Συμφωνία WMG-Dorna
Το Wasserman Media Group συμφώνησε με την Dorna να αναλάβει την προώθηση του MotoGP
Η Dorna, κάτοχος των τηλεοπτικών και επικοινωνιακών δικαιωμάτων στo MotoGP, προχώρησε σε συνεργασία με τη Wasserman Media Group (WMG) για την καλύτερη αξιοποίηση του «προϊόντος». Η WMG θα ανοίξει νέους ορίζοντες σε χορηγίες για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού. Ο Jeff Knapple, πρόεδρος της εταιρείας, θα εκπροσωπεί την Dorna σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο αντιπρόεδρος, Jeff Slack, θα επικεντρωθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Ο Jeff Knapple αναφέρθηκε στην επικειμένη συνεργασία και τόνισε: «Για τους διαφημιζόμενους και τους θεατές, το MotoGP ανήκει στην κατηγορία ενός από τα πολυτιμότερα άλλα και παρθένα επίπεδα διεθνώς. Είναι προνόμιο η συνεργασία με την Dorna για τη στρατηγική μας θέση άλλα και την ιδανική συμμαχία, όσον αφορά το marketing και τους συνεργάτες σε αυτήν τη μοναδική εμπειρία των αγώνων».
Από τη μεριά, του ο Carmelo Ezpeleta, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Dorna, πρόσθεσε: «Είμαστε ικανοποιημένοι που φτάσαμε στη συνεργασία με τη WMG. Η δημοτικότητα του MotoGP μεγαλώνει σε όλες τις γωνιές του πλανήτη και εργαζόμαστε με συνέπεια, ώστε να εξασφαλίσουμε νέες επικοινωνιακές ευκαιρίες στο παρόν. Είμαστε σίγουροι ότι η WMG θα μας βοηθήσει σ’ αυτήν τη βάση και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας στο μέλλον».
Η Dorna είναι ο αποκλειστικός ιδιοκτήτης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του MotoGP από το 1992. Η Wasserman Media Group είναι μια παγκόσμια εταιρία αθλητισμού και ψυχαγωγίας και γενικά αντιπροσωπεύει αρκετές μάρκες αθλητικών ειδών άλλα και αθλητές. Αντιπροσωπεύει πάνω από 400 νέα ταλέντα ανά τον κόσμο και σίγουρα θα βοηθήσει την Dorna σε όλα τα επίπεδα.
MOTOGP FREE
01-03-2007