0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #30 - : Μάιος 06, 2007, 04:17:25 μμ »
 Η χρονιά του Καγκουρό
Αλάνθαστος ο Casey Stoner, πήρε την τρίτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα

Ducati και Stoner για έναν ακόμη αγώνα δούλεψαν άψογα και δεν επέτρεψαν σε κανένα να τους αμφισβητήσει. Ο νεαρός Αυστραλός πέρασε μπροστά στον πρώτο γύρο και έβαλε το κεφάλι κάτω για να μείνει εκεί μέχρι το τέλος. Καταπληκτική δουλειά από την ομάδα της Ducati και τα ελαστικά της Bridgestone, όπου απέδειξαν ότι όταν βρεθούν στη μέρα τους δεν μπορεί να τους σταματήσει κανείς και τίποτα. Ο Valentino Rossi έκανε ό,τι ήξερε για να περάσει τον αναβάτη της Ducati άλλα υπέκυψε στην ανωτερότητα του νικητήριου συνδυασμού. Προσπάθησε, και σε κάποια σημεία βρήκε τον τρόπο να περάσει μπροστά άλλα ένα λάθος και η τεράστια ευθεία της πίστας της Shanghai δεν του επέτρεψαν σε κάτι καλύτερο. Ο πιο ευτυχισμένος ίσως από όλους ήταν ο John Hopkins. Ο Αμερικανός έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, βρέθηκε δεύτερος σε κάποιο σημείο του αγώνα, τελικά έσπασε το ρόδι και ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο στην καριέρα του.

Το χρονικό του αγώνα

Την εκκίνηση πήρε ο John Hopkins με τους Rossi, Melandri, Edwards, Pedrosa και De Puniet να ακολουθούν. Τα προβλήματα δεν άργησαν όταν ο Toni Elias έχασε τον έλεγχο της Honda του και έπεσε πάνω στον Nicky Hayden, ο οποίος ευτυχώς δεν έπεσε. Ο Ισπανός εγκατέλειψε, παρέσυρε και τον Alex Barros ο οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο και ξεκίνησε ουσιαστικά τελευταίος. Αμέσως ο Hopkins άρχισε να οπισθοχωρεί δίνοντας τη θέση του στους Rossi και Stoner, οι οποίοι απομακρύνονταν σταδιακά από τους υπόλοιπους. Ο Valentino προσπαθούσε να μείνει πίσω από την ταχύτατη Ducati και την ίδια στιγμή ο John Hopkins περνούσε τρίτος, αφήνοντας πίσω του τους Pedrosa και Melandri. Ο Colin Edwards έχανε συνεχώς θέσεις, ενώ ο πολύ καλός Randy De Puniet κρατούσε την Kawasaki του στην 6η θέση. Τη στιγμή που η μάχη είχε ανάψει μπροστά, πιο πίσω ο Shinya Nakano έχανε το μπροστινό της Honda του και παρέσυρε μαζί του τον συμπατριώτη του Makoto Tamada. Ο Valentino Rossi «έβλεπε» πού μπορεί να περάσει τον Αυστραλό και δοκίμαζε συνεχώς να βρει πού μπορεί να το πραγματοποιήσει. Στο κλειστό κομμάτι της πίστας ήταν ταχύτερος άλλα μόλις έβγαιναν στην πίσω ευθεία η πανίσχυρη Ducati εκτοξευόταν μπροστά. Παρά την πίεση ο νεαρός Stoner δεν έκανε το λάθος, αντίθετα με τον Rossi, ο οποίος έχασε το σημείο φρεναρίσματος στην κλειστή φουρκέτα και άνοιξε αρκετά τη γραμμή του, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο John Hopkins και ουσιαστικά να χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη. Παρόλα αυτά αντεπιτέθηκε και πήρε πίσω τη δεύτερη θέση χωρίς όμως να μπορεί να κυνηγήσει την πρώτη. 

Από εκεί και πέρα

Ο νικητής του 2006, Dani Pedrosa, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων και παρότι απαλλάχτηκε σχετικά εύκολα από τον Marco Melandri, το γυρολόγιό του δεν του επέτρεψε να κάνει κάτι καλύτερο από την 4η θέση. Πίσω του βρέθηκε ο Melandri, ο οποίος έκανε πολύ καλή εκκίνηση άλλα υποχώρησε γρήγορα στην 5η θέση. Την εξάδα συμπλήρωσε ο ταχύτατος Loris Capirossi με τη δεύτερη εργοστασιακή Ducati, ο οποίος κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να ανέβει από τη 14η στην 6η θέση.

Ο Chris Vermeulen ακολούθησε στην 7η θέση ξεκινώντας κι αυτός από πολύ πίσω, ενώ ο Randy De Puniet δεν κατάφερε να κρατήσει την 6η θέση και υποχώρησε στην 8η. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Alex Hoffman και Carlos Checa. Άτυχος ο Nicky Hayden, ο οποίος μπλέχτηκε στο ατύχημα της πρώτης στροφής και αναγκάστηκε να χάσει αρκετές θέσεις. Πολύ κακή εμφάνιση και από τον Colin Edwards, ο οποίος αν και ξεκίνησε από την πρώτη σειρά εκκίνησης έμεινε πολύ πίσω, στην 11η θέση.

 

Συμπέρασμα

Για μία ακόμα φορά η Ducati έδειξε τα δόντια της με ένα πακέτο δυνατό, ανταγωνιστικό και πολύ καλά στημένο. Ο Casey Stoner δεν έκανε το παραμικρό λάθος παρόλο που πιέστηκε αρκετά από τον Valentino Rossi. Ο Ιταλός από τη μεριά του προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις άλλα επαναλήφθηκε το φαινόμενο του Κατάρ, όπου δεν μπορούσε να φτάσει με τίποτα τις «κόκκινες» βολίδες στην ευθεία. Ελπιδοφόρα εμφάνιση από τον John Hopkins και τη Suzuki, οι οποίοι επιτέλους παρουσιάζουν ένα ανταγωνιστικό πακέτο. Τα Honda έδειξαν για άλλη μία φορά την αδυναμία τους να ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό με τον Pedrosa να θέλει άλλα να μην μπορεί.

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #31 - : Μάιος 08, 2007, 05:58:26 πμ »
 Rossi: «Δεν θέλω απλά να ακολουθώ»
Η συνέντευξη Τύπου ανέδειξε τα διαφορετικά συναισθήματα των αναβατών

Οι τρεις θριαμβευτές του αγώνα της Shanghai είχαν κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, εκτός ίσως από τον Valentino Rossi. Ο Ιταλός γκρίνιαξε αρκετά για το «πολυβόλο» της Ducati, άλλα υποκλίθηκε στην ανωτερότητά του. Ο νικητής Casey Stoner ήταν πάλι μετρημένος, άλλα σε αντίθεση με την Τουρκία έδειξε πολύ πιο χαρούμενος και ανακουφισμένος από τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και 3η συνολικά στο πρωτάθλημα. Αδιαμφισβήτητα, ο John Hopkins ζούσε μια ξεχωριστή στιγμή, αφού ήταν το πρώτο του βάθρο, το οποίο το κέρδισε ε πολύ κόπο και σκληρή δουλειά, Ο Αμερικανός είναι ικανός για μεγάλα πράγματα και το όπλο που έχει στα χέρια του μπορεί να τον βοηθήσει. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές…

Casey Stoner-Ducati Marlboro Team (1ος): «Λοιπόν θέλαμε να συγκεντρωθούμε αρκετά στο να βρισκόμαστε περίπου στο ίδιο επίπεδο με τους προηγούμενους αγώνες, εγώ να κάνω αυτό που ξέρω και το δικό μου γυρολόγιο άλλα ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας σήμερα. Δέχτηκα αρκετή πίεση από τον Valentino και τότε έκανα μερικά μικρά λάθη και άνοιξα την γραμμή μου. Νομίζω ότι και οι δύο πιέζαμε αρκετά δυνατά. Δυστυχώς ο Valentino έκανε ένα λάθος και άνοιξε την γραμμή του, κάτι που μου έδωσε ένα προβάδισμα με λίγους γύρους να απομένουν και απλά κατάφερα να κρατήσω το πλεονέκτημα και κέρδισα τον αγώνα. Τα ελαστικά της Bridgestone και η μοτοσικλέτα της Ducati ήταν τέλεια πάλι σήμερα και πρέπει να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό και ευχαριστώ όλους όσοι με βοήθησαν καθώς είναι άλλη μια πολύ καλή μέρα για εμάς».

Valentino Rossi-Yamaha Fiat Team (2ος): «Ναι, πρέπει να προσπαθήσω, δεν θέλω απλά να παραδίνομαι και να ακολουθώ τον Casey στη δεύτερη θέση. Προσπάθησα να του επιτεθώ διότι η μοτοσικλέτα μου φρέναρε αρκετά καλά και ήμουν πολύ δυνατός. Έτσι δοκίμασα στο τέλος της ευθείας άλλα πήγα πολύ ανοιχτά, έπρεπε να φρενάρω πολύ βαθειά και δυστυχώς έκανα ένα λάθος και άνοιξα τη γραμμή μου. Άλλα παρόλα αυτά είμαι χαρούμενος διότι γνωρίζαμε ότι αυτή η πίστα ήταν δύσκολη για εμάς και γυρίζουμε πίσω με 20 βαθμούς. Είχα καλή μάχη με τον John και ο ρυθμός μου ήταν πολύ καλός μέχρι το τέλος καθώς τα ελαστικά της Michelin δούλεψαν καλύτερα. Το πρωτάθλημα είναι μεγάλο και τώρα γυρίζουμε στην Ευρώπη, άρα είμαι δυσαρεστημένος μόνο με την Τουρκία διότι χωρίς αυτό το πρόβλημα θα βρισκόμουν στην κορυφή του πρωταθλήματος με τον Casey. Άλλα πρέπει να πω ευχαριστώ σε όλη την ομάδα διότι κάναμε καλή δουλειά στη διάρκεια των δοκιμών και η μοτοσικλέτα ήταν τέλεια».

John Hopkins-Rizla Suzuki Team (3ος): «Νιώθω πολύ καλά που βρίσκομαι εδώ πάνω. Πολλά ευχαριστώ σε όλους, την Bridgestone, τη Suzuki, τον προπονητή μου, την οικογένειά μου, όλους όσοι με υποστήριζαν πάντα. Τα ελαστικά της Bridgestone και η μοτοσικλέτα απλά δούλεψαν απίστευτα σήμερα».


 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #32 - : Μάιος 08, 2007, 06:00:13 πμ »
 Δαβίδ και Γολιάθ
Κόντρα Rossi-Stoner, Yamaha-Ducati, Bridgestone-Michelin ή όλα μαζί;

«Μα τι θα γίνει επιτέλους με αυτά τα Ducati», αυτή ήταν η μόνιμη ατάκα που ακουγόταν στην παρέα κατά τη διάρκεια του αγώνα της Shanghai. Έβγαινε στην ευθεία ο Stoner και μόνο που δεν άναβε τσιγάρο για να περιμένει τη Yamaha του Rossi να «φορτώσει» την 6η του. Έκλεβε εκκλησία ο μικρός, πού να έβαζε και δευτέρα δηλαδή, θα μετατρεπόταν το MotoGP σε αισθησιακή ταινία. Άκουσα επίσης πολλούς να μιλάνε για τον πολύ δυνατό κινητήρα της Ducati και τέτοια σχετικά. Ναι, δεν λέω, ο V4 Desmo των Ιταλών είναι ισχυρός άλλα μην ξεχνάτε την αεροδυναμική της GP7. Οι άνθρωποι της Ducati αποδεικνύεται ότι έχουν περάσει πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα για να παρουσιάσουν αυτό το αποτέλεσμα. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι από τις λίγες μικρές εταιρίες που διαθέτουν ιδιωτική αεροδυναμική σήραγγα και την εκμεταλλεύονται στο έπακρο.

Άλλος έχει το όνομα και άλλος έχει τη χάρη

 Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι η μεταμόρφωση αυτού του πιτσιρικά που λέγεται Casey Stoner. Θυμάστε πέρσι το «Αυστραλάκι»; Ε, καμία σχέση. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα στυγνό επαγγελματία ο οποίος δεν «μασάει» τίποτα. Δεν τον επηρεάζει ακόμη και η αγαπημένη τακτική του Valentino Rossi  «σπάω τα νεύρα του αντιπάλου», στην οποία υπέκυψαν αναβάτες-θρύλοι όπως ο Max Biaggi και ο Sete Gibernau. Αυτό το παιδί έχει μέλλον και δεν αποκλείεται να τον δούμε, στο άμεσο μέλλον, παγκόσμιο πρωταθλητή. Πραγματικά, περιμένω να δω τον μικρό στην Ευρώπη, με τη δύστροπη Ducati. Είναι σίγουρο ότι θα πρωταγωνιστήσει, άλλα για πόσο και πώς; Με βάση πάντως τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, στα κλειστά κομμάτια η μοτοσικλέτα από τη Μπολόνια δεν μπορεί να συναγωνιστεί την M1 του Valentino, άλλα ακόμη και τα Honda, τα οποία παρεμπιπτόντως βρίσκονται στη χειρότερη κατάσταση από τότε που θυμάμαι εγώ τους αγώνες ταχύτητας.

Το παιδί μέσα του

Την ίδια στιγμή που ο Casey, εξαφανιζόταν στις ευθείες, η παρέα, είχε την κρυφή ελπίδα ότι ο Valentino θα πατήσει τον κουμπί του superboost και θα εκτοξευθεί μπροστά από τον Αυστραλό. Άλλα ο άμοιρος ο «Vale» είχε ξεχάσει το όπλο του και δεν μπορούσε ούτε να πυροβολήσει τα λάστιχα της Ducati, μπας και τον σταματήσει. Βάζω στοίχημα ότι ο Ιταλός, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα μετατρέψει την M1 του σε μοτοσικλέτα από την ταινία «Mad Max», η οποία θα διαθέτει αλυσίδες, πέτρες, μπάλες με καρφιά και όλα αυτά τα «αθώα» αντικείμενα ώστε να ανακόψει την πορεία του αναβάτη της Ducati.



 Στον αγώνα της Κίνας προσπαθούσε με παντοίους τρόπους να βρει έναν τρόπο να μαζέψει ταχύτητα από την τελευταία στροφή πριν από την πίσω ευθεία, έτσι ώστε να μπορέσει να βρεθεί όσο πιο κοντά μπορούσε στη μοτοσικλέτα του Casey, για να επιτεθεί με αξιώσεις στο τέλος της ευθείας. Ο Ιταλός το κατάφερε και παραλίγο να το πετύχει άλλα ίσως θα έπρεπε να κάνει λίγο υπομονή ακόμη. Φαινόταν ότι μπορούσε στο πίσω, κλειστό κομμάτι, να κοντράρει τον Stoner και το απέδειξε όταν αρκετές φορές τον πέρασε, άλλα έβλεπε ότι όταν έβγαινε στην ευθεία η Ducati τον περνούσε «από πάνω». Άρα το μόνο που του έμενε ήταν να βγει ακριβώς πίσω από την Desmosedici, ώστε να πάρει, έστω και λίγο, τον αέρα της GP7, η οποία θα τον παρέσυρε σε μεγαλύτερη τελική στο τέλος της ευθείας. Ο ενθουσιασμός του όμως τον πρόδωσε και επιτέθηκε σε λάθος στιγμή. Και εξηγούμαι: Ο «γιατρός» είχε δει ότι και να περνούσε μπροστά στο πίσω κομμάτι πάλι θα δεχόταν επίθεση και θα έχανε τη θέση του. Άρα το μόνο που του έμενε ήταν ή να πάρει μεγάλη διαφορά στο κλειστό κομμάτι και να βγει με διαφορά τουλάχιστο μιας στροφής στην πίσω ευθεία, πράγμα μάλλον δύσκολο, ή να περιμένει μέχρι τον τελευταίο γύρο, να βγει πολύ καλά από τη στροφή 11 και να κάνει την κίνησή του στη φουρκέτα. Αυτό θα του έδινε το πλεονέκτημα ότι η Ducati του Stoner δεν θα έβρισκε άλλη ευθεία να ξαναπεράσει και ο Vale θα κέρδιζε. Όλα αυτά βέβαια γράφονται εκ του ασφαλούς, άλλα είναι ένα καλό σενάριο το οποίο θα έδινε την νίκη στον Ιταλό.

Ο πρωταθλητής

«Παιδιά, ο Valentino θα πάρει το πρωτάθλημα», ακούστηκε και ήταν πολύ εύστοχο. Μπορεί να εκτεθώ με αυτό που θα γράψω, άλλα όντως ο Rossi είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Ο Ιταλός βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα, είναι μαχητικός και συνάμα συγκρατημένος. Αυτό όμως  που τον έχει μετατρέψει σε ένα μοναδικό αναβάτη όλα αυτά τα χρόνια, είναι το πάθος του για τους αγώνες. Δεν έχει χάσει καθόλου τη δίψα του για νίκες, παλεύει παντού και πάντα, και φέτος δείχνει ακόμη προσόντα του. Εξελίσσεται και προσαρμόζεται. Μάλιστα. Ο Vale είναι ήρεμος, ξέρει ότι έχει στα χέρια του ένα πολύ καλό M1, το έχει φτιάξει κομμένο και ραμμένο πάνω του, άλλα περισσότερο είναι σίγουρος για τον εαυτό του. Δεν θέλω να κάνω προβλέψεις, άλλα όλα δείχνουν ότι θα κυριαρχήσει στους ευρωπαϊκούς αγώνες και μέχρι να φύγει ο θίασος για την Αμερική θα έχει πάρει την πρωτοπορία στη βαθμολογία. Και πάλι όμως όλα αυτά στη θεωρία γιατί στην πράξη… μιλάμε για MotoGP, που ισοδυναμεί με το απρόοπτο.


 
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #33 - : Μάιος 08, 2007, 03:51:24 μμ »
άλλα ακόμη και τα Honda, τα οποία παρεμπιπτόντως βρίσκονται στη χειρότερη κατάσταση από τότε που θυμάμαι εγώ τους αγώνες ταχύτητας.

Όντως. Δεν ξέρω γιατί αλλά νοιώθω μια άγρια χαρά που συμβαίνει αυτό.

Ο Vale είναι ήρεμος, ξέρει ότι έχει στα χέρια του ένα πολύ καλό M1, το έχει φτιάξει κομμένο και ραμμένο πάνω του, άλλα περισσότερο είναι σίγουρος για τον εαυτό του. Δεν θέλω να κάνω προβλέψεις, άλλα όλα δείχνουν ότι θα κυριαρχήσει στους ευρωπαϊκούς αγώνες και μέχρι να φύγει ο θίασος για την Αμερική θα έχει πάρει την πρωτοπορία στη βαθμολογία. Και πάλι όμως όλα αυτά στη θεωρία γιατί στην πράξη… μιλάμε για MotoGP, που ισοδυναμεί με το απρόοπτο.

Η χρονιά διαφαίνεται ως μια από τις  πιο ενδιαφέρουσες στην ιστορία του θεσμού. Και μπράβο που έχεις το θάρρος να κάνεις εκτιμήσεις γιατί τελευταία στις κουβέντες όλοι μασάμε τα λόγια μας λέγοντας μισόλογα μη μπας και φανούμε... τρόμπες αν τελιά δεν έρθουν τα ρπάγματα όπως "προφητάψαμε". Κι εγώ πιστεύω οτι ο Rossi είναι φαβορί για τους λόγους που αναφέρεις αλλά σίγουρα δεν θα είναι απόλυτος κυρίαρχος όπως π.χ. το 2005. Όσο για τη μαχητικότητά του, συγκρίνετέ τον με τον -πρωταθλητή απέναντι στον "πολύ" Bayliss στα SBK- Edwards του οποίου την παρουσία τουλάχιστον ως χλωμή θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε, παρ' ότι τρέχουν με τα ίδια μηχανάκια.

Γενικά πιστεύω οτι διανύουμε μια χρυσή περίοδο στους αγώνες μοτοσυκλετών, αντάξια της εποχής των Rainey-Schwantz. Κανείς δεν είναι απόλυτος κυρίαρχος και ένα απρόοπτο μπορεί να ανατρέψει όλα τα δεδομένα. Πέρσι ήταν ίσως η πιο ενδιαφέρουσα χρονιά της τελευταίας 20ετίας, με απίστευτες ανατροπές (κυριολεκτικά και μεταφορικά ;)) και τρομερή δράση.

Ε ρε τυχεροί που είμαστε...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #34 - : Μάιος 12, 2007, 03:51:13 πμ »
Trendy Pramac
Η ομάδα της Pramac D’Antin υπέγραψε χορηγία με κατασκευαστή ρούχων

Η ομάδα του Louis D’Antin από εδώ και στο εξής θα προμηθεύεται ρουχισμό από την εταιρία Bomb Boogie. Ο εν λόγω κατασκευαστής ήρθε σε συμφωνία με τη δορυφορική ομάδα της Ducati ώστε το λογότυπό της να τοποθετηθεί στη μοτοσικλέτα και στον εξοπλισμό των αναβατών καθώς και να προμηθεύει κάθε είδους ρουχισμό στην ομάδα, μέσα και έξω από τις πίστες. Η καλή πορεία της ομάδας δεν άφησε ασυγκίνητο τον διευθυντή της Space 2000 (κατασκευαστής jacket), Cristiano Musso, ο οποίος προχώρησε στην εμπλοκή του στο MotoGP και στο αποφασιστικό άνοιγμα στην αγορά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την συμφωνία με την ομάδα της Pramac D’Antin, με την οποία έχουμε το ίδιο πάθος για νέες προκλήσεις», ανέφερε ο Musso.

Το συνέδριο των ομάδων στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα δείχνει να αποδίδει. Εκεί, είχαν τεθεί ζητήματα προσέλκυσης χορηγιών στο MotoGP, ώστε να επιβιώσουν οι μικρές ομάδες άλλα και να ανακουφιστούν οι μεγαλύτερες. Το άνοιγμα προς όλες τις αγορές προσέλκυσε νέους ενδιαφερόμενους, οι οποίοι έχουν τη διάθεση και το χρήμα να εμπλακούν στον χώρο της μοτοσικλέτας. Άλλωστε οι αριθμοί τηλεθέασης του πρωταθλήματος MotoGP όλο και μεγαλώνουν με αποτέλεσμα να υπάρχει ενδιαφέρον για διαφήμιση στο άθλημα. Παρόλα αυτά όμως η φυγή των καπνοβιομηχανιών θα είναι μεγάλο πλήγμα για το MotoGP και πρέπει η Dorna να κάνει μεγάλες προσπάθειες αν θέλει ο θεσμός να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο.   

OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #35 - : Μάιος 12, 2007, 03:51:38 πμ »
«Δεν μου αρέσει να κλαίγομαι»
Ο Nicky Hayden δεν θέλει να καθίσει με σταυρωμένα τα χέρια

Ο πρωταθλητής Nicky Hayden δεν έχει καταφέρει να συνέλθει ακόμη και παραπαίει από αγώνα σε αγώνα. Όλα έδειχναν ότι ο αναβάτης της Repsol Honda στην Κίνα θα έκανε την αντεπίθεσή του, αφού την πρώτη μέρα των δοκιμών ήταν πολύ γρήγορος και βρισκόταν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Η ατυχία όμως τον χτύπησε, όταν ο Toni Elias στην πρώτη στροφή του αγώνα έπεσε από πίσω του και τον έστειλε για μια μικρή «εντουράδα» στην αμμοπαγίδα της πίστας. Τώρα ο Αμερικανός έχει χάσει πολύ έδαφος και πρέπει να συνέλθει σύντομα αν θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Ο ίδιος εμφανίστηκε συνειδητοποιημένος στις δηλώσεις του και θέλει να βάλει το κεφάλι κάτω και να αντεπιτεθεί στις πίστες της Ευρώπης.

«Πρέπει να κάνω κάτι και μάλιστα γρήγορα, διότι οι αγώνες απομακρύνονται. Οι αντίπαλοί μου είναι δυνατοί, και με τα ελαστικά δεν έχουμε κάνει τίποτα που να είναι καλό. Είναι απογοητευτικό, άλλα το περιμένεις αυτό στο MotoGP», παραδέχτηκε ο Hayden. «Έρχονται πολλοί αγώνες τώρα, η χρονιά έχει αρχίσει στ’ αλήθεια. Δεν θέλω να ακούγομαι σαν μωρό που γκρινιάζει. Και να κάθομαι να κλαίγομαι εδώ. Τα πράγματα μπορεί να χειροτερέψουν με αυτό τον τρόπο».

Πρόσφατα ο πρωταθλητής έχασε και ένα αγαπημένο του πρόσωπο. Ο 10χρονος ξάδερφος του Nicky Hayden, Ethan Gillim, σε αγώνα Flat-Track του πρωταθλήματος AMA, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και προσέκρουσε σε τοίχο. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο άλλα τελικά υπέκυψε στα τραύματά του. Ο πρόεδρος του πρωταθλήματος AMA Flat-Track, Ken Saillant, εξέφρασε τα συλλυπητήρια του στις οικογένειες Gillim και Hayden.   

OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #36 - : Μάιος 12, 2007, 06:23:02 μμ »
Πρέπει να κάνω κάτι και μάλιστα γρήγορα, διότι οι αγώνες απομακρύνονται.

Πρέπει να παρατήσει το κομπιουτεράκι του δημσίου υπαλλήληου και να πιάσει τα κλιπόν του αγωνιζόμενου. Κακιούλα, αλλά τι νόμισε οτι επειδή κάποιοι άλλοι είχαν μαύρη ατυχία (όχι μόνο ο Ρόσι ε!) αυτός έγινε ξαφνικά το Νο1; Με 2 νίκες στη σεζόν δεν γίνονται οι μεγάλοι αναβάτες, ας του το πει κάποιος αυτό. Και κάτι άλλο επίσης: τα 800 δεν είναι dirt track, θέλουν άλλο στυλ

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #37 - : Μάιος 12, 2007, 09:28:43 μμ »
ο συγκεκριμένος δεν έχεις κάτι να πεις αγορίνα θυμήσου τελευταία φορα που το πήρε αμερικανος πως έγινε?? το χουν οι αμερικανοι μου φαίνεται..
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #38 - : Μάιος 12, 2007, 09:32:44 μμ »
 Απροετοίμαστοι
Οι άνθρωποι του HRC πιάστηκαν στον ύπνο από τον ανταγωνισμό

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει φέτος η Honda είναι πρωτοφανή για το όνομα και την παράδοση της εταιρίας. Η RC212V δεν είναι σε καμία περίπτωση άξια αντικαταστάτης της πρωταθλήτριας RC211V και αυτό το παραδέχονται ακόμη και οι ίδιοι οι τεχνικοί του τμήματος. Η έλλειψη ιπποδύναμης, η μινιμαλιστική σχεδίαση και ο ερχομός του μπροστινού τροχού των 16 ιντσών έφεραν σε δύσκολη θέση το HRC, το οποίο καλείται τώρα να σώσει την κατάσταση μετά το κακό ξεκίνημα. Το αφεντικό του “Big H”, Satoru Horiike, παραδέχεται ότι δεν ήταν έτοιμοι για τον ερχομό των 800cc, παρότι εκφράζει τον προβληματισμό του για τον τρόπο με τον οποίο τα καινούρια πρωτότυπα έφτασαν τόσο γρήγορα τις επιδόσεις των 990cc.

«Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι κάναμε λάθος όταν θέταμε τους στόχους μας, η μοτοσικλέτα μας χρειάζεται έναν πολύ πιο ισχυρό κινητήρα», δήλωσε ο Horiike στο περιοδικό Motosprint. «Το επίπεδο που τοποθετήσαμε τον εαυτό μας για την πρώτη χρονιά των 800cc δεν ήταν το σωστό. Πιστεύαμε ότι οι μοτοσικλέτες των 800cc θα έκαναν περισσότερο χρόνο για να γίνουν ταχύτερες από τα 990cc άλλα το κατάφεραν αμέσως. Η μοτοσικλέτα μας δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε να βρίσκεται αυτήν τη χρονιά. Η τελική ταχύτητά μας βελτιώνεται, άλλα δεν είναι αρκετή».

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στους τέσσερις πρώτους αγώνες η Honda δεν έχει πάρει νίκη. Ο πρωταθλητής Nicky Hayden έχει ξεκινήσει πολύ άσχημα, άλλα και ο Dani Pedrosa δυσκολεύεται να ακολουθήσει τις Ducati και Yamaha στην κορυφή. Ο Marco Melandri ήταν ο πρώτος που εντόπισε το πρόβλημα και δικαιολογημένα «γκρίνιαζε» από την αρχή της χρονιάς. Οι αγώνες στην Ευρώπη ίσως να ευνοήσουν το HRC, άλλα πρέπει να παρουσιαστούν ανανεωμένοι και με έναν  κινητήρα πολύ πιο δυνατό. 


MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #39 - : Μάιος 13, 2007, 02:20:19 πμ »
ο συγκεκριμένος δεν έχεις κάτι να πεις αγορίνα θυμήσου τελευταία φορα που το πήρε αμερικανος πως έγινε?? το χουν οι αμερικανοι μου φαίνεται..

δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Ποιός ήταν ο τελευταίος αμερικανός νικητής στα GP; Ήταν κι άλλος μετά τον Schwantz, δεν θυμάμαι...

Όσο για το "δημοσιουπαλληλίκι" του Hayden, του το καταλογίζουμε (Εγώ, tuonato και πολλοί άλλοι) όχι μόνο της γενικής (σχετικής) έλλειψης μαχητικότητάς του αλλά και λόγω των δηλώσεών του. Πέρσι αφού είχε ξεφύγει λίγο στους πόντους είχε δηλώσει οτι θα κάνει ¨εξυπνους αγώνες" με αποτέλεσμα την.. 9η θέση στον επόμενο αγώνα (στο Brno αν θυμάμαι καλά). Ο Ρόσι ή ο Doohan πότε το κάνανε αυτό; Ποτέ. Ακόμα και όταν είχαν μαθηματικά σίγουρα πρωταθλήματα πολεμούσαν με πάθος πάντα για τη νίκη. Ένας αναβάτης που αγαπά στ' αλήθεια το σπορ πολεμά για τη νίκη, όχι για το πρωτάθλημα. Γι αυτό και ο Schwantz έχει μέινει θρύλος παρ'ότι πήρε μόνο ένα πρωτάθλημα στη ζωή του.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #40 - : Μάιος 13, 2007, 05:18:22 πμ »
αν θυμηθείς ligods ο νεότερος αμερικανος ήταν ο kenny roberst junior..που είχε κάνει μια νίκη σε όλο το πρωτάθλημα αν θυμάμαι καλά.."γιαυτο" λέω οι αμερικανοι το χουν..ο hayden με πόσες νίκες το πήρε??? em αυτό λέω...

ο hayden όταν πήρε το πρωτάθλημα ξέρεις τι έκανε όλο το χειμώνα??california bike scooll ame ame..

και σε καμια περίπτωση δεν υποστηρίζω man hayden honda ναι...απλά παρεξήγησες λίγο τα όσα γράφω απλά γράφω τι λέγεται στον τύπο δεν είναι προσωπικά πιστεύω... :bye: :bye: :bye:
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #41 - : Μάιος 13, 2007, 05:34:04 μμ »
Ναι ρε γκαμώτ, ο King Kenny ήτανε, πως το ξέχασα. Μετά ανέλαβε ο Μάυρος Σκύλος ο Doohan. Τι οδηγός θεε μου, και τι αντοχή. Όταν με σπασμένα κόκαλα επέμενε να τρέξει σε αγώνα πήγαν να του δώσουν παυσίπονα για να μπορέσει να τρέξει. Αυτός αρνήθηκε και όταν τον ρώτησαν γιατί απάντησε "I'm not the painkiller sort of guy"!! (Σε ελεύθερη απόδοση "Δεν είμαι απ' αυτούς που παίρνουν παυσίπονα"). Και έτρεξε σπασμένος και πονεμένος, πολεμώντας μάλιστα για τις πρώτες θέσεις.

Θα ήθελα πολύ να δω μονομαχίες Ρόσι-Ντούχαν. Τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο αντάξιοι ο ένας του άλλου...

Το άλλο το ακούσατε; Ο... Carl Fogarty θα ξανατρέξει, λέει στα Superbikes! Δεν ξέρω αν του αξίζει μπράβο η ειρωνικό μειδίαμα, τον τσαμπουκά τον έχει παντως.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #42 - : Μάιος 13, 2007, 09:45:12 μμ »
δεν ξέρω κατά ποσο θα τρέχει ο carl αυτό που άκουσα είναι ότι θα αποσυρθεί η ducati από του χρόνου αν δεν "αλαχεο" ο κανονισμός να μπούν τα 1200 cc.και θα μπει με την agusta σαν manager.. :bye: :bye:
OMERTA69!!!

*

5os

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #43 - : Μάιος 14, 2007, 12:11:58 μμ »
εμένα κάτι πήρε το αφτί μου ότι θα κατέβει η Ducati Με το Desmocedici RR!!!
Αν γίνει αυτό θα πέσει πολύ γέλιο... για να μην πώ κλάμα από Ιαπωνία..

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #44 - : Μάιος 14, 2007, 12:57:40 μμ »
εμένα κάτι πήρε το αφτί μου ότι θα κατέβει η Ducati Με το Desmocedici RR!!!
Αν γίνει αυτό θα πέσει πολύ γέλιο... για να μην πώ κλάμα από Ιαπωνία..

Το Desmocedici RR δεν νομίζω ότι θα μπει! Εδώ δεν το έβαλε φέτος, ενώ πληρούσε τις προϋποθέσεις των κανονισμών! Πάντως, όσον αφορά τις αλλαγές στους κανονισμούς για του χρόνου, έχει παράπονα και η Suzuki. Ο Bata δήλωσε, πως αν αλλάξει ο κανονισμός θα φύγει από τα Superbike!!! :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης