0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #180 - : Οκτώβριος 15, 2007, 05:30:36 μμ »
 Πάλι καλά
Kawasaki και Suzuki δεν βρέθηκαν στην καλύτερη μέρα τους στο Philip Island
   
 
Οι Randy De Puniet και John Hopkins δεν κατάφεραν να αποδώσουν αυτό που θα ήθελαν στον αγώνα της Αυστραλίας, μένοντας στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα. Ο Γάλλος ξεκίνησε το διήμερο πολύ δυνατά, γράφοντας πολύ καλούς χρόνους, άλλα η συνέχεια δεν ήταν η ιδανική για τον ίδιο και την ομάδα. Στις κατατακτήριες δοκιμές πίεσε όσο μπορούσε την ZX-RR, άλλα με τον φόβο της βροχής ξόδεψε γρήγορα τα ελαστικά του και υποχώρησε στην 6η θέση. Ο αγώνας του ήταν πολύ μοναχικός, καθώς από νωρίς ξέφυγε από τους αντιπάλους του και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Το ακριβώς αντίθετο συνέβη στον Αμερικανό αναβάτη της Rizla Suzuki, John Hopkins. Ο «Hopper» αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα με το στήσιμο της GSV-R καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου, με χαρακτηριστική την 14η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Το θετικό για τον ίδιο και την ομάδα ήταν ότι στον αγώνα απέδωσε πολύ καλύτερα, είχε μια εκπληκτική και ανώδυνη εκκίνηση, και κατάφερε να παλέψει για την 7η θέση στην τελική κατάταξη.

Ακόμη χειρότερα ήταν τα πράγματα για τους δυο Αυστραλούς των ομάδων, Chris Vermeulen και Anthony West, οι οποίοι σίγουρα έφυγαν με σκυμμένο το κεφάλι από το Philip Island. Ο αναβάτης της Suzuki, ο οποίος έτρεχε με τα χρώματα του Barry Sheene, ξεκίνησε από την 16η θέση του grid, μετά από ένα καταστροφικό κατατακτήριο session. Στον αγώνα τα πράγματα βελτιώθηκαν και κατάφερε να σώσει την πατρίδα τερματίζοντας 8ος. Πολύ πίσω έμεινε και ο Αυστραλός της Kawasaki, Anthony West, ο οποίος, παρότι ξεκίνησε από την 10η θέση, δεν μπόρεσε να διατηρήσει έναν ανταγωνιστικό ρυθμό και υποχώρησε στην 12η θέση.

Ο Randy De Puniet ήταν αρκετά απογοητευμένος από το αποτέλεσμα, ιδιαίτερα προερχόμενος από ένα βάθρο στην Ιαπωνία
«Δυστυχώς, όπως πολλές φορές φέτος, η εκκίνηση μου ήταν άσχημη. Πρέπει να βελτιωθώ πολύ σε αυτό τον τομέα. Μπήκα πίσω από τον Shinya και προσπάθησα να περάσω άλλα έκανα ένα λάθος, έχασα το πίσω μέρος, και παραλίγο να βγω στην αμμοπαγίδα στην στροφή 4. Έχασα ακόμη μια θέση και βρέθηκα πίσω από τον Shinya και τον Anthony, και μετά ήταν αδύνατο να περάσω, έτσι περίμενα 4 ή 5 γύρους και μετά το έκανα. Μετά είχα τον Hopkins και τον Melandri, οι οποίοι νομίζω ότι είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά ή κάτι τέτοιο, και τερμάτισα 6ος. Δεν είναι κακό αποτέλεσμα άλλα σίγουρα, μετά τα δοκιμαστικά, περίμενα να πάω καλύτερα στον αγώνα».

Στην αντίπερα όχθη ο John Hopkins έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα στο Philip Island, ιδιαίτερα μετά την πολύ άσχημη θέση στις κατατακτήριες.
«Κάναμε ακριβώς αυτό που θέλαμε να κάνουμε. Προφανώς θα ήθελα να έχω φτάσει ψηλότερα, άλλα το να τερματίζω 7ος από εκεί που ξεκίνησα είναι καλό αποτέλεσμα. Έκανα σπουδαία εκκίνηση και προσπέρασα μερικούς από την εξωτερική και από εκείνο το σημείο έκανα τον δικό μου αγώνα. Έχασα το μπροστινό μου group και προσπάθησα να διατηρήσω τα ελαστικά μου λίγο διότι είχαμε επιλέξει την μαλακότερη γόμα από αυτές που είχαμε στη διάθεση μας. Ο de Puniet με πέρασε, άλλα κρατήθηκα πίσω του και τον χρησιμοποίησα ως ανεμοθώρακα. Ήταν καλό που είδα τον Melandri να μένει πίσω με εμάς διότι γνωρίζω πόσο κοντά είμαστε στην βαθμολογία έτσι ήταν καλό που τον πέρασα και ξέφυγα στη βαθμολογία. Προσπάθησα να κάνω κάποια κίνηση στον de Puniet στον τελευταίο γύρο άλλα έκανα λάθος στην πρώτη στροφή και κατέστρεψα κάθε πιθανότητα να τον πιάσω». 

Οι δύο ομάδες τώρα οδεύουν προς την Μαλαισία για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς. 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP.. 2007
« Απάντηση #181 - : Οκτώβριος 18, 2007, 04:36:22 μμ »
 Με τρείς στη Μαλαισία
Η εργοστασιακή ομάδα της Rizla Suzuki θα παρουσιάσει και τρίτη μοτοσικλέτα στον αγώνα της Sepang
   
 
Ο Nobuatsu Aoki θα βρεθεί στη σέλα μιας τρίτης εργοστασιακής GSV-R που θα του παρέχει η Rizla Suzuki. Ο Ιάπωνας, πρώην αναβάτης GP, έτρεξε για τελευταία φορά σε αγώνα του παγκοσμίου το 2005 στη Valencia και έκτοτε υπήρξε αναβάτης εξέλιξης του Ιαπωνικού εργοστασίου. Ο 36χρονος Aoki θα πλαισιώσει τους Hopkins και Vermeulen με μια ολοκαίνουρια πρωτότυπη GSV-R που θα χρησιμοποιήσει η ομάδα το 2008. Η εξέλιξη της νέας εποχής έχει ξεκινήσει ήδη και η Suzuki, όπως και πέρυσι, είναι έτοιμη από νωρίς. Το νέο 800άρι θα παραμείνει και τη Δευτέρα στην πίστα της Sepang για περαιτέρω δοκιμές και αναλύσεις. Οι εργοστασιακοί αναβάτες στους τελευταίους δύο αγώνες έχουν πολύ φτωχά αποτελέσματα, κάτι που δεν μας έχουν συνηθίσει. Παρόλα αυτά στη Μαλαισία έχουν καλές πιθανότητες να ανακάμψουν, καθώς η πίστα ευνοεί την GSV-R. Πέρυσι ο John Hopkins κατάφερε να μπει στην εξάδα, ύστερα από πολύ καλό αγώνα, ενώ ο Vermeulen έμεινε στην 11η θέση στην πρώτη του χρονιά στα GP.

Το τιμώμενο πρόσωπο είναι φυσικά ο Nobuatsu Aoki, ο οποίος θα εμφανιστεί σε αγώνα MotoGP ύστερα από δύο χρόνια: «Ανυπομονώ να τρέξω στον αγώνα και είναι μεγάλη μου τιμή να είμαι ο πρώτος αναβάτης που θα οδηγήσει τη νέα GSV-R του 2008. Είναι ακόμη σε πρωτότυπη μορφή, άλλα έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές με αυτό και είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι είναι καλό. Δεν μπορώ να περιμένω για να αγωνιστώ ξανά. Αισθάνομαι ότι η τελευταία φορά που αγωνίστηκα ήταν πολύ μακριά».

Ο John Hopkins βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας και σίγουρα θέλει να τελειώσει την χρονιά, πριν μετακομίσει στην Kawasaki, με ακόμη ένα βάθρο: «Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην Μαλαισία. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου σιρκουί και με όλες τις δοκιμές που κάναμε εδώ είναι επίσης μια πίστα που έχω οδηγήσει περισσότερο. Η μοτοσικλέτα δούλεψε καλά εδώ πέρσι και όταν βρεθήκαμε εδώ για τις δοκιμές πριν ξεκινήσει η χρονιά ήμασταν ανταγωνιστικοί από την αρχή. Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να αποδώσω καλά στην Αυστραλία και να πάρω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα εκεί, έτσι αυτό φαίνεται καλό για αυτό τον αγώνα. Τα Bridgestone έχουν κάνει μια μεγάλη χρονιά και γνωρίζουμε ότι ήταν καλά στην Sepang πέρσι, έτσι ελπίζω σε μεγάλα πράγματα αυτό το διήμερο».

Ο Αυστραλός Chris Vermeulen περίμενε πολλά περισσότερα στο Philip Island και απογοήτευσε με την 8η θέση που κατέλαβε τελικά. Είχε βάψει τη μοτοσικλέτα του στα χρώματα του Barry Sheene για να τον τιμήσει, άλλα ακόμη και αυτό δεν ήταν αρκετό να τον ωθήσει μπροστά. Τώρα στην  Μαλαισία θα προσπαθήσει να βελτιώσει την κατάσταση και να παλέψει για μια θέση στην εξάδα: «Eίχαμε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα από ότι στα δοκιμαστικά, και αυτό είναι ένα δείγμα για το πόσο καλά δουλεύουν τα Bridgestone και η Suzuki μαζί και όλη η ομάδα. Τώρα πάμε σε μια πίστα που έχουμε δοκιμάσει το 800άρι και γνωρίζουμε ότι πήγε πολύ καλά εκεί. Ήμουν άρρωστος στην Sepang πέρσι και μόλις κατάφερα να τερματίσω 11ος, γνωρίζω ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα από αυτό και είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε εκεί μπροστά από το πρώτο κιόλας δοκιμαστικό». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #182 - : Οκτώβριος 18, 2007, 04:36:41 μμ »
 Ήρθε η ώρα για νίκη
Pedrosa και Hayden δηλώνουν έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στην πίστα της Sepang
   
 
Οι αναβάτες της Repsol έχουν δουλέψει πιο πολύ από κάθε άλλο στα paddock φέτος, και τώρα ήρθε η ώρα της δικαίωσης. Με την RC212V να έχει φτάσει σε υψηλότατο επίπεδο και τα ελαστικά συνεχώς να βελτιώνονται, το μόνο που απομένει στους Pedrosa και Hayden είναι οι νίκες. Στη Μαλαισία η Honda ανέκαθεν είχε πολύ καλούς αγώνες, με πιο πρόσφατο τον περσινό, όταν ο Pedrosa κατάφερε να ανέβει στο βάθρο με τον Hayden να ακολουθεί στην 4η θέση. Τα πράγματα στο Philip Island δεν πήγαν πολύ καλά, ιδιαίτερα για τον Αμερικανό, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη τη στιγμή που βρισκόταν στην τρίτη θέση. Ο Ισπανός teammate του από την άλλη είχε την pole position, άλλα στον αγώνα δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των Capirossi και Rossi, μένοντας στην 4η θέση. Στόχος πάντως του Dani Pedrosa είναι η δεύτερη θέση της κατάταξης, καθώς υπολείπεται 29 βαθμούς από τον Valentino Rossi με δύο αγώνες να απομένουν. Να σημειώσουμε ότι πέρυσι είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα, όταν στην είσοδο μιας δεξιάς στροφής, ήρθε σε επαφή το γόνατο του με το κέρμπ, με αποτέλεσμα να πέσει και να τραυματιστεί. Στον αγώνα πήρε μέρος άλλα με πολλούς πόνους στο πόδι του.

Ο 22χρονος αναβάτης της Repsol Honda επιστρέφει στην πίστα που είχε τον σοβαρότερο τραυματισμό του το 2006: «Αισθάνομαι πλέον ότι ήρθε η ώρα για ένα καλό αποτέλεσμα διότι έχουμε φτάσει πολύ κοντά στους τελευταίους αγώνες. Πέρυσι ο αγώνας εδώ δεν πήγε καλά για μένα, ιδιαίτερα μετά τον τραυματισμό μου στα δοκιμαστικά. Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπορέσω να τρέξω. Για φέτος ελπίζω τα πράγματα να πάνε πιο ήρεμα και μπορούμε να φτάσουμε σε ένα καλό στήσιμο και μια σωστή επιλογή ελαστικών, έτσι ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί μέχρι τον τελευταίο γύρο».

Ο Αμερικανός πρωταθλητής του 2006 Nicky Hayden, την ίδια ώρα, προσπαθεί ακόμη να φτάσει στην πρώτη του νίκη φέτος, και να ξεκολλήσει από την 9η θέση της κατάταξης: «Την προηγούμενη εβδομάδα στο Philip Island οπωσδήποτε με πόνεσε. Άλλα τουλάχιστο πάλεψα για την πρωτοπορία από το να βρίσκομαι στην 12η θέση, που θα πονούσε ακόμη πιο πολύ. Είναι απογοητευτικό άλλα απλά πρέπει να το ξεπεράσω. Στην Μαλαισία νομίζω ότι έπαιρνα την 4η θέση κάθε χρονιά από το ντεμπούτο μου και τώρα πρέπει να το βελτιώσω αυτό. Η ομάδα κάνει καλή δουλειά με τη μοτοσικλέτα πρόσφατα και βελτιώνουμε την απόδοση μας, έτσι τώρα ανυπομονώ να βρεθώ στη Sepang. Είναι μια πίστα που γνωρίζουμε καλά από τις δοκιμές τον χειμώνα άλλα νομίζω ότι έχει αλλάξει από τότε που ήμασταν εδώ, κάτι που θα κάνει την επιλογή ελαστικών σημαντική». 

Η πρώτη περίοδος δοκιμών ξεκινάει την Παρασκευή τα ξημερώματα για την Ελλάδα.   
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #183 - : Οκτώβριος 18, 2007, 04:37:40 μμ »
 Συνέντευξη Τύπου MotoGP (18/10)
Τέσσερις αναβάτες και ένας αγωνιστικός διευθυντής πήραν μέρος στη Συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα στη Sepang
   
 
Ο Paul Denning ήταν το πρόσωπο που κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης, καθώς αποκάλυψε τα πλάνα της εταιρίας για το 2008. Η Suzuki είναι το πρώτο εργοστάσιο που έχει έτοιμο το νέο πρωτότυπο GSV-R του 2008 και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να πάρει μέρος σε αγώνα MotoGP. Ο Denning υποστήριξε ότι μαζί με τις ταχύτατες διαδικασίες που διαθέτει το ιαπωνικό εργοστάσιο, υπάρχουν και δύο πολλοί ικανοί αναβάτες εξέλιξης που βοηθούν τα μέγιστα στην επίτευξη του στόχου. Φυσικά αναφερόταν στους Kousuke Akiyoshi και Nobuatsu Aoki, με τον δεύτερο να παίρνει θέση στη Μαλαισία δίπλα στους Hopkins και Vermeulen. Ενδιαφέρον είχε και η ερώτηση δημοσιογράφου για το αν θα χρησιμοποιήσει ο Casey Stoner την επόμενη χρονιά το νούμερο 1 στη μοτοσικλέτα του ή θα παραμείνει με το 27. Ο νεαρός δεν ήθελε να ανοίξει τα χαρτιά του άλλα υποστήριξε ότι κλίνει προς το νούμερο 1 για την ώρα. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν αναλυτικά.

Paul Denning- τεχνικός διευθυντής Rizla Suzuki
«Δεν κερδίσαμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα φέτος, άρα τα πράγματα πάντα μπορούν να βελτιωθούν. Άλλα μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι με τη φετινή χρονιά. Η μοτοσικλέτα προσαρμόστηκε σε κάθε πίστα, εκτός από το Philip Island, και είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από αυτό. Η μοτοσικλέτα του 2008 που θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το διήμερο με τον Nobuatsu Aoki είναι έτοιμη και έχουμε το πλεονέκτημα του ιδίου και του  Kousuke Akiyoshi που είναι πολύ γρήγοροι αναβάτες εξέλιξης».

Casey Stoner-Ducati Marlboro
«Δεν υπήρξε πολύς χρόνος μεταξύ των δύο αγώνων, άλλα είμαστε πιο χαλαροί από τότε που κερδίσαμε το πρωτάθλημα και διασκέδασα στο Philip Island. Είχα συνεχείς νίκες στη Μαλαισία, στα 125cc, στα 250cc και η απόδοσή μου στη Sepang είναι γενικά καλή. Μου αρέσει η πίστα, και μπορείς να γλιστράς εκεί πολύ περισσότερο. Όσον αφορά το νούμερο 1 την επόμενη χρονιά, δεν είμαι 100% σίγουρος για αυτό. Μπορεί θα συνεχίσω με το νούμερο 27, άλλα αυτή τη στιγμή κλίνω προς το να χρησιμοποιήσω το Νο1».

Valentino Rossi-Fiat Yamaha
«Ήταν μια μεγάλη και δύσκολη χρονιά. Τώρα έχουμε δύο αγώνες να απομένουν. Έχω ένα προβάδισμα 29 βαθμών από τον Dani Pedrosa για τη δεύτερη θέση και μπορώ να το επιβεβαιώσω ατό το διήμερο. Μου αρέσει η πίστα εδώ, και έχω κάποιες καλές αναμνήσεις μετά την κατάκτηση δύο τίτλων MotoGP εδώ. Τώρα έχουμε δύο σημαντικούς αγώνες για να δοκιμάσουμε καινούρια πράγματα, και μετά από αυτό θα σκεφτούμε την επόμενη χρονιά».

Randy De Puniet-Kawasaki MotoGP
«Είμαι απογοητευμένος που τελειώνει η σεζόν σε δύο αγώνες, διότι έχω αρχίσει και οδηγώ καλά. Θα μπορούσε να είναι ένα καλό διήμερο, και μου αρέσει να οδηγώ στη Sepang. Θέλω να κάνω τη δουλειά μου με την Kawasaki με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους δύο τελευταίους αγώνες, και νομίζω ότι το βάθρο είναι πιθανό».

Carlos Checa-LCR Honda
«Τώρα προχωράω σε νέο επίπεδο την καριέρα μου. Μια νέα ομάδα και ένα νέο πρωτάθλημα. Σκεφτόμουν αυτή την απόφαση μετά το 8ωρο αγώνα στη Suzuka. Νομίζω ότι η φετινή μοτοσικλέτα ήταν ίσως η δυσκολότερη από όσες έχω οδηγήσει, με όλο τον σεβασμό προς τη Honda. Δούλεψαν πραγματικά πολύ σκληρά, άλλα δεν ήμασταν σε θέση να πάρουμε αποτελέσματα με τους νέους κανονισμούς». 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...SUPERBIKE 2007
« Απάντηση #184 - : Οκτώβριος 18, 2007, 04:38:28 μμ »
 Στόχος τα 100 βάθρα
Ο Valentino Rossi στον αγώνα της Μαλαισίας έχει θέσει στόχο το 100ο του βάθρο
   
 
Τα 100 βάθρα στην καριέρα του κυνηγά ο Valentino Rossi αυτό το διήμερο στη Sepang. Ο Ιταλός, σε μια χρονιά με φτωχά αποτελέσματα, έχει ένα κίνητρο για να αγωνιστεί, πέρα από τη νίκη, καθώς θα προσπαθήσει να πιάσει το νούμερο 100 στα βάθρα στην καριέρα του. Η συγκεκριμένη πίστα είναι μια από τις αγαπημένες του Rossi, όπως και της Yamaha, η οποία έχει τις περισσότερες νίκες στην Μαλαισία από το 1991, όταν και έγινε ο πρώτος αγώνας  στο Shah Alam. Πέρσι είχε φτάσει στο ψηλότερο σκαλί, μετά από συγκλονιστική μάχη με τον Loris Capirossi. Ο αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, όταν ο «γιατρός» πέρασε τον συμπατριώτη του και πήρε μια πολύ εντυπωσιακή νίκη. Φέτος οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές, με τα ελαστικά αν μην μπορούν να ακολουθήσουν την εξέλιξη και την Yamaha να μην έχει αποδώσει τα μέγιστα μέχρι τώρα. Πάντως ο Ιταλός θα έχει το ένα του αυτί και στην απόφαση της ομοσπονδίας όσον άφορα τον κανονισμό των ελαστικών, η οποία θα κρίνει και το μέλλον του με την Michelin.

Η απόδοση του στην Αυστραλία και το καλό παρελθόν στην Μαλαισία ήταν τα θέματα που απασχόλησαν τον Rossi
« Έκανα ότι μπορούσα στην Αυστραλία άλλα δεν μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε τον Stoner έτσι στόχος μας για τους δυο τελευταίους αγώνες είναι ο ίδιος, να παλέψουμε για τη νίκη. Η Sepang είναι ακόμη ένα αγαπημένο σιρκουί και είχα μερικούς καλούς αγώνες εκεί. Πέρσι η μάχη με τον Loris ήταν ιδιαίτερη, και θέλω να έχω την ευκαιρία να παλέψω πάλι με τους αντιπάλους μου φέτος. Γνωρίζουμε ότι η μοτοσικλέτα μας γενικά πάει καλά εκεί και έχουμε πολλές πληροφορίες από τις δοκιμές που έχουμε κάνει, παρόλο που η μοτοσικλέτα μας έχει αλλάξει πολύ από τότε. Η πίστα έχει αλλάξει επίσης άλλα, ελπίζω, ότι θα είμαστε σε θέση να βρούμε το κατάλληλο πακέτο και να είμαστε ανταγωνιστικοί. Έχουμε ακόμη δυο αγώνες και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να κερδίσουμε και τους δυο έτσι θα ολοκληρώσουμε την σεζόν με καλό τρόπο». 

16/10/2007 | MSFREE
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #185 - : Οκτώβριος 20, 2007, 03:56:12 μμ »
 Πίσω στην… κορυφή
Ο Casey Stoner έθεσε τον ρυθμό στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Sepang
   
 


Ο Αυστραλός πρωταθλητής 2007, Casey Stoner, δεν «ανέχτηκε» την χθεσινή συμπεριφορά του Randy De Puniet και σήμερα το πρωί μπήκε αποφασισμένος να πάρει πίσω την πρώτη θέση. Κατέβασε τον προσωπικό του χρόνο κατά 0,637, και πήρε την πρώτη θέση με το 2.02.291. Οι συνθήκες ήταν πολύ βελτιωμένες στην Μαλκαισία και επέτρεψε σε όλους τους αναβάτες να ανεβάσουν την απόδοση τους. Πίσω από τον αναβατη της Ducati, βρέθηκε ο αποφασισμένος Randy De Puniet, με την Kawasaki ZX-RR. Ο Γάλλος βελτίωσε την χθεσινή του επίδοση, άλλα βρήκε μπροστά του τον Stoner, με αποτέλεσμα να μην επαναλάβει τον χθεσινό του άθλο. Πολύ κοντά του ήταν ο John Hopkins, ο οποίος επιτέλους βρίσκει τον ρυθμό του μετά από δύο αποτυχημένα διήμερα. Ο Αμερικανός αναβάτης της Rizla Suzuki, θέλει ένα καλό αποτέλεσμα πριν εγκαταλείψει την ομάδα της Suzuki, και η Μαλαισία δείχνει να είναι η καταλληλότερη ευκαιρία.

Ο Nicky Hayden, μετά από μια πολύ νωθρή πρώτη ημέρα στη Sepang, βρήκε το κάτι παραπάνω και πίεσε την RC212V του. Ο χρόνος του ήταν μόλις 0,032 πιο αργός από αυτόν του Hopkins, ενώ τα ελαστικά της Michelin δείχνουν να μπορούν να ανταγωνιστούν αυτά της Bridgestone. Πολύ καλή επίδοση και για τον Anthony West, ο οποίος ανέβηκε στην 5η θέση. Ο Αυστραλός γνωρίζει πολύ καλά την συγκεκριμένη πίστα και κατάφερε να πιέσει από το ξεκίνημα για ένα καλό χρόνο. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Toni Elias, με την Honda του Gresini, η οποία ήταν η πέμπτη μοτοσικλέτα με ελαστικά της Bridgestone στους έξι πρώτους.

Ο Valentino Rossi βρήκε δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα από την χθεσινή ημέρα και κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση Ο Ιταλός απείχε μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον Stoner και αναμένεται μεγάλη μάχη για την pole position, αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Marco Melandri, Dani Pedrosa και Sylvain Guintoli, με τον Γάλλο να συνεχίζει να εκπλήσσει στη σέλα της δορυφορικής Yamaha M1 της Tech3, και τα ελαστικά της Dunlop. Στην 13η θέση έμεινε ο Loris Capirossi, ενώ εκτός δεκάδας ήταν και ο Chris Vermeulen. Ακολουθεί η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών η οποία θα μας δώσει και την τελική κατάταξη για τον αυριανό αγώνα.

»Αποτελέσματα MotoGP

250cc FP2: Τέσσερις για την κορυφή

Εντυπωσιακό δεύτερο ελεύθερο δοκιμαστικό είχαν οι αναβάτες των 250cc, με τέσσερις αναβάτες να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Jorge Lorenzo, με τους Barbera, Bautista και Kallio να είναι μόλις 0,071 πίσω του. Ο Ισπανός τα βρήκε σκούρα σήμερα το πρωί, σε μια πίστα με πολύ ζέστη και υγρασία. Ο χρόνος του ήταν 2.07.919, άλλα οι δύο συμπατριώτες του και ο Φιλανδός αναβάτης της KTM βρέθηκαν σε μεγάλη μέρα. Ο Hector Barbera με την Aprilia της team Toth ακολούθησε στην δεύτερη θέση, ενώ ο συμπατριώτης του Alvaro Bautista ήταν τρίτος. Την εκπληκτική τετράδα έκλεισε ο Mika Kallio με την KTM Red Bull. Η μάχη που θα δοθεί για την pole position αναμένεται συναρπαστική. Πίσω τους ακολούθησε ο Thomas Luthi με την Aprilia της Emmi-Caffe Latte, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Julian Simon, ο οποίος συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις. Άλλωστε ο Ισπανός ήταν ο πρώτος αναβάτης με Honda στην κατάταξη.

Ο Hiroshi Aoyama δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον teammate του και έμεινε στην 7η θέση, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Andrea Dovizioso. Ο Ιταλός διεκδικητής του τίτλου, δεν κατάφερε να ακολουθήσει τους αναβάτες της Aprilia και για μια ακόμη ορά περιορίστηκε σε δεύτερο ρόλο. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι Alex De Angelis και Marco Simoncelli, με την Metis Gilera. Ακολουθούν τα δεύτερα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που θα μας δώσουν το αυριανό grid.

»Αποτελέσματα 250cc

125cc FP2: Πρωινός Talmacsi

Ο Gabor Talmacsi με σχετική άνεση πήρε την πρώτη θέση στο πρωινό στεγνό ελεύθερο δοκιμαστικό της μικρής κατηγορίας. Ο Ούγγρος ήταν ο μόνος που κατέβηκε κάτω από το 2.14, χωρίς να απειληθεί από κανέναν. Φυσικά πίσω του ήταν ο Hector Faubel, ο οποίος είναι και ο μεγάλος του αντίπαλος στο πρωτάθλημα. Ο Ισπανός παρόλα αυτά έμεινε πολύ πίσω σε χρόνο, και αν δεν κάνει κάτι δεν θα έχει τύχη στον αγώνα. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Tomo Koyama με την KTM Red Bull. Ο Ιάπωνας χθες δεν είχε καλή απόδοση, άλλα σήμερα δείχνει να βρίσκει τον καλό του εαυτό και να πιέζει την μοτοσικλέτα του. Ο νικητής του Philip Island, Lucas Pesek, ακολούθησε στην 4η θέση, ενώ η τρίτη Aprilia του Aspar έκλεισε την πεντάδα με τον Sergio Gadea.

Ο Juan Olive με την Aprilia της Polaris World βρέθηκε στην 6η θέση , αφήνοντας πίσω του τον teammate του Mattia Pasini, στην 9η θέση. Ανάμεσα τους ήταν οι Pablo Nieto και Simone Corsi, με τον Ισπανό να μην μπορεί να επαναλάβει την χθεσινή του εκπληκτική εμφάνιση. Την πρώτη δεκάδα έκλεισε o Pol Espargaro, ενώ εκτός έμειναν οι Bradley Smith και Esteve Rabat με τις δύο Repsol Honda. Ακολουθούν τα δεύτερα χρονομετρημένα δοκιμαστικά για την ανάδειξη την σχάρας εκκίνησης.

»Αποτελέσματα 125cc
20/10/2007 | MSFREE-Γιάννης Πετρόχειλος

 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #186 - : Οκτώβριος 20, 2007, 03:56:59 μμ »
 Προβληματισμένος ο Pedrosa
Ο Dani Pedrosa μπορεί να πήρε την τρίτη συνεχόμενη pole position, αλλά προβλημάτισε με το γυρολόγιο του
   
 


Στους τελευταίους τρείς αγώνες ο Dani Pedrosa είναι ο άνθρωπος που έχει τον τελευταίο λόγο για την pole position. Στη Sepang το qualifier της Michelin δούλεψε και πάλι άψογα και χάρισε στο νεαρό Ισπανό την πρώτη θέση, άλλα και πολλούς προβληματισμούς. Το set-up όλα δείχνουν ότι είναι καλό, με μοναδικό ψεγάδι στο ελαστικό που θα χρησιμοποιηθεί. Η νέα άσφαλτος στην πίστα έχει τόσο κράτημα που όλοι οι αναβάτες επέλεξαν τα σκληρότερα ελαστικά που είχαν στη διάθεση τους. Αυτό έκανε και ο Pedrosa άλλα τα αποτελέσματα ήταν φτωχά. Από την άλλη ο Casey Stoner εμφανίστηκε σίγουρος ότι μπορεί στη Μαλαισία να επαναλάβει τον αγώνα του Philip Island, όταν και πάλι έχασε την Pole position, άλλα δεν απειλήθηκε στον αγώνα. Είχαμε ξεχάσει πως είναι ο Marco Melandri να μιλάει Αγγλικά. Ο Ιταλός είχε πολύ καιρό (από τη Laguna Seca) να βρεθεί στην αίθουσα των Συνεντεύξεων, κάτι που κατάφερε να επαναλάβει στη Μαλαισία. Ο αναβάτης της Gresini Honda φάνηκε να μην πιστεύει στο χρόνο που έκανε στα δοκιμαστικά, ενώ προβληματίστηκε με το γλιστερό οδόστρωμα. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν οι αναβάτες της πρώτης σειράς.

Dani Pedrosa-Repsol Honda (1ος)
«Θα πρέπει να ελέγξουμε τα πράγματα και να δούμε αν μπορούμε να βρούμε ένα καλύτερο στήσιμο για αύριο. Για τις κατατακτήριες, ήταν καλά. Είμαστε στην πρώτη θέση πάλι, το οποίο είναι καλό για το ξεκίνημα. Άλλα νομίζω ότι ο αγώνας είναι πιο σημαντικός».

Casey Stoner-Ducati Marlboro (2ος)
«Απογοητεύτηκα λίγο με αυτή την εξέλιξη, καθώς πίστευα ότι μπορούμε να πάμε πιο γρήγορα. Ήταν σαν το Philip Island όπου απλά σταθήκαμε άτυχοι. Άλλα, τα πράγματα φαίνονται καλά για τον αυριανό αγώνα».

Marco Melandri-Gresini Honda (3ος)
«Όταν είδα τον χρόνο μετά την καρό σημαία, ξαφνιάστηκα λίγο διότι γνώριζα ότι μπορώ να κάνω καλό χρόνο, άλλα όχι τόσο καλό! Νομίζω ότι ο αγώνας θα είναι σκληρός, διότι σήμερα ήταν πολύ δύσκολα και η μοτοσικλέτα γλίστραγε αρκετά».

Ο αγώνας της MotoGP θα διεξαχθεί στις 11.00 ώρα Ελλάδος μετά από μετατόπιση του προγράμματος κατά μια ώρα μπροστά. 
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #187 - : Οκτώβριος 20, 2007, 03:58:15 μμ »
 Σεβασμός από εχθρούς και φίλους
Ο Max Biaggi φέρεται να είναι ο αναβάτης που θα ήθελαν οι περισσότεροι να έχουν αντίπαλο στο MotoGP
   
 


Με την φημολογία των τελευταίων ημερών που υπάρχει στα paddock του MotoGP για επικείμενη επιστροφή του Max Biaggi στο πρωτάθλημα, ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες δηλώσεις αναβατών. Όλα ξεκίνησαν όταν ο Fausto Gresini αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, ώστε να του προσφέρει μια από τις δύο μοτοσικλέτες της ομάδας του για τη νέα χρονιά. Φυσικά το θέμα πήρε αμέσως διαστάσεις, καθώς ο Ιταλός είναι πολύ δημοφιλής όχι μόνο στους φίλους και δημοσιογράφους, άλλα και στους ίδιους τους αναβάτες. Οι Stoner, Hayden και Rossi ρωτήθηκαν σχετικά με την πιθανή επιστροφή του «Ρωμαίου Αυτοκράτορα» στην ενεργό δράση και εκείνοι δεν έχασαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους για τον 35χρονο αναβάτη. Οι δυσκολίες θα είναι αρκετές, καθώς ο Biaggi λείπει από τα MotoGP εδώ και δύο χρόνια, όταν και διώχθηκε από την Honda με αποκλεισμό από όλες τις ομάδες της.

Ο Casey Stoner θαύμαζε τον Biaggi όταν αγωνιζόταν στα 250cc, άλλα οι μάχες του με τον Mick Doohan τον έχουν σημαδέψει
«Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τον Max. Τον παρακολουθούσα όταν κέρδιζε πολλά παγκόσμια πρωταθλήματα στα 250cc και επίσης κέρδιζε τον μεγάλο μου ήρωα, Mick Doohan, πολλές φορές. Δεν τον συμπαθούσα γι’ αυτό όταν έβλεπα δηλαδή τα GP στην Αυστραλία όταν ήμουν μικρός. Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ με τον Max, και σίγουρα θα είναι ένα προνόμιο για μένα. Όλοι μπορούν να είναι γρήγοροι, εξαρτάται από την κατάσταση αι την αποφασιστικότητα. Σίγουρα είναι δύσκολο να επιστρέψεις από τα Superbikes στα MotoGP, άλλα όλοι μπορεί να πέσουμε έξω. Μπορεί να ήταν πολύ καλά αυτά τα δύο χρόνια για τον Max, και να επιστρέψει με διαφορετική ψυχολογία ή διαφορετική αντιμετώπιση». Όσον αφορά το κατά πόσο θα είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με έναν  νέο αναβάτη, ο Αυστραλός δήλωσε, «Εξαρτάται από την κατάσταση που θα βρεθεί. Αν είναι γρήγορος, τότε όλα είναι καλά. Άλλα αν δεν είναι γρήγορος τότε είναι προτιμότερο να αφήσει κάποιον άλλο να έχει αυτή την ευκαιρία».

Οι δημοσιογράφοι δεν έχασαν την ευκαιρία να θυμίσουν στον Valentino Rossi τον «παλιόφιλο» του, με τον οποίο είχε πιαστεί στα χέρια το 2001 στον αγώνα της Βαρκελώνης.
«Εντάξει, είναι ενδιαφέρον. Από το 2005 το MotoGP άλλαξε πολύ. Οι μοτοσικλέτες, τα ελαστικά και τα ηλεκτρονικά. Σίγουρα θα είναι δύσκολο. Όχι από ψυχολογικής άποψης, περισσότερο από την απόδοση της μοτοσικλέτας και τον τρόπο που πρέπει να την οδηγήσεις. Άλλα σίγουρα ο Biaggi ήταν γρήγορος όταν έτρεχε στο MotoGP».

Ο πιο κοντινός άνθρωπος στον Max Biaggi το 2005 ήταν ο Nicky Hayden, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν teammate του στην εργοστασιακή ομάδα της Honda.
«Θα ανάψω καντήλι! Ειλικρινά, η ταχύτητα δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα του. Μας αρέσει ή όχι, θα κάνει καλό στην διοργάνωση. Είναι σκληρός αντίπαλος να ανταγωνιστείς, το οποίο είναι καλό. Άλλωστε δεν ήρθα στο MotoGP για να τρέχω ,ε ήρεμους αντιπάλους. Είμαι σίγουρος ότι σε πολλούς ανθρώπους λείπει. Φέρτε τον πίσω, θα δώσει λίγη ζωή στα paddock. Για τους αγώνες δεν θα είναι άσχημο».



     



 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #188 - : Οκτώβριος 20, 2007, 03:59:18 μμ »
 Απογοήτευση με… προοπτική
Ο Valentino Rossi μπορεί να δοκίμασε όσα λάστιχα είχε στη διάθεση του, άλλα κανένα δεν ήταν το ιδανικό
   
 


Με τις φήμες να οργιάζουν στην πίστα της Sepang, όσον αφορά την μετακίνηση του Rossi στην Bridgestone, ο Ιταλός δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το διήμερο στη Μαλαισία. Η Michelin έφερε στον «Γιατρό» μια νέα σειρά ελαστικών για τις ανάγκες της φρεσκοστρωμένης πίστας, άλλα κανένα δεν κατάφερε να ταιριάξει στις συνθήκες της Μαλαισίας. Η Yamaha πρόλαβε τον αναβάτη της, ρίχνοντας το φταίξιμο στον τάπητα, τη στιγμή που ο Rossi δεν ήθελε να ασπαστεί τις δικαιολογίες των ανθρώπων της ομάδας. Η 16η θέση στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά άφησαν πικρή γεύση στον Ιταλό, ο οποίος σύμφωνα με δημοσίευμα του ‘autosport.com’ έχει ολοκληρώσει την συμφωνία του με την Bridgestone για το 2008.

Ο Valentino Rossi δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο των δοκιμών να γράψει ανταγωνιστικούς χρόνους
«Σήμερα είχαμε πολύ δουλειά και είναι απογοητευτικό για εμάς να είμαστε εδώ, σε μια από τις αγαπημένες μου πίστες όπου γνωρίζουμε ότι η μοτοσικλέτα πηγαίνει καλά, και να είμαι στην 16η θέση. Δεν έχουμε καθόλου πρόσφυση, ιδιαίτερα στο μπροστινό, και ήμασταν πολύ αργοί σήμερα. Δοκιμάσαμε πολλά ελαστικά και διαφορετικά στησίματα άλλα μέχρι στιγμής δεν κάναμε καμία πρόοδο. Η νέα άσφαλτος δεν είναι πολύ καλή άλλα δεν μπορούμε να κατηγορούμε τα πάντα διότι άλλοι αναβάτες δεν δείχνουν να έχουν το ίδιο πρόβλημα. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσουμε την κατάσταση και να κάνουμε την διαφορά αύριο. Τώρα έχουμε ένα συμβούλιο για να προσπαθήσουμε να σκεφτούμε τι θα κάνουμε. Ελπίζω να είναι στεγνά αύριο διότι η βροχή κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα».

Ο Ιταλός αναβάτης φέρεται να ζήτησε από την Yamaha τα ίδια ελαστικά με τον Stoner για να μπορέσει να διεκδικήσει τον τίτλο το 2008.       
 
 
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #189 - : Οκτώβριος 23, 2007, 03:57:36 μμ »
 Το ξανασκέφτεται
Ο Valentino Rossi μπορεί να τερμάτισε 5ος στον GP της Μαλαισίας, άλλα έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση των Michelin
   
 


Το γεγονός ότι ο Valentino Rossi κατάφερε να γράψει τον ταχύτερο γύρο του στο προτελευταίο πέρασμα, είναι πολύ ενθαρρυντικό σημάδι για τα ελαστικά της Michelin. Οι Γάλλοι κατασκευαστές από την αρχή της χρονιάς αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με την διάρκεια στην απόδοση των ελαστικών τους με την έλευση των νέων πρωτότυπων 800cc. Οι νέες μοτοσικλέτες απαιτούσαν περισσότερη πρόσφυση στο πλαϊνό μέρος του πέλματος, το οποίο αντιμετώπιζε είχε πλέον να διαχειριστεί μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή, άρα και μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Από ότι φαίνεται έπρεπε να περάσει μια ολόκληρη χρονιά για να καταλάβουν το πρόβλημα οι άνθρωποι της Michelin και να κατασκευάσουν ένα αξιόμαχο ελαστικό. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως και στην Μαλαισία τα αποτελέσματα, τόσο του Rossi όσο και του Pedrosa ήταν αρκετά ικανοποιητικά. Ο «Γιατρός» κατάφερε να διατηρήσει, μετά από πολύ καιρό, σταθερό γυρολόγιο και μάλιστα προς το τέλος του αγώνα έγραψε και πολύ καλούς χρόνους.

Ο Ιταλός παραδέχτηκε ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο από την 5η θέση στη Μαλαισία, άλλα άργησε να βρει το κατάλληλο στήσιμο στη μοτοσικλέτα του.
«Φυσικά είμαι απογοητευμένος με την 5η θέση, άλλα είμαι χαρούμενος με τον σημερινό αγώνα. Είναι κρίμα διότι είχαμε καλή προοπτική αυτό το απόγευμα και, αν είχαμε ξεκινήσει καλύτερα από την πρώτη σειρά, νομίζω ότι θα παλεύαμε για τη νίκη. Κάναμε μερικές αλλαγές σήμερα και ευτυχώς όλα δούλεψαν καλύτερα κατά τη διάρκεια του αγώνα από ότι στα δοκιμαστικά. Ήμασταν γρήγοροι το απόγευμα, είχαμε πολύ καλό ρυθμό άλλα δυστυχώς χάσαμε τον αγώνα χθες στα δοκιμαστικά. Τα Michelin δούλεψαν πολύ καλά μέχρι το τέλος σήμερα άρα αυτό είναι ενθαρρυντικό για την Valencia, όπου θα προσπαθήσουμε για μια ακόμη φορά να κερδίσουμε πριν το τέλος της χρονιάς».

Ο «Γιατρός» ξεκαθάρισε ότι του χρόνου θα βρίσκεται στο MotoGP, μετά από τις φήμες που κυκλοφόρησαν ότι αν δεν έχει ανταγωνιστικά ελαστικά θα εγκαταλείψει το MotoGP.
«Αν έχουμε Bridgestone σίγουρα θα είμαστε καλά, άλλα επίσης αν έχουμε Michelin θα είμαστε εδώ για να δώσουμε το μέγιστο, όπως πάντα. Η Michelin με διαβεβαίωσε ότι έχει κατανοήσει το πρόβλημα φέτος και θα επιστρέψουν την επόμενη χρονιά με περισσότερα χρήματα και προσπάθεια. Ελπίζω για το καλό του πρωταθλήματος του χρόνου τα δύο ελαστικά να είναι πιο ισορροπημένα».     
 
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #190 - : Οκτώβριος 23, 2007, 04:02:45 μμ »
 Δεν θα ασκήσει βέτο
Η Honda αποφάσισε να μην σταθεί εμπόδιο στην επιστροφή του Max Biaggi στο MotoGP
   
 


Ακόμη πιο κοντά έχει έρθει ο Max Biaggi στο MotoGP. Ο Ιταλός star είχε επαφές με τον Fausto Gresini κατά τη διάρκεια του αγώνα της Μαλαισίας για πιθανή επιστροφή του Ρωμαίου στην ομάδα του και στο MotoGP. Αυτό συνέβη μετά την ανακοίνωση της ομάδας Alstare Corona Suzuki, ομάδας του Biaggi στα Superbikes, για λύση της συνεργασίας τους για οικονομικούς λόγους. Οι δύο πλευρές είχαν πολύ καλή σχέση στα paddock, και συνεργάστηκαν για αρκετά χρόνια με επιτυχία. Το πρόβλημα όμως αυτής της μεταγραφής δεν ήταν ο Gresini άλλα η Honda. Το 2005 το Ιαπωνικό εργοστάσιο αποφάσισε να διώξει τον Biaggi από την ομάδα, μετά από συνεχής κόντρες που είχε ο Ιταλός με τους μηχανικούς του. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις καθώς αποφάσισαν να το αποκλείσουν από όλες της ομάδες στους στο MotoGP. Τα πράγματα όμως δείχνουν να έχουν εξομαλυνθεί ανάμεσα στις δύο πλευρές κάτι που μαρτυρά ο Carlo Fiorani, πρώην αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας του Biaggi το 2005.

Ο Carlo Fiorani, ο οποίος τώρα βρίσκεται στην Honda Europe, δήλωσε στην Ιταλική τηλεόραση ότι η Honda δεν θα είχε πρόβλημα αν ο «Ρωμαίος Αυτοκράτορας» επέστρεφε στην ομάδα του Gresini και την μοτοσικλέτα της Honda.
«Ο Biaggi πίσω στην Honda; Γιατί όχι, δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο σε αυτό. Οι άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του όταν ήταν στην Honda δεν υπάρχουν πια, άρα είναι φυσιολογικό. Άλλα από την άποψη της Honda δεν υπήρχε ποτέ βέτο ή κάποιος που να τον έδιωξε οριστικά. Υπάρχει μια αρχική συζήτηση. Τώρα πρέπει να περιμένουμε μερικές ημέρες. Από τη μία υπάρχει το θέμα της διαθεσιμότητας, από την άλλη υπάρχει μια ανοιχτή πόρτα. Οι αποφάσεις θα παρθούν γρήγορα. Στην Gresini, με έναν νεαρό αναβάτη όπως ο De Angelis, ένας έμπειρος θα ήταν χρήσιμος. Με το οδηγικό του στυλ και με τον τρόπο που απέδωσε στα Superbikes, ο Max μπορεί να τα καταφέρει και να παλέψει».

Ο Fausto Gresini θέλει πολύ να εντάξει στο δυναμικό της ομάδας του έναν αναβάτη του μεγέθους του Biaggi, άλλα τα οικονομικά είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τον Ιταλό.
«Η πρόταση που είχαμε ήταν πολύ μεγάλη, έτσι δεν υπάρχει λόγος. Θα περιμένουμε για περίπου 10 ημέρες πριν δώσουμε την απάντηση», δήλωσε στην Gazzetta dello Sport.

Ο Gresini τέλος, παραδέχτηκε ότι ο Toni Elias είναι παρελθόν από την ομάδα, με τον Ισπανό να κοιτάζει προς την μεριά της Pramac Ducati, του συμπατριώτη του Luis D’Antin.   
 
OMERTA69!!!

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #191 - : Οκτώβριος 23, 2007, 04:17:35 μμ »
Τα πράγματα όμως δείχνουν να έχουν εξομαλυνθεί ανάμεσα στις δύο πλευρές κάτι που μαρτυρά ο Carlo Fiorani, πρώην αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας του Biaggi το 2005.

Τα πάντα εξομαλύνονται όταν θέλεις να έχεις ελπίδες κατάκτησης του τίτλου... Πιστεύω πως αυτήν την στιγμή στην Honda, εκτός του Pedrosa, δεν υπάρχουν αναβάτες ικανοί να καταφέρουν κάτι αξιόλογο...

*

Stratos82

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #192 - : Οκτώβριος 23, 2007, 08:13:51 μμ »

       Αν και θα διαφωνισει ο Davide για μενα ο Biaggi ειναι τελειωμενος.Δηλαδη πιστευει οτι εχει πιθανοτητες να κανει κατι απεναντι στον τυφωνα Stoner  και την Ducati?Με μοτοσυκλετα δορυφορικης ομαδας ενω ουτε ο  Rossi μπορεσε να αντισταθει με το εργοστασιακο Yamaha?Αποψη μου,παλι ενα περασμα θα κανει οπως και την τελευταια φορα,και μετα θα τα βαλει με μηχανικους και συντελεστες και θα φυγει.
        Κριμα για τον Tony Ellias,o ανθρωπος αν μη τι αλλο δεν επρεπε να χασει την θεση του,απεδειξε οτι ειναι ΠΑΛΙΚΑΡΙ,επανερχομενος μετα απο τετοιο τραυματισμο,τοσο γρηγορα,και παλευοντας στα ισα με τους πρωτοκλασατους και τους ¨πρωταθλητες¨ (Hayden)

*

davide

Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #193 - : Οκτώβριος 23, 2007, 09:59:02 μμ »
       Αν και θα διαφωνισει ο Davide για μενα ο Biaggi ειναι τελειωμενος.Δηλαδη πιστευει οτι εχει πιθανοτητες να κανει κατι απεναντι στον τυφωνα Stoner  και την Ducati?

Μα γιατί να διαφωνήσω...?!! :P

Πέρα από την πλάκα, πιστεύω στον Biaggi. Είμαι σίγουρος ότι θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και του χρόνου.
Μην ξεχνάμε ότι φέτος, πολλοί τον είχαν για τελειωμένο (λόγο του ότι είχε μείνει ένα χρόνο εκτός αγώνων, λόγο ηλικίας, λόγο χαρακτήρα, λόγο των αντιπάλων του, λόγο του ότι δεν γνώριζε μεγάλο μέρος από τις πίστες του πρωταθλήματος... λόγο άπειρων λόγων!!!)
...και τελικά έχασε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος!!!

Μην είστε τόσο δύσπιστοι και για του χρόνου...!!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RACING NEWS..MOTOGP...2007
« Απάντηση #194 - : Οκτώβριος 25, 2007, 04:22:14 μμ »
 Ευτυχώς
Η Dorna αποφάσισε να αποσύρει την πρότασή της για μονομάρκα ελαστικών στο MotoGP του 2008
   
 


Μπορεί η απόφαση για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν το 2008 στο MotoGP, να μην έχει ολοκληρωθεί, άλλα ένα είναι σίγουρο. Δεν θα υπάρξει μια εταιρία ελαστικών την επόμενη χρονιά. Αυτή ήταν η ετυμηγορία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIM) όσον αφορά την μονομάρκα ελαστικών στο MotoGP που είχε προταθεί από την Dorna. Η ιστορία ξεκίνησε πριν ένα μήνα, όταν ο Carmelo Ezpaleta στο Ιαπωνικό GP, «έριξε» την πρόταση για συνέχιση του πρωταθλήματος με μια εταιρία ελαστικών και δη την Bridgestone. Οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες με σημαντικότερες αυτές των αναβατών, άλλα και των υπολοίπων εργοστασίων, όπως η Michelin και η Dunlop. Ουσιαστικά σχεδόν όλοι τάχθηκαν κατά του μέτρου, ακόμη και αυτοί που ίσως να ευνοούνταν, καθώς το MotoGP είναι ένα πειραματικό στάδιο εξέλιξης στο οποίο κυριαρχεί η ποικιλία και η πρωτοπορία. Παρόλα αυτά, οι τελικοί κανονισμοί για τα ελαστικά θα αποφασιστούν στον αγώνα της Valencia στις 3 Νοεμβρίου. Φήμες λένε ότι υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει αύξηση των επιτρεπόμενων ελαστικών ανά αγωνιστικό διήμερο, όπως επίσης και διαφορετική αντιμετώπιση σε περίπτωση βρεγμένου αγώνα.

Η FIM ανακοίνωσε τα παρακάτω:
Η επιτροπή των GP, αποτελούμενη από τους κυρίους, Carmelo Ezpaleta(Dorna), Claude Danis(FIM), Herve Poncharal(IRTA) και Takanao Tsubouchi(MSMA), με την παρουσία του Paul Butler (γραμματέα της επιτροπής), ενημερώθηκε από τον κύριο Ezpeleta για την απόφαση της Dorna να αποσύρει την πρόταση της εισαγωγής μονομάρκας ελαστικών στους κανονισμούς του 2008.

Με αυτές τις εξελίξεις, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο περίπλοκα, καθώς πολλοί ήταν οι αναβάτες που περίμεναν να επωφεληθούν από την αλλαγή των κανονισμών. Ένας από αυτούς ήταν ο Valentino Rossi, ο οποίος φέρεται να έχει συμφωνήσει με την Bridgestone για παροχή ελαστικών το 2008, κάτι που μάλλον θα τον κάνει τον μοναδικό αναβάτη της Yamaha με Bridgestone. Πάντως η Dorna μετά το φετινό πάθημα αναμένεται να αλλάξει με τέτοιο τρόπο τους κανονισμούς ώστε να εξομαλύνει την υπάρχουσα κατάσταση. 
 
 
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης