους τελευταίους αγώνες, η Michelin ήταν καλή».

Απογοητευμένος ο αναβάτης της Repsol Honda δήλωσε μετά τον αγώνα για την επίδοση του
«Πονάει. Είχαμε πολύ καλό αγώνα και διασκέδαζα για μια ακόμη φορά, στην κορυφή. Αυτή είναι η κοντινότερη απόσταση που έχω βρεθεί από την κορυφή, φέτος. Σίγουρα ο Casey ήταν δυνατός, άλλα αυτή ήταν μακράν η καλύτερη αίσθηση που είχα πάνω στην μοτοσικλέτα. Υπήρχαν σημεία που ήταν πολύ δυνατός άλλα σε κάποια άλλα ένιωθα την μοτοσικλέτα να δουλεύει λίγο καλύτερα και ήμουν σε θέση να καλύπτω το έδαφος. Θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα, τουλάχιστο θα τον πιέζαμε αρκετά. Τα ελαστικά μου δεν ήταν τόσο άσχημα. Σίγουρα, στην πρώτη στροφή έχαναν λίγο πρόσφυση, άλλα ο Casey σε κάποια σημεία έχανε αρκετά. Ένιωθα ότι μπορούσα να κρατήσω τον ρυθμό. Δεν γνωρίζω τι ελαστικά είχε επιλέξει, εγώ είχα το σκληρότερο από τις επιλογές μου».


Ο πόλεμος που έχει ξεσπάσει αναμένεται να κορυφωθεί στην Μαλαισία, όπου θα ανακοινωθεί η απόφαση της Dorna. 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης