0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Capirossi: «Πιο ευκίνητη η GP7»
« - : Μάρτιος 05, 2007, 08:30:17 μμ »
 Capirossi: «Πιο ευκίνητη η GP7»
Ο Ιταλός αναβάτης της Ducati βρίσκει την Desmosedici GP7 πιο ευέλικτη από την GP6

Ο νικητής του πρώτου περσινού αγώνα, Loris Capirossi, θέλει σίγουρα να επαναλάβει το θρίαμβό του, αυτήν τη φορά στην έρημο της Doha. Ο Ιταλός, ο οποίος πρωταγωνίστησε το 2006 με τρεις νίκες, αν δεν είχε εμπλακεί στο ατύχημα της Βαρκελώνης σίγουρα θα ήταν υποψήφιος για τον τίτλο. Ο Capirossi έχει φτάσει πλέον τα 34 και δεν έχει τα περιθώρια να σπαταλήσει άλλον ένα χρόνο. Γι’ αυτό φέτος θεωρεί τη χρονιά πολύ κρίσιμη και είναι έτοιμος να τα δώσει όλα για τον τίτλο που ίσως να στερήθηκε άδικα πέρυσι.

«Αυτή η χρονιά είναι πολύ σημαντική για εμένα διότι δε έχουν μείνει πολλές χρονιές ακόμη για μένα. Ίσως μία ή δυο, δεν είμαι σίγουρος. Έτσι, είμαι πιο αποφασισμένος από ποτέ να κάνω το καλύτερο που μπορώ και ο πρώτος αγώνας είναι πολύ σημαντικός. Είναι καλό το ότι δοκιμάσαμε τη μοτοσικλέτα πριν από δύο εβδομάδες στο Κατάρ. Κάναμε μια καλή προετοιμασία στη διάρκεια αυτών των δοκιμών με κάποιες καλές εξομοιώσεις αγώνα. Γι’ αυτό πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε για το βάθρο σ’ αυτόν τον αγώνα. Η πίστα είναι καλή για τη μοτοσικλέτα και τα ελαστικά μας. Το σημαντικό πράγμα που χρειάζεσαι στον αγώνα είναι να έχεις καλή αίσθηση από το μπροστινό ελαστικό, έτσι έχουμε δουλέψει σκληρά σε αυτόν τον τομέα στο Κατάρ. Επίσης θέλουμε να έχουμε καλή ευελιξία για την αλλαγή κατευθύνσεων, και η GP7 είναι πιο ευκίνητη από την GP6».

Από τη μεριά του, ο teammate του Ιταλού, Casey Stoner, είχε πολύ καλές επιδόσεις στην πίστα του Losail και είναι αισιόδοξος ότι θα είναι έτοιμος για τον αγώνα.

«Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος από την ομάδα μου, όλοι δουλεύουν σωστά και η μοτοσικλέτα γίνεται όλο και καλύτερη σε όποια πίστα και αν τρέξαμε.     
Τα δοκιμαστικά που κάναμε στο Κατάρ την προηγούμενη εβδομάδα ήταν πολύ θετικά, έτσι αισθάνομαι αρκετά αισιόδοξος για τον αγώνα. Το μόνο πρόβλημα στο Κατάρ είναι η επιφάνεια της πίστας η οποία μπορεί να μεταβληθεί και να κάνει το γυρολόγιο άλλοτε γρήγορο κι άλλοτε αργό. Θα είναι καλός ο αγώνας, συνήθως έχουμε καλές μάχες στο Κατάρ».



MOTOGP FREE
05-03-2007
 
  ;) :P :P :P :P :tez: :tez: :bye: :bye:


OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Che Spetacollo!
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 11, 2007, 04:50:28 μμ »
 Che Spetacollo!
Ducati και Stoner, ύστερα από εκπληκτική εμφάνιση, κατέκτησαν τη νίκη στο Κατάρ

Ο τίτλος αυτού του άρθρου μπορεί να προέρχεται από μια φράση που είπε ο Valentino Rossi άλλα είναι ο ιδανικός για να περιγράψει την εμφάνιση που πραγματοποίησε ο Casey Stoner. Στην έρημο της Doha δόθηκαν οι πρώτες μάχες των αναβατών του παγκοσμίου πρωταθλήματος με τελικό νικητή τον νεαρό Αυστραλό. H  Ducati λειτούργησε άψογα, όπως και τα ελαστικά της Bridgestone, χαρίζοντας την πρώτη νίκη στον Stoner στην κατηγορία των MotoGP.

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Rossi να στρίβει πρώτος βάζοντας πίσω του τους Stoner, Elias, Pedrosa, Edwards και Melandri. Αμέσως άρχισε να χτίζει μια διαφορά χωρίς όμως να μπορεί να ξεφύγει. Βγαίνοντας στην πρώτη ευθεία, ο Stoner πέρασε τον Rossi όπως και ο Pedrosa τον Elias. Η Desmosedici έδειχνε πολύ πιο ισχυρή από τη Yamaha του «Γιατρού» και ο Stoner βρήκε την ευκαιρία να διατηρηθεί στην κορυφή.

Ο Loris Capirossi  ανέβασε ρυθμό και βρέθηκε πίσω από το group των πρωτοπόρων. Είχε όμως μια άτυχη στιγμή και έπεσε στην τελευταία στροφή του 7ου γύρου. Στον αμέσως επόμενο, ο Stoner έκανε τον ταχύτερο χρόνο ενώ ο Randy de Puniet, ο οποίος βρισκόταν στην 7η θέση, έπεσε χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Στον 9ο γύρο ο αναβάτης της LCR, Carlos Checa, σημείωσε πτώση,  μπροστά από τον Nicky Hayden, ο οποίος δεν μπόρεσε να αναρριχηθεί από την όγδοη θέση.



Μεγάλες μάχες

Μπροστά ο Valentino Rossi έγραψε τον ταχύτερο γύρο και πέρασε τον Αυστραλό αναβάτη της Ducati  ενώ πιο πίσω ο Pedrosa έκανε το λάθος και έχασε τη θέση του από τον Hopkins (που υπενθυμίζουμε ότι τρέχει με τραυματισμένο καρπό). Το θερμόμετρο ανέβηκε όταν βγαίνοντας στη μεγάλη ευθεία ο Stoner επανάκτησε τη θέση του από τον Rossi. Το ίδιο έκανε και ο Pedrosa από τον John Hopkins, που δεν κατάφερε να κρατηθεί στην τρίτη θέση.

Ο Valentino Rossi δύο γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας έκανε την ύστατη προσπάθεια να βρεθεί στην κορυφή άλλα η Ducati του Αυστραλού είχε 20 Km/h περισσότερα στο τέλος της ευθείας και πέρασε εύκολα ξανά μπροστά. Ο Toni Eliaς στο 18ο γύρο βγήκε στα χώματα και έχασε τη θέση του. Ο Rossi δεν κατάφερε να κάνει κάτι και τελικά παράτησε την προσπάθεια.  Ο Casey Stoner πέταξε κυριολεκτικά στην κορυφή κάνοντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο στον τελευταίο γύρο του αγώνα (!). Ακολούθησαν οι Pedrosa και Hopkins, με τους Melandri και Edwards να είναι στην πρώτη εξάδα.  Ο Toni Elias μετά τη μικρή έξοδό του, έχασε πολλές θέσεις και τερμάτισε στην 14η θέση ενώ ο Nicky Hayden έμεινε 8ος σε μια κακή αρχή για τον πρωταθλητή.



Συμπέρασμα

Θέαμα, προσπεράσεις, αγωνία. Αυτός είναι ο κόσμος των MotoGP. Ο αγώνας ήταν εντυπωσιακός με τα 800άρια να είναι πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τα θηρία των 990cc. Ένας δαιμονισμένος Casey Stoner οδήγησε αλάνθαστα και δεν αγχώθηκε από την πίεση του Rossi, ο οποίος παραδόθηκε στην πανίσχυρη Ducati. Παρόλα αυτά, ο «Γιατρός» έδειξε θέληση και πείσμα για τη νίκη αν και δείχνει πιο συγκρατημένος και ώριμος από ποτέ. Αυτό που πρέπει να προβληματίσει όλους τους κατασκευαστές, είναι η φοβερή διαφορά της Ducati στις ευθείες με την τελική της ταχύτητά να φτάνει μέχρι και 20Km/h πάνω από των υπολοίπων. Τα ελαστικά δεν δημιούργησαν πρόβλημα στους αναβάτες, παρά τη ζέστη που επικρατούσε στην πίστα (μέχρι και 48­° C), με τα Bridgestone να δείχνουν λίγο καλύτερα από τα Michelin σ’ αυτές τις συνθήκες. Καλή αρχή


 
OMERTA69!!!

*

SVtor

Απ: Capirossi: «Πιο ευκίνητη η GP7»
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 12, 2007, 02:51:44 πμ »
Αν διάλεγα έναν αναβάτη για να πάρει πρωτάθλημα θα ήταν ο capirossi Μεγάλος πραγματικά αναβάτης ο οποίος αν και πολύ άτυχος πέρσυ, πάντα (σε όλες τις χρονιές) έδειχνε το ακατάβλητο μαχητκό του πνεύμα. Θυμηθείτε τον να παλεύει με το Desmosedici στις πρώτες χρονιές εμφάνισης της ducati στα GP. Πιστεύω πως πραγματικά του αξίζει το φετεινό πρωτάθλημα, όσο και αν θεωρώ το Γιατρό ανώτερο γενικά ως αναβάτη.

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Capirossi: «Πιο ευκίνητη η GP7»
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 12, 2007, 07:41:21 πμ »
όντως ο capirex ένα πρωτάθλημα πρίν τα παρατήσει θα ήθελα και εγώ να το παίρνει..αλλα μου φαίνεται ότι θα έχει την τύχη του gibernao και αυτός
 :thnk: :thnk: :thnk: :srry: :srry: :srry: :srry: :bye:
OMERTA69!!!

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Che Spetacollo!
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 12, 2007, 09:23:34 μμ »
Che Spetacollo!

Συμπέρασμα

Θέαμα, προσπεράσεις, αγωνία. Αυτός είναι ο κόσμος των MotoGP. Ο αγώνας ήταν εντυπωσιακός με τα 800άρια να είναι πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τα θηρία των 990cc. Ένας δαιμονισμένος Casey Stoner οδήγησε αλάνθαστα και δεν αγχώθηκε από την πίεση του Rossi, ο οποίος παραδόθηκε στην πανίσχυρη Ducati. Παρόλα αυτά, ο «Γιατρός» έδειξε θέληση και πείσμα για τη νίκη αν και δείχνει πιο συγκρατημένος και ώριμος από ποτέ. Αυτό που πρέπει να προβληματίσει όλους τους κατασκευαστές, είναι η φοβερή διαφορά της Ducati στις ευθείες με την τελική της ταχύτητά να φτάνει μέχρι και 20Km/h πάνω από των υπολοίπων. Τα ελαστικά δεν δημιούργησαν πρόβλημα στους αναβάτες, παρά τη ζέστη που επικρατούσε στην πίστα (μέχρι και 48­° C), με τα Bridgestone να δείχνουν λίγο καλύτερα από τα Michelin σ’ αυτές τις συνθήκες. Καλή αρχή


 

ΔΙΑΦΩΝΩ. βαρετος αγωνας. καλυτερα τα 250 παρα αυτο.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης