0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Συμφωνία WMG-Dorna...
« - : Μάρτιος 02, 2007, 11:10:08 πμ »
 Συμφωνία WMG-Dorna
Το Wasserman Media Group συμφώνησε με την Dorna να αναλάβει την προώθηση του MotoGP

Η Dorna, κάτοχος των τηλεοπτικών και επικοινωνιακών δικαιωμάτων στo MotoGP, προχώρησε σε συνεργασία με τη Wasserman Media Group (WMG) για την καλύτερη αξιοποίηση του «προϊόντος». Η WMG θα ανοίξει νέους ορίζοντες σε χορηγίες για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού. Ο Jeff Knapple, πρόεδρος της εταιρείας, θα εκπροσωπεί την Dorna σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο αντιπρόεδρος, Jeff Slack, θα επικεντρωθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Ο Jeff Knapple αναφέρθηκε στην επικειμένη συνεργασία και τόνισε: «Για τους διαφημιζόμενους και τους θεατές, το MotoGP ανήκει στην κατηγορία ενός από τα πολυτιμότερα άλλα και παρθένα επίπεδα διεθνώς. Είναι προνόμιο η συνεργασία με την Dorna για τη στρατηγική μας θέση άλλα και την ιδανική συμμαχία, όσον αφορά το marketing και τους συνεργάτες σε αυτήν τη μοναδική εμπειρία των αγώνων».

Από τη μεριά, του ο Carmelo Ezpeleta, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Dorna, πρόσθεσε: «Είμαστε ικανοποιημένοι που φτάσαμε στη συνεργασία με τη WMG. Η δημοτικότητα του MotoGP μεγαλώνει σε όλες τις γωνιές του πλανήτη και εργαζόμαστε με συνέπεια, ώστε να εξασφαλίσουμε νέες επικοινωνιακές ευκαιρίες στο παρόν. Είμαστε σίγουροι ότι η WMG θα μας βοηθήσει σ’ αυτήν τη βάση και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας στο μέλλον».

Η Dorna είναι ο αποκλειστικός ιδιοκτήτης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του MotoGP από το 1992. Η Wasserman Media Group είναι μια παγκόσμια εταιρία αθλητισμού και ψυχαγωγίας και γενικά αντιπροσωπεύει αρκετές μάρκες αθλητικών ειδών άλλα και αθλητές. Αντιπροσωπεύει πάνω από 400 νέα ταλέντα ανά τον κόσμο και σίγουρα θα βοηθήσει την Dorna σε όλα τα επίπεδα.


MOTOGP FREE
01-03-2007
 
 


OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: Συμφωνία WMG-Dorna...
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 02, 2007, 10:27:06 μμ »
Χα χα, ακόμα και οι διαφημιστές άργησαν να πάρουν χαμπάρι την κοσμογονία στην δημοτικότητα των MotoGP που έγινε τα τελευταία χρόνια. Καλώςτονα κι ας άργησε. Ας ελπίσουμε οτι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από σπόνσορες στο σπορ θα μειώσει την οικονομική ψαλίδα ανάμεσα στις πλουσιότερες και φτωχότερες ομάδες.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Συμφωνία WMG-Dorna...
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 03, 2007, 03:44:58 μμ »
Χα χα, ακόμα και οι διαφημιστές άργησαν να πάρουν χαμπάρι την κοσμογονία στην δημοτικότητα των MotoGP που έγινε τα τελευταία χρόνια. Καλώςτονα κι ας άργησε. Ας ελπίσουμε οτι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από σπόνσορες στο σπορ θα μειώσει την οικονομική ψαλίδα ανάμεσα στις πλουσιότερες και φτωχότερες ομάδες.
To "ξύλινο" μυαλό των διαφημιστών (τουλάχιστον όσων δεν είναι μοτοσικλετιστές) είναι "καμένο" εδώ και χρόνια μέσα στην εικόνα ενός πρότυπου, του ανθρώπου δηλ που έχει φτάσει την τελειότητα εφ όσον έχει καταφέρει στην ζωή του να ζεί με όλα τα παρελκόμενα κι "ελκόμενα" με των 4ΤΡΟΧΩΝ.
Πρόσφατο παράδειγμα προς αποφυγή η πρόσφατη διαφήμιση της vodafon που προτρέπει εμάς, εσάς, όλους, "να αφήσουμε την μηχανή στο γκαράζ και να πάμε βόλτα με τα πόδια".
Άρα το απλό μου μυαλό κάνει της εξής σκέψη. "Οι μοτοσικλέτες επιβαρύνουν την κυκλοφορία γιαυτό πήγαινε με τα πόδια".
Η ακόμα πιο βαθειά....αφού δηλ δεν μπορείς να μιλήσεις στο κινητό όταν είσαι με μηχανή πήγαινε με τα ποδια μπας και βγάλουμε κανα φράγκο παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς αυτοί μες στα αυτοκίνητα μιλάνε συνέχεια στο κινητό. Οπότε...."ΑΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ"! ...και παρε και το κινητό μαζι....βρε αδερφέ!  :mlk

Αυτά περί....διαφημιστών και  "εκ των έσω" παρακαλώ! ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης