Η Aprilia επέστρεψε φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με μια νέα μοτοσυκλέτα (RSV4 Factory) και στόχο να κατακτήσει την κορυφή.
Το εργοστάσιο του Noale είναι αποφασισμένο να σπάσει την κυριαρχία της Ducati και για τον λόγο αυτό είναι διατεθειμένο να επενδύσει περισσότερα χρήματα το 2010.
Τα επιπλέον χρήματα θα προκύψουν από τα MotoGP και συγκεκριμένα από την κατηγορία των 250cc η οποία αργοπεθαίνει.
Το 2010 που θα μπουν στο παιχνίδι τα πιο οικονομικά τετράχρονα της Moto2, το πιθανότερο είναι η Aprilia να αποχωρήσει. Τουλάχιστον αυτό είναι το σενάριο που «παίζει» έντονα τον τελευταίο καιρό στην Ιταλία.
Η εταιρία επιθυμεί να δημιουργήσει μια ισχυρή «δορυφορική» ομάδα που θα μπορέσει να βοηθήσει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και στη διεκδίκηση των στόχων που έχει θέσει το εργοστάσιο.
Το ρόλο της «δορυφορικής» ομάδας θα παίξει πιθανότητα η JiR team του Luca Montiron η οποία μέχρι προσφάτως συμμετείχε στα MotoGP με την χορηγία της Konica Minolta.
Φέτος η ομάδα του Motniron παίρνει μέρος στο FIM Superstock 1000 Cup κατεβάζοντας δύο RSV4.
«Παρά το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα το αγωνιστικό μας πρόγραμμα για το 2010, νομίζω ότι η JiR θα είναι αυτή που θα τρέξει δύο ακόμα εργοστασιακές RSV4 στο WSBK το 2010. Στόχος μας είναι να έχουμε άλλη μια πολύ δυνατή ομάδα της Aprilia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. H JiR θα έχει τον ίδιο εξοπλισμό με την εργοστασιακή ομάδα καθώς επίσης και πλήρης υποστήριξη από το Noale», δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Aprilia, Gigi dall'Igna.
Προ ημερών είχαμε γράψει για το ενδιαφέρον της Aprilia για τον Colin Edwards. Το μεγάλο όνειρο όμως των ανθρώπων της ομάδας είναι ο Marco Simoncelli. «Θέλουμε να πάρουμε ταλαντούχος αναβάτες από την κατηγορία των 250cc. Το όνειρό μας είναι να δούμε πάνω στην RSV4 τον Marco Simoncelli. Και η JiR θα είναι η ιδανικότερη λύση για να φέρουμε τον Marco στα Superbike», λέει χαρακτηριστικά ο dall'Igna.
ΠΗΓΗ:motograndprix