0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #60 - : Μάιος 21, 2007, 05:20:22 μμ »
 Ανάλυση: Μια βροχή θα μας σώσει
Το χλιαρό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, από άποψη θεάματος, ήρθε να ξεπλύνει η βροχή

Αν κάποιος είχε την δυνατότητα να βλέπει ταυτόχρονα, τον αγώνα των 125cc και το πρώτο μισό του αγώνα στο Le Mans, σίγουρα δεν θα ξεχώριζε τι έβλεπε. Η εναλλαγή θέσεων ήταν τόσο συχνή που ακόμη και οι σχολιαστές στο Eurosport, δεν προλάβαιναν να καταλάβουν τι συνέβαινε. Ο χειρισμός 220+ ίππων σε αυτές τις συνθήκες είναι τουλάχιστο δύσκολη υπόθεση, κάτι που έκανε το θέαμα ακόμη πιο τρομακτικό. Χειρουργικές κινήσεις, καλός χειρισμός του γκαζιού, άλλα και πολύ καλό «διάβασμα» του οδοστρώματος ήταν τα κλειδιά της επιτυχίας, τα οποία φαίνεται ότι διέθετε ο Chris Vermeulen. Οι πρώτες σταγόνες που έπεσαν, όταν ακόμη οι αναβάτες βρίσκονταν στη σχάρα εκκίνησης, ήταν μήνυμα για έναν συναρπαστικό αγώνα. Κάποια στιγμή η τηλεοπτική κάμερα έπεσε πάνω στον Chris, ο οποίος την στιγμή που όλοι προβληματίζονταν για τις καιρικές συνθήκες, εκείνος χαμογέλαγε πονηρά, αφού ήξερε πολύ καλά ότι ήρθε η ώρα του. Αυτό που δεν κατάφερε να πετύχει στο Philip Island πέρσι, το πήρε πίσω φέτος και μάλιστα από τον ίδιο αντίπαλο, τον Marco Melandri.

Suzuki-Bridgestone, Ducati-Bridgestone, Honda-Bridgestone

Ο Αυστραλός, μπορεί να οδήγησε καταπληκτικά, να έκανε τον αγώνα της ζωής του ίσως, άλλα οφείλει και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Suzuki. Οι Ιάπωνες φέτος παρουσιάζουν ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτότυπο μετά από πολλά χρόνια. Ήταν το 2000, με αναβάτη τον Kenny Roberts Jr όταν πήραν για τελευταία φορά νίκη. Από τότε που ήρθαν τα τετράχρονα στο προσκήνιο δεν μπόρεσαν να σηκώσουν κεφάλι. Τα πράγματα δείχνουν να έχουν αλλάξει πρώτα με τον John Hopkins και το βάθρο του στην Κίνα, και τώρα με τον Chris Vermeulen να χαρίζει την νίκη στους «γαλάζιους».

Η συνταγή που ακολουθούν είναι αυτή της Ducati. Ισχυρός κινητήρας, καλή αεροδυναμική και πλήρη αξιοποίηση των ελαστικών της Bridgestone. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι Suzuki και Ducati χρησιμοποιούν τα ίδια ελαστικά, άρα έχουν και τις ίδιες ανάγκες. Χρειάζονται λοιπόν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης στα άκρα του ελαστικού, για να δαμαστεί ο ισχυρός κινητήρας, και πολύ προοδευτικό μπροστινό, με σκληρό σκελετό για τα δυνατά φρένα. Αυτό που παρατηρείται και στις δυο μοτοσικλέτες είναι η φοβερή ευστάθεια στα οριακά φρένα, κάτι που έχει δώσει την δυνατότητα, τόσο στους Casey Stoner και John Hopkins, όσο και στον Chris Vermeulen στη Γαλλία να μην υποκύπτουν εύκολα σε λάθη, αφού ουσιαστικά δεν πιέζονται από τη μοτοσικλέτα.

Η μεγάλη διαφορά πάντως των Bridgestone από τα Michelin, φάνηκε στην Honda του Marco Melandri. Ο Ιταλός, με την προβληματική φέτος RC212V, παρουσιάστηκε για μια ακόμη φορά πολύ ανώτερος των «εργοστασιακών» Hayden και Pedrosa. Ακόμη και ο Toni Elias στην Τουρκία ανέδειξε την υπεροχή των Ιαπώνων. Μήπως η Michelin θα έπρεπε να ξανασκεφτεί το μπροστινό ελαστικό των 16 ιντσών; Λέω εγώ, μήπως.

Στην τρίτη καίγονται

Η πρώτη φορά, στην Τουρκία, συγχωρείται λόγο νεότητας. Το πάθημα όμως δεν έγινε μάθημα; Oι άνθρωποι της Yamaha, μαζί με αυτούς της Michelin, κατέστρεψαν έναν ακόμη αγώνα του Valentino Rossi, για να μην πούμε τι έκαναν στο Colin Edwards.Είναι η δεύτερη φορά φέτος που υποπίπτουν στο ίδιο σφάλμα, κακή επιλογή ελαστικού. Ο «Γιατρός» όλο το διήμερο γκρίνιαζε για τον νέο κανονισμό ελαστικών, την στιγμή που ο Jeremy Burgess διατυμπάνιζε πέρα δώθε, ότι δεν έχει πρόβλημα με την αλλαγή. Σύγχυση στο στρατόπεδο της Yamaha, όπου μάλλον έχουν χάσει τα αβγά και τα πασχάλια. Και καλά αυτοί, ο Rossi τι κάνει;

Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς το γεγονός ότι ο Vale στους τελευταίους 8 γύρους έδωσε τον καλύτερο εαυτό του να κρατηθεί πάνω στην M1. Αυτοί που είδαν το πίσω ελαστικό του Ιταλού θα καταλάβουν, άλλα και όσοι δεν το είδαν σας λέω ότι ήταν κατεστραμμένο, ιδιαίτερα στην δεξιά πλευρά. Δεν ξέρω τι πρόβλημα έχουν οι τύποι στην Yamaha, άλλα ότι και να είναι πρέπει να διορθωθεί σύντομα, διότι ο Casey δεν αστειεύεται, και σήμερα το απέδειξε περίτρανα.

Για τον νεαρό Αυστραλό τι να πει κανείς. Άψογος με όλη τη σημασία της λέξης. Ο Casey με αυτή του την εμφάνιση, έπεισε και τους πιο δύσπιστους ότι έχει σοβαρές ελπίδες ακόμη και για τον τίτλο. Από την άλλη έδειξε ότι η Ducati μπορεί να δουλέψει και σε δύσκολες συνθήκες, με κλειστά κομμάτια και χωρίς μεγάλη ευθεία. Πολλά συγχαρητήρια στο εργοστάσιο της Μπολώνια. 

Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη και το διάστημα που ακολουθεί είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Υπάρχουν αλλεπάλληλοι αγώνες χωρίς ανάσα, και θα δοκιμαστούν αναβάτες και μοτοσικλέτες. Το επόμενο ραντεβού είναι στο Mugello που θεωρείται «σπίτι» του Valentino Rossi. Θα δούμε αν ο Rossi θα είναι καλός οικοδεσπότης ή θα του χαλάσει το πάρτι ο Stoner και η Ducati του. Θα δούμε σε δυο εβδομάδες…

 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #61 - : Μάιος 21, 2007, 05:20:53 μμ »
 «Μεγάλη διαφορά»
Ο Valentino Rossi παραδέχτηκε την ανωτερότητα των Bridgestone


Η χθεσινή παρουσία της Michelin, ιδιαίτερα στη μοτοσικλέτα του Valentino Rossi, ήταν τραγική. Μέσα στο ίδιο της το σπίτι καταποντίστηκε από την Bridgestone, η οποία έκανε το 1-2-3. Ο «Γιατρός» σε δηλώσεις του, το απόγευμα της Κυριακής, παραδέχτηκε ότι τόσο η επιλογή όσο και το ίδιο το ελαστικό ήταν λάθος, και μάλιστα σε κάποια στιγμή φάνηκε και αρκετά εκνευρισμένος. Παρόλα αυτά έδειξε το μεγαλείο του και σαν πραγματικός Superstar που είναι διασκέδασε τις εντυπώσεις και παρέμεινε αισιόδοξος για τη συνέχεια, αφού ξέρει πολύ καλά ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει.

Ο πολυπρωταθλητής δήλωσε στους Βρετανούς δημοσιογράφους οι οποίοι των περίμεναν έξω από τον Motorhome της Yamaha: «Λοιπόν, απ’ ό,τι φαίνεται χάσαμε το στοίχημα. Ξεκινήσαμε με σκληρό πίσω ελαστικό, άλλα η βροχή δυνάμωσε πολύ και η μοτοσικλέτα έγινε πολύ δύσκολη για να την ελέγξω. Ήταν αδύνατο! Με καμία δύναμή! Μεγάλη διαφορά. Ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, από τη στιγμή του φρεναρίσματος μέχρι την είσοδο της στροφής, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση, όπως τα Bridgestone».

Ο Valentino αμέσως άλλαξε ύφος, ηρέμησε και συνέχισε: «Από την καλή μεριά, είμαι χαρούμενος για το στήσιμο που βρήκαμε για τον αγώνα. Αν είναι στεγνά είμαι σε θέση να πάω γρήγορα. Σε έναν κανονικό αγώνα μπορώ να παλέψω για τη νίκη. Βρισκόμαστε σε άσχημη θέση, άλλα το πρωτάθλημα είναι μεγάλο. Στο Mugello θα είναι διαφορετικά διότι υπάρχει μεγάλη ευθεία. Άλλα θα παλέψουμε εκεί με το μαχαίρι στα δόντια».

Ο Valentino Rossi ξέρει πολύ καλά πώς να αντιδρά σε δύσκολες καταστάσεις. Άλλωστε αυτό είναι ένα ακόμη στοιχείο που τον κάνει να βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου και στις καρδιές όλων. Είναι ο απόλυτος πρωταθλητής.




MOTOGP FREE
21-05-2007
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #62 - : Μάιος 22, 2007, 04:21:26 μμ »
 Βίοι παράλληλοι
Valentino Rossi και Jean-Philip Weber συμφωνούν γα την… αποτυχία


Ο αγωνιστικός διευθυντής της Michelin, Jean-Philip Weber δεν κρύβει, όπως άλλωστε και ο Valentino Rossi την αδυναμία τους στην επιλογή του ιδανικού ελαστικού, για τις απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες στο Le Mans. Το αφεντικό των Γάλλων «λαστιχάδων» εξήγησε τους λόγους της αποτυχίας, οι οποίοι ήταν απολύτως σύμφωνοι με αυτούς που ανέφερε και ο «Γιατρός» και παραδέχτηκαν, εμμέσως πλην σαφώς ότι πιάστηκαν στον ύπνο, για μια ακόμη φορά. Από την μεριά του ο Ιταλός δεν ήθελε να ρίξει αποκλειστικά το φταίξιμο στoυς ανθρώπους της Michelin, ενώ ήταν και η πρώτη φορά που παραδέχτηκε ότι η Ducati και ο Stoner μπορούν να πάνε γρήγορα και σε πίστες οι οποίες δεν έχουν μεγάλη ευθεία.

Ο αναβάτης της Yamaha-Fiat δήλωσε στα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης: «Φυσικά είμαι δυσαρεστημένος με το αποτέλεσμα διότι είχα πολύ καλή αίσθηση στο στεγνό. Κάναμε κάποιες μετατροπές στη μοτοσικλέτα, δούλευε πολύ καλά και νόμιζα ότι θα μπορούσα να παλέψω για τη νίκη. Κάναμε το pit-stop και ξεκινήσαμε το δεύτερο μέρος του αγώνα με σκληρά ελαστικά, διότι υποθέσαμε ότι πρόκειται για μια μικρή βροχή. Δυστυχώς κάναμε λάθος και όταν η βροχή δυνάμωσε το ελαστικό μου ήταν πολύ σκληρό για αυτές τις συνθήκες και δεν μπόρεσα να πιέσω. Ήμουν πολύ αργός από εκεί και μετά, και δεν είχα καθόλου πρόσφυση στο πίσω μέρος. Στους τελευταίους 5 γύρους ήταν πολύ επικίνδυνα τα πράγματα καθώς ήταν πολύ δύσκολο να μείνω πάνω στη μοτοσικλέτα αι νομίζω ότι έχανα 5 ή 6 δευτερόλεπτα στο γύρο». Ο Rossi έκλεισε λέγοντας «Ελπίζαμε ότι αυτή η πίστα θα μας έδινε την δυνατότητα να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος από τον Stoner και τώρα τα πράματα γίνονται πολύ δύσκολα διότι είναι πολύ γρήγορος, όχι μόνο στις ευθείες άλλα παντού».

Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκε και ο Jean-Philip Weber: «Μετά τον αγώνα είναι εύκολο να πεις ότι επιλέξαμε πολύ σκληρό ελαστικό για τους αναβάτες μας στην βροχή. Πρόκειται για ρώσικη ρουλέτα, στο Philip Island πέρσι κάναμε καλή επιλογή και κερδίσαμε. Φυσικά δεν γνωρίζεις τι θα κάνει ο καιρός άλλα τώρα ξέρουμε ότι έπρεπε να επιλέξουμε ένα μαλακότερο πίσω ελαστικό για τους περισσότερους αναβάτες. Οπωσδήποτε δεν περιμέναμε τόσο δυνατή βροχή, υποθέσαμε ότι θα είναι πιο ελαφριά η βροχόπτωση, έτσι οι περισσότεροι αναβάτες μας χρησιμοποίησαν μεσαία γόμα στο πίσω ελαστικό το οποίο δεν ήταν το ιδανικό για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Γι’ αυτό ο Valentino έπρεπε να επιλέγει ανοιχτές γραμμές, οι οποίες επέτρεπαν σε άλλους αναβάτες να περνάνε».

« Ήταν μια δύσκολη ημέρα άλλα αυτή η χρονιά είναι πολύ μεγάλη. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό αυτή τη στιγμή, κάτι που είναι καλό για το άθλημα, και περιμένουμε να αντεπιτεθούμε για να πάρουμε ξανά τη νίκη», δήλωσε τελειώνοντας.


OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #63 - : Μάιος 22, 2007, 04:22:33 μμ »
 Kind of Magic
Ο Chris Vermeulen είχε το μαγικό ραβδάκι στον αγώνα του Le Mans


«Νομίζω ότι ο Chris Vermeulen είναι μάγος στην βροχή», είπε ο Valentino Rossi. Εδώ ταιριάζει η ρήση: «η αξία του νικημένου δίνει δόξα στο νικητή» ή κάπως έτσι. Μετά τα λόγια του «Γιατρού», τι να πει κανείς. Ο νεαρός Αυστραλός κατέκτησε πολλές πρωτιές, τόσο για την Suzuki όσο και για το θεσμό, αφού πήρε τη μεγαλύτερη σε διαφορά νίκη στην 7χρονη ιστορία του MotoGP, 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Marco Melandri. Η χαρά του Vermeulen ξεχείλιζε στη συνέντευξη Τύπου άλλα και αργότερα, όταν έκανε τις καθιερωμένες δηλώσεις στους συμπατριώτες του. Πολύ καλή εμφάνιση και νίκη από τον «άνθρωπο της βροχής» ο οποίος το μόνο που ευχήθηκε ήταν να έρθουν κι άλλες τέτοιες χαρές.

Σε πολύ καλό κλίμα, ο Chris δήλωσε: «Πραγματικά, πετάω στα σύννεφα! Είμαι πολύ ευτυχισμένος με τον εαυτό μου, την ομάδα μου και όλους όσοι εμπλέκονται στην ομάδα. Είχαμε ένα δύσκολο διήμερο πριν έρθουμε στον αγώνα, καθώς δεν ήταν όλα σύμφωνα με τα σχέδιά μας, άλλα γινόμασταν γρηγορότεροι συνεχώς και είμαι σίγουρος ότι αν ήταν στεγνά θα είχαμε βελτιωθεί σημαντικά».

Ο Αυστραλός συνέχισε αναλύοντας τον αγώνα: «Οι συνθήκες ήταν ολισθηρές στην αρχή και ήταν δύσκολο να καταλάβω το πόσο έπρεπε να πιέσω. Κάποιοι αναβάτες με πέρασαν και ύστερα από ένα γύρο έπεσαν. Άρχισε να βρέχει δυνατά και αποφάσισα να μπω στα pit και να αλλάξω μοτοσικλέτα. Βγήκα έξω και έβαλα το κεφάλι κάτω και προσπάθησα να ζεστάνω τα ελαστικά όσο το δυνατό γρηγορότερα».

Ο αναβάτης της Suzuki ξεκίνησε από τη 12η θέση του grid και στο ξεκίνημα του αγώνα έμεινε 15ος. Τα πράγματα όμως μπήκαν στη θέση τους όταν άρχισε να βρέχει πολύ και αναγκάστηκε να πάρει τη μοτοσικλέτα με τα βρόχινα ελαστικά. Ο Vermeulen βρίσκεται στην 5η θέση της βαθμολογίας, μπροστά από τον teammate του John Hopkins.     


 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #64 - : Μάιος 23, 2007, 05:07:26 πμ »
 Μια συγγνώμη δεν φτάνει…
Οι αναβάτες που έπεσαν θύματα των καιρικών συνθηκών στο Le Mans απολογούνται


Άλλοι νωρίς, άλλοι αργά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Οι Guintoli, De Puniet, Elias και Hayden δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον Κυριακάτικο αγώνα αφού παρασύρθηκαν από τις καιρικές συνθήκες και τον ενθουσιασμό τους. Ιδιαίτερα οι δυο Γάλλοι αναβάτες, οι οποίοι βρέθηκαν να οδηγούν τον αγώνα πριν γίνει η αλλαγή των μοτοσικλετών, δεν άντεξαν στην πίεση της στιγμής και κατέληξαν στην αμμοπαγίδα σχετικά νωρίς. Το ίδιο και ο Toni Elias ο οποίος έπεσε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο αφού βρισκόταν στον γύρο όπου θα άλλαζε μοτοσικλέτα. Αντίθετα ο Nicky Hayden ήταν πολύ καλός στην βροχή και ανέβηκε μέχρι την 4η θέση, όταν έχασε το μπροστινό της RC212V και κατέστρεψε τελείως την μοτοσικλέτα του. Πάμε να δούμε τι δήλωσαν οι τέσσερις αναβάτες.

Nicky Hayden-Repsol Honda: «Είναι σίγουρα κρίμα. Κρατάγαμε την τέταρτη θέση άνετα με μόλις δύο γύρους να απομένουν και η μοτοσικλέτα είχε πολύ καλή αίσθηση στο βρεγμένο. Άλλα μόλις ακούμπησα το φρένο στο τέλος της πίσω ευθείας έπεσα. Δεν είχα προλάβει ούτε να κατεβάσω ταχύτητες και πριν το καταλάβω άρχισα να αναπτύσσω ταχύτητα όταν ακούμπησα στο έδαφος - ήταν δύσκολη πτώση. Ήταν άσχημο, άλλα φαίνεται ότι δεν έσπασα κανένα κόκαλο και αυτό είναι καλό, αν και τραυμάτισα κάποια σημεία στη λεκάνη μου. Είναι μεγάλη απογοήτευση για μένα και την ομάδα άλλα δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου σήμερα. Η μοτοσικλέτα δεν ήταν κακή στο βρεγμένο, αν και κούναγε λίγο και κάποιοι από τους άλλους αναβάτες βγήκαν, άλλα σίγουρα δεν το αξίζαμε αυτό σήμερα. Υποθέτω ότι αυτά συμβαίνουν κάποιες φορές, απλά θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε και θα επιστρέψουμε δυνατοί για τον επόμενο αγώνα στην Ιταλία».

Toni Elias-Gresini Honda: «Η κατάσταση ήταν δύσκολη από τον πρώτο γύρο, η βροχή έπεφτε και σκεφτόμουν πότε ήταν η κατάλληλη στιγμή να μπω στα pit όταν έπεσα. Είναι κρίμα. Χτύπησα δυνατά με την πλάτη άλλα πιο πολύ πονάει ότι έχασα πάλι βαθμούς και λυπάμαι για την ομάδα. Θα μείνουμε εδώ για δοκιμές και θα δουλέψουμε περισσότερο στα ελαστικά και στη μοτοσικλέτα».

Randy De Puniet-Kawasaki MotoGP Team: «Είμαι πολύ απογοητευμένος και ζητώ συγγνώμη στην ομάδα μου, την Kawasaki και την Bridgestone, καθώς δούλεψαν όλοι τόσο σκληρά. Έχασα κάποιες θέσεις στην ευθεία πριν από την πρώτη στροφή, παρότι ένιωθα εμπιστοσύνη με τη μοτοσικλέτα και ήμουν σε θέση να παλέψω και να πάρω την πρωτοπορία. Και τότε η βροχή άρχισε να πέφτει πιο δυνατά και ήμουν έτοιμος να μπω για να αλλάξω μοτοσικλέτα όταν έπεσα. Μπορεί να ήμουν πολύ γρήγορος, δεν ξέρω, άλλα έχασα το πίσω μέρος στην στροφή Esses Bleus και έπεσα. Είναι κρίμα, γιατί το να βρίσκομαι πρώτος μπροστά στο κοινό μου ήταν υπέροχο συναίσθημα. Άλλα, έμαθα ένα σημαντικό μάθημα, και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να οδηγήσω κάποιον αγώνα ξανά αυτή τη χρονιά όπου θα μπορέσω να διαχειριστώ αλλιώς τα πράγματα».

Sylvain Guintoli-Yamaha Tech3: «Αυτός ήταν πολύ περίεργος αγώνας άλλα είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος με όλο το διήμερο. Αυτό είναι κάτι ιδιαίτερο για μένα να κάνω μπροστά στο κοινό μου με τα δοκιμαστικά και τον αγώνα. Έκανα μια πολύ άσχημη εκκίνηση καθώς βγήκα εκτός γραμμής. Ένιωσα πολύ σίγουρος όταν πέρασα τους πάντες και προσπαθούσα να βρω τον ρυθμό μου και την επόμενη στιγμή ήμουν στην κορυφή κα δε είχα κανέναν να κυνηγήσω. Όταν ήμουν μπροστά για αυτόν τον ένα γύρο δεν το σκεφτόμουν, απλά πήγαινα γρήγορα. Ήταν έκπληξη ότι έχασα το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας και έπεσα καθώς δεν έδειχνε να είναι τόσο βρεγμένα. Αν δεν είχα πέσει θα είχα μείνει μπροστά για αρκετούς γύρους ακόμη καθώς δεν ήταν πολύ βρεγμένα ώστε να αλλάξω μοτοσικλέτα. Δέκατος είναι το καλύτερο αποτέλεσμα, άρα πρέπει να είμαι πολύ χαρούμενο, παρότι έπεσα, άλλα όλο το διήμερο ήταν εξαιρετικό. Μπορούμε να πάρουμε πολλά από αυτό το διήμερο καθώς μας έφυγαν οι αμφιβολίες για το πόσο ανταγωνιστικοί μπορούμε να γίνουμε. Τώρα είμαι πολύ σίγουρος για την μοτοσικλέτα και την οδήγησή μου».     




 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #65 - : Μάιος 29, 2007, 04:41:27 μμ »
 Φλερτ Alstare Corona Suzuki και MotoGP
Φούντωσαν οι φήμες που θέλουν την ομάδα του WSBK να μετακομίζει στο MotoGP

Η παρουσία του Paul Denning, αγωνιστικού διευθυντή της Rizla Suzuki MotoGP,  στα paddock του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes στο Silverstone έδωσε τροφή σε διάφορα σενάρια που θέλουν την εμπλοκή της ομάδας Alstare Corona στο MotoGP. Με την επικείμενη αλλαγή των κανονισμών, όπου θα ανέβει ο κυβισμός των δικύλινδρων μοτοσικλετών στα 1200cc, η ομάδα της Suzuki δεν βλέπει με καλό μάτι τον ανταγωνισμό για το 2008, αφού η Ducati θα έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Πάντως, η Βρετανική ομάδα έχει και ένα λόγο παραπάνω να μετακομίσει στο MotoGP και αυτός δεν είναι άλλος από τον Max Biaggi.

Ο Ιταλός star είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να οδηγήσει την Alstare Corona Suzuki εκ του ασφαλούς στην δημιουργία μιας σωστής ομάδας, αφού η εμπειρία του στο χώρο είναι δεδομένη. Από την μεριά του ο Francis Batta, αφεντικό της ομάδας έχει μεγάλη επιρροή στην εταιρία Corona και μια πιθανή του μετακόμιση στο MotoGP θα φέρει και τη μεγάλη εταιρία μαζί του. Αυτό φυσικά το θέλει πολύ η Dorna άλλα το ερώτημα που προκύπτει είναι αφενός αν θέλει ο Batta να παίξει δευτερεύοντα ρόλο στο MotoGP, καθώς δεν θα έχει εργοστασιακή ομάδα άλλα μια δορυφορική με μοτοσικλέτες Suzuki GSV-R, και αφετέρου αν συμφωνήσει σε αυτό και ο Max Biaggi.

Το θέμα πάντως είναι τελείως σε θεωρητικό επίπεδο και κανένας δεν έχει ανακοινώσει κάτι. Το σίγουρο είναι ότι πολλοί θα ευνοηθούν αν συμβεί αυτή η μετακίνηση, άλλα τα paddock των Superbikes θα αποδυναμωθούν. Ο χρόνος θα δείξει…


MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #66 - : Μάιος 29, 2007, 04:42:16 μμ »
 Με το καλό να έρθει
O Harold Bartol είναι θετικός στην έλευση τετράχρονων κινητήρων στη μεσαία κατηγορία

Ο γκουρού των δίχρονων κινητήρων, και διευθυντής της ομάδας KTM, Harold Bartol δείχνει να μην έχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην έλευση τετράχρονων κινητήρων 400cc για να αντικαταστήσουν τα δίχρονα 250cc. Η οδηγία που έχει δοθεί από την Dorna είναι η εξής: Μέχρι το 2010 θα πρέπει όλες οι δίχρονες μοτοσικλέτες 250cc να έχουν αντικατασταθεί με τις τετράχρονες των 400cc, με πιθανή εμπλοκή τους από την προηγούμενη χρονιά όπου θα μπορούν να συμμετέχουν παράλληλα και οι δυο κατηγορίες, όπως ακριβώς συνέβη και στα MotoGP. Ο Bartol μιλώντας στο Motogp.com μπορεί να εμφανίστηκε θετικός, άλλα έθεσε και διάφορα ερωτήματα τα οποία θα απασχολήσουν τους κατασκευαστές στο μέλλον.

Το αφεντικό της KTM Red Bull δήλωσε: «Οι τετράχρονες μοτοσικλέτες δεν νομίζω να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στις μικρές κατηγορίες. Έχουμε μια προοπτική μέχρι το 2010, έτσι θα έχουμε το χρόνο να τα δούμε στις πίστες ίσως και νωρίτερα. Αν αλλάξουμε κατηγορίες τότε θα πρέπει να είναι ένα κομμάτι μιας ξεχωριστής κατηγορίας, 600cc ή κάτι τέτοιο. Μετά είναι και το πώς θα το εντάξουμε σε εθνικό επίπεδο».

Η πορεία του Harold Bartol στον χώρο των GP είναι λαμπρή. Είναι ο σχεδιαστής του κινητήρα των 125cc της KTM με τον οποίο οι Αυστριακοί έχουν πάρει πολλές νίκες, άλλα και του πιο πρόσφατου δικύλινδρου 250cc. Επίσης δεν είναι λίγοι και οι αναβάτες που έχει αναδείξει ο Bartol, Mika Kallio, Hiroshi Aoyama, Tomo Koyama και έπονται κι άλλοι.


MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #67 - : Μάιος 29, 2007, 04:42:52 μμ »
 Ο κυρίαρχος του Mugello
Ο Valentino Rossi κρατάει την πρώτη θέση στο Mugello για 5 συνεχείς αγώνες

Τα ψέματα τελείωσαν. Ο «Γιατρός» επιστρέφει στο σπίτι του και θέλει να κάνει για μία ακόμη φορά τους συμπατριώτες του υπερήφανους. Ο αναβάτης της Yamaha-Fiat έχει πάρει την καρό σημαία στο Mugello στους πέντε τελευταίους αγώνες και μάλιστα έχει το απόλυτο από τότε που βρέθηκε στη σέλα της Yamaha. Με τη Fiat στα fairing της μοτοσικλέτας του έχει ακόμη ένα λόγο να κερδίσει την υποστήριξη όλων των Ιταλών, αν και ο Rossi είναι ήδη ένα είδωλο στη γειτονική χώρα. Παρόλα αυτά το ξεκίνημα του πρωταθλήματος επιφύλασσε μια έκπληξη στον Ιταλό Superstar: Casey Stoner και Desmosedici GP7. Μέχρι στιγμής ο Vale βλέπει την πλάτη του Αυστραλού, με τη διαφορά τους να βρίσκεται στους 21 βαθμούς. Στην πατρίδα του θα θελήσει πάση θυσία να πάρει τη δεύτερη φετινή του νίκη, και να μειώσει τη διαφορά από τον Stoner.

Ο Valentino Rossi αναφέρθηκε πρώτα στον αγώνα του Le Mans: «Ελπίζαμε ότι στο Le Mans θα μπορούσαμε να κερδίσουμε κάποιους βαθμούς και να μειώσουμε τη διαφορά από τον Casey, άλλα δυστυχώς ο καιρός δεν ήταν μαζί μας. Μείναμε στη Γαλλία για δύο ημέρες δοκιμών και σημειώσαμε μεγάλη βελτίωση, ιδιαίτερα με τα ελαστικά. Επίσης δοκιμάσαμε κάποιες μετατροπές στον κινητήρα, λεπτομέρειες, τις οποίες νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε στο Mugello».

Ο «Γιατρός» δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αγάπη του προς την ιταλική πίστα: «Όπως ξέρουν όλοι, έχω μια ιδιαίτερη σχέση με το Mugello. Έχω κερδίσει εκεί πολλές φορές, μαζί και οι τρεις τελευταίες χρονιές που βρίσκομαι στη Yamaha, και είχα μερικούς από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου εκεί. Παρόλα αυτά θα έχω και δεύτερο αγώνα στην πατρίδα μου, στο Misano. Το Mugello είναι κάτι το φανταστικό και οι οπαδοί και η ατμόσφαιρα είναι απίστευτη. Είναι μια φανταστική πίστα άλλα διαθέτει μεγάλη ευθεία και γνωρίζουμε ότι θα έχουμε μια σκληρή μάχη. Τουλάχιστον μπορούμε να βασιζόμαστε στον καιρό… ελπίζω».



MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #68 - : Μάιος 30, 2007, 02:20:12 μμ »
 Οικογενειακή υπόθεση
Ο Curtis Roberts καλείται να βοηθήσει την οικογένεια ώστε να ξεφύγει από το τέλμα

Η ομάδα του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή Kenny Roberts Sr, από ό,τι δείχνουν τα πράγματα, θα επιστρατεύσει τον μικρό αδερφό Curtis στον αγώνα του Mugello, ώστε να βοηθήσει τόσο τον αδερφό όσο και τον πατέρα του στο να εξελίξουν την KR212V. Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα, άλλα είναι πολύ πιθανό η Βρετανική ομάδα να χρησιμοποιήσει και δεύτερη μοτοσικλέτα στον Ιταλικό γύρο με κύριο στόχο τη συλλογή απαραίτητων πληροφοριών για τη βελτίωση της συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας. Με τον ερχομό του Curtis, μικρού αδερφού του Kenny Jr, η ομάδα γίνεται αποκλειστικά οικογενειακή υπόθεση.   

Ο Curtis Roberts είχε εμφανιστεί στο MotoGP το 2004, πάλι στην ομάδα του πατέρα του, και έχει κάποια εμπειρία από τα paddock του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Kenny Jr πάντως μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να στήσει σωστά το νέο πρωτότυπο των 800cc, και τα κυριότερα παράπονά του αφορούν το ψαλίδι και την ομαλή λειτουργία του κινητήρα της Honda. Η προσφορά ενός δεύτερου αναβάτη θα είναι ευεργετική για την ομάδα, αφού σε αυτό το σημείο όλες οι ομάδες ακόμη προσπαθούν να κατανοήσουν τη λειτουργία των νέων μοτοσικλετών και βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο.

Το σίγουρο είναι ότι ο Curtis Roberts έχει δηλωθεί στη λίστα των συμμετεχόντων για τον αγώνα της Ιταλίας και μένει η ανακοίνωση της ομάδας Team Roberts να το επιβεβαιώσει.


MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #69 - : Μάιος 30, 2007, 02:20:47 μμ »
 Διαφορετικοί στόχοι
Οι Dani Pedrosa και Nicky Hayden μας ξεναγούν στην πίστα του Mugello

Οι δυο αναβάτες της Repsol Honda οδεύουν προς το Mugello με σκοπό να επαναλάβουν την περσινή τους εμφάνιση, αν και φέτος δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα. Ο Dani Pedrosa, παρότι βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, δεν έχει καταφέρει να πάρει ακόμη νίκη. Το μόνο ενθαρρυντικό ήταν πριν από δύο εβδομάδες στο Le Mans, όταν για πρώτη φορά σε βρεγμένο οδόστρωμα τερμάτισε στην 4η θέση και διατηρήθηκε σε απόσταση βολής από την κορυφή. Τα πράγματα για τον Nicky Hayden είναι ακόμη χειρότερα. Ο πρωταθλητής τα έχει βρει σκούρα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, με το χειρότερο να έρχεται στη Γαλλία όπου είχε μια πτώση η οποία μάλιστα τον φιλοδώρησε με ένα σπασμένο πλευρό. Πέρυσι ο Hayden είχε καταφέρει να ανέβει στο βάθρο μαζί με τους Rossi και Capirossi, και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα θελήσει να επαναλάβει αυτήν του την επιτυχία.

Ο «Tricky Daddy» αναφέρθηκε στην πίστα του Mugello: «Δεν μπορείς να πιστέψεις την ατμόσφαιρα στο Mugello μέχρι να τη νιώσεις και ανυπομονώ να επιστρέψω εκεί. Οι θεατές το λατρεύουν και μας αρέσει να αγωνιζόμαστε κι εμείς. Η πίστα τα έχει όλα: υψομετρικές εναλλαγές, μεγάλη ευθεία η οποία πάντα φέρνει τους αναβάτες πιο κοντά, διότι η ροή είναι πολύ σημαντική, και υπάρχουν πολλές γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης οι οποίες είναι κρίσιμες για ένα καλό γυρολόγιο. Η επιφάνεια έχει αρχίσει να παρουσιάζει ανωμαλίες, άρα είναι πολύ σημαντικό να έχεις στημένη τη μοτοσικλέτα με τέτοιο τρόπο ώστε να απορροφάει τις ανωμαλίες».

Ο Αμερικανός αναβάτης έκλεισε λέγοντας: «Επίσης, χρειάζεται η μοτοσικλέτα σου να είναι αρκετά επιθετική ώστε να μπορεί να αλλάξει γρήγορα κατεύθυνση. Άκουσα ότι έχουν κάνει την πίστα πιο ασφαλή, αυτό είναι καλό. Το αποτέλεσμα στο Le Mans ήταν απογοητευτικό άλλα ανέλαβα την ευθύνη προς την ομάδα. Άρα πρέπει να επανορθώσω για χάρη της ομάδας αυτό το διήμερο και θα προσπαθήσω να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα. Ανυπομονώ για το Mugello, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε όταν φτάσουμε εκεί».

Ο Dani Pedrosa από τη μεριά του θέλει να διακόψει επιτέλους το αρνητικό σερί χωρίς νίκη, με βασικό στόχο να πλησιάσει τους Stoner και Rossi στην κορυφή: «Το Mugello είναι πάντα ένα ανταγωνιστικό σιρκουί και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα είναι με τα νέα πρωτότυπα των 800cc. Πέρυσι ήταν η πρώτη μου φορά εκεί στα MotoGP και η πίστα είναι από τις πιο απαιτητικές από άποψη φυσικών δυνάμεων σε όλο το αγωνιστικό ημερολόγιο, με πολλές γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης ήμουν σε θέση να μείνω σε επαφή με τους πρώτους και πήρα την 4η θέση πέρυσι, το οποίο ήταν πολύ καλό αποτέλεσμα.

Η μεγάλη ευθεία τερματισμού θα κάνει την τελική ταχύτητα πολύ σημαντικό στοιχείο πάλι, όπως στην Κίνα, και νομίζω ότι κάποιες από τις άλλες ομάδες έχουν κάνει δοκιμές εδώ και θα είναι γρήγορες, ιδιαίτερα στην ευθεία. Κάναμε κάποια πρόοδο στα δοκιμαστικά του Le Mans και η ομάδα συγκέντρωσε πολλές πληροφορίες από τις δυο ημέρες, άρα ελπίζουμε να δουλέψουμε ώστε να βελτιώσουμε το πακέτο λίγο και να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα αυτό το διήμερο».


MOTOGP FREE

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #70 - : Ιούνιος 04, 2007, 02:27:34 μμ »
 MotoGP: The Boss
Ο Valentino Rossi με εντυπωσιακό τρόπο κέρδισε το Grand Prix της πατρίδας του και ξαναμπήκε στο κυνήγι του τίτλου
   
 
Ο απόλυτος αναβάτης, στην απόλυτη πίστα, με τον απόλυτο κόσμο πήρε τη νίκη και άφησε το μεγάλο του αντίπαλο Dani Pedrosa ανήμπορο στη δεύτερη θέση. Ο «Γιατρός» έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση και χωρίς να κάνει λάθη έφτασε σε μια επιβλητική νίκη μέσα στην πατρίδα του. Το κράνος του Vale ήταν ένα μήνυμα ότι η καρδιά του πρωταθλητή χτυπάει ακόμη και μάλιστα δυνατά. Ο αναβάτης της Yamaha Fiat ήταν πολύ αποφασισμένος, ξεπέρασε τα προβλήματα της M1 του και της Michelin και πήρε την πολυπόθητη νίκη, που σε συνδυασμό με την 4η θέση του Stoner τον έφερε μια ανάσα πίσω από τον Αυστραλό. Τη μεγαλύτερη έκπληξη έκανε ο Alex Barros με την Pramac D’Antin Ducati, ο οποίος επανέρχεται στο βάθρο ύστερα από πολλά χρόνια και ουσιαστικά παίρνει το αίμα του πίσω από την Κωνσταντινούπολη. Πάμε να δούμε τον αγώνα.

Μην είδατε τον Παναή

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Casey Stoner να στρίβει πρώτος και να κάνει αμέσως μια μικρή διαφορά. Πίσω ο Valentino Rossi άρχισε να χάνει θέσεις και έπεσε μέχρι την 7η θέση. Μπροστά o Loris Capirossi ήταν πολύ επιθετικός και αναρριχήθηκε γρήγορα στη δεύτερη θέση. Αμέσως επιτέθηκε στον teammate του και πέρασε στην κορυφή, θυμίζοντας τον περσινό καλό του εαυτό. Δεν άντεξε πολύ, όμως, και ο νεαρός Casey ξαναπέρασε στην κορυφή πιεζόμενος όμως από τον Dani Pedrosa, που κι αυτός με τη σειρά του πέρασε τον Loris. Παράλληλα, ο Valentino Rossi κέρδιζε συνεχώς θέσεις και πέρασε διαδοχικά τους Barros, Vermeulen, Hopkins και Capirossi για να φτάσει πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Stoner.

Ο «Γιατρός» ήξερε ότι δεν είχε περιθώρια να καθυστερήσει και αμέσως πέρασε τον αναβάτη της Ducati, βάζοντας στο στόχαστρό του τον Dani Pedrosa. Ο Ισπανός κατάφερε με την πολύ καλή ταχύτητα εισόδου που είχε να διατηρηθεί μπροστά από τον Rossi για αρκετούς γύρους άλλα τελικά υπέκυψε στην ανωτερότητα του Ιταλού. Έτσι, με μια κίνηση «αλα Rossi» πέρασε στην κορυφή και από εκείνη τη στιγμή απλά οδήγησε τέλεια ώστε να φτάσει στη δεύτερη νίκη τη φετινή σεζόν.

Ο Dani Pedrosa δεν κατάφερε να αντιδράσει ξανά, παρότι είχε πολύ καλό γυρολόγιο, και έμεινε στη σίγουρη δεύτερη θέση, ενώ τρίτος πέρασε ο Alex Barros. Δύο γύρους πριν το τέλος ο Βραζιλιάνος άργησε στα φρένα στη στροφή Scarperia και πέρασε τον Stoner, αφήνοντας το εργοστασιακό Desmosedici εκτός βάθρου. Εκπληκτικός ο βετεράνος της Pramac, ο οποίος με αυτό του το αποτέλεσμα έφτασε στους 2000 βαθμούς στην καριέρα του, μαζί με τους Doohan και Rossi

Οι άλλοι

Ο Casey Stoner τερμάτισε στην 4η θέση απογοητεύοντας τους φίλους της Ducati. Ο Αυστραλός δεν κατάφερε να διατηρήσει καλό ρυθμό παρότι άντεξε για πάνω από το μισό αγώνα με τους δυο πρώτους. Αυτό που εντυπωσίασε τους πάντες ήταν ότι η τελική ταχύτητα μπορεί να ήταν μεγαλύτερη από τα Honda και Yamaha άλλα δεν ήταν αρκετή για να χαρίσει στον Casey μία ακόμη νίκη. Πίσω από τον Stoner ήταν ο John Hopkins με τη Suzuki Rizla, ο οποίος για ακόμη μία φορά έδειξε ότι είναι πολύ ανταγωνιστικός και ταχύτατος. Ακολούθησε πολύ δυνατά τους πρώτους και απείλησε ακόμη και για το βάθρο, άλλα δεν άντεξε στον τρελό ρυθμό των πρωτοπόρων και έμεινε πιο πίσω, στην 5η θέση.

Ο Toni Elias ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της Honda μετά τον Pedrosa και άφησε και τον Marco Melandri πίσω του. Ο Loris Capirossi παρότι ξεκίνησε πολύ δυνατά, υποχώρησε στην 7η θέση και δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο στην αγαπημένη του πίστα. Ο νικητής του Le Mans, Chris Vermeulen έκανε καλό αγώνα και τερμάτισε στην 8η θέση. Ο Αυστραλός θα μπορούσε να πάρει καλύτερο αποτέλεσμα αν εκμεταλλευόταν τη δεύτερη θέση από την οποία ξεκίνησε, άλλα τελικά δεν τα κατάφερε. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Marco Melandri και Nicky Hayden που δεν έδειξαν το καλό τους πρόσωπο στην ιταλική πίστα. Για έναν ακόμη αγώνα ο Randy De Puniet σημείωσε πτώση και δεν τερμάτισε τον αγώνα ενώ και οι Checa και Kurtis Roberts εγκατέλειψαν. 

Συμπέρασμα
   
Ο «Γιατρός» είναι εδώ. Ο Ιταλός Superstar επανήλθε και μάλιστα πολύ δυνατά. Στο κρισιμότερο σημείο του πρωταθλήματος έδειξε τον καλύτερο εαυτό του και επιβεβαίωσε τον κανόνα της Ιταλίας, που θέλει τους Ιταλούς να μη χάνουν στην πατρίδα τους. Το σημαντικότερο όμως ήταν η βελτίωση της M1 του, η οποία έδειξε καλά σημάδια ευστάθειας στα φρένα και δύναμης. Ο Rossi πλέον μείωσε τη διαφορά του από τον Stoner στους 9 βαθμούς και όπως όλοι είχαν προβλέψει στους αγώνες της Ευρώπης θα είχε τον πρώτο λόγο. Δεν θέλω να προτρέχω άλλα πιστεύω ότι την επόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη θα περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας. Ένας ακόμη αναβάτης που επανήλθε ήταν ο Dani Pedrosa, ο οποίος με ένα πολύ βελτιωμένο RC212Vστα χέρια του, κυρίως στη δύναμη του κινητήρα, εκμεταλλεύτηκε το πολύ καλό 16άρι μπροστινό της Michelin και διατήρησε το καλό του γυρολόγιο. Πάντως φάνηκε να μην έχουν λύσει ακόμα τα προβλήματα ευστάθειας της μοτοσικλέτας αφού η Repsol του Dani χόρευε ανεξέλεγκτα στην είσοδο κάθε στροφής.

Ο Alex Barros έκλεψε την παράσταση και μαζί τους βαθμούς από τον Casey Stoner. Ο Βραζιλιάνος ήταν ο μόνος που εκμεταλλεύτηκε την δύναμη της Ducati άλλα και τα ελαστικά της Bridgestone τα οποία σε γενικές γραμμές έδειξαν ένα καλό πρόσωπο, παρότι δεν μπόρεσαν να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Για το τέλος άφησα τον Casey Stoner. Ο Αυστραλός ήταν το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στο Mugello, ιδιαίτερα μετά την pole position του Σάββατο. Φάνηκε φοβισμένο και αδύναμος στο να ακολουθήσει τους πρωτοπόρους, άλλα και η GP7 του δεν ήταν στημένη καλά. Πολλά κουνήματα, τα οποία δεν μας είχε δείξει τις προηγούμενες φορές, και χωρίς ρυθμό ο Casey έχασε την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο υποκύπτοντας στην πίεση του Alex Barros. Το θετικό για τον Αυστραλό είναι ότι για μια ακόμη φορά έδειξε ότι έχει ωριμάσει και δεν είναι διατεθειμένος να παραδώσει τα όπλα στο κυνήγι του τίτλου.
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #71 - : Ιούνιος 04, 2007, 02:28:24 μμ »
 Οι άνθρωποι του βάθρου
Οι αναβάτες που βρέθηκαν στο βάθρο του Mugello έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα
   
 
Με τον Valentino Rossi να πανηγυρίζει σαν μικρό παιδί, ξεκίνησε η συνέντευξη Τύπου, η οποία περιλάμβανε όλα τα συναισθήματα. Χαρά και δικαίωση για τον «Γιατρό», προβλήματα και σκεπτικισμός για τον Pedrosa και απίστευτη ικανοποίηση για τον βετεράνο Alex Barros. Και οι τρεις αναβάτες παραδέχτηκαν ότι ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα δύσκολος και σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα ελαστικά του αγώνα. Ο Valentino Rossi αναφέρθηκε και στο λάθος που έκανε στην αρχή του αγώνα και τον ανάγκασε να υποχωρήσει στις πιο πίσω θέσεις. Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Valentino Rossi-Yamaha Fiat (1ος)
«Είναι αδύνατο να εξηγήσω τι σκέφτομαι. Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας διότι έκανα ένα μικρό λάθος στην αρχή. Είχα πρόβλημα στο να βρω τον ρυθμό μου στους πρώτους γύρους. Άλλα πρέπει να πω ευχαριστώ σε όλους. Στη Michelin, διότι σήμερα τα ελαστικά δούλεψαν πολύ καλά, στη Yamaha και ιδιαίτερα σε όλα τα παιδιά που δούλεψαν στην Ιαπωνία και σε όλη την ομάδα».

Dani Pedrosa-Repsol Honda (2ος)       
«Λοιπόν ήταν σημαντικό νομίζω ότι είχαμε ένα καλό διήμερο άλλα πρέπει να βελτιωθούμε στο δεύτερο μέρος του αγώνα, καθώς στους προηγούμενους αγώνες είχαμε κάποιες αδυναμίες εκεί, άλλα ελπίζω να τα πάμε καλύτερα στην Βαρκελώνη».

Alex Barros-Pramac D’Antin Ducati (3ος)
«Είμαι αλήθεια πολύ, πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι και πάλι στο βάθρο των MotoGP, γνωρίζω ότι αυτό το αποτέλεσμα ήρθε την κατάλληλη στιγμή, στον αγώνα της πατρίδας της Pramac D’Antin και της Ducati. Πρέπει να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την βοήθειά της. Είχα καλά αποτελέσματα στα δοκιμαστικά στους τελευταίους τρεις αγώνες και απλά ήμασταν άτυχοι, άρα ελπίζω τώρα η ατυχία μου να σταμάτησε». 
 
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #72 - : Ιούνιος 05, 2007, 01:43:03 πμ »
Το πρωτάθλημα αναμφίβολα έχει τρομερό ενδιαφέρον. Και χαίρομαι πολύ που δεν υπάρχουν οδηγίες ομάδων. Ο καθένας για τον εαυτό του! Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων πάντως, ένα είναι σίγουρο: ο Nicky δε θα μείνει άνεργος. Ξέρει να καθαρίζει καλά όπως μας δείχνει και στη διαφήμιση!




*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #73 - : Ιούνιος 05, 2007, 02:00:07 πμ »
Aνεξαρτήτως αποτελεσμάτων πάντως, ένα είναι σίγουρο: ο Nicky δε θα μείνει άνεργος.

Άνεργος δεν θα μείνει και για άλλον ένα λόγο... Αυτήν τη στγμή ο Pedrosa δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με την Honda του και το συμβόλαιό του λήγει φέτος! Δεν νομίζω η Honda να διακυνδινέψει να χάσει και τους δύο πιλότους ταυτόχρονα.

*

SVtor

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #74 - : Ιούνιος 05, 2007, 11:34:39 πμ »
Λες ο Capi να κρεμάσει τα γάντια και να πάρει τη θέση του "η σημαία";

Λέω μήπως...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης