0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 03, 2010, 04:12:25 μμ »
grazie tanto amico  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :ohyes: :ohyes:

Αλεκο θυμασαι τον πιτσιρικο στην Ντουσια 2 ???

Απιστευτος !!  :ohyes: :ohyes:


 :ohyes:

Λειπει η αλλη σου αγαπη......αλλα υπαρχει μια πιθανοτητα να τον δουμε σε καποιον αγωνα......

feature=related

Αληθειαααααααααααααααααααααααααααα  ??   :) :) :)


Τελικα φιλε ο δικος σου το προβλημα του ειναι το budget.....δυστυχως.

Το WRC χανει καθε χρονο σε θεαμα....

Για να δουμε αυτο το τρελοκομειο ο Ken Block τι θα κανει.....?

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 06, 2010, 05:02:34 μμ »
 Ο Solberg οδηγεί την κούρσα! 6/3/2010 
 
 
Πολλές εκπλήξεις είχε το μενού της πρώτης μέρας του Ράλλυ του Μεξικό, με τη σειρά εκκίνησης να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του δεύτερου γύρου του WRC. Συγκεκριμένα, οι ειδικές διαδρομές του αγώνα, είχαν πολύ μπόσικο χώμα, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που ξεκινούσαν πρώτα να ταλαιπωρηθούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ανοίγοντας το δρόμο και καθαρίζοντας για τους υπολοίπους. Και συγκεκριμένα, για οδηγούς όπως ο Petter Solberg και Sebastien Ogier, οι οποίοι όπως αποδείχθηκε την πρώτη ημέρα του αγώνα, είχαν την ιδανική σειρά εκκίνησης, βρίσκονταν το δρόμο μπροστά τους σε ιδανική κατάσταση. Έτσι, μετά το τέλος της πρώτης ημέρας έχουμε τέσσερις Citroen C4 στις τέσσερις πρώτες θέσεις της κατάταξης, με τη γαλλική ομάδα να κυριαρχεί στο εναρκτήριο σκέλος, κάνοντας επίδειξη ισχύος. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι ειδικές του δεύτερου σκέλους αναμένεται να έχουν ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα, αναφορικά με τον καθαρισμό τους από τα πρώτα αυτοκίνητα, όλοι περίμεναν ότι θα δούμε και κινήσεις στρατηγικής. Κάτι που εν τέλει κανείς δεν έκανε, με όλους τους κορυφαίους συνδυασμούς να οδηγούν flat out στην τελευταία, αφήνοντας τις κινήσεις τακτικής στην άκρη.

Έτσι, ο μεγάλος πρωταγωνιστής της πρώτης ημέρας, δεν είναι άλλος από τον Petter Solberg, ο οποίος και κατάφερε να κερδίσει την πλειοψηφία των ειδικών του πρώτου σκέλους, εκμεταλλευόμενος τόσο την ιδανική κατάσταση του εδάφους, όταν αυτός βρισκόταν στις ειδικές, αλλά και την ταχύτητα του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Ο Νορβηγός, που είχε επικρατήσει το 2005 στο Μεξικό, κέρδισε τις πέντε από τις εννέα ειδικές της ημέρας, το μόνο που είχε στο μυαλό του από την αρχή ήταν να οδηγήσει στο όριο και να δει που θα τον βγάλει αυτή του επίδοση. Λογική που τον δικαίωσε, αφού μετά από πάρα πολύ καιρό βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, έστω και για ένα σκέλος, και δείχνει ικανός να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη! Κάτι που αν γίνει, θα σημαίνει ότι ο Νορβηγός θα γράψει ιστορία, ως ιδιώτης οδηγός.

Ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη είναι και η επίδοση του Sebastien Ogier. Ο νεαρός Γάλλος εκμεταλλεύθηκε και αυτός τη σειρά εκκίνησης, με αποτέλεσμα να έχει ιδανική θέση στις ε.δ., με καθαρό δρόμο και αγωνιστικές γραμμές. Ο ταλαντούχος Ogier, κατάφερε να κερδίσει τις υπόλοιπες τέσσερις ειδικές διαδρομές της ημέρας, αποδεικνύοντας ότι η ταχύτητα δεν είναι το στοιχείο που του λείπε για να διακριθεί, αλλά η εμπειρία. Και όταν αυτό συμβεί, τότε η πρώτη του νίκη δεν θα είναι μακριά. Πάντως, ο ίδιος γνωρίζει ότι στο δεύτερο σκέλος το έργο του δεν θα είναι το ίδιο εύκολο, αφού η σειρά εκκίνησης θα σημαίνει ότι πλέον θα καθαρίζει αυτός το δρόμο για τους υπόλοιπους. Στοιχείο, όμως, που δεν τον προβληματίζει, αν και το αναγνωρίζει, αφού ο ίδιος θεωρεί ότι ακόμα και αυτό είναι μέσα στη διαδικασία της εκμάθησης!

Ακόμα δύο Citroen C4 WRC, και συγκεκριμένα οι εργοστασιακές συμμετοχές των Sebastien Loeb και Dani Sordo, ακολουθούν στις δύο επόμενες θέσεις της κατάταξης, με την Γάλλο έξι Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει ιδανική θέση για τις ειδικές της δεύτερης ημέρας. Ο Γάλλος δυσκολεύτηκε από το γεγονός ότι ξεκινούσε δεύτερος, με αποτέλεσμα να παραδεχθεί ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, και πως είναι ικανοποιημένος από την εξέλιξη της, όντας 27 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Την ίδια ώρα, ικανοποιημένος ήταν και ο Dani Sordo, ο οποίος και αυτός είχε μειονέκτημα με τη σειρά εκκίνησης, ο οποίος και ακολουθεί στην τέταρτη θέση, 40 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο Ισπανός, θεωρεί ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά του, και πως η μορφολογία του εδάφους δεν επιτρέπει σε κανέναν να εφησυχάσει, θεωρώντας ότι όλα θα κριθούν την τελευταία ημέρα του αγώνα.

Στο στρατόπεδο της Ford, τα χαμόγελα που είχαν μείνει στα πρόσωπα των ανθρώπων της ομάδας μετά από την επιτυχία στη Σουηδία, άρχισαν να σβήνουν. Τα πανηγύρια έχουν δώσει τη θέση τους στον προβληματισμό, αφού τα Focus αποδείχθηκαν στο πρώτο σκέλος εκτός συναγωνισμού και μακριά από τις επιδόσεις των Citroen. Μπορεί οι Latvala και Hirvonen να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, αλλά πλέον βρίσκονται ένα και ενάμιση λεπτό αντίστοιχα, μακριά από την κορυφή! Κάτι που είχαμε πολύ καιρό να δούμε σε αγώνα του WRC για την ομάδα του Malcolm Wilson, ειδικά μόλις από την πρώτη ημέρα. Και οι δύο οδηγοί έχουν προβληματιστεί, αφού αισθάνονται ότι δεν κάνουν λάθη, αλλά ο χρόνος δεν είναι αντίστοιχος της προσπάθειας τους! Αντίστοιχη είναι η απογοήτευση του Malcolm Wilson, με τον Βρετανό να θεωρεί ότι η σειρά εκκίνησης έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό, την ώρα που ο Hirvonen τα έβαλε και με τον εαυτό του. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, ο οποίος και δήλωσε ότι στην αρχή νόμιζε πως στη Ford το κάνουν επίτηδες!

Ο Henning Solberg με το Ford Focus της Stobart, ακολουθεί στην έβδομη θέση της γενικής, μπροστά από τον ομόσταυλο του Matthew Wilson, την ώρα που οι Federico Villgra και Ken Block, συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Ο Αμερικανός οδηγός είναι ενθουσιασμένος στο ντεμπούτο του στο WRC, ενώ οι επιδόσεις του δεν είναι απογοητευτικές, όπως εξάλλου φοβόταν και ο ίδιος. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χρόνοι του σε όλες τις ειδικές ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα, ενώ παρόλο που χτύπησε έναν βράχο στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα από τον σαφώς πιο έμπειρο από τον ίδιο Federico Villagra! Ανάλογη, δυστυχώς, δεν ήταν η παρουσία και του άλλου μεγάλου σταρ του θεσμού, του Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Μάλιστα, οι ζημιές στη Citroen C4 είναι τόσο μεγάλες που ο Φιλανδός δεν θα επιστρέψει στον αγώνα υπό καθεστώς superally. Βέβαια, η ατυχία του χτύπησε την πόρτα από νωρίς, αφού ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του κόστισε πολύτιμο χρόνο στη δεύτερη ε.δ. Παρόλα αυτά, κατάφερε πριν εγκαταλείψει να κάνει επίδειξητης ταχύτητας του, σημειώνοντας σε μία ε.δ. τον 5ο χρόνο της γενικής, όντας και η καλύτερη του στο WRC μέχρι σήμερα.
 

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 07, 2010, 07:24:22 μμ »
 Επίδειξη ισχύος από Loeb 7/3/2010.  
 
 
Καταιγιστικός! Ο Sebastien Loeb εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης στη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικό και όντας με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, πέρασε στην κορυφή της κατάταξης καλύπτοντας τη διαφορά των 27 δλ. από τον πρωτοπόρο Petter Solberg, αλλά και χτίζοντας μία διαφορά της τάξεως του ενός λεπτού, η οποία και τον φέρνει αγκαλιά με την πρώτη του φετινή νίκη. Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ξεκινούσε σήμερα ως τρίτη διέλευση στις ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να έχει καθαρό δρόμο μπροστά του. Μπορεί οι αντίπαλοι του και κυρίως ο Mikko Hirvonen να συναντούσε σε ακόμα καλύτερη κατάσταση το οδόστρωμα, αλλά αυτό δεν απέτρεψε το Γάλλο από το να κάνει επίδειξη ισχύος. Κέρδισε όλες τις ειδικές της σημερινής ημέρας, οδηγώντας σε όλη τη διάρκεια του σκέλους στο όριο. Ο Loeb προτίμησε να πιέσει όσο μπορεί και να χτίσει μία σημαντική διαφορά από τους διώκτες του, παρά να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική για να μην είναι στο τελευταίο σκέλος πρώτη διέλευση. Και με δεδομένο ότι μετά την ακύρωση της ε.δ. Sauz Seco απομένουν δύο κανονικές και μία SSS για την ολοκλήρωση του αγώνα, μοιάζει απίθανο ο Γάλλος να χάσει τη νίκη μέσα από τα χέρια του.

O Petter Solberg από την πλευρά του, κατάφερε να ολοκληρώσει στη δεύτερη θέση της γενικής, αν και στο τέλος του την «παραχώρησε» ο Sebastien Ogier, έτσι ώστε αύριο ο Νορβηγός να ξεκινάει μπροστά από τον νεαρό Γάλλο και να έχει μειονέκτημα απέναντι του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003δυσκολεύτηκε σήμερα, όντας πρώτος στο δρόμο, αφού ήταν αναγκασμένος να καθαρίζει το δρόμο για όλους. Πάντως, δεν έχασε το κέφι του, αφού ακόμα και η δεύτερη θέση είναι τεράστια επιτυχία, την ώρα που ο Νορβηγός είναι πανευτυχής που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης και διεκδικεί τη νίκη, έχοντας πραγματοποιήσει την ολική επαναφορά που τόσο αναζητούσε.

Βέβαια, η κατάκτηση της δεύτερης θέσης μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Ο Sebastien Ogier ακολουθεί μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω του και με δεδομένο ότι θα ξεκινά πίσω από τον Solberg, θα έχει ελαφρώς καλύτερο δρόμο μπροστά του. Ο νεαρός Γάλλος ήταν και σήμερα εξαιρετικός και ταχύς, παρά το γεγονός ότι και αυτός είχε μειονέκτημα από τη σειρά εκκίνησης. Με αυτόν τον τρόπο απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι διαθέτει την ταχύτητα που απαιτείται για τη μάχη της κορυφής, προβληματίζοντας ευχάριστα τον Olivier Quesnel. Την ίδια ώρα, ο άνθρωπος που πλέον αισθάνεται την απειλή του Ogier περισσότερο από κάθε άλλον, ο Dani Sordo, ήταν άτυχος, αφού στην πρώτη ε.δ. του σκέλους είχε μία μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια του.

Με τρεις Citroen C4 στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης, είναι δεδομένο και λογικό ότι στο στρατόπεδο της Ford δεν επικρατεί ικανοποίηση. Οι Latvala και Hirvonen ακολουθούν τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα, με τις επιδόσεις τους σήμερα να μην ικανοποιούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, τα δύο εργοστασιακά Focus υιοθέτησαν τις ρυθμίσεις του Henning Solberg, που το πρωί ήταν με διαφορά ο ταχύτερος με Focus! Ο Latvala, που βελτίωσε μετά τις αλλαγές στην ανάρτηση τις επιδόσεις του, γνωρίζει ότι αύριο είναι πολύ πιθανό να του ζητηθεί να κόψει για να περάσει μπροστά του ο Hirvonen, ελέω του τίτλου των Οδηγών, και δεν δείχνει διατεθειμένος να φέρει αντίρρηση. Την ίδια ώρα, ο Mikko μοιάζει να μην μπορεί να πιστέψει τι ακριβώς έχει συμβεί. Ακόμα, δεν μπορεί να εξηγήσει τι φταίει για τις μέτριες επιδόσεις του, αφού ακόμα και σήμερα που δεν καθάριζε το δρόμο και είχε καλή σειρά εκκίνησης, ήταν πολύ μακριά από το συναγωνισμό.

Κάτι που δεν ισχύει για τον Henning Solberg, ο οποίος το πρωί ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός με Ford Focus, πραγματοποιώντας μία σειρά από χρόνους στην πρώτη πεντάδα! Μάλιστα, αν δεν αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με τα φρένα, αλλά και αν απέφευγε κάποια λάθη, θα μπορούσε να είχε σημειώσει ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Με τους Matthew Wilson και Ken Block να έχουν εγκαταλείψει νωρίς το πρωί, από έξοδο και σπασμένη ανάρτηση, αντίστοιχα, ο Federico Villagra είναι έβδομος στην πρώτη του φετινή εμφάνιση και δεν χρειάζεται να ανησυχεί πως θα την χάσει. Βλέπετε, πίσω του ακολουθούν με μεγάλη διαφορά οι πρωταγωνιστές του SWRC, με τον Martin Prokop να είναι επικεφαλής, αλλά μόλις με τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Xavi Pons! Την ίδια ώρα, την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει ο Armindo Araujo, ο οποίος και είναι επικεφαλής στο PWRC, έχοντας πλέον και μία διαφορά ασφαλείας από τον Toshihiro Arai, ελέω και προβλημάτων που αντιμετώπισε ο Ιάπωνας οδηγός.

Με μόλις τρεις ειδικές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, μοιάζει απίθανο ο Sebastien Loeb να χάσει την νίκη μέσα από τα χέρια του. Έτσι όλο το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Solberg και Ogier, την ώρα που ακόμα κανείς δεν γνωρίζει ποιος θα είναι ο νικητής και στο SWRC.

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 07, 2010, 07:27:37 μμ »
 Μέρος της εμπειρίας και η έξοδος, δηλώνει ο Raikkonen 7/3/2010. 


Ο Kimi Raikkonen στάθηκε άτυχος στο ντεμπούτο του σε χωμάτινο αγώνα με τη Citroen C4, αφού μία έξοδος τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος την προσπάθεια του. Νωρίτερα, είχε χάσει περίπου μισή ώρα ακόμα, λόγω ενός προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας στη δεύτερη ειδική. «Ήμασταν πολύ άτυχοι. Το αυτοκίνητο γλίστρησε λίγο παραπάνω σε ένα σημείο που έπρεπε να φρενάρουμε δυνατά, με αποτέλεσμα να βρεθούμε με το πλάι στην άκρη του δρόμου και να τουμπάρουμε αρκετές φορές. Περίμενα κάτι περισσότερο από αυτόν τον αγώνα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάω ότι αυτή είναι μόλις η 7η μου συμμετοχή σε αγώνα Ράλλυ και ακόμα μαθαίνω. Είναι λογικό όταν μαθαίνεις να βρίσκεσαι προ εκπλήξεως όταν αντιμετωπίζεις κάτι που δεν ξέρεις ότι μπορεί να συμβεί. Όπως για παράδειγμα στην έξοδο μας από το δρόμο». Παρόλα αυτά, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 του 2007, έμεινε ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του, αφού κατάφερε να σημειώσει και χρόνους στην πρώτη πεντάδα! «Η μεγαλύτερη μου απογοήτευση ήταν ότι δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε, αφού ήθελα να μείνω στο αυτοκίνητο όσο περισσότερη ώρα μπορούσα και να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Είχα πολύ καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου και ήθελα να πιέσω όσο μπορώ για να δω τι μπορώ να καταφέρω. Είμαι σίγουρος ότι στον επόμενο αγώνα θα είμαι ακόμα καλύτερος».

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 08, 2010, 12:27:22 πμ »
H απάντηση του Seb... 8/3/2010.
 
Πολλά ειπώθηκαν και ακόμα περισσότερα γράφτηκαν μετά από την επιτυχία του Mikko Hirvonen στη Σουηδία, αλλά και για τον τρόπο που αυτή ήρθε. Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, προτίμησε να μην απαντήσει με δηλώσεις. Απλά, ακύρωσε τη συμμετοχή του στις 24 Ώρες του Le Mans και πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών με τη Citroen C4. Έτσι, πανέτοιμος όπως ήταν, βρέθηκε στο Μεξικό και έδωσε τη δική του απάντηση σε όσους βιάστηκαν να κάνουν λόγο για νέα εποχή ή οτιδήποτε αντίστοιχο. Η επικράτηση του ήταν καθολική, και ιδιαίτερα τη δεύτερη ημέρα θύμισε σε όλους ποιος είναι ο ταχύτερος στο θεσμό. Στο τελευταίο σκέλος, ουσιαστικά διατήρησε τη διαφορά του, και με δεδομένο ότι τα πληρώματα πραγματοποίησαν μόλις τρεις ειδικές, κατάφερε να σημειώσει την 4η του νίκη στο Μεξικό και την πρώτη του φετινή, η οποία και τον φέρνει στη φυσική του θέση. Στην κορυφή της βαθμολογίας.

Όλα τα βλέμματα, όμως, ήταν σήμερα στραμμένα στη μάχη για τη δεύτερη θέση της γενικής, ανάμεσα στους Petter Solberg και Sebastien Ogier. Η μεταξύ τους διαφορά στην αρχή της ημέρας, ήταν 2,7 δευτερόλεπτα υπέρ του Νορβηγού, αφού πρώτα ο νεαρός Γάλλος έκοψε εχθές στο τέλος για να πέσει πίσω από τον Solberg και να μην χρειάζεται να καθαρίζει το δρόμο για αυτόν. Έτσι, οι δυο τους χρειάστηκε να λύσουν τις διαφορές τους στην τελευταία σούπερ ειδική του αγώνα, με τον Solberg να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας και να κερδίζει τη δεύτερη θέση της γενικής. Αυτό είναι και το καλύτερο του αποτέλεσμα στο WRC από το 2008, όταν και τότε είχε τερματίσει δεύτερος στο δικό μας Ακρόπολις, στην επίσημη πρώτη του Subaru Impreza WRC ʼ08. Φυσικά, ο Νορβηγός ήταν πανευτυχής στο τέλος του αγώνα, αφού είδε όλους τους κόπους του, αναφορικά και με τη δημιουργία της ομάδας του, αλλά και της εξεύρεσης χορηγών, να ανταμείβονται με αυτό το αποτέλεσμα.

Ο Sebastien Ogier μπορεί να τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο και να έκανε εξαιρετική εμφάνιση, αλλά στο τέλος του έμεινε ένα συναίσθημα πικρίας. Βλέπετε, ο νεαρός Γάλλος ξεκίνησε τη σημερινή τελευταία μέρα χωρίς να πιέσει στο όριο, αφού πρωταρχικός στόχος του ίδιου, αλλά και της ομάδας, ήταν να τερματίσει, αλλά παρόλα αυτά, βρέθηκε να διεκδικεί τη δεύτερη θέση και θα μπορούσε να την είχε κατακτήσει στην τελευταία σούπερ ειδική. Πάντως, αυτό που έμεινε σε όλους ήταν οι εξαιρετικές του επιδόσεις, οι οποίες εκτός από το ότι τον ανέβασαν στο βάθρο, αποτελούν και έμπρακτη απόδειξη του ταλέντου αλλά και της ανταγωνιστικότητας του σε επίπεδο κορυφής.

Πιο πίσω, στο στρατόπεδο της Ford, ακόμα προσπαθούν να συνέλθουν από το στραπάτσο του Μεξικό. Τα Focus έμειναν μακριά από τον συναγωνισμό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τους χρόνους των C4. Έτσι, η κατάκτηση της 4ης και 5ης θέσης ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να κερδίσει η ομάδα του Wilson από το Μεξικό. Βέβαια, ο Βρετανός μάνατζερ άρχισε από πολύ νωρίς τις κινήσεις τακτικής, αφού σήμερα έδωσε σχετική εντολή στον Latvala να κόψει, έτσι ώστε να τον περάσει ο Mikko Hirvonen για να μπορέσει να κερδίσει ο τελευταίος περισσότερους βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Hirvonen ήταν απογοητευμένος, και σίγουρα το μόνο θετικό στοιχείο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν οι βαθμοί στο τέλος του αγώνα, την ώρα που ήδη προσπαθεί να αφήσει πίσω του το Μεξικό και να κοιτάξει την επόμενη ημέρα και συγκεκριμένα τον επόμενο αγώνα στην Ιορδανία. Εκεί, που με τα χώματα να μοιάζουν με αυτά του Μεξικό, θα πρέπει να δουλέψουν σκληρά στην Ford για να αποφύγουν το κάζο της Λ. Αμερικής. Αντίθετα, ο Jari Matti Latvala έδειχνε πιο ικανοποιημένος στο τέλος του αγώνα, αφού για δεύτερη συνεχόμενη φορά κατάφερε να τερματίσει στους βαθμούς, και μάλιστα σε μία καλή θέση, επιτρέποντας έτσι στη Ford να αποσπαστεί έξι βαθμούς από την Citroen στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Με λίγα λόγια, ο νεαρός Φιλανδός εξακολουθεί να κάνει αυτό που του ζητάει η ομάδα του, την ώρα που στο Μεξικό ήταν ταχύτερος και από τον ομόσταυλο του. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε ο Henning Solberg με το Ford Focus της Stobart Ford, ο οποίος σήμερα απλά ταξίδεψε στον τερματισμό, αν και τις προηγούμενες ημέρες και συγκεκριμένα τη δεύτερη, κατάφερε να σημειώσει εντυπωσιακές επιδόσεις, αναγκάζοντας μάλιστα και την εργοστασιακή ομάδα της Ford, να υιοθετήσει τις επιλογές του στην ανάρτηση! Ο Federico Villagra από την πλευρά του, χωρίς να απειλεί αλλά και να απειλείται, κατάφερε να τερματίσει έβδομος, κερδίζοντας βαθμούς στην πρώτη του φετινή εμφάνιση.
 


*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 08, 2010, 12:29:34 πμ »
Επομενος αγωνας το Ραλλυ Ιορδανιας στις αρχες του επομενου μηνα......

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 08, 2010, 12:38:25 πμ »
feature=related


*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 08, 2010, 08:31:52 μμ »
Μολις τωρα ειδα στο racing.skai στιγμιοτυπα απο τον αγωνα του Mexico.Απογοητευση για ακομα μια φορα.Ο ηχος ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με την εικονα,η μουσικη ειναι πιο δυνατα απο τον σχολιασμο και φυσικα δεν μπηκαν στον κοπο καν να βαλουν υποτιτλους.

Εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα με τα αγγλικα αλλα ρε πο@@τη κανενα ενδιαφερον.Πηραν την εκπομπη που δειχνει το eurosport και την πεταξαν στο site.Καθε χρονο και χειροτερα για εμας που πρακολουθουμε μηχανοκινητο αθλητισμο.

Τελικα με βλεπω να βαζω Nova.

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 08, 2010, 09:14:47 μμ »
Στείλτε και κανένα email από το επικοινωνία. Εγώ έστειλα.
Το full screen πρέπει να το πετύχεις κάτω από το κουμπί για να δουλέψει. Δεν υπάρχει timeline να πας μπρος ή πίσω. Πολλές φορές το pause δουλεύει σαν stop (ξαναρχίσει από την αρχή) αν δεν έχεις πολύ γρήγορη σύνδεση.
Τους τα έστειλα και μου απάντησαν αμέσως και έδειξαν ενδιαφέρον.
Πιέστε κι εσείς να βλέπουμε αξιοπρεπώς.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #40 - : Απρίλιος 02, 2010, 01:26:10 πμ »
 Κριτήριο η σειρά εκκίνησης… 1/4/2010
 
Τελικά, η σειρά εκκίνησης έμελλε να παίξει και σε αυτόν τον αγώνα καθοριστικό ρόλο, παρά τα όσα υποστήριζαν οι περισσότεροι από τους οδηγούς κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, κάνοντας λόγο για ιδιαίτερα σκληρό οδόστρωμα. Έτσι, κάτω από καιρικές συνθήκες καύσωνα, με θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 30 βαθμών και ηλιοφάνεια, οι πρωταγωνιστές του WRC ξεκίνησαν την πρώτη ημέρα του αγώνα, με τη σειρά εκκίνησης να παίζει ουσιαστικό ρόλο στην κατάταξη του Ράλλυ Ιορδανίας. Τουλάχιστον, μέχρι την 7η και τελευταία ειδική της ημέρας, εκεί που οι περισσότεροι προτίμησαν να κόψουν, με αποτέλεσμα η τελικά κατάταξη του σκέλους να διαμορφωθεί τελείως διαφορετικά σε σχέση με ότι είδαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συγκεκριμένα, οι Jari Matti Latvala, Petter Solberg και Dani Sordo, είχαν καταφέρει εκμεταλλευόμενοι την καλή σειρά εκκίνησης να ξεφύγουν από τους υπόλοιπους, έχοντας τη δική τους μάχη. Στο τέλος της ημέρας, όμως, οι δύο οδηγοί των Citroen προτίμησαν να κόψουν ρυθμό, αφήνοντας τον Latvala μόνο πρώτο, και ουσιαστικά χαρίζοντας του τον άχαρο ρόλο του πρώτου αυτοκινήτου στις αυριανές ειδικές.

Ο νεαρός Φιλανδός, ήταν εντυπωσιακός σήμερα, και κατάφερε από το πρωί να κινηθεί ταχύτερα από όλους, ακολουθούμενος μόνο από τους δύο προαναφερθέντες. Μάλιστα, αν αναλογιστούμε ότι ο Latvala ήταν τρίτο αυτοκίνητο στο δρόμο, οι επιδόσεις του αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία και σπουδαιότητα. Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο ότι και ο Sebastien Loeb παραδέχθηκε στο τέλος της ημέρας ότι ο Φιλανδός κινήθηκε πολύ γρήγορα σήμερα. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι τόσο ο ίδιος, όσο και ο Petter Solberg, δεν δέχθηκαν τελικά ποινή δέκα δευτερολέπτων, όταν και έφτασαν σε ΣΕΧ ε.δ. καθυστερημένοι, λόγω κίνησης και λάθους του ωραρίου του αγώνα, το οποίο και είχε πολύ σφικτή απλή διαδρομή. Έτσι, απαλλαγμένος από το άγχος της ποινής, ο Latvala έφτασε στην τελευταία ειδική και ακολούθησε την ίδια τακτική με το πρωί. Τέρμα γκάζι, την ώρα που οι αντίπαλοι του μείωναν πολύ περισσότερο ταχύτητα από όσο θα περίμενε κανείς, με αποτέλεσμα ο Φιλανδός να φιγουράρει στο τέλος της πρώτης ημέρας 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο! Μία σεβαστή διαφορά, την οποία και ίσως να μπορεί να διατηρήσει στη συνέχεια του αγώνα.

Έτσι, με τους Petter Solberg και Dani Sordo να κόβουν στην τελευταία ε.δ., οι Sebastien Ogier, Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen, προτίμησαν να οδηγήσουν στο όριο, σκαρφαλώνοντας έτσι στη γενική κατάταξη. Ο νεαρός Γάλλος πρώην Πρωταθλητής του JWRC, με τη Citroen C4 της Junior Team, έμεινε μακριά από τα προβλήματα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τους Loeb και Hirvonen σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Βέβαια, όντας δεύτερος αύριο στις ειδικές, η λογική λέει ότι ο Ogier θα χάσει σημαντικό χρόνο, αλλά με τον νεαρό Γάλλο κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος! Ο συμπατριώτης του, και μεγάλο φαβορί πριν από τον αγώνα, Sebastien Loeb, δυσκολεύτηκε πολύ σήμερα ανοίγοντας το δρόμο στους υπολοίπους, με αποτέλεσμα να βελτιώσει τις επιδόσεις του μόλις στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, όταν και πλέον ο δρόμος είχε καθαρίσει εν μέρει. Παρόλα αυτά, με το χαμένο χρόνο των Solberg και Sordo, αναρριχήθηκε στην 3η θέση της γενικής και τώρα περιμένει με αγωνία την αυριανή ημέρα, όπου και θα δοκιμάσει να καλύψει το χαμένο έδαφος. Αυτό, μπορεί να είναι αρκετό, αλλά ο Γάλλος απέδειξε και στο Μεξικό ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά, αν και στην Ιορδανία όπως όλα δείχνουν, η «ψαλίδα» ανάμεσα σε Ford και Citroen επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα, με τη λεπτομέρεια να κάνει τη διαφορά.

Μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Sebastien Loeb, ακολουθεί ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός, μπορεί να έχασε περισσότερο χρόνο από όσο υπολόγιζε σε σχέση με τον Latvala, με αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος και 30 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, αλλά δεν χάνει την αισιοδοξία του. Ο Πρωταθλητής του 2003, απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι με ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, όπως είναι η C4 WRC προδιαγραφών 2009, που έχει στην κατοχή του, είναι ικανός για το καλύτερο. Αυτή τη φορά, σε αντίθεση με το Ράλλυ Μεξικό που επέλεξε να μείνει στην πρώτη θέση της κατάταξης, προτίμησε να κόψει ρυθμό, ελπίζοντας ότι αυτή του επιλογή θα τον δικαιώσει. Στην 5η θέση της γενικής, ακολουθεί ο Mikko Hirvonen, που και αυτός ταλαιπωρήθηκε μαζί με τον Loeb από τη σειρά της εκκίνησης. Ο Φιλανδός δεν δείχνει να έχει βρει την αυτοπεποίθηση του μετά από το αποτέλεσμα του Μεξικό, κάνοντας μάλιστα και ένα τετ α κε, την ώρα που του έσβησε και ο κινητήρας δύο φορές, και αύριο όλοι ελπίζουν να επιστρέψει στη μάχη της κορυφής, αφού ο ίδιος θέλει να τερματίσει τουλάχιστον μπροστά από τον Loeb, έτσι ώστε να μην ξεφύγει κι άλλο ο Γάλλος στην βαθμολογία των Οδηγών.

Ο Sordo από την πλευρά του, δείχνει να μην έχει χάσει την ταχύτητα του, παρά την έξοδο στο Ράλλυ του Μεξικό. Από την αρχή του αγώνα τέθηκε στη μάχη της κορυφής, έκανε κορυφαίους χρόνους, έχοντας μάλιστα και πρόβλημα με το γκάζι της C4 αλλά και την χαρτογράφηση του κινητήρα. Στο τέλος, όμως, η οδηγία της Citroen ήταν να χάσει χρόνο όχι έτσι ώστε να μείνει εκτός πρώτης θέσης, αλλά για να βρεθεί και πίσω από τους δύο οδηγούς της Ford! Καινούργια έθιμα! Οι Henning Solberg και Matthew Wilson συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα, την ώρα που στο βαθμούς βρίσκονται και οι Federico Villagra και Kimi Raikkonen, με τον Φιλανδό πρώην πιλότο της Formula 1, να μην αντιμετωπίζει προβλήματα και ουσιαστικά να προσπαθεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του αγώνα και του αυτοκινήτου.

Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, έχει ο αγώνας τόσο στο SWRC, όσο και στο PWRC! Στην πρώτη περίπτωση, η Ιορδανία δεν αποδείχθηκε και τόσο φιλόξενη με τους συμμετέχοντες στην κατηγορία, αφού από τα εννέα αυτοκίνητα που εκκίνησαν το σκέλος, μόλις τα 2 κατάφεραν να τερματίσουν την πρώτη ημέρα! Έτσι, ο Bernando Sousa βρίσκεται για πρώτη φορά επικεφαλής στην καριέρα του στην κατηγορία, ακολουθούμενος από τον Xavi Pons με τη μεταξύ τους διαφορά να αγγίζει τα 12 δευτερόλεπτα. Την ίδια ώρα, σπουδαία μάχη γίνεται στο PWRC, με τους τρεις πρώτους να χωρίζονται μόλις από 12 δευτερόλεπτα διαφορά! Και αν το γεγονός ότι ο Patrick Flodin προηγείται στην κούρσα δεν αποτελεί έκπληξη, δεν ισχύει το ίδιο για τον περσινό Pirelli Star Driver, Martin Semerad, ο οποίος και ακολουθεί στη δεύτερη θέση, μόλις 9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σουηδό! Την ίδια ώρα, ο περσινός Πρωταθλητής της κατηγορίας, Armindo Araujo, παρακολουθεί όντας τρίτος, και με δεδομένη την εμπειρία του, αναμένει τη στιγμή που θα κάνει τη δική του επίθεση.

Η αυριανή, δεύτερη ημέρα του αγώνα, είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα, αφού περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους περίπου 130 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η μία εκ αυτών, η ειδική δίπλα στον Ιορδάνη ποταμό, η οποία και έχει συνολικό μήκος 41 χιλιομέτρων και αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του αγώνα. Μείνετε συντονισμένοι!

 
 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #41 - : Απρίλιος 02, 2010, 01:42:27 πμ »
Παρακολουθούμε τον μικρό .....που είναι απίθανος χρόνια τώρα !!!  ;)

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #42 - : Απρίλιος 02, 2010, 01:52:27 πμ »

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 03, 2010, 02:11:11 πμ »
Σύμφωνα με το σχέδιο… 2/4/2010 
 
Η στρατηγική του Sebastien Loeb, και της Citroen γενικότερα, δικαίωσε τους Γάλλους, που στο δεύτερο και μεγαλύτερο σε συνολικό μήκος του αγώνα, κάλυψαν τη διαφορά από την κορυφή, την κατέκτησαν, με τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να δημιουργεί στο τέλος και διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Όμως, το στοιχείο που προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο μέχρι στιγμής αποτέλεσμα, είναι η εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen στην πρώτη ειδική της ημέρας, γεγονός που προσφέρει τεράστιο πλεονέκτημα στον Loeb αναφορικά με τη μάχη του τίτλου.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο Loeb, ξεκινώντας τρίτος στις σημερινές ειδικές διαδρομές, είχε καθαρό δρόμο μπροστά του, με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα να πιέσει και να καλύψει τη διαφορά από την κορυφή και συγκεκριμένα τον Jari Matti Latvala. Και αν ο Φιλανδός κατάφερνε στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας να χάνει λίγο χρόνο, δεν ίσχυε το ίδιο και για την ειδική Jordan River των 41 χιλιομέτρων. Στη συγκεκριμένη ειδική, ο Seb ουσιαστικά «στήθηκε και πυροβόλησε» καταφέρνοντας στο πρώτο loop να εξαλείψει τη διαφορά που τον χώριζε από την κορυφή, και στο δεύτερο πέρασμα να δημιουργήσει τη διαφορά των 24 δλ. που απολαμβάνει πλέον στο τέλος της ημέρας από τον δεύτερο στην κατάταξη Sebastien Ogier. Και φυσικά, το πλέον χαρμόσυνο νέο για τον Γάλλο ήταν η εγκατάλειψη του Hirvonen στην πρώτη ειδική, όταν από δικό του λάθος έσπασε την ανάρτηση του Focus, χάνοντας μαζί και τον τροχό. Ο Φιλανδός δήλωσε αμέσως μετά απογοητευμένος, χαρακτηρίζοντας το λάθος του ηλίθιο, με την ουσία να παραμένει όμως η ίδια. Ακόμα και αν επιστρέψει αύριο, το γεγονός ότι έχει δεχθεί επιπλέον ποινή πέντε λεπτών (όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί του superally) για κάθε ειδική που δεν εκκίνησε, καθιστούν σχεδόν αδύνατο το να καταφέρει να τερματίσει στους βαθμούς, ακόμα και αν επανεκκινήσει αύριο υπό καθεστώς superally.

Ο Sebastien Ogier από την πλευρά του, συνέχισε και σήμερα να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Ο νεαρός Γάλλος, ήταν ο μοναδικός που σε κάποιες περιπτώσεις κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Loeb, παρά το γεγονός ότι εκκινούσε δεύτερος στις ειδικές διαδρομές, επιδεικνύοντας για ακόμα μία φορά δείγματα του πλούσιου ταλέντου του. Πάντως, μόνο περίεργο είναι το γεγονός ότι ο νεαρός Γάλλος δεν προτίμησε να κόψει στην τελευταία ειδική, αφήνοντας έτσι τον Latvala δεύτερο μπροστά του στις αυριανές ειδικές, κάτι που ο ίδιος δήλωσε ότι ήταν εντολή της Citroen. Παραμένει άγνωστο αν η συγκεκριμένη τακτική θα δικαιώσει αυτή τη φορά τον Olivier Quesnel και την ομάδα του, αφού είναι δεδομένο ότι ο Latvala θα έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα αύριο εκκινώντας τρίτος, αντί για δεύτερος.

Ο Φιλανδός οδηγός της Ford, μετά από την έξοδο του Hirvonen και μάλιστα τόσο νωρίς, έχει μείνει πολύ μόνος για να κρατήσει ψηλά τη σημαία της ομάδας του. Παρόλα αυτά, προσπάθησε από το πρωί να διατηρηθεί στην κορυφή, αλλά αυτό στάθηκε αδύνατο παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες του. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι τον περισσότερο χρόνο τον έχασε την ε.δ. Jordan River των 41 χιλιομέτρων, ελέω της φθοράς και της υπερθέρμανσης των ελαστικών του. Πάντως, η διαφορά των 27 δευτερολέπτων που τον χωρίζουν από τον Loeb δεν τρομάζουν το Φιλανδό, αν και σίγουρα το έργο του θα είναι πολύ δύσκολο, έχοντας απέναντι του τον μετρ του είδους, τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Σημαντικό χρόνο, όμως, έχασε σήμερα ο Petter Solberg, ο οποίος αν και είχε πολύ καλή σειρά εκκίνησης, δεν κατάφερε να μείνει κοντά στους πρώτους, χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς στην ειδική των 41 χιλιομέτρων. Και στα δύο περάσματα από αυτή, ο Νορβηγός δεν είχε καθόλου καλές επιδόσεις, γεγονός που παραδέχθηκε και ο ίδιος στο τέλος της ημέρας, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση και αντίστοιχο ρυθμό. Η ουσία είναι ότι αύριο θα προσπαθήσει να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, αφού η διαφορά του από τον Latvala του επιτρέπει να ελπίζει σε κάτι τέτοιο. Λίγο πιο πίσω, ο Dani Sordo ακολουθεί στην 5η θέση της γενικής, έτοιμος να ξεπεράσει το εμπόδιο του Solberg. Ο Ισπανός, είναι αρκετά επηρεασμένος από όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα αναφορικά με τη θέση του στην ομάδα, παρά τις όποιες διαψεύσεις του Quesnel. Βέβαια, και ο Sordo δικαιολογημένα έχει ένα επιπλέον άγχος, αφού βλέπει για ακόμα έναν αγώνα το βασικό του αντίπαλο στη μάχη του εργοστασιακού μπάκετ της Citroen, τον Sebastien Ogier, να κλέβει για ακόμα μία φορά τις εντυπώσεις. Πάντως, και η τακτική της Citroen εχθές, όταν και του έδωσαν εντολή να χάσει αρκετό χρόνο έτσι ώστε να είναι πίσω από τον Hirvonen, μάλλον περισσότερο του στοίχισε, παρά τον βοήθησε στην προσπάθεια του.

Μετά την εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen, η οποία και ήταν η πρώτη από το Ράλλυ του Μεξικό το 2006, ο Matthew Wilson κατάφερε να ανέβει στην έκτη θέση της γενικής, μπροστά από τον Federico Villagra με το Focus της Μunchis. Την ίδια ώρα, ο Kimi Raikkonen συμπληρώνει την πρώτη βαθμολογούμενη οκτάδα, πραγματοποιώντας και σήμερα έναν αγώνα μακριά από προβλήματα και λάθη, με εξαίρεση μία διασταύρωση που έχασε στις πρωινές ειδικές. Ο Henning Solberg, ήταν ένας από τους οδηγούς που ταλαιπωρήθηκαν σήμερα, αφού είχε δυο κλαταρίσματα, αλλά και ένα πρόβλημα με τα φρένα, με αποτέλεσμα να πέσει στην ένατη θέση της γενικής.
 


*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 03, 2010, 02:13:13 πμ »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης